Maadlus

Eesti maadlusliidu peasekretär Plaseri skandaalist: pole õige, et ta hakkab emasid kasvatama või õpetama (122)

LISA KOMMENTAAR

Room29. jaanuar 2017, 17:14
Nõukogude Liidu sporditegelased suhtusid aborti vähemasti sama mõistvalt kui meie tänased spordijuhid. Selgituseks: NL naisvõimlejad (tegelikult 14-16 aastased tüdrukud) tehti enne tähtsamaid võistlusi rasedaks. Raseda naissportlase sooritustase on normaalsest kõrgem. Kui oma poissi polnud, korraldas asja ära mõni treener. Mis peale võistlusi sai, on selge...
Ma ei leia, et hea naistetreeneri põhieelduseks on soosiv suhtumine abortidesse!
Merje27. jaanuar 2017, 12:20
Mind hämmastab, et naised Martin Plaserit kaitsevad. Iga oma teo ning väljaütlemisega on ta korduvalt tõestanud, et ei arva naistest mitte midagi.
Ja ma päriselt ka palun Martin Plaserit, et ta lõpetaks sõnavõtud sellistel teemadel. Eriti arvestades seda, et oma elus ta oma sõnade järgi ta eriti elanud ei ole. Aga noh, need Paulusteks saanud Saulused on ikka kõige hullemad.
tomm27. jaanuar 2017, 19:36
Inimelu kaitsjad, olgu nad ise head või halvad, on alati imetlust väärt.
Pets27. jaanuar 2017, 10:41
Milles probleem, avaldas ta ju vaid oma arvamust oma fb kontol ?
tomm27. jaanuar 2017, 19:38
Selles ongi probleem. "Vabas maailmas", kuhu me 25a tagasi püüdlesime, pole isiklik arvamus lubatud, kui see ei ühti peavooluarvamusega. Maadlusliit on uus tõemonopol.
/27. jaanuar 2017, 07:00
See on mõttetu lobisemine. On olnud aegu ja on riike, kus abort on olnud keelatud. Kahjuks ei saa ilma selleta ühiskonnad hakkama.
Ma ei räägi neist tüdrukutest-naistest, kellele see on "väike operatsioon", las nemad elavad oma elu ja teevad oma kehaga seda, mida nemad õigeks peavad. Las nemad olla omaette seltskond.Olgu õnnelikud omal moel.
Kuid tegelikkuses on väga suure enamuse naite jaoks abort õnnetus, katastroof, häbi, alandus
kogu eluks ja nad ei räägi sellest tavaliselt.
Ärme räägi neist olukordadest, kus lapse saamine on päevakorras , oodatud. Selles koosluses on õnn mõlemapoolne . Kuid vaata filme, kus tüdruk, naine teatab mehele, et on rase. Millise süüdlase hirmuga ta seda teeb, millist otsust näeb ta mehe silmades! See ei ole filmitrikk, see on igapäevane.
Iga naine ootab mehelt õigeksmõistvat otsust, headust mehe silmades, kui see on olemas. Aga väga
tihti ei ole. Kui mees oleks nii palju mees, etenne otsust ütleks - "mõtleme siis" . Annaks naisele aega lootust, kasvõi 10 minutit. Aga mees teatab momentaalselt kabuhirmus "siis tuleb midgi ette
võtta" . See on pilk, need on sekundid, mida ei unusta ükski naine elu lõpuni.
See on lõputu alandus.
reaalne elu27. jaanuar 2017, 10:59
"...las nemad elavad oma elu ja teevad oma kehaga seda, mida nemad õigeks peavad." Ja pärast peavdad õigeks igasuguste lastesaamiste katsete kinnimaksmist riigi poolt. Ja muidu, ega aborti nad ise 100% maksavad kinni, haigakassa rahad samuti on mängus st selles on ka sinu panus
tomm27. jaanuar 2017, 19:39
Naisest erineva genoomiga viljastatad munarakk pole nüüd küll "naise enda keha".
Oh naised,26. jaanuar 2017, 19:55
miks te taote üht meest, kes lisaks oma perele aitab inimeseks kasvatada ja tervet hulka võõraid lapsi. Liiga korralik, liiga põhimõttekindel, liiga sirgjooneline, selles on asi või. Nendel ennast ja oma "tegemisi" õigustavatel naistel pole olnud õnne sellist kohata ja kui kohtasidki, siis selliseid naisi sellised mehed ei vaata. MOTT.
