Krimi

VIDEO | Noormees viskas alkoholimüügist keeldunud kassapidajat saiaga (126)

LISA KOMMENTAAR

Miks27. veebruar 2017, 14:25
Miks tattnoka nägu on videos "varjutatud"!?
.23. veebruar 2017, 09:25
Kanal 222. veebruar 2017, 16:53
keris videot mitu korda oma uudistes ja kiitsid, et ;nooruk viskas korduvalt;??? Nalja nabani! Kopp,kopp. Keegi vist koputas, lähen vaatama!
sellele22. veebruar 2017, 13:56
tatikale paras mõne plastist limonaadi- või dzinnipudeliga piki pead anda nii et mäletaks. Lööb mõistuse mõneks ajaks selgeks ja surma ka ei saa. Aga müüjad peavad enesekaitseks mõne kaika või nuia käeulatuses hoidma.
Kui müüa ei taheta22. veebruar 2017, 13:36
Lõpetagu see igas poes alkoholi müümine üldse ära! Ehitagu selleks eraldi pood, kus on saada kõik alkohoolsete markidega tooted. Tean juba ette, milline lärm siis lahti läheb, kui poeketid alkoholi üldse müüa ei saaks.
Mfg23. veebruar 2017, 21:52
Toidupoode jääks lihtsalt vähemaks. Väiksed poed kaoksid üldse.
miks turva ei tegutsenud?!22. veebruar 2017, 13:20
Vaatasin ka mina seda jäädvustust kaupluse kassas olevast noorest,purjus noorukist.Nu jah,mis teha,ikka juhtub ju!eks närv läks mustaks,alkot ju ei saanud ja mis selle saiagagi peale hakata,eks oli käepärast ja karistas kassapidajat.Aga jah,nii ei tohi teha aga eks proovi seda selgitada noorele,kes parasjagu soovis ennast kiiresti tankida.Aga,selle nooruki kõrval seisis mees,parajalt tyrske ja ainult muheles,kas tõesti lõi kartma või oli see lihtsalt ükskõiksus,pigem jah.Võõras mure jääb ikka võõra kanda.USS-i turvanaine vibutas vaid tagasihoidlikult noormehele,ligi ei läinud ja alles mõne aja pärast käed-värisedes hakkas helistama politseisse.Mind hämmastab vaid see ükskõiksus,mitte ükski inimene ei soovinud sekkuda,sest ilmselt tundus neile see,,etendus,,päris huvitavana.
anonüümne22. veebruar 2017, 12:39
Tegelikult oleks turvatöötaja pidanud noormehe kinni pidama ja politsei kutsuma, kuna tegu oli tahtliku ründamisega ja avaliku korra rikkumisega. Hetkel oli küll tegu saiaga millega ta müüjat viskas(ega seegi õigusta tegu), aga mis oleks siis olnud kui noormees oleks haaranud millegi tugevama pihku, et visata, näiteks pudeli vms.
Olen ennemgi näinud kuidas turvatöötaja peab inimese kinni ja suunab ta poest välja ning lubab kutsuda politsei, kuna inimene oli juuatäis ja kippus tülitama nii poemüüjat kui ka kliente eesmärgiga kaklust alustada.
Jutu point on see, et turvatöötaja peabki tegelema selliste olukordadega ja reaalselt ka reageerima sellise juhtumi peale, mitte vaatama pealt kuidas poemüüjat rünnatake ja ainult näppu viibutama selle peale.
v.v22. veebruar 2017, 12:32
Ta ütles et soovib osta aga mida?Alkoholist polnud juttugi ja leti peal ei paista ka pudeleid olevat.Natuke segane lugu.
