Eesti uudised

Õnnetuses kaotas elu 70-aastane naine.

FOTOD | Raplas hukkus teed ületanud jalakäija (169)

LISA KOMMENTAAR

Raplakas1. märts 2017, 13:42
Õnnetus juhtus kahe ülekäiguraja vahelisel teel, mõlemal pool teed on bussipeatused, ilmselt kiirustas memm bussile ja nii ületaski teed mitte ettenähtud kohas ja ei pööranud tähelepanu lähenevale autole. Mis puutub sõiduki kiiruse ületamisse, siis see vajab tõetamist ja päevasel ajal Rapla peatänaval on see vähe tõenäoline, sest tee on suht kitsas, Hansapanga maja ees ja vastas oleva kaupluse ees seisavad sõidukid, samas toimub mõlemas suunas liiklus ja see, et kahju põhjustanud sõiduk seal kellestki enne mööda sõitis on suht loll jutt, kui jah, siis kusagile hoovi/tänavasse pööravast autost. Juhtunu on õnnetus, kaastunne hukkunu omastele. Ja kahju on ka noormehest, hingeline trauma terveks eluks. Kahjuks on osa kommenteerijaid ikka väga õelad.
28. veebruar 2017, 16:58
ka moderaator sureb võib-olla isegi auto all
28. veebruar 2017, 13:30
Väga hull oli kõrval istuda sellel hetkel kui pauk käis
kysimusesiteks28. veebruar 2017, 13:16
Küsimus, kuidas on audi sellise kohapealt mõlkis?
Kas noormees tegeles driftimisega täidikesele otsa sõites?
Või kohe kuidagi ei saa aru.
...28. veebruar 2017, 15:00
Üks variant on, et jõudis nii palju reageerida, et otse otsasõitu vältida, aga tagumise poolega käis ikkagi inimesele otsa.
taat28. veebruar 2017, 12:01
No karistus saab minimaalne olema, sest riik hindab nolgi panust vabastamas riiki pensi maksmisest.
seoses sellega28. veebruar 2017, 05:02
tuleb meelde üks lugu... inimene tahab enesetappu teha... hüppab kõrge maja katuselt alla... kuskil poolel kukkumisel laseb keegi relvast läbi akna( ei mäleta mis põhjusel) ja tabab juhuslikult enesetapjat... tehti kindlaks et hüppaja suri kuulist enne sodiks kukkumist... ja tulistaja sai süüdistuse tapmises....
teadja.27. veebruar 2017, 22:29
Üle tee minnes, tuleks k6igepealt veenduda, seda isegi ülekäigurajal. Pole m6tet käija pea laiali. Vahest tundub, et liiga palju rohtu tarbides, ei oska vanur hoomata auto kiirust ja kaugust. Katsume olla liikluses veidike tähelepanelikum. Ei pea ajama ju igat segundit taga.
to teadja.27. veebruar 2017, 23:09
Ei ole sa mingi teadja, teadja teab, et verbist käima on da-tegevusnimi käia. Käija on kõndija ehk tegijanimi. Keeruline, mis? Matsidele ongi.
T28. veebruar 2017, 12:13
Miks Sa küll nii sapine oled? Matslik on pigem Sinu kommentaar.
Muidugi28. veebruar 2017, 09:37
Lubadeta kihutaja roolis ja jalakäija süüdi, et ülekäigurajal oli ? 'Tarkasid' ikka kõik kohad täis.
millisel28. veebruar 2017, 12:20
ülekäigurajal, kui ületas teed keelatud kohas?
Jah28. veebruar 2017, 17:45
aga lubadeta kihutaja paljude meelest ikka õige mees
RT27. veebruar 2017, 21:43
HÄBI HÄBI HÄBI HÄBI ON POLITSEI HAISEB!
tahtlik tapja.27. veebruar 2017, 21:08
Relvaloata õpetajatapja teeb sama välja-inimest enam pole.
k27. veebruar 2017, 21:01
TÄHELEPANU, teele jooksevad lapsed, longivad vanurid , ja kõnnivad politseinikud. nende kõigiga tuleb lihtsalt olla valmis kõigeks. Aga mõtlemiskoht kui oleks auto kiirus 10km väiksem olnud oleks õnnetus ära jäänud ? oleks hoopis 20 suurem olnud oleks vb siis ära jäänud. Seda nimetataks lihtsalt väga halvaks kokkusattumuseks. Kahju on muidugi ,et keegi jäi ilma oma vanaemast aga enam ei anna midagi muuta.
geniaalne27. veebruar 2017, 21:40
Kui rumal saab olla? Jalakäija jalutab vales kohas auto ette ainult sellepärast, et ta arvab, et jõuab ilusasti üle tee. Mida kiiremini sa sõidad, seda suurema tõenäosusega keegi arvab, et sa oled piisavalt kaugel. Sõida lubatud kiirusega ja sulle ei jaluta praktiliselt keegi ette.
geniaalne28. veebruar 2017, 18:08
Vaatan plusside-miinuste järgi, et u 60-70% inimesi on veendunud, et liikluses etteaimatavalt ja arusaadavalt käitumine ei mõjuta tekkivate arusaamatuste hulka ning tulemus on loterii ükskõik, kuidas ennast üleval pead.
Arusaamatuks jääb, kuidas sellised on juhiloa saanud ja miks neilt ei ole seda ära võetud.
Leppige sellega, et mõlemad eksisid.27. veebruar 2017, 20:39
Tuletaks kõigile meelde, et load ei sõida vaid ikka inimene. Inimesel võib olla 30 aasta sõidu kogemus (lubadega) ja ta võib ka sattuda antud olukorda. Autokool ja nn. mu paberi määrimine ei tee kellestki hea autojuhti. Palun tehke statistikat sellest palju juhtub taolisi õnnetusi nendega kellel on load ja kellel mitte .
NB! Ärge loopige sõnu nagu "mõrvar", "tapja" , kui te ei tea nende sõnade tähendusi.
ei eksinud mõlemad27. veebruar 2017, 21:50
Autojuht ei eksinud. Tema ületas tuntavalt lubatud kiirust täiesti tahtlikult ja ettekavatsetult. Arvata võib, et ainult sellepärast jalakäija eksiski teeületuse ohutuse hindamisel.
