Paari päeva eest ütles Kallas, et n70% rahvast on loll. Nüüd aga tehakse uus kate, et juhtida tähelepanu eemale VEBilt. ajupesu moskba.brüsselis juba käib.
Delfis juba kirja,et uuringud tõestavad,et Rail Baltica on ELUJÕULINE! Isaand küll,EKRE ja Vabad saavad taas mööda m..e! Gräzin võiks ka oma loba ära lõpetada!
Purjus peaga kirjutatud. Venemaa transiidile raudteed pidi jääb ette kasulikum trajektoor läbi Leedu või Valgevene ja siis Poola, kus on mõistusega inimesi rohkem. Venemaa ja venelased ostavad lihtsalt eesti maa ära. Mingit piirangut maa ja ettevõtete ostmiseks eesti ei sea ja nii lähebki. P. S. Meritsi on Venemaal sadamaid igas suunas, kaasaarvatud Must meei ja Balti meri.
Kallas pidas kogu aeg sôprust vene raidtee juhi jakuniniga ja hpiatas kogu aeg, et nad àrgi seal lootku. Et me oleme sôbrad selleks, et Moskvale tûnga teha. ja jakunin vôeti maha!
Rail Balticule vene kaupa loota on mõttetu. Hea, kui midagi meie sadamate kaudu veavad (see ei puutu rail balticut). Mõttetu oleks raudteekaupa tuua Muugale ja siin ümber laadida, et edasi saata kui saab läbi Läti, Leedu, Valgevene. Ja miks peaksid soomlased siia trügima meretranspordist kui odavamast loobudes. Nad ei kasuta isegi läbi Rootsi raudteed piisavalt. Rekkadega veetakse meil kaupa Euroopasse, mitte raudteega, seepärast, et nii on lihtsalt odavam ja kiirem. Kahjuks tuleb tunnistada, et Gräzinil on õigus.Mida varem see projekt surnuks kuulutada, seda parem! Muidu saame omale sarnaselt mõne Hispaania toetusrahadega rajatud kummituslennuväljaga monumendi tölplusele ja ahnusele (aga seeeest võibolla Euroopa suurima!).
See raudtee on selleks, et Krat pärnust saaks koos teiste pagulastega mööda Euroopat liikuda, kõik ei mahu ju lennukile ära ja rongipiletid hüvitab riik. Mingit kaupa ei ole ega tule, sest see vedu raudteel läheb liialt kalliks, praegu läheb ju samuti raudtee Riiga või on juba Emexisse viidud?
härra vist maksab oma pr tegelasele kuu püsitasu, et iga natukese aja tagant oleks üks sarnane arvamus kokku pandud. ma näen rb pointi 1500-st ööpäevasest rekkast suure osa maanteelt äravõtmises ja teiseks endale, et läbi Riia lennujaama reisida kui rong läheb 2-2,5hga Riia lennujaama on sellel raudteel mõtet kui see läheb ringiga ja on aeglasem et ole ka rb-l mõtet. tänasele raudteele ei saa rekkaid ma reaalse oma kulude katmise (autojuhid on nagunii oü-d ja tangivad Lätis) hinnaga sundida, see ei ole sobiv, pole laadimisjaamu, pole turvalisi ristumisi autodteedega, sama mis nullist ehitamine, osa kruusast saab uuesti kasutada. ja peapoint on see, et kas Igor maksab Lätile pikema raudtee ehitamise vahe kinni ?
rb asjameeste sõnakasutus on viimastel nädalatel muutunud palju ebalevamaks. aeg-ajalt öeldakse lausa, et "rb eesmärk ei olegi kasumit teenida", "investeering ei pea end ära tasuma" ja "kui jooksvate kuludega nulli jõuab, on hästi". esmaspäeval ilmselt tulevad tasuvusanalüüsi tulemused, mis on hävitavad.
igatahes saavad need raudteed kõik kokku Bialystokis. Võiks ju proovida, panna Peterburist 1 rong teele läbi Tallinna ja Pärnu ning teine läbi Leedu või Valgevene ja vaadata kumb varem kohale saab.
mida ikkagi selle Rail Baltica rööpapaari peal veeretama hakatakse, ei peaks see isegi arutlusalune teemagi olema. mis aga Venemaa transiiti puutub, siis see rong on juba läinud ega naase isegi Rail Baltica rööbastele. Harjutagu siis selle teadmisega.
Veetavad kaubakogused naasevad rööbastele tagasi siis, kui eesti langeb venemaa rüppe tagasi... et cccp on lagunenud, siis kuulub raudtee kellegile, kes saab siis selle kasumi endele....
KOMMENTAARID (51)