Krimi

SUPERSTAARISAATEST KOHTUPINKI: Wismari haiglas palatikaaslase lämmatanud noormees astus kohtu ette (146)

LISA KOMMENTAAR

hmmm28. jaanuar 2017, 22:42
Keito Kaljulaid ???? Hmmmm.
Arne26. jaanuar 2017, 00:29
Küsimus: Kas Wismari personaal koosneb endistest ravialustest? Ajakirjanik! Millise karistuse sai sellise olukorra tekitanud töötaja?
Ha!26. jaanuar 2017, 14:29
Ilmselt: "Kuss, kuss, pole midagi, lähebmööda, ära enam nii tee!"
põle ullu25. jaanuar 2017, 03:33
Küllap Kersti annab armu - Kaljulaid ikkagi...
veteran24. jaanuar 2017, 13:50
Suguvõsast kõige noorem ja lollim pannakse kinni, varsti loodame järgmise kukkumist.
järgmine24. jaanuar 2017, 18:59
Anonüümsus on üks meeliülendav julguse kasvataja, eks?
Aus24. jaanuar 2017, 21:32
Sündigu Soov sulle enesele
TT24. jaanuar 2017, 13:37
See mõrvar tuleks samuti padjaga ära lämmatada.
Kurt Tumm24. jaanuar 2017, 08:57
ISIS võtab süü enda peale.
Ott Lapland24. jaanuar 2017, 08:52
Allan norskas liiga valjult....
G....23. jaanuar 2017, 22:54
Kui te ei tea asjast midagi,siis mida te kaagutate siin ja pritsite mingit mõtlemattut ja eba adekvaatset ila. See mis kollane ajakirjandus siia oma mõttemaailma järgi fantaseeris,et rahval huvitav lugeda oleks,see pole absoluutselt tõele vastav. Ja inimesed elage oma elu,kas tõesti eestlaste vahel see kahjurõõm on nii hea v,kui te inimest ei tunne siis ei sa ka kedagi hukkamõista,eriti kui te ei ole kursis asjaoludega ja pole teil kindlaid fakte. KUI TE MITTE MIDAGI EI TEA JA TÄPSED FAKTID PUUDUVAD HOIDKE OMA LÕUAD KINNI JA ÄRGE RÄÄKIGE ASJU MILLEGA TE KURSIS POLE. Oma emotsioone ja igavust pealetage endal kodus.
dr. Mõngel24. jaanuar 2017, 06:43
Väga ilusasti öeldud! Aga Sa ei ole vist kohe üldse koolis käinud? Kes kasvõi aabitsat on korra veerinud, ei teeks nii hirmsaid kirjavigu. Mis Sa tahtsidki kirjutada? Kohe midagi ei saanud aru, nii hullult on Su lausetes vigu.
****24. jaanuar 2017, 12:20
Ei ole mingit kahjurõõmu. Kena targa näoga poiss, linnas ei paistnud halva käitumisega silma ka. Täiesti jama kui lapsega selline asi juhtub. Kui ajakirjandus valesid fakte esitab, siis saaks kohtusse kaevata aga vaevalt tavainimesel selleks raha ja tahtmist on. Loomingulised inimesed on teistest emotsionaalsemad ja võivad kergemini depressiooni langeda jne. Haigustest saab jagu aga alkost ja narkootilistest ainetest tuleks kauge kaarega mööda käia, ravimid ja alko- narko kokku ei sobi.
selle peale peab ikka tulema23. jaanuar 2017, 20:52
panna narkopohmakaga ravialune järelvalveta samasse ruumi voodi külge seotud luulunägijaga. wismari töötajatel pole vist aimugi mis asjad on (kliinilised) võõrutusnähud. aga kellel siis veel võiks olla ... või on asja taga lihtsalt künism - las põhjakiht teeb üksteisega mis arvab. kohtupingis peaks veidi rohkem rahvast olema igatahes siin.
!23. jaanuar 2017, 21:50
Raudpuuris pidanuks see Keito olema!
