Mis me räägime maanteedest. Isegi Rattateid ei suudeta vajalikult määral ja tasemel ehitada. Nagu kilplased siblivad paigal. Tartu- Elva vahel peaks olema valgustatud kergliiklustee, nagu kunagi ELVA linnapea KRUUSE VALIMISLUBADUS OLI. Mida pole on ikka see kergliiklustee, mida pole isegi alustatud. Kruuse käis vahepeal põllumajandusvirschafti õppimas ja jättis tee ehitamise kus seda ja teist. See kant Eestis on üldse üks vaeslaps. Pole meetritki kergliiklusteed ehitatud. Elvas olevat üks kõnnitee nimetatud ainult kergliiklusteeks. Ehk ehitatigi siis kergliiklusteede rahadega, miks muidu selline nimetus, mis kuidagi sinna ei passi.
Enam kui kakskümmend aastat tagasi räägiti midagi Via Balticast - st Tallinna - Pärnu maantee neljarealiseks ehitamisest. Aastad möödusid, siis kohendati natuke teepeenart ja juba rääkis massimeedia, et Via Baltica ongi valmis
ei ole kursis teiste endiste idabloki riikide teeehitusega, kuid mida aasta edasi, seda arusaamatum tundub uue vabariigi algusaastail ette võetud teedevalitsuste lahutamine maanteeameti esindusteks ja teehooldusfirmadeks. Sisuliselt jätkas ülemuskond riigiametis, lihttöölised suunati aga endiste ülemuste juhitavatesse erafirmadesse. Ausalt öeldes oli vana süsteem parem, sest ühe firma all olles suudeti pisemad tööd kiiresti ära teha. Ka ehituste ja remontide planeerimine oli elulähedasem, turbosid ja grandioosseid superristmikke ei ehitatud. Rääkimata ringide tuleviku tarbeks varuks ehitamisest. Iga kord Tartust Viljanid poole sõites neid äkki maanteele ilmuvaid ringe nähes, millel ristuvad kõrvalteed puuduvad mõtlen, et vist jäid kellelgi liivakastimängud mängimata.
Teede ja selliste ringide ehitus on suurte rahapesu, raha "lahustamise" jms võimalustega. Tallinna lähedal tehti neid tillukesi ringe isegi keset metsa!
oma paksu rahakoti otsas mida me kõiksugu maksude näol maksame ja töö tegemine on utoopia selles ametis. Peaasi, et papp taskusse tiksub ja mida rohkem seda uhkem.
Kutsuge soome spetsialistid ja arhitektid siia teesid ehitama, õhtul veel teed ei ole, aga hommikul juba on, vot nii käib soomes teedeehitus, siin niikuinii seda tehtud ei saa ja tuleb ka odavam, kui soomlased seda oma jõu ja nõuga ning tehnikaga teevad.
ei tule iial meid kaitsma, see on päris selge! Prantslased on siia kutsutud ja põhjusega! Aga sa kriba täpsemalt, kus ja millal need kolakad teid lõhkusid!? Eks ole?
Need eurorahaga ehitatud teelõigud on surmateed oma ülijärskude kraavikallastega Sõidad nagu Karpaatias Aga erilist imestust väärib mingi killustikusodi laotamine aukudesse mida siis sõitvad autod hoolega kraavi tagasi puistavad Kui teaks autorit annaks Jaan Tatika auhinna
eesti teed käivad maantreeametile juba palju aastaid üle jõu. aga see pole veel midagi, mulle viimasel ajal tundub, et maksumaksjale käib terve riik üle jõu.
Kuhu see kütuseaktsiisi raha siis sai, mida autoomanikud maksavad, et teedel normaalselt sõita saaks. Miks ei võeta laenu teede ehitamiseks, nagu seda kõik normaalsed riigid on teinud, sest meie ju ka maksame sinna ühiskassasse, järelikult on õigus ja ette nähtud ka seda raha kasutada mitte ainult pagulaste peale kulutada, meil hoolitsevad teede remondiks vajamineva raha olemasolu eest ju autoomanikud ja autojuhid, kellel autot pole, sellel on suht suva, kes teesid remondib, sest nende taskust teederemondi raha ei võeta, kuigi teesid kasutavad nemad täpselt samuti.
Milleks kogu aeg on kütuse aktsiisi tõstetud. Milleks on vaja totakat RB. Tehke teed eestis korda nagu vaja. Lollid ministrid meil nagu nad on. Üks turakas hakkas lumele maanteed ehitama. Tine müüs Haapsalu raudee relsid maha polevat vaja. Kes vastutas, oleks pidanud vennikese maksma panema.
Just nimelt varastavad aga ajuhiiglased ei saa aru et iseenda alt tõmbavad pinda ära.Teed on pasad,kitsad ja kvaliteet ei saagi olla kui ei panada õiget kihti.Koormus on aastaid aina kasvanud,Maha pöörded 90 km kiirusega trassil ei kannata ammu kriitikat.Pole ime kui kellegile selga sõidetakse.
ajakirjandus räägib oma probleemikäsitsusest ... ikka väga nigla seisukoht. probleem on ikka meie autojuhtide koolituses ja oskustes ning uus põlvkond on sellega hädas. pole enam vanu koolitajaid, pole nii palju raha , et omandada oskused ja .... ärgem häbenegem öelda - inimõiguste ja vabaduste temaatika on toonud ka teised meetodid koolitusse. see, et tühipaljal eksamil käiakse mitu korda ja võid lolli mängida ei tulnud minevikus kõne allagi. tasemel liiklusõpetajal ei saanud juhtuda olukorda , kus tema 150 õpilasest ei teeks 148-149 õpilast esimesel katsel eksamit ära. ja need 1-2 läbikukkunut pidid ikka pärast hullusti pingutama , et üleüldse kunagi uuesti eksamile saada. nii, et teed võib olla või mitte , see pole süüdi ... ikka lohakas ja loll juht on see hädade põhjus.
KOMMENTAARID (32)