Merje27. jaanuar 2017, 12:14
Mind nagu väga hämmastab, et Martin Plaser sellistel teemadel üldse sõna julgeb võtta. aga noh, ärge käige mitte mu tegude, vaid mu sõnade järgi.
Üks ema26. jaanuar 2017, 17:48
Martin Plaser kommenteeris oma isiklikul FB-kontol. See on tema isiklik arvamus ja maadlusliit ei pea selle suhtes seisukohta võtma. Mina isiklikult kaalun oma poja panemist Martin Plaseri maadlusklubisse. Arvan, et maadlusele kui spordialale Martin Plaseri väljaütlemised küll kahjuks ei ole.
iaugust26. jaanuar 2017, 17:30
Töötan samas hoovis ja ni ylbed jobu en veel ole köhdunu
õpetaja26. jaanuar 2017, 18:04
Tema poeg oli mu õpilane. Väga normaalne perekond, väga normaalne lapsevanem.
m.26. jaanuar 2017, 17:11
Naine on hädas nagu l_ _s lapsega. Aga appi tõttab Valge Rüütel ja päev päästetud. Lahendus: abort!
Aga Jumal näeb ja müristab.
Eh26. jaanuar 2017, 16:31
Keegi ei represseeri Plaserit. Plaseriga lõpetati koostöö partneri poolt, kes Plaseriga koostööd jätkata ei tahtnud. Ei tahtnud seetõttu, et Plaseri isik neile ei sobinud. Plaseril on õigus oma arvamusele, samuti nagu on õigus oma arvamusele ragbiliidul. Ragbiliit otsustas oma rahaga hääletada. Ja nagu avalduses oli kirjas, tegemist ei olnud sugugi mitte aborditeemalise arvamusega, vaid ka tema varasemate väljaütlemistega. Sama lugu, nagu karusloomakasvatuse vastased kutsuvad üles mitte karusnahka kandma, veganid mitte liha sööma jne, jne.
Mis puudutab konkreetset teemat, siis igal inimesel on õigus oma kehaga teha, mida ta tahab. Abort on meditsiiniline protseduur ja punkt. Kõik. Aborte jääb Eestis järjest vähemaks ja hea on. See tähendab, et valikuvõimalusi on, tüdrukud ja naised on teadlikumad, vahendid on kättesaadavamad. Aga. Kui siiski liigub protsess abordini, on tegemist sügavalt naise eluga. Punkt. Ükski meesterahvas ei tule seetõttu naistele moraali lugema, ega ülevalt alla vaatama!
Euroopa kohtu26. jaanuar 2017, 17:10
Kui sinu nimetatud põhjustel inimesi vallandatakse, see on inimõiguste rikkumine
Eh26. jaanuar 2017, 17:31
Teda ei vallandatud! Temaga otsustati mitte koostööd jätkata! Kui sa lähed spordiklubisse, valid endale personaaltreeneri ja ühel hetkel avastad, et ta ei sobi sulle, sest et on mölakas ja sa ütled talle, et enam tagasi ei tule, siis see ei ole vallandamine! Plaser töötab klubis edasi, lihtsalt mitte enam ragbiliiduga!
26. jaanuar 2017, 18:45
vastuvaidlemine ei muuda fakti
Ah soo, seleta siis26. jaanuar 2017, 23:20
Mis see vallandamine siis muu on kui mitte koostöö lõpetamine
Manivald26. jaanuar 2017, 20:23
aga jutt jumala õige abortide osas. miks jääb järjest vähemaks aborte, vastus lihtne, taguotsa torkimine suureneb. Lihtnee
Aadu26. jaanuar 2017, 16:30
Tubli - Plaser. Keegi peab ju tõde välja ütlema ja tõe eest seisma.
mait26. jaanuar 2017, 16:19
saaksin aru kui mees oleks otseselt kedagi tappa ähvardanud,aga lihtsalt abordi eitamise pärast inimene töölt lahti lasta?!no ma ei tea...kuhu me niimoodi jõuda tahame,orwelli kirjeldatud totalitarismi või?
