Ma ei saa aru, kas Tallinna tänavad kuuluvad ainult Tallinna linnale või on need ka Eesti Vabariigi tänavad. Aastaid varem oli jutuks, et Tallinnal ei jätku raha teede remondiks ja riik ei anna linna tänavate remondiks raha. Mis siis nüüd viga on - peaminister hr. Ratas ju saab raha eraldada. Varem oli Savisaar süüdi, et Tallinna tänavad on auke täis, kes nüüd süüdi on? Kas ikka Savisaar, kes Hundisilmalt võlub tänavatesse auke. Ta ju kõikvõimas. Kõik, mis oli riigis või Tallinnas halvasti, ikka oli süüdi Savisaar.
...võetakse korraga terve tänav üles kui see juba vilets---selliseid auke seal muidugi küll ei näe. Järgmine päev pinnatakse, silendatakse ja siis täielt uus asfalt. Ega see lõputu lappimine ju aita--kui juba tänavas auk, siis järelikult on pude terve see tee ja augu täitmine on ainult ajutine, täidetud augu kõrvalt "rebeneb" uus. Loomulikult on TAllinn uhke oma "tasuta transpordi" ,linnalehtede, TAllinna TV ja valimisreklaamide üle---kusagilt peab ju rebenema või kuidas.
Kas ainult Tallinna tänavad? Tänavate olukord pole ühelgi kevadel kiita.Tallinnas alustati üsna varakult ja kui asfalttehas tööle hakkab, läheb töö edasi suurema jõudlusega.Siin toodud näide on taas Tallinna opositsiooni halamine
Loe USA soolavööndi kohta - sealsed autojuhid kiruvad täpselt samamoodi ja peavad oma osariiki maailma kõige auklikumaks. Sool tapab asfaldi ja nii see on. Iseküsimus, miks ettevõtjad rekkadega just Tallinna keskel tahavad asuda. Vastus on muidugi sadamas ja pidevas kruiisiliikluses. Seda ei olegi nii raske lahendada, sest laevafirmad tahavad ka kasumit saada.
iga aasta üks ja seesama tont Tallinna tänavatel -augud Eesti asfalt , kas me ei oska või pigem ei taha teha kvaliteetset asfalti kutsume siia siis välisspetsialistid asfalti tehasesse segu koostist koostama meie omad on asja ka seal osanud ikka täitsa p...keerata enda ahnusest
Sel vingatsist "ettevõtjal" soovitan kolida nt Paidesse või Pärnusse, vot kus seal on 4-realised sirged ja aukudetta teed ja tänavad, ettevõtja saab oma täislastis külmutusautoga kimada lausa 90-ga. Minalinna põliselanikuna paneks linna sissesõitvatele autodele maksu peale ja selle raha eest siis remondiks kevadisi tänavaid, jääks seda huilgamist ka vähemaks. Kui see Tallinn nii kole koht on elamiseks, miks siis iga kuu valgub sadade kaupa siia elanikke küll Võrust ja Saarest? Tegelikult on põhjus selles, et RE tahab ise n-ö suurelt võita linnapea koha Michailile.
alustaks vingumise asemel sellega, et kasutaks naelrehvide asemel lamelle. Nendega saab väga hästi hakkama nii linnas kui maanteel! Vaja ainult mõistust ja vajadusel mitte uljaspeana kihutada. Siis oleks ka auke vähem
Me ei kavatsegi seepärast, et sinusugused oma lamellidega teedel uisutavad ja teisi ohtu seavad, oma ohutusest loobuda, et kaamelisõnnikust ja savist teekate vähem kuluks. Norras sõidetakse maanteedel kettidega, millede nagad on 20mm pikad ja asfalt nagu püsib. Ikka teedeehitajate pomode taskud kulutavad neid teid, mitte naelutatud rehvid.
Küll Tallinna tänavad tehakse korda nagu kõik muugi. Huvitav, et seda ei kirjutata kui palju toredaid asju on Tallinnas tehtud. Ikka püütakse vigu leida.
KOMMENTAARID (19)