Eesti uudised

Mootorrattur süüdistab politseinikke: "NAD OLEKSID MEID PEAAEGU TAPNUD!" (394)

LISA KOMMENTAAR

Nad ei ole30. aprill 2017, 04:45
ajuvabad staarid vaid see poiss on Nevad tuntud mootorisportlane ja naine minu arust ka. vaatasin kodulehekylge ja mul on kahju et olen elanud valel ajal vales kohas. Milliseid trikke on teinud ja millist tehnikat valdab. Samal ajal kui meie politsei soidab suure myrinaga esiteks Kadrioru tammirööbastesse- korgem pilotaaz! Tean miks kihutas elu eest -sellep'ärast et kartis surma poiitsei on viimasel ajal nii monegi inimese tapnud.
klma26. aprill 2017, 23:23
enda viga et kihutas ja ka politsei oleks saanud ka teistmoodi kinni pidada !!!
Õigusriik?26. aprill 2017, 15:46
Mina soovitaksin sel noorel naisel Eesti riik ja Politsei kohtusse kaevata. Ilmselgelt pani politseinik toime vähemalt väga ettevaatamatu ja ohtliku teo, millega asetas ohtu mõlema ratturi elud ja tervise. Kusjuures reisijal polnud ju võimalust asjade käiku sekkuda ning tal polnud ka mingit süüd. Eesti riik tunnustas sellist julma ja mõtlematut tegu peaministri avalduse kaudu ja see Eesti riik peaks maksma korraliku valuraha ja ka süüdi jääma teo vahetu toimepanija (kaubiku juhi) kaudu. Selliselt ei tohi toimida ja ma loodan, et see naine palkab omale mõne korraliku advokaadi, kes asja käile võtab.
igatahes26. aprill 2017, 16:10
nõus. Ometi üks asjakohane kommentaar. Allolevaid lugedes jääb mulje, et terve PPA isikkoosseis on ringkaitsesse asunud, sihukene kiitmine käib:)
h26. aprill 2017, 23:38
mina soovix, et möni selline tsiklivend yle sinu jalgade kihutax! siis ehk avanevad su silmad!
pensionär26. aprill 2017, 14:12
Tänage politseinike! Veel mõni minut/meeter jate olrksite nii ehk naa surnud või igaveseks haiglas!
Allan26. aprill 2017, 09:10
Keda huvitab , mida üks hull arvab, arvan et paar kuud aresti teeks talle head. Las kraaksub, karvan läheb edasi. Politsei tegi õigesti, austus!
Kustutatud kommentaar25. aprill 2017, 17:48
Hea, et ellu jäite. Paljusid on politseiametnikud surnuks töödelnud.
...25. aprill 2017, 17:04
Mina neile küll kaasa ei tunne. Olgu õnnelikud , et neid jõuti ennem rajalt maha saada kui nad ise oleksid kellegi alla ajanud. Oleksid nad ise mõnele autole sisse sõitnud ,siis oleks ju neil vigastused palju hullemad kui mitte...surmaga lõppenud.
Kui ikka politseile ei alluta, siis pole vaja vinguda ka.
Madis25. aprill 2017, 11:28
Jah selle venna oleks võinud peatada püstolilasuga pähe. Pole vaja selliseid siia ilma.
Arne25. aprill 2017, 10:55
Sellised hullud tulebki tappa. Parem üks surnud hull, kui 4 lapse, naise laipa kõnniteel. Hullu kihutaja
jaoks on kõik teed sõidetavad.
mhm25. aprill 2017, 10:04
jobu peaks üldse suu kinni pidama ja tuleks kinnisesse asutusse panna aastaks ka veel.
monika26. aprill 2017, 11:32
Selle jubukaku -trikitaja ema peaks politseinike tänama, pole vaja matuseid korraldada, ega mõelda pojast kui mõrvarist. Tubli töö politseinikud, jätkake samas vaimus, saame teed-tänavad potensiaalsetest mõrvarites puhtaks.
krooks25. aprill 2017, 09:54
moderaator vehkis ka seal viina pudeliga ringi ,jõle tark omast arust
dt25. aprill 2017, 09:52
see loll tuleks vanglasse paariks aastaks panna
Cac25. aprill 2017, 09:37
Ega siis hullunud ja lõhkumaläinud loomi ei saagi taltsutada mingi malbe pidurdusseisundis ja reageerimisvõimetu tegelane. Loomale vastates peabki looma välja laskma - soovitavalt muidugi juhitavalt ja olukorra üle kontrolli säilitades.
