Mul oli kunagi selline juhtum ... Load olid alles 2 nädalat olnud ja sõitsin tuttava autoga kainekat.. Kuna autol puudus tagumine stange .( oli küljest võetud) Siis sai numbrimärk taha klaasile pandud plastiku ja klaasi vahele. kui oli ühe inimese koju viinud mööd kruusa teed siis tagasi asulasse jõudes oli numbrimärk ära kukkunud pagasnikusse. ja ei märganud seda.. ja sellel hetkel kui olin asulasse jõudnud oli täpselt politsei taga ja võttis kohe rajalt maha.. ning hakkas trahvi tegema . kuigi ma üritasin neile igatepidi selgeks teha et see on aukliku kruusatee pärast klaasilt maha kukkunud . siis see neid absoluutselt ei huvitanud . hiljem sain trahvi 40 eurot.. tagnat järgi targutasid ka veel et pane ikka ilusti siis akna külge kinni ..
Puha -Risti muristus.On ikka karmid reeglid ja korged trahvid.UKs saad oma autole uue numbrimargi valmistada kumne minutiga autotarvikuid muuvas kaupluses.Auto dokumendid peavad kaasas olema.
Omast kogemusest võin öelda, et politsei ja ARK ei tee midagi. Nimelt murti mu autol suurem osa esimesest numbrilauast ära. Tegin politseisse avalduse ja küsisin kas võib selliselt edasi sõita? Vastus oli: Kui ARK lubab siis võib. Läksin peale seda ARKi uut numbrit tellima ja küsisin seal sama küsimuse, ja imestuseks sain vastusesk: Kui politsei lubab siis võib küll sõita. Võibolla on viimase 5 aastaga muutunud suhtumine aga väga kahtlen selles. Muidugi kui politseile millegagi silma jääd peale nr-märgi, siis võib ta kindlasti maha võtta.
kui suudad tõestada et kaotasid siis pääsed eluga. reeglina politseid ei huvita kuhu number sai vaid see et seda pole. liiklusseadus vist ütleb midagi sellise juhtumi kohta nii et võiks nagu tutvuda ilukirjandusliku teosega mille nimi on liiklusseadus. siis tekkib küsimus kuidas inimene sai load ja juhtimisõiguse kui ei tea mis juhtub kui puudub number?
Kõige tähtsamale küsimusele, et kas ma liigelda tohin kui numbrimärk kadunud teel olles (varastatud bensukas või marketi parklas), seda ei suudetud ikka teha. Krdi bürokraadid, õppige juba kord küsimustele vastama.
A kui ma ostan auto millele pole tootja ette üldse ühtegi numbrimärgi kohta ette näinud - mida siis tee? Ise ma auto konstruktsiooni muutma ei tohi hakata...
Tegin asendusnumbri saamiseni nii: skanneerisin olemasoleva numbrimärgi ja printisin tulemuse paberil välja. Väljatrüki kiletasin läbipaistva teibiga numbrialusele. Keegi ei tülitanud nende mõne nädala jooksul.
Politsei helistab Reinsalule, kle, meil siin üks väidab, et kaotas sõidu ajal numbrimärgi ära. Mis teeme? Reinsalu vastab: Oota hetk, püsi liinil, mul Sester siin kõrval, kohe küsin. Kuule Sester, kuidas eelarvega praegu on? Sitasti, nagu ikka vastab Sester. "Pane täiega trahv ära ja otsi veel vigu !" peaaegu röögib Reinsalu teisel pool toru ootavale politseinikule.
Number tuleb korralikult kinnitada, siis jäävad sellised jamad olematta, olgu tee milline tahes. Ei taha reklaami teha kuid Lilleplasti raamid hoiavad numbri korralikult kinni ja on kvaliteetsed. Aga kui ostad mingi leedu poola ärakäiva alumise osaga raami, siis on numbrimärgi arakadumine vaid aja küsimus. Neil hoiab seda alumist osa kinni ainult 3 trukki japõrutusel tulevad kohe lahti ja ongi number lännu. Kõige kindlam kahe 6mm poldiga stange külge kinnitada nagu vanasti, kuid see pole eriti esteetiline ja praegusel ajal vist tohigi lisaauke numbrimärgile teha.
Taga sõitev peab peaaegu kohe taga olema või siis üks auto vahel (seega suht vähetõenäoline variant). Samas vastu tuleb linnaliikluses neid va politseimasinaid ikka üksjagu.
KOMMENTAARID (29)