Eesti uudised

Reikop ajas Kallase otse-eetris endast välja (242)

LISA KOMMENTAAR

mati24. aprill 2016, 22:19
sel 10 miljoni afääril oli seos ka vene pangaga,kui kallas saabki presidendiks sest kohus mõistis ta õigeks,siis kas ei tundu kahtlane ,et vene pool vaikib(küsimus kui kaua ja mis on selle hind)ehk seepärast kallas hoiataski ,et venelased võivad mässama hakata aga kui oma NLKP mees pukis siis,on mille üle mõelda
antiik22. aprill 2016, 14:31
ei ajanud midagi lakkus hoopis per.set
oppaaa22. aprill 2016, 12:49
Tütar ka ei manitse vanat loobuma vaid aitab kampaaniat läbi viia. Vana suli - astu kõrvale juba muidu jooksed varsti mööda aia ääri minema nagu aasta tagasi kui peaministri tooli ihkasid. Ei ole enam NLKP aeg - saa üks kord aru - vana peer!
anti orav21. aprill 2016, 16:57
mida te siin kiljute ????tulge tänavatele juudipoisi vastu piketeerima !!!! siin oskab iga loll möliseda...
murr20. aprill 2016, 17:36
vabamüürlased valitsevad maailma ja kui nad ütlevad siimule,et sa pead olema Eesti president siis vaesel siimul ei jää muud üle kui lolli mängida ja kanditeerida
rashomon20. aprill 2016, 14:48
Mina vastanuks Siimule - Eesti kohtutes on varemgi kahtlase väärtusega otsuseid langetatud!
TROLL20. aprill 2016, 12:55
ei saa aru,miks õiged eestlased nõuavad omale mälukaotusega isandat presidendi palka nautima .
Alzhaimeri tõbe vast välja ei ravita .
Kui mees läheb Moskvasse ette kandma suurtest saavutustest selle asemel,et Brüsselis või Washingtonis aru pidada ???
Mõtlege veidi.Kui ta juhtumisi läheb Jaltasse või mujale ,ajab segi Musta mere ja Kariibi mere ranniku ????
Ega siis nõunikud ka igal sekundil saa valvata.
Pidin ühel metsalangil silma peal hoidma.20. aprill 2016, 08:29
Läksin kohale,vaatan uhke mersu seisab tee ääres.Metsas käies
kohtasin nooblit härrasmeest,küsisin,et mis ta siin teeb - tema,et
otsib ...kassipoegi.Siis aga parandas ja lisas - seeni.Mida mees suures
metsas otsida võis,jäigi mõistatuseks.Metsavaht Viitnalt.
23. aprill 2016, 09:23
käis k.sel või s.tal,aga häbenes tunnistada.
wq20. aprill 2016, 01:54
See Siim oli kui sütel. Kui inimesel pole midagi varjata,on ta rahulik,vastab igale küsimusele ja ei asu rünnakule. Rahval on kordades parem mälu,kui Siimul .Nõrga mäluga/selektiivse mäluga?/ inimene ei sobi presidendiks.Ikkagi on hämamnie 10milj. VEB fondide ja paljude muude asjade ümber Rahvas reetureid ei usalda .Parteilasele pole kõik lubatud ja rahvast lollitada ei tasu Punasest sini-must-valgeks ei saada . Mäletame ju aegu,mil ülikoolis tegid komsomalikomitees ilma siimud ,andrused, vernid jne Nüüd on kõik kanded isamaalased ja mõni kipub lausa presidendiks Aga Arnoldit materdate küll ! Ometi oli tema see,kes julges Moskvas suu lahti teha . Ainus väärikas president,kes Eestil olnud! Ükskord peab saabuma lõpp nendele kameelionidele,kes värvi ja pooli vahetavad sagedamini kui on kuuvarjutusi. Siim pole kindlasti väärikas kandidaat ja rahvas vihkab teda Kui puupea peab ikka olema,et sellest aru ei saa ,või on tal lihtsalt rahvast suva,paneb vene kombel tankiga üle?
Mees Abjast19. aprill 2016, 19:29
Jah olen nõus, et õige hõlma ei hakka keegi aga kus suitsu seal tuld. Olen enam kui kindel, et ega nende käed puhtad ei ole, liiga palju hämamist nagu ei mäleta, ei tea ,jne. Ja kui sa ikka puhas poiss oled ei tohiks see sind ka ärritada isegi kui sind tuhat korda selles süüdistatakse. Nagu vana eks kapokas Põder ütles, et igaühe kohta on kuskil midagi, kui on tahe või vajadus leitakse kõik üles, ju siis siimu puhul pole seda vajadust tekkinud ega ka teki kuni rehvid valitsevad.
Siimu...20. aprill 2016, 23:54
....patud on ju 75.aastax salastatud!!!
loll19. aprill 2016, 18:03
kuradi varganägu tahab veel presidendiks saada
kui meie isandad ja omanikud19. aprill 2016, 18:17
on nõus eriliselt ausa EEEESTLASEGA, milleks teie kiljumine ?
19. aprill 2016, 17:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
pealegi,fonde tühjendas19. aprill 2016, 18:18
ju Edgar ,see keskerakondlane.
Ja 20 miljonit dollarit vedasid kapukad omale ämma kappidesse ,ega see ometi jälle kõige kaduva teed kõndinud.
19. aprill 2016, 17:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mulk19. aprill 2016, 19:02
Norman19. aprill 2016, 17:34
Mida kõrgemale see, viisakalt väljendades, ebaeetiline valikulise mäluga nomenklatuuri esindaja praegu trügib, seda valusam saab olema kukkumine ...
arvaja19. aprill 2016, 16:45
presidendiks kandideerijal peab olema moraalselt puhas minevik ja olevik, mitte kohtulikult uuritav, et kuhu kadus raha, varastas või ei varastanud...ausus, aatelisus, isamaalisus, kahtlustustest prii... võimu ja rahaahnus pole Siim Kallasele võõrad...ei sobi ega tohikski kandideerida.
Ando19. aprill 2016, 15:27
Siim,kurat,kus see varastatud 10 milli on?
totu ändö19. aprill 2016, 16:31
Aga miks ta siis hoiukassast minema löödi, kui inimeste raha võtnud polnud??Sellelajal olid hoiukassad(sperkacca), kui sa eestikeelest aru ei saa. Kas sina kohtunikuna julgeksid peaministrit vangi panna, ei usu küll.Sinusugune p. lakkuja veel eriti.Kõik pole veel kaugeltki lõppenud, tuleb ka see aeg, kus õiglus olema hakkab, mina vähemalt loodan küll.
cd19. aprill 2016, 16:50
Sm. Ändo! Aga siimu ei mõistetud ka ÕIGEKS!!! Lihtsalt aegumise tõttu lõpetati suur varguse asi!
Miks, mida on see rahvas siin halvemini teinud kui teised vabadust ihanud?! 19. aprill 2016, 17:00
Ikkest tahaks vabaneda, ole inimene ja astu oma teed, siin on sulisid oi kui palju, ei ole enam 1918.a. kui Treffneri-poisid ka tegutssid, poisid, aga mitte,...
ei sobi presidendiks19. aprill 2016, 14:58
Eesti rahva eestkõnelejaks Presidendi näol Kallas küll ei sobi. See oleks Eesti rahva õiglustunde räme solvamine!!!! Rahvast, kes teda ülal hakkaks pidama oma maksudega, nimetab taveel "lolliks". HÄBI-HÄBI !!!
Karl19. aprill 2016, 14:50
Meest, kes nimetab rahvast, kes teda oma maksudega üleval peab, "lolliks" on häbematu. Eesti rahvas ei vaja sellist eeskõnelejat presidendi näol!!!
just sellist19. aprill 2016, 19:04
on eestikeelsele lambakarjale vaja.
Pole19. aprill 2016, 14:30
veel siiani aru saanud milleks üldse on raha vaja kulutada sellise nähtuse peale.
Pingviinide paraadi võib ju ka näiteks Estonia teater korraldada.
presidendisõda19. aprill 2016, 14:19
Eesti presidendi peaks valima rahvas. See arvamus käib igast kolmandast kommentaarist läbi.
