Eesti uudised

Aidi Vallik: "Ma vaatan praegu meie presidenti, ja ma ei näe presidenti." (253)

LISA KOMMENTAAR

Igor Tallinnast20. veebruar 2018, 15:43
Mis president??? Hüpik nukk keda Soros sikutab juutidest! Isegi Sorose preemia saab selle eest,et oma riigi ja rahva on nõus maha müüma(hävitama).
Igor Tallinnast20. veebruar 2018, 15:43
Mis president??? Hüpik nukk keda Soros sikutab juutidest! Isegi Sorose preemia saab selle eest,et oma riigi ja rahva on nõus maha müüma(hävitama).
Kodanik20. veebruar 2018, 15:30
Pista sinna sammusesse enda kirik. Mis ütleja see kirik on et president nüüd peab selle pillijärgi tantsima.
sass20. veebruar 2017, 19:08
Keda huvitab, mida sina näed, mida sa ise oled kasuliku teinud, kõiksugu kolumniste on meil meeletult ja nendest ei ole mitte sendi eest ka kasu, minu meelest on meil parim President!
vaata siis20. veebruar 2017, 14:55
Halloo, kõik kiriku vihkajad ja nende sugulased siin. President läheb kirikusse ja teeb muudki, mis talle ainult au teeb.Need ongi kõigest tavad ja kui tema neid veel paremaks suudab teha, polegi hullu midagi. Räägiks nüüd pidupäeval ka Eesti rahvaga, mitte süürlastega, saaks veel parem. Ehk polekski luupi vaja, et näha presidenti.
...20. veebruar 2017, 16:49
Kiriku võit!!! Jagu saadi jonnijast.
.
no20. veebruar 2017, 14:34
see ju ainult sinu enda probleem, kui sa teda ei näe! Milleks Oma vigasid ilmale jagada???
14:34 no20. veebruar 2017, 15:01
Kellega sa räägid 50x päevas? Ära siis jaga, keda see huvitama peaks?Rahu, ainult rahu, jutt käib siiski ühest persoonist, nimelt presidendist.Kuidas keegi teda näeb, ongi maitseasi.Siin jaurab üks seltskond omavahel, nagu viimased napakad, otsides autori vigu.See on juba väga haige lähenemine teemale.
Muki20. veebruar 2017, 10:53
Kokkuvõte kommentaaridest on selline, et soovitakse nukk-presidenti. Keda riietada ja sättida oma soovi kohaselt. Teine mõte. Mis tekitab vaenu ja viha EKRE suhtes? Miks kardetakse EKRElasi. Tundub, et need on sallivatega ühes pundis tegelased.
ms20. veebruar 2017, 10:34
President on siiani välimuselt (riietelt, soengult) väga, isegi liiga tagasihoidlik.
Presidend väljaütlemised ilmselt tuginevad paljuski, ja on tugevalt mõjutatud, tõõkaaslastest, nõunikest ning töökeskkonnast.
Praegu puudub tal selge arusaam Eesti majandusest, poliitikast ja rahvast. See on ka mõistetav, Tal pole ka enne seda ju vaja olnud. Sellest arusaamine, enda jaoks reaalse pildi loomine võtab omajagu aega. Peale olukorra selgeks saamist, peale põhjaliku analüüsi olukordadest Eestis, saab hakata kujundama enda filosoofilist õigekspidamisi ja seejärel mudeli loomist ning juurutamist.
Ainult, arvata võib, et sellega jõuab ta lõpule ametiaja viimasel veerandil.
Ilma kontseptsioonita jääb Ta samasuguseks tühikargajaks nagu enne teda olnu.
villu20. veebruar 2017, 09:41
aga ta ju ei olegi eesti rahva poolt valitud president.ta on euroliidu poolt pukki sokutatud kuulekas ametnik...nimetame asju õigete nimedega...
Juhan.20. veebruar 2017, 08:26
Pole siin midagi imestada et ei näe presidenti tema ei näe ka eesti meestes mehi.
Vaatab ja ei näe...19. veebruar 2017, 21:38
On's tegemist vaegnägija või opakaga?
21:3820. veebruar 2017, 10:04
Teisele ütled, ise oled.Kogu sinu sõnavara 100 variandis, ühes isikus.Just nimelt, endast räägid peegliees ja ei väsi sellest soperdamisest.
?19. veebruar 2017, 21:35
President ei täida nende lootusi,kes ta pukki upitasid. Keegi arvatavasti ei osanud oodata,et inimesel on iseloom, julgus oma ideedest lähtuda ja mitte lömitada korrupeerunud, haljal oksal istuvate muidusööjate ees. Sportlik elustiil,sirgeseljalisus on põhjustanud tõelise paanika. Sellepärast on võetud suund teda rahva silmis järjekindlalt maha teha. Küll on soeng ,riietus ja jumal teab mis veel , ebasobivad.
korrupeeru?20. veebruar 2017, 22:49
mis see on? korrupeerunud?
Illar19. veebruar 2017, 20:31
Ma ei ole esimesest päevast peale,kui ta pukki upitati,presidenti temas näinud!
19. veebruar 2017, 19:31
võiks ikka oma välimusele ja garderoobile rõhku panna ei jäta mingit presidendi muljet vahetagu oma stilistid välja
xxxx19. veebruar 2017, 20:30
Mina jälle leian et prouast võib veel saada eesti rahva president kes õpetab meie
inimesed potjomkinlust vihkama.
...19. veebruar 2017, 23:08
Ei eputa maksumaksja raha eest karusnahkade ja briljantidega. Kui stilistid endale saab vaat siis alles näeks jubedust.
to/20. veebruar 2017, 18:56
Tõenäoliselt pole enam kedagi välja vahetada, sest ükski stilist pole nõus enam proaga koos töötama. Sama lugu pidi olema Vabariigi aastapäeva kostüümiga. Olevat kõik oma abijõud surmani ära tüüdanud oma jonnimise ja virisemisega. Autentsed rahvariided ei sobi, sest proua Kaljulaid soovib neis teha vastavalt oma maitsele uuendusi. Ega asjata öelda, et kultuuritausta pole teisel ollagi.
Kodanik19. veebruar 2017, 14:04
Kokkuvõttes on selge, et presidendiks sai valitud vale inimene "hall hiireke" kelle koht on kontoris ja vaidlusel lõpp.
Isiksusi kardetakse ja ollakse pigem valmis lömitama kõige ja kõigi ees, kui vaid ise viga ei saaks kahjuks aga selliseid inimesi ja rahvuseid ei austa keegi.
Illar19. veebruar 2017, 20:27
Kadanik! Jäta see meelde,et seda inimest ei ole valitud presidendiks! Ta ju pandi pukki...
Mõtleb19. veebruar 2017, 13:27
Aga mille üle imestada, kui presidendiks määrati inimene, kelle seisukohtadega ei saadudki ju kursis olla. Teised presidendi kandidaadid debattisid mitu kuud ja avasid ennast, aga nüüd on nö põrsas kotis ostetud (kotist välja lastud), ja tulemus on see, et üks üllatus ajab teist taga meie presidendi tegemistes.