Kalmaar23. jaanuar 2017, 20:22
Üks küsimus: Mis on surma põhjus, kes tappis, kui ohver suri 4 päeva peale seda lämmatamist! Lapsed ka koolis lämmatavad teineteist ...
kalmaarile ja G...-le24. jaanuar 2017, 08:31
pakun, et kopsuhemorraagia + kopsuturse või raske asfüksia + kopsuturse.arvan, et kui kahtlusalust kahtlustatakse tapmises, siis põhjustas surma komplikatsioonid tingituna lämmatamisest. kohutav surm igaljuhul. oleks ellu jäänud, oleks suure tõenäosusega ajukahjustus jäädav.. seega elu oleks rikutud nagunii nii ohvril kui tema lähedastel. ja tüdruk või sõber, kes siin süüdistatavat kiidab.... süüdi või mitte, siit loeb välja, et oli narkoprobleemidega. leidke ometi endale korralikud sõbrad, sest elu ei ole üks suur party kogu aeg. selleks, et pidutseda, tuleb kuidagi maksta! ja maksta tuleb teinekord kallimatki hinda kui see pidupäev või mõnuhetk väärt on.
veteran23. jaanuar 2017, 19:25
Ei sünni ükski superstaar ilma mõnuainet manustamata. Selles padjaklubi jandis kah üks pidevalt kisav ja tõmblev tütarlaps kes vajaks ikka väga meditsiinilist eriabi.
gayprokurör23. jaanuar 2017, 19:17
Nii nunnu soenguga saab kindlasti tingimisi.
Oot... ?23. jaanuar 2017, 18:18
Kuidas nagu diplomiga psühhopaat saab üldse kohtu ette astuda kriminaalasjas? Kas ta süüdimatu ei peaks olema? Saab haiglas ka sundravi lisaks määrata kui see artikkel vähegi tõele vastab.
23. jaanuar 2017, 18:21
Mis tähendab "nagu diplomiga"?
18:21-le23. jaanuar 2017, 22:26
S.t. t e m a arvates.
GAG23. jaanuar 2017, 18:12
seekord pääseb"lõppvooru"
Mr.Sõber23. jaanuar 2017, 17:32
Team Khabib
Kõik narkomaanid on pahad
23. jaanuar 2017, 16:35
haiga on üks riskantne koht Kui ei sure haigusesse,võid surra mõrv aläbi
Aga nimi Kaljlaid on kuidagi tuttav.. Üks kesrti oli kah vist selle nimega...
eneke23. jaanuar 2017, 16:45
Kuule poiss või tüdruk,kes sa oled,kas sa koolis oled ka käinud,igal juhul sa kirjutada küll ei oska!
eneke, tola oled!23. jaanuar 2017, 18:20
Kui ta kirjutaks sõnad välja, siis kustutaks "demokraatliku" riigi tsensuur kommentaari kohe!!!
stuudiovoorust23. jaanuar 2017, 14:53
Poeg23. jaanuar 2017, 15:39
Kole lugu, aga see oli liiga hästi öeldud. Ma ei suuda naeru pidada lihtsalt.
23. jaanuar 2017, 15:57
nii see peabki käima
luule23. jaanuar 2017, 14:33
Huvitav, et haigla personal ei vastuta sellise vahejuhtumi eest. Kuidas tohib ühte palatisse jätta järelvalveta kaks luulusid nägevat inimest? Väga imelik!
23. jaanuar 2017, 15:56
see euroopalik komme - surm siin või rataste all
mul on lohvid23. jaanuar 2017, 22:27
Kas mõnel on rattad?
See23. jaanuar 2017, 14:06
Nimi Kaljulaid pole eestlastele ca 1835 aastal antud nimedest ORiginaalnimi,
Selline nimi võeti "vana" asemel eestistamise ajal 57 pere poolt üle Eesti.
http://www.ra.ee/apps/onomastika/index.php/et/nimemuutused/searchNimemuutused?uus=kaljulaid&q=1&page...
nuuujahh , nagu siin paljud olid Eestis tahtsid ,,omadpoisid,,23. jaanuar 2017, 14:30
nagu Kirill Vainov --- Karl Vaino ... jne jne .
Karli23. jaanuar 2017, 15:28
nimi õigeusu kiriku järgi oligi Kas Kirill või Karp, kuigi mõned jätsid Karli ka. Venelastele oli see Rootsi kuninga nimi ja ei meeldinud neile.
