Eesti uudised

Tugiisiku sõnul oleneb pagulase käekäik Eestis tema taustast, töökogemusest ja iseloomust (162)

LISA KOMMENTAAR

tulevane EKRE valija29. märts 2017, 20:12
Eesti kvoot on null, valimistel näeme!
eestis on kaks foobiat29. märts 2017, 19:36
pagulased ja homod. Jõudu teile külamehed. Väljas on kevad ja ilmas on nii palju ilusat, et aga ei nähta .
19:36 On muidugi29. märts 2017, 21:43
aga Teil külakell palju rohkem, kleptomaania, juurteta iminapp, isamaa viha, rahvapõlgus, globalismi lembus jne. Unustasid veel lisada põhiasjad-nats, marxist, kremliid, ekriid, õhtu ja öö ees, kui mode tuttu läheb, hakkab sul põhitöö peale.
Teeline29. märts 2017, 21:54
Foobia tähendab millegi-kellegi kartust. Ei karda neid homosid ja sisseveetavaid keegi, lihtsalt rahval on kõrini poliitikute valetamisest ja oma vähese palgaga loodritele hea elu kindlustamisest.
eu30. märts 2017, 13:57
Mina näen Eestis siiski ainult HETEROFOOBIAT.
Jah29. märts 2017, 19:11
Tere. Olen nee ger, tulin siia kaugelt maalt, olen töökas ja otsin tööd.
Veel otsin elamist ja valgete juustega naist keda pa nna.
yx29. märts 2017, 17:26
neegrikallistajad ja riigireeturid...palju meelelahutusliku sisuga neegriarmastuse mula tarbivate inimeste aju mõtlev osa hääbub...nyyd kus taskud raha täis on aeg tagasi tõmbuda...
Jajahh29. märts 2017, 14:46
Pagulaste(sõjapõgenike) puhul jah.Kuid kui rääkida illegaalidest,millised on seosed siis?Eesti kodanikke huvitab rohkem,millistel tingimustel ning miks võetakse vastu illegaalseid sissetrügijaid.
Juba 2011 tehi isegi õppefilm "Mustvalge eesti"29. märts 2017, 13:42
kuid võta näpust keegi ei viitsi võtta õppust ja ilmselt mehaanikutest ikka töötegijaid ei ole.Kõvad raha eest hängijad on nad küll,sest see inimrühm toitub meist siiani?. https://www.youtube.com/watch?v=gmjDC3y9sDM
Selles filmis30. märts 2017, 11:54
Kas see ongi see käekäik ja teenused mida tugiisik promob-diivanile lähenedes kliendile musi ja käperdamine?
Ziil29. märts 2017, 13:07
BS, päriselt! Ma ei viitsi seda tugiisiku ja koolituste pirinat kuulata. Tahad aidata nii hirmsasti? Mine aita vanureid, kelledest liiga paljud virelevad allapoole toimetuleku piiri, lisaks tervisehädad ja vaevused.
marvan29. märts 2017, 12:47
se on riigireetmine nagu 40
Vanaema maalt29. märts 2017, 11:56
Meie oma riigipalgal olevad selgeltnägijad aga millegipärast ei näe ega kuule midagi , Kaua see jahumine käib, häbi tundmata oma rahva ees???
Sähköporo 29. märts 2017, 11:37
Soomes on töö tegemiseks vajalik tööturvalisuse kaart. Talvel prooviti rakendada pagulasi lumekoristustöödel...esimene kursus lõpetas koolituse edukalt.Peale seda levis pagulaste seas uudis,et kursuse läbinu rakendatakse tööle. Järgmistest korraldatud kursustest sai farss...keegi midagi aru ei saa, kohal oldi vaid nii kaua kui nimi kirja sai, vabandati puuduliku kirjaoskusega või koolituse keelest mittearusaamisega...põhimõtteliselt mängiti lolli. Avalikku infot selle kohta pole aga eks koolitusfirmadest lekib aeg-ajalt. Neil vahet pole, kursuste eest makstakse eelnevalt ning neid ei huvita,palju sealt läbi saab...
siinsamas õl-s oli anekdoot,29. märts 2017, 12:58
kõlas umbes nii:Ahvid on targad loomad,nad ei pinguta,et rääkima õppida,sest siis pannakse nad tööle...
kursus kursuseks30. märts 2017, 11:56
aga kas neist esimestest keegi ka lund koristama läks?
jajah29. märts 2017, 11:18
Ja kuidas sa saad teada nende tausta, tööoskused, iseloomu ja muu? Silmadest loed välja ve? Või kuulad nende "sõjapõgenike" ja pagulaste (muinas)juttu!?
maali29. märts 2017, 11:32
kui tausta ei õnnestu välja selgitada, siis ei ole ametnikel ka mingit volitust seda inimest siia tuua. lugege varasemaid dokumente, neid millega anti siseministrile Brüsselisse minnes volitused pagulaste vastuvõtmise protsessis osalemiseks. ei olnud ju nii, et minge ja kirjutage alla millele iganes, küll pärast klaarime.
kas sa oled puudega29. märts 2017, 11:35
et aru ei saa. See ilmneb mõne aja möödudes, varsti on selge pilt. Kui eksisid ja inimene ei sobi siia - tagasi.
29. märts 2017, 11:48
Kui kaua on "mõni aeg"?