AJ19. veebruar 2017, 12:51
Minu arust on eestlane väga närviline ja mõttetult ülitundlik. Iga näpuga näitamise peale me läheme pöördesse. Demokraatia tingimustes (vist oleme selles?) on kõigil õigus oma arvamusi avaldada. Iseasi- meeldib või ei meeldi. Keegi kunagi ütles (ei ole autor meeles), et häbi ei pea olema mitte sellel, kes ütles vaid sellel kes valesti mõtles. Oleme veidi leplikumad üksteise ütlemiste vastu. Mõtleme, kasutame seda eelist ja ärme kohe läheme närvi. Ükskõik kuskohalt ta pärit on või millega tegeleb kõigil on sõnaõigus. Mitte sõnad, vaid teod on olulised. Elame-näeme, praegu vaid mõned kuud uut presidenti, ka valitsust. Praegu on ju kõik tulemused veel eelmiste pärand, meedias prevalveerib "vana" mõttelaad. Üleöö ei muutu midagi, eriti olukorras kus kogu maailm on sassis. tegelikult on aeg, kus tuleks endal vaikselt ja rahulikult midagi kohapeal ja endale ära teha. Raha on vähe - püüame siis leida võimalusi, mitte ainult "idutada"... Eksport kah peamiselt reeksport... Kirikus ei käi aga pahandame, et president kah ei käi... ? President on sportlik - no mis saab veel parem olla eeskujuks koolinoortele aga ka vanematele? Abielus aga nimed erinevad - no mis probleem see üldse on? Jne. Isiklikult loodan aga et väärtustataks rohkem tõsiseid tegijaid-loojaid, mitte ainult ostu-müügi spetsialiste. Ja seda mitte ainult sõnades, vaid tegudes ning rohkem pilku ettepoole, mitte kogu aeg minevikuga maadelda. Selleks ju ajaloolased ja jõudu tööle teile, ärge teisi segage!
Kindlasti19. veebruar 2017, 12:46
Ei ole ta meie president
Pukki saanud IRL JA SOTSIDE susserdamise teel
ja kes19. veebruar 2017, 12:49
siis teie president oleks? Putin, Savisaar, Helme?
Igal19. veebruar 2017, 15:41
Elualal pooldan ausat võistlust
vaat nimeliselt 20. veebruar 2017, 11:52
ei oska öelda, ikkagi selline kes on teadlik eesti elust ja majandusest, oma praegustes sõnavõttudes lähtub oma nõunikest, pillub mõtlematult oma isiklikke arvamusi mis keeravad rahva tema vastu.
No 20. veebruar 2017, 18:00
kus on sinu ajud, et need kolm ühte patta pistad ?
Ja19. veebruar 2017, 12:57
10:59 aga miks sind peakski see huvitama?19. veebruar 2017, 11:41
Asi iseenesest pole kellegi varvastes, pigem proua enda väljaütlemistes, mõtteviisides. Just nagu Evelin, igal võimalikul juhul midagi näidata või kellegina näida. Ei pea ka igat isiklikku arvamust kohe rahvale näkku paiskama, teades, et rahvas on niigi lõhestatud eelmise isanda poolt.Loodaks, et kuulab ka teisi, mitte jälle MINA ja maailm. See lootus küll kahaneb iga kuuga, kui homoaktivist tema kantseleist juba pead tõstab ja rahvast harima hakkab. Ei ole kaugel seegi, kui tuld ja tõrva tema enda suust tulema hakkab.
Ei ole.19. veebruar 2017, 11:25
Kaljulaid ei ole mingi sirge seljaga president vaid ta on nii kange,et teeb ainult seda,mida ise teha tahab.Inimeste arvamus on talle number "null". Nagu näiteks Rõivasele aumärgi andmine! See ei ole ju normaalse inimese mõtlemise tagajärg.(Mina ei ole keskerakonna fänn).Arvatavasti on niisugused omadused pärilikud .
reaalsus19. veebruar 2017, 11:10
THI oma tegevusega tõestas eestlastele, et meile pole nn presidenti vaja ei valituna riigikogu ega rahva enda poolt.
KK eitab kirikut – ei peagi; eitab Pätsi – ei peagi; eitab presidendile puhkust – ei peagi; eitab ...
Kokkuvõtvalt – Lihtne Kersti eitab presidendi institutsiooni vajalikkust.
Jah, aga Brüsseli külvivolinikku pole meile ka tarvis.
To Realsus.20. veebruar 2017, 09:33
Ega ta peagi kirikut kummardama ega segast Pätsikese värki pooldama
Mind huvitab,19. veebruar 2017, 10:59
kelle varbale on meie president astunud, et need lõputud jauramised kiriku ja Pätsi teemal ei lõpe? Naeruväärne on olnud vaadata, kuidas KGB "kunnid" kohe Vabariigi tulekuga kirikus jõulude ajal ja igal "pühitsemisel "ausa" näoga vahtisid. Enne seda keelasid rahval kirikusse astunisegi. Pätsi monumendi rahakulutamine oleks meie rahva ju kohe tagajalgadele tõstnud. Jätke president rahule!!!
XXX19. veebruar 2017, 10:57
prillid ees ja ikka ei näe äkki on ta seestpoolt udune.
19. veebruar 2017, 10:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oled20. veebruar 2017, 18:05
ole sa risti- või taarausku...19. veebruar 2017, 10:18
THI oma tegevusega tõestas eestlastele, et meile pole nn presidenti vaja ei valituna riigikogu, ega rahva enda poolt.
Kaljulaid eitab kirikut – ei peagi; eitab Pätsi – ei peagi; eitab presidendile puhkust – ei peagi; eitab ...
Kokkuvõtvalt – Lihtne Kersti eitab presidendi institutsiooni vajalikkust.
Jah, aga Brüsseli külvivolinikku pole meile ka tarvis.
Mina näiteks 19. veebruar 2017, 10:15
ei näe Aidi Vallikus kirjanikku. Paar tema raamatut olen läbi lugenud, aga no ei kutsu need tema omad ennast ostma. Ei midagi erilist ega haaravat.
Arvamus19. veebruar 2017, 10:12
Mina ka ei näe temas presidenti.Kui tema ei taha kirikusse minna või Pätsi monumendi juurde minna siis on see tema isiklik seisukoht.Aga see kuidas üks euroametnik topiti presidendiks no andke andeks ei sobi küll.Ja lisaks veel varjati rahva eest neli kuud,et hakkab Brüsselist iga kuu 12000 saama .Mida selle presidendi puhul veel varjatakse?Väidetavalt on abielus aga miks on perekonnanimed erinevad?
Vana Mees19. veebruar 2017, 09:57
Ma küll ei tunne selle kirjatüki autorit aga olen temaga nõus.
19. veebruar 2017, 10:04
vanamees, kui sul on nägemisega raskusi, siis mine silmaarstile ja osta prillid.
19. veebruar 2017, 09:48
Et õige president on see, kes ärmatab, on NKVD - KGB informaator või siis vahendab bolševike kulda läände!
jaak19. veebruar 2017, 08:50
Kallis Aidi, mine pese oma silmad puhtaks. Ometi on meil PRESIDENT aus ja ei poe Sinusuguste tarvis.
Jõudu meie PRESIDENDILE
08:50jälle kõigi presidentide, peaministrite ja teab kelle veel-sugulane19. veebruar 2017, 11:51
kallis jaak aga sina ju poed ise kõikide eest? Kas on artiklit, kus sina ei vinguks ja kedagi ei sõimaks???Igas pulmas peig ja matustel kadunuke, see sa oled.
Riigivanem19. veebruar 2017, 08:39
Kui Kaljulaid protestib Pätsi kuju vastu, siis võib see olla tema eraasi. Aga kui mõelda, kes presidendi ametikoha meil sisse seadis - ikka Päts ju. Enne oli riigivanem, riigipeaks oli valitsusjuht. Aga Päts oma üüratus edevuses ahvis ümberkaudseid eeskujusid ning tagajärjeks oli riigikaotus, hääletu alistumine.
Presidendi institutsiooni võiks vabalt koondada, võimupädevust õieti põlegi, aga tubli kontor on ülal pidada ja maksimovskeid nuumata.
Kersti käis Münchenis konverentsil, õhtujuht aga ei tundnud teda äragi - kes see daam veel on, tema tahab kah midagi küsida vist.