25. aprill 2017, 09:01
tead, mootorrattur Andre, tõmba oma süüdistustega tagasi ja kahetse oma tegu, poleks sa politsei keeldu eiranud, poleks ei rangluu katki ega eneseuhkust riivatud. See,et sa kirjutad facebookis et kahetsed, mida sa tegelikult ei tee, vaid üritad hoopis rahva poolehoidu võita, see ei aita su "keissile" kaasa.
tim25. aprill 2017, 07:08
skorpion24. aprill 2017, 21:44
No,mis siis nüüd,et minu kommentaar ei vastanud reeglitele? Kirjeldasin vaid teedel valitsevat anarhiat.
Ma-sen-dav!24. aprill 2017, 21:37
Ilmselgelt oli neil juba enne tsikli selga ronimist tõsiseid vigastusi ja/või terviserikkeid, sest normaalne inimene ei lähe liikluseeskirju rikkuma ja kamikadzena kihutama. PS! oma ebaõnnestunud suitsiidis ei maksa teisi süüdistada. Järgmine kord võta jupp head libedat köit, leia piisavalt tugev oks ja asi jonksus!
Mell24. aprill 2017, 21:14
Uskumatu,et 25 aastane võib nii loll ja süüdimatu olla.Annaks jumal,et ta on ainuke ja viimane nii tühma tsiklimees.
24. aprill 2017, 20:37
See,et maha võeti üks parimaid vigurdajaid,paneb ehk teisigi mõtlema...Võid küll kõva olla aga õhtu tuleb ikka kätte!
Ülbikust trikitaja 25. aprill 2017, 00:21
Ketsidega ohtlikul põgenemikatsel ballast võrripäral kõõlumas. Kui suureks oleksid kirused tõusnud kui politsei Yamaha järgi olnuks ja mis edasi saanuks. Mul tööandjal vedeleb kah bike garaažis mis suuteline 240 km/h arendama, aga ei kima enam midagi sest kaelalülid kannatada saanud, ise riigi meister motoringrajas. Hoiab allesjäänud tervist.
Kiidan politseid!24. aprill 2017, 19:10
Täiesti uskumatu ülbik! Ise seab teiste inimeste ja oma kaaslase elu otseselt ohtu ja siis jätkub veel julgust ajalehes oma näo alt politseid süüdistada???
tubli politsei!24. aprill 2017, 20:05
Küll on ikka imelikud inimese,kes süüdistavad politseid ...Miks ta sõitis ilma lubadeta ja ralli mööda tee ääre...Siin ei ole küll juhti õigustada,sest ta pani ka oma kaaslase ohtliku olukorda..Politsei tegi oma tööd ja väga tublid....Mis oleks siis saanud ,kui süütud inimesed oleks alla ajanud....Las süüdistab ainult ennast ,aga mitte politseid :
lugeja24. aprill 2017, 17:34
väga õige käitumine politseil, miks see hull veel vaba on...
Ann24. aprill 2017, 16:27
Enne kui mootoratta muretsed võiks load ära teha.See arusaam et ega load ei sõida on väga väär arusaam,sõidavad juhid kellel on vastava sõiduki load.Kui nüüd ise haiget saite häda taevani,mõelge selle peale oleks mõni inimene teie tsikkli ette jäänud.Selle intsidendi puhul toetan täielikult politseid.
Andree24. aprill 2017, 18:47
Kahjuks ei suutnud ma õieti vastata teooriaküsimusele ;
Kuidas käituda politsei ülestõstetud parema käe ja sirutatud vasema käe korral ?
Vastusevariandid olid: a) peatuda tee ääres b) jätkata sama kiirusega c) suurendada kiirust .
Aga ma tuubin veel ja üritan jrgm aasta uuesti !
Hoidke mulle põialt ja annetage raha kah ikka !