11:35 oledki puudega29. märts 2017, 12:00
Tänaseni möllavad Harkus, kedagi pole kuhugi saadetud, toidame ja katame, ise nälgime edasi. Ei näidata siin sissetoomist ega väljaviimist, kütame oma rahvale vaid makse juurde.
et29. märts 2017, 13:07
sa oled ise puudega!29. märts 2017, 16:19
Jutt on tugiisikust...kas tugiisik ootab nn mõne aja ja siis otsustab, kas siia või tagasi!? Pealegi ütleb kogemus ehk siis näited terrorismirünnakutest-ja muud laadi kuritegevusest, et neid viivad siin euroopas läbi enamuses aastaid siin elanud islamistid! Nii palju siis sobimusest!
harimatu oled ikka küll29. märts 2017, 19:33
Pagulasi rahastab EL . Nii rumal sa oledki, kõik ühte patta.
19:33matsile30. märts 2017, 09:18
Osaliselt vaid, kõik on ajakirjanduses teada olnud, ära kaaguta niisama.
Kas sellisel29. märts 2017, 11:04
oioioi29. märts 2017, 10:47
Iseloom ei puutu asjasse, tuleb selgeks teha esmased seadused, mis meie riigis igale sissestulnule on kohustus, austada meie riigi seadusi ja neid täita. Õppida riigikeel selgeks ja tööle minna. Sealt on lihtsam juba end sisse töötada ja harjutada võõras keskkonnas eluga.
See kõik on vaid ilus teooria29. märts 2017, 10:50
Tegelikult ei viitsi nad midagi õppida, usupõhimõtteid muuta ega tööle minna. Rootsisse saabunutest on tööle asunud alla 1%!
29. märts 2017, 11:02
Kui nende usk ise näeb ette igaühe kõrvaldamise, kes nende usust taganeb, mis mõttes sa ootad neilt usu põhimõtete muutmist?
kas sa aru ei saa29. märts 2017, 11:10
Ära lahmi labidaga, need vähesed, kes õpivad keele ja töötavad. Nemad jäägu edasi.
sa loe rohkem29. märts 2017, 11:36
Islam ei luba tappa jne. hari ennast
baphomet29. märts 2017, 13:03
Islam mitte ainult ei luba, vaid lausa käseb uskmatuid ja teiseusulisi tappa. Parimal juhul kristlase või zoroastristina võid neile hiiglasuurt pearaha maksta.
Seetõttu on selge, et siia tuldi naiivsekeste kaela peale vege teerima.
need jäägu,kes on tulnud,29. märts 2017, 13:09
siin oma restorani avanud vms.ja maksavad makse,ülejäänud on lihtsalt inimsmuugeldamise tulemusel sisse veetud ega hakka kunagi tööle.
0,7 %29. märts 2017, 13:13
ja needki on nn sotsiaalsed töökohad, tõlgid oma ju nn dele või suure riigipoolse algkapitaliga kebabiputkad. või siis mõni firma, kes saab kõvasti makstud selle eest, et neid tööle võtab ja siis tehakse promopilte, kuidas af labidat hoiab vms. loomulikult on ka fimrasid, kus juhid ongi nii sallivad, et võtavad neid affe sinna poputamiseks.
saan küll aru29. märts 2017, 13:13
siia pole ühtki vaja, ka need vähesed natuke arukamad mingu tagasi.
uiuiui29. märts 2017, 13:10
selline ei soovi tööle minna, ta ei tulnud siia tööle, vaid lõbutsema. tööd teevad valged orjad, kes pole moslemid. keelt ei õpi nad ka aastakümnetega, nagu meie venelasedki. ja seadusi võib neile ju selgeks teha, eks keegi saab selle eest korralikku raha, tõlgid ja puha, aga neid seadusi ei pea nemad millekski, neil on oma šaria ja see on ülemuslik igal pool. pole vaja teha nägu, nagu see võiks teistmoodi olla.
Bretooni linnuvaatleja29. märts 2017, 10:40
Väike õppevideo meie tegelinskitele, kes pagulasi impordivad. Oleme hetkel samas staadiumis, kus Rootsi umbes 30 aastat tagasi. Meil juba omad Rinkeby'd olemas - Mustamägi, Lasnamägi. Jääb üle vaid oodata eskaleerumist.
https://www.youtube.com/watch?v=0SmKcdg5pQM
29. märts 2017, 10:34
pange nad lennukisse - nagu Inglismaal tehakse - ja saatke koju tagasi. olen nõus neile hüvastijätuks lehvitama tulema.
Kai29. märts 2017, 11:57
Elan Inglismaal ja mingitest lennukitest pole midagi kuulnud. Vastupidiselt eestlastele, on pagulased teretulnud aga sama ei saa oleda ida- eurooplaste kohta. Inglane on uldiselt vaga kaastundlik ja pole veel kohanud kedagi, kes utleks, et sojapogenikke ei peaks aitama. Eestlane ei salli ju kedagi - ei sobi talle teine eestlanegi.