Miinad olid Melaniad, Vaesed Matildad said ristinimeks Mafaldad.
Kodus hüüti ikka oma järgi.
kippar23. jaanuar 2017, 13:52
Päris huvitav.Pole veel kohus oma otsust teinud aga nimi juba kirjas.Oleks vasja olnud, oleks nime asemel "23 aastane mees" või "eesti kodanik" või muu selline.
antitole rast23. jaanuar 2017, 15:21
rääkimata, kui n e e g e r oleks olnud, siis ei mainitaks ilmselt kogu tegu meie m ä d a m e e d i a s.
Jürka25. jaanuar 2017, 08:48
Ja sinagi oled selle "mädameedia" agar tarbija. ära unusta. Keegi ei sunni sind lugema.
👍🏿23. jaanuar 2017, 13:50
Olen igati nõus. Personal oli teadlik mis juhtub,kui panna kokku deliiriumis ja psühoosis inimene kokku.
mul ei õnnestu23. jaanuar 2017, 22:29
Kuidas sa selle pöidla siia said?
saarelt.23. jaanuar 2017, 13:49
Ei noh tore õhtuleht, hästi panete. Narkomaan??? See noormees ei ole olnud mingi süstija vms nagu teie siin praegu kogu uudises üritate selgeks teha. Kõik popsutajad, tunnete end narkomaanidena ? :) Olgu juhtus see mis juhtus, lämmatas ära - aga?? Mis see hallukaid nägev tüüp ise tegi, et kogu see asi nii minna sai? Ja nagu see eelnev kommentaar kusagil siin oli.. personal? Kus te olite? Sellises asutuses jätate inimese üksi ja lähete uut vastu vötma.. Teind siis juba uue inimese vastuvötu puhul köik uksed aknad lahti, ehk oleks siis veidi veel mingit tringlit toimunud..
Muchaco23. jaanuar 2017, 14:05
Arvata võib, et mõlemad nägid hallareid. Muidu ilmselt ühes palatis poleks olnud.
Kuule toru saarelt,23. jaanuar 2017, 14:15
ei ole mingi süstija aga on narkarist mõrvar, kas sellest on vähe?
****23. jaanuar 2017, 14:27
Mis vahet seal on mida inimene popsutas, kui ta sellest popsutamisest lolliks läks ja Wismarisse paiguti ja veel nii loll oli, et teise, voodi külge aheldatud inimese ära kägistas. Kena näoga ja andekas poiss, popsutagu edasi. Kommentaar on selline nagu oleks mingite lollikstegevate ainete popsutamine igapäevane nähtus aga äkki Kuressaares ongi! Ei saa ju aru, kas inimesed on purjus või mingite ainete mõju all.
Hmmm?23. jaanuar 2017, 18:31
Imelik oled vähe? Ega ainult narkost ei saa psühhoosi. Lähedase surm, lahkuminek, ebakorrapärased eluviisid -ei maga ega söö korralikult, liigne stress - või kõik koos võivad ka seda põhjustada. Nii et ärge üldistage kui midagi ei tea.
****23. jaanuar 2017, 19:47
Mis minul siin üldistada on. Artiklis kirjas, poiss oli narkoravile tulnud ja keegi teadja saarelt räägib mingitest popsutajatest, kelledest mina midagi ei tea.
****23. jaanuar 2017, 19:50
Artiklis ei ole kusagil mainitud lähedase surma, ebakorrapäraseid eluviise, liigset stressi. Need võisid muidugi kõik olemas olla aga ei hakka neid asju, mida artiklis ei ole juurde mõtlema või väidate, et artikkel on puhta vale ja tegelikult poiss narkoravile ei läinudki sinna.
ebaõiglus24. jaanuar 2017, 08:37
kui minul keegi lähedastest ära tapetaks, siis õigutaks tapmist ehk ainult enesekaitse. kui tegu pole enesekaitsega, siis ma ei küsi, kas tapjal oli raske elu või ees suur lahkuminek. mina olen oma lähedase kaotanud ja üpris valusal ja kurjal viisil. vangla on sel juhul vähim, mida tapja väärib. tema hingab, sööb, tal käiakse külas, saab varsti välja ka. kui tapja on noor, siis ootab teda pikk elu ees... ja vabaduses, mitte vangis! kui asjalood oleks vastupidi ja antud noormees oleks tapetud, siis sa, kes sa siin teda kaitsed, nõuaksid tapjale karmi karistust.