MM22. veebruar 2017, 11:57
Olen igati nõus, et joobes inimesele alkoholi müüa ei tohi. Ja selle noormehe käitumine oli tõeliselt matslik. Ka juuresolijate ükskõiksus hämmastab. Paraku kipuvad müüjad vahel ka ülereageerima. Mitte küll antud juhul, kuid hiljuti olin tunnistajaks ühele teisele olukorrale, mis mul mõned küsimused tekitas. Tegemist oli ka ühe Rimiga. Ostu sooritasid neli noormeest, pealtnäha igati kained ja viisakad. Nad suhtlesid omavahel, nii, et oli selge, tegemist on ühe seltskonnaga. Kõik tegid oma ostud (saiakesed, vorst, juust, kommid) eraldi ja üks noormees ostis ka pudeli mingit alkoholi. Müüa küsis talt dokumenti, mille ka noormees esitas, seejärel küsis müüja dokumenti ka teistelt poistelt. ???? Kaks näitasid oma dokumente, aga ühel ei olnud kaasas. Seejärel keeldus müüja pudelit müümast, põhjendades, et kui ostja peaks alaealisele sõbrale alkohili pakkuma, siis tema jääb mingil müstilisel moel selles süüdi. Ostja oli täisealine, mis juhtub poest väljas või tema kodus ei saa olla kuidagi müüja vastutus ja antud juhul oli müügist keeldumine pigem oma võimu näitamine kui tegelik õigus.
Alkoholiseadus § 47 lg 423. veebruar 2017, 00:15
(4) Alkohoolset jooki ei tohi teadvalt võõrandada või üle anda isikule, kes võtab alkohoolse joogi vastu selle alaealisele pakkumise või üleandmise eesmärgil.
MM23. veebruar 2017, 15:41
Just, teadvalt! Kuidas sai müüa teada, et nad kõik koos seda alkoholi tarvitama hakkavad? Igaüks tegi ju oma ostud eraldi. Võib olla juhuslikult kohtusid poes. Kui ma lähen koos oma lapsega poodi ja ostan ka pudeli veini, kas siis müüjal on õigus keelduda, põhjendusega, et äkki pakun lapsele ka? Absurd! Aga kui last kaasas pole, kas tulevikus võtavad poed välja e-riigist minu laste sünnitunnistused, sest kodus on mul alalealised ja ma ostan alkoholi? Mis järgmiseks, ostan poest leivanoa ja müüa teatab igaks juhuks politseile, sest sellega võib ka tappa. Lollustega ei maksa ikka liiale minna! Kuhu jääb inimeste endi vastutus?
teadja.22. veebruar 2017, 11:37
p6hiline salajane jålituskontroll kåibki nendes suurtemates toidupoodides. Nåiteks Rimi peakontorides saadakse vabalt poemyya tegusid jålgida. Myyad ise ei tea, et mis ajal, millises linnas ja millist Rimi poodi tåpsemalt jålgitakse. Ilmselt oli see poemyyja juba varasema hoiatuse kåtte saanud.
ka klienditeenindaja22. veebruar 2017, 11:12
Kas tõesti arvavad kõik , et kassapidaja ongi inimene, keda võivad kõik mõnitada. Riik teeb seadused, müüjad peavad neid täitma, tehakse kontrolloste (nõue küsida dokumenti 30-aastastelt) ja müüjad jäetakse preemiast ilma. Seesama riigike, tõstab aktsiisi ja siis nutab, et minnakse Lätti viina ostma. Kadugu juba ükskord see alkoholiosakond eraldi kauplustesse, kus teenindajateks tursked mehed. Tehke seadus, mis paneb piirangud kaupluste lahtioleku aegadesse -reede ja laupäeva õhtuti ainult noored käivadki alkot ostmas, rääkimata jaanipäevast ja vana -aasta õhtust. MILLEKS? ega müüjad ei ole ju inimesed, kes ka pühi võiks pidada, ei ole neil lapsi, peret, sõpru, vanemaid. Ja ilkuja, kes ütleb, et ei töötaks sellise koha peal, pole ilmselt ise veel töömehe teed alustanud vaid elab veel vanemate rahakoti peal.
tony22. veebruar 2017, 10:26
Keegi ei läinud appi ega vahele, kui peaks pagulased mässama hakkama laseks kõik ennast täis ja jääks lootma K. Lustile, nii või?
