see elektroonilise elu peale surumine on nii hoos. et siiralt imestan. et vanurid veel üldse vee peal püsivad. samas. kui 1991 - vabaks saanuna - oli eesti inimese maksu-koormus ca 10 % sissetulekust. siis 2016 on see üle 90 % . ja ka see ca 10 % . mis kätte jääb. ka sellelt maksame veelgi makse ( käibemaks jne.) see on KURITEGU. mis vabas eestis vaba eesti valitsus on vaba eestlasega teinud. kogu jutt demokraatiast on jama . seda ju pole. meid kiibistatakse ja peedistatakse nii et vähe pole. aga eestlane on tuim tükk. hea seegi. et ise veel trahve / karistusi nõudma enesele ei lähe. niivõrd tuim tükk !
Kustkohast saada sularaha 24h, Suurbritannias vedelevat raha ju lausa tänaval? Stopp! Eestiga on olukord teine. Nimelt teab iga eesti kohalik - kuigi automaat töötab ööpäev läbi, on pangakontorid kella 18 -st kõikjal suletud. Seetõttu hoiab taiplik eestlane kohaliku kombe kohaselt tagataskus sularaha. Igaks juhuks.
Kas sularaha oli Lusti sõbral Lustile maksmiseks vaja? Minul pole ka kaardiga õnnestunud sel puhul maksta, seetõttu on selle tarbeks alati sularaha taskus.
Oleks võind ise see 5 kümpi sõbrale laenata või äkki ei usalda? Siis saan ka pangast aru. Samas täiesti õige mis saab kui elekter nädalaks ära kaob? Pistke oma plastikkaardid siis omale p....e!
tüüpiline lust! kui tema või tema sõber iseenda lolluse tõttu jamasse sattub, siis järgneb tingimata blogis ilmsüütute ja korrektsete teenindajate süüdistamine. paar aastat tagasi juhtus järgmine lugu. lust tahtis odavama bussiga tallinnast tartusse sõita. ootas tallinna bussijaamas bussi selle posti juures, kust väljuvad expressbussid. pileti pealt ta üle polnud vaadanud, millise posti juurest tema buss väljub. buss sõitis ära ilma lustita. siis tormas buss infoletti ja hakkas nõudma, et tal vahetataks kasutuks muutunud pilet järgmise bussi pileti vastu, oli suuremeelselt nõus isegi kallima bussi korral vaheraha maksma. loomulikult ei saanud teenindajad tema soove täita. no nad blogis alles lusti käest said! olevat olnud väga ebaviisakad, jälle irvitanud kliendi üle, ja ei mingit kaastunnet! ehtne lust! valab viha välja inimeste peale, kes tema ebaõnnes süüdi pole. ja laimab neid alati samade sõnadega. lusti "pealtnägija" üks kommentaator võrdles lusti anu saagimiga. aga ta lisas, et saagim pole kunagi pahatahtlik.
Jutt on totaalselt erinev reaalsusest. Meesterahvas oli kainenemise staadiumis(pohmellis), räuskas ja oli igati ebaviisakas töötajate, kui ka teiste klientide vastu, kes teda maha püüdsid rahustada. Klienditeenindaja ei teinud midagi valesti, kui ainult järgis reegleid. Pangas dokumendi esitamine on elementaarne ja vajalik isiku enda jaoks. Kui pank näitaks videot, mis tegelikult juhtus, siis tulemuseks oleks sama, mis vanglas juhtunuga. Häbi Katrin häbi.