Tegemist on järjekordse nolgiga, kes ei jäta enne, kui ta on kellegi ära tapnud.
Usun karmasse28. veebruar 2017, 06:28
Kas olid kohal ning oled ametlik liikluskaamera et võid öelda et ületas kiirust? Jalakäia peab ületama teed selleks ette nähtud kohas mitte suvaliselt teele tormama lootes et kui mats käib siis juhil pole lube ning mina ometi süüdi ei jää...!
Haha28. veebruar 2017, 06:30
Haha ei eksinu mõlemad aga samas eksisid ka? Otsusta ära 😁
28. veebruar 2017, 08:16
Kas mõõtsid seal stopperiga ja tead, et ületas tunduvalt kiirust?
PPV28. veebruar 2017, 08:55
Millest järeldad, et jalakäija ületas teed vales kohas? Hetkel on mõlema kohta artiklis ainult väited. Alustuseks peaks mõõtma kauguse tähistatud ületuskohani.
k28. veebruar 2017, 18:13
Esiteks, kui politsei räägib ebamõistlikult suurest kiirusest, siis see ei tähenda 60 km/h. Teiseks on kommentaariumid täis pealtnägijate tunnistusi, sealhulgas autojuhilt, kellest nolk eelnevalt mööda sõitis.
Teiseks on ilmne, et külje ette tõmbamiseks on vaja oma maad - sama teepikkusega saab linnakiiruselt vabalt pidama. See näitab ka, et jalakäija ei tormanud mitte autole ette - sellisel juhul poleks autojuht üldse jõudnud reageerida -, vaid ei jõudnud kihutajalt eest ära tormata.
ahah 27. veebruar 2017, 23:14
sõna ä s s ei sobinud siis õhtulehele, pidin hunniku kaldkriipse panema, enne kui kommentaar läbi läks. on vast ikka rippus see ä s s. iga kaardipakis lausa neli sellist roppus, risti, ärtu, poti ja ruutu.
hiromant Bastelli28. veebruar 2017, 20:02
Väga tubli, et päästis Eesti riigi pensioni maksmisest!
hiromant Bastelli28. veebruar 2017, 20:03
Kuid tegelikult on ikka mõrvar küll!
//27. veebruar 2017, 19:51
Paljud kommenteerijad on vist Tallinnast või Tartust? Väikelinnas elanuna, seal nii autoga kui jalgsi liigeldes pole ma küll ulakate pensionäride probleemi täheldanud. Reeglina pensionär ikka vaatab, enne kui teele astub. Kusjuures seadus lubab tänavat ületada ka ülekäigurajata kohas, nt. kõrval- ja peatee ristmikul, kui ülekäigurada pole liiga kaugel (150m?). Väikelinnas on loomulik seegi, et jalakäija ei hakka 50 m kaugusele ebaloogilist ringi tegema (50+50= 100m). Kui ta just maja nurga tagant teele ei hüppa, vaid peatub päevasel ajal teepervel, vaadates vasakule-paremale, on talle praktiliselt võimatu kogemata otsa sõita. Rapla juhtumi puhul ma muidugi pead ei anna, sest erandeid on alati. Aga meie väikelinnas pööravad pilku vasakule viskamata ülekäigurajale tavaliselt noorukid või lapsevankritega emmed. Autojuhipoisist on mul sellepärast kahju, et lubade tegemine on noortetle kuratlikult kallis. Ses mõttes, et kui noorukil on valida kas load või auto, valib ta auto. Tegelikult on liiklusharitus üks igapäevasemaks eluks vajalikeimaid oskusi. Põhi- või keskkoolis tuleks 'kõrgema matemaatika' asemel õpetada lastele hoopis B-kati autojuhtimist. Kui seostada liiklusõpetus auto ehitusega, saame füüsikat, keemiat, matemaatikat ja anatoomiat integreeriva õppeaine, mis näitab teooria seost praktikaga. Iseõppinud juhil (2 aastat lubadeta sõitmist pole just lühike aeg!) jäävad mõned olulised nõksud, mille peale isei ei tule, omandamata või omandatakse valesti.
Nii oli28. veebruar 2017, 08:24
Muideks üle 20 aasta tagasi õpetati keskkoolis BC kategooriat koos auto ehitusega.
aga selles28. veebruar 2017, 12:24
kohas pole ristmikku.
mkl3227. veebruar 2017, 19:14
mingi lubadeta rullnokk pingutas nüüd üle.täitsa peees
lugeja27. veebruar 2017, 18:34
Nolk nägi küll inimest teel, aga ei aeglustanud, sest lootis, et siis on tee vaba, kui tema kohale jõuab, Aga tädi jalad ei liikunud nii kiiresti, jäi ette, pidurdada enam ei jõudnud. Nii käituvad paljud autojuhid, aga inimene võib koperdada või kukkuda ja siis on õnnetus käes.
Margus27. veebruar 2017, 18:10
Mismõtttes ?? Inimene ületab teed SELLEKS MITTE ETTENÄHTUD KOHAS ja süüdi on poiss ? Inimene oli sõiduteel seal kus ta ei oleks tohtinud olla ja võibolla oleks väiksem sõidukiirus aitanud õnnetust vältida. Võimatu on sõita igalpool ohutult, linnas ma ei saa pidurdada ja võtta hoogu maha iga järgneva ristmiku juures, kuna äkki keegi eksib ?
Ei õigusta väidetavat kiiruseületamist aga praegu tehakse süüdi ainult autojuht....
miilits27. veebruar 2017, 18:20
Kui sul puudub juhtimisõigus, siis oledki ainuüksi süüdi.
G27. veebruar 2017, 18:54
Kas sa ikka lugeda oskad, või puudub loetust arusaamiseks mõistus? Varasemalt karistatud, sõiduoskust omamata isik kasutab ebaturvalisi sõiduvõtteid ja sina veel kahtled süüs????
kuidas28. veebruar 2017, 12:27
ta ei oma sõiduoskust, kui viimati jäi vahele kolm aastat tagasi, järelikult oskust rohkem, kui värskelt autokoolist tulnul. Halb oli muidugi, kui ületas kiirust, aga seda ei saa otsustada kellegi arvamise järgi.