Hea mõte küll, aga eesti rahvas ei saa ju selle valimistööga hakkama, kuni pidevalt üksteise kõri kallal närivad. Ühe aruka otsuse tegemiseks peab olema oskust esitada väärikaid kandidaate, osata väitluskunsti oma asjalike mõtete edastamiseks ja koostööd, mille tulemusena saaks tehtud õige
valik. Niisuguse kõrtsikaklusega nagu kommentaariumist lugeda, ei suudeta kedagi valida, siin on oluline ainult vastasväitleja arvamuse roppuste ja solgiga ülevalamine. Kas muud tõesti ei oska mõelda ega öelda?
Ära saada teisi p...e, paku parem nimeliselt välja, kes on Eestile sobivaim presidendikandidaat ja miks
just tema.
VANAEMA MAALT19. aprill 2016, 14:43
See juhtubki siis, kui välistatakse igapäevased kaklejad, kes sellega ennast rahuldavad.See poleks ju võimatu ÕL välja võtta ja eemaldada, miks seda ei tehta-ei saa aru.Miks peab kommentaarium peldikusein olema, kus üks seda vedelat seintele loobib?Ise veel eestlane tahab olla-HÄBI TALLE.
Hirmunu19. aprill 2016, 14:46
Vist kardetakse, et vabadel valimistel saab Rüütel tagaasi või koguni mõni EKRE-mees.
Poisslaps19. aprill 2016, 13:42
Artikli pealkiri: Reikop ajas Kallase otse-eetris endast välja, on täiesti eksitav. Vaatasin intervjuu üle ja seal küll midagi sellist ei olnud!? Kallas jäi rahulikuks ja ülimalt soliidseks, inimesete arvamused olid valdavalt positiivsed ning Kallas ja Reikop lahkusid sõpradena. Jälle püüab Õhtuleht lgejaid hanitada mingite üleshaibitud pealkirjadega. Kahju!
Rahavargad19. aprill 2016, 13:34
Mina Kallast ei usu ja ka kohtunikke (eriti tol ajal!) sai suurte rahadega ära osta!!! Seega, see mees ei sobi presidendiks!!! Mingu parem pensionile ja olgu vait. Raha peaks tal vanaduspõlveks jaguma, sest Brüsselist saadud töötasud olid ikka ulmelised!
13:3419. aprill 2016, 13:38
Siim KALLAS onn äärmiselt tark, intelligentne ja sobiv presidendi kanditaat! Toetame!
Ega praegused kohtunikud ka paremad pole19. aprill 2016, 21:05
Vaadake, mis Autorollost sai! Ja kuidas Savisaart jälgitakse! Kas see on aus kohus???!!!!
ehtne kommunistlike eestlaste kohus20. aprill 2016, 13:00
kuidas sa ei taha mõista,et RE kui NLKP järglane ,on peremees ja teeb ,mis temal vaja.
Rahavargad19. aprill 2016, 13:34
Mina Kallast ei usu ja ka kohtunikke (eriti tol ajal!) sai suurte rahadega ära osta!!! Seega, see mees ei sobi presidendiks!!! Mingu parem pensionile ja olgu vait. Raha peaks tal vanaduspõlveks jaguma, sest Brüsselist saadud töötasud olid ikka ulmelised!
mida tähendab matsikarja uskumus20. aprill 2016, 19:52
kui Ovaalkabinetis leitakse,et SIIM I vastab eestlaste olemusele ja tema tegevus on parteiliselt õige,on tema Kadriorus peremeeste esindajaks.
Vast sel korral ei pea eestlastest noored mehed isegi eestlaste lipule kusema minema,pannakse paika ilma.
Aron19. aprill 2016, 13:29
Simon võiks ju välja öelda, et Kerenski oli nn. varju nimi. Õige nimi oli ikka Kürbis ja tegemist oli juudiga mitte venelasega.
to jüri19. aprill 2016, 12:59
Jüri ei ole kursis mida Kallas on ise rääkinud ja sisse rääkinud:Ei mäleta,ei teadnud millele alla kirjutas,ehk ei lugenud läbi mis paberil kirjas,kuriteo aegumine,salastamine aastakümneteks jne,ja teadja mehe surm Ardo A.
Presidendi kohaga tahab ta kõigile vee peale tõmmata ja näidata,et rahvas usub teda aga ega valdade poolt valitud president pole veel rahva valik.
eestlane19. aprill 2016, 13:07
Siim Kallas on õige mees presidendi ametikohale!
jälle häbistab eestlasi 13:0719. aprill 2016, 13:50
Kallase-pallase koolkonna koolivend on väsimatu, tema teab varguse nippe ja kuidas need õigeks käänatakse.Alustab ja lõpetab, nagu jumal taevas.Esnapoisid olid ikka tüki targemad siinsetest isehakanud professoritest.
NOJAH19. aprill 2016, 15:34
Oleks näiteks ainult 2 kandidaati toetaksin Kallast sest Kaljurand müüks meid venelastele maha nagu Päts omal ajal ja siis udutaks kokkuleppest--Pätsi järglane keda venelased siiani austavad.
teadja NOJAH-le19. aprill 2016, 16:18
Kaljurand pole ennast kandidaadiks üles seadnud ja Siimukesel õÕHKÕRN lootus,mis peaks tähendama seda,et tutkitbrat.
No minulgi19. aprill 2016, 16:31
tuli samasugune mõte. Meenus William Somerset Maughami "Tilgake kollast".
kas20. aprill 2016, 13:35
jüri19. aprill 2016, 13:28
Järjekordne kommentaar ESNA bussipeatuse "professoritelt ".
Jürile19. aprill 2016, 13:52
Mida sa siis Esna bussipeatusest meile pajatad? Pealkiri on ,aga kommentaar puudub!
19. aprill 2016, 14:03
13:07-kutsu mõistus koju, siis saad aru!!
Oi19. aprill 2016, 20:19
Kogemata panin miinuse, võtke ära
Kes19. aprill 2016, 12:46
ikka on sinna,noh,teadagi kuhu,juba kukkunud,eks sipelda tuleb veel palju.
Kahjuks19. aprill 2016, 12:36
on kilpla onia - Buraaatino lollidemaa!
maxs19. aprill 2016, 11:59
Elus ei tea mida telereporter otseeetris küsib aga see ongi öiglane keegi ei saa väljalöigata.
eestlane 11:5919. aprill 2016, 12:52
Üks LOLL võib rohkem küsida kui kümme TARKA vastata....!
12.5219. aprill 2016, 14:10
Siin oled küll sina ainuke LOLL, kes koguaeg küsib aga vastata ei oska.Igapäevane idioot, temal on kraagelda vaja.Sa ei ole ju eestlane, sa oled tibla, et kommuniste kaitsed ihu ja hingega.
to eestlane 11.5919. aprill 2016, 15:39
Kohe aru saada, et sa seda intervjuud üldse ei näinudki.
Jaan19. aprill 2016, 16:02
Ära solva kommunisti, kui neist asjust midagi ei tea. Teie mõistes "koomunistid" on lihtlabased pätid
jüri19. aprill 2016, 11:34
Kui inimene ( Kallas ) on valitud EL direktoriaati juhtima , siis ei saa ju vargaga tegemist olla , või peab uskuma et seal Euroopas on kõik lollid ? Kui ikka on kõigis kohtuinstantsides õigeks mõistetud , pole mõtet uuesti vahtu üles keerutada ning mingeid vandenõusid otsida.
19. aprill 2016, 11:54
kui sa jüri midagi ei tea ,siis ole parem vait ! Meie kohtud on vabariigi moodustamise ajast äraostetavad ja mitmeid kohtunikke on ka kinni pandud. Kui inimene , kes mängib miljonitesse ulatuvate summade riigi rahadega, ei jäta see kedagi külmaks !? 10 milj. dollarit oli siis kursiga 1x15 krooni, mis tegi kokku 15...milj. eesti krooni ja sa räägid et ei jõua ennast kohtus välja osta !??