to saarelt23. jaanuar 2017, 15:22
kahju, et sina ohver ei sattunud olema. või su lähedane. küll ma siis ka ütleks, et et no oli mis oli, juhtus mis juhtus.
avalik küsimus23. jaanuar 2017, 13:41
Aga miks mõrvale kaasa aidanud personal kohtu all ei ole???
nõus23. jaanuar 2017, 14:36
Hooletuse kohta pragrahve jagub!
13:41-le23. jaanuar 2017, 22:31
Ja miks see,kes ühe poisi loomaaia väravate vahel invaliidistas kohtu all ei ole?
Deliiriumi või psühoos ?23. jaanuar 2017, 13:37
valime23. jaanuar 2017, 22:31
Karutapja23. jaanuar 2017, 13:20
Küllap tituleeritakse see mõrtsukas nüüd "haigeks" ja seal edasi algab ravi....mõnus ralli rahva maksurahaga - ravime terve elu ja siis veel natuke! Mina paneks narkarid kohe plangu äärde, milleks nendega puseleda.
Karutapja-tapja23. jaanuar 2017, 14:35
Kui ta haige poleks olnud, siis mille pärast palatis viibis? Ja delliriumis alkohoolik on ilmselgelt narkomaaniga võrreldes eeskujulik kodanik? S"tu pihku, prill
Karutapja23. jaanuar 2017, 14:36
Ja kas teie olete õige inimene.... Otsustama kes on tapja ja kes on haige?
arumaeisaa23. jaanuar 2017, 13:19
miks võtab kohtusse jõudmine nii kaua aega!? Kurjategija ju teada, tapetu ammu maha maetud...
Kes on kurjategija ? 23. jaanuar 2017, 13:29
Aga vahetame korraks kohad kui narkar oleks kinni ka alkohoolik lahti ? Oleks seis ju täpselt sama! Tehke silmad lahti ! Süüdi on ta tarbimises mitte selles, et ta psühoosid tappis.
Teada? Kes?23. jaanuar 2017, 13:29
Hmmm?23. jaanuar 2017, 18:32
Süüdimatu on kurjategija sul?
Süüdlase otsustab kohus!23. jaanuar 2017, 20:23
See siin haiseb näidis poomisena. 1. Läks Kaljulaid ise raviasutusse. Mis näitab,et ta otsis abi. 2. Saate ju isegi aru sellises seisundis inimesed,ei tohiks palatit jagada. Olles ohtlikud nii endale kui ka teistele. 3. Ma usun,et teadmine, et oled võtnud kellegi elu on juba karm. Tema elu igaveseks rikutud.
päris tige kohe23. jaanuar 2017, 13:13
Mks pannakse narkomaanid kokku abitutega? Suuur viga!
Alkohoolik ja abitu? 23. jaanuar 2017, 13:26
Nad on sama väärsed! Mõlemad tarbivad ise! Kus kurat see abitus on?
Abitu alkohoolik23. jaanuar 2017, 13:43
Ilmselt pidas Tige silmas, et alkohoolik oli abitu, kuna oli kinni seotud. Kogu asi haisebkahtlaselt ravivea järele.
Mine tea...23. jaanuar 2017, 13:30
... mida see abituke seal voodi küljes tegi? Võttis päikest? Kaks inimest on läinud psühhiaatrilisest raviasutusest abi saama ning nad jäetakse 40 minutiks ilma järelvalveta? Suuur viga!
Eestis võib kõike teha23. jaanuar 2017, 13:11
tolereerige edasi, vabalt
Ei või! 23. jaanuar 2017, 13:24
Aga keelustame siis ka alkoholi!
100%23. jaanuar 2017, 13:44
Kogalik23. jaanuar 2017, 12:59
Palun tehke mulle,idioodile selgeks mis vahe on ? Kas ma näen alkoholist luulusi või näen narkootikumidest? Mõlemal puhul on ju tulemused laastava. Kuidas need kaks üldse kokku said?