11:57 / Kai-Mai-Vallo29. märts 2017, 12:20
Sa oled kohalik salliv sildna-kai.Ära unusta, et eestlane oskab ka CNN-i vaadata ja teisi euroopa kanaleid, kus seda näidatud on.Ongi konkreetselt lennukile pandud ja tulebki hakata panema. See pidu teisiti ei saagi lahendust. Seda tuleb juba Vahemere rannikul tegema hakata, samade paatidega tagasi, mitte päästmise sildiall hea rahaeest kohale tarida.Kakelgu oma uskumiste ja uskumuste pärast omal maal edasi.
ja nüüd29. märts 2017, 13:21
on see s aast kindlasti juba tagasi inglismaal, kus töö pooleli jäi. mis see siis itaaliast tulla ka on.
lehvi29. märts 2017, 12:02
10.34: olen nõus lehvitama
Olen nõus natuke mingisugusesse ühtsesse fondi maksma
(kui keegi noorem ja hakkajam asutaks),
mis orgunnib need "nõrgad ja õnnetud" tagasi nach
ehh29. märts 2017, 13:15
inglismaal on neid nii palju, et kui ka iga päev neid lennukisse panna, ikka jätkuks aastakümneteks. samal ajal tarakan ka paljuneb ohtralt muidugi. ja samal ajal tassitakse liibüa rannikult uusi sisse.
29. märts 2017, 14:58
umbes nädal tagasi oli uudis, et terve lennukitäis taheti Londonist Nigeeria poole läkitada, aga mustad möllasid ja takistasid lennuväljal, politsei võitles nendega ja lend lükati edasi
vot jah,29. märts 2017, 10:02
pagulaste käekäik huvitab! Tehke enne oma inimeste käekäik korda, siis räägime edasi.
See on põhiline29. märts 2017, 10:51
Eesti võimurid ei saa aru, et kõige olulisem on oma kodanike elatustase!
Igasugused muud ponnistused mõjuvad selleta võltside ja naeruväärsetena.
meie elatustase29. märts 2017, 11:13
Sellega saab hakkama, muidugi võiks parem olla. Maailm on lahti, kes õpib ja tahab ilma näha. Kes töötab, saab ka hakkama. Muidugi oleneb inimesest. Aga vaeva tuleb näha.
veel29. märts 2017, 11:14
Lastetoetused alles tõusid päris kõrgele, eriti 3 lapse omad. on riik ikka teinud ka.
29. märts 2017, 11:23
Nad tõusevad alatest juulist.
mari29. märts 2017, 11:40
no ja mina peaks nüür irisema siis, et minu ema kasvaras 4 last üles ja üksi, isa jäi sõtta. ei saand toetust ega midagi.
nüüdsed noored ainult virisevad.
vaeva tuleb näha-29. märts 2017, 13:24
on alles avastus.Et meil siis tuleb vaeva näha,et ruberoid lõbusalt aega veedaks,jalgpalli togiks,lapsi teeks ja meie peame neid ülal oma vaevaga.
Vt.Roaldi nädal-tütar hooldas oma ema ja talle maksti 25.60 kuus!
Millises seisus on Vao kohalike elanike maja ja millises elavad loodrid?
11:40 mari29. märts 2017, 14:38
Pagulasel pole vaja isegi iriseda, temale lihtsalt antakse, kuidas ta muidu siin siis elaks? Virisevad hoopis need, kes kerget raha saavad või varastavad, ikka on vähe. Targad noored on ammu jalga lasknud, et peret toita.Nemad teevadki reaalselt tööd ega nõua omavalitsuse ustetaga lisa, nagu Haapsalus murid teevad.
11:40 mari30. märts 2017, 09:22
nüür,kasvaras-mitte noored ei virise, vaid tulnukad on omavalitsuste ustetaga-MEIE NÕUAME!
ka meil29. märts 2017, 10:53
on sellist elanokonda palju, kes keelt ei õpi, tööd teha ei viitsi. kuhu need panete ? Ja kodutud, neid on enamik, kellele ei sobi varjupaigas elamine. Sest seal on kord ! Pead end pesema ja ei saa purjus olla. Pigem elavad tänval ja nutavad, oi kui raske.
29. märts 2017, 11:05
vaimselt haigele ongi see kõik raske, aga neid ei saa haigetena kohelda kuni nad endale ja teistele ohuks ei ole, pealegi on nii omavalitsusele odavam, kui nendega ei pea tegelema.
if29. märts 2017, 09:55
Aga millest oleneb Eestlase käekäik eestis.
Tiit29. märts 2017, 10:10
Huvitav, varem ikka räägiti, et siiatulijad on kogenenud ajukirurgid, arvutispetsialistid, insenerid. Kuidas siis tegelik elu välja näeb?
zz29. märts 2017, 10:32
Mis sa pead vaevad. Räägitakse palju. Tuleb vaadata , mis edasi saab. Kas hakkavad tööle või ei ja keel muidugi ka. Ka eestlane võib nii sattuda võõrsile ja ongi elementaarne, et keel ja tööle hakkamine. Muidugi on ka eestlaste seas pätte ja vargaid, kes võõrsil tahavad head elu.
Ilmselt ei räägitud neil kodus29. märts 2017, 10:46
Tikkudega ei mängita!
lehvi, lehvi29. märts 2017, 12:05
Teatavasti neil seal omal maal nii kuumad ilmad, et neil pole kunagi tikke vaja olnudki,
nüüd siin mõtlesid, et oi, mis vinged asjad.
Tiit29. märts 2017, 12:10
Hei zz!