Mileina Jõgi,Harjumaalt22. veebruar 2017, 10:17
Vaatasin ka mina seda jäädvustust kaupluse kassas olevast noorest,purjus noorukist.Nu jah,mis teha,ikka juhtub ju!eks närv läks mustaks,alkot ju ei saanud ja mis selle saiagagi peale hakata,eks oli käepärast ja karistas kassapidajat.Aga jah,nii ei tohi teha aga eks proovi seda selgitada noorele,kes parasjagu soovis ennast kiiresti tankida.Aga,selle nooruki kõrval seisis mees,parajalt tyrske ja ainult muheles,kas tõesti lõi kartma või oli see lihtsalt ükskõiksus,pigem jah.Võõras mure jääb ikka võõra kanda.USS-i turvanaine vibutas vaid tagasihoidlikult noormehele,ligi ei läinud ja alles mõne aja pärast käed-värisedes hakkas helistama politseisse.Mind hämmastab vaid see ükskõiksus,mitte ükski inimene ei soovinud sekkuda,sest ilmselt tundus neile see,,etendus,,päris huvitavana.
ehh22. veebruar 2017, 12:28
iial ei tea, mis mõju all selline kergelt märatsema kippuv tüüp on. ma küll ei tahaks mingi narkariga karvupidi kokku minna, nendel olevat ka tohutu jõud taga, kui vihastavad. nagu hullud. ja pärast oled veel ise süüdi, et haigele (erivajadustega tänapäeva keeles) kallale läksid.
Äge22. veebruar 2017, 09:59
Lugege artikli viimast lauset ja vaadake kuidas politsei ise käitub.
normaalne22. veebruar 2017, 11:32
lause oli ja politseid seal ju polnud, ei kutsutud.
Iff22. veebruar 2017, 09:53
Olen ise sama olukorra üle elanud kus müüja keeldus kohvikus mulle praekõrvale alkoholi müümast aga sellise asja pärast ei tasu küll müüjat rünnata võtsin rahulikult oma prae ja sõin selle ära . kiidan igati seda müüjat et keeldus mulle alkoholi müümast.
No...22. veebruar 2017, 08:54
...kommenteerija,kes pajatab oma aastatetaguseid kangelastegusid. Tõesti fantastiline mälu, kui just pole tal need üles kirjutatud.Naljaga: Kahjuks autasustamisele ei jõua,kuna Vabariigi aastapäev on ülehomme.
8:54.le.Kui sa vaid teaksid,kes see fantastilise mäluga inimene olla võib?22. veebruar 2017, 19:05
Ta mäletab selliseid asju,mida meie ei mäletaks.Ta teab kuupäevi! Kus käis? Mida tegi?Kus viibis`?Mida kandis? Ja nii edasi.Tegemist on naisterahvaga ja ta on roti aastal sündinud!
Ju...22. veebruar 2017, 08:43
...siis Kolla onu ei pea enam õlut jooma. Saatusest paika pandud. Ju keegi hoiab teda ebameeldivuste eest.
inimene22. veebruar 2017, 08:43
Miks pannakse üks lihtne töötaja sellisesse olukorda, et ta peab kellegi joovet tuvastama. Purjus inimest ei tohiks kauplusse lubama.
Jaaa kus siis nüüd need turvad olid ,22. veebruar 2017, 09:17
üks eit lehvitas seal telefoniga ja siis puges jälle leti taha peitu ,ja see oli korravalvur ?? ja siis küsitakse Reporteris ,kas teie pereisa oleks appi läinud ? no milleks siis kaupluses need turvad passivad ? mine veel purjus tatikraega kaklema , mina näiteks küll ei oleks lubanud sekkuda pereliikmel !
kas22. veebruar 2017, 11:34
ukse peal peaksid kõik siis puhuma?
USS on tase22. veebruar 2017, 08:39
USS on tase!!!! Ei julge ligi minna.Peatavad ainult vanakesi ,kes juhuslikult unustavad maksta kohukese eest.
Solei22. veebruar 2017, 07:54
Vabakasvatuse vili.Võtan, teen , mis tahan.Keegi ei tohi mind keelata.Ja ma olen ikkagi MEES.Tegelikult mingi tühine tühikargaja selline.Ja hea näide turvatöötajast, kes on libtsalt iluasi.Ja kus siis nüüd on meie ülihoolivad kaaskodanikud, kes alati ulatavad oma abikäe, kui kellelegi ülekohut tehakse.
polnud ju mõtet22. veebruar 2017, 09:03
müüjat kaitsta, oleks negru olnud, siis küll !
kolla22. veebruar 2017, 07:38
Varsti saavad umbkeelsed mupokad õiguse meid piitsutada,mingile kassamutile on antud õigus meil joovet tuvastada.Mul ühel onul peale infarkti kõne ja tasakaalu häired ja õlut enam osta ei saa,sest ei suuda venelasele selgeksteha miks pisut tuigub.