Meie piiratud ressursside juures on presidendi ülalpidamine liigne priiskamine, olgu ta kasvõi nii tark ja tubli nagu Kersti on. Ja ei juhtuks hullu midagi - selle raha võiks suunata heategevuseks, lastehaiglatesse jne, et jälle ei peaks jõulutunnelis raha kerjama, kui häda käes.
Õige!19. veebruar 2017, 13:07
Mismoodi seda tegelikkuseks teha, et Eestis presidendi institutsioon lõpetada? Midagi peaks koos ette võtma!
TT20. veebruar 2017, 00:13
Rahvuskogu Teise Koja üldaruandja A. Anderkopp 28. juulil 1937: Minul oleks juurde lisada, et riigipea nimetuse suhtes on Teine Koda läinud välja seisukohast, et Riigivanema nimetusega ei saa meie kuidagi teiste riikide ees esineda. Seda ei saa vastavalt tõlkida ja sellepärast ei oleks tarvidust jääda nime juurde, mida väljaspool meie riigi piire tarvitada ei saa. Tegelikult on välja kujunenud nii, et Riigivanema nimetust meie väljaspool tarvitada ei ole saanud, ja seepärast on valitsemise korra seaduses ette nähtud, et teda võib teisiti tõlkida. Teine Koda on asunud seisukohale, et ei oleks põhjust maksvat korda ümber tegema hakata ja peaksime minema seda teed ning tarvitama nimetust, mis üldiselt väljaspool riigipea suhtes tarvitusele oleme võtnud. Ei oleks aga mõtet võtta nime, mida saame tarvitada ainult oma riigis, kuid väljaspool peame teisiti tõlkima.
TT20. veebruar 2017, 00:14
13. juulil 1922 määras Vabariigi Valitsus Riigivanema ametinimetuse ametlikud tõlked teistesse keeltesse:
inglise keelde: State Head või President
prantsuse keelde: Chef d'État või President
saksa keeles: Staatspräsident
vene keelde: Глава Республики
Ei ole 19. veebruar 2017, 08:30
Siin saab olla ainult üks ja üks otsus. Kaljulaid peab tagassi astuma. Selline ei ole ühe riigi president.
irw19. veebruar 2017, 09:50
pühapäeva hommikul pea haige või .... mine häbene kivirahnu taga.
Täiesti19. veebruar 2017, 12:42
Loore19. veebruar 2017, 08:09
eesti riik on supermoodne orjariik, 500, 700 € palka inimesele on tänapäeval ta mõnitamine. Riigis pole korraliku institutsiooni, mis tööandjaid piitsutaks, mujal arenenud euroopas see toimib. Seda, et presidenti ei näe - ei näe jah. Pigem peaks ta oma tegevuse ikka vaesuse ja orjapidamise lõpetamisele suunama.
soovitus19. veebruar 2017, 09:49
aga hakka tööandjaks ja maksa oma töötajatele head palka. Seni ,kuni tuleb ülal pidada mõttetut presidenti , võõrriigi sõjaväge ja kõrgepalgalist valitsust, pead Sina leppima madala palgaga.
irw19. veebruar 2017, 10:04
esimene lause vaid pädeb .... muu on lihtne lollumõtlemine.
esimene19. veebruar 2017, 12:53
laose on juba lo*i tunnus.
Noor19. veebruar 2017, 07:56
Noor kirjaneiu ei tunne ajalugu ega mõista, et president püüab rahvast lõhestavatele probleemidele lahendust leida. Pätsi ausamba küsimus on palju keerulisem, kui esmapilgul tundub ja seepärast tulekski panna monument kõigile riigivanematele, mida juba Kivirähk soovitas. Ka kiriku külastamine või mittekülastamine on mitmetahuline küsimus, mida ajakirjanik ei taju. Vallik ei näe presidenti - see on tema probleem, mitte ajalehe kaaneloo tase.
iu19. veebruar 2017, 06:21
need, kel keha rasvunud, ajavad enamasti väga rumalat juttu. nii ka seekord. aidi vaatab peeglisse ja läheb nurka häbenema.
19. veebruar 2017, 06:41
Sinul siis ka ju sama probleem
Maali19. veebruar 2017, 04:08
Kas Ilveses nägid presidenti, kes varastas ja laristas vaese rahva raha nagu suutis.
Härra Ilves oli vaieldamatult parim president.19. veebruar 2017, 05:27
Tema laimamine on naeruväärne ning tihti isegi alatu.Töö kiidab tegijat.
Ok19. veebruar 2017, 07:27
euru20. veebruar 2017, 13:57
Tom ise ämeerikamaalt kirjutamas?
TOIVO19. veebruar 2017, 02:40
otsustage ma ületan taseme- kg b lane on eesti rahva hirmu allikas ja julgeb käratada kõigi eesti ärandjate pesale.nii öeldi mulle kui olin torgis varustajaks ja vaja oli saada 2kg sealiha le lisa tonnelaod olid täis kuid riigis oli norm ja talongid.mulle öeldi mine peakontorisse löö ruskas lauga ja rööga nimekirt täita viisa peale ja olgu olla ja imet oli gi niikõikanti mingist erireservistkeegi minult ei lugenud klosi ja inimestearvu vaid läksin lattu ladusin auto koorma poollikuid searumpasi ja arve oli 1.85 kg/hulgi hinnas.haiglas oli n koos kgb ohviteriga ja see hüppas ka crstile peale ja kõik ravinõuded täideti, nii, et KGB on eestis edasi võimul, kui kersti pole veel värvatute nimekirjas siis muidugi ei loeta teda presidendiks.loodan selle tuvastuse kõigi suud sulgeda, sest teavet saan mina ruttu bossi pilt mul laual.lubasin saata kui koju jõuan elusalt.küsige Sõõrumaa käest miks muidu presidendi kaitse eest hästi maksti.
kerstis tsaab hea president kui riigikogu laiali saadab kuriteo eest!19. veebruar 2017, 02:22
eest kõige suurem kuritegu on väie palk, odav tööjõud, konkurentsis ollakse ka kallitööjõuga,, miks eestis ei olla, soome on konkurentsis, brüssel on konkurentsis, töö sama ainult palgad teised.
Ehh19. veebruar 2017, 06:31
Polegi veel kaineks saanud?
Toivo19. veebruar 2017, 02:09
Miks asepresident keegi ei lömasta, kes asepresidendi lõunad kinni plekib?kaks presidenti nagu oli kaks hitlerit, kaks rüütlitja kaks teist kgb last.
19. veebruar 2017, 02:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Toivo jutus on tõetera19. veebruar 2017, 11:19
Tavalisel puhta südametunnistusega inimesel pole asja kirikusse. Mismoodi saab kirik vead andeks anda? Mismoodi saab inimene teise inimese patte(raskeid eksimusi arenguteel) talle andaks anda? Vastus suure raha eest saab kõike! Ülemakstud kirikutegelasi ja kullatud kupleid ei ole maailmas vähe.
10 punkti presidendile aususe eest19. veebruar 2017, 01:21
Ka mina ja paljud mu tuttavad jagavad presidendiga sama arvamust nii kiriku kui ka Pätsu monumendi teemal. Minusuguseid inimesi on presodent liitnud. Aitäh selle eest!
Ok19. veebruar 2017, 07:29
Mina olen vastas poolelt ja sa või koos ametnik-presideniga sõita sinna kus päike ei paista
soe19. veebruar 2017, 00:46
kui tegemist on pimeda inimesega,siis mis seal veel enam vaadata on. sa ise ka saad aru ,kui haiget ja lolli juttu sa ajad. häbi peaks olema.soovitus-järgminekord ikka mõtle oma jutt korralikult läbi, kui oma si....se suukese lahti teed.