Jah, eestlased on hakkama saanud. II maailmasoja ajal pogenenud eestlastele ei andnud keegi abi. Oppisid keele ära ja hakkasid tööle ja mitte halvasti. Keegi ei oodanud sisustatud korterit, abiraha ja muid huvesid teise riigi poolt, nagu siin majanduspugulased.
29. märts 2017, 11:06
ainult taevaisast enesest, kas annab elupäevi või ei.
ja see ausa näoga poiss on siis tugiisik?29. märts 2017, 09:45
tule taevas appi, kuidas sa sellise koha said? nagu Pai või?
Tugiisiku kohus on need pagulased29. märts 2017, 10:07
lennukile panna ja levitada- nende kodumaal on sõda läbi. Miks läbi vale neid siia saadetakse? Ma ei ole piiratud mõtlemisega aga Rootsis elades ja nüüd aastas 3-5 korda seal käies on asi ikka väga hirmutav. Ma lihtsalt kardan oma lastelaste pärast.
tugiisikuid29. märts 2017, 10:21
koolitati enne. hakka ka selleks, kui sa valdad mitmeid keeli. see on esmatähtis.
29. märts 2017, 11:22
keeli valdan liigagi hästi selle töö jaoks, prakeerin kõik välja pagulaste hulgast küsitustega, sest valetajate abistamisele on mul täielik keeld, sama kehtib meile kõigile, aga kõik ei teadvusta kõrgemate seaduste rikkumise tagajärgi.
10:21 siis võiks pool Eestit tugiisikud olla, kui ainult keel tähtis on29. märts 2017, 11:34
Eks need koolitatud "tugid"olegi selleks, et kõrget palka välja teenida, kiita, kiita ja veelkord kiita, kui tublid need tulnukad on. Üha harvemaks jääb jutt valitud ja kõrgelt haritud spetsialistidest, mida ju tegelikult pole olnudki. Koheldakse, nagu kõrgeid isandaid, tugiisik ja järelvaataja-teenija ka. Vaos oli, koristajad, kohvikeetjad ees ja taga-häbiväärne omade suhtes .Puudega omarahvas mingu tööle, kasvõi kätetud ja jalutud.
vevve29. märts 2017, 09:43
Eelistame perekondi, perekondi. Paljukene aega sellest möödas on, kuid perekondlikud õied juba puhkenud täies ilus Üks mees vanglas, teine hullumajas, kaht naist püütud tappa, lapsed kelle toita nüüd? Ikka sellesama eesti rahval. Krooniks kõigele oli see meeleavaldus Haapsalus, kus nad esitavad juba nõudmisi.
29. märts 2017, 11:23
Ära ohi, see on alles algus.
ikka perekondi29. märts 2017, 13:25
kuna need tarakanid ju paljunevad hulgim, siis tehti juba seadus ka valmis, et kolmandast lapsest saab veel rohkem raha.
pildil29. märts 2017, 09:40
oleva aknalaua järgi lausa diplomeeritud ja sertifitseeritud pagulashooldaja!
näo peab meelde jätma.29. märts 2017, 09:47
kuidas sooja koha sai? ise kirjutas endale diplomid. minu vanaema ja vanaisa on eluaeg rasket tööd teinud ja neil ei ole ühtki diplomit või aukirja.
xx29. märts 2017, 10:23
kas sa aru ka saad, mida räägid? Tegid rasket tööd, ok ja ajad olid teised. Mida nad selle diplomiga teinud oleks. Lihtööline näiteks. Kui olid tublid, siis said ehk preemiat.
kippar29. märts 2017, 09:38
Selle pildil oleva tegelase nimi peaks olema ju Eero Janson.
Mis Ahto-st jutt käib?
to kippar29. märts 2017, 09:48
neil ju salanimed ka välja mõeldud.
Need ju 29. märts 2017, 12:20
janson ja käsper, kaks suuremat kaabakat- peedikut ja eestivaenulikku elementi, kes tuleb vastutusele vötta kui saabub aeg.
eestis pole mehi29. märts 2017, 13:26
miks muidu see eero õitseb?
IS29. märts 2017, 09:37
ärge valige EKRET kuna nemad ei luba sellisel jamal juhtuda
Praegu juba mtü.d . taplevad rahade pärast Ega meie pätte on vähe, toome uusi juurde ja teeme ROOTSIT natuke rootsi igapäeva elu
Kiirabi ja tuletõrje sisenevad getodesse ainult politsei eskordi saatel. Dagens Medicin avaldatud artiklis nõutakse kiirabi töötajatele minimaalse kaitsena kuulikindlaid veste ja kiivreid.
EKRET mitte mingil juhul,29. märts 2017, 13:39
vaatasin eile Tallinna TV-s "Otse kümnesse",huvitav arutelu oli.
M.Helme põhjendas oma seisukohti väga veenvalt ja kõige parem on konservatiividel see,et nad on KINDLALT oma seisukohtadele truuks jäänud.Teised erakonnad hüplevad nagu rohutirtsud,kuidas "eestlaulja"nõuab,nii hakataksegi laulma.
Rootsi ei lähe ma enam kunagi,-kesklinnas kari ahve kakles,nii,et veri lendas...
29. märts 2017, 09:37
Kõige parem vahend erinevate uskude ja nende (olematu) vahe eest võitlemisel oleks üldse usust loobuda. Ei ole veel näinud mitte uskuvaid, kes omavahel sõdu peavad ja üksteist tapavad selle nimel, kes on rohkem mitteuskuja.