MEL26. jaanuar 2017, 16:02
Sellise mõttemaailmaga tegeleasi on veelgi, vabastame nad kõik töölt. Kuna ma ise olen selles suhtes neutraalne, siis tööle jäämise võimalus 50:50 :)
Moralistidele26. jaanuar 2017, 16:02
Kui te pole ise elanud soovimatu lapsena, siis ei tasuks sõna võtta. Minu isa sundis ema aborti tegema, ema oli aga kange ja otsustas mind ikkagi sünnitada ja üksi üles kasvatada. Ilma igasuguse toeta. Isa vist leidis, et kuna tema mind ei tahtnud, siis pole vaja ka mind toetada. Justkui mina lapsena oleksin otsustanud siia maailma sündida. Lapsepõlv oli raske, sest ema rabas tööd teha, kasvasin suurema osa ajast vanavanematega. Mul on olnud väga raske meestega suhteid luua ja neid usaldada. Teadmine, et sa oled olnud soovimatu, murrab igasuguse enesekindluse ja see saadab sind terve elu. Isegi siis, kui sul on olnud suurepärane suhe oma ema ja vanavanematega, on puudu suhe isaga. Kas te teate, mitu korda oma elus olen soovinud, et mind ei oleks olemas!? Küsimus ei ole õiguses elule, vaid õiguses armastusele. Seni kaua, kuni rasestumisest hoidumine on ainult naiste kohustus ja meestel on vaid seksimiserõõm, ei ole aborditegemise kohta küll meestel midagi õigust ütelda. Ükski rasestumisvastane vahend ei ole 100% kindel ja seksides annab ka mees vaikiva nõusoleku lapse sünniks. Tagajärg ei saa olla ainult naise kanda.
Roman26. jaanuar 2017, 16:20
Kas sa psühhoteraapiat oled proovinud?
26. jaanuar 2017, 18:46
ei tohi, rahvas keelab
Spermatosoid26. jaanuar 2017, 16:34
Kondoomidest ha pillidest sul ilmselt ei ole räägitud või pea nii kõva, et meelde ei jää.
ei ole nii26. jaanuar 2017, 19:19
mees võib ju tahta, aga naise otsustada on kas riskib või mitte. Miks kõik tümitavad mehi? Abort on halb variant igas mõttes. Vanasti oli üks nimetus naiste kohta, kes ei suutnud "ära öelda".
26. jaanuar 2017, 21:09
mina ei tümita, aga minul on nende tahtjatega jutt lühike.
27. jaanuar 2017, 13:10
vanasti oli üks nimetus, tänapäeval on sellised veel uhked enda üle, vanasti olid ka lodevad poisid allahinnatud kaup ja keegi normaalne ei võtnud sihukesi tõsiselt.
Jälle probleem26. jaanuar 2017, 20:25
Ja eelmisel nädalal oli murelik kiri- tahan last ilma isata ja riik aidaku üle kasvatada.
tomm27. jaanuar 2017, 19:43
On piisavalt lapsi, kellel pole ühte vanemat. Ikkagi kasvavad "inimeseks".
Jube lihtne on oma hädades kedagi teist süüdistada.
Naine26. jaanuar 2017, 15:35
Martin Plaser saab elujaatava arvamuse pärast karistada. Kus maailmas me elame? Abort on tapmine ja jääb selleks.
Huvitav asi26. jaanuar 2017, 15:31
Meil on välja ilmunud rida mehi, kes teavad väga hästi, kuidas naine peab elama. Meenutab kangesti islami kogukonna tõekspidamisi...Aga imelikul kombel on just needsamad mehed kõige suuremad ksenofoobid. Minu arust on mehel õigus naise abordi teemal kaasa rääkida ainult siis, kui tegemist on ta enda naise ja lapsega ning ta võtab vastutuse lapse üleskasvatamise eest. Aga ka siis ainult kaasa rääkida, mitte otsustada. Meie kultuuriruumis on juba ammu naine omaette isiksus ja elab oma elu nii, nagu soovib. Kahju küll, aga püüdes seda põhimõtet muuta naeruvääristatakse ainult iseennast
Mees26. jaanuar 2017, 15:36
Huvitav asi jah, et samas naised võtavad kogu aeg sõna teemal, et kuidas Eesti mehed peavad elama. Ehedad näited on Heidi Ruuli ja Moodsa Naise arvamused Postimehes. Siis veel ka Dagmar Lamp kommenteerib, et Kunnuse arvamus ajab talle hirmu peale.
Igal sõnal oma tähendus26. jaanuar 2017, 16:39
Defineeri ksenofoobia mõiste. Kes on võõramaine, abort või naine?