VM119. aprill 2016, 12:02
Jüri Lina on kirjutanud terve peatüki juhtumitest, kus salaseltsi kohtunik ei mõistnud süüdi sama grupeeringu liiget! Vastasel juhul oleks vande rikkuja seltsist välja heidetud või hullematki tehtud.
jüri19. aprill 2016, 12:19
Tuligi ära M.O.T.T. , ehk siis vandenõuteooriad kohtute äraostmisest ! PALUN FAKTE .
VAIMUHAIGED ei saa aru....19. aprill 2016, 12:55
Ega VAIMUHAIGETELE sõimajatele pole mõtet midagi seletada! Nad ei oska lugeda kohtumaterjale ega saa aru, et kohus on Kallase ÕIGEKS mõistnud...!
Las hauguvad nii, et suu vahutab, hambad lendavad ja lõualuud on päigast ära - see kõik on MÕTETU tegevus....
12:55 vaene rändrott19. aprill 2016, 14:18
Ja saidki põhjuse, et räuskama hakata.Sind ei huvitagi tõde, sinu tõde on viha ja sõim, täielik skiso.Downide esmane tunnus-äkkviha ja kallale kohe praegu.Juba hakkasid hambad lendama-õudne olevus.Sa oled tõesti vaimuhaige, pane neid nimesid endale milliseid tahad.
Mõttetu19. aprill 2016, 21:10
Mõttetu mees, millest selline vihapurse
Eksid Jüri19. aprill 2016, 12:16
VEB fondi miljonite ärastamise eest ei ole teda süüdi ega õigeks mõistetud. Uurimine lõpetati aegumise tõttu, dokumendid olid osaliselt kadunud ja venemaaga puudus uurimisalane koostöö. Kõik on tänaseks 75 a salastatud. R-Hooldus on aga selgelt kohtust väljaostetud asi.
pealegi20. aprill 2016, 13:38
tekkis härral probleem ka Brüsselis, kes viitsis/oskas ingliskeelsseid uudiseid jälgida.Muidu ei oleks kiiruga koju tulnud.Kandideeris ju sealgi.
Mulk19. aprill 2016, 11:26
President. Riigiesindaja. Vaid oma riigi nägu. Siim Kallas , ainuke kes sellele kohale sobiks. Sündinud siin, saanud hariduse siin, loonud pere siin, kasvatanud lapsed siin. On õpetanud lapsedki armastama Eestit. Läbinisti Eestimaalane. Pole tema suust veel kuulnud klatši, teistele pori loopimist, siis ta vist ei olegi see õige eestlane, nende parim toit on ju teine eestlane. Seega soovin palju jõudu Siim Kallasele , tema perele, tema toetajatele.
19. aprill 2016, 11:57
tead mulk, mine õige per...sse ja laku edasi selle juudi sitast kannikat ! mulgid jäävad ikka lollideks !
mnjaa19. aprill 2016, 12:00
siin kirjutab alla keskmise eestlane, kes imekombel veel sööb nii jubeda suuga....
to 11:5719. aprill 2016, 13:29
Mulle üldiselt see lause ei meeldi aga täna küsiksin 11:57 kirjutajalt küll: Kas sul tõesti jäid hommikused rohud võtmata?
miks mulk ei halasta vaesele mäluta mehele ?20. aprill 2016, 13:10
Alzhaimer on ju kole tõbi ja teie lausa nõuate,et vanade orjade järglased võtaksid omale esioinaks ilma ajuta mehe.
Kas see pole hirmasm ühest jalast,see mälu puudumine.
Katsuge siiski veidi inimlikumad olla.
Ühendriikidest on tulijad olemas,pole teil invaliidi vaja vaevata. Las ta tunneb elust mõnu.
..19. aprill 2016, 10:46
Vaadates neid esilekerkinud presidendikandidaate, süveneb minus ikka rohkem ja rohkem arvamus, et Eesti ei vaja presidenti! Vähemalt selliseid mitte, kes siin kõigest väest esile trügivad. Ja veel - presidenti peaks saama valida ikka rahvas, nii oleks õige.
19. aprill 2016, 11:03
Täpselt teiega nõus on kogu eesti rahvas !
ega sa ela Ameerikas,oled 19. aprill 2016, 11:21
ikka osariigis ja meie komud vajavad RAHA. Meie emamaal on demokraatioa ja seal esindab president USA -d.
Urrr19. aprill 2016, 10:31
Kui midagi teinud ei ole siis milleks närvi minna? Ju siis on kallase südametunnistus väga väga must.... Selline ie sobi eesti oresidendiks.
Urr-urr19. aprill 2016, 11:12
Mitte Reikop ei ajanud Kallst endast välja, vaid Kalls läks endast välja - kas selline nõrkade närvidega ja lisaks veel mäluprobleemidega rahvariisuja ikka on sobilik saama Eesti presidendiks? Kandidaat , kes ise esitas ennast kandidaadiks? Võimalik vaid Eestimaal.
mulle19. aprill 2016, 15:37
meeldis Reikop, mõnusalt teravate küsimustega nagu Urmas Ott omal ajal.
no19. aprill 2016, 15:42
Reikop oli viisakas, tahtis lihtsalt küsimusele vastust saada-mida ei saanudki, soovitas mingeid asju vaadata mis on 75-s aastaks salastatud, mida sellest järjeldada.
no19. aprill 2016, 15:42
Reikop oli viisakas, tahtis lihtsalt küsimusele vastust saada-mida ei saanudki, soovitas mingeid asju vaadata mis on 75-s aastaks salastatud, mida sellest järjeldada.
VMM19. aprill 2016, 11:16
Tema massoonlik staatus peaks olema veelgi kõrgem kui Ilvesel. See eeldab kurjade jõudude riitustel käimist ja sealt siis ka see keerutamine ning salatsemine.
almadele ja jõridele, tavetitele ja maridele on19. aprill 2016, 11:27
ta oma pikkade nä'ppude poolest juba ainuõige.
tädi alma19. aprill 2016, 10:07
Lugedes neid kommentaare, sobib eestlasele presidendiks vaid Putin! Kõik meie inimesed on pätid,vargad, hirmsad, jne jne.
Vot nii lähebki ,kui lastakse lollidel kõike pläkutada ja arvata asjadest, mida nad tgl midagi ei tea!
Siim KALLAS onn äärmiselt tark, intelligentne ja sobiv presidendi kanditaat, aga see rahvas ei vääri teda, kahjuks!
Kas dr. Ennet unustas uksed sulgeda?19. aprill 2016, 10:30
Siim KALLAS onn äärmiselt tark, intelligentne ja sobiv presidendi kanditaat ???
Te ilmselt ei kuulanud seda saadet.
10:0719. aprill 2016, 10:44
Pole sa mingi alma, ikka igapäevane totu 100 variandis.Sina väärid parimat, Hipodroomi kinnist akendeta tuba, võtagi Kallas kongikaaslaseks, paar parajaid.
tääädi alma, tääädi alma :D19. aprill 2016, 11:12
kle tädi alma, sul tundub olema kandiTAAT ja kandiEIT :D katsu parem eesti keelt õppida, võta aabits kätte.
11:12-le19. aprill 2016, 14:04
Võta sina ka aabits kätte ja õpi selgeks,kuhu koma tuleb panna ! Mis see "kle" on?
14:04täädi tibla= täädi alma19. aprill 2016, 14:26
Sa oled ise üks paras KOMA, totutaja kuubis.Ta ongi tibla, teab nüüd midagi eestikeelest.
pada sõimab katelt (14.04)19. aprill 2016, 15:47
Võta ise ka aabits kätte ja õpi selgeks, kuhu tühik tuleb panna.
onu juuli19. aprill 2016, 11:26
muidugi, sest Kallas on ainuõige eestlane. Tema isa pärandas ärasaadetute mööblit , veel ühte-teist-kolmandat.
Ta on osanud tuulutada raha,et koid sisse ei lähe .
Ta on osanud palju head teha ja vaevadest vabastada nii mõndagi.
tädi alma nõuab siis ikka veriste kätega aususe kehastust.
