Matti Killing. (LAURA OKS)

Eesti paarisaerulise neljapaadi treener Matti Killing kirus pärast 5. kohaga lõppenud finaalsõitu ilmataati.

"Ausalt öeldes ebavõrdus oli," viitas Killing eri radadel valitsenud tuuleoludele. "Aga poisid olid tegelikult tublid. Vaatamata sellele olid nad praktiliselt 1500 meetrit mingil määral medalis kinni. Lõpus ääre peal oli laine nii suur nagu merel ja meil tekkis koperdamisi."

Poolfinaalide võitjad Ukraina ja Suurbritannia paigutati esimestele radadele, vastavalt neljapäevastele tulemustele startis meie nelik viiendalt veelt. "Kahjuks ta on selline ebavõrdne kanal, aga sport on sport," lisas meie meeste juhendaja. "Vähemalt oleme selles seltskonnas sees ja paremal päeval ka võimelised sõitma pjedestaali kohtadele."

"Arvan, et olümpiamänge silmas pidades on edasiminek olemas. Ei saa öelda, et oleksime kuskil sammu tagasi teinud. Samm on päris korralik edasi astutud. Täna ei olnud vana jumal meie poolt."

Meie nelik jäi stardis teistest silmnähtavalt maha, mis seal juhtus? „Tuul viskas stardis, enne kui käsklus anti, nina ära ja siis tuli kohe roolida, see võtab hoo ära," selgitas Killing.

Samas ei taha kogenud treener ainult ilmaolude taha pugeda. "Peame veel tugevamaks saama, et olla igal päeval, igal momendil võimelised igat sõitu võitma, siis võib ka finaalis edu loota. Õnn soosib tugevaid, tuleb veel tugevamaks saada."

Kogu MMile annab Killing hindeks neli plussi. „Väga hea oleks, kui oleks 100% õnnestunud, aga kõva 4+! Kõik sujus väga hästi, oleks viimane ilmavingerpuss ära jäänud, siis oleks ehk võinud väheke parem asi olla," lõpetas ta.

Jaga artiklit

2 kommentaari

T
TSE  /   22:06, 31. aug 2014
Parematele anti paremad rajad. Järelikult ei olnud paremat väärt.
E
EST  /   20:35, 30. aug 2014
6ige jutt.Vaatasin Eurospordilt soomekeelset kommentaari: keegi siin ei pääse medalile4,5,6-lt rajalt kuna tingimused on nii ebav6rdsd.Meie mehed olid 5-ndal rajal.

Päevatoimetaja

Kristin Aasma
Telefon 51993733
kristin.aasma@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis