kellelgi olid seda kirjutades pahad päevad... rääkimata ameerika kultuuri mitte tundmisest, mille jaoks need reklaamid on tehtud see "Geenius" oli hea ja KIA oma halb?! Inteli reklaam Tom Brady'ga tema ajaloolise võiduga samal päeval näitamine oli ilmselt kõige efektiivsem investeering - sellisest positiivne image'i üle kandumisest võib reklaami välja mõeldes ainult unistada. aga inimesele, kes ei tea, kui suur staar Brady USAs on, jääbki arusaamatuks, miks selline reklaam üldse olemas on. ja nii häid kui halbu reklaame oli Superbowl'l loomulikult tunduvalt rohkem, mõned siin: http://collider.com/best-superbowl-commercials-2017/#bill-nye-persil-proclean Honda reklaam oli tehtud südamega ("keskkooli nohikud") ja Buick'i oma üle-võlli-naljakas (Cam Newton ja Miranda Kerr). Jack Nickolson Mercedese "Born to Be Wild" reklaamis oli teostuse tipptase. John Malkowich'i Squarespace'i reklaamid oli sõnaliselt alguses arusaamatu pudikeel, aga kui teraselt kuulasid, siis oli hirmnaljakas. iga kultuuri jaoks. ja tort kirsi peal oli Hyundai peale mängu eetrisse läinud ja MÄNGU AJAL salvestatud reklaam - see oli südamlikkuse, originaalsuse ja teostuse tipptase! http://www.forbes.com/sites/jenniferrooney/2017/02/05/how-hyundai-pulled-off-an-unexpected-reunion-o... toimetajad võivad nüüd tagasi Poola pesupulbri reklaame arvustama minna P.S: Isegi Tide'i ja Mr. Clean'i reklaamid on Superbowl'i ajal USA mahlas vaimukad või vähemalt välja kannatatavad ja tualetivärskendaja oma suisa teleka ette kleepiv :) P.P.S. toimetaja võiks nüüd osa tööd siiski ära teha ja minu viidatud videote lingid välja otsida.
KOMMENTAARID (3)