Ei midagi uut25. aprill 2017, 00:25
Järjekordselt avanes Pohhuiistidest eneseimetlejate maailm
driftin 5.-nda käiguga25. aprill 2017, 06:37
Kes prooviabielu saate formaati ei mahtunud kasutab antud võimaluse ära liikluses.
to Andree1. mai 2017, 02:42
seda liigutust tead, et tõmbad luku lahti ja kehitad pisut ning lased mõnuga ja siis kehitad , tõmbad luku kinni ja lahkud. sina seisad märjalt ja mis teha kui tuul sulle peale tõi , oled vaba!
Ristiisa24. aprill 2017, 16:15
Nüüd siis hakkab hala pihta,mõelnud tagajärgedele enne kui hakati peatumismärguannet eirama,seades oma teoga ohtu kaasliiklejate elu ning tervise,igal juhul korralik mahavõtt arvestades olukorda!
oma silm24. aprill 2017, 15:49
Mõnes riigis oleks kohe kuuli saanud. Kihutaja surm oleks teen ühiskonnale. Kahju peab olema hoopis jälitajatest, kelle närvid pingule tõmmatakse ja kes peavad seda jama lahendama.
Tulistamine poleks ka paha võte, kui kaassõitja pole mitte hääletaja, vaid samasugune hull.
https://youtu.be/Lncmj1DRPPA?t=4m30s
on24. aprill 2017, 19:03
su meelest siis 11kmh ülekiirust kuuli väärt???kui kuuli anda, siis juba mõrtsukale kes kolm inimest teise ilma saadab aga too sai ainult kolm kuud vangistust- eu on siin mitte ameerika ja kas sa oma silm nägid kuidas peatati, kas politseinik oli sauaga st. kettaga teeveerel? tean, et need uued kiivrid ei anna midagi läbi ja kui juba algas tagaajamine siis suureneb sel puhul kiirus kahekordselt kui mitte rohkem aga ikkagi olge kuuliga ettevattlik, mine tea kuidas võid türmi sattuda.
Kahjuks24. aprill 2017, 20:15
ei olnud paljude inimeste surm, kes on surnud mootorratta või autoavarii tagajärjel joodiku või kihutaja poolt põhjustatud, midagi väärt. Kaks vaegkuuljat, neli noort Pirital, teepervel rattaga sõitnud laps jne.
Kahjuks 24. aprill 2017, 20:29
unustasin ka Lauri Ausi nime, kes hukkus roolijoodiku käe läbi
Manivald Kesamaa25. aprill 2017, 02:24
11 km/h? Halloo? Jutt ei jõua ikka üldse kohale? Kohati pandi ikka väga hullu, ime et ise vastu puud ei pannud Pirita puude vahel.
varsti hakkab 26. aprill 2017, 12:37
mõrtsukas, kellel veretöö pooleli, ka politseid süüdistama kinnivõtmisel käteväänamises.Saage aru, politsei töö ongi igasuguseid pätte rajjalt maha võtta.
15:4924. aprill 2017, 20:29
Kuuli oligi neile jobudele vaja!
miskipärast24. aprill 2017, 14:53
on levimas üks ohtlik ja masendav trend: võimetus mõista teo ja tagajärje seost (vähemalt oma tegude puhul). kas on tegu lääneliku kasvatusega, kus lapsi hüsteeriliselt igasuguste ohtude eest hoitakse? et laps ei saa selgeks, et kui näpud ukse vahele jätad, siis on valus, ja kui ette vaatamata jooksed, võid ninuli kukkuda? igatahes mingi oluline seos on neis ajudes tekkimata (ja kahjuks veel paljudel teistelgi).
rumalad noored,kerjavad siin kaastunnet-hullud24. aprill 2017, 15:56
Seal on näha, et ridamisi tuli Lasnamäe poolt põgenejatele vastu autosid, milles olevate sõitjate elu motohiir oma hiirekesega otseselt ohtu pani, samuti põikamine kõnniteele, kus üsna hilistel tundidel jalakäijaid ja koertejalutajaid liigub.. Et on varemgi seadust rikkunud, siis lootis ehk ka seekord pääseda, aga näed... ja nüüd vehivad oma kipsiga... Eesti rahval on hea vanasõna - küürakat parandab ainult haud. Võtku jalad selga ja pangu kirikus küünal, et ennast, hiirekset ega kedagi teist kasti ei sõitnud....
