OH JUMAL: Chapecoense surmalennukil on varemgi kütus peaaegu otsa saanud. Lennukil, kus oli Messi. (1)
Chapecoense oli Boliivia linnast Santa Cruzist teel Lõuna-Ameerika tugevuselt teise karikasarja Copa Sudamericana finaali avamängule Medellini Atletico Nacionali vastu Colombias. Lennukil tekkisid aga kütuseprobleemid ning 19 kilomeetrit enne sihtpunkti jõudmist kukkus teraslind alla.
Asja uurivad prokurörid on leidnud tõendeid, et lennufirma LaMia lennukid kasutasid kulude kokkuhoidmiseks tavapärasest vähem kütust, mis läheb vastuollu lennundusturvalisuse reeglitega.
Seda tõendavad ka hiljuti Brasiilia portaali Folha de Sao Paulo kätte jõudnud andmed: kaks nädalat enne Chapecoense tragöödiat olid Argentiina jalgpallikoondise lennul samasugused probleemid. Nimelt kestis Buenos Airesesse läinud lend neli tundi ja neli minutit ning lennumasina kütust jagus kõigest 18 enamaks minutiks.
Argentiina lennundusreeglid sätestavad, et masinatel peab olema eriolukordade puhul 45 minutit lisakütust.
Kommentaarid