Kui28. veebruar 2017, 17:50
Ja kes korduvalt kedagi pussitanud, sellel rohkem oskusi kui algajal kirurgil ?
Liina27. veebruar 2017, 22:09
Jalakäija võib teed ületada sellek mitte ettenähtud kohas, kui ülekäigurada pole lähedal. Ei tea, kus asi aset leidis, aga väikelinnades pole väga liiklustihedust ega ka ülekäiguradu.
raplast..28. veebruar 2017, 00:39
Seal õnnetuse kohas on kohe peatuse juures ülekäigurada. Fotol on ju ka näha. Väikelinnas nt Raplas on sellised vanurid, kes ei vaata, kes tormavad autoteele, ei veendu oma ohutuses.
ka Raplast28. veebruar 2017, 10:41
Üldse ei taha juhti õigustada,õigupoolest ei saagi seda teha.Aga... ülekäigurajal,mis pildilt paistab,ei vaata enamus inimesi kusagile poole.Samas tuleb sinna autosid kolmelt poolt.Polnud ju ammu,kui vanem inimene sai sealsamas lähedal surma ja tund hiljem oli järgmine vanainimene sealsamas diagonaalis !!! üle tee minemas.Politsei silme all.Inimesed ei arvesta miskipärast mingil moel sellega,et auto on paraku võimsam.Ja eriti libedaga ka kobam,olgu seal roolis kuitahes osav juht.
Et28. veebruar 2017, 17:48
Lubadeta roolis ja 'tehakse' süüdlaseks?
TT27. veebruar 2017, 17:54
see trop tuleks koheselt vangi panna.
Juhiloata roolis!27. veebruar 2017, 17:43
Järelikult tahtlik tapja.
ben z car27. veebruar 2017, 17:39
Kuidas siis seda nolgi käitumist siis kutsuda - õnnetusjutum ?
Aili27. veebruar 2017, 17:56
muidugi õnnetusjuhtum .
ailile27. veebruar 2017, 18:33
kui lähed operatsioonile ja arstiks satub keegi, kel arstiks olemise luba ei ole (meil pole kuulnud, aga Soomes on väga mitu juhtumit, muide olnud, avalikult on info kirjas) ja opereerib sul midagi väga valesti ja sured, kas siis on ka õnnetusjuhtum? aga autojuht, kes rooli ostus, kuigi luba pole ja varem olnud juba liiklushuligaan, temal on õnnetus? mõtle selle üle.
G 27. veebruar 2017, 18:57
Siinkohal ongi õnnetusjuhtumiks sinusuguste ajud ja see, et teist tulevad veel samasugused lapsed.
maiken27. veebruar 2017, 17:26
järelikult oli juhiluba väljastatud valele kodanikule. Tal kas nägemispuue,jalad ei tööta,reaktsioonikiirus olematu,tähelepanuvõime hajumine . Ehk ladvas kah tuul ulumas . Nüüd peaks matused kinni taguma,valuraha maksma ja kinni istuma No vähemalt ikka meheeali,nii 40 eluaastani,siis lööb ehk pissi põide ja ajurakud tööle Mõned nolgid lihtsalt küpsevad maru kaua.
maiken, uu27. veebruar 2017, 18:34
tal EI OLNUD juhiluba, ta OLI juba politseile tuttav liiklushuligaan. SAA ARU :)
ben z car27. veebruar 2017, 16:46
Aga kas on vaja igaühele kes teel juhtub olema kohe otsa sõita , seda eriti Rapla suguses kohas ! Kuhu teil kiiret või kus te silmad on ?
Lugeja27. veebruar 2017, 16:56
Sinu komentaarist võib prg välja lugeda et juht ajas meelega alla inimese. Mis kuradi meelega ???!! Mõtle enne ka ikka mida sa suust valja ajad!!
lobo27. veebruar 2017, 16:07
Tsiteerin: Esialgsel hinnangul ja pealtnägijate ütlustele toetudes võib öelda, et traagiliselt lõppenud õnnetuse juures mängisid rolli valesti valitud kiirus ja sõiduvõtted.
Mis? aga see, et memm vales kohas yletas teed.. see ei ole põhjus? Minuarust sai just alguse sellest.. ja kõik muu järgnes sellele...
G.27. veebruar 2017, 17:52
Olen nõus selle kommentaari kirjutajaga 100 protsenti.
mittemõtleja27. veebruar 2017, 18:42
ehk sai kõik ikka alguse sellest,et noormeest istus ilma juhtimisõiguseta autorooli....ja kõik muu järgnes sellele....
G27. veebruar 2017, 19:00
Kas mitte kuidagi ei suudeta lõpuks aru saada, et eriti oskamatu kobakäpp ei jõua reageerida vale sõidukiirusega??? Sõidukiirus peaks nagamanidel olema eriti väike.
lobo9. märts 2017, 07:29
Kui palju on staasi auto roolitaga??? Kui oleks, siis teaks, et sellised asjad on kyllald silmapilksed. On hetki, kus pole midagi teha... Kui palju on vajutatud pidureid, just sellepärast, et jä'rsku tekib inimene teele, ja kust ei oska arvatagi... Kõige hullem see, et jalakäia ei reageeri, arvates et on kuningas. Arvestades, et on libe. need kokku tähendavatki seda , et auto ja inimese kokkupõrkes jääb kannatajaks jalakäia... Ma ei õigusta autojuhti...et ta oma vigadest pole õppinud ja istus ilma lubatetta rooli( samas, luad ei sõida) Kuid jalakäiad... Mõelge enne kui teele astute, kui palju kaalub masin.. kui libe on.. ja et tonne pole oma liikumises kerge seisma saada... Mis oleks olnud kui autojuht oleks jõudnud reageerida... ja oleks saanud kõrvale põigata.. vastu puud/posti vastu teist autot... Muidugi on naeruväärne see ytelus... pealtnägijate sõnul sõitis kiiremini kui lubatud... Kõrvaltvaataja ei suuda auto liikumis kiirust silmaga hinnata... Silmale muutub liikumis kiirus kas näed kõrvalt... tagant.. eest . Mnjah... kuid see muidugi minu nägemus.
