Siin selle luksuse mõte ongi. Tahad laiata, maksa topelt ja ära vingu, ise tahad kunni mängida! Sellel on oma hind. Ja selle raha eest ehitatakase uusi lasteaedu. Kuigi kuni kahe liitrise mootoriga Firmaautosid ja 5 aastat ja vanemaid peaks maksustama mõistlikult, nii vaevumärgatvalt. Aga luksus topelt. Pirita tee on täis autosid mille hind ulatub kõrgemale kui 35 000 € sageli kuni 60-70 000€ See on uhkustamine see pole ratsionaalne. Eestlane on terve elu üle jõu tahtnud elada, et esineda. Mida teeb siis see sinu kallis auto rohkem kui tavaline? Esinemine tuleb lõpetada. Skandinaavias märkad stabiilset kesmist. Soome rikkad ja ettevõttete juhid sõidavad suurel määral Skodade või taoliste tagasihoidlike autodega, Pidavat ärile paremini mõjuma. Üks Soome miljonär rääkis, kui kehvasti läks kui ta 500 se Mersuga sõitis.
Müün firma auto omale maha, jään ilmselt firmale selle eest võlgu vähemalt esialgu, vahet poe raha ühest taskust teise tõstmine. Siis hakkan sõidulehe alusel hoopis firmast võtma eraauto töösõitudeks kasutamise kompensatsiooni. Mingil juhul seda maksu maksma ei hakka. Uue auto vajadusel laenan firmast omale raha ja ostan uue masina omanimele,
Jah. Nii tagasihoidlikud need kõrge lisaväärtuse loojad. Värvilise numbri korral saaks kohe tänada Eesti elu edasiviijaid , tööandjaid ja riigikassa täitjaid.
Arvan, et sotside võimuletulekuga kahaneb keskklass ja toetuse saajate hulk suureneb. Arvamust on kujundanud võimulolijate üllitised, alates sotsiaalmajade getode loomise/ülalpidamise (ehk hiljem ärastamise) plaanist, lõpetades alkotootjate ekspordi mahtude tõstmisega. Erafirmade omanikud ei lase erasõitudel toimida kui see oleks kahjumlik. Kui riik end vahele sätib, siis tuleb töötajat teisiti stimuleerida. Stimulaator tuleb ringi mõelda ja ühe isikliku autoga tuleb vabal ajal sõita ning teisega (soovituslikult fossiilse ja 1.2 mootoriga) töö ajal.
KE teeb seaduseid ja võtab siis tagasi. KE määrab ministri ja võtab siis tagasi. KE möliseb venelaste propagandakanalitele ja võtab siis sõnad tagasi. Ratas ei saagi peaministri tööga tegeleda, sest peab kogu aeg ämbrisse astunud ministreid õigustama. Ratas sobib Tambovi oblasti külanõukogu juhatama, mitte Eesti peaministriks!
Skandinaavias maksad topelt ja ka kui kodusele aadressile kirjutad kontori, maksad kodu eest topelt. Me ei saa eluajaks banaanivabariigiks jääda. Eetsis on siiani maksude poolest olnud väga hea ettevõtluskkeskkond. Mine jää oma ettevõttega skandinaavias ja Lääne Euroopas ellu!
Midagi ei maksa Skandinaavias topelt. Ostad endale auto ja saab vabalt firmasõite teha ning ca 40 eurosenti kilomeetrilt maksuvabalt välja võtta. Kui käruga, siis veel rohkem . Kui töömees ka peal, siis jälle kilomeetrihinnale juurde. Firmaautol peab vaatama, et oleks käibemaksuarvestuskõlbulik. Landcruiseril tagaistmed seest välja ja saab väga hea tööauto. Kontor kodusel aadressil - mingi osa kodust arvestatakse kontoripinnaks , näit 30 või 40 % ja sellele minevad kulud on maksuvabad. Läksingi oma ettevõttega juba eelmisel aastal Skandinaaviasse, sest banaanivabariigi ettevõtluskeskond pole jätkusuutlik.