Tuleb Täiega vastu tegutseda. Maksta võimalusel ainult sularahas. Võyya pangast välja korraga suuremaid summasid ja nii ongi kogu aeg sularha käepärast. Tuleb boikoteerida plastikkaartide kasutamist ja kõike seda, mida peale surutakse. Muide ainus võimalus. Muidu kiibistatakse ja lüüakse nael pähe. Tahaksid, et protoplasmaks muudetud mallikad end ise naelutaks! VARRED!ka nael pähe. Tahavad, et ha
ega see SEB suurem asi pole, aasta algul oli omalgi selle asutusega probleem kui aegunud krediitkaardi asemel anti vale kaart, kusjuures kinnitati korduvalt kõlblikust auto rentimiseks. Tegelikus kujunes selliseks, et broneeritud 70 eurose autorendi hinnaks kujunes 380 eurot kuna ilma autota polnud võimalik asju ajada antud riigis. Mis arvate kuidas pärast SEB-s suhtuti, öeldi, et ise oled loll, vaatamata sellele, et kaarti kätte saades kinnitati selle kõlbulikust. Kolisin kogu oma majanduse nende vereimejate juurest minema hoiuühistusse.
Võõrsile minnes ära looda ainult oma pangakaardi peale, vaid võta ikka veidi sularaha kah kaasa. Ja võõrrasse linna sõites olgu ikka ID kaart kah rahakoti vahel. Minul näiteks on kaart ning 100-200 eurot alati rahakotis valmis.
Tugevamal (see on et pangal) on ka tugevama õigus. Ning privileegid. Mina näiteks maksan oma töötasult riigile tulumakse. Aga 100-200 miljonit eurot puhastulu teeniv suurpank ei maksa sentigi, kandib oma suure tulu kenasti Rootsi peremeesele koju kätte.
Saatke pangad persse ja eriti mingid nõmedad lollid pangatöötajad, kes ähvardavad politseid kutsuda... imbetsillid... mina saatsin laenuhalduri küll heasse kohta ja ütlesin, et mingu arenegu, nii lolli inimene ja veel töötab pangas... julm see nõukaegne eesti
Tuletame meelde, et raha- nii sularaha kui virtuaalse- tegelik omanik on pank. Igasugused palgad, arved, laenud jms. on vaid kokkulepe, kui suures ulatuses pank oma raha kasutada lubab. Ehk siis- kui saad- "lucky you" ja kui ei saa, siis "deal with it" #likeaboss
Ma ei saa aru, miks Katsi sõber ei võtnud dokumente kaasa, ehk siis oleks ais lahenenud.Miks Kats siis laenuga ei aidanud oma sõpra?Kuidas see lugu siis lahenes Kats?Lugejal oleks huvitav teada, kuidas Katsi sõbra olukord lahenes?Kats võiks vastata sellele siin kommentaariumis.Ja Katsile küsimus, miks Kuuuurijat pole enam telekavas?Kas seda saadet tehtigi ainult kaheks saateks?
Jah on küll probleem, kui linna ei tunne. Mu jaoks sama, kui Londonis juhatati vaateratta juurest kuningalossi üles leidma: üle silla, siis paremale, kaare alt vasakule. Jah, ei olnud pikk tee, ka ca 2 km. Eeliseks Londonit Tartuga võrreldes: olin käinud ka varem sama teed. Seda ei saa võrrelda eedeni keskusega /nt. kui maandun bussijaama/ , kus, paraku, ei ole käinud.
Lust on sedasorti inimene, kellele iga naeratus tundub tema üle irvitamisena. Ja töötajad ei mõtle ise reegleid välja. Ka ei oleks ülemusel ühtegi puhkepäeva, kui tohibki talle kohe helistada, kui kontoris probleem tekib. Iga päev on kellelgi probleem. Ise tuleb ka ikka natuke ette mõelda, et ei jääks hätta ,kui võõrasse linna ainult pangakaardiga ja veel ilma dokumentideta reisima lähed.
Dokument peab alati kaasas olema, kui pangast raha ei saa, siis tee mõni mees õnnelikuks ja saad sularaha, meesterahval muidugi raskem sularaha saada :).
