Eesti uudised

Maanteeamet ajas kanuumatkade korraldajad vihale (46)

LISA KOMMENTAAR

vaino20. veebruar 2017, 16:30
Enamuse arvamused sobivad maantee ametnike iseloomustamiseks, kahju, et Eesti riigis peetakse neid palgal. Kõrgemat juhtkonda neil pole, riik riigis!
MGM20. veebruar 2017, 01:12
Ilmselt päev enne Võhandu maratoni piirab Maanteameti peahoonet tuhandepealine mõladega varustatud rahvas.
toni19. veebruar 2017, 23:46
mis inimtõug on riigiametnik ???
inimene19. veebruar 2017, 23:00
kahjuks ei ole Maanteeameti juhid mitte millegagi silma paistnud
v.a. ehk ämbrite kolistamine pidev, kuhu rubriiki seegi üritus suundub
Van Der Sell19. veebruar 2017, 21:39
KÜSIGE KRISTEL MICHAILILT KUIDAS ASJAD KÄIVAD...seda arvan teadvat,et kilekott peab olema läbipaistmatu.
Mart19. veebruar 2017, 20:02
Mingi käputäie pärast pole mõtet hakata küll midagi ette võtma. Las tee tuleb nii nagu ette nähtud. Kellegi ärihuvid on mängus, muud midagi.
Kulgeja19. veebruar 2017, 19:42
Rekonstrueerimise eesmärk on sõidumugavuse ja liiklusohutuse tagamine,
Sama siin, Tamsalu ristmik kus olid peale ja maha sõidud tehti ringi saartega teeks kus puuduvad peale ja maha sõidus ehk siis takistame reaalset liiklust. Kõik kes seda marsuuti sõidavad kiruvad mnt- d. Samuti Mäo käkerdis. Mnt vaikib kui kult rukkis, sest selgitusi sellistele lo.llustele neil puuduvad aga teeme ikka edasi.
PPV20. veebruar 2017, 06:31
Sama lugu igasugu ringikestega, Keilast läheb maantee mööda aga linna kõrvale oli vaja neid ringe ikke mõnuga panna, ruumi normaalse lahenduse jaoks oleks piisavalt olnud.
Maanteeametis on tööl mingi inseneride koolkond, kes kusagilt kuulsid, et ring pidavat väga hea asi olema ja mida rohkem segab, seda parem ja nüüd topivad neid kuhu juhtub.
Keegi ei mõtle laiemalt keskkonnale.
Mnt19. veebruar 2017, 17:37
Maanteeametis töötavadki kummalised inimesed, kes sageli ei taha midagi kuulda inimeste ettepanekutest. Küll põhjendatakse oma jaburusi rumalalt vahendite nappusega, liiklusohutusega, maaküsimustega jne, peaasi, et ei peaks rohkem mõtlema ja tegutsema kodanike hüvanguks ja nende arvamusega arvestama. Tüüpiline näide on ka Tartu-Viljandi maanteel Oiu kandis olevad ohtlikud s-kurvid, kus on aastate jooksul vähemalt kaks autoga liiklejat hukka saanud. Kui tegin ettepaneku, see teelõik õgvendada ja ohutuks muuta, vastati lakooniliselt, et vahendeid pole. Sel juhul sooviks teada kuhu läheb iga aastaselt ca 300 miljonit kütuseaktsiisi raha, mida teedesse ei suunata? Inimelu ja nüüd tuleb välja ka kohalik eraettevõtlus ei maksa Maanteeameti puupeade arvates mitte midagi.
anu19. veebruar 2017, 17:14
igaüks istub oma mätta otsas ja tal on õigus, teise oma ei loe
Huvitav 19. veebruar 2017, 15:53
Huvitav kuidas vallas tuletõrje veevõtukohtadega on ?
Habe19. veebruar 2017, 17:22
olematu. Keegi selle teemaga ei tegele...
aegade algusest peale19. veebruar 2017, 15:49
maanteeamet ja kõik sellega seonduv on üdini korrumpeerunud, nad ei käitu terve mõistuse ja rahva vajaduste põhiselt vaid mingite vaid neile teada olevate põhimõtete järgi, liiklusohutus on neile vaid ettekäändeks lolluste tegemisel, möödunud aasta Võhandu maratonil selle asemel, et piirata sildade lähedal ajutiselt iikumistkiirust ja lubada võistkondade toetajatel silla lähedal peatuda, selle asemel saadeti (abi)politsei trahvima ja autosid ära ajama
Miks peab maksumaksja kinni maksta erafirmade parkla ?19. veebruar 2017, 14:22
Olen üsna kindel, et neile erafirmadele tehti ettepanek, et nad maksaksid oma rahaga selle laienduse kinni, sest seaduse järgi ei pea maksumaksja rahaga ehitama erafirmadele teid.