Argo22. veebruar 2017, 00:57
Sooviks teada turvafirma kommentaari selle vahejuhtumi lahendamata jätmise kohta.Kas turval ei ole paanikapulti.Kas turvaks saades on üldse mingigi käitumiskoodeks ette nähtud.Kõik seetavad siin turvade madalast palgast,palju teie arust kassapidajad saavad
ss22. veebruar 2017, 01:20
Paanikanupud on kassapidajatel. Turvadel on vaid telefonid.
Arg.22. veebruar 2017, 08:45
Polnud ju paanikapulti vaja.
TEADA21. veebruar 2017, 23:53
mida te kaagutate21. veebruar 2017, 23:24
miinimumpalgaga turva ei olegi turva, vaid politsei kutsuja.
james22. veebruar 2017, 07:56
9o prossu saavad miinimumi
21. veebruar 2017, 23:02
no kui see märatsev saialennutaja on pärit Lasnamäe kanalist,siis on arusaadav,miks kodanikud meesterahvad valveseisandus vakka olid Ei tohi ju õhutada rahvastevahelist vaenu ja rikkuda multi-kulti võidukäiku küll tulevad veel kottides sõbrad,kes kohe noa välja tõmbavad j aasja lõpuni viivad..
see märatsev22. veebruar 2017, 11:54
karjus seal puhtas eesti keeles, aga turvad olid venelased. Ei tohi äkki hoopis valitud rahvast takistada?
A21. veebruar 2017, 22:15
Millega siis lõpuks visati?
A. Saiaga?
B. Saiakukliga?
C. Saiakukli pakiga?
kolla22. veebruar 2017, 07:27
Ehk võtab rimi juhtkond nüüd õppust ja hakkab müüma ainult värsket kraami,tavaliselt seal müüdava nädala vanuse kukliga oleks kasiiri maha koksanud.
rein21. veebruar 2017, 21:56
ja teised tolvanid, kaasa arvatud turva, vaatasid lihtsalt pealt ?
aga meile kohaselt, kus riik on miks ta midagi ei tee ja valitsus on jobu. vist nii
tire21. veebruar 2017, 23:21
ei ole.
20% kuklilt + 20% uue valmistamise (km)
rikkus meie öuel.
toiduahel jääb, kuni ...
Kaitse21. veebruar 2017, 21:49
Turvanaine ei julgenud sekkuda, sest ei osanud eesti keelt. Mida see turvatöötaja üldse seal poes teeb?
TEADA21. veebruar 2017, 21:47
KUULE TOO RIMI PIPRAGAASI PÄHE!
.21. veebruar 2017, 21:19
Mulle tekitab huvi pigem turvatöötaja, töötajaks kandideerides võiks olla teatud tingimused. Mida on kasu vanamutikesest kes oma kõpskingadega klõbistades sul järel jõlgub ja näppu viibutab? Või üldse sellist intsidenti nähes vaikselt oma akvaariumisse ära kaob?
oled eilane?21. veebruar 2017, 23:26
kes krt kandideeriks tingimustega sellisele ametikohale, kus palk on koristaja omast tillukesem?
mõistan hukka aga savi21. veebruar 2017, 20:45
Käitumine ei ole ilus aga see rimi koht on ka selline ülbikute kassapidajad.
21. veebruar 2017, 21:35
mingi järjekordne ajukääbik siin kommenteerimas
21:35-le Sa oled vist väga kade!22. veebruar 2017, 18:58
Sellise fantasilisega kommentaare me siin igapäev ei kohta.Sa küsi talt,kuidas sa kõike nii täpselt mäletad?