Juku Pupp24. aprill 2017, 19:39
Kui alustaks õige algusest - kihutamine, ei allunud politsei peatumiskorraldusele, kukkus kihutama ja siis hakkas endast hale, et viimases vaatuses politsei sundis mootorratturi jõuvõttega peatuma ja nüüd siis süüdistabki politseid.
Selge jura juu.
pole sõnu lihtsalt24. aprill 2017, 14:32
padusalliv endine minister hannes hanso facebookis mõnitab politseid ja kiidab takka pättidele. kuidas saavad sellised inimesed kõrgetele kohtadele, kellel selleks eeldused arukuse näöl puuduvad? ma saan aru, et saavad välisministri armukesest abikaasaks, abikaasa võibki rumaI olla, aga no ministriks? lihtsalt arusaamatu.
Juku24. aprill 2017, 14:08
Mootorratta asemel oleks tulnud sõita eesliga, siis ei oleks politsei teid taga ajanud
Küsimus. 24. aprill 2017, 13:58
Kas nüüd on meil uued staarid, keda meedia hakkab söögi eel ja peale promoma. Kas need prooviabielu staarid on kustunud, et kusagilt välja tuua kriminaalid. Ja alustada nende promomist. . Ängistus tuleb peale.Meedia, mõelge ka ajudeka inimeste peale.
24. aprill 2017, 13:57
A. Varik julges enda seista kaassoitja pärast ehk rohkem.
Kristiina 24. aprill 2017, 13:54
Varik julgeb seista enda eest.
Pätt julgeb alati26. aprill 2017, 12:40
enda eest seista ja teistele kahju teha, selliste koht oleks kongis
Kristiina 24. aprill 2017, 13:53
Varik käitus valesti aga politsei võinuks tappa kaassoitja.
kapsas24. aprill 2017, 19:26
Kuidas kaassõitja vähem süüdi on? Kui roolijoodik oma rahvast täis auto ümber puu kerib, siis süüdistatakse küll kaassõitjaid, et miks nad purjus juhi autosse istusid.
Kaassõitjal oli võimalus25. aprill 2017, 00:32
Anda laksakas ribidesse andmaks märkku et talle ei sobi. Samasugune pohhuivenniki eit kui Andre ise.
kaassõitja oleks pidanud eespool olema,1. mai 2017, 02:44
siis oleks p sissesõidul ka sisse saanud , irw:) puhasnauding
24. aprill 2017, 13:52
teie ise käitusite hullemini, kui hullunud loomad!
Kutt24. aprill 2017, 13:35
on suur ARGPÜKS, teha julgeb aga vastutada mitte
Pollar24. aprill 2017, 13:33
Kui mina oleks nad kinni pidanud, siis oleks nahutanud püksirihmaga veel naha kuumaks. Kuna on võrdõiguslikkus siis mõlemil. Ikka nii et jääb pensieani meelde :P
sellistele24. aprill 2017, 13:29
peaks karistuseks olema kohustus sõita 200 km/h vastu betoonseina.
ei noh24. aprill 2017, 17:49
Kes pärast seda s**ta sealt seina äärest koristama hakkab?
kuti ajud allpool vööd24. aprill 2017, 13:11
kui tibi pära peal kas siis testosteroon tõusis pilvedeni, et aju ei kontrollinud enam käitumist
on24. aprill 2017, 19:13
tibid taga teinud selliseid jõnkse, et katsu teel püsida, mõni keerab vastupidi kurviraadiusele- otsetee sohu ja oota kuni mõni auto möödub ja tsikli aitab välja tuua.
24. aprill 2017, 13:00
Olete nii ilusad ja armsad ,lihtsalt politsei ei märganud seda kuna kiivrid peas!
kuulge teie kaks24. aprill 2017, 12:57
oma luba, ära ületa kiirust, allu politsei korraldustele ja siis ongi kõik ok.
on24. aprill 2017, 19:16
need uued tsiklid teisest puust, ei saanud arugi kui 160 sees oli, annab tükk aega harjuda peale IZ-iga sõitmist ja ega seierit ei vahi kogu aeg, ikka teed ja olustikku, et midagi ei juhtuks.
19:16 / konn 24. aprill 2017, 19:35
ära plärtsu, hullunud loomade mõtteviisi ei õigusta millegiga, need kolbad pusal on oma karma, mis neid pätte jälitabki.
panen24. aprill 2017, 12:51
ka,siis saab kindlalt 300 kommi täis. Homme äkki uued lood juba peal....