peaks sissekirjutuse eest maksma? Suur osa väikeettevõtjaid ei vaja kodukontorit vaid ainult registreerimise kohta, milleks on tavaliselt kodune aadress. Kui tööd tehakse kliendi juures kodus või mõnes ettevõttes, siis kodus võibolla on vaja vaid kohta dokumentide või tööriistade hoiuks, samuti ka kohta sõidukile. Ta ei kirjuta eraisikuna arveid oma ettevõttele isikliku pinna kasutuse eest. Ma ei usu et Skandinaavias see nii on. Kui seda tõesti tahaks nii korraldada, siis tõenäoliselt kaoksid paljud vajalikud teenused, igaüks olgu ise torulukksepp,elektrik, korstnapühkija,juuksur jt.
lugege ERR uudis korralikult läbi23. veebruar 2017, 19:24
seal on selgelt öeldud, et ka N1 kategooria väikekaubikud kuuluvad maksustamisele. AK-s ka ei räägitud sõiduautodest, vaid jutt käis firmaautode umber. Kaubikutele geps peale ja liiklusregistrisse tuleb märge teha, et erasõitudeks pole lubatud kasutada jne. Praegu ei taheta enne aastapäeva põhjalikumalt rääkida vist.
N-1 maksustada :55x1,96=107,8+km =129,36x12=1552,32 aastas s.t et väikese piruka kasutamise korral tuleb töömehe tunnile EUR juurde panna , kuna taustateenused ka kasvavad , siis arvan et pigem 2 euri . 3,5 kaubiku juures tuleb üle 3000 tuhande maksta -võite arvata kuidas väikeettevõtlus saab kabelimatsu . Kesikud ja sotsiv.rdjad vaid suplevad rahas . Palju õnne üleüldise hinnatõusu puhul .
Sa oled sedasorti inimene, kellele iga AK jutt on kui aamen kirikus, seaduseks? Mis sa siis teeksid, kui sa homme AK-st kuuleksid, et jutt käis suurfirmade juures, kõrval, ümber?
Mina maksaks oma tagasihoidliku firmaauto hinna koos käibemaksuga kolme aastaga riigile. Autoks on 2012 aasta Ford Mondeo, diisel 120 Kw. Praegune hind võib olla 10 ja 12 tuhande vahel. See on ettevõtete lämmatamine.
Tehke endale väike firma ja siis asuge sõimama.Minul on pisikene firma.Üksinda teen tööd ja maksan maksud.Need maksud on juba praegu väikefirmale üle jõu.Siis on kaks valikut :kas lõpetada firma või hakata jala mööda Eestit jooksma.Mitut autot kinni maksta ei jõua.Arvasin,et uus valitsus on vähe targem,aga tundub,et kes sinna mäele pääseb,see lolliks läheb.Nad ei saa vist üldse aru ,ega tahagi aru saada,kuidas plebeid allpool elavad.Peost suhu.
Aga sellised (Emme 3) eelised peaksid ka lõppema. See on ju meie kõikide maksuraha mis niimoodi luxuseks pestakse. Kallis auto ostekase nii et firma kuludega tasutakse kõik auto kulud, millest makse ei maksta.ettevõtjana imestan, et täiesti mõttetu teha äri selleks et osta omale muskelauto ja siis eputada sellega. Ettvõtlus peaks midagi muud tähendama. Sellised emme 3 autod tuleks 10 kordse maksu alla panna karistuseks. Samas Eestis on nälgivad lapsed. Riik saab raha maksudest. Emme 3 omanikele ütlen et Karma saab kätte.