Meie ühiskonnas oskavad väga vähesed inimesed enda eest seista! Nii ta kahjuks ongi!21. veebruar 2017, 20:41
Mul tuleb esmaspäev 25.oktoober 2010.aasta meelde,kui pidin kolme teismelise tüdruku kaitseks välja astuma.Nimelt minust kümme aastat vanem kutt tahtis bussis ahistada kolme tüdrukut.See juhtus märtsis 2010.aastal.Ta põgenes kõigi eest niikaua,kuni saabus sügisene aeg.Kui ta kätte saime,siis kolm inimest ei julenud sellest rääkida.Võtsin ise julguse kokku ja rääkisin sellest ise.Saadeti politseisse teade ja helistati otse koju.Oli 210.aasta,oli kolmapäev kell oli 10:22 ja 22.september.Meil oli koolis üks tuba,kus õpetati karjääri ja töö tegemist.Üks venelanna rääkis praagi juttu nii kaua,kuni kell lähenes 11:00-le.Minust viis aastat venem tööline hakkas selle peale märatsema ja viskas osa asju puruks. Sellepärast et ta ei tahatnud praagijuttu enam kuulata. Läks hiljem tööandja juurde ja küsis abi. Et kas saaks minuga tööd teha,kuna ma olevat olnud hulga rahulikum ja mõistvam. See naine,kes vene keeles praagi teemaga teisi endast välja viis,kadus ja vahetas töökoha ära. Ja tagasi enam ei tulnud. Meil internaat koolis oli üks õps,kes rääkis ühest muusikaõpetajast halba.Tal olevat olnud koolis ühe türdukuga suhe,mis kahjuks oli puhas vale. Ühesõnaga meile valetati nii kaua,kuni saabus detsembrikuu.Oli 2001.aasta,oli teisipäeva õhtu 11.detsember ja kell oli 21:38. Neli tüdrukut kartsid sellest välja mõeldud valest rääkida,siis mina võtsin julguse kokku ja kirjutasin selle kohta kogu tõe välja.See algas nii "See jutt,mida meile kooli peal räägiti on puhas vale.Me võiksime selle peast välja visata ja minna eluga julgelt edasi. Unustaksime parema meelega selle vale ära.Ja jätta minevik selja taha.Pööraksime uue puhta lehe " jne.
20:41-le21. veebruar 2017, 21:15
sveiki21. veebruar 2017, 21:49
Alati , kui räägitakse pirnisaagist Česke Budjovičes , tuleb ära mainida , ja seda tingimata , et Maroko sultan on üks ütlemata tore mees ...
21. veebruar 2017, 21:53
20:41-le Sa tahtsid kirjutada nii:22. veebruar 2017, 18:53
Oli 2010.aasta,oli kolmapäev 22.september kell oli 10:22...!Sul tekkis viga aasta arvuga...! Ei ole viga,ikka juhtub..!
olles ise turva21. veebruar 2017, 20:38
selline on vaja jalamaid poest välja visata..teiseks ma ütlen ÜHE korra veel..rimi sisekorraeeskiri ei saa olla seadusest kõrgemal..seaduse järgi pole müüa pädev otsustama kas isik on joobes või ei...isegi politseinik pole pädev seda hindama..seadusega on lubatud isegi puhumisest keelduda..mis peale muidugi toimetatakse sind arsti juurde kes ON pädev...kas rimi idee on hea või halb see pole hetkel oluline..oluline on see, et rimi kassapidajad ei saa ja ei tohi inimeste joobetaset hindama hakata
...21. veebruar 2017, 21:14
see on väga öige otsus,et juua täis joodikutele poes lisa ei müüda.Sama peaks ka baarides olema..
Raivo22. veebruar 2017, 04:22
Ega kaine ühepitsi mees kõrtsile kasumit teeni,ikka see johmane,kes aina tellib ja tellib.
vunts21. veebruar 2017, 21:55
p'hhui see joobetase. Rimi ei pea inimestele kaupa müüma mistahes põhjusel. Rimist rosinakukli ostmine pole põhiseadus. Vt ka: peen poehärra
MGM23. veebruar 2017, 21:59
Õige, Äkki lõpetaksid Rimid üldse asjade müümise ära, võtaks muuseumitelt rolli üle. Nõme kauplusekett, ei lähe põhimõtteliselt sinna ostma.
ise turvale21. veebruar 2017, 23:22
see ei ole rimi sisekorraeeskiri, vaid kehtiva alkoholi seaduse paragrahv 45:
§ 45. Meetmed korra ja turvalisuse tagamiseks
(1) Keelatud on müüa alkohoolset jooki joobeseisundile viitavate tunnustega isikule.
(2) Müüja ei tohi teadvalt teenindada isikut, kes ostab alkohoolset jooki selle joobeseisundile viitavate tunnustega isikule pakkumise või üleandmise eesmärgil.