Mida24. aprill 2017, 12:47
Politsei käitus igati õieti, et potentsiaalsed liiklusmõrvarid teel välja rammis!
lii24. aprill 2017, 12:34
Aga te ise olite mõrtsukad, kes olid valmis teisi tapma . Teid tuligi iga hinna eest kinni pidada, vahendeid valimata.!
tommy24. aprill 2017, 12:32
"Vanaema maalt" elab pilvedes. Õige on, et seaduserikkujaid peab karistama, kuid politsei poolt inimeste elu ohtu seadmine sellisel kujul nagu Reporteris näidati, väärib igati hukkamõistu. Kuna mõlemal mootorrattaga sõitjal tekkisid politsei tegevuse tagajärjel kehavigastused, st. luumurrud, siis panid politseinikud oma ettekavatsetud tegevusega ( nagu nad ise ütlesid ) toime kuriteo, mis tuleb hukka mõista ja millele peab samuti karistus järgnema. ( Kui laps mängib õues mängu püstoliga ja suunab naljatades selle politseiniku poole, kas ka siis võtab politseinik vastu otsuse, selline laps - kui reaalne ohuallikas maha lasta?). Vene ajal ei tohtinud miilits põgeneva mootorratturi elu ohtu seada, ning teda tuli autoga niikaua jälitada, kuni see võimalik oli. Eestis on aga vastupidi: sandista ja tapa ning probleem on lahendatud...
ee24. aprill 2017, 13:13
ainsalu, tsiklivend, sina vä? kes veel oleks nii rumaIa jutuga :D
Ats24. aprill 2017, 13:34
Mis asja? Et kui sõiduauto sõidab eest ära ja paneb kaasliiklejad ohtu, on politseil õigus kasutada relva. ja keegi ei mõista seda hukka. Nüüd mingid ajudeta nolgid, kes ise otsisid surma ja ka teiste surma on äkki kannatajad. Vastupidi - politsei päästis nende elu. See et nolgid 200ga vastu puud end surnuks ei sõitnud on puhas õnn. politsei valis neile kahele lollile kõige turvalisema ja vähem vigastusi tekitava võimaluse. Olgu õnnelikud et elus. Paras veel nuiaga paar korda anda, küll siis mõsitavad. Politseile ei ole midagi ette heita. Tänud et nad päästsid süütute liiklejate elud.
on 24. aprill 2017, 19:20
nende kiirus olnud ju 101, mitte 200, kust sellised välja mõeldakse...alles tagaajamisel suurenes 200 peale, küll ikka moonutatakse fakte, seal teel on 300-ga sõidetud ka võistluste ajal, asi see 200 ära ei ole aga autol pole selliseid pidureid nagu tsiklil ja pani tagant sisseeee...
Jah 25. aprill 2017, 12:36
Kui 50 alas radarisse sõitsid oli kiirus 101 aga kui sealt põgenema hakkasid siis kasvas kiirus 200 juurde. (Jõudis vist kohale)
See oli nende otsus mitte politsei ja see on juba piisav oht, et nad kõrvaldada. Kui juba põgened siis lubatud kõik võtted.
Mari24. aprill 2017, 13:54
Kui tsiklimees sõidab kiirusega 100km/h või 200km/h vastu puud/posti/seina, siis ta oleks kohapeal kutu olnud. Meil on küllalt selliseid kihutajatest tsiklimehi, kes on end oma uljusega hauda sõitnud. Nüüd said tüübid küll viga, kuid on vähemalt elus. Olgu politseile tänulikud! Kuid eks ülbust jääb ülegi. Kus on nüüd "kannatajad".
Vaata videot,Tommy24. aprill 2017, 15:25
Seal on näha, et ridamisi tuli Lasnamäe poolt põgenejatele vastu autosid, milles olevate sõitjate elu motohiir oma hiirekesega otseselt ohtu pani, samuti põikamine kõnniteele, kus üsna hilistel tundidel jalakäijaid ja koertejalutajaid liigub.. Et on varemgi seadust rikkunud, siis lootis ehk ka seekord pääseda, aga näed... ja nüüd vehivad oma kipsiga... Eesti rahval on hea vanasõna - küürakat parandab ainult haud. Võtku jalad selga ja pangu kirikus küünal, et ennast, hiirekset ega kedagi teist kasti ei sõitnud....
cherry to tommy24. aprill 2017, 18:41
Mine nõukaaega tagasi ja jaluta seal milkude žiguliga võidu naa palju kui kulub. Kuniks elad tänases päevas täida tänaseid seadusi.