Vargused ununevad ju järgmisel päeval, ja pealegi on ainukesed vargad kesikud ja putinid .Kahju,et neid almasid on jalaga segada ja veel kurvem.et almad ei suuda elada vabadena.
kahju,et almad on ainult orjad.
geenid ep valeta.
10:0719. aprill 2016, 13:23
Määgivad lambad tahaksid mõnda OINAST presidendiks....
13:23 19. aprill 2016, 14:34
SKISO LÄKS HULLUKS, ROPSIRÖÖKUR HAKKAS TÖÖLE.Täna nii vara juba umbes, mis siis õhtuks veel saab?Mina ootan pikisilmi Postimehe varianti, kus hullud oleks välistatud-see on nüüd siis arutelu???
Vaene Reikop on lihtsalt kade,et19. aprill 2016, 10:05
mehikesel nii roppumoodi nutsu peidus.Kõik unustab ära,aga
kännukese koht Viitna metsas on raudselt meeles,ilma kaardi ja
kompassita.
on siin mille üle imestada?19. aprill 2016, 10:02
Aga miks peab närvi minema, kui süüdi milleski pole?Ja see Vakra komisjon....jäi ju sinnapaika ja KAPO salastas 75 aastaks.MIKS??? KEL VÕIM,SEL ÕIGUS.20 aastat käib see võimude ja vaimude koostöö kohtutes.Näide roosamannadest praegugi.
Siim19. aprill 2016, 09:44
Meie riigis on midagi mäda.Mees kes lasi varastada 10 miljonit dollarit pääses ametialasest lohakusest kuriteo aegumise tõttu.Nüüd käib ringi nagu aus mees ja kandideerib presidendiks.
09:4419. aprill 2016, 13:17
Kallas ongi aus mees ja kohtus õigeks mõistetud! Las lambad määgivad mõne oina järgi....
Kallasest saaks tubli president!
keegi ei vaidle vastu, Mitte poolt silpi ka.20. aprill 2016, 19:49
keegi ei ihka Hardole enneaegselt järele minna .
tegelikult on Siim I väärt kuninga tiitlit . Kas ta pole osanud elada nagu aus kommunist ?
Siim19. aprill 2016, 09:41
Meie riigis on midagi mäda.Mees kes lasi varastada 10 miljonit dollarit pääses ametialasest lohakusest kuriteo aegumise tõttu.Nüüd käib ringi nagu aus mees ja kandideerib presidendiks.
Kilekott19. aprill 2016, 11:19
Seda 10milli kadumist ei tasuks niiväga korrutada ...sest teised reformarite halvad teos ja otsustamatused on riigile palju hukatuslikumad.
tasub ikka20. aprill 2016, 13:45
ehkki komme tekkis juba nõukogude ajal hoiukassas, siis uuel ajal algas kõik 10 miljonist dollarist, hiljem summad vaid kasvasid.
Juraist19. aprill 2016, 11:25
Tegemist ei olnud vargusega vaid võimuerakonna stardikapitali eraldamisega!
jah22. aprill 2016, 11:54
..ja veel äärmiselt intelligentselt..
Ringvaates19. aprill 2016, 09:36
soovitas Kallas teadmatutel end asjaga kurssi viia ja uurida Web. ja teisi materjale enne,kui süüdistama hakatakse.Ma ei pannud tähele,kuidas ja kus ma seda tavakodanikuna teha saaks.
et siis uurida ?????19. aprill 2016, 11:30
ja lõpetada nagu Hardo ? Ain ult kavatsuse pärast `?
Lõpetada nagu Edgar ? Nagu võimalik pfresidendikandidaat.
Aga vaevalt Edgarit oleks heaks kiitnud ja lubanud Valge Maja.
realist19. aprill 2016, 12:06
Kõik salastati ja ei saa neid materjale keegi uurida. Sellest siis ka Kallase soovitus.
Ringvaates ähvardas Kallas venelaste mässuga. Kas Kallas tõesti arvab, et venelased hakkavad mässama, kui teda presidendiks ei valita??? Või hoiab ta selle presidendiks saades ära??? Arvan, et kui see mäss tuleb, siis ajendatud valitsusest või majandusest. Presidendist ei sõltu siin midagi. President ei korralda riigi valitsemist ega majandust. Seda manitsuskõnet parteikaaslastele võib ta reformi auesimehena ka pidada, selleks ei pea president olema.
09:3619. aprill 2016, 13:20
Siim Kallas presidendiks! Toetan!
jaa,ainult kesikud on vargad20. aprill 2016, 13:06
ja inimeste müüjad.
RE meestel.naistel on businesse. Ilus,klantsiv,puht .Ainult miks salastatakse ?
dersaava19. aprill 2016, 09:29
Presidendiks ei sobi inimene kellel esineb mälukaotust ja meeltesegadust-kingib meie riigi veel äragi
19. aprill 2016, 09:33
See isehakanud presidendikandidaat ei vääri minutitki meedia tähelepanu, ometi käib mingi petuaktsioon. presidendikandidaatide väljakuulutamisekson ikkagi oma kord.
Nipik19. aprill 2016, 09:40
Ja kes siis väärib? Kas sinusugune nimetu???
9.4019. aprill 2016, 10:06
Sinusugune totu nüüd ei köhi jälle.Seewaldi meestel on selleks teised kohad, kus esineda.
Seesamune Siim unustas taas.19. aprill 2016, 10:08
Unustas selle, et siinsamuses eestlaste maal (-5%) ei ole kommuniste jt. "eeskujulikke" unustatud, vargaid samuti. Udutada ju ikka saab, ehk pannaksegi (valida ei saa, siis on mts liiga valus) pukki ja saab ka tema rahva peenrahast elatud.
10:0819. aprill 2016, 13:28
Ära unusta ja kommuniste: ekrelasi Mart Helme, Arnold Rüütlit, kesikuid Edgar Savisaart, Tallinna LV-s töötavaid EKP Rajoonikomiteede esimesi sekretäre ja massilised TEISI kommuniste....! Miks nad pole veel trellide taga...?
09:4019. aprill 2016, 13:31
Määgivad lambad tahavad mõnda OINAST presidendiks!
/13.2819. aprill 2016, 16:08
kui nõnda jätkad,oled esimeste seas,kes türmi lähevad.Soovitaks asjast rääkida.
ju teil on teiste tapmisega aeg kinni,te20. aprill 2016, 13:14
lihtsalt pole jõudnud.
Õnneks olete oma tipp-kommunistgid saatnud igatsema Brüsselisse. Need on lammaste silme alt läinud,need piinlevad oma rahahunnikute keskel.
Aga võtke end kokku,nüüd on siin okupatsiooni-väed ,nüüd saate vanu eestlasi jälle hävitada.
Jõudu teile ,kallis leninlane !!!
kui sellise hea mälumänguri....ja kas ainult hea mälumänguri...19. aprill 2016, 09:27
mällu on tekkinud lüngad...siis on tegemist vist selle vanadus haigusega...mis ta nüüd oli ..kas dementlus või midagi sarnast...no kelle sellist presidenti vaja ...ma saan aru et oma järeltulijad on vaja kindlustada tulevikuks (nagu ta saates vist ütles??)...küll nad siis kiidavad- oli hea president no küll oli hea president......Ainult et mälu oli si....????
no milleks see mälu....täinduseks...19. aprill 2016, 10:05
presidendile tehakse käik ära ...auto ette...turvad taha...p... täis korrupeerund nõunikke...kiida ainult ennast valitsust ja osaliselt ka riigikogujaid vahelduseks..... häbene et eestlane oled??...ja võtta kahe käega pappi vastu...MILLEKS VEEL MÄLUGA VAEVA NÄHA
Lugesin19. aprill 2016, 09:26
just,et Kallas loobus 2014.a.peaministriks kandideerimast,ses tema vastu olevat algatatud laimukampaaniat.Tuleb välja,et ta on vaene kannataja,keda taga kiusatakse.No kaua üks narr rahva üle naerab.