(3) Müüjal on õigus jätta teenindamata isik, kes tarbib müügikohas, kus teostatakse alkohoolse joogi jaemüüki kohapeal tarbimiseks, väljaspool antud müügikohta omandatud alkohoolset jooki, ja nõuda selle isiku lahkumist.
vanaema22. veebruar 2017, 14:11
Kassapidaja töökohustuste loetelus on kirjas selline tekst,et joobetunnustega ostjale ei tohi alkoholi müüa. Karistada saab muidugi teenindaja kui valesti toimetab.
need, kes siin 21. veebruar 2017, 19:37
targutavad sekkumisest... sellises situatsioonis mitte iial. saia pätsi pärast ise süüdistus saada? tänan, ei. kui asi oleks kassapidaja elu ja tervisele ohtlikuks muutunud, siis jah. aga ka siis pead olema oma tegevuses ettevaatlik. annad laksu, murrad maha liiga kõvasti ja oledki ise kriminaal. ja maksad veel kannatanule. nb. kuulake Kanal 2 Reporteri päevaküsimust. tase. nagu alati lapselikkus ruulib.
Kersti21. veebruar 2017, 19:36
Nüüd põgenes Jan Uuspõld minema.
21. veebruar 2017, 19:42
Käidki iga artikli all haukumas?
snaiper21. veebruar 2017, 19:28
Ma oleks tondile kohe sisse sõitnud!
Raivo21. veebruar 2017, 19:34
Ja oleksid omale vähemalt tingimisi välja kirjutanud.
saiamees21. veebruar 2017, 21:56
viskad alguses saiaga näkku ja kui tont kallale tuleb, sõidad kaussi.
Küsimus turvateenindusele 21. veebruar 2017, 19:26
Miks ei kutsutud politseid ,mingi nolk laamendas ja karistust ei järgnenud ,ja edaspidi võib jälle laamendada Ja see turva on tühikoht.Tüübile oleks pidanud koha kohe kätte näitama .
Või on kõik selle poe turvad sellised jobud ,
irv21. veebruar 2017, 20:09
oled ise parem? tutkit, ainult siin kommentaarid...
lapsevanem21. veebruar 2017, 19:16
Loodetavasti naudib jõhkardi ema oma pojukese kuulsustikast esinemist
ehh21. veebruar 2017, 20:39
pojukese ema on soomes , uus pere ja titt. vanaema vaeseke peab tööl käima, et kaaki üleval pidada. kutt on täisealine ja paras kriminaal. õismäel elab.
21. veebruar 2017, 19:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oli ju olemas21. veebruar 2017, 19:13
aga tegutsemise asemel näppis tellut
Jah...21. veebruar 2017, 20:18
Turvanaise ainsaks tööks oli sõrmega vibutamine selle nokastanud tüübi suunas.
Jääb arusaamatuks, milleks sellist turvajat kaupluses vaja on, kellel puudub oskus purjus tüüpi korrale kutsuda?
irv21. veebruar 2017, 21:18
Aga millist on vaja? Ja kes maksab palka sellisele, millist on vaja?
to irv21. veebruar 2017, 21:47
Ise ka aru saad, millest räägid?
Jaanika21. veebruar 2017, 19:01
Mölakas ja kiuslk müüja oli. Napsitanud inimestega ei tasu vaielda, vaid tuleb teha nii nagu nad soovivad. Olen ise ka müüja, ja olen müünud ka sellistele, kes praktiliselt jalulgi ei seisa- poe käive ja kasum on ikka kah olulised,eksole!? Kui ei müü,siis inimene järgmine kord ei tulegi! Ja see on palju hullem,kui kukliga pähe saada..
hallooo21. veebruar 2017, 20:09
sina kui müüja ei tohi alkoholi joobes kliendile müüa alkohoolseid jooke oleks nt olnud kontroll oleks see poeke kus töötad saanud karistuse ja siin avalikult tunnistad PALUN vaheta töökohta ja miks ma pean tegema seda mis klient ütleb eriti purjus sellega sa teed endale karuteene.
to jaanika21. veebruar 2017, 20:41
sinusugused müüks lastele ka suitsu ja narkot, peaasi, et raha toovad!! haige oled.
21. veebruar 2017, 22:36
Kindlasti ta müüks, kui ta müüja oleks.
21. veebruar 2017, 22:42
Kuule, Jaanika, see pole sul esimene teema ja kommentaarium provotseerida. Naudid või?