Vanaema maalt vastab24. aprill 2017, 19:47
Vene ajal???Millest sa totu räägid, mängupüstolist? Ära too idiootseid näiteid, et õigustada "hullunud loomade" käitumist.Kui sinu lähedastest oleks keegi nende läbi elu kaotanud, kes siis kurjategijad oleks olnud? Sandistajaid ja tapjaid saab õigustada vaid samasugune hull, nagu need kaks. Palju patte juba eelnevalt, ei juhilube, ei kohustust sõiduk peatada , millest siin üldse rääkida, keda veel süüdistada.ISE TEGIN, HÄSTI TEGIN, paras mõneks ajaks platele järelmõtlema panna mõlemad plikaga, kaagutab, nagu kana veel teepervel.
Valeri25. aprill 2017, 10:11
Kui täna ei peata, siis homme neid on palju rohkem ja nahaalsem. Teistele ka hoiatuiseks . Toetan politseid. Pärast muidu ei pidanud käed rauda panema ...
asd24. aprill 2017, 12:25
kas kõnniteel sõites ka ei olnud võimalik peatuda? loll jutt suhu tagasi.
"Nad käitusid nagu loomad..."24. aprill 2017, 12:21
Sina,andre oma gabriellaga käitusite nagu loomad.Inimene taipab,et kinni taheti pidada(kui juuste all vähegi midagi on!)Loomade instinkt aga ütleb-pane nüüd auru juurde,sind tahetakse kinni võtta!
Kiirust lisades võib ka pääseda...
Kiitus politseile!
totakatele adrenaliiniotsijatele24. aprill 2017, 13:23
Väga tänuväärne võrdlus!
Paarikese elu on ilmselt nii igav, et liikluskaose tekitamise eest on tagaajamise "hädaoht" nii vägev vürts,mis tõstab ka kõige magedama elu maitset? No saite nüüd oma maitse ja paras!
Loomad26. aprill 2017, 12:43
tulebki liiklusest eemaldada
24. aprill 2017, 12:17
Loomi on ju alati loomadena koheldud, miks peaks hakkama nüüd teisiti käituma. Või teeme lemmikloomadeks,pildi peal ju nii nukkralt nunnud.
Vanaema maalt24. aprill 2017, 12:04
Politsei märguande eiramine, kiiruse lisamine, otsene põgenemine, lubadeta sõitmine- see on väärt kongi pistmist mitmeks aastaks. Nemad veel ülbitsevad, poseerivad ja mängivad kangelasi? Kuhu edasi selliste õigustamistega, ehtsasse pätiriiki, mida rahvas kõige vähem vajaks. Evelinist pole üldse midagi rääkida, tema on om a sulitempudega nii läbi imbunud, et häbi vaadata ja kuulda. Lõõtsutagu oma kuritegude tuules rohkem omaette edasi, ärgu võtku sõna seal, kus see kohane pole.
on24. aprill 2017, 19:23
kolm inimest surnuks sõitja saanud 4 kuud, sa räägid siin mitmest aastast...kui saab keegi, siis otsasõidu tekitaja töölt lahti ja jokk.
19:23Ära sina ka siin rohkem lõõtsuta24. aprill 2017, 20:26
Tead väga hästi, kes oleks võinud kellele otsa sõita, kihutati ju otse kõnniteel vahepeal.Miks ei peatutud, MIKS???Noored tahtsid hoopis elust lahti lasta, aga palun korrake siis, ausõna kahju poleks.
Politseile kiitus25. aprill 2017, 12:46
Osavalt rajalt maha. Tundub, et see ongi viis kuidas neid maha saab.
Juhile peaks avaldama kiitust. valis õige koha
Tagaaetaval peaks olema teada, et kui eest sõidab siis sellega võtab kogu süü mis võib juhtuda. Ega politsei ei sihtind relvaga, et sõida eest, meil igav.