29. märts 2017, 11:31
Kahjuks seda ei juhtu enne, kui Euroopa võetud.
vanaema (nimi muutmata)29. märts 2017, 09:17
Kas teie, Ahto, kelle nimi on muudetud, olete selgeltnägija? Või teie elate nendega koos, et saate teada kõik nendest? Ma ütlen teile ausalt, nad on kõik suured artistid, oskavad mängida kõike rolle, mida neile kasulikumad on. Ma saan aru, et teil on vaja seda rääkida, et saada raha, aga pagulaste iseloomu see ei muuda kunagi!
aga sina vanaema29. märts 2017, 09:21
Kas sina elad nendega koos, palusi sa tunned ja paljudega oled päevast päeva suhelnud? Aga SINA tead . piiratud mõtlemisega oled sa vanaema, aga noh midagi pole teha. Igal oma arvamus.
aga sina lapselaps29. märts 2017, 09:43
Kas sina kibeled nii nende pagulaste järele, jutu järgi olete nii abivalmid. Ole siis hea ja aita meie enda riigi abivajajaid, miks sa raiskad energiat nende muulaste peale.
on neid kes on elanud koos29. märts 2017, 10:05
"ribadena" kodumaale, Eestisse pagenud ja tuttavate abiga raamatu kirjutanud.
Lugege "Minu Albaania" raamatut ja saage mõistus tagasi...kellel siin inimkaubanduse toetusrahad selle ära viinud on.
https://edrkpood.live.edrk.ee/book/9789949511068/minu-albaania-paradiis-ja-porgu
vanaema 09:21-le29. märts 2017, 10:08
Vanasti oli ilus ütlus vastuseks sinatajateks trügijaile - " Pole me koos seakarjas käinud" ! Olge viisakas, kuigi teil on oma arvamus. Pagulasi olen oma elus näinud küll!
maali jutt on õige29. märts 2017, 10:18
Tulen anda mingi aeg neile ja siis kui nad pole töötama ega keelt õppima asunud, siis tagasi. Ei saa neid pudrujõgesi lubada, millega nad siia meelitati.
to aga sina....29. märts 2017, 11:35
selleks ei pea si.ta sisse astuma, et teada, et see si.tt on.
09:21 aga sina siiani sinisilmne beebi-Vanaema maalt ka Sinule teadmiseks29. märts 2017, 11:49
Tead sa midagi Siberi elust? Siis hoia küll oma suu nii kõvasti koos, kui vähegi suudad. Mis tähendab vägisi viimine, ilma ühegi sendi saamiseta niisama, versus vabatahtlik tulemine ilma dokumentide aga nutitelefonide ja firma riietega, sealt , kus pole sõda.Kas suhtlemine nendega peaks olema nende ohvriks olemine pommide või auto rataste all isiklikult?Ainult hull, pime ja kurt võib nii rääkida.
vanaema29. märts 2017, 11:57
Kallis moderaator, kus on minu kommentaar, kus ma palusin olla viisakas ja mitte sinatada ja sõimata mind kommentaariumis, nagu tegi seda 09:21 ?
vanaema29. märts 2017, 12:33
Tänan teid, moderaator, et avaldasite minu kommentaari. Jõudu!
09:21 /matsid jäävad matsideks29. märts 2017, 12:34
Millal oled Sina minuga sinasõprust joonud, et haugud? Kes oled, et vanemaid elunäinud inimesi siin mõnitada? Kes on Sulle sellise õiguse andnud? Kas sellised ongi Eerod ja isamaa vihkajad?
vat siis29. märts 2017, 13:28
näinud oled, aga õppinud - mitte midagi :(
13:2829. märts 2017, 14:46
Missuguses kõrgkoolis TEIE mõnitamise kõrgtaseme omandasite, kui küsida tohib:)??
lihtsameelse eurooplased..29. märts 2017, 09:17
Millal aru saadakse, et need illegaalid ju suures osas valetavad. Vähemalt üks nn süüria perekond on tegelikult iraaklased meil siin, kes petsid ära targad-põhjalikud eesti ametnikud. Immigrandid on ise öelnud, et tööle ei hakka kunagi. Ja lõpuks on nad ebaseduslikud eu piiriületajad.
Pagulased on .. /alates 12min:25s/ http://tallinnatv.eu/saated-sarjad/arutelu/poolkuu-igor-graeziniga/12107-2017-01-31-poolkuu-igor-gra...
29. märts 2017, 11:37
kristlastele, meid kõiki peetakse kristlasteks, valetamine, nende tüssamine ja hävitamine on moslemile auasi, see ongi nende usk ja Euroopa ülevõtmise strateegia.
29. märts 2017, 09:07
mis taustast, iseloomust ja töökogemusest me räägime, kõik kes siia tuuakse, pidavat olema kõrgharitud omaala spetsialistid!!! kas nüüd on midagi teisiti? sellest järeldan, et meie sitolerastid on lihtsalt süüdimatult rahvale näkku valetanud!!
29. märts 2017, 11:46
lisaks lubati tuua kristlased, sest nende elud on kõige enam ohus.