21. veebruar 2017, 18:58
jah kuid mõningad onud seisavad niisama ja naeravd, vidiost on näha,müüjat ei läinud keegi kaitsma
no turva see eht elevant
Lennukikandja21. veebruar 2017, 18:47
USS Security. Kõlab justkui USA laevastiku alus :)
mõnitus21. veebruar 2017, 18:41
Alandav, et politseid välja ei kutsutud. Soomes oleks tattnina korralikult paika pandud, oleks aastaid haavu lakkunud.
Vaatleja21. veebruar 2017, 18:34
Kassa sabas paistavad taga täiskasvanud mehed, kes vaatavad tuima näoga, kuidas tatikas märatseb....
aga mida siis peaks tegema21. veebruar 2017, 18:58
Meite maal on kombeks, et see kes oleks tolle tatika korrale kutsunud, oleks p2rast mooda kohtuid ja uurijaid k2inud ning p2rast veel kriminaalik saanud.
james21. veebruar 2017, 19:30
Tex21. veebruar 2017, 19:35
Needsamad täiskasvanud mehed saavad perioodiliselt nätaka vabariigi valitsuse aktsiisiporfelliga. Otse näkku!
Beebilõust21. veebruar 2017, 18:32
Mulle tundub, et tegemist oli lihtsalt mässuga süsteemi vastu.
Raivo21. veebruar 2017, 18:06
Mulle pole rimis kunagi pudelit müümata jäetud.tuleb ainult poe ajaks kaine nägu pähe teha.
palju õnne sallivad tolerastid21. veebruar 2017, 17:53
see ju multikulti eeskujul rikastatud käitumine.
21. veebruar 2017, 17:52
nagunii käib enamik eestimaalasi Lätist alkot toomas. Nüüd on Oss keelanud kassalindile ka pudeli asetamise .6 aastastele antakse valimisõigus,seega õigus kaasarääkida rigi asjades,aga naps on keelöatud? Mida seal riigiasjade arutamisel kohvikutes ja vastuvõttudel siis muud tehaksegi? Ei paista just piimajoomisena välja . Alles avaldati nimekiri poltiitikutest ja muidu meediastaaridest,kes kõik joobes vahele jäänud .Laps õpib ju elust endast. Seaduse järgi ei tohi lapsega kärkida ega pahandada. õige oleks,kui poiss kaupluse kohtusse annaks . Aga rosinakukliga pead silitadapole mingi patt .Sai peab ikka pehme olema Kui oli mingi aegunud kõvakukkel,on see kaupluse süü. Aga need turvanaised ja -mehed on kui kauplusenarrid Tambivad ühest seinast teise,haigutavad ja igavlevad niisama ja sedanimetatakse veel tööks .
mees21. veebruar 2017, 17:50
kes see rott on, tahaks kohe tuttavamaks saada
dfg21. veebruar 2017, 17:43
minu teada ei tohigi purjus inimesele alkot müüa.
vada kus masuurikas21. veebruar 2017, 17:47
või saiaga pilduma.Oleks vähemalt võinud kassapidajale šokolaadi kinkida.
eksole21. veebruar 2017, 17:30
Kahjuks on meil neid valgeid neegreid aina rohkem juurde tekkimas ja vahet pole, kas meil siin on aafika immigrandid või kohalikud. Mõlemad käituvad nagu metsalised.
mmm21. veebruar 2017, 17:26
Turvanaine oli küll ikka ülikasulik seal, viibutas näppu ainult.
Teadmiseks21. veebruar 2017, 18:14
Lihtsalt mainin, et turvatöötajal polegi mitte mingit õigust midagi teha kelellegi, ta lihtsalt valvab korda ning vajadusel suunab kelelgi kõrgemate volitustega olukorda lahendama. Ei kallale minna ega midagi taolist, rääkimata löömisest vms, mida ei tohi isegi politsei teha.