Häbi,häbi,aidi vallik19. veebruar 2017, 01:30
Meie Presidendi kallal hambaid teritada. Kes ise oled? Tühi koht!!! Aga nii head presidenti kui Kersti Kaljulaid on pole meil enne olnudki.Tal on igast asjast arusaam ja julgus seda ka avaldada.
?19. veebruar 2017, 00:14
selliseid nn omastarust kirjanike on terve kopli täis.
11119. veebruar 2017, 00:10
tõsi.ega see pikkade lugude kirjutamine mõnele omastarust kirjanikule ,tõesti head ei tee .aga hea soowitus -paremad ja tugevamad prillid oleks kohe sõbraks usun .aga selline haige möla võiks muidugi olemata olla.kui end reklaamida tahad ,siis wariante on teisigi ju.ei pea seda tegema presidendi kulul.
Aidikesele19. veebruar 2017, 00:08
Instrumentarium, Pro Optika jt. prillipoed ootavad sind, oled teretulnud!
soe soovitus18. veebruar 2017, 23:42
Vaidi võiks ehk prillidele mõelda.
raamatusõber18. veebruar 2017, 23:29
Ma vaatan Aidi Vallikut ja ma ei näe kirjanikku
ekspedagoog19. veebruar 2017, 01:13
Ma vaatan Aidi Vallikut ja ma ei näe eks-pedagoogi, pedagoogist rääkimata.
Sallimatu, võhiklik, ebakultuurne tekst. Õnnetus õpilasele, kelle arenguteele selline tüüp sattunud on.
õnneks18. veebruar 2017, 23:23
Mina vaatan pr. Kersti Kaljulaidi ja näen meie rahva presidenti, kellel ei ole kavatsust Eesti rahvast lõpmatult koorida, nagu seda tegi tema eelkäija. Pr. KERSTI KALJULAID ON EESTI PRESIDENT!
Loogik18. veebruar 2017, 23:18
Vaatan vallikut ja ei näe kirjanikku.
Loogik18. veebruar 2017, 23:18
Vaatan vallikut ja ei näe kirjanikku.
Kuulge18. veebruar 2017, 22:30
Kas teil haigetel inimestel pole muud teha, kui siin kommentaarjumis sitsida, mis teil viga on ja kedagi ei huvita teie kommid, ahvid!
kaasa arvatud19. veebruar 2017, 00:29
ahv19. veebruar 2017, 02:12
Ja mis sinul viga oli et siia sitsima ja veel ühte kedagi mitte huvitavat kommentaari kirjutama tulid ?
?18. veebruar 2017, 22:19
Keda huvitb mingi suvalise populisti nägemus ja arvamus. Daam üritab kasu lõigata teemadel,mis jätab enamuse rahvast ükskõikseks. Ristiusk tuli tule ja verega ja rahvast ei ühenda see kuidagi.Mälestussamba ümber kisab kitsas ringkond ,kelle eesmärk on ajalugu ümber jutustada.
Juba 18. veebruar 2017, 22:28
hakkab populistiks sõimamine, teadagi, kes seda sõnavara kasutada.
MT18. veebruar 2017, 22:37
Aidi ei suuda kuidagi oma hingematvat naiselikku kadedust varjata.
z?18. veebruar 2017, 22:14
Otsustades selle artikli järgi, on presidendil ÕIGUS!
Ruts18. veebruar 2017, 21:43
andke aega atra seada, hetkel on ta ei liha ega kala. selle lühikese ajaga ei ole ta midagi märkimisväärset teinud, ei head ega halba. Kuid valitud presidendiks siiski ei saa teda pidada, sest ametisse ta ju määrati, sellest ka see, et ta ei kuulu rahvale. ise loodan, et ta trumpab THI negatiivse varjundi üle ja saab rahva seas populaarseks, rahvameelseks ja rahva ühendajaks. Edu talle ;)
Rutsile18. veebruar 2017, 23:29
Meie riigis ei ole ühtegi presidenti rahvas valinud, mitte ühtegi. Mis siin siis praegu teisiti on?
Popi ja Uhhuu18. veebruar 2017, 21:42
Üks tont käib mööda Eestimaad ja see on ateismi tont, mis on nõuka aja mõju inimestele, kellele pole kunagi midagi püha olnud. Siin kommenteerijate hulgas seda on näha. Harimatute mass, kes isegi sõna president ei oska kirjutada. Vallik on haritud naine, õpetaja, kirjanik ja vastased siin võiks end ikka rohkem harida ja oskama rohkem kui paar lauset kirja panna , aga kahjuks ei osata
irw18. veebruar 2017, 23:02
ostku uued prillid siis näeb presidenti ka. president lihtsalt on nii kaugel ja üle, et konnatiigi räpaseid intriige kaasa ei tee ning kellestki pole sõltuv.
Sina irw19. veebruar 2017, 12:04
Oled nüüd tõega see konnatiigi räpasem osa, kes need vargused ja pahateod meelsasti olematuks teeks ja ise selles igakell osaleks.Sul endal võiks kuuldeaparaat olla ja silmaklapid võta üldse ära.Mine kooli, alusta 1 klassist ohmakas.
ega sa isegi19. veebruar 2017, 09:46
nii särav pole, kui end kujutad olevat...
voldemar 18. veebruar 2017, 21:29
Ma avan, et meil on sirgeseljane ja õige president.
Õhtulehele,18. veebruar 2017, 23:07
Kus on peatoimetaja ja moderaator, et selliseid sigadusi, nagu siin kirjutab mingi joonistaja -läbi lasete? Kas te ajakirjanduseetikast olete kuulnud? Palun blokeerige matslikud kommentaarid meie riigi kõige kõrgema esindaja -presidendi kohta. Häbi teil olgu, mis toimub!
A18. veebruar 2017, 21:46
Arvan siis18. veebruar 2017, 22:14
Et oled sugulane
Teil on?
18. veebruar 2017, 21:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mari 18. veebruar 2017, 21:15
Mina aga tahaksin, et presidenti valiks kirjaoskajad inimesed, mitte sinusugused. Ja minu jaoks on tohi koht taolised inimesed, kes ei oska üldse oma emakeelt, kuid kipuvad avaldama oma arvamust presidendi kohta. Õpi kirjutama, siis avalda arvamust.
sA kirjaoskaja18. veebruar 2017, 22:12
Mis asi on "tohi koht"? Koht,, kus hoitakse kasetohtu või?
Sa vanamoor,ei näe iseennastki (peegliski),mis siis veel18. veebruar 2017, 20:56
teistest rääkida,meie president aga on just selline,keda eesti
rahvas oma kilplaslikkuses hädasti vajab - peab usuvendi muinasjutu-
vestjateks ja kunagist isehakanud diktaatorit ehtsaks reeturiks.Vot nii
on need lood.
Madis18. veebruar 2017, 20:54
Pime võiks ennem silmad puhtaks pesta ja kui ei aita, siis prillid ette.
18. veebruar 2017, 20:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. veebruar 2017, 20:59
miks te ei austa presidenti ja teisi inimesi ??? miks te ainult kaeblete ? kas 50 aastat okupatsiooni tegi teist sovjeti ?
nõuanne18. veebruar 2017, 20:48
Nooruke ei tunne ajalugu.Enne tuleks lugeda ajalugu, siis hakata kirjutama ja laimama meie Presidenti
reginald18. veebruar 2017, 20:27
Aigi ,lõpeta see kirjatsuratsemine...!
reginald18. veebruar 2017, 20:23
Nõme mutt see Aigi....!
Ja see18. veebruar 2017, 22:28
Reginald on muidugi eriti tark! Hahahaa - tavaline pesueht ennastimetlev tühikargaja!!!