27. veebruar 2017, 16:04
vaene mutike,ja kutist on ka kahju,piltidelt näha ju,et sündinu rõhub teda raskelt.
moskva pisaraid ei usu27. veebruar 2017, 18:37
raskelt rõhub teda vast vaid võimalikud ees ootavad jamad. sõita ilma lubadeta ja olla tuntud liiklusrikkuja - see toob inimese alla ajamise puhul kaasa suured ebameeldivused. see see kurvastabki.
G27. veebruar 2017, 19:02
haletseda seda kes pole oma varasematest juhtumistest õppust võtnud?!
kiirus27. veebruar 2017, 15:37
Aeglaselt sõitis ,olex kiiremini sõitnud olex õnnetus olematta.
Rääki Matta27. veebruar 2017, 16:13
OLEKS SA TARK, OLEKS KA SEE JUTT OLNUD OLEMATTA!
lugaje27. veebruar 2017, 16:39
Eesti keeles ei kirjutata kunagi sõnalõpuks -matta (lugematta, tegematta, minematta). See sõna lõpp on alati ja igavesti - mata (lugemata, tegemata, minemata). Seega lisaks sisutühjale kommentaarile on koolis sul endal üht-teist vahele jäänud...
27. veebruar 2017, 16:55
lõpeb, lõppeb, satub, sattub, mõttes, mõtetu, mõttetu, jne. . See on tänapäeva eesti keel.
heh27. veebruar 2017, 18:39
5 lollikest ka miinuse pannud :D ja 16.55 ei tee üldse vahet, millest jutt käib, kutt käib ikka mata-vormist. teistes vormides on eesti keeles loomulikult kaks t-d kõrvuti. ja välja toodud sõnadel on ka kaks erinevat lubatud vormi.
?27. veebruar 2017, 19:03
kes suudab kogu liikluspilti näha ehk tõesti, aga siin ju tegu kobaga.
Rapla peatänaval27. veebruar 2017, 15:26
võiks olla kiiruspiirang 30 km/h.Poed,kohvikud,kultuurimaja,bussipeatused,laste koolitee,postkontor...Rahvast palju.
Teele27. veebruar 2017, 16:52
Vastupidi! Rapla peatänav on uskumatult tühi. Olen ennelõunasel ajal sageli kõnniteel täiesti üksinda. Suur osa inimesi käib tööl Tallinnas, kohalik elanikkond on nagu välja surnud, alles lõuna paiku toimub mingi elavnemine.
Kui Tallinna tänavatel on lubatud 50 km/tunnis, miks peaks olema vaikses Rapla 30 km/tunnis?
G27. veebruar 2017, 19:07
Pehmolandias on vaid piirangud, sest ajud puuduvad paljudel ja ei näe ka ju midagi.
maamees 27. veebruar 2017, 15:21
Miks nii palju mõtetuid pilte tehtud.
27. veebruar 2017, 15:45
ei ole mõttetud.
minule ütleb see, et avnaproua käis poes süüa ostmas. ostis head ja paremat, tervislikku. aga sööma ei saa enam kunagi... kahju vanainimesest. ta oli ju ka kellegi ema ja vanaema võib olla midagi enamatki.
Anne27. veebruar 2017, 16:07
Minul on tegelikult rohkem kahju noorest juhist. Talle jääb see eluks ajaks kummitama. Olen ise 67a. ja kui käin linnas, siis pidevalt jooksevad vanad inimesed lubamatus kohas üle tee. Kas ollaksegi arvamusel, et ma vana ja võin? Ei tohiks ju nii kiire olla et oma elu ja juhtide närvid ohtu panna. Olgem mõistvamad!
jah27. veebruar 2017, 16:09
Kahju küll,aga miks minnakse üle tee keelatud kohast.Ja tegelikult just pensionärid on need suurimad rikkujad.Näen igapäevaselt seda liikluses.Kas meetrit eemal on väga paljudel kordadel ülekäigurada,aga seda eiratakse.Lihtsalt kahju,kui mõtlematult tegelikult käitutakse.Ja no helkuri kasutamisest ei tasu rääkida.Vastus on neil lihtne....jaa,mul kodus kapis neid mitu....
Vana hing 23-aastases kehas27. veebruar 2017, 16:10
Miks ei saa enam kunagi? Ei tasu olla nii kitsa vaatega, maailmas kus me elame on palju enamat, mida palja silmaga näha ei ole. Tuleb omale esitada küsimusi...
Inimsed kardavad surma, sest arvavad et on pimeduse lõksus lõpmatuseni, aga see ei oleks ju mingi kogemus :) Kui me õhtuti magama lähme, kogemegi tegelikult surma, lihtsalt üles tõustes me ei mäleta seda, sest meid pole haritud selles osas.
Imelik27. veebruar 2017, 16:14
Ja Sul vaja kogu menüüd teada?
27. veebruar 2017, 16:22
tegemist ei ole noore juhiga, vaid paadunud liiklusseadustiku rikkujaga. Lubasid pole, koolitust saanud pole. Mida siis targemat loota? Sai oma palga. Oleks bussiga sõitnud, oleks memme elus. PS! Ka memm polnud süütu kui tormas vales kohas teele
---27. veebruar 2017, 16:22
Kusjuures mind Tallinnas pidevalt hämmastab see pensionäride hulk, kes sõna otseses mõttes vales kohas üle tee tormavad. Alles hiljuti oli üks, liipas veel ühte jalga ja pooleldi longates jooksis paarsada meetrit enne lähenevaid autosid valest kohast üle tee. Isegi mina terve ja noore inimesena poleks julgenud nii autode ligidalt üle tee minna.
Endal autoga sõites oli kogemus, kus jalakäija jaoks punase tulega marsis mingi pensionär süüdimatult üle tee (õnneks tulin just ristmikult ja kiirus oli ca 20-30km/h). Andsin signaali, see ei pööranud isegi peadki selle peale.
