tõesti ajakirjaniku arvates kehtib kütuse kohta elutute asjade paljunemise seadus.valan hommikul 500 liitrit ainet maha,õhtuks on sellest saanud 25000 liitrit.hea äriidee.
Sama vōib sōduautojuht ka veoautojuhtide kohta ōelda. Ja ega asi olegi sōiduoskuses, vaid hoopis ajuga mōtlemises. kui on ikka puudu ega siis masina kubatuuriga seda ei kompensseeri
Hallo ajakirjani! Kas ise ka loete oma ül-litisi?23. veebruar 2017, 18:12
Veoki haagis oli tühi, sest juht oli just minemas koormat laadima ning ... Praeguseks on ca 25 tonnist kütusest välja pumbatud 15 tonni kütust, nüüd tõstetakse tsistern kraana abil ratastele.... ?-?-?-?-?
Auto kooli seadus kui näete pendeldavat autot siis sõitke "kraavi"pidin sõitma kraavi.See kes teeb oma sõidu reas ussi on ainuke võimaus vastu tuleval keerata kraavi.(NALI)KÜLL kaas töölised tevad kui paliju armastab ussi nägija mobiili.
Autor on kahest erinevas avariist miksinud kokku ühe. Tegelikult oli 500 L jutt Pärnumaal , ning see 25 tonni juhtum Ida-Virumaal. Aga mis see 200 km siis ikka on !
Ega need sokkides sõitvad juhid ju ei tea, et on libe vaid seda ,et hoidke eemalle, sest see on meie kodu. Paljud juhid on alles mähkmetes,sest ma näen neid päevast päeva,sest koormad panen mina äre peale ja nad ei teagi kuidas tuleb jaotada T-naas ja mahtuvus..
Kas veoautol ja ka haagisel peaksid talverehvid all olema, kasvõi kõige õnnetumad hiinakad. Ükskord Norras käis mäekurus veokite ketiralli ja liiklus seisis selle taga, kuniks venisin sündmuspaigale lähemale. Kohal olid ka teeteenistusemehed , üks pidas vahti teeserval ja märkas minu autol(rekkal) talverehvid olevat, pääsesin liikkuma sealt ketitamise järjekorrast ilma kette panemata ja ennäe imet- vedasidki hiina talverehvid tühja veoki mäestüles mäepeal kettidega kohapeal kraapivatest poolakatest mööda
Ma pole Norras ka kolonnisõitudel kordagi üle platoo minnes kette peale pannud. Ka siis, kui poolakad oma eurokitsedega ka kettidega üles ei saa. Boggy üles ja kui ikka 30 tonni saba maha vajutab, siis on pidamist piisavalt. Kui on veel haagisel ka tõstetav sild, saab veosillale veelgi raskust peale panna. Otse loomulikult olid veduril ja sabal kõik korralikud talvelamellid all. Siledal teel, kus vesi jää peal- seal olen küll kette peale pannud, tõusud on tavaliselt siiski graniidipurused.
Pildil ei paista aga vïb olla olidki ônnetud hiinakad all, sellest ka tagajärg. Muidugi kui tihend rooli ja pingi vahel on samutiônnetu, siis ei aita ka kôige parima mustriga rehv.
Valdava enamuse raskeveokite juhitamatuks muutumistel on selle tekitanud sõiduautode juhid. Need, kes arvavad, et nende sõiduauto on nelja meetri laiune.
Selleks, et päästa hullunud näoilmega pereemasid, kes oma ämma ja kahe lapsega koos, üritavad pikast, 20 meetrisest autorongist, lörtsis ja miskise 1000 kuubise väikeautoga möödasõitu teha- peavad nii möödasõidetava raskeveoki, kui ka vastutuleva raskeveoki juht sõitma mõlemad üle asfaldiääre! Selleks et lõbus seltskond päästa laupkokkupõrkest, või kahe 40-50 tonnise veoki vahele laiakslitsumisest. Selliseid juhtumeid on aastas oma 50 kindlasti iga raskeveoki juhi peale, iga kord seavad nemad oma elu ohtu, et päästa liikluses täiesti hullunult käituvaid sõiduautojuhte.
Olen sōiduautojuht. Sōidan aastas mingid 10000 km, ei ole neid kilomeetreid kunagi lugenud, korra aastas vahetan igaks juhuks mootoris ōli. Selleks, et nāha milliseid vigureid rekad teedel teevad, ei peagi iga pāev roolis olema. Ajalehtedest tulevad ka veel igasugu ōudused lisaks, ega eriti ei julgegi teele minna.
Oleks tore küll, kui sa teedel ei liikleks.23. veebruar 2017, 20:27
Raskeveoki juht sõidab siis kuu ajaga sinu aastase läbisõidu ja mõned tuhanded peale. See, mis tundub sinule "vigurina" on ilmselt see, milleni sinu oskused ei ulatu.
Ära liialda. Hullusi ikka leidub , kuid 50 tåkki aastas iga veoki kohta? See siis iga nädal üks? Nii palju lörtsiseid nädalaid ei tule aastaski. Sorry, aga nii hulle, nagu sina kirjeldad, olen ka kolmekümne aastajuuksul vähem kui 50 trehvanud.:D
Täishaagis, vôi veel hullem vasikas on üks asi. Poolhaage aga püsib veduki sabas päris stabiilselt, kui just koorem mingil pôhjusel ei lange haagise saba peale. Siin poolhaaje täitsa tühi ja kui isegi see valitseb sohvri üle, mitte vastupidi, siis andke andeks.
Mis siin rehkendada? Kui esimese talvega asjadest aru ei saa siis ei saa sellest aru mitte kunagi, seega edasised ponnistused on mõtetud ja tasum muu ameti peale mõelda. Seda igal alal, muideks.
KOMMENTAARID (41)