Ega ka keegi ei olegi ōelnud, et sel autol on proti rehv. Lihtsalt igale on aru saada, et see rehv oli sōidukōlbmatu juba enne lōhkiminekut ja minul on tahtmine sellisele autojuhile kūll kaikaga ūle turja vāānata, kes sellise autoga liiklemas.
kui autot vaadata siis selles firmas rehvide pealt küll kokku ei hoita tarkuritest kirvenäod. neid on ennegi puru läinud ja läheb ka tulevikus. kui ta oleks protikas siis ei oleks seal enam seda koorikut peal!!!
Keelaks nii reisibussidel, bussidel, kui raskeveokitel kõigil taastatud rehvide kasutamise esiteljel. Päris hulk inimesi jääb tulevikus elama ja rida sõidukeid terveks. See kellegi kellegi normidele vastamine on lihtsalt kellegi patendihankia kunagine suurinvesteering mis viib järjest inimesi kabelisse. Pole saladus, et rehvid on kallid. Liiklusohutus peaks aga olema üle sellest. Õnneks sedakorda inimelusi ei nõutud.
Kas nad varem mitte polnud keelatud?! Vaidlesin mõni aasta tagasi oma peremehega. Ta väitis ka , et enam sellist seadust pole, mis esisillale uusi rehve sunnib, ütlesin, et istu ise oma pasteldega risu rooli ja pani uued alla.
need olnudki keelatud ja pole proti rehve pandud esiteljele ega vanasti ka bussi tgumisele teljele, samas mäletan kui 78-79 aastal lõhkes ikarusel esirehv ja koopast üles läi käetoru katusest välja, seal ikka 8 atti sees ja hea, et keegi ei istunud koopa kohal üksikul istmel, muidu oleks loojakarja saanud kindlalt.Usun, et ka praegused seadused on ohutustehnika mõttes turvalised ega panda esisillale protirehve, kuid pole välistatud kunagi juhus, et tavaline rehv lõhkeb- seal ju tonnid peal ja surve suur, aitab väiksest killust nagu nt. meie tänavale pandud killustikus on-5cm kõrgused püramiidid, ei jahvatata teekatet nii nagu vaja.
millal hakatakse karistama firmajuhte,kes sunnivad töötajaid töötama ohtlike ja kontrollimata või teadlikult vigaste seadmetega? Viimasel ajal aina rehvid lõhkevad. Need on ju potensiaalsed mõrvarelvad maanteedel-ohtlikud teistele liiklejatele ja ka juhile endale. Aine maksude kogumiseks. Kontrollige ja puistake firmasid ja kasseerige raha. Firmaomanikud võtavad endile dividente,kuid teiste elud on neile kama.
mitte kunagi. Mujal see teisiti. Sõitsin taani klubis ja omanik ütles, et töö ja puhkeaja seadust rikkuda ei tohi. Trahv, mis juht tee peal saab pidi võrreldes sellega, millega firmat karistatakse pisku olema.
Pildi jargi ei saa kindle olla,aga tundub,et purunenud rehvi sisekulg on enne lohkemist ohukeseks kulunud.Ilmselt on rehvide ja auto hoolduse pealt puutud kokku hoida raha.
Kui tõmbas lofi kabiini alla kinni, siis oli ikka kraavi poole minek 99% Keerasin ise Maz kallaja kraavi kõveraks. mis siis, et lausa 2 käega rooli teisele poole tirisin. Siis lihtsalt ei pasundatud igast väljasõidust nii palju.
olnud tol ajal jah numbritega kaalud ja kiirusi ei mõõdetud kui 110-ga uhasid, ikka prooviti mis välja võtab ja 53 tegi poole gaasiga 90, spetsid timmijad olid kohe.
Eesti rehvimüüjad müüvad hiinas valmistatud veokirehve originaali pähe.Eelmisel aastal Brigestone, sel aastal Hankooke jne, kusjuures puudub märge tootja riigi kohta.Ise samasse ämbrisse astunud,"kallite" rehvidega ei saanud 20 000km sõita
Sellistes olukordades tuleks iga kord kriminaal-asi algatada, et süüdlane välja selgitada ja vastavalt karistada. Tegemist inimelude ohtu seadmisega ettevaatamatusest. Miks peab alles siis tagajärgedega tegelema kui keegi surma saab. Sel aastal on kevad juba üsna vara alanudning need kevadekuulutajatest "pommid" juba teedel vuramas. Need karjäärikärud peaks üldse eraldi ja tihedama kontrolli all olema.
Mis ettevaatamaus !? See on sihipärane tapatalgu ! Vaadake rehve, kus toodetud jne. Kas neid üldse Euroopas tohib kasutadagi ! Ehk karjääris vaid õppesõiduks ....
olnud vanasti teisi võimalusi hulgi, kui veel eurokraave polnud, sõitsid põllule ja masin jäi terveks, ainult traktor tuli kutsuda välja tõmbama, sest põllult kohe ära ei sõida, ka koormata masinad jäid sisse.
Esisillal protirehvide kasutamine peab olema keelatud! Samuti, nagu miinimum hinnaga riigihanked, ""tänu"" millele ei saa autojuhid normaalset töötasu ja masinad vajalikku hooldust.
protektor sisemisel äärel täiesti kulunud.ainult asjatundmatu autojuht või hoolimatu jõmm läheb sellise rehviga teele.töötasin ka ise taolises firmas,kus miinimumini kulunud rehvi asendamine oli harv nähe.
Autojuhil on õigus ja kohustus tehniliselt mittekorras autoga sõita. Küll on õige, et veohinnad on nii madalaks surutud, et auto tehnilise seisukorra eest hoolitsemine ettevõtte poolt jääb paraku viimasesse järjekorda. Sageli.
kui oled nii tark aga ei tea ei enamus rehve tulebki niinast.mis tahes firma.kui kivi lõikab.sa ise ei teagi et on lõikega ja õnnetus ongi käes..roostes autojuhid ja needki mamma pappa raha eest ostetud pidage mulk kinni.
Papa ostetu, siis papa kontrollob ka kuidas rehvid on ja ostab uued , aga ei lase pojat ehkupeale maanteele. Olgu rehv kust pārit tahes, aga kui see on niimoodi kulunud, nagu sel avariilisel autol, siis on olnud aeg juba ammu see minema visata.
Või või või võii, oi oi oi oii,hospadi pamilui, ei tea milline rehv, kas tagavara rehv ? Mul ka ükskord rehv lõhkes või noh see kumm. Viskas jalad lae alla lendasin ka voodist välja prantsatades põrandale. Andge andeks ma kirjutasin seekord kirja keeles sest sain kellegi käest sõimata, et tõlgi ümber
KOMMENTAARID (68)