Rekonstrueerimise eesmärk on sõidumugavuse ja liiklusohutuse tagamine, Sama siin, Tamsalu ristmik kus olid peale ja maha sõidud tehti ringi saartega teeks kus puuduvad peale ja maha sõidus ehk siis takistame reaalset liiklust. Kõik kes seda marsuuti sõidavad kiruvad mnt- d. Samuti Mäo käkerdis. Mnt vaikib kui kult rukkis, sest selgitusi sellistele lo.llustele neil puuduvad aga teeme ikka edasi.
Sama lugu igasugu ringikestega, Keilast läheb maantee mööda aga linna kõrvale oli vaja neid ringe ikke mõnuga panna, ruumi normaalse lahenduse jaoks oleks piisavalt olnud. Maanteeametis on tööl mingi inseneride koolkond, kes kusagilt kuulsid, et ring pidavat väga hea asi olema ja mida rohkem segab, seda parem ja nüüd topivad neid kuhu juhtub. Keegi ei mõtle laiemalt keskkonnale.
Maanteeametis töötavadki kummalised inimesed, kes sageli ei taha midagi kuulda inimeste ettepanekutest. Küll põhjendatakse oma jaburusi rumalalt vahendite nappusega, liiklusohutusega, maaküsimustega jne, peaasi, et ei peaks rohkem mõtlema ja tegutsema kodanike hüvanguks ja nende arvamusega arvestama. Tüüpiline näide on ka Tartu-Viljandi maanteel Oiu kandis olevad ohtlikud s-kurvid, kus on aastate jooksul vähemalt kaks autoga liiklejat hukka saanud. Kui tegin ettepaneku, see teelõik õgvendada ja ohutuks muuta, vastati lakooniliselt, et vahendeid pole. Sel juhul sooviks teada kuhu läheb iga aastaselt ca 300 miljonit kütuseaktsiisi raha, mida teedesse ei suunata? Inimelu ja nüüd tuleb välja ka kohalik eraettevõtlus ei maksa Maanteeameti puupeade arvates mitte midagi.
maanteeamet ja kõik sellega seonduv on üdini korrumpeerunud, nad ei käitu terve mõistuse ja rahva vajaduste põhiselt vaid mingite vaid neile teada olevate põhimõtete järgi, liiklusohutus on neile vaid ettekäändeks lolluste tegemisel, möödunud aasta Võhandu maratonil selle asemel, et piirata sildade lähedal ajutiselt iikumistkiirust ja lubada võistkondade toetajatel silla lähedal peatuda, selle asemel saadeti (abi)politsei trahvima ja autosid ära ajama
Miks peab maksumaksja kinni maksta erafirmade parkla ?19. veebruar 2017, 14:22
Olen üsna kindel, et neile erafirmadele tehti ettepanek, et nad maksaksid oma rahaga selle laienduse kinni, sest seaduse järgi ei pea maksumaksja rahaga ehitama erafirmadele teid. Kui omavalitsus ise samuti ei ole nõus rahastama parkla ehitust, siis MIKS MINA, kui maksumaksja, pean rahastama erafirmade huvisid? Maanteeamet ei teinud midagi valesti, sest nemad ei tohigi sellist asja teha, seda peab tegema omavalitsus koos kohalike firmadega.
see ei ole erafirmade parkla19. veebruar 2017, 14:35
see on avalik ligipääs avalikule veekogule. Kui sa oleksid kursis, kui väheseks on jäänud avalikele veekogudele ligipääsuvõimalusi, siis sa niimoodi ei räägiks.
Kuidas sa saad olla üsna kindel, et kellegi tehti pakkumine? Millel su veendumus põhineb? Küsimus ei olnud selles, et maksumaksja peaks eraettevõttele parkla ehitama, vaid Maanteeameti tegevus segab oluliselt ettevõtte seni normaalselt kulgenud äritegevust. Ettevõte on ju teinud investeeringuid ja on võimalik, et sellistel tingimustel nad ei saa oma tegevust jätkata.
maanteeamet teinud ka meie tänavas valesti ja neile üldse ei loe füüsika seadused ega kohalike nõudmised-teede ristmikul ei arvestat raadiust, kuidas auto sõidab vaid tehakse täisnurkne ühendus, nagu jooned paberile pandud, nii üteldi vastu asfalteerijate poolt, kel palusin kurvikohale ka asfalti panna.Ka jäi arusaamatuks inseneri vastus truubi koha pealt- kui juhtisin tähelepanu, et truubi kõrgus on vale ja allapoole on vaja lasta truubi sissevoolu otsa, siis vastati, et äravooluots puhastage ära ja asi paraneb??? kas vesi hüppab 20 cm truupi ja siis voolab edasi?Pole need asjamehed nii targad ühti, vaatan järjest, et suured lollused korduvad ja sa kohalik pea suumulk kinni, sest nemad on jumalad ja teavad kuidas sa kohapeal pead käituma- tal tallinnast paremini näha....oinakari ei mõtle ja tehakse nagu venemaal-tahtsime parimat aga kukkus välja nagu alati! alasti porno...
