Super Bowl LI.Foto: ADREES LATIF
NFL ameerika jalgpalli liiga
8. veebruar 2017, 10:13

STATISTIKA JA GRAAFIK | Super Bowlil mängiti reaalselt palli vaid napp 16 minutit, reklaami näidati üle tunni (4)

Supplementreviews´i veebilehekülg on tulnud välja põneva statistika, kus lahatakse nädalavahetusel toimunud Ameerika jalgpalli tippsündmusel Super Bowlil toimunut. 

"Ameerika jalgpall on suurepärane kombinatsioon strateegiast, põnevusest ja atleetlikusest," alustas artikli autor. "Ma ei vahetaks Super Bowlilt saadud elamust, millegi vastu, isegi arvestades seda, et puhast mänguaega oli vaid 16 minutit ja 4 sekundit." 

Selgus, et reaalsest 64 mänguminutist (k.a lisaaeg) oligi reaalselt võistlusmomenti veidi enamaks kui veerand tunniks. Reklaame ning sponsorklippe näidati aga üks tund, viis minutit ja viis sekundit. Lisaks läks kogu muu möllu peale veel umbes kaks ja pool tundi. 

Foto: supplementreviews.com

Samuti pani loo autor tähele järgnevat:

  • Kõike pikem katkematu mänguosa kestis 15 sekundit
  • Kokku pandi pall mängu 178 korral ning ühe seti kestvus oli keskmisel 5,47 sekundit. 
  • Kokku näidati Super Bowli ajal umbes 130 30-sekundilist reklaamklippi. Kui iga selline osa müüdi näiteks viie miljoni dollari eest, siis see tähendab, et iga sekundi eest, mil pall mängus oli, maksti 667 351 eurot.