Mulle tundub, et mingid pensionärid, kes pole kunagi elus autot juhtinud, lihtsalt ei saa aru, kui ruttu auto pidama saab või ei saa ja kui suured on tagajärjed tema tervisele, juhul kui auto pidama ei saa.
Ning siis samas penskarid kiruvad, et noorsugu on hukas, millegi pärast lapsi vales kohas üle tee minemas näen ma väga harva, aga pensionäre iga nädal.
annele27. veebruar 2017, 16:23
annaks jumal, et meelde jääb. tegemist on 20.aastase ja paadunud liiklushuligaaniga. kui ta oma elus rohkem seadust ei riku ja teisi ei tapa. siis on see õnnetus ehk isegi õnneliku lõpuga. aga kui ta veel tapab ja rallib, sisi pole ju millestki kasu. las kahetseb. see on parim,m ida ta teha saab.
Ando27. veebruar 2017, 16:28
Tark memm oled,ei tohi oma rumalusest panna teist inimest eluaeg kannatama.
27. veebruar 2017, 16:57
No 20-ne aastane on ikka noo mees veel.
27. veebruar 2017, 17:16
jalakäiast pensionär27. veebruar 2017, 17:23
Tegelikult ka mina ületan tihti sõiduteed vales kohas, seda lihtsalt seepärast, et mitte autojuhte segada. Raplat ei tunne aga küllap oli ligiduses ka jalakäijate ülekäigurada. Seega ei oleks kihutaja ka õiges kohas pidama saanud. Midagi pole parata, vana inimese ajutegevus ka juba hangumas ja tihti ei mõtle mida teeb. Kogenud juhi korral oleks kõik ehk ehmatusega möödunud aga kiirust ületava lubadeta noormehest on ka kergelt kahju, väga valus õppetund.
27. veebruar 2017, 18:00
Juhiluba polnud, ennegi rikkumisi poisil. Ehk on tal hoopis kahju oma mõlkis Audist, et selle kohal kummardab.
to anne27. veebruar 2017, 18:42
juba häbi lugeda, et noorest pätis on rohkem kahju, samuti need 44 plussi panijat. noor mees, endal luba pole, kuna on vana tuntud liikluspätt, kimab ülekiirusega kellegi armsa inimese surnuks ja annel on veel kahju tast. see on ikka mingi kõrgem pättide sallimise tase. häbi, anne!
to vana hing27. veebruar 2017, 18:43
ausalt, võta rohud ära. aga ära aja siin jama suust välja.
to ---27. veebruar 2017, 18:47
juba alatu jutt, nagu noored ületaks teed ettenähtud kohas. ise olen otsa sõitnud umbes 20aastasele neiule, kes vales kohas äkki teele hüppas. sai küll pihta ja kukkus, aga ainult minu kiire reaktsioon ja suht väike kiirus päästis teda (ja vaimselt ka mind) hullemast. süüdi jäi loomulikult tema, politsei käis ka muidugi kohal. seega ainult vanainimesi süüdistada on ikka alatu, rikkujaid on nii noorte kui vanade hulgas. helkuritega sama lugu.
sellele, kes annele vastas27. veebruar 2017, 18:50
ah et õnneliku lõpuga, kui pätt rohkem inimesi ei tapa? kui ise oleksid seal laibana maas või sinu ema, siis ka oleks õnneliku lõpuga või? kui saab inimene nii arulage üldse olla ja midagi sellist öelda? loodetavasti läheb pätt vangi.
p.s. ja ma ei õigusta, et vanainimene läks vales kohas üle tee!
G27. veebruar 2017, 19:11
Tglt ju loomad, lapsed, vanurid ongi liikluses need kelle suhtes tuleks eriti tähelepanelik olla ja asju ette näha.
Selle28. veebruar 2017, 08:41
pärast läheb vanainimene suvakohas üle tee, et jalad on väsinud ja kott on raske kanda. Kunagi õpetati "timurlasi" ehk oktoobrilapsi ja pioneere selliseid vanainimesi märkama ja üle tee aitama ja koti koju viimisel abistama. Nüüd pole ei oktoobrilapsi ega pioneere ja märkamist ei õpeta ka keegi.
V. a. Teet Teder!27. veebruar 2017, 15:03
Õnnetus juhtus Tallinna maanteel, milles sai kannatada jalakäija, kes hukkus saadud vigastustesse. Õnnetuses kaotas elu 70-aastane naine.
Kas see on normaalne inimlik kirjutis?
Ära targuta!27. veebruar 2017, 16:15
Ennem sai kannatada, siis hukkus ja kõige õpuks kaotas elu...21. sajandi meedia
Aili27. veebruar 2017, 18:04
kas sa sõnastaksid vastupidi ?
Juku 6-ndast27. veebruar 2017, 16:24
Kui ma oleksin 3-ndas klassis õppinud,siis oleksin selliste keeruliste lausete kokkukeevitamise eest küll kiita saanud.
27. veebruar 2017, 17:01
See on guugli tõlge.
dt27. veebruar 2017, 15:02
Võimalik, et memme toidukoti sisu paiskus tänavale aga miks on vaja igat leivakäärt ja piimapakki erineva nurga alt pildistada.... Kas muidu ei saanud etteantud piltide arv täis ? Johhaidii!
Mica27. veebruar 2017, 15:00
Noormehest on tõsiselt kahju. Eesti on täis neid mutte kes nahhaalselt teed ületavad seal kus hing ihkab.. kahju on autojuhist, loomulikult ka inimesest kes hukkus, kuid autojuhile jääb eluks ajaks meelde see kuidas keegi elu kaotas .. selle tõttu, et ta vales kohas teed ületas. Sellel teelõigul on pea võimatu kiirust ületada - üks ring teise p.pus kinni, peab ikka talda andma peale ringi, et üle 50km saada kätte. Nendel muttidel on alati nii kiire, et enda elu ei lähe ka korda enam.