Saagem inimesed aru, se 50EUR-i on pangahärrale prügist ka odavam , seda enam et pank pole isegi eestimaine , ega oma eestlasega muud suhet , See nagu lehm lüpsitüdile , palju tirid nõnda tuleb , ja kui ei tule, teeme uue lepingu ja jälle tuleb. Lõbusat lõpsmist!
valga seb ei võta märtsist sente vastu,pangast öeldakse selle peale viige tartu või võrru.kas see on normaalne siis võiks üldse sendid ära kaotada.paber raha ainult automaati ja kui automaat katki siis ei ole üldse midagi teha kuna tellerid ütlevad meie ei tegele sularahaga
Kas see Katrin Lust on siis nii vaene, et ei saanud sõbrale 50 eurot laenata (limiidiks sooviti 50 eurot). Selle asemel jooksutada oma sõpra mööda Tartut ringi, mingi 50 euro pärast??
Kari arutuid inimloomuseid tulnukaid on kommenteerinud. Ja lammas oled saa ise ka kui sinult võetakse eurosid teatud protsendi olenevalt summast kui tahad raha pangaautomaadist väljastada. Ega valge inimene enne sinikatest mustaks muutu. Miks valge, sest tumedanahalisel pole eriti sinikaid näha.
Mõtte on iseenesest hea, aga kuidas siis Vaene Pankur endale leiva muretseb kui kõike kompenseerib pandakaardi või kontol olevad andmete vea tõttu. Seda ei ole. Mure on siiski suur ja seda et saada teada sellest loost tuleb omal nahal läbi teha kallid netikommentaatorid. Ka minul endal oli pangakaardiga probleemid, milles ei olnud mina süüdi aga kui mainisin et selles on süüdi Swedbank siis mulle vastati, et ärgu ma üle pingutagu. Ähvardasin kohtuga ja ka see poleks olnud üle pingutatud kuna panga näpuka veaga oli kontolt raha kadunud siis lubatust varem sain probleemist lahti. Mis on minu loo moraal on see kus tuleb olla nagu sõdur ees oleva takistusest üle saada.
Ma tõesti kahtlen selle halva klienditeeninduse kajastuse osas artiklis. Kardan,et siin võib tegemist olla selge "ärapanemisega" SEB Pangale. Ei meeldi mulle need Lusti-lood, mis alati heidavad varju rasket tööd tegevatele klienditeenindajatele!
No ikka väga rumal artikkel, eriti see retooriline küsimus - mis saab siis kui juhtub olema mitmepäevane eriolukord!? Nagu mismõttes - et siis hakkame kõik pangas telleritele oma salasõna sosistama ja saame aga sularaha või? Lisaks võiks Katrin selgitada, misasjad on need "isikuandemid", mida rahvastikuregistrist saab kontrollida. Minul on näiteks isikuandmed, andemitest kuulen esmakordselt.
Üldse ei ole nõus väitega, nagu oleks selles kontoris sellised inimesed, nagu teemaalgataja kirjeldas. Väga abivalmis ja meeldivad inimesed töötavad seal. Ja see pole ainult minu arvamus. Ma ei oska muud pakkuda, kui ainult seda, et ilmselt hakkasite seal kohe klähvima ja ülbama. Või on tõesti see lihtsalt väljamõeldud alatu laim.
lustil jälle näpud põhjas. täiesti iseenesestmõistetavast asjast aru ei saa ja hakkab protsessima. tegelikult on lihtsalt veidi honorari saada, sest suure hurra ja käraga alanud lusti pealtnägija leidis ülikiiresti pauguga lõpu.
juba mitmes pilt, kus kats hoiab pead viltu. aga näib, et midagi on viltu ka selle pea sees. alusetute süüdistuste loopimine jätkub loost loosse. võin kihla vedada, et tellerid ei irvitanud seal kellegi üle. ja kliendiga tegeleb ainult 1 teller, kuidas said nad siis kooris irvitada. samuti on lusti leivanumber nüüd kõiki süüdistada külmas suhtumises, kaastunde puudumises. millisel viisil oleks teller pidanud oma kaastunnet väljendama? muuseas, pean võimalikuks, et mingit taolist pangas käimist polnudki. lusti tuttav oleks nutitelefoni abil ise pangakontori üles leidnud, lusti käekõrval kohaleviijana poln
aga kui olla nii rumal, et hoida oma raha pangas ja maksta kaardiga ehk siis paisutada pankade kasumeid, mis niigi on kosmilised ja Eestist vlja viiakse, no siis peabki karistada saama. ainult paras. ehk õppis sularahaga toimetama.