29. märts 2017, 09:06
Taust
Taust--põletaja, töökogemus--õhkija, iseloom----terrorist
urmas29. märts 2017, 08:55
Taust - selgusetu, töökogemus - olematu, iseloom - ettearvamatu = nn.pagulane
Oleme omad lapsed29. märts 2017, 08:50
18 euro riiliku toega kasvatanud ja nyyd peavad nende asemel surma minema?
palat nr.929. märts 2017, 08:40
euromarksistidest mtü-lastele tuleks hästinähtavad eraldusmärgid panna, et kõik näeksid saamahimulisi isamaa reetureid
ha ha ha 29. märts 2017, 08:38
Isegi tugiisiku nimi on salastatud!? Millest me siin üldse räägime!
Ants Rannula29. märts 2017, 08:36
Elad sellises riigis millise VALISID ISE purjus peaga.
Ants R-le29. märts 2017, 08:55
Mina ei jaksa purjus peaga valimistele minnagi.
8:55-le29. märts 2017, 09:08
Ära muretse, sinu eest hääletab e-hääletusega voodihaige 98 aastane penskar.
Jutt käib tagalast,aga...29. märts 2017, 08:31
Crack29. märts 2017, 08:21
Värskelt Itaaliast puhkuselt tulnuna jäi meelde karjade kaupa pagulasi tänavatel. Valdavalt mustanahalisi. Lihtsalt vahivad ja löövad aega surnuks, üritavad möödakäijatele mingit soga tänavatel pähe määrida. Kuid ei Itaalias ega Eestis ei kohta te tänaval tuiamas ühtegi hiinlast. Neil on alati tööd!
imestaja29. märts 2017, 13:31
ja seda nimetad puhkuseks? ei saa aru, mis kisub inimesi musta k õ ntsa sekka nn. puhkama.
tavaliiselt29. märts 2017, 08:21
nendel põgenikel pole mingit töökogemust ega tahmist seda ka saada
huvitav29. märts 2017, 09:28
miks te arvate, et inimesed üle kõige vihkavad töötamist? Enda järgi otsustate või? Minu arusaamist mööda on eneseteostus üks inimese põhivajadusi. Maailma kõige rikkamad teevad kõvasti tööd, ehkki ei tarvitseks lillegi liigutada.
Jah29. märts 2017, 09:55
Eneseteostus PEAKS olema üks inimese põhivajadustest. Huvitav, miks see küll Rootsi teatud linnaosades ei avaldu ?
taat29. märts 2017, 10:01
no pagulased ju teevad ka kõvasti tääd,on korteri yyrinud,toidavad ennast,kuigi lillegi ei liiguta,,välja arvatud plakatitega nõudmiste esitamine
Need29. märts 2017, 10:41
inimesed vihkavad töötamist, nad ei hakka iialgi tööle, nad on ettearvamatud, ei sobi nad siia , miks küll neid siis lastakse? See on Eestimaa häving.
maali29. märts 2017, 08:18
pagulastele tulekski anda selge sõnum, et need kes ei suuda aasta kahe jooksul keelt omandada ja kultuuriruumi sulanduda muutuvad siin ebasoovitavateks isikuteks, kellelt oodatakse pigem riigist lahkumist.
oli ju meie ministritele antud mandaadi aluseks nende lubadus valida hoolikalt siia toodavaid. rahvale lubati, et tuuakse vaid HARITUID ja KOHANEMISVÕIMELISI kes ise tahavad sulanduda uude kultuuriruumi. kusagil ei olnud mandaati andes juttu sellest, et tuleks hakata tegema kulutusi islami traditsioonidest kinnipidamise tagamiseks. see peaks ikka olema tulijate eralõbu - valida sööke, palvetada ja kanda kodus meelepäraseid rõivaid jne.
muide29. märts 2017, 09:26
õige jutt maalil. Jhh mõne aasta jooksul on selge pilt. Kui ei ole hakkama saanud või ei taha seda. Siis tagasi..Sellega olen nõus, siis pole tehtud liiga ja on antud võimalus. Kui ei siis ei.
oota nüüd29. märts 2017, 13:34
mismoodi nad saakski seda keelt õppida, kui nad on eestist juba läinud? meil ju mitu peret juba kuskil saksamaal "külas käimas", uudistes räägiti lausa, et nii on ja et see on igati seaduslik, võivadki ära olla pool aastat rahulikult, samal ajal rahad laekuvad eesti maksumaksja taskust neile kontole. ja töötukassas on ikka arvel, kuigi tööd ju selgelt ei otsi. katsu eestlasena seal arvel olla ja öelda, et sõidan nüüd külla pooleks aastaks, kohe oled rahadelt maas. aga neegrus võib, tema võib kõike ja valitsus mahitab seda.
ghjgj29. märts 2017, 08:17
kuntslikult loodud töökoht mitte midagi tehes päevadläbi tõestades et töö käib
ära seleta29. märts 2017, 09:27
osad töötavad ilusti, nt suures pesumajas. Kõiki ei saa lüüa ühe latiga.
ei usu29. märts 2017, 13:35
ei tööta see kaader kuskil, töötegemist võivad inimteerida meediapiltide jaoks, seda usun küll.
Vanamees29. märts 2017, 08:15
Räägi ,räägi ,me ju usume ... Ükskord ,kui plahvatab vimm ,mis kogunenud,,,
ei ta plahvata29. märts 2017, 13:35
rootsis koguneb juba aastakümenid, ikka ei plahvata mitte vimm, vaid kalifaat.