Maanteeameti tapaplaanid27. veebruar 2017, 15:00
See on maanteeameti rahalise kokkuhoiu tulemus.
inimene27. veebruar 2017, 15:00
ennne kui astud rajale veendu et auto pidurdab.alati viga saad sina,olgugi sul on õigus.
--27. veebruar 2017, 15:02
Õigus? Kas jalakäijal on õigus ületada teed kohas, kus pole ülekäigurada??
arvan juba ammu27. veebruar 2017, 15:18
et on aeg saata kõik jalakäijad liikluskoolitusse ja eksamitele, ilma jalakäijaloata ei tohiks keegi liigelda. Liialt palju näen jalakäijate poolt tekitatud ohtlikke ja üliohtlikke olukordi. Olen ise jalakäija ja valmis eksamile minema.
ee27. veebruar 2017, 20:01
ma ise ei käi, aga roolin
Taat27. veebruar 2017, 14:59
Kahju hukkunust ja kahju poisist.Inimese surm jääb eluks ajaks hingele.
kahju27. veebruar 2017, 14:57
Väga, väga kahju vanainimesest, aga ka noorest mehest, oehh...kui kurb..
.27. veebruar 2017, 15:04
ma küll ei saa öelda, et 70 on vanainimene või vanur. Mis siis 80 või
90 on?
kunagi27. veebruar 2017, 16:31
Sa lähed ise ka sinna.Oled siis fänn? Häbematu oled.
Kurb, aga tõsi27. veebruar 2017, 14:44
on paraku tõesti see, et kõige agaramalt rikuvad jalakäijana liikluseeskirju just pensionärid. Samm tönts ja silmanägemine samuti, aga ikka ronitakse suvalisel kohal teele. See on vähemalt Tallinnas igapäevane vaatepilt.
kurb27. veebruar 2017, 15:43
õieti öeldud, ise süüdi,näen sama liikluses.
Valus õppetund27. veebruar 2017, 14:44
Millal ometi hakatakse sellest aru saama, et linna territooriumil ei tohi piirkiirust ületada! Näen isegi mõnikord, kus sõidetakse lubatust kiiremini.
Solei27. veebruar 2017, 15:21
Millal hakatakse aru saama, et teed tuleb ületada selleks ettenähtud kohas, mitte seal,kus lihtsalt tahetakse teed ületada ja roheline valgusfoor on ka abiks teed ületades.Siis kui seal on inimese liikuv figuur peal.Kui on punane ja seisev kujutis, siis tuleb oodata.
To Solei27. veebruar 2017, 15:55
Pole mingi uudis, et leidub inimesi, kes valest kohast üle tee kipuvad minema. Aga sõita linnas lubatud kiirusest kiiremini, on juba sihilik kuritegu. Autojuht jääb ellu, aga jälakäija ju hukkub!
kus27. veebruar 2017, 15:59
Kus Raplas need foorid siis asuvad? Aga antud koht kahe ülekäigu vahel nii 50 meetri kaugusel kummastki. Pidi ikka kiirendus olema, et 50ki sisse saada...
Solei27. veebruar 2017, 16:07
Olles ise autojuht, näen pidevalt ülbelt käituvaid jalakäijaid.Oleme kõik ühtemoodi inimesed, kes peavad teistega arvestama, aga jalakäijatele kehrivad wnda kwhtestatud reeglid tihti.Isegi, kui politsei seisab teisepool teed, kappavad nemad üle ja õigust jääb veel ülegi.Kui nõuda nende käest kõige odavamat elukindkustust, siis on neil sada vabandust kohe varnast võtta, aga oma keppidega oskavad nad vehkida küll ja sellelks jätkub neile aega .
to valus õppetund27. veebruar 2017, 18:55
sõidad silmaklappidega? või miks muidu sa vaid mõnikord näed. mina näen absoluutselt iga kord, kui liikluses osalen.
Solei28. veebruar 2017, 05:52
No jah, jätsin märkimatta, et nägin eile avatiid ka pealt.Ja kas pean iga inimeste lollise siia kirja panema , mida igapäevaselt näen?Jumalapäike läheb enne looja, kui sellega õhtusse jõuaksin.
28. veebruar 2017, 11:57
Vaa, kui agaralt antakse miinus punkte piirkiirust mitte ületamise üleskutsujale!!?? Kimajad meil liikluses enamus.
pärnakas27. veebruar 2017, 14:20
Lisaks veel,et auto sõitis edasi Raeküla suunas!
ähh`?27. veebruar 2017, 18:56
sõitis edasi? siis põgenes või mida sa öelda tahad?
liaki27. veebruar 2017, 14:15
võis olla kiirus suurem,no ei mõõdetud siis kaoad kõik need või olla ära
pärnakas27. veebruar 2017, 14:09
Ei loe alati ka ülekäigu rada! Täna,peale 12-st bussi oodates nägin kuida tütarlaps hakkas Riiia mnt-l Liiva tn. ülekäigurada ületama. Esimesel real PEATUS sõiduauto ja tütarlaps möödus ja oli juba valmis astuma-ületama 2-st sõidurada kui niuhti nina eest kihutas mööda selline sõiduauto tagakastiga,beezikat värvi Kahjuks eemalt auto numbrit ei näinud.Nii et on hulle küll kes ka ülekäigurajal inimesi tapavad!
127. veebruar 2017, 14:49
olen ka niimoodi kogemata sõitnud ,sest ei ole märganud
to 127. veebruar 2017, 18:57
siis tuleks sul load ära võtta, kui liikluses olulisi asju ei märka ja märke ei jälgi.
nii on27. veebruar 2017, 15:08
Olen ise sellises olukorras olnud lastega .Õnneks napilt pääsesime .Siiski kihutaja ei pääsenud ja sai trahvi,sest politsei jälgis teel toimunud.Ilmselt ei pannud kihutaja tähelegi politseid.
27. veebruar 2017, 15:16
Jooksed koos lastega suvalises kohas üle tee?
27. veebruar 2017, 15:44
Ja sina trahvi ei saanud, vales kohas tee ületamise eest?
Oh.28. veebruar 2017, 00:06
Sa "/" õpi lugema. Ära kohe kirjutama kuku, kui aru ei saanud. Kirjutati, et ÜLEKÄIGURAJAL...