Kui omavalitsus ise samuti ei ole nõus rahastama parkla ehitust, siis MIKS MINA, kui maksumaksja, pean rahastama erafirmade huvisid?
Maanteeamet ei teinud midagi valesti, sest nemad ei tohigi sellist asja teha, seda peab tegema omavalitsus koos kohalike firmadega.
see ei ole erafirmade parkla19. veebruar 2017, 14:35
see on avalik ligipääs avalikule veekogule. Kui sa oleksid kursis, kui väheseks on jäänud avalikele veekogudele ligipääsuvõimalusi, siis sa niimoodi ei räägiks.
jeekim19. veebruar 2017, 17:28
Kuidas sa saad olla üsna kindel, et kellegi tehti pakkumine? Millel su veendumus põhineb? Küsimus ei olnud selles, et maksumaksja peaks eraettevõttele parkla ehitama, vaid Maanteeameti tegevus segab oluliselt ettevõtte seni normaalselt kulgenud äritegevust. Ettevõte on ju teinud investeeringuid ja on võimalik, et sellistel tingimustel nad ei saa oma tegevust jätkata.
on19. veebruar 2017, 20:53
maanteeamet teinud ka meie tänavas valesti ja neile üldse ei loe füüsika seadused ega kohalike nõudmised-teede ristmikul ei arvestat raadiust, kuidas auto sõidab vaid tehakse täisnurkne ühendus, nagu jooned paberile pandud, nii üteldi vastu asfalteerijate poolt, kel palusin kurvikohale ka asfalti panna.Ka jäi arusaamatuks inseneri vastus truubi koha pealt- kui juhtisin tähelepanu, et truubi kõrgus on vale ja allapoole on vaja lasta truubi sissevoolu otsa, siis vastati, et äravooluots puhastage ära ja asi paraneb??? kas vesi hüppab 20 cm truupi ja siis voolab edasi?Pole need asjamehed nii targad ühti, vaatan järjest, et suured lollused korduvad ja sa kohalik pea suumulk kinni, sest nemad on jumalad ja teavad kuidas sa kohapeal pead käituma- tal tallinnast paremini näha....oinakari ei mõtle ja tehakse nagu venemaal-tahtsime parimat aga kukkus välja nagu alati! alasti porno...
huvitav19. veebruar 2017, 14:16
Halleluuja19. veebruar 2017, 14:57
Sa oled ikka ilgelt tähelepanelik ja intelligentne....
Kah keegi19. veebruar 2017, 13:56
Need väikesej jupijumalad on need kõige hullemad kivipead.
Mina seda meelt19. veebruar 2017, 12:55
Eelkõige ikkagi liiklusohutus ja alles siis mingi eralõbu.
Olgem ikka riigilikud!
vale arusaam on sul19. veebruar 2017, 13:05
Avalikele veekogudele avaliku juurdepääsu tagamine on avalik huvi. Eriti kui see on seotud regionaalpoliitiliselt olulise teenusevaldkonnaga.
jeekim19. veebruar 2017, 13:13
See "mingi eralõbu" on maapiirkonnas inimeste elatusallikas. Kui asju omavahel kooskõlastada, võib tagada nii liiklusohutuse kui ka võimaldada inimestel tegeleda turismiga. Turism on samasugune ettevõtlus nagu kaubandus või tootmine ehk siis inimesed saavad tööd ja riik saab maksuraha. Väga lihtne on meie riigis kõigist "teerulliga üle sõita" aga see ei pea nii olema. P.S. Ei ole ise ei ettevõtja.
kressa19. veebruar 2017, 14:24
Kui maapiirkondade elanike elatusallikas on selline tilu-lilu, nagu turism või nõiarohtude kasvatamine, rannaniitude pügamine, kohvik (kelle jaoks?) või teatritalu, mitte looma ja-teraviljakasvatus, aiandus, juurviljandus, ei parane Eesti piirialade olukord karvavõrdki, ehitage kanuuparklaid palju tahate.
liiklusohutus19. veebruar 2017, 18:34
Kuidas puupead küll aru ei saa, et teelaienduseta seal just liiklusohtlikkus SUURENEB - kanuutajad hakkavad oma kanuusid lastima kitsal teepervel, seega jäävad nende autod vähemasti osaliselt sõidurajale ülejäänud liikllust takistama. Lisaks tuterdavad inimesed, kanuud kukil vaadet varjamas, tiheda liiklusega teel sõidukite vahel, et jõeni jõuda.
Mart19. veebruar 2017, 20:04
Asi lihtne - siis tuleb peatumine/parkimine keelata kui liiklusohtlikkus suureneb.
mis muud kui 19. veebruar 2017, 12:54
A.L.19. veebruar 2017, 12:22
Isikliku rahakoti eelarve ei luba.Meil ju tehakse kõike minimaalsete kuludega ja maksimaalsete tuludega.
kurionu19. veebruar 2017, 12:16
Tundub, nagu maanteeametil polekski kõrgemalseisvat organit. Vaadake kasvõi mis maanteeameti sõidueksamitel toimub. Ülbed ja oma foobiaid välja elavad eksaminaatorid (vähemalt Tallinnas). Ja amet ajab mingit ümmargust iba.