ILMSELGELT23. jaanuar 2017, 13:05
Haigla ebakompetentsi süü!
Kuidas kokku said?23. jaanuar 2017, 13:11
Küllap oled mõlemat tarbinud. Organismis kokku saidki. Võib olla sa ise ei mäletagi?
23. jaanuar 2017, 13:13
viimasel ajal23. jaanuar 2017, 12:48
on kaljulaidi nimelised tegelased domineerivaks saanud meedias.
Kris23. jaanuar 2017, 12:44
selles Wismaris on vist kogu personal endised alko või narkosõltlased , eesotsas Mummaga. Valvekaamerad tubades aga valveõde ,kes jälgima peaks kohvitab 40 minutit :(
üks nägu saare peale23. jaanuar 2017, 12:34
Kas saarlased on kõik ühte nägu- ma kolme olen näinud ja need küll on?
Kas see23. jaanuar 2017, 12:31
Keito Kaljulaid on ka üks meie presidendi lähisugulastest?
Noh23. jaanuar 2017, 12:38
Ma arvan, et kui oleks, siis Õhtuleht sellist juhust küll kasutamata poleks jätnud. Pealkiri oleks midagihoopis muud... mõtle ise.
Saarelt...24. jaanuar 2017, 10:23
...on presidendi isa pärit küll.Lugege internetist.Nimi pidi olema tõesti muudetud,nagu seal kirjas on.Vanaisa nimi oli olnud Look ,pärast Kaljulaid. Aga see Wismari on kahtlane koht.Tean üht juhtumit,kus noormees oli langetõbine. Viidi haiglasse,talle süstiti ka midagi ja oli täpselt samuti voodi külge seotud. Lähedastele oli tegemist,et ta sealt hullumajast kätte saada.Kelle lähedased sinna viiakse,peaksid väga ettevaatlikud olema.Kas need arstid lähevad ise ka hullarite moodi või mis see on.
Mati23. jaanuar 2017, 12:04
Mis näitaja see superstaarisaade on?
Kati23. jaanuar 2017, 12:08
Ei näitagi midagi, kogub klikke ainult.
23. jaanuar 2017, 12:14
parem kui mitte midagi
Halleluuja23. jaanuar 2017, 11:58
:( kas see on see sama nunnu poiss, kes laulis Superstaari saates nii ilusti " Halleluujah"'t? Oma ema lemmiklaulu...
Õnnetus23. jaanuar 2017, 12:09
mis?23. jaanuar 2017, 15:26
õnnetus? kellegi tapmine on õnnetus?
veteran23. jaanuar 2017, 11:55
Olgu ta selle või selle presidendi poeg aga teada on tõsiasi, et need super-hüperstaarid tarvitavad mõnuaineid mõnuga ja senini ei ole telerist ega tänaval normaalset narkarit kohanud. Aga peamine- me olema vabad ja saame kogu maailmas aina reisida, reisida, reisida.
to Tarmo, Uunult23. jaanuar 2017, 11:51
Kui sinu suurim hirm on venelased ja Venemaa, siis vajad suure tõenäosusega järelaitamistunde või psühhiatrilist abi. Oled kas pikalt laksu all olnud, metsas elanud või pole lapsepõlve traumast üle saanud ega tea, et suurim oht on praegu islam. Vast saad siiski abi ja muutud adekvaatseks.
Setu23. jaanuar 2017, 11:38
Kes tu om kas presidendi poig või.
Ei usu...23. jaanuar 2017, 12:38
... et õhtuleht sellise pärli oleks porist noppimata jätnud.
Tarmo23. jaanuar 2017, 11:18
Minu suuremad hirmud on venelased ja venemaa.Mina olen samuti seda rääkinud kõigile ja eesti rahvale ja vot mina ka sellest aru ei saa ja kardan seda kõike. Nüüd võibolla saabki see kõik saatuslikuks. Ma ei taha mõeldagi mida ma tunnen kuid see juhtub nagunii. Võibolla kutsuks abigi aga Trump on ju president. 2016 aastal Hillari Kinton New Yorgist otsib uut presidenti viimasesse vooru.
