Alles see oli kui paigaldati tavatelefone kasutatavatele vanainimestele ruutereid ja esitati selle kohta ka arve. Kui küsisin emale ja ämmale esitatud arve kohta aru ja teatasin et meie ei ole seda tellinud, siis see arve tühistati ja püsikorralduse alusel ülekantud summa arvati ettemaksuks! Selge näide kuidas inimessi tüssati, oleks huvitav teada palju neid on ?
Kahju, et Telia on tõusnud nüüd halvas mõttes konkurentsitult hindadega ette! Isegi Soome pakett odavam kui meil Eestis? Mis toimub? Kas Telia juhid on ahnuse tõttu oma ajud kaotanud? Selline käitumine (vist varsti endise) turuliidri poolt on kahetsusväärne. Olen olnud 10 aastat Telia klient, kuid nüüd tuleb hakata vaatama ja võrdlema teiste pakkujate seast. Vist lasevad selle firma põhja, mis muud siin ikka oodata.
Imestama paneb see,et tehnikat on palju ja ärieetika ei saa lubada normaalselt toimida kui ikka nihveldaks juurde ! Kui jätta vana pakett siis 5eur.kallimaks ?Kuhu ,kellele ,milleks see raha kui kõik jääb samaks???? vägisi hakka mõtlema kellega tegu,kui selle kuu lõpuks ei tee uut lepingut saan trahvida .Selline kiri oli minu postkastis ,Kaua võib,tuleb tarbijakaitsesse pöörduda .
On mingi ühik GB ja rahaühik Eur. Õhtulehes on ilus artikkel mis kutsub lugema, JÄLLE LÄKS MIDAGI KALLIMAKS! Aga kas ikka läks? Kui nüüd näha natuke vaeva ja jagada neid ühikuid omavahel siis vist selgub et sama raha eest saab nats rohkem mahtu, kas siis ikka on kallim? Muidugi läks nendele kõvasti kallimaks kes poes käies vaatavad: oi kui odav pakk kommi, ostame. Pakis vaid 100g, kilohind meeletu. Teine vaatab kilohinda, pakk küll kallim aga kilohind kolmandik sootsam! Samas on valikuvabadus ju ka millegi alus.
Paljude inimesed ei vajagi neid GB vaid lihtsalt helistamist ja elus satuvad harva valismaale. Nii et nemad kaotavad. Oman isegi soome telefoni numbrit ja pean utlema et minu DNA telefoni ettemaksu pakett tuleb odavam kui Eesti number.
Telia teenindus on täpselt sama hea ja halb kui Elisal. Kõik sõltub teenindajast. Olen neid alt tõmbajaid ja ülbeid mitte midagi teadjaid mõlemas firmas kohand. Erinevalt Teliast pakkus Elisa probleemide korral lahendust, Telia eripaketist juttu ei teinud
Nii mobiilside kui tasulise tv firmade juba käega katsutav eesmärk on saada oma kliendi käest vähemalt 1 € päevas ehk 30 € kuus. Kui on mobiilside ja tasulise tv leping, on kulu kuus 60 €. Järgmine ersmärk on 2 € päevas.
nimetatakse seda siiski VARGUSEKS. Nimeks võid panna kasvõi Julius Cesar aga sisu on ikka sama ehk siis muutumatu. Kümnist võtame aga aina enam ja enam. Kaua siis võib?
Sellega seoses on huvitav "anomaalia" tekkinud. Enamus tuttavaid kes pideval Soome vahet käivad helistavad minule nüüd Soome Telia/Elisa numbri pealt. Soomes on teenus oluliselt odavam ja kui võtta veel poole suurem maht ka siis ca 2 korda sooodsam on Soome pakett! Ausalt Eesti ettevõtted röövivad siinset rahvast! Nende firmade juhatuste liikmed tuleks avalikku HÄBIPOSTI PANNA!
Tänapäeva ärieetika on selline, et kui ratsarikkaks spekulant teenib kolme miljoni asemel kaks miljonit puhast tulu, siis on ta saanud yhe miljoni kahju, mitte kaks miljonit kasu.
Telias pole, kui kuulata seal töötavate inimeste juttu, mingit eetikat, on ainult meeletu pyye ylemusele lipitsedes meeldida ja alluvaid peetida, pinges hoida, vägagi tyypiline jja eestlaslik käitumine
KOMMENTAARID (24)