Hm19. veebruar 2017, 12:11
Las see matka korraldaja köhib pappi ja lseb ehitada normaalse platsi, kus saab laadimistöid (just nimelt) teostada. Laadimistöid kellegi taskute täitmiseks ei pea teostama riigi maanteel. Hästi ei usu, et see suur korraldaja neid kanuumatku tasuta korraldab.
jeekim19. veebruar 2017, 14:01
Milliseid teenuseid näiteks sina tasuta osutad? Või see väljend "taskute täitmine"- kui sina teed tööd, kas sinu teenistust peaks nimetama taskute täitmiseks? Kui sa oled kommunist, siis tunnista seda avalikult.
Lohv19. veebruar 2017, 14:02
A äkki maksab makse?
Koleopter19. veebruar 2017, 18:15
Töötajad maksavad riigimakse, et võimalikult paljudel inimestel oleks võimalikult soodne elukeskkond, siinkohal koht matka alustamiseks-lõpetamiseks.
Hm mõtteviisi laiendades võib küsida, et milleks see maantee? Kes soovib Põlvast Värskasse sõita, võiksid ise raha kokku panna ja maantee tellida-ehitada.
Miks see Põlva maavanem nüüd vait on?19. veebruar 2017, 12:01
Muidu esineb küll ja kiidab, et maavalitsusi on vaja regionaalpoliitika arendamiseks.
Tegelikult19. veebruar 2017, 11:54
on need Maanteeameti antvärgid kõva puu peaga ja teiste mõtted sinna ei mahu.
19. veebruar 2017, 11:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sass19. veebruar 2017, 14:10
Tee ja keskkond peavad sobima ka lähedal elavatele inimestele.
mikk19. veebruar 2017, 17:12
"Tee ja keskkond peavad sobima ka lähedal elavatele inimestele" - köigile sobiv Tallinn - Tartu maantee oleks töenäoliselt 500 kilomeetrine.
on19. veebruar 2017, 21:04
mul savi su tallinna tartu maanteest, mind huvitab kohalik tee ja sellega tegeleme edasi nii kuis vaja...kas need 32 rekkat mis vastu tulid Koidulast Põlvani täisautodega, maksid meie teemaksu, mis nagu hale unistus välismaise raha korjamisest, et teed püsiksid korras...pole olnud senini õiget valitsust, kes kohalikke toetaks kas või madalama maksu teel, et me ikka sel kombel riigi julgeolekut hoiame, et ei koli kõik päälinna ära.
A.H.19. veebruar 2017, 15:12
Mõtle veits teistpidi. Milleks seda teed üldse vaja on , kui ligipääsud puuduvad? Sama võib ju öelda poodide, tanklate, tehaste, ladude, elamite ja muu sarnase kohta, kui teepealt nendele ligi ei pääse, siis pole mõtted seda teed ka ehitada, sest kes seda sellisel juhul kasutab? Selge et parklate eest peaks iga üks ise hoolitsema, kuid ligipääs sinna peaks olema eelneval teede ehitajate/projekteerijate poolt tagatud.
mikk19. veebruar 2017, 15:54
Laod ja tehased ehitatakse tee äärde, mitte tee ei vonkle ühest laost, tehasest teise.
A.H.19. veebruar 2017, 19:45
Paraku Vanajumal või emake loodus ei ehitanud sobivaid paatide veeskamis-vinnamiskohti teeäärde. Mis teha?;)
puust ja punaseks19. veebruar 2017, 15:50
tüüpiline maanteeameti korruptandi mõttemaailm
iga19. veebruar 2017, 11:26
ametkond ajab oma rida, kokkuleppeid ei tehta. Jabur.
AJ19. veebruar 2017, 11:19
RB mentaliteet riigiametites! Siin küll - kiiresti ja ohutult Venemaale....
no19. veebruar 2017, 12:08
osad tulevad sealt jah. kes need somaalased siis olivad, kes Piusas otsa leidsid?
AJ19. veebruar 2017, 13:08
Tasuks ikka artiklit kah lugeda. Näita rumalale näpuga Kuud, rumal vaatab näppu... Artiklis oli juttu maanteest, mis ise näib tähtsam kui tema funktsioon, vajalikkus kuhugi ligipääsemiseks -liiklemiseks Eestimaa pinnal. Sh. ka kohaliku äritegevuse huvides- kanuumatkad on väga tore sportlik teenus. Hollandist kutsume sealseid kalamehi jää peale püüdma (eile TVs) , miks siis mitte paadimehi... Kui aga tee viib edasi ja hoopis mööda jõest....