Kallas?19. aprill 2016, 09:24
Kuulasin-vaatasin minagi seda lapsemeelset kokutamist ja tekkis küsimus, et kas see "olend" on Meie tulevane president.? Issand, sa näed, aga ei mürista. Palun lõpeta see jama ära.
Kuidas19. aprill 2016, 09:22
selle 32 milj.siis õieti oli?Kohtusse see asi ju ei jõudnudki,enne mätsiti asi kinni.Siimu sõnul on suur hunnik toimikud,aga miks neid ei avaldata?Hoopis salastati.Selle põhjal võib järeldada,et päris palju oli selle raha omavahel jagajaid
Tegelikult19. aprill 2016, 09:20
on kurb vaadata irvitavat lõusta,irvitab ta siis närvide või mälu puudumise tõttu.
Kesk319. aprill 2016, 09:22
Ära mine isiklikuks vaid räägi ikka asjast.
Kas19. aprill 2016, 09:08
keegi oskab täpsustada,millal täpsemalt sai temast Siim Kallas.
enne19. aprill 2016, 09:34
nimevahetust tunti teda kui Simeon Kaldwitzhi
Kallas19. aprill 2016, 09:03
peaks nii palju ikka aru saama,et rahva jaoks meenub temaga seoses 10 000 000 ja kõik muud tehingud.Imestan,et inimesel endal paistab olevat arvamus,et kui kohus vangi ei pannud,järelikult süütu.Ajalukku on ta oma rahaasjadega läinud,oli niigi paras üllatus,kui sai rahandusministriks kohe peale neid jamasid.Nüüd tahab presidendiks,no see on juba naljakas....
Kitskärner19. aprill 2016, 09:25
Ega majandusgeeniuse Partsi ja aususetaloni Toobali potenssiaalsed ametikohad sobivamad pole!?
jeerum küll19. aprill 2016, 09:03
kas tahame seda kõike-ei taha aga hetkel pole meil ka võimalust midagi selleks ära teha,et midagi muutuks.Ennekõike peaksime lahti saama oravapareist,siis taastam inimeste õigused,ehk inimene ongi riik ja võim ja alles siis kui see saavutatud,saaks ehk rahvas valida ka presidenti.Seniks kuni oravad rattas ei muutu midagi-vaadake seda hetke mängu,mis oravad mängivad-ikka oma erakonnast kõrgemale-loodame väga,et Kallas nii suur pettur ei saa seda riigipirukat,mis loomulikult oleks Taavikesele mokka mööda-oleks ju kõik sulid ühes paadis ja eluke opa-trulla.Mis iganes erakond see oleks ainult et vaataks ikka ennekõike oma riigi kitsaskohad üle ja taastaks rahva heaolu-elu.Seni kuni need petturid,reeturid ja laristajad pukis,ei saa ka rahvas midagi teha.Kordan veelkord,et peame saavutama selle,et valitsus kuulaks rahvast ja rahvas otsustab.Aga seda saame me kõik muuta kui tulevad uued valimised ,kui mitte varem,sest valitsuses käärib ja Rõivasele tehakse umbusaldus ja väga loodan,et ka poliitikud on seekord natuke targemad ja julgemad hääletam .Nii et vaatame,mis aeg toob ,kindlasti niimoodi edasi minna ei saa,muidu on kõik-pihtas-põhjas.
alf19. aprill 2016, 08:21
Kallas võib oma küsimusele "Mida teha" abi otsida V.I.Lenini samanimelisest kirjutisest. Oletame ,et Kallas ei teadnud midagi 10 miljoni dollari ja VEB fondi rahadest ja kohus ei tuvastanud tema osalust selles, kuid presidendiks kandideerimisel võib see osutuda põhiliseks komistuskiviks ja ta ei saa valituks. Mitte selle pärast , kas oli süüdi või mitte, vaid selle pärast ,et olles juhtival kohal ei kontrollinud , mis toimus. Kui ei märganud 10 milj. kadumist , kas saab siis usaldada sellist presidenti , kes võib terve eesti riigi ära kaotada?
HF19. aprill 2016, 08:55
Olgu pealegi selle reformierakonna loomisel kulutatud 10 milliga. Pangad teenivad selle paari päevaga tagasi.
Aga kuidas läks pankrotti Estoanian Air? Ja kes oli Brüsselis sel ajal lennundust kureeriv kõrgeim ametnik?
H_Frei lisa19. aprill 2016, 09:08
Inimesena on Kallas aga sümpaatne, huumorimeelne ja tark, mida ei saa paraku öelda kõikide teiste kandidaatide kohta.
Jajaa19. aprill 2016, 12:03
Röövel Rinaldini olla ka väidetavalt galantsus ise olnud ...; )
...19. aprill 2016, 15:21
Estonian Airi viis pankrotini Juhan Parts , mitte Kallas. Kallas pidanuks möönama ,et riigiabi korduv andmine viib krahhini. Võimalik ,et ta ka mainis seda , kuid Parts ei teinud sellest oma juhmuses väljagi.
mati to 15.2124. aprill 2016, 21:33
ei VEB -fondi ega eesti õhu raha ei põlenud ära ,see raha on kellegi kontol
ei teadnud jah20. aprill 2016, 13:52
ta ei lugenud, kuhu allkirju andis ja ei mäleta kah
nojah19. aprill 2016, 08:21
näete nüüd kui vilets on sotsialismist välja pugeda, tahaks suurelt teha-tulevad võtavad jälle ära!
Juss19. aprill 2016, 08:21
Loomulikult ausalt elama.
närvid läbi19. aprill 2016, 08:18
No nii see juba peaks kõigile selge olema kellega ja millega tegemist,äkki see mees peaks raha tagastama ja siis juba ruttu ravile Jämejalga ex ju
marks19. aprill 2016, 08:13
Valigem jah Kallas , Saate Ärma kahte ülal pidada. Sellel vanal häbematust jagub. Käekäiku arvestades.
Nägin19. aprill 2016, 08:12
Teema on üles puhutud,vestlus oli algul reikopilikult otsene,pärast taandus pehmematele teemadele.Siim oleks meile hea president ja kaubamärk aga pööbel ei lase sel sündida ja ajab oma jura.Siimu meeskond on sellest teadlik ja ta ongi võtnud enesele märklaua rolli,et ullikestel oleks,keda sihtida.Selle karnevali varjus saab siis rahulikumalt valmistuda keegi teine.
mine19. aprill 2016, 08:10
ja "naudi" oma miljoone, seni kuni pole võimule pääsenud keegi, kes sigadusi ei andesta.
19. aprill 2016, 08:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
8;02 See sinu kopp...19. aprill 2016, 10:15
Sinu kopp on imemist silmini täis jah, katsu sellega toimetulla ise ja vaikselt nurgataga.Mis siin mõmised.
XXX19. aprill 2016, 07:05
Tõotan,et juhul,kui presidendiks peaks saama Kallas või Kaljurand siis organiseerin eestisse uue partei ja juhul,kui see partei peaks saama 51 kohta riigikogus hakkab uus luud pühkima lõpuks nii,et see ka lihtrahvale on väga meeltmööda.
19. aprill 2016, 09:09
Siin pole huumorinurk.
Noh..19. aprill 2016, 06:46
Pikalt ilustamata - Siim Kallas ei tohi saada presidendiks. Ma loodan, et otsustajatel on piisavalt aru peas, et seda mõista. Välismaale ümber kolimine on kulukas ja kõvasti rabelemist, ei tahaks seda ette võtta...
Kallas on ainus teadaolev presidendiKANDIDAAT19. aprill 2016, 06:30
Oodake ära, kuni teised kõrvale tulevad ja arutage siis edasi.
Praegu on ainult Kaljurand oletatavasti kõrval, ilmselt sätib ka Tarand end sinna.