Mari 18. veebruar 2017, 20:07
Vaatan kommentaare ja ei näe heatahtlikkust ega mõistmist, vaid õelust, kadedust ja tahtmist kellelegi tingimata "ära teha" pärast seda, kui pole tööl või kodus löögile pääsenud.
p¸aikeseprillid18. veebruar 2017, 20:26
Nagu tôetera näed, siis kohe vôetakse kôige kaalukamad "argumendid" välja- ôelad, kadedad, ärapanijad!
teadjamees18. veebruar 2017, 20:30
Ainult kade inimene kahtlustab teistes kadedust. M.o.t.t
Kahjuks18. veebruar 2017, 20:40
saadab ÕL valdava osa positiivseid kommentaare modereerimisele, mille järel nad ei ilmugi. Kirjutasin ka positiivse kommentaari, mida ei avaldatudki. Vaja on draamat, sõimu ja labasust, siis avaldatakse. Positiivsus kahjuks ei müü.
mina18. veebruar 2017, 20:06
Aidi - kas sa oled tõeline vinguviiul ...ainult virised ja midagi ei tee!
Helle18. veebruar 2017, 20:22
Aidi peaks otsima vigu ENDA juurest....!
Eesti president18. veebruar 2017, 20:03
saab alles siis eesti presidendiks kui rahvas teda otse hääletada saab. Nii on lood.
lugeja 20:0318. veebruar 2017, 20:23
Lõpeta oma joru otsevalimistest ära!
singivõileib tsirkusega18. veebruar 2017, 22:03
pätsu näiteks rahvas ei valinud.
Juku18. veebruar 2017, 19:52
Kui presidendi vastuvõtu alkoholivabaks teeb, siis on tasemel president
piii18. veebruar 2017, 19:46
President on tark naine. See roll pole millegagi võrreldav. Tõsi, esinemised on veidi puised, aga küll see paraneb. Miks see Pätsi ausammas järsku nii tähtis on? Pigem pooldan mõtet, et väärikas ühine mälestusmärk kõikidele neile, kes Eesti Vabariiki selle algusajal edendasid.
Päts siis edendas riikki18. veebruar 2017, 20:17
Rehvaesindajate ehk parlamendi likvideerimisega Laidoneri kaasabil.
TT20. veebruar 2017, 00:16
Kuna rahvas lükkas tagasi V Riigikogu poolt rahvahääletusele pandud põhiseaduse eelnõu, nõudis rahvusliku keskerakonna Riigikogu rühma esimees Tõnis Kalbus Riigikogu juhatuselt uue Riigikogu valimiste väljakuulutamist, kuna on tulnud ilmsiks vastolu Riigikogu seisukoha ja rahva enamuse tahte vahel. Ka kohtu- ja siseministeeriumi nõunik Johannes Klesment leidis, et Riigikogu ei ole enam kõrgeima võimu, rahva, tahte esindaja, ja seetõttu tuleks välja kuulutada uue Riigikogu valimised. Siiski jäi Riigikogu edasi ametisse. Põhjenduseks toodi, et rahvahääletusele ei pandud Riigikogu poolt vastuvõetud seadust, vaid seaduseelnõu. 24. juunil 1933 nõudis asunike erakonna kongress, et Riigikogu läheks laiali. Riigikogu juhatuse hinnangul ei näinud põhiseadus, riigikogu valimise seadus ega riigikogu kodukord ette võimalust selleks, et põhiseaduse eelnõu tagasilükkamise järel peaks välja kuulutatama uued riigikogu valimised. Riigikogu juhatuse otsus oli lõplik.
to Jälle see usujura, Uunult18. veebruar 2017, 19:41
Kui kaua veel peab sinusugustele pähe taguma, et meil EI OLE riik ja kirik lahus. Nõuka aeg on suure osa inimeste, sh sinugi ajud nii pehmeks teinud, et tagajärjed siiani tunda. Põhiseadus ürleb : Meil EI OLE riigikirikut. Tulge ükskord nii armsaks saanud ENSV ajast välja, 26 aastat on juba Eesti Vabariiki. Venelaste on hea ütlemine: ärka üles, sa ..itud
Lugupeetud Uunu19. veebruar 2017, 08:52
Olete valesti informeeritud.Meil on riik ja kirik lahus.Samuti ei oska ma kaasa rääkida venelaste heade ütlemiste ja ENSV teemadel.
see seda tähendabki19. veebruar 2017, 17:47
Kirik ei tohi sekkuda riigi siseasjadesse ja riik ei sekku kiriku asjadesse. Ongi lahus. Kirik ei oma otsustusõigust. Nii ongi. Meil pole riigikirikut tähendabki seda, et Eesti ei ole seotud ühegi usulahuga.
Põhimõtteliselt võiks selles tähenduses ka islamiusu tavade järgi presidenti ametisse õnnistada. Minnes luteriusu tavasid täitma, rikuks president tegelikult just seda, sest eelistab üht usku teistele.
teadjamees18. veebruar 2017, 19:40
Aga Kerstikese näol on ju tegemist kt.-ga. Paika pandud presidendi kohusetäitjaga. Täiesti sobimatu isik.
Isik18. veebruar 2017, 20:07
vöib olla polegi nii sobimatu, aga kus on otsehääletus, milles rahvas hääletab riigile presidendi? Kaua selline sahkerdamine kestab?
palun18. veebruar 2017, 19:39
Ei ole vaja kurjustada,aga proua ei tundu presidendina ,midagi on puudu..voibolla on asi tema nooruses.ta tahab Lola riigi VIP,aga ta ei ole sedan nagu.
nuta patja aidi18. veebruar 2017, 19:36
mina kull näen. näen sirge seljaga, pma arvamusega ja meelekindlat, ning arukat presidenti. Kyll ei näe ma aga Aidi halinas sisu, ega môtet.
18. veebruar 2017, 19:41
Aidil on ainult raha, ūks kama mida kirjutada, tuleks vōi mōni sentki.
Jälle see usujura18. veebruar 2017, 19:31
Vale näide ühendamist vajavatest "ühtedest ja teistest".Usulise taustaga "ühed",on nii marginaliseerunud,et neid ei saa mõõta "teise" kategooria mõõtkavas.Olen väga rahul,et president ei käi kirikus,kuna kellegi teise meelest,on nii kombeks.Riik ja kirik on siinkandis lahus.
ükskeegi18. veebruar 2017, 19:28
Kes on aidi vallik? Miks on tema arvamus teistest olulisem? Mis me nüüd selle teadmisega peale hakkame?
Pärast THI soolot on ükskõik kes parem, kuigi segastel asjaoludel paikapandu pole jõudnud oma kogu loomust avaldada.
Tommile mälestusmärk!18. veebruar 2017, 19:26
Kasvai selleks, et kuna me teda enam kätte ei saa, siis kättemaksuks oleks hea koeri jalga töstma lasta ja endalgi pöis kortsu lasta. Eelmise kommentaariga see lause läbi ei läinud
18. veebruar 2017, 19:23
Kui ei näe, siis on see oma viga. Kas siis silmakirjalik usukummardamine on parem. Inimesel on selgroog ja omad arusaamad. Nüüd hakake veel närima, miks ta homosid ei jumalda. Ilves istus kirikus ja mõnules raha rahapaja otsas. Kas selline teie arvates peabki president olema.
Olge tubli ja kirjutage midagi ilusat rahvale lugemiseks, aga laske presidendiproual kohaneda ja elada oma tõekspidamiste järgi. Puudub veel, et ta hakkaks uksetaguseid mööda usku pähe määrima.
Aidi Vallikule18. veebruar 2017, 19:30
Aidi Vallik! Kui sa EI NÄE, siis mine ARSTI juurde ja osta PRILLID! Kas sa isegi seda ei tea....?
18. veebruar 2017, 19:49
aidil on juba prillid
tal on vaja juba tugevat luupi!, et midagi näha
..18. veebruar 2017, 19:21
Kui ma ka algul olin väga skeptiline uue presidendi vastu, siis siiani pole talle küll midagi ette heita. Jõudu, tervist ja õnne proua presidendile!