õpetaja26. jaanuar 2017, 18:11
Vastupidi, kõige suuremad ksenofoobid on praeguse kisa järgi sotsfeministid. Islamistlik käitumine ongi see, et tapan kui vajalikuks pean.
valesti kasutatud mõiste26. jaanuar 2017, 18:47
õpetajal ikka peaks ksenofoobia mõiste olema selge, aga võta näpust
meie kultuuriruumis26. jaanuar 2017, 19:30
Ah et omaette isiksus ja elab nii kuis tahab? Aga millest siis vingumine, et mehed kaovad silmapiirilt, kui titt tuleb. Tugev isiksus saab kõigega hakkama.
26. jaanuar 2017, 15:18
küll on madalalaubaline peasekretär sel maadlusliidul.
tomm27. jaanuar 2017, 19:46
Maadlusliidu vaikimisi sõnum on, et toetame algava elu tahtlikku tapmist. Et kurjategijaist mõrvaritel on õigus elule, aga sündimata lastele määrame lõdva randmega surmanuhtluse.
Aga26. jaanuar 2017, 15:02
mulle meeldib,et mees mõtleb ja tunneb muret, mis meie ümber toimub.Kahjuks on meie inimestel mõtlemine täiesti kadunud või uinuvad ,sest meie hariduses puudub oma mõtlemise arendamine.
gg26. jaanuar 2017, 14:39
Ei ole nõus Plaseri arvamusega, KUID tal on siiski õigus seda omada ning see ka välja öelda.
See et teda tema mõtete pärast hakatakse töölt kangutama on vägagi konkreetne näide Orwellilikust mõttepolitsei rakendamisest.
Sõnavabadus on demokraatliku ühiskonna alustala.
kk26. jaanuar 2017, 14:54
Ah soo.
Et siis sm. Plaseril on õigus "oma arvamusele", aga kõikidel teistel, kes temaga nõus ei ole, on see keelatud???
Kuidas siis on lood selle sõnavabadusega???
gg26. jaanuar 2017, 15:36
Millest sa räägid?
Ma ei ole ju ka temaga nõus?
KÕIGIL on õigus arvamust omada, isegi Maadlusliidu juhtidel.
Probleem tekib siis kui teatud arvamuste omamise eest hakatakse inimest proffesionaalselt karistama.
Abordiõiguste vastane arvamus ei vähenda mitte kuidagi Plaseri proffessionaalset võimekust.
kodanik26. jaanuar 2017, 18:12
Sa ikka loetud tekstist suudad arusaada, õnnetu? :)
nn26. jaanuar 2017, 15:26
Väsinud juba sellest, et MINU õigus on ikka suurem kui sinu õigus.
njah26. jaanuar 2017, 14:32
no mida värki??? kust siin keegi skandaalse arvamuse välja luges?? tundub, et täna vähekeni konservatiivsem, elu ja normaalsust väärstutav arvamus on skandaalne?? või normaalsus ei ole enam normaalsus, kurat, küll muutub asi segaseks- uus trend ja normaalsus on siis gey/nende abielud, kõik ülejäänud väärastunud seksuaalhälbe vormid, kõik õimalikud arusaamatud võrdõiguslikud maailmavaated, multikultuursus ja globaalsus, issand jumal, anna aru :) iga päev saab juba mingit jama lugeda, mis tõsiselt paneb kukal sügama ja kulmu kergitama. aga noh eks olen ka vähe madalalaubaline ja ei saagi uuest maailmakorrast aru :))
Paavo26. jaanuar 2017, 14:29
igaühel peab ikkagi olema õigus kritiseerida aborte, siin läheb maadlusliit üle võlli.
---26. jaanuar 2017, 14:37
Ja igaühel sh. maadlusliit, on õigus sellisele kriitikale ka oma arusaamade ja väärtuste kohaselt reageerida.
