Antud juhul on süü kahepoolne. Märgistamata takistus teel ja juht, kes ei valinud sobivat , vastavat oludele, sõidukiirust mis oleks võimaldanud ootamatu takistuse ilmumisel peatuda. Jutt operatiivsõidust on täielik mula. Operatiivsõidul tuleb kasutada vilkureid kui ka vajadusel helisignaali, ohutuse tagamiseks.
EI TAHAKS KEDAGI SÜÜDISTADA..AGA...20. märts 2017, 23:55
OLEN PRAKTILISELT 7AASTAT PIMEDAS TALLINNAST RAKVERE SÕITNUD...ja tavaliselt ikka kiiremini kui lubatus suurem osa veel heal vene ajal...ja krooni algul...alati sai jälgitud vastu tuleva auto tuledest...kas ei ole varje teel...ja tavaliselt ikka nägi kui keegi jõlkus tee serval..või seisis ...kuigi selles videos ei ole seda absoluutselt näha...nähtavasti pardakaamera eraldusvõime on inimsilmast viletsam...aga selliselt traktoriga seista sellises kohas ei kõlba ikka kuidagi mitte...
JOKK. Kui kokkupõrke hetkel traktor SEISIS, siis poritiival istunud vana ei saanud kuidagi moodi olla KAASSÕITJA. Nii et vähemalt sellest patust on traktorist puhas.:D
kui autojuht ei suutnud näha traktorit, kas oleks ta näinud teel viibivat looma või inimest? Ega kõigel pole kahjuks alati vilkureid ja tulesid küljes, peaks olema ikka juhil natuke mõistust, et mitte sõita pimesi, kõike võib juhtuda! Pole ka vabandus vastutulev auto, kiirus tuleb valida vastavalt oludele.
Sellega tuleb lihtsalt arvestada, et iga meetri tagant vōib tont teele ilmuda ja sina pead seda kohe nāgema. See, kes rahumeeli ūle sōidab, on mōrtsukas.
mul sulle kui kuningale üks meenutus enda käest kohe võtta- nii kui kraavivõsa tagant põlluteel lagedale sain, oli suur siga jalutamas risti üle tee ja hea, et ümber ei keeranud ja taga ei ajanud, sest siga jookseb kiiremini kui 50-60 km/h ja külavaheteel pole su kiirusest kasu...küll keeras tagasi kraavist keskmine siga, kes pidas valvet põrsaste üle, kui suurel maanteel sõitsime aga õnneks teeveerel tekkis tal teine mõte ja kadus koos oma perega metsa...nemad peavad sind tölliks, saad aru.
jah. öösel võib tõesti ainult lollakas siga tuledeta traktoriga maanteele ronida! Äärmisel juhul ka mõni pulgaprooviabielu tegelane. Mõtlev inimene selliseks ohuallikaks ei ole!
seisvale asjale otsa sõit ju otsasõitja süü, olgu see poltsmen vms.teist seisukohta ei saa olla...või arvab poliisiautojuht, et traktor tuli ise talle otsa ....kus tuled on, kus silmad on????
eesti riigis on liialt palju politseinike ja ilma tuledeta sõitvaid&seisvaid traktoreid. Ja veel, nendel traktoritel puudub tavaliselt kabiin ja poritiival kõõlub kaasreisija.
Googeldasin ja sain eesti keele seletavast sõnaraamatust kinnitust oma senisele teadmisele, et reisija on see, kes reisib kas rongi, laeva või lennukiga. Seega traktori poritiiva peal ei saa kunagi olla reisijat.
See on nagu soomes, kus traktor põllul tööd tehes kasutab vilkureid, aga teel sõites mitte. olen ise ka pidanud tagant otsa sõitma paar korda sellisele liikurile. Ei saa aru nendest vilkurite otstarbest, mis traktoritele paigaldatud.
Seisva masina poritiival istujat ei saa lugeda kaasreisijaks, sest nmasin seisab aga mitte ei liigu. Teadmata tagamaid arvan, et siis tuleb korralik rappimine.
operatiivsõiduki lähituled näitasid väga maha,horisontaalne joon peaks 40 meetri kaugusel olema.Normaalse reaktsioonikiirusega saanuks 70 se kiiruse pealt 40 meetriga pidama.Videolt tundus, et ei jõutudki pidurdada...
Kui see jurakas oli roolis sisi on ta juht, ka siis kui masin ei käi ega sõida. Oleks see ront seisnud õuepeal, siis oleks juba raske liigitada teda juhiks, aga tegemist oli teega. Kui loed seadust, siis kariloomi ajav isik on ka juht.
KOMMENTAARID (37)