Ehh19. veebruar 2017, 06:44
Kas tal on täna sünnipäev või?
Kes on18. veebruar 2017, 19:20
THI18. veebruar 2017, 19:50
Aga kes on kaljulaid?
xMees18. veebruar 2017, 19:16
President võib ka loominguline olla ja rituaale mõistlikul määral muuta.
Näiteks, kui omariikluse üks väljakuulutajatest osutus ühtlasi ka üheks selle mahamüüjatest, siis ei pea talle tingimata püstitama individuaalset suurejoonelist ausammast - piisab presidentide üldausambast.
See, et president ennast "sisse õnnistada" ei lasknud, ühendas rahvast palju rohkem kui lõhestas: eestlased on üldiselt sedavõrd tark rahvus, et ei usu mustvalget maailma (jumal=hea, kurat=paha, vahepealseid võimalusi pole).
Kaljulaid on hea ja isikupärane president.
Otseöeldult 18. veebruar 2017, 20:35
Austame sellega meest kes pööras ära kurjategijaks ja kes elimineeris igasuguse demokraatia
kadedusest ja vihast lõhkemas 18. veebruar 2017, 19:12
ekre kutid on täies koosseisus jälle meie presidenti sõimama ja halvustama käsutatud
nende Mart helme saadeti ju presidendi valimistel ainult 16 häälega ajaloo prügimäele.
sõimajatele18. veebruar 2017, 19:16
ekre omadele lisanduvad veel savisaare trollivabriku töölised
Mjahh19. veebruar 2017, 06:48
Helme sai vähemalt 16 häält, aga Kersti ei saanud sedagi vähest.
Sokutati köögiukse kaudu saali.
IT18. veebruar 2017, 19:04
Mis te norite Kaljulaidi kallal,norige nende kallal, kes ei osanud meile presidenti valida.
Ants18. veebruar 2017, 19:04
Kust võtab iga kõlkapüks õiguse oma tühiseid mõtteraasukesi välja öelda ja veel trükki toimetada!?
Miks keegi sellist ebatervet loba trükkida võtab!? Sellist juttu poleks pidanud kirjutama ja kindlasti mitte avaldama. Keegi tohkam kusagil Lääne Elus võttis sõna. Ole parem vagusi ja häbene oma nurimõttekesi. Piinlik on su pärast.
Ähh19. veebruar 2017, 06:51
Kui ei meeldi, ära loe, vaid mine tuttu.
Kus tuli mul otsustaja välja, keda võib trükki lasta ja keda mitte.
Häbi!18. veebruar 2017, 19:02
juba jälle on see vasiili, eeh Vasli siin vihakommentaare produtseeriva artikli üles riputanud.
Juhan18. veebruar 2017, 19:02
Väga õige ega ta polegi mingi president, augu täide.
18. veebruar 2017, 19:51
Juhan, ma ütleks sulle selle "augu täide" kohta midagi aga kuna olen viisakas inimene, siis seda kirja ei pane, jätan sulle äraarvamiseks.
Andrei Poromuhhin- literaat ja kaevur Donetskist18. veebruar 2017, 18:52
Minu president ta küll ei ole,
see18. veebruar 2017, 18:52
Et Lennart Meri oma edevuses kohe altari ette tormas, ei muuda olematuks asjaolu, et Eeestis on kirik ja riik lahutatud. Mind on kogu aeg solvanud, kuidas riigi raha eest talitusi tellitakse ja eriti, kuidas uskmatud ja moraalitud poliitikud pildile pääsemiseks pappide üritustele kogunevad. Käigu eraisikutena kus tahes, aga siis peaks olema mingi poliitreklaami seadusega keelatud teleülekanded sellistest kohtadest või siis vähemalt riigijuhtide näitmaine ülekande pildis. Tõsiusklikud peaksid seda samuti nõudma, kuiküsimus ei oleks lihtsalt usupropagandas ja riigi rahades.
Gunnar Stahl18. veebruar 2017, 18:48
Lp. Aidi Vallik, lugenud inimesena peaksite väga hästi teadma, kes oli president Päts.
Nimelt oli tegemist inimesega, kes ei häbenenud sehkendada kommunistlike juutidega, kes piinasid vene aadlilt välja tohutud varandused ja saatsid need Rootsi kaudu lääne juutidele, ning vahendus raha saadeti Pätsu Maapanga kaudu taas kommunistlikele juutidele.
Päts lõikas kasu isegi paaside lepingust, kus lasi enda ehitus firmal Eesti ehitaja ehitada Baldiskisse venelastele kasarmud.
Peale selle oli Päts poolvenelane, vabamüürlane ja venelaste NKVd kaastööline.
Kas need ei ole piisavad argumendid, et see Eesti rahva reetur ja supersulist tõusik ei vääri mingitki lugupidamist ja veel vähem ausammast.
pealegi18. veebruar 2017, 19:04
Päts oli isehakanud president.
Mis need paasid....18. veebruar 2017, 22:48
muidu ka on? Ajalugu tunneb vast see, kes saab lihtsamad sõnad kirjutatud.
uku18. veebruar 2017, 18:45
kuule sina see
ütle oma õige nimi ,kui sa nii
kõva mees oled targutama!
jo...ele18. veebruar 2017, 21:33
ei pea oma nime ütlema
18. veebruar 2017, 21:34
eks18. veebruar 2017, 18:44
Kes on Aidi Vallik, et 18. veebruar 2017, 18:43
arvab? Seda monumenti me ei vaja. Miks Vallik ei küsi põhiseaduse täitmise kohta? Igasugused ka oma arvamusi avaldavad.
huviline18. veebruar 2017, 19:08
Mind huvitab,mis on eesti keeles peisaaz?
huviline / 19:08, 18. veebr 2017 -le18. veebruar 2017, 19:38
Maastikumaal ehk peisaaž on maaližanr, mis on keskendunud looduse kujutamisele. Maastikumaali viljeleja on maastikumaalija ehk peisažist.
ehk18. veebruar 2017, 23:48
uku18. veebruar 2017, 18:41
Minu arust on päris hea presitent !
samapalju,18. veebruar 2017, 19:19
kui paigaljooks viib edasi
Presitenti sugulased (presidendi)20. veebruar 2017, 12:15
18:41-Õpiks selle igapäevase trükkimisega ometi eestikeele ära, no ei tule aga kisa taevani, kui tark ja osav kõiges.
Taat18. veebruar 2017, 18:41
Pole Kaljulaidil viga midagi,küsimus on selles, et kas Eestile on vaja presidenti? Kui on vaja ,siis peaks rahvas omale presidendi valima,mitte "kuldne" TRIO!!!
Ando18. veebruar 2017, 19:13
Ennem olgu meie president kaunis visiitkaart,kui rahva rahadega sehkendaja.
eestlased ei18. veebruar 2017, 23:40
suuda iialgi valida sellist presidenti, kes kõigile meeldiks. seepärast olen mina praegu olemasolevaga rahul. Vähemalt raha ei kühvelda oma taskusse. justkui polekski teine poliitik.
mh18. veebruar 2017, 18:41
Lp Aigi Vallik, pidin küll googli abi kasutama, et teada kellega au, aga seda ma Teile ütlen, et mina näen Kersti Kaljulaidis tõelist presidenti ja mul on väga hea meel, et meil on just selline president.
18. veebruar 2017, 19:22
vkt18. veebruar 2017, 18:36
pigem on tegemist spordiinstruktoriga.