11.1823. jaanuar 2017, 17:04
Sa oled siis raskemalt haige kui see mõrtsukast jobu. Sul on orava jututuba ajud siis täitsa ära komposteerinud.
Sa ise? 23. jaanuar 2017, 18:03
Jätad ka väga terve inimese mulje.
Narkomaanid23. jaanuar 2017, 11:08
on ühed jäledad elajad,kes tuleks alati abita jätta!Joodik saab ükskord kaineks,kuid narkomaani parandab ainult haud!
SamaSiin23. jaanuar 2017, 11:10
Narkarite ainsaks äriideeks sissetulekute saamiseks on vargused! Ja selliseid parasiite veel poputatakse ja luuakse süstlapunkte?
Aimless23. jaanuar 2017, 11:25
Mis on täpsemini narkomaani ja alkohooliku vahe.. või siis juba - mis on alkoholi ja narkootikumi vahe?
Loll oled?23. jaanuar 2017, 12:39
Narkootikum on narkootikum ning alkohol on alkohol!
Aimles24. jaanuar 2017, 14:45
Ma arvan, kui sa pole teadlik, et ka alkohol narkootiliste ainete hulka kuulub, tegid sa ennast just ise lolliks. Inimese organism ei küsi, kas aine, mida ta manustab on legaalne või mitte. Hari end, mõtle vähe!
tr.23. jaanuar 2017, 11:30
Enamjaolt parandab joodikuid ka ainult haud !!
Narkari23. jaanuar 2017, 14:44
abikäsi kiirendab paranemist!
11.3023. jaanuar 2017, 17:08
Rumal jutt, ma jõin üle 30 aasta, siis sai janu täis ja lõpetasin päevapealt. Nüüd juba ligi 15 aastat täiskarsklane.
Haigla23. jaanuar 2017, 11:07
peaks suutma kriitiliselt endale otsa vaadata! Tean vägagi hästi, kuidas seal asjad korraldatud on. Kui sa enne hospidaliseerimist veel hull pole, siis pärast 5. osakonda hospidaliseerimist juba kindlasti oled. Teenindav personal on seal hullem kui klientuur. Kui inimesed vaid teaksid, mis seal suletud uste taga toimub ...lend üle käopesa...
Haigla23. jaanuar 2017, 11:31
Räägite hetkel ikka ilmselt PERH'i üksusest Paldiski mnt-l, mitte Wismari Haiglast, sest seal puudub 5.osakond
Nice try, Wismar23. jaanuar 2017, 11:45
Artikklis küll mingit 5. osakonna juttu ei näe... päris otse öeldud, et Wismaris?
mis vahet seal on23. jaanuar 2017, 12:40
Wismar või viies? .... taolise keerulise patsientuuri korral peaks korraldatus olema eriti tasemel, et patsientide ohutus oleks tagatud
Haigla23. jaanuar 2017, 12:52
Tõin välja lihtsalt, kuidas on võimalik kommentaarist erinevalt aru saada. Muidu olen kommentaariga täiesti nõus ja ise sinna ravile ei läheks isegi tasuta mitte.
Ene23. jaanuar 2017, 10:59
Suure toleratsuse viljad on kibedad.
Jaan23. jaanuar 2017, 13:08
Ei teadnudki, et meie kapitalistlik ühiskond, mis sööb inimesi ning nende mõistust hommikuks lõunaks ja õhtuks oleks kuidagi tolerastusega seotud? Kas pole kapitalistid mitte klassikaliselt konservatiivid?
ainuke lahend23. jaanuar 2017, 10:54
eluks ajaks sunnitööle.
Imelik23. jaanuar 2017, 10:49
staari ja staari, milleks seda rõhutada? Kas ta nüüd on ka staar?
dr. Mõngel23. jaanuar 2017, 10:49
Haigla, kuhu hullud ravile saadetakse, peaks ikka korraldama asja nii, et seal keegi endale või teistele kätt külge ei pane. Aga ega Wismari haigla ei ole muidugi mingil juhul süüdi, et seal nii juhtuda võib...