Aga kedagi ju veel esitatud pole ja Kaljurabd ka räägib endast kui välisministrist. Ma millegipärast ei usugi, et ta kandideerima hakkab.
juba19. aprill 2016, 06:28
teist korda näen vuntsi mitte ainult närvilise, vaid lausa tigedana, AK-s oli sama ja küsimuski oli sama "milles te mind süüdistate..." keegi ei süüdista, sind ju enam milleski, lihtsalt inimestel on küsimus(ed) ja neile pole ju vastuseid andnud ei sa ise, ega ka komisjon/kohus...... teselegi küsimusele, "mis me nüüd teeme/mis ma tegema pean" on ka lihtne vastus, räägi ausalt ära, ära häma ja sind jäetakse rahule!
Sina rottröövel ära parem unistagi sellest kohast,Seda näed sa sama palju kui oma körvu 19. aprill 2016, 05:59
Sa saad ainult järgmise presidendi saapaid puhastada kelleks on Härra Edgar
19. aprill 2016, 06:51
Sa poleks pidanud nii vara tõusma, mõistus alles magab.
teadja.19. aprill 2016, 05:59
Ma arvan et Siim Kallas oleks eestile liiga jouline president. Silmu miinuseks ongi see, et ta on yle kymne aasta töödanud brysselis. Väga raske voi sisuliselt voimatu on jääda Kallasel eestlaste poolele. Hing ja syda voib tal kyll ihata, kuid aju väljavaated jäävad ikkagi Lääne- Euroopasse voi Brysselisse
Horros19. aprill 2016, 03:04
Selge, kui inimesel on viimane võmalus ja ta väga loodab, siis hakkab taas peas / (mälu), miskit tõrkuma.
.
Nooo, kas tõesti on Eestis nii vähe arukaid inimesi, et sellist tola võiks valida, kui teda esitatakse valimiseks.
.
Imelik, kika väga imelik.
19. aprill 2016, 02:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
PUHAS TÖDE SUL SIIN.AMEERIKA ON TÖESTI KURJUSERIIK NR 1 MAAILMAS JA ÜHTLASI KA SUURIMAD RÖÖVLID JA VARGAD19. aprill 2016, 06:04
JA REFORMIERAKONDLASED NENDE KANNUPOISTEST PE.RSE,LAKKUJAD
19. aprill 2016, 00:53
Vunts väitis, et tema esivanemad olla hoopis saksastunud lätlased. Pigem liivlased siis, Kaupo suguvõsast, kes juba 800 aastat tagasi sakslaste kannupoiss oli ja Rooma paavstil jalgu suudles.
Ka Vunts on saanud Rooma paavstilt kõik patud andeks ja need paar indulgentsi läksid tal maksma ilmselt siis 10 milj $ + 37 milj €.
väike raadiokuulaja19. aprill 2016, 00:52
Simon Goldberg väitis täna Vikerraadios põhimõtteliselt sama, mida tema sõsarparteilane (Brüsselis) Burešin, et ta on puhas kui prillikivi ja tal ei ole midagi kahetseda ja ta teeks kõik sama moodi nagu on teinud. Eriti süüdimatu, ignorantne ja asotsiaalne jutt. Igatahes peksis ta suht segast ja hüplevat jutukest oma motiividest ja kavatsustest. Jutuke muutus selgemaks siis, kui ta väitis, et kui ta presidendiks ei saa, tuleb Eestis venelaste mäss, mis on enneolematult suur. Ainult tema suudaks selle ära hoida. Lühidalt ähvardas läbi lillede, et kui teda ei valita, siis ... .
tiblunn19. aprill 2016, 01:49
Pronksiöö-2... Olen küsinud paljude põrandaaluste võitluskaaslaste käest, et kas teeksime veel "toompead ja linnadepõletamist". Ahh ja nihh tuleb ainult vastuseks. Ma ei saa sest aru! Kas meil oli ENSV või ei olnud?! Oli. Kas meil oli internatsionalism Jugoslaaviast Turkmeeniani? Oli. Nagu nüüdki...
19. aprill 2016, 00:51
Rahvas, olge valvsad! Teile tahetakse rahvusvahelise juudisündikaadi poolt pähe määrida "õigest" rahvusest president. Miks ei võiks Eesti president olla inimene, keda kõik tunnevad, kelle vanemaid ja vanavanemaid enamus tunneb. Ei ― kka segastest oludest pärit.
Vaadake, mis ühendab kõiki praeguseid tipp-poliitikuid! See on oma vanemate ja päritolu varjamine! Kas olete te kuulnud Rõivast, Kallast, Ansipit jt. heldimusega rääkimas oma kodust, oma vanematest, nende päritolust, nende töödest ja tegemistest. Mina ei ole! Ju siis on kõigil mida varjata ja mida peita ning mahagi salata.
Pööriöölane19. aprill 2016, 00:01
Mõelge nüüd ise, kas te tahate, et Kallase jõuk parseldaks maha viimsedki riigiettevõtted, et tõuseksid veelgi maksud, et rikkad saaksid veel palju rikkamaks ja vaesed jääksid veelgi vaesemaks? Kui ei, siis tehke kõik mida vähegi saate, et selline tegelane Eesti presidendiks kunagi ei saaks.
http://ekspress.delfi.ee/arvamus/siim-kallas-on-aeg-erastada-suured-infrastruktuuriettevotted?id=723...
Miks polnud eetris..19. aprill 2016, 00:33
Kui inimene pildile sülitas?
hädaabikutsung19. aprill 2016, 01:13
Riigihindu, kus leivapäts maksab 1, rikkur saab 100 000 ja vaene 100 peesot kuus, nimetatakse mehhiko-mudeliks. Eesti on praegu 19ga piiripeal. Ületades 25% elanikkonna vaesumise künnist, tabab riiki kollaps. Olematu põllumajanduse ja tööstuseta riigi SKP ei suuda enam territooriumi jätkusuutlikkust hoida.
...18. aprill 2016, 23:48
kallas va oravast rebane.
.,.18. aprill 2016, 23:43
Järjekordne lavastus okupatsioonijõudude poolt töölisklassi lollitamiseks.Pursuid ja kulakud valitsevad edasi,kui keegi appi ei tule.
arumaeisaa18. aprill 2016, 23:40
kas artikli autor saadet ikka vaatas? Mina küll ei märganud, et Kallas oleks endast välja läinud.
punn6619. aprill 2016, 04:54
siis sa ei vaadanud korrektselt seda saadet
12318. aprill 2016, 23:22
ants18. aprill 2016, 23:14
Kas tõesti saab endine kommunist riiki juhtima?
Gunnar Stahl18. aprill 2016, 22:59
Tegelikult on kaks põhjust, miks Kallas elab, esiteks on ta juut, ning need on teadagi looduskaitsealune liik ja teiseks on ta vabamüürlane, kelle üle kohut ei mõisteta.
Nii lihtne see ongi.
Radist18. aprill 2016, 23:42
Gunnar Stahl. Panin Sulle plussi, sest oled sagedane kommentaator. Omasid peab hoidma! Aga kui midagi veel juutide kohta iitsatad, saad miinuse. Mu parim sõber on nimelt juuditar.
to Radist19. aprill 2016, 00:06
See, et juutidest püramiiditipp tahab inimkonna üle valitseda, seda ei pea ühe kellegi tuttava juuditari pärast välja jätma! :D
Radist19. aprill 2016, 00:31
Gunnar Stahl. Kui Sulle on jäänud vaid 2 põhjust, miks Siim Kallas üldse veel elab... ja Sulle aplodeerivad kümned ja kümned laikijad, siis ma ei tea. Võibolla pole teist keegi pioneerilaagris käinud? Kuulsin seal esimest korda kantrit, Arvasin, et saksa? Osutus, et Tennessee https://www.google.ee/#q=lily+allen+not+fair
Väga õige19. aprill 2016, 05:14
Sageli on Jahbuloni teenija ka kohtunik, kes ei tohi omasid süüdi mõista!
Radist18. aprill 2016, 22:56
europugeja Marko Reikopi ütlus Kallasele oli pigem soosiv, kui atakeeriv, ei maksa peavoolumeedial mingit balletiartisti esile tõsta. Sült jääb ikka süldiks,
Varas18. aprill 2016, 23:02
jääb vargaks!
Ei aita siin ei lift ega Reikop!
Aga 2 mõrva---see on juba ka Kallase poputamisele liig mis liig!