Eedenis ei asi mingisuguse Annelinna(?) silla juures... ja üle jalakäiate silla on see 10min jalutamist. Teiseks - ID kaardi (ja üldse isikutõendi) olemasolu on kohustuslik. Otseloomulikult ei anna pank raha ilma selle puudumiseta välja. Teiseks - kui on pangaparoolid olemas siis netipanka ja kellegi teise arvele ülekanne ja saab kasvõi nii raha välja võtta. Võimalusi on.
loogiline, et pank nõuab isikut tõendavat dokumenti. minul on igaks juhuks kotis krediitkaart, samuti saab kanda internetipangas raha üle mõnele sõbrale, kes sulas välja võtab. õpitud abitus ütleks selle kohta
Samasugune hala oleks siin sel juhul kui mingil suvalisel jorsil oleks lubatud ilma igasuguste dokumentideta ja isikut tuvastamata tema tuttava kontolt raha välja võtta ja sellega kaduda.
Mind päris huvitab,mille eest ta kõige kliendisõbralikuma tiitli sai.Kas selle eest ,et oskab selle eest,et usaldan oma raha nende kätte,minult koorida hoiutasu,samas kui tahan kogumishoiuselt etteteatamata raha võtta,kooritakse mult taas peaaegu 2euri.See on ju minu raha.Intress on ka olematult väike-pigem öelda,et teda polegi
Tartu kaitseks pean täpsustama, et Eedeni keskus EI JÄÄ Tartu kesklinnast paari kilomeetri kaugusele, kui kesklinnaks muidugi mitte pidada Lõunakeskust. Natukene jalutamist bussijaamast üle emajõe ja siis vasakut kätte juba paistab kätte ka. Muus osas oleks jah olen päri. SEB oskas sellest jamast hoolimata (alla 10 euroseid see asutis ei väljasta mdx) saada kõige kliendisõbralikuma panga tiitli ja kiitleb sellega.
....Katrin Lust , saad elust ja asjadest õigesti aru. Oled üks vähesei uurivaid ajakirjanikke Eestis. Enamik nn. "ajakirjanike "panevad artiklile ainult kõlava pealkirja kuid asja olemusest ei ole nad ilmselgelt aru saanud
Kogu Eesti rahvas on juba ammu rootsi pankade orjad. Rootsi peremehed suhtuvad meisse kui asumaa elanikesse. Kuldne rootsi orjaaeg on tagasi, hurraaa. Juba aastaid tagasi andsid Laar ja Kallas pankadele piiramatud õigused, vastutasuks said nende erakonnad mõni miljon EEKi. Laar oli veel hiljuti swedpanga nõukogus väga hea palga eest. Kah mul "rahandusspetsialist" ajalooõpetaja haridusega
Lusti tuttav kavatses vist nädalavahetusel panka röövida. Muidu oleks see tuttav saanud ka sularahaautomaati kasutada. Aga kuna automaat ei anna relvaga ähvardades raha, siis oli Lusti tuttaval vaja kindlasti avatud pangakontorit ja elusat tellerit, keda ähvardada. Miks ta muidu just kontorist pidi siis raha saama?
Alar1-le. Kui sa oleksid artikli läbi lugenud, siis teaksid, et pangakaardi kiip ei töötanud, seetõttu ei saanud ta sularahaautomaati kasutada ja seetõttu pidi ka elusa telleri käest raha küsima.
Oeh, no ei ole üldse SEB sõber, kuid antud artikli on kirjutanud küll inimene kes arvab et maailm keerleb ümber tema. Kuidas saab olla nii abitu ja enesekeskne?
KOMMENTAARID (58)