See "mingi eralõbu" on maapiirkonnas inimeste elatusallikas. Kui asju omavahel kooskõlastada, võib tagada nii liiklusohutuse kui ka võimaldada inimestel tegeleda turismiga. Turism on samasugune ettevõtlus nagu kaubandus või tootmine ehk siis inimesed saavad tööd ja riik saab maksuraha. Väga lihtne on meie riigis kõigist "teerulliga üle sõita" aga see ei pea nii olema. P.S. Ei ole ise ei ettevõtja.
Kui maapiirkondade elanike elatusallikas on selline tilu-lilu, nagu turism või nõiarohtude kasvatamine, rannaniitude pügamine, kohvik (kelle jaoks?) või teatritalu, mitte looma ja-teraviljakasvatus, aiandus, juurviljandus, ei parane Eesti piirialade olukord karvavõrdki, ehitage kanuuparklaid palju tahate.
Kuidas puupead küll aru ei saa, et teelaienduseta seal just liiklusohtlikkus SUURENEB - kanuutajad hakkavad oma kanuusid lastima kitsal teepervel, seega jäävad nende autod vähemasti osaliselt sõidurajale ülejäänud liikllust takistama. Lisaks tuterdavad inimesed, kanuud kukil vaadet varjamas, tiheda liiklusega teel sõidukite vahel, et jõeni jõuda.
Tundub, nagu maanteeametil polekski kõrgemalseisvat organit. Vaadake kasvõi mis maanteeameti sõidueksamitel toimub. Ülbed ja oma foobiaid välja elavad eksaminaatorid (vähemalt Tallinnas). Ja amet ajab mingit ümmargust iba.
Las see matka korraldaja köhib pappi ja lseb ehitada normaalse platsi, kus saab laadimistöid (just nimelt) teostada. Laadimistöid kellegi taskute täitmiseks ei pea teostama riigi maanteel. Hästi ei usu, et see suur korraldaja neid kanuumatku tasuta korraldab.
Milliseid teenuseid näiteks sina tasuta osutad? Või see väljend "taskute täitmine"- kui sina teed tööd, kas sinu teenistust peaks nimetama taskute täitmiseks? Kui sa oled kommunist, siis tunnista seda avalikult.
Töötajad maksavad riigimakse, et võimalikult paljudel inimestel oleks võimalikult soodne elukeskkond, siinkohal koht matka alustamiseks-lõpetamiseks. Hm mõtteviisi laiendades võib küsida, et milleks see maantee? Kes soovib Põlvast Värskasse sõita, võiksid ise raha kokku panna ja maantee tellida-ehitada.
mul savi su tallinna tartu maanteest, mind huvitab kohalik tee ja sellega tegeleme edasi nii kuis vaja...kas need 32 rekkat mis vastu tulid Koidulast Põlvani täisautodega, maksid meie teemaksu, mis nagu hale unistus välismaise raha korjamisest, et teed püsiksid korras...pole olnud senini õiget valitsust, kes kohalikke toetaks kas või madalama maksu teel, et me ikka sel kombel riigi julgeolekut hoiame, et ei koli kõik päälinna ära.
Mõtle veits teistpidi. Milleks seda teed üldse vaja on , kui ligipääsud puuduvad? Sama võib ju öelda poodide, tanklate, tehaste, ladude, elamite ja muu sarnase kohta, kui teepealt nendele ligi ei pääse, siis pole mõtted seda teed ka ehitada, sest kes seda sellisel juhul kasutab? Selge et parklate eest peaks iga üks ise hoolitsema, kuid ligipääs sinna peaks olema eelneval teede ehitajate/projekteerijate poolt tagatud.
Tasuks ikka artiklit kah lugeda. Näita rumalale näpuga Kuud, rumal vaatab näppu... Artiklis oli juttu maanteest, mis ise näib tähtsam kui tema funktsioon, vajalikkus kuhugi ligipääsemiseks -liiklemiseks Eestimaa pinnal. Sh. ka kohaliku äritegevuse huvides- kanuumatkad on väga tore sportlik teenus. Hollandist kutsume sealseid kalamehi jää peale püüdma (eile TVs) , miks siis mitte paadimehi... Kui aga tee viib edasi ja hoopis mööda jõest....
KOMMENTAARID (46)