30. märts 2017, 00:01
S..tagi ta sul plahvatab.
5829. märts 2017, 08:04
hea, et lugeda ei saa, ei tahagi närvi minna
Tarkus ei hüüa tulles29. märts 2017, 08:03
sama kehtib ka iga teise eestimaalase kohta !
Miks tööle29. märts 2017, 08:00
Kui diivanist purskab naftat?
filosoofia29. märts 2017, 07:59
Milline "filosoofia", no ma ei või, ha-ha-haa... See on ju igal pool maailmas nii, et käekäik oleneb inimese taustast, töökogemusest ja iseloomust!
Albert129. märts 2017, 07:49
Iga normaalne eestimaa inimene käsib nendel paulasel tagasi oma koju minna !!!!
nimi29. märts 2017, 07:45
Sa juurtetu ja selgrootu tugi, mine toeta neid islamiste oma kodumaal.
Andres29. märts 2017, 08:27
Kari käsper, eero janson, juhan saharov ja paljud teised: minge kaitske nende "inimõigusi" nmende kodus ja vaadake et need inimõigused põlema ei läheks.
Punkt29. märts 2017, 07:42
Kõige suuremat kahju teeb keel ja usk.
kiuslik29. märts 2017, 07:36
kommentaare jagab inimene "nimi muudetud", kes on töötanud nii üksikute kui ka perekondadega. Palju meil neid pagulasi siis tegelikult on?
aga29. märts 2017, 13:38
Ja mismoodi see pagulastega "töötamine" välja peaks nägema? Kas seda saab üldse tööks nimetada?
Teadmiseks " tugiisikutele "29. märts 2017, 07:35
Islam ei anna usulisi valikuid naistele ja lastele. Islami mehest sündinud lapsed usku valida ei saa. Nemad on muslimid. Muslimi naine võib abielluda vaid muslimist mehega. Muslimist mees võib abielluda muslimist, kristlasest, juudist, zoroastristist või hinduistist naisega. Nende lapsed on muslimid. Selline demograafiline tee pidi prohvet Muhamedi arusaamist mööda muutma maailma ajapikku ainitiselt islamlikuks.
Ususallivus islamis piirdub ’’raamaturahvastega’’ ning need on islamile vaimselt allutatud ega saa olla islami kõrval võrdväärsed. Jutt käib kristlastest, judaistidest, zoroastristidest ja hinduistidest. Nõukogude marksism talus samuti mitmeid maailmavaateid, millega tehti koostööd ning väideldi. Selleks olid sotsialistid, rahuliikumised, rahvuslikud vabadusliikumised jne… Neid taluti, kuid marksitliku täiuseni ühiskonna käsitlemisel ei küündinud neist marksistide arvates keegi. Marksismile vaenulikesse ja laostavatesse ideoloogiatesse (kapitalistlik kord) oli suhtumine ühene – need tuleb hävitada. Nii Nõukogude Liidu käsilased kui ka paljud islamistid, kes neavad Õhtumaade ühiskonda ja ennustavad talle kadu, nautisid(vad) Lääne ühiskonna võimalusi. Püüdes seda samas seestpoolt igati õõnestada. Ülaltooduga ei piirdu islami ja marksismi praktika sarnasus.
Paraku on neil üks oluline erinevus. Marksism oli ajaloolises mõttes hiline ja juurdumatu nähtus. Islam on aga juurdunud üle tuhande aasta. Sisuliselt on islami sallivus muu maailmavaate allutamise sallivus. See ei anna inimestele maailmavaatelisi vabadusi ja valikuid ning on seetõttu praegusel kujul Lääne ühiskonnale sobimatu ja ohtlik.
Huvitav, huvitav29. märts 2017, 07:34
MTÜ Johannes Mihkelsoni Keskus töötaja Ahto (nimi muudetud) on kõigile mõistusega inimestele selge, et tegemist mingit sorti kuritöö liigiga. Lugedes kommentaare saab selgeks, et eestis elavad mõtlevad inimesed on sellele tuliselt vastu. Rahvas on vastu libapõgenike siia toomisele ja maksumaksja mõttetu raha raiskamisele. Eestis on liiga palju ülalpeetavaid ja kõige selle jama pooldajad on ka maksumaksja poolt ülalpeetavad.
Taustast/töökogemustest?29. märts 2017, 07:11
Dokumente pole---vaid paar nuti telefoni suudeti mereteel päästa!!!
Millisest kontrollist siin saab rääkida???
Mitu pagulast tööle on läinud?
Luud ja kühvel kätte---koristada peaks ikka oskama!
7.päeva adventist29. märts 2017, 07:35
kas neid on kaasatud talgutel,peaks ju?
KAS SA OLED NÄINUD TÖÖTAVAT PAGULAST29. märts 2017, 09:43
TUGIISIK EI LUBAGI TAL TÖÖD TEHA. TAL KÕIK OLEMAS- SOE KORTER-TELER-PESUMASIN....RAHA JNE.
29. märts 2017, 07:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Krat ei või29. märts 2017, 08:39
suguelundid ei puutu siia ,kuidas võib üks inimene kirjutada selliseid kommentaare?Haridus kuus klasśi külakooli ?