..18. aprill 2016, 23:31
Pidasin Marko Reikopist lugu kui meelelahutusajakirjanikust. Tema omaaegne kommentaar proovitavale maosupile oli vaimukas: "Mmm, päris huvitav? Proovin veel lusikatäie... pthüi, päris solk ausalt öelda!" See sülitus jäi Marko Reikopil viimaseks siiraks ütluseks. Selle järel asus ta Urmas Otti matkima. Andmata endale aru, et Ott segas küll vestluskaaslasele vahele, kuid lasi ohvril vähemalt lause ära lõpetada. Reikop hakkas aga stuudiosse tulnud poliitikuid tulistama püstolist... Nii sel ringhommikul või mis ta nimi oli, kumm tühjaks läks.
Varga Siim18. aprill 2016, 22:52
Küsimus: Kuhu kadunud raha sai? Siim: Ei mäleta. Aasmäe Hardo mäletas, aga Hardo suri ää.
Brunn18. aprill 2016, 22:45
Komude ja endiste kongsomolkuste koht pole eesti riigi vedurikabiinis. Kui Kallas tooli ei saa pole ta mitte-keegi.
vale puha18. aprill 2016, 22:37
ei ajanud ta miskit endast välja, kui, siis ainult keelt kõrva ja kiitis nagu jaksas, nagu näha on meediale antud kõva käsk sovjetiaegne funktsionär pukki upitada
Eestile president. Tänan ei.18. aprill 2016, 22:23
Võta űks ja viska teist.
Maari18. aprill 2016, 22:22
Mine persse Siim oma komisjoni juraga. Eesti rahvas ei tea siiani tôde ja sa vaikid jobu.
miks18. aprill 2016, 22:19
18. aprill 2016, 22:14
Rahvas ei unusta, rahvas ei andesta eales, varga-kallas !
10-põlve on su tehtud vigade pärast neetud ! Kas presidendina algab 11-põlve needus......!?
CCC18. aprill 2016, 22:11
Kallas tuli ju saatesse sellepärast, et tahab endale reklaami teha ja kampaania käimas. Siis tuleb ikka veidi ebamugavaid küsimusi ka alla neelata, ega muidu meil siia poliitikasse ei sobi. Närvitseda pole millegi peale, küll neid ebamugavaid teemasid tuleb veel. Nii nõrganärviline ei saa olla. Võtku Kiisumiisust eeskuju, sellel täiesti savi, mis tema kohta räägitakse.
zzz18. aprill 2016, 22:07
Ei läinud Kallas endast välja, ta ongi niisugune. Pealegi tänavaküsitlus andis tema kasuks vastused, mida ka reikop pidi tunnistama. Sest mine sa tea, mis tulevik toob.
Tänava küsitlus--??18. aprill 2016, 23:12
Meelepärane saadetakse eetrisse!
Minult ka küsiti--aga ei näe ega kuule!
seda enam19. aprill 2016, 00:03
Kui kombineeriti plussi kasuks, siis ei olnud Reikop äge midagi.
Lihtsalt tavaline ülevõimendamine.
P.S. Ei looda Kallast favoriidiks.
zzz/22:07 totu19. aprill 2016, 10:39
Ja sina unistad igikestvast kommunistide Eestimoodi valitsemisest ikka edasi? Kas 20 aastast veel ei piisa, et aru saada kuhu jõudnud oleme?Ma ei näe vahet praeguse valitsemise ja 50a. okupatsiooni vahel.Käsud ja keelud nüüd veel hullemad, vaeste rikaste proportsioonid hiiglaslikud, riigivargused seaduslikud ja karistamatud.Siimul ikka vähe veel, hoiukassast alanud surnute kontode tühjendamisega, lõpetanud miljonitega.Oleks ometi aeg sellistega ära lõpetada see pimesikumäng.
Härrased!18. aprill 2016, 22:06
Eesti Vabariigi presidendile ei ole kombekas halvustavaid küsimusi esitada. ERR-st on vähemagi eest kinga saadud.
selge,see teie eriliselt aus mees19. aprill 2016, 11:35
ongiu president .Aga millekjs siis veel raha tuulata ,pange rahad otse taskusse ja asi ants.
18. aprill 2016, 21:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jessver!18. aprill 2016, 22:30
Mille poolest küll Kuusk on parem Reikopist?! Ja miks ei peaks ühele endisele telemälumängu saatejuhile sobima teine sama televisiooni saade (saatejuht) osalemiseks? Aga selline närvihaige vanahärra nüüd küll Eesti Vabariigi presidendiks ei sobi. Loodetavasti ilmub ikka mõni normaalne eestlasest presidendikandidaat ka välja kes tõesti seisab, vastavalt Põhiseadusele, eesti rahva ja kultuuri püsimajäämise eest, mis mitteestlasele vaevalt et korda läheks.
T.Mets18. aprill 2016, 21:43
Kui Kallaselt oleks veel küsitud Eesti riigi tuulde pillutud kullast, nii oleks seda vastust tahtnud kuulda
IRW18. aprill 2016, 21:43
Kallasega on siis ühel pool - juba praegu närvi minna , no vabandage "!
sinu endaga18. aprill 2016, 21:56
on yhel pool. ja ei vabanda sinu lollust. ta ei lainud narvi. kaua jaksab lopmatuseni mingeid heietusi kuulata kui inimene on oigeks moistetud? reikop ei meeldi mulle yldse - edev geimees ja vaga ylbe. siim on ainus eesti politik, kes ka mujal maailmas poliitikuna leiba suudaks teenida - tal on karismat, moistust (mida naiteks helmedel, tarandil, savikal jne silmnahtavalt napib) ja haaret. aga eesti mats jaurab ikka edasi.
trrr siin klll18. aprill 2016, 22:13
palgalised kommentaatorid . Minge metsa oma kallaste ja kaljurandadega selliseid eesti rahvas eesotsas näha ei taha PUNKT.
Lbage, lubage19. aprill 2016, 08:10
Andke andeks, selle kohtu jutu võiks nüüd küll teemast välja jätta . Eriti , kui arvestada seda, kes või mis kohtunikke ametisse kinnitab .
Aga kui juht kasvõi uudishimust ei kontrolli aeg-ajalt , mis ta alluvad teevad, siis on küll jama. Olgu ta siis lihtsalt direktor, pankur või president . Üks kord juhtub, aga VEB i rahad ka . Seda nimetaks juba ametialaseks lohakuseks, ja meenutab kangesti neid isandaid, kes ühe käki kokku keerates teisele sama soojale kohale määrati .
18. aprill 2016, 21:58
VEB fondi uurimise tulemsena põletati ju dokumendid ära, mida seal veel uurida saab, originaale ju pole!
18. aprill 2016, 22:15
Näedsa, targem kui kõik teised.
siiski, siiski19. aprill 2016, 10:37
VEB fondi uurimisel tuvastati, et raha kanditi välja EP juhtfiguuri abil ja teadmisel. Kallase allkiri oli sellel abistaval dokumendil. Kallas alguses eitas seda, hiljem ajas mälu lünga kaela,Kallas pääses karistuset, kuna asi oli aegunud, Uurimine lõpetati ja tulemused on 75 a salastatud.
22:1519. aprill 2016, 10:59
Loe Kümmeli ilmuvat raamatut, saad teada, kes VEB-i raha välja võttis.Vaata, kuhu sa oma tarkuse siis paned.Kümmelil on õnnestunud libedad trepid seni vältida, 2-l inimesel mitte.Ja julgeb kandideerida, eriline nahhaal ikka see Kallas.