Selmet...23. jaanuar 2017, 11:28
tegeldakse Dr. Mengeli tüüpi katsetustega - seotud ja lahtine napakas ilma valveta ühes palatis... 40 minutit??? Andke armu!
dr. Mõngel23. jaanuar 2017, 20:36
Ei ole vaja armu anda. Vaja on anda tugevaid rahusteid, sest juurviljasid ju ei seota juurviljahoidlas kinni. Aga ometi on seal igasuguseid juurviljasid. Iial pole porgand peeti lämmatanud või kapsas naeri vägistanud. Õiged rohud õiges annuses ja siis...igatahes, seltsimehed... lõbusõit võib alata! Ka alateadvuses ja unenägudes on maailm, milles reaalmaailmas äbarik võib kotkana lennata ja kangelastegusid sooritada...labase mõrva asemel.
Kris23. jaanuar 2017, 12:39
Kuidas ei ole süüdi , seal ju valvekaamerad 24/7 aga kui valveõde kohal pole siis pole neist kasu. Kuidas muidu 40 minutit tegutseda saab
...23. jaanuar 2017, 12:59
Kas ma olen ainus, kes tunnetab kommentaari juures tugevat sarkasmi. Et haigla "ju ometi süüdi ei ole". Pigem ongi süü nii haiglal kui patsiendil, sest psühhiaatrilise profiiliga haigla personali töö on ka tagada kõigi ohutus. Ja nõustun, et kui on valvekaamerad pandud, siis valveõe töö on neid jälgida, mitte igalpool mujal ringi jalutada, sest suurendatud valve ei ole ilmaasjata sinna tehtud. Muidugi haiglast endast ei hakka rääkimagi, ennast ehmataks ilmselt juba sealt uksest sisseastumine kaineks.
****23. jaanuar 2017, 13:10
Kris23. jaanuar 2017, 14:01
Selle tunni aja jooksul nägin seal mõndagi ,kui oma alkohoolikust poega sinna saatsin :) Sain kõigepealt sõimata , miks siia tõite , et tal palavik ja kui krambid tekkisid sealsamas vastuvõtu toas ,sain teise peatäie sõimata :) Kui raha makstud ja tilgutite alla sai siis pidin ta juures istuma , et deliiriumis poeg voolikuid ei kisuks ,sellel ajal jalutasid õed minema .Suitsuhais tungis samuti sinna ,kuna suitsuruum sealsamas koridori peal ja mehed jalutasid edasi-tagasi.
Bismarcki koletu pärand23. jaanuar 2017, 10:48
Tüüpiline Saaremaalt pärit elajas. See eristabki Saarlasi muust rahvast. Ikee kas linaga või ilma.
kuule,setu23. jaanuar 2017, 11:07
kas teie narkarid erinevad teistest?
Saarlane23. jaanuar 2017, 11:53
Mis sul Saarlaste vastu on? Kuidagi liiga teinud mõni sulle? Üldiselt me äbarikke ei kiusa, aga kui mõni mees sulle varba peale astus või pahasti otsa vaatas siis me vabandame pehmo ees.
Võib olla23. jaanuar 2017, 12:32
lõi saarlase vikingi veri keema?
****23. jaanuar 2017, 13:04
Mina töötasin Saaremaal ja kui nüüd aus olla, siis selliseid pätte ja kaabakaid kui Kuressaare linnas ringi liikus ma oma praeguses töökohas ei näe. Saarlaste vastu ei ole mul midagi, no teatud vahedest on eluaeg räägitud aga need on rohkem naisi puuduanud, juba põhikoolis ekskurssiooni ajal hakkas mu naabrinaisest kooliõpetja vaatma ja imestama Saaremaa küla üle.
eriti kange sinep23. jaanuar 2017, 22:34
Sama kanged jurakad nagu setod,segatud veri röövkallaletungidest piirimaadel...
saarelt23. jaanuar 2017, 13:54
on näha et kirjutaja on ise paras de*iil ja väga pinnapealse suhtumisega. ..ega me köik olemegi ju täiesti ühesugused? kus ise elad? Tallinn?? noh selge siis et ped*rast ju :)
dr. Mõngel23. jaanuar 2017, 20:32
Ma olen päritolult saarlane ja ma kinnitan teile kõigile - meie, saarlased, erinemegi üsna paljudest teistest rahvastest oma teotahte, julguse ja ka füüsilise tugevuse poolest. Saaremaa oli ka muiste viimane vaba maalapp orjastatud Eestis.