Ei ole29. märts 2017, 09:30
sellel "Krat pärnust" üldse mingi haridust ega ilmselt ka nokut ...
see jobu29. märts 2017, 09:48
ei ole nii palju aastaid koolist möödagi käinud, rääkimata õppimisest.
baphomet29. märts 2017, 11:03
Eesti ajal oli 6-7-klassilise haridusega inimene päris haritud kohe. Mis on praeguse süsteemi viga,et kauem koolis käinud inimesed tuhmid on?
7.päeva adventist29. märts 2017, 07:00
Jube jultumus on üldse jahuda mingitest muslimpagulaste hüvangust,riik ootabi rahva rusikat oma tatise nina alla.
Zz29. märts 2017, 06:58
..nende käekäik oleneb siis olematutest asjadest..huvitav..meie inimene olematust küll ühtegi toetust ei saa..vilkstatab läbi, et liikumispuudega peab oma puuet tõestama jne...
eva29. märts 2017, 06:53
Taust pidi ju põhjalikult kontrollitud olema. Kõik muu oleneb aga motivatsioonist ja arusaamast, et heaolu nimel tuleb teha tööd. Alustuseks ükskõik millist ja ka väikese palga eest. Ka õppimistahe peab olema. Sellise arusaama tekkimiseks tuleks lõpetada igasuguse abiraha maksmine. Ja vahet pole, kas oled pagulane või kohalik. Arusaam, et raha tuleb niisama seina seest on kerge tekkima kõigil.
/29. märts 2017, 06:52
Islam ongi kuri religioon. Ei ole kuulnud, et budiste, induiste, kristlasi õpetaksid nende pühad raamatud hävitama teist usku inimesi. Samuti oma eksinud usukaaslasi.
Paraku29. märts 2017, 07:37
islam seda lausa käsib.
aga ristisõjad29. märts 2017, 08:03
islam on lihtsalt nii noor religioon vist, et hakkab praegu jõudma tsüklisse, mille kristlus juba aastasadu tagasi läbi tegi.
29. märts 2017, 09:39
noor!!! väga irooniline, sest vanust tal sama palju kui kristlusel
600 aastat vähem siiski29. märts 2017, 09:54
/29. märts 2017, 11:02
hallooo, meil on 21 sajand! Aastasadu tagasi oli kõikjal harimatu mass. Türgi põhjal võib väita, et täiesti võimalik on osa tsükleid vahele jätta, kuid sultan Erdogani juhtimisel ronivad nad täiesti tedlikult sinna tsükli alguse juurde tagasi.
Ristisõjad algatati islamist vabastamiseks29. märts 2017, 11:09
Ristisõjad algatati Jeruusalemma vabastamiseks islami vallutustest. Tänu ristisõdadele ei jõudnud agressiivne islam Euroopa südamesse. Kristlasi ja juute hävitati, islami vallutuste
neile pandi käele tempel.
Praegu on hädasti vaja uut ristisõda.
Abistagem pagulasi29. märts 2017, 06:51
oi kui tore,vastutasuks lasevad nad teid õhku, Käib tugev islamiseerimine,meie ei võta neid kunagi omaks.
Oi taevas kui suur mure29. märts 2017, 06:44
Oma kodumaa inimesed ei saa õieti arstiabi, pensionid palgad enamusel alla igasugu elatustaseme
piiri ja me peab veel aitama pagulasi, kes saavad suuremat sissetulekut kui meier rahvas, kisendav
ülekohus.
Juulius29. märts 2017, 06:32
Imelik lause- sama oleks, kui eestlane läheks välismaale elama. Kas tõesti välismaale elama läinud eestlasele antakse abi toidukaupade valimisel?
Edasi on et osa peresid on ära läinud, aga me ei tea kas päriselt või tullakse tagasi. Aga elamispinna üür, toetused tiksuvad ilmselt edasi? Unustasin ju, et neil on õigus 180_st päeva jooksul olla Eestist ära 90 päeva.
Ma ei taha olla halb inimene, aga kas tulijad ei peaks ka ise rohkem pingutama ja mitte ootama, et kõik kantakse kandikul kätte? Millegipärast on meile jäänud vale mulje, et kunagi minnakse tagasi, kuid selles artiklis on selgelt kirjas, et nad on tulnud, et jääda. Aga kohalikke seaduseid tuleks ikka täita ja mitte nainud nõuda.
jah29. märts 2017, 10:32
1940ndatel saadeti rootsi läinud eestlases metsatööle mitte ei ninnunännutatud suurte luksuslike korteritega ja ei käinud KOV ukse taga protestimas.
seda lõuga vaadates siis üks on juba loodud.29. märts 2017, 06:31
Peab ikka väga kõva töökogemus olema et peaga maad on aega toksid, tavalise kogemusega on kümme jälgmis seadet tagumiku alla seatud , et 11 tundi tegeled tööl tööga ja mitte tööväliste asjadega, või tulevad siin vastavalt usule töökohad.
taas29. märts 2017, 06:29
on käivitatud jõuline propaganda,ei tea miks,kas raha on vähe või kohalike meelsus ei sobi hästi.
xxxxx29. märts 2017, 06:24
Paistab et noortele meestele tasuv töö,meie oma sotsiaalhoolduses töötavad ainult naised.
Kas pole ebavõrdne kohtlemine.
See on jamps29. märts 2017, 08:57
Need pagulased kes oma naised põlema panid oleksid võinud tappa kogu kortermaja