100 korda 18. veebruar 2017, 19:04
parem sportlik president, kui üks lödipüks.
ja nätsutaja. 18. veebruar 2017, 23:42
to vkt18. veebruar 2017, 19:18
milleks ennast kirjanikuks pidavat isikut solvata?
arvan18. veebruar 2017, 18:30
kas ei peaks olema mingi koolitus ,soovitus,kuidas olla president.Meie president on üks meie seast,ta ei püüagi eristuda.Tuleb anda aega ,kohaneda.Presidendiks ei sünnita ,selleks saadakse ja kohanetakse,õpitakse olema vastavates olukordades.Tegelikult peaks olema ikkagi mingi käitumis tava,millest tuleks lähtuda,aga seda vist pole ja nii ongi iga president selline nagu on.
see18. veebruar 2017, 18:29
kes sellist saasta, nagu saladused kirjutab on haige inimene. haige inimese juttu pole mõtet kuulata, teda tuleb ravida.
just18. veebruar 2017, 18:47
mingil hetkel on skandaali vaja, et pskkirjandus ennast müüks. Nohh jahh, ja siis sülitad presidendi suunas ja skandaal nagu maast leitud
z?18. veebruar 2017, 22:39
Su lause on kuritegelik!
sergei18. veebruar 2017, 18:27
Põhiseaduse järgi on meil kirik riigist lahus ja miks peab siis kirik tingmata presidenti ametisse õnnistama? Mis see kiriku asi on? Tegelegu oma karjaga.
Jeebus on olemas!18. veebruar 2017, 18:51
Igas korralikus vaimuhaiglas pidi olema 2-4 Jeesust! Nii, et pole see nii tühi jutt midagi pappidel.
18. veebruar 2017, 18:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sid18. veebruar 2017, 18:31
See just näitab, et sülekoer ta ei ole ja see sind marru ajabki.
18. veebruar 2017, 18:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. veebruar 2017, 18:21
miks mitte putin,kas siis ilves ja muud sallijad ning euroametnikud on paremad?
irw18. veebruar 2017, 18:37
kui keegi seda riiki korda ei tee siis loomulikult on ainus lahendus putin.
18. veebruar 2017, 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
wow18. veebruar 2017, 18:26
mingi tolgus kusagilt kolkast tituleerib ennast eestirahvaks?!
irv18. veebruar 2017, 18:32
irv18. veebruar 2017, 18:33
Kas sõna sibul keelatud?
Ülo Raudsepp18. veebruar 2017, 18:07
Kes on Aidi Vallik? Ja miks ühe isiku arvamus ära trükitakse? Trükkige minu oma ka: see on väga hea president. Eelmine oli kurjategija, muideks nagu tema pukki upitajadki.
muuseas18. veebruar 2017, 18:49
soovitan soojalt ettevõtlustoetuste jm toetuste teema omale selgeks teha ja siis hakata Eesti eest seisnud inimesi solvama
Kes 18. veebruar 2017, 20:31
selle eelmise pukki upitas tahaks teada?
toomas18. veebruar 2017, 18:02
Kui ei näe presidenti, siis näe odavalt välismaad: http://onecheaptrip.com
12318. veebruar 2017, 18:02
...ja suu ikka kõrvuni.
Arvo18. veebruar 2017, 18:01
Oot ot, kas Putin ei olegi siis enam president või?
sugulane18. veebruar 2017, 18:06
PROUA KERSTI KALJULAID ON EESTIMAA PARIM PRESIDENT !
Alles kiitis üx sugulane ,samade sõnadega ja samade suurte tähtedega 18. veebruar 2017, 18:27
eelmist presidenti T.H. Ilvest ,et parem president Eestimaal !??? pugeja ma ütleks .
nähh18. veebruar 2017, 18:54
THI oli väga ok president. Ok, krediitkaartidega läks nihu aga peab olema mingi järelvalvesüsteem, et ei lase selliseid tšekke kulusse kanda
jee18. veebruar 2017, 23:45
järelevalve. Ja kes valvab järelevalve järelevalvajaid. Riigiamet muuskui paisub.
euru20. veebruar 2017, 14:24
Mr. Elvis ämeerikamaalt oma saba kergitamas?
uus eesti kuvand18. veebruar 2017, 17:59
Lōpp ususōdadele18. veebruar 2017, 17:59
On aeg hakata inimesi liitma kaine mōistuse ajendil.
Riho 18. veebruar 2017, 17:58
Presidendi amet tuleks koondada koos aparaadiga . THI ameti aeg näitas kui suur kelmide pesa see tegelikult on .
kelmide pesa18. veebruar 2017, 18:56
palun pange kelmused ritta, milleks niisama suusoojaks jampsida
euru20. veebruar 2017, 14:27
Maksumaksja raha eest isikliku talu ülesehitamine, Toompea korteri ärastamine, isiklikud reisid Ämeerikasse maksumaksja kulul... ja palju muud veel.
xxxx19. veebruar 2017, 20:32
Enne saab jumala päike otsa kui kõik kikimiki ja tema kantselei kelmused üles loetud saavad.
18. veebruar 2017, 17:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. veebruar 2017, 17:57
Mis, jälle üks "rahvas" rääkimas.
mis /18. veebruar 2017, 18:25
rahvas on kõrgema võimu kandja ainult põhiseaduses. eelmise ja tänase valitsuse arvates ei tohi lubada rahval teha otsuseid, rahva pärisosa on maksta makse ja lõuad pidada. sulle näib lamba roll aga väga meeldivat, ori!
Rahu, ainult rahu!18. veebruar 2017, 17:48
Meie President kandideerib ka teiseks valitsusajaks ja ta osutub valituks!
Isiklikult tundub mulle, et Pätsile pole vaja enam mingit ausammast ega mälestusmärki, kuna neid on juba kaks.
irw18. veebruar 2017, 18:25
loomulikult on ta 10 aastat president ja võimalik, et ka pärast pea´minister.
Kaua 18. veebruar 2017, 17:48
võib ühtesid ja samu teemasid lüpsta. Olen selle nn kirikudraama kohta lugenud nii Kaljulaidi kui Viilmaa seisukohti. Mõlemad olid vastastiku sõbralikud ja mõistvad. Mingit draamat selles loos ei olnud. Pätsi suhtes on lugu nii, et meil oli taasiseseisvuse algusaegadel vaja suurt rahvuslikku kangelast. Päts sobis tol hetkel sellesse rolli, sest tema tegelikke tegemisi ei olnud ajaloolased veel piisavalt uurinud ja mõtestanud. Nüüd on selgunud tema üsna mitte just kõige isamaad armastavam tegevus. Et mitte öelda eestivaenulik tegevus. Aga hetkel tundub mulle, et Kaljulaid on mingile poliitklannile kõvasti varba peale astunud, et tema suhtes nüüd laimukampaaniat krutitakse. Olin tema suhtes ka algul üsna skeptiline, aga nüüdseks olen väga rahul, et meil selline president on.
Vada18. veebruar 2017, 23:56
presidentidega on nii, et üks on President aga teine jälle tahab olla.
fgrr18. veebruar 2017, 17:47
Kas president peab olema röövelööbik nagu HR. Ilves oli ??
RÖÖVELÖÖBIK?18. veebruar 2017, 19:34
Sellest rahast, mille THI Euroopast oma turismitalu toetuseks välja ajas ja millele riik ühe kolmandiku lisas, tuli väikse ajaga enamjagu maksudena riigile tagasi. Presidendi suveresidentsina töötava turismitalu aastakulutused jäid suururusjärku pensioneerunud presidentide aastahüvitistega. Kui praegu võtta Maardu loss, mis presidendi suveresidentsiks ei sobinud ja vaadata, mis selle aastane ülalpidamine maksab, siis tuleb veel välja, et THI oli läbi aegade üks odavamate üalpidamiskuludega presidente
ILVES 20. veebruar 2017, 10:05
POLE KEDAGI RÖÖVINUD,TEDA ON RÖÖVITUD PUNAEESTLASTE POOLT.