Marko27. veebruar 2017, 14:05
Mul on väga kahju sellest naisest.
Sügav kaastunne tema lähedastele!
27. veebruar 2017, 15:23
Pime ja kõõrdsilm põrkavad kõnniteel kokku. Kõõrdsilm pimedale:Vaata ka, kuhu sa kõnnid!
Pime vastab kõõrdsilmale: Aga sina kõnni sinna, kuhu vaatad!
häbi sulle27. veebruar 2017, 18:58
pole koht, kus vanu nõmedaid nalju esitleda. häbene end.
27. veebruar 2017, 14:01
Kui ületad teed vales kohas siis ei saa süüdistada autojuhti, sõitku ta nii kiiresti kui tahab. Viljandis näiteks turu juures lähevad pensionäärid pidevalt vales kohas üle tee otse bussipeatusesse ja veel nad on nii nahaalsed et ei vaata sinu poole ka keeravad selja ja umbes ega sa ei julge mulle nagunii otsa sõita :( Ilus eeskuju lastele!!!
27. veebruar 2017, 22:17
Eks ta kiirustas bussi peale.Kaastunne poja perele.
hmm1. märts 2017, 03:04
teeületaja arvestab, et juht sõidab kiirusega 50 km/h või vähem.
kui juht aga 100 km/h kimab, siis teda vb. teed ületama asudes polnudki veel silmapiiril näha.
kuidas seda aru saada27. veebruar 2017, 13:38
Rapla kesklinnas juhtus täna keskpäeval raske liiklusõnnetus, kui teed ületanud mees jäi auto alla ja hukkus.
Õnnetus juhtus Tallinna maanteel, milles sai kannatada jalakäija, kes hukkus saadud vigastustesse. Õnnetuses kaotas elu 70-aastane naine.
27. veebruar 2017, 14:29
see oli duubel tapmine või tapetakse veel
no ma....27. veebruar 2017, 15:03
...ei leia kohta,kus on kirjutatud,et teed ületas mees,on ju selgelt,et naine ületas teed ja audit juhtinud noor 20 aastane mees,kes naise alla ajas
27. veebruar 2017, 15:17
Ületas teed VALES KOHAS!!!
to no ma27. veebruar 2017, 16:22
Ju on siis sisse lipsanud viga nüüdseks parandatud.
ja 27. veebruar 2017, 20:42
sõitis. ilma selleks ettenähtud lubadeta
tjah27. veebruar 2017, 13:37
...autoroolis võiks mobla näppimise asemel teed vaadata!
J27. veebruar 2017, 13:48
Äkki teed ületanu näppis hoopis telefoni. Ei maksa rääkida sellest, millest sa ei tea.
tjah27. veebruar 2017, 14:18
Ise ka usud seda juttu?
70a. memm kõnnib tänaval ja näpib mobla, ilmselt siiski mitte ... jään endale kindlaks, et mida iganes noorhärra seal roolis ka ei näppinud, ta sai eluks päris valusa õppetunni. Vaata teed ja vali sobiv sõidukiirus. Kurb, et keegi teine sellise pärast oma elu andis. Minu kaastunne lahkunu lähedastele!
To tjh27. veebruar 2017, 14:58
Ilmselgelt olen mina pime ja ei loe välja artiklist, et autojuht näppis roolis midagi ning et ta sõidukiirus ei olnud sobiv. Või sa olid autojuhi kaasreisija hoopis? Või sa oled selgeltnägija hoopis? See selgitaks asjaolu, et sa loobid siin selliseid väiteid.
to tjah27. veebruar 2017, 15:03
Õnnetuse algpõhjus on ikka vales kohas teed ületanud jalakäija. Autojuht ei sõitnud talle otsa kõnniteel. Hoolimatus oma elu vastu on asja nimi, kui ületad talvel libedaga vales kohas teed. Autojuht võib õnnetuse ära hoida, kuid ei pruugi suuta seda teha ka kõige parema tahtmise korral.
Hoidke ennast!
tjah27. veebruar 2017, 15:41
... ohutult liiklev autojuht jälgib isegi rohelise tulega vöötrada ületades, et ega sealt kusagilt keegi tuisupea välja ei karga. Bussipeatused on teine samasugune koht. Autojuhina olen ma topelt tähelepanelik neis kohtades. Ma ju saan aru inimesena ... kuid mul on kohutavalt kahju lugeda selliseid uudiseid ja ma saan aru, et 70neselt võid sa ju eksida, sest sa oled siiski soliidses eas. Tahaks lihtsalt loota, et nooremad inimesed oleksid törtsu tähelepanelikumad liikluses.
Ma alati imestan Stockmanni ristmiku läbides, et mis inimestega seal juhtub ... ütlen ausalt, et ma ei julge seal jalamehena isegi rohelise tulega teele astuda, vaatad 3x üle õla ja siis kiired sammud. IGA tsükkel sõidab mingi paavian punasega (temale põleva) üle. Minu jutu mõte on pöörata tähelepanu suhtumisele ja tahan öelda, et alati jääb inimene kaotajaks, sest auto saad alati uue osta, load saad ka uuesti teha, vangikongist saad välja tulla, kuid selle teadmisega elada on ilmselt väga raske. Kahjuks ei too see ka inimest tagasi.
loodan27. veebruar 2017, 18:59
et vanglas saab korraliku õppetunni.
raadios27. veebruar 2017, 19:00
igatahes öeldi uudistes, et pealtnägijate sõnul oli kiirus oluliselt suurem lubatust. uurimine käib.
seda et27. veebruar 2017, 19:01
õnnetusi tõesti kõiki ära hoida ei saa, aga selles juhuses on kõik selge: vana tuntud liikluspätt ja lubadeta juht ilmselt tal seda parimat tahtmist ikka polnud kah.
seda et27. veebruar 2017, 19:06
üldistada ei maksa, sulle ja mulle on raske, suurele osale inimestest on, aga meie hulgas on kohutavalt palju psühhopaate (ja see pole nali) ja muidu ilma kaastundeta inimesi, neile ei valmista see minit muret. või kas arvad, et joosep laipsool, kes andis veel kannatanute poja kohtusse ja määrati suuri rahasid saama sellelt inimeselt, kes tema ja tema joobe tõttu kaotas nii ema kui isa? kas sa päriselt arvad, et tal on selle teadmisega raske elada? ole aus? või seesama rikkuri kobina poeg, gregor, kes ajas alla mingi vist 16 (võin eksida, ei viitsi guugeldada) inimest ja seejärel vahetas nime, et elu edasi ikka kergem oleks. kusjuures nägin unes, et tema isa maksis kohtunikule suured summad, miks muidu nii leebe otsus tehti algul). kas sa arvad, et neil on raske? vangis olla muidugi on raske, aga just vaimselt, hingelist, et tappis/vigastas inimesi? ja selliseid on palju, see kurikuulus beebi surnuks sõitja kristajan jne.
vot ma ei usu, tee või tina.