Põhiseaduse II peatükk, paragraaf 1226. jaanuar 2017, 16:46
Mis ajast kriitika põhjal on ludatud vallandamine. Kas oled nõus, kui sinu kõva häälega väljaõeldud arvamuse- mehed peaks vähem jooma- põhjal sind lastakse lahti. Põhimõtte on sama.
no mida?! (naissoost)26. jaanuar 2017, 14:20
on siin skandaalset kui mees ütleb, et abort on naisele kahjulik?! on ju nii
skandaalne on hoopis tema vabastamine, täpsemalt öeldes ülimalt ebaprofessionaalne
huvitama hakkas kas seal treenivad feministid, et kodus mees püsiks vaguralt voodi all, või mida?
lugeja26. jaanuar 2017, 14:30
Rääkida võib kõigest, aga sellise mehe jutt ei maksa punast krossigi. Inimese keha on iga inimese ainus tõeline ja võõrandamatu omand, mille üle otsustusõigus on ainult inimesel endal ja laps on kuni sündimiseni nii bioloogiliselt kui juriidiliselt naise kehaosa.
no mida(naissoost)26. jaanuar 2017, 14:36
ära palun jahu soroslikku kätteõpitud keha omandi juttu
tüdruk on noorena rumal kuid hiljem kui sünnitab puudega lapse ei jõua ära kahetseda, sest (tao endale pähe) abort kahjustab emakat ja selle läbi ka järgmisi lapsi
oma ja oma26. jaanuar 2017, 14:49
mine nt arst juurde ja soovi, et ta sul terve käe või jala maha lõikaks, ta ei tee seda. sa võid, jh, ise oma kehale teha, mida iganes, võid end hävitada palju tahad, aga tee seda ka ise ja ära hiljem teisi süüdista.
lugeja26. jaanuar 2017, 14:51
Keri oma Sorosega sinnasamusesse... igal inimesel on täielik õigus oma keha soovi korral ka kahjustada või ära tappa, kui ta peaks seda soovima. Ei sina ega mingid Sorosed ei saa selle vastu midagi teha... nii see maailm lihtsalt töötab.
pidage nüüd hoogu26. jaanuar 2017, 14:52
oma hirmutamistega, olen ka mitu aborti teinud ja pärast seda ka lapsi sünnitanud, kõik on terved ja tublid. ei laseks kunagi kellelgi peale suruda sünnitamist, mis mulle antud eluhetkel sobiv valik ei ole. sünnitage ise rohkem, mis passite?
doktor26. jaanuar 2017, 18:14
On näha jah, et abordid siiski teie aju on jäädavalt kahjustanud.
to pidage nüüd hoogu 27. jaanuar 2017, 11:07
ja nüüd mine ja vaata oma lastele näkku ja ütle - kuulge ma tapsin teie õde või venda, aga teil vedas, sel hetkel kui te tulite, mul aborti tegemiseks ei olnud tuju
tomm27. jaanuar 2017, 19:51
Elad vist kuskil utoopias. Inimene on riigi omand, kui riik tahab, keelab sul narkot tarbida, kui tahab, piirab su keha liikumisvabadust ja pistab su pokrisse.
Naisekehas asuv erineva genoomiga elu pole naise keha.
tomm27. jaanuar 2017, 19:53
Kui sündimata laste tapmine on OK, siis miks ma ei võiks naabrimeest maha koksata, kui ta lõust mulle ei meeldi? Ja kas võiksin oma vanemad enneaegselt ära lõpetada, kui nad pole mulle antud eluhetkel sobilikud?
IGALT26. jaanuar 2017, 14:19
KÕÕBAKALT IKKA EI SÜNNITA KÜLL,
mortale27. jaanuar 2017, 14:39
Sellise mõtlemisega tuleb abi otsida. mis mõttes igalt kööbakalt? meeldib seksida, siis kaitse ennast ja lapsi sünnita abielus olles.
M.26. jaanuar 2017, 14:12
Sõnavabadus? jah! Sa võid arvata mida tahad, ka öelda võid mida tahad - aga vali selleks koht. Kui peaksid olema teistele, eriti veel lastele ja noorele eeskujuks, siis päris nii ei saa, et pritsin tatti ja halvustan teisi avalikult. Sest siis on ka teistel õigus avalikult välja öelda/näidata mida nad sinust arvavad - kasvõi mitte koodtööd teha, sest neil on selleks õigus.
eva26. jaanuar 2017, 14:28
Tõde olla valus kuulata. Abort on mõrv ja inimene, kes seda on teinud, peab nende tunnete, teadmise ja tagajärgedega edasi elama. Tihti ei saa aborti teinud naine enam lapsi, tihti on see teadmine depressiooniallikaks terve ülejäänud elu ... Lugupidamine Martinile, kel jätkub mehisust nii naisi kui mehi hoiatada!