Mis21. veebruar 2017, 19:25
sa seletad,et turvatöötajal on keelatud sekkuda.Iga inimene võib sekkuda iga kord kui näeb ebaõiglust.Lihtsalt tegemist oli naisterahvastega .Sinu jutust tuleb välja,et keegi ei tohi midagi teha.
abc21. veebruar 2017, 20:17
Tegelikult ikka on küll õigus sekkuda. Kui turvaseadustega vähegi kursis oled siis teaksid seda.
jeah, iga21. veebruar 2017, 21:17
miks need tolgused seal sabas siis ei sekkunud?
viskas saiaga21. veebruar 2017, 17:11
ja kassapidaja sai vigastada.. aga kuna sai oli realiseerimistähtaja ületanud(oli kõva), siis kauplus hagi ei esita...
Tubli poiss21. veebruar 2017, 17:09
mis tähendab ei müü? Kas peab varastama?
Rnx21. veebruar 2017, 20:32
Kle u-rood, sulle tuleks ka toidukraami müümine lõpetada. Täitsa idi-kas.
Umbkeelne turvas21. veebruar 2017, 17:08
"Võsõvaju politsiju", "tuli koju"
21. veebruar 2017, 17:33
olgu tema kas või tumm, kui temast on kasu
tekib ikkagi küsimus21. veebruar 2017, 17:07
kas kassiir-müüja on inim-alko-detektor? asi ju vist ei olnud vanuses, vaid kassiiri poolt määratletud joobes. ei õigusta saia loopijat, aga kui kui üldse keelduda müümast... et ei müü -purju jääd.... ennetav tegevus on ka tänuväärt ju...
Arvata21. veebruar 2017, 19:29
võib ju,et noored olid kambaga ülevas meeleolus,seda kauplustes ju tihti näha.Seega otsustas mitte müüa.ise saad ju ka aru kui inimene on täis.
IRW21. veebruar 2017, 16:55
Turva oli küll jumala turvas - jooksis esimesena pakku ja kaugelt karjub vaid - võsõvaju poliitsiu !!!!
to IRW21. veebruar 2017, 16:57
kas turvakas oli üks vene naiste rahvas ? elan seal ligidal ja külastan seda poodi peaaegu igapäev
to to irw21. veebruar 2017, 17:01
Vaata videot postimehes - seal audio olemas normaalselt
Siaga viskamine...21. veebruar 2017, 16:43
ei ole21. veebruar 2017, 17:02
kakaga viskamine ka ei ohusta elu ega tervist. Miks ka mitte? Teema kõike, mis ei tapa.
Tulevane21. veebruar 2017, 16:42
joodikuhakatis jälle kasvamas nuhtluseks ühiskonna kaelas...
Tolerast21. veebruar 2017, 19:48
kõike võib, andke tuld!
No on ikka aplaava...21. veebruar 2017, 16:37
jääb juba mulje nagu oleks telliskiviga äianud teise poolsurnuks !???
Kaasatundja21. veebruar 2017, 19:26
Juhmaks, Sul ei ole kandiline pea, ei ole kandiline pea...
aplaavale21. veebruar 2017, 19:49
Jah muidugi, saiadega pildumine ju tavaline asi.
l i b l e 21. veebruar 2017, 16:23
no ei tohi ju last lüüa,pannakse pokri,kergem oleks pudel anda olnud.
21. veebruar 2017, 16:40
nagunii keegi ostab talle pudeli ja täiskasvanu saab ka punnsuutäie kesvamärjukest !
jh21. veebruar 2017, 16:12
Sellistele antsudele tuleks anda luud kätte ja tänavaid pühkima nii 10 tundi ja seda ilma pausideta.
näljapajukile21. veebruar 2017, 16:10
Ma annaks selle poisi emana talle kodus sellise tohlaka,et rohkem üldse pood meelde ei tuleks.
Reality check 1-2-321. veebruar 2017, 16:22
Aga reaalsus on ilmselt see, et poisi emme läks esitas müüjale kaebuse, kuna tekitas tema tibulinnukesele sellise vaimse trauma, et teine pidi lausa märatsema hakkama :(((
fd23. veebruar 2017, 19:04
Sel tüübil pole sellist ema.
Mart21. veebruar 2017, 16:02
loodetavasti Rimi annab sellele teenindajale ka preemiat, teiseks sellele nolkile peaks mööda vahtimist andma
21. veebruar 2017, 19:50
...või saiaga viskama.
;)21. veebruar 2017, 23:10
Turvateenistus on tõesti tasemel isegi politsei tibipatrullile teeb silmad ette. Vana nais pensjonäer, KEDA SELLINE TURVA KINNI SUUDAB VÕTTA.