Don19. aprill 2016, 12:32
Mis närv, mis te jahute närviminemisest. See oli tavaline reaktsioon, ehk veidi terav, aga mitte midagi nii hull nagu kirjutatakse...
orav19. aprill 2016, 13:14
homme antakse kallasele teada, et seekord pole tal rohkem mõtet tõmmelda
Ahaa oravaröövel maksa varastatud raha tagasi18. aprill 2016, 21:43
Sinust ei saa kunagi presidenti tao see omale pähe. Järgmine president on Eesti rahva armastatuim Undisilma taluperemees Edgar
ei või18. aprill 2016, 22:32
Sest kommuniste ei peaks riigi etteotsa valima. Komu oli ja kommunistiks ka jääb
voib, voib 21:5719. aprill 2016, 11:16
VALIDA, sina vali Jämejalas omade seas kuningaid.Eesti riigis "tehakse" president.Sulle oleks Oksmaa ka presidendiks liiga hea.Sinu emakeel on slaavi tähed ja y kromosoom.VOORKEEL SINUL ON EESTIKEEL JA JUMAL,KUI TARK.
Ei saa aru!19. aprill 2016, 13:49
Kas ta röövis kelleltki oravaid või varastas raha? Kas meil on kaks tuntud Edgarit ja neist üks elab Hundisilmal ja teine Undisilmal? Sa lõpeta esimene klass ära ,siis kommenteeri!
Ahaa oravaröövel maksa varastatud raha tagasi18. aprill 2016, 21:43
Sinust ei saa kunagi presidenti tao see omale pähe. Järgmine president on Eesti rahva armastatuim Undisilma taluperemees Edgar
18. aprill 2016, 22:16
Ahaa oravaröövel maksa varastatud raha tagasi18. aprill 2016, 21:43
Sinust ei saa kunagi presidenti tao see omale pähe. Järgmine president on Eesti rahva armastatuim Undisilma taluperemees Edgar
PAADIALUNE.18. aprill 2016, 22:09
Siimu 10 000 000 £ asub ämma kapis kile koti sees.
18. aprill 2016, 22:17
Kas sa näedvõi kohe "kile koti" sees.
21:4319. aprill 2016, 13:35
VANA TIPPKOMMUNIST ja Tallinna linnas rahavaras Edgar presidendiks....? Kesik - mine ruttu arsti juurde!
indrek18. aprill 2016, 21:58
sina voi? voi helmed?
21:5819. aprill 2016, 11:21
Ja siis, mis see sinu mure on?? voi, voi jämejalg??
Kus selle komisjoni tulemustega tutvuda saab ?????????????????????????????????????????18. aprill 2016, 21:33
Vanapapi ajab mingit mulli ja asjadest ei sõnagi ...
suli ise18. aprill 2016, 22:00
uuris seda ja oli ise ka komisjon
See oli viga18. aprill 2016, 21:31
Reikop on nüüd vaenlane NR1! Nüüd peab terve Eesti riigi palga ajakirjanikud Reikopi ja halvustama. VEB fond sellist sõna Siimu kuuldes ei tasu rääkida!
18. aprill 2016, 22:19
Aga Reikop ei ole sugugi erapooletu, kes talle ei meeldi, näitab ta kohe välja, see pole ajakirjanikule kohane.
19. aprill 2016, 07:01
Rase ei ole aga loll küll, see pidi ka südame läilaks tegema.
Küsimus19. aprill 2016, 07:29
KUS sa näed Eestis veel mõnd kallutamata, ERAPOOLETUT või tegelikust kuulutavat väljaannet? Absoluutselt kõik, kaasarvatud leheneegrid personaalselt on juba ammu kellegi poolt kinni makstud ja kallutatud jeerikupasunad. PM ja Saarte Hääle võiks vabalt ümber nimetada Refioravape.ede Kädinaks, DELFI ....
televaataja 22:1919. aprill 2016, 13:37
Reikop ei oska korralikult käituda - õhutab VIHA ja VAENU ning ajab oma LOLLI joru...! Mats!
19. aprill 2016, 14:59
13:37-endast räägid vist? Oledki matsianna ja matsialma.
19. aprill 2016, 21:13
Kus sina seda nii hästi tead?
Aegunud kohus ja komisjon18. aprill 2016, 21:29
Kui oled laulu sees siis sealt sa enam välja ei pääse- klassikud ütlesid ja nii ongi.
Siim oli, on ja jääb 10 milli daala - VEBfondi tippkommunistiks hüpaku PR tegelased kasvõi gazatshokki.
Kui see inimene saab presidendiks siis 100% vastu rahva tahtmist sest laul on laul, osta niipalju komisjone ja lase neil aeguda kui tahad.
sinusuguseid18. aprill 2016, 22:11
on õnneks väga vähe
miinused18. aprill 2016, 22:13
räägivad enda eest.
Esined ka mitmuses ja nn teiste eest
Küsimus18. aprill 2016, 22:16
Janek Mäggi, Sina või?
21:52 toll totu19. aprill 2016, 11:04
Ja sina räägid ainult varate nimel, sina pole ammugi rahvas.
mats maalt18. aprill 2016, 22:27
Keda see rahva tahtmine huvitab?Presidenti ju ei valita vaid määravad kitsas ringkond poliitikud.Ikka omadest huvidest lähtuvalt.
web.iroonia19. aprill 2016, 10:25
Enamik miljonäre ei taha vastata küsimusele 'kuidas te teenisite oma esimese miljoni'.
Kallas ei taha vastata küsimusele 'kuidas te teenisite oma esimesed kümme milli'
eestlane 19. aprill 2016, 13:33
Siim KALLAS onn äärmiselt tark, intelligentne ja sobiv presidendi kanditaat! Toetan!
Loož18. aprill 2016, 21:29
Kallas on muidu sümpaatne vunts aga ta on oma hinge müünud vabamüürlusele. Sellised ei tunnista paljusid asju, mis riigijuht peaks tegema.
Kahjuks18. aprill 2016, 21:43
Massoonid ei tunnista rahvusi!
21:2919. aprill 2016, 13:30
Siim KALLAS onn äärmiselt tark, intelligentne ja sobiv presidendi kanditaat !
Jah..19. aprill 2016, 16:07
Siim KALLAS onn äärmiselt tark, intelligentne ja sobiv presidendi kandidaat...Aga kuhu? Maleliitu? Ööklubisse? Ärma tallu? Haapsalu KEKi? Juri Gagarini nimelise Näidissovhoosi? Igatahes mitte mede riigikese etteotsa. Haugimäluga mehike sobiks Savikoti viljakuivati presidendiks, aga paberitest kaugemal.
Huvitav,18. aprill 2016, 21:22
et mäletas nagu oleks mingi komisjon olnud.
sul on haugimalu18. aprill 2016, 22:00
selleparast. aga kallasele naed heidetakse ette, et ta ei maleta, mida ta 20 aastat tagasi kolmapaeval tegi. keskmine eesti mees on ikka naljanina.
kui tegemist18. aprill 2016, 22:17
on ikka miljonitega,siis peaks mäletama.
Eks seepärast meelde tuletataksegi.
Veel kysimus, mis paneb mehe jooksma - R-hoolduse rahad ja nende ritolu???
to Huvitav18. aprill 2016, 22:22
et kui sina ei mäleta, siis pole olnud?
aga18. aprill 2016, 21:22
mida see reikop siis nii väga valesti ütles ???
televaataja19. aprill 2016, 13:14
Reikop on ka loll VIHA õhutaja! Matslik käitumine!
Mati18. aprill 2016, 21:21
Minu arust ei ajanud endast välja.
Eva19. aprill 2016, 15:58
Reikop EI AJANUD teda endast välja, Kallas LÄKS endast välja.
Reikop ei esitanud kõige ebamugavamaid küsimusi ( 10 milj., VEB pank) otse, vaid ütles, et need tulevad nagunii teemaks. Sellest Siimule piisas. Mis siis veel saab, kui need küsimused esitatakse otse.
kas 18. aprill 2016, 21:21
Reikop jagab Aasmäe saatust ? Kõike juhtub kui inime on eriti aus.
no mida lolli juttu18. aprill 2016, 21:53
aasmae varastas ju entsyklopeediakirjastuselt ja tal oli muidki patte hingel. eriti aus, ega mitte isegi lihtsalt aus.
21:53rääkisid end sisse19. aprill 2016, 16:53
Mida möla sul, olidki trepist allalükkajaks värvatud, et nii täpselt tead, mille eest seda tegid???Palju Kallas siis välja käis selle eest???