evale26. jaanuar 2017, 14:55
ära plärise, olen ise ja tunnen palju neid, kes aborti teinud, kõigil hiljem ka lapsed saadud, igati terved. ja no mis tunnetega ja teadmisega? teadmisega, et olin nii arukas ja ei sünnitanud noorena poisikesele, kes varsti uue tüdruku moosimise kallal, last? et sain enne kõrghariduse ja korraliku töö ja taseme, kus sain oma lastele, mis abielust sündisid, pakkuda nii head elu kui ka ema ja isa? jah, seda tunnet tunnen küll, nii imehea tunne ja teadmine on.
eva26. jaanuar 2017, 15:12
Juhtumisi tunnen mitmeid, kes ei jäksa ära kahetseda sündimata last (lapsi) ning ka neid, kes aborti kaalununa siiski otsustasid sünnitada ning pole seda iial kahetsenud.
Kõrgaharidusega ?26. jaanuar 2017, 15:39
Sellise sõnavara ja väljendusviisiga? Ja kirjaoskus ka kehvake.
Õppis feminismi26. jaanuar 2017, 16:26
26. jaanuar 2017, 16:48
kkk26. jaanuar 2017, 17:57
...26. jaanuar 2017, 21:23
No mis arukusest me räägime, kui ei osanud poisikesega vallatledes kaitsevahendit kasutada.
26. jaanuar 2017, 16:47
Ja see ongi eeskuju, ei tapmisele!!
Kui treener vabastati töölt tema poolt FB-s26. jaanuar 2017, 14:11
avaldatud isikliku arvamuse pärast ,tuleb kohtu ette viia need vähearenenud inimesed kes ta seadusevastaselt lahti lasid .Tegemist on nimelt Eesti Vabariigi Põhiseaduse räige rikkumisega ja kõigile tagatud arvamuse ning sõnavabaduse piiramisega.
naine26. jaanuar 2017, 14:09
lubage ka mul naerda kui vaimselt madalate võimetega (lühike täpsem nimetus ei lähe läbi) te seal ragbi-liidus olete
Plaseril on ju üliumalt õigus - ülimalt madalate vaimsete võimetega naine teeb aborti, sest iga abort kahjustab emakat ja seega laps kes ükskord sünnib on selle võrra nõrgem
ja loobuda võimekast treenerist mingite ahtrate marunaiste nimel on ülimalt ... noh kõik need lühikesed sõnad ja veelgi enam
26. jaanuar 2017, 14:18
Sina küll naine ei ole.
naine26. jaanuar 2017, 14:51
ega lõugav feminist ei ole ma tõesti vaid maadlejast poisi ema
26. jaanuar 2017, 15:36
Et lõugav feminist ei ole, vaid lõugav, labase sõnakasutusega ema lihtsalt, jah?
14:1826. jaanuar 2017, 16:57
Ja, jah, naised on ainult need, kelle jaoks abort on argipäev, eks ju
26. jaanuar 2017, 21:04
sa ju päris sassis omadega.
to naine26. jaanuar 2017, 14:57
panin miinuse sulle, aga tuli pluss. seega ära kujuta ette, et siin sinuga nii paljud nõus on. mina ei ole.
14:2626. jaanuar 2017, 16:58
Oi, mis nüüd saab, ju pean aborti tegrma
Irw26. jaanuar 2017, 14:06
Miks ta eivõi siis emasid õpetada?
just26. jaanuar 2017, 14:31
miks ta ei või õpetada, tal on mõndagi asjalikku öelda. ta on tubli inimene, pereisa, ta on teinud tähelepanekuid elust, tunneb hoolt noorte pärast. neid emasid, peresid, isasid on tõesti nii- ja naasuguseid. pered ei ole funktsionaalsed, lähisuhetes suured probleemid, ei austata ennast ega teisi. ja imelik, et ei tohi öelda. kõik oleksid nagu purjus, ei märka, mis toimub, ei hooli, las aga läheb kõik allavoolu. mitte keegi ei tohi midagi öelda.
seega teie 26. jaanuar 2017, 13:55
maadlusliidu sekretärina omate seda volitust ... et õpetada, kuidas võib ja peab ???
tomm27. jaanuar 2017, 19:55
Maadlusliidu ametlik seisukoht on, et sündimata lastele surmanuhtlus määrata on täitsa OK.
lubage naerda26. jaanuar 2017, 13:53
siukene pundunud ja pinges molu võtab endale mingi ülima moraalinõuniku rolli?