Rapla kodanik27. veebruar 2017, 16:46
Kust sa sellise asja veel välja lugesid et juht telefoni näppis????
tjah (to: Rapla kodanik)27. veebruar 2017, 21:23
Tead, seal ei ole reaalselt vahet. Juhtimiseks inimesel õigust ei olnud ja ülejäänud jutt on ilmselgelt minu subjektiivne arvamus, natukene ehk isegi emotsionaalne ja spekuleeriv ... kuid on olemas reeglid (nt. see, et kui lube ikka ei ole, siis sa ei juhi autot) ja see 20a. vana inimene oleks oma elu võinud natukene vastutustundlikumalt elada. Kurb, et seekord nõudis selline käitumine suisa inimese elu. Ta oli kellegi ema, õde, vanaema... kuidagi raske on autojuhi suhtes salliv olla, suvaline lubadeta tatikas.
27. veebruar 2017, 13:36
Keset päeva pole võimalik seal alevis eriti suure kiirusega sõita, oleks veel pühapäev, siis vast küll.
ära soga1. märts 2017, 02:57
keset tööpäeva on Rapla üpris tühi. ennegi peatänaval kihutajaid nähtud.
Jürka27. veebruar 2017, 13:36
Kriminaalmenetlus võiks välja selgitada, kas hukkus mees või naine ja siis sellest Õhtulehele ka teada anda.
sugu on vaid sotsioloogiline konstruktsioon27. veebruar 2017, 19:08
tänapäeva maailmas võid olla mis soost aga soovid. suguelundeid muutmata, muide. gender-värk, you know.
Solei27. veebruar 2017, 13:35
Kaastunne lähedastele.Ja ehk nüüd teised lähedased panevad oma lähedastele südamele, et nad ületaksid teed ettenähtud kohas ja enne ikka veenduksid, kas on ohutu teed ületada.Kõrge vererõhk ja pensioniiga ei päästa kedagi.
27. veebruar 2017, 13:33
Krt! Kohutavalt kahju hukkunust ja noorest mehest. Traagiline pressifoto.
Ulg27. veebruar 2017, 14:35
Millest või kellest tal siis kahju oli? Kas sellest, et ületas kiirust või tappis valet kohast teed ületanud inimese?
Helkur27. veebruar 2017, 14:58
See, et keegi arvas, et ta kiirust ületas ei tee inimest veel süüdlaseks. Las enne uuritakse ka asja.
27. veebruar 2017, 17:08
Nn. pealtnägijad ARVASID, et juht VÕIS ületada sõidukiirust. Pole veel tõendeid avaldatud, et ületas kiirust.
to helkur27. veebruar 2017, 19:09
lubade puudumine ja regulaarne liiklusrikkumiste tegemine ka mitte? mis inimene sa oled küll :(
kes kes28. veebruar 2017, 01:40
Helkur on täiesti tavaline paavian, kes ei saa aru, et load on mingi põhjusega.
asjade loomulik kulg27. veebruar 2017, 13:31
aeg minna ja aeg tulla taevaliste või põrguliste seltsi - igaüks valib aja ...
Kes siis hukkus?27. veebruar 2017, 13:31
.... kui teed ületanud mees jäi auto alla ja hukkus. Õnnetuses kaotas elu 70-aastane naine
Nii käibki27. veebruar 2017, 13:34
mees jääb auto alla ja naine hukkub. Tead, ma ei imesta siin Eestis enam mitte millegi üle.
otsustage ometi ära...27. veebruar 2017, 13:30
kas oli siis mees või naine. Sellist lõppu ei soovi kellelegi, kaastunne.
14.0227. veebruar 2017, 14:23
Millega need vanurid siis sealt teest üle kihutavad? Sinu jutu järgi võib arvata ,et noored juhid longivad oma autodega teel ja vanurid jalgsi kihutavad?
14.02-le27. veebruar 2017, 14:41
Autode kiirusest, keskpäeval ei ole selles kohas kuidagi võimalik kiiresti sõita ja vahet pole kui hoolikalt teed vaatad sõites, see ei kaitse nende ülbelt teele tormavad vanurite eest. Näen pidevalt, kuidas mõned vanurid end kõikevõivateks peavad ja ülbelt teed ületavad selleks mitte ettenähtud kohas. Signaali andes jõllitatakse veel vihaselt autojuhi poole ja õigust näib ülegi jäävat. Samuti on ülekäiguradade juures, kus kael näib nii kange olevat, et kohe mitte ei saa pead pöörata ja veenduda enne teele asumist, et autot ei lähene ja autojuht on ikka neid märganud.
Ei õpita teiste vigadest
27. veebruar 2017, 17:12
Vanuritel-penskaritel on rulad, tõukerattad, rulluisud, jne.. Mis veel on? Ahah, see tasakaaluliikur! Eks nendega siis kihutavad.
to ehh27. veebruar 2017, 19:10
mina ja teised arukad. sina ju kaitsed paadunud liikluspätti ja lubadeta sõitjat ja tapjat?
to ehhile27. veebruar 2017, 22:26
paadunud liikluspätt? Kui viitsiksid süveneda, siis oli kirjutatud ka seda, et karistatud kunagi ammu ja seegi pole kehtiv.