Selline EMME3 reg. märk näitab lihtsalt rumalust, ei muud. See ei pruugi firmaauto olla. Kui ongi, siis selliseid pole nii palju, et see suures katlas maitset mõjutaks.
paari tuhandene kasutatud auto ja pole ostul mingit km tagasi saanud, registreeritud 50 protsenti erakasutuseks. Sõidupäeviku alusel kuus keskmiselt 100 eurot firmale( maapiirkond) või selleta 256 erisoodustusmaksu riigile. Km tagasi igakuiselt keskmiselt 3 eurot. Sõitnud 3 aastat, Maksan ikka, kuigi olen auto juba firmale kinni maksnud. On see siis mingi erisoodustus? Ja nüüd pean sinu kadeduse pärast selle sama auto veel riigile ka kinni maksma?
Just rumalust. Auto maksumus ju registreerimismärgist ei muutu ning tavalise märgiga kallis auto oleks ju sama edev aga siiski anonüümsem. Selline registreerimismärk näitab omaniku madalat intelligentsi.
Sinu leivaisadele on ka nälgivad lapsed kama. Ja kui nad seal idapool oma lollusi ei teeks, poleks ka tanke ega võõrsõdureid vaja. Aga punaste taskud on sellest sõltumatult täitmatud.
ita deformes debilitas....lõunas pole ei farmeril, ega metsamehel lada mootoriga midagi peale hakata, svester ikka teab, mis on lada? vaevalt! Kas ta ta liivimaast üldse midagi teab?
küss pole mitte selles, kas jõuab maksta või mitte, aga põhimõttes. Ettevõte on ostnud enda teenitud raha eest auto ja maksab sõltumata sellest mitu km erisoodukat, sõida või 3 km. Avalik sektor sõidab arva ära mis raha eest ostetud autoga ja erisooduka maksab ka arva ära kes
oled lihtsalt kibestunud kadedik! tee endale firma ja vaata kui kerge on auto soetada! tagada et inimestel oleks tööd ja maksud saaks makstud. normaalne inimene saab aru et uus auto võtab vähem raha kui vana uto pidev remontimine samas need kes seadusi teevad ei maksa mingeid erisoodustusi aga kimavad riigi autode ja riigi küttega kõik oma sõidud....
Värviliste numbrimärkide plaanist rahandusminister loobus. Veelgi enam - mida võimsam auto, seda maksuvabam. Aga kui valge numbrimärgiga auto oleks tava, kollane firma, mis sul siis selle vastu nii kangesti on, lugupeetud rahandusminister? Ka ma oletan...
lihtsalt tehakse kõik, läti reggi panna, valitsus teeb kõik, et raha eestist minema viia! Talinas pole küll palju mättaid, aga nät, ikka mõned lambad leiavaad oma!
Kerge siiber saab juba neist erinevatest maksudest!! Eks paistab, et kaua ma viitsin teid toita, varsti oleme kõik riigiteenistujad. Küsimus vaid selles, et kes meie palga maksab?! Maksustage arvutid ka võimsuse pealt, interneti kiirus ka ära maksustada!
... ma ei ütleks, et Passati omamine on eputamine. Eks ole 2000ndate alguses ikka hullemate kärudega ka sõidetud, fiatid ja fordid aga tookord nende firmade autod lihtsalt lagunesid üllatavalt ruttu. Võimalikult keskpärane auto, mis mahutaks natukene kõrgemaid asju. Avant muidugi. Ma ausalt ei oska siin mingit eputamist näha, täiesti tavaline auto. Oleks Octavia olnud kohe saada, siis oleks selle võinud ka osta, kuid ettevõtluses sa ei saa 4-5 kuud alati oodata, võtad selle ära, mille saad kiirelt ning lähed eluga edasi. Pea ei ole prügikast ja mingi moment sa ei taha enam kõiki neid reegleid päevast päeva juurde õppida, kergem ongi kusagile avaliku sektori juhtivale kohale minna ning ettevõtlsust teha vaid hobina. Ma olen päris kindel, et riik oleks kordades suurem kaotaja.
värvilised numbri eriti vajalikud - erinevad värvid ministeeriumide kaupa ja politseil ja kapo erinevate värvide ja kolme eri värvide kaupa kõik riigi ja eraameti autod,kasutada 7 vikerkaari värvi.
KOMMENTAARID (53)