26. jaanuar 2017, 14:20
jah, tõepoolest, 26. jaanuar 2017, 14:32
võrrelge neid nägusid.
Oled mats, "lubage naerda"26. jaanuar 2017, 17:01
Kui millegi asjalikumaga pole lagedale tulla, hakatakse halvustama inimese välimust. Väga madal käitumine, mis on omane koolikiusajatele ja matsidele, mitte intelligentsele täiskasvanud inimesele.
26. jaanuar 2017, 21:06
Aga enamus netikommentaatoreid just sellised on.
Timukas26. jaanuar 2017, 13:45
Oma süütute arvamuste eest inimesi represseerima hakata on diktaatorlike riikide komme! Need represseerijad peaks enne tõestama, et mis on valesti öeldud.
Saan õieti aru?26. jaanuar 2017, 13:42
Et igal Eestis Vabriigi kodanikul on kohustus aborti heaks kiita?
aga kas mina saan õigesti aru?26. jaanuar 2017, 14:59
et igal ev kodanikul on kohustus abort hukka mõista? kunagi ei soostu mõistma, mitte kunagi. naine peab saama ise omad valikud teha.
26. jaanuar 2017, 23:25
Ja pärast riigi raha eest viljatust vravida
14:59,27. jaanuar 2017, 11:11
ei, sa said valesti aru - on õigus hukka mõistma, aga tööandjal selle alusel ei ole õigust teda vallandada
rongaisad vangi!26. jaanuar 2017, 13:41
naine peab sünnitama, aga rongaisaga ei juthu midagi? ajage sama tõhusalt ka seda, et iga mees, kes lapsed maha jätab, vangi! ja seniks, kuni lapsed täiskasvanud. kuidas see sobib? aga naine peab nõustuma teiste nõudmistega? on igasugu variante, rasedusest teada saamise ajaks on mees juba ammu uue seljas, miks peaks naine oma elu rikkuma sellisele lapse sünnitamisega? mees ei riski millegagi, alimentegi ei pea maksma, kui ei taha. naisi süüdistatakse, et mis sa siis k eppisid omale lapse, huvitav, et mehi samas asjas ei süüdistata, siis on ikka naine süüdi, et mis ta siis andis :D alatu ikka.
26. jaanuar 2017, 14:23
jah, see maadlustreener oleks võinud hoopis oma sookaaslasi manitseda.
abordist26. jaanuar 2017, 13:35
Kui abordid oleks keelatud, siis mõnekümne aasta pärast ei eksisteeriks blonde.
no vaadake juba nägu sellel pildil, 26. jaanuar 2017, 13:24
see ütleb kõik, suuremat "tarka" annab otsida.
Aga otsitud põhjustega arvete klaarimine on inetu ja labane.
on jah26. jaanuar 2017, 15:00
juba lõust, päris palju peab vist viina jooma, et selliseks saada. ajule mõjub ka. pahasti nimelt.
rein26. jaanuar 2017, 13:21
segased ajad. kord lauljad siis maadlejad ja muidu rüselejad. kui ikka skandaali muidu ei saa, siis peab seda tekitama
Ann26. jaanuar 2017, 13:19
Ta ju ei kasvata ega ōpeta kedagi. Avaldas oma arvamust oma FB seinal. Meil siiski kehtib veel sōnavabadus, teise inimese arvamus ei pruugi mulle meeldida,see pole sellepärast veel vale arvamus. Hakata inimest tema tōekspidamiste pärast hukka mōistma ja karistama on kuidagi imelik.
pärnakas26. jaanuar 2017, 13:13
Tõde on väga sageli ebameeldiv ja valus.
Hea kui mõni tubli mees nii tundlikul teemal sõna võtab ja usun, et tema arvamus paneb nii mõnegi kergemeelselt teemasse suhtuja mõtlema - kas ka ümbermõtlema on iseasi.
Vägivald26. jaanuar 2017, 13:13
Oleks öelnud, et tubakas ja alkohol on kahjulik. Ärgu tulgu isasid õpetama, mis nad oma kehaga teevad.