Hmm...23. jaanuar 2017, 10:43
...SUPERSTAARISAATEST KOHTUPINKI....
Kas tõesti?
Otse saatest tiriti kohtusse???
Lavalaud23. jaanuar 2017, 11:12
Isegi mikrofon jäi kätte aga see toodi pärast stuudiosse tagasi.
Post-Truth23. jaanuar 2017, 11:28
Aga ega reaalsus enam ei loe, nüüd loevad klikid.
aff23. jaanuar 2017, 10:41
ega ometi wismari haigle endal süüd näe.
sa saareaff23. jaanuar 2017, 11:08
ära hakka siin haiglat süüdistama.
Kindel?23. jaanuar 2017, 11:29
Et täiesti adekvaatne on kaks enesele ja teistele ohtlikut patsienti ühte palatisse 40 minutiks ilma järelvalveta jätta, üks lahti teine seotud?? :D Lubage naerda.
miks23. jaanuar 2017, 11:40
Kas, miks haigla turvalisuse eest ei vastuta? Eriti veel hullar, kelle kliendid peavad olema erivalve all.
maksumaksja23. jaanuar 2017, 12:34
näen siin ka positiivset poolt. Nüüd jääb hunnik maksumaksja raha mõtetuste peale raiskamata.
eesti moodi23. jaanuar 2017, 10:33
koguaeg räägitakse igalpool igal sekundil alkoholismist aga seda ei nähta et narkootikumid on täna juba hoopis suurem probleem ja täna on eesti riik teinud kõik et noored ei jõuaks ega saaks alkot osta aga igasugune kontroll narko üle puudub ...
Alkohoolikutest veel rohkem23. jaanuar 2017, 11:01
pekstakse suitsumehi. Alkohoolik võib näiteks rõdul viina võtta, suitsumees suitsetada ei tohi. Narkaritele aga kutsume igas olukorras, kasvõi tänavale, kalli aparatuuriga arstid appi. Kui jätaks tänavale vedelama, ei jääks varsti ühtegi linaga kägistajat. "Tahtsime hästi, aga läks nii".
Sama...23. jaanuar 2017, 12:07
... teeme suitsu ja viinameeste väljakutsetega? Kui süda puoerdab, kui kopsust tuleb verd? Või nt. diabeedikute ja jämikutega? "Hallo, siin häirekeskus! Süda jäi seisma? Ahaa, aga palju te kaalute? Või et 115 kilo? No siis oleks pidanud need söörikud vast söömata jätma. Better luck next time around!"
Aga äkki?23. jaanuar 2017, 12:50
Sind ennast oleks vaja tänavale vedelema jätta - saaks maailmvähe mõistvam ja parem ehk. Uuri vähe sõltuvushäirete nüüdisaegsemat tagamaad. https://youtu.be/ao8L-0nSYzg
Äkki tuleb püksi!23. jaanuar 2017, 13:14
Muna ei tule kana õpetama!
Buh-gwaak!23. jaanuar 2017, 15:31
Kus nüüd tuli ikka kana välja... videot vaatasid?
mittesuitsetaja23. jaanuar 2017, 16:09
Kortermaja rõdult jõuab SUITSUHAIS ka teiste elanikeni, see on rõve ja kahjulik. Viinahais ei sega ju ;)
Sitahais23. jaanuar 2017, 17:14
jõuab ka kortermaja rõdult teisele ninna, miks rõdul peeretamine keelatud pole?
23. jaanuar 2017, 10:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
täht on sündinud23. jaanuar 2017, 10:37
Lihtne24. jaanuar 2017, 03:04
Et ei lämiseks joodikud. Padja pilt viinapudelile ja narkojoobes arsti pilt. Kett ühes ja padi teises käes.
nali23. jaanuar 2017, 10:15
Eino see ikka kõige tähtsam, et sai superstaarisaate stuudiovooru..
23. jaanuar 2017, 10:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nii ongi?23. jaanuar 2017, 12:12