Hm18. veebruar 2017, 17:44
Mina näen pildil halli hiire ülbet irvet.
18. veebruar 2017, 17:48
Joh18. veebruar 2017, 17:43
Pigem ei olnud presidenti näha eelmisel korral. Just tema loobus "rahva isa" rollist ja samuti sellest võimust, mis presidendile oli poliitikas tegutsemiseks antud. Meie eelmine president tõestas oma tegudega, et Eesti ei vaja presidenti.
Loodan, et praegune jääb Eestile viimaseks, sest peale korruptsiooni on sellel institutsioonil meile vähe pakkuda.
vkr18. veebruar 2017, 17:43
Mulle tundub 18. veebruar 2017, 17:43
Mulle tundub, et esimset korda on meil president, kes julgeb ise mõelda ja ise välja öelda. Arvestab rahva arvamusega.
Miks peab meil alati piinlik olema, kui järjekordsele avamisele kutsutakse ka kirikutegelased? Miks just nemad? Miks eeldatakse, et rahvas tahab kristlikke jõule, ei taha ju!
Meri oli hea president, veel parem kirjanik ja elukunstnik, oskas segases vees kalu püüda sealjuures ennast unustamata.
Rüütel oli mees, kes elas kõik meiega läbi ja andis oma parima.
Ilves oli ja jäi võõraks.
See president tundub lausa iseseisva mõtlemisega, ju pole tal luukeresid kapis.
viivu18. veebruar 2017, 17:47
Oi õelust.oi,õelust,soovin jõudu ja kannatlikkust!
ups18. veebruar 2017, 18:12
siinkohal tahaks teada, mis on siis ateismil tegemist Jõuludega? Jõulud on siiani olnud ikka kristlik püha -Jeesuslapse sünnipäev...eks pidagu siis ateistid oma pööripäeva püha õigel päeval!!!Kaljulaid ei ole ka minu silmis mingi president- pigem presidendi aseaine, või lihtsalt kt. ei saa sellist inimest tõsiselt võtta. kõiki traditsioone ei pea korraga lammutama hakkama. mida rohkem ta meie esimese presidendi vastu on, seda kindlam, et teda ennast meenutatakse tulevikus veel hullemate väljenditega...
no tegelikult on asi selles, et kuna hr, Meri tõstis lati nii kõrgele, et selleni ei küündi enam kunagi keegi...kõige vähem veel Kaljulaid...
No18. veebruar 2017, 19:01
Proua Kaljulaidil pole ju KGB koolitust ka... Muidugi ei küüni.
to ups18. veebruar 2017, 19:05
mis traditsioonid need niiväga eestlastel seoses kirikuga on??? need kirikutegelased on tavalised ettevõtjad, kes püüavad elus olla ja püsida. kes kuidas oskab. vene kiriku isake sõidab nt musta hummeriga; huumor!!
ja pätsi enamus praegusaja inimesi ka ei armasta, mis ausambaid ja raha raiskamisi niiväga vaja?? 1 seisab vabaduse väljakul, rahaneelaja.
to ups18. veebruar 2017, 19:32
Jeesus ei sündinud 25ndal detsembril. Pööripäevade pidu käis neil kuupäevadel enne Jeesuse sündi.
aps18. veebruar 2017, 19:41
ateistidele on kõik päevad pühad, jõulud eriti. Ei kaaperda siin midagi kalendripäevi minema.
Mary18. veebruar 2017, 23:57
Miks me siis jõulusid pühadeks peame ?Siis on küll kõik seda meelt,et ikkagi JÕULUD!President ei peaks tõesti igal pool oma nina väga püsti ajama ja OMA arvamust peale suruma
Hihhii19. veebruar 2017, 07:05
Koolitust kui sellist ei ole, ta ju koduõppel.
a19. veebruar 2017, 12:03
oled suutnud ennast juba ymber pöörata või vähkled kogu aja..
a19. veebruar 2017, 12:00
kapp ainult luukeredest koosnebki,,,yx hullem tankistina langenu oma kui teine...
18. veebruar 2017, 17:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ee18. veebruar 2017, 18:00
kirjanik teeb haltuurat.
ehh18. veebruar 2017, 19:06
mitte nägemises pole asi, pole kuulnudki!
optimum18. veebruar 2017, 17:41
saa kaineks ja vaata siis uuesti
Tigedik18. veebruar 2017, 17:39
Aeg on küps presidentuuri lõpetamiseks ! Eesti presidentide ( kui rahva raha põletajate ) vabaks !
Küps aeg18. veebruar 2017, 19:03
Viimane aeg oleks anonüümsed kommentaarid ära keelata, kui veel leidub inimesi ja kodanikke, keda putinoidid pole, ise anonüümsust nautides, solgiga üle valanud ja oma alternatiiv_tõdetega oimetuks peksnud.
z?18. veebruar 2017, 22:16
Mida te varjata tahate keelates anonüümseid kommentaare?
Keelame18. veebruar 2017, 22:26
kõik ära, ja vaikus majas, idüll!
Ei midagi18. veebruar 2017, 22:33
muud kui varjata lihtsalt!
Jälle18. veebruar 2017, 22:34
ei tohi, mis mureks,president on ikkagi OK!
To küps aeg18. veebruar 2017, 23:22
Ja mis ise teed siin anonüümselt? Lao oma isikuandmed letti või tõmba lesta siit. Pole sul vaja siin teisi p...ga üle valada.
To küps aeg18. veebruar 2017, 23:22
Ja mis ise teed siin anonüümselt? Lao oma isikuandmed letti või tõmba lesta siit. Pole sul vaja siin teisi p...ga üle valada.
mina18. veebruar 2017, 17:39
asz18. veebruar 2017, 17:35
Mina kah ei näe ja minu jaoks pole teda olemas ennem kui valimistega uus president tuleb. Selliseid küla pealt korjatud nukke ei saa presidendiks kutsuda.
siim18. veebruar 2017, 17:50
Kas raha röövel hr. K oleks parem olnud ?
18. veebruar 2017, 17:51
Uus presiden? Sellist inimest pole veel sündinud, kes ÕL "arvamusliidritele" sobiks.
To /18. veebruar 2017, 22:25
Mina see siiski olen, luban kõigile kõike, ja teostan seda kindla käega, igatahes. Kauaoodatud nn võrdsus tuleb, ja kõik on vaesed nagu näiteks Venetsueelas. Valige kohe kiiresti mind, ärge unustage ka rahaülekannet mu arvele, tehtud.
18. veebruar 2017, 17:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. veebruar 2017, 17:52
Tõesti või? Miks sa siis veel ei ole?
Üka tahtis hirmsasti!18. veebruar 2017, 18:08
Aga sai ainult 16 toetajat.
K.18. veebruar 2017, 17:35
Mina mõistan proua presidenti ja minu jaoks ei ole Aidi Vallik kirjanik.
puuriit18. veebruar 2017, 17:34
Ja mida selle arvamusavaldusega nüüd peale peaks hakkama?
Pane prillid ette19. veebruar 2017, 01:08
Küll siis näed.Ei maksa end nii tähtsaks ka teha,vAllik.
ma18. veebruar 2017, 17:32
Pane prillid ette,küllap siis näed ka presidenti!!
usud18. veebruar 2017, 17:28
on inimesi ainult eraldanud ja pannud neid üksteist tapma. ja mida veel Pätsist arvab...sel kirjanikul puudub vist nii haridus kui haritus. sobib hästi Putini kultuuriruumi.
To usud18. veebruar 2017, 22:19
Haritus pole omandatav koolis.
18. veebruar 2017, 17:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. veebruar 2017, 17:53
Miks sa seda võimalust siis ei kasuta?