JP26. jaanuar 2017, 13:10
Oma arvamuse pärast vallandamine lõpeb kohtuskäigu ja suurte valurahade maksmisega. Sõnavabadus on meil ju põhiseaduses sees.
täpsustus26. jaanuar 2017, 13:35
Mina sain tekstist nii aru, et teda mitte ei vallandatud, vaid ei võetud selle arvamuse pärast tööle.
joh26. jaanuar 2017, 13:38
Sõnavabadus võib küll olla põhiseaduses sees, aga seda annab tõlgendada.
Meenub üks vallandatud õpetaja, kelle arvates meie naised on liiga valivad ja üks vallandatud tuletõrjuja, kelle arvates meie sõjaväeparaad oli mannetu ja naljakas.
Isane ema.26. jaanuar 2017, 13:09
Asi ei ole arvamuses. Asi on toonis. Säärast kasvatajalikku kõiketeadja tooni on Plaseri arvamustes liiga palju. Igasugune isalik sõrmeviibutus sama iseteadlikele, nagu Plaser, aga tekitab trotsi. Ja tüli ongi majas.
aga kõik algabki kodust ja emadest,26. jaanuar 2017, 12:53
Plaseril on õigus. Olen kooli hoolekogus palju näinud kanaemasid, vastutustundetuid.
+.+26. jaanuar 2017, 12:52
ise on muidugi hea olla juba sündinud.
pime aeg26. jaanuar 2017, 12:51
See pole küll õige lähenemine asjale, kui inimene pelgalt oma arvamuse avaldamise pärast lahti lastakse. Ma olen kindel, et enamus inimesi tajuvad aborti mõrvana (loode ju elab), aga seda välja öelda ei tohi?!
valguse aeg26. jaanuar 2017, 13:10
Ära ole nii kindel, enamus inimesi pigem arvavad, et igal inimesel on vabadus oma kehast lähtuvalt vastu võtta otsuseid.
tomm27. jaanuar 2017, 19:58
Emast erineva genoomiga algav elu ei ole ema keha osa.
abortija26. jaanuar 2017, 13:35
mina ei taju mõrvana. aga sallijad las tajuvad. igaüks tehku oma kehaga oma äranägemise järgi ja ongi hea. arvamust avaldada on PEAB olema lubatud, PEAB OLEMA
küll26. jaanuar 2017, 15:01
sa veel tajuma hakkad
abort ei ole vajalik kui on nii suur valik rasestumist vältivaid vahendeid
Maadlusliit26. jaanuar 2017, 12:47
ajab sotside poliitikat ...
Naine26. jaanuar 2017, 12:44
On igati loogiline, et mõtlev inimene avaldab oma arvamust!
ema26. jaanuar 2017, 12:40
Minu meelest Hr Plaser kogu aeg emasid kritisseribki. Kes seisab trennis ja vaatab poja treenigut, kes liiga emmetab jne. Ma ei ole kahjuks kordagi lugema sattunud tema sõnavõttu, kus ta mõnda ema ka kiidaks, kes teeb õigesti ka tema silmis midagi. Kui temast dok filmi vaatasin, sümpatiseeris mees kogu oma tegevusega, aga kui tema neid postitusi lugeda, siis on muutunud antipaatseks. Kas üks laste treener peab kõiges sõna võtma? Abort on iga inimese isiklik tragöödia ja otsus. Ühes on tal õigus, mehed kus te olete? Kus te olete ka viie aasta pärast, kui laps kasvamas ja nelja tuule poole minemas.
26. jaanuar 2017, 14:45
see on tore, kui keegi kanaemade rumalale käitumisele tähelepanu pöörab ja selgitab, miks see kahjulik on. kust sa võtad, et ta mõistlikke emasid tunnusta.
jep26. jaanuar 2017, 12:39
Arvamus peab olema kõigil üks ja ühesugune ja õige. Kõrvalekalded peavoolust on lubamatud. Kindlalt edasi ja otse!
päh stalinistid26. jaanuar 2017, 12:37
Elagu vaikiv ajastu! Häbi ei ole? Mina olen selle poolt, et kes radestumisvastaseid vahendeid ei kasuta, see ärgu suguelu elagu. Kui vastutustunne puudub, siis inimene on peast laps ja lapsed ei peaks k*&&ima. Jube, mis sellest riigist ja rahvast on saanud. Ja kui keegi südametunnistusele üritab koputada, siis sunnitakse vaikima. Sellisel rumalal rahval enam pikka pidu ei ole. Aga eks see ongi ju eesmärk? 😉