Sellest peaks tegema avaliku eeskuju. ratas konfiskeerida, kõik purustused tuleb tsiklistil ise kinni maksta. Peale seda hakkata vaatama mis on karistuseks kiiruse ületamisele, ärasõidule ja mis lubadeta sõidule.
Lugeja24. aprill 2017, 12:00
Sina oleks teid peaaegu tapnud. Ise ei käitu seadusekuulekalt siis süüdistab teisi. Mis taksistas peatumist, kui politsei peatas, pidurid olid puudu või? Kas see, et lubasid ei ole kaalub üles kahe inimese hukkumise? Kas 22 a võib üldse mootorrattaga sõita? Võib-olla peaksid võrriga harjutama.
on24. aprill 2017, 19:28
motikaga sõidetud 16. peale ja ikka saad võmmi eest ära metsateel kus on kitsas rada, linnas pole mõtet üritada seda adrelaksu saada, jääd alla 4-rattalisele, nagu on tõestatud sel puhul...sõitsin tsikliga 5.klassist peale aga raske oli, kui pikali kukkus siis abita üles ei saanud-IZ.
sohver24. aprill 2017, 11:54
Tõeliselt süüdimatud tüübid , selle asemel et olla madalam kui muru , hakatakse "õnnetuid kannatajaid" näitlema. EI OLE KANGELASED , ON LIHTSAD HÄDAPÄTAKAD.
kõik24. aprill 2017, 12:15
pätid ju talitavad nii.
on24. aprill 2017, 19:31
luumurd mitte näitlemine vaid raske trauma...hädapätakast saab ajapikku kangelane ja kangelase käest ei küsi keegi lube...kogemustest õpitakse.
Juula24. aprill 2017, 11:51
Väga hea et ei tapnud, oleks politseinikele elu lõpuni hinge peale jäänud. Aga pätt, liiklushuligaan ei peaks küll kaastunnet ostima, karistada ja täie rauaga. Vaata vahepeal saadetakse hoiatusi, et sa oma ellusuhtumist muudaksid ja ennast parandaksid. See võis olla viimane!
nii ja naa24. aprill 2017, 11:49
Mõni aasta tagasi tegi Tartus politsei "head tööd" ja ajas elumajade vahel alkojoobes juhti taga ja ajas hoovis mänginud lapse alla, politsei on liiga palju filme vaadanud, ilmselt oleks see tagaaetav mööda sõiduteed koju sõitnud ja poleks keegi kannatada saanud, kas sel juhul antakse ka sada prossa õigus politseile. Nõuka ajal käisid kõik inimesed külas ja üritustel, võtsid paar õllet ja sõitsid oma mossede ja siksidega koju, midagi taolist ei juhtunud, nüüd on vaja päise päeva ajal kui lapsed hoovis mängivad action filme mängida...
m24. aprill 2017, 12:24
Oh, sind lihtsameelset!
Mari24. aprill 2017, 12:42
Nõuka ajal hukkus Eesti teedel tunduvalt rohkem inimesi, kui praegu. Ja eks omajagu oli sellel süü tolleaegsel leebemal suhtumisel alkoholi, sest väga palju hukkus inimesi just purjus juhtide tõttu!
Ja kas mitte see joobes juht ei ajanud last alla, mitte politsei? Mehe advokaat pärast veel kohtus halas, et mehel kolm last, ärge pange meest kinni. Kuiid miks see mees oma laste peale siis ei mõelnud, kui viina jõi ja autorooli istus?
Politsei ei hakka kedagi naljalt taga ajama. Ja pildilt oli näha, et see mootorrattur tegi ohtlikke manöövreid ja ta oli vaja peatada! Nii et igal juhul, õigus politseile, et veel nii hästi saadi mees liiklusest maha võtta.
hiiumaalt24. aprill 2017, 13:49
nõuka ajal sõitis hiiumaal noor naine ülle purjus peaga surnuks noormehe, kes tahapingile oli roninud. karistuseks sai paar aastat tingimisi ehk mitte midagi ja ülbas veel pealegi, ei mingit kahetsust.
Maša24. aprill 2017, 11:40
Ei see ole õnn meie jaoks, sest nüüd saad tegutseda edasi. Ja õigust jääb ülegi.
heiki herman soome24. aprill 2017, 11:36
liiklushuligaanid ja kriminaalid ning on veel häbematust protesteeerida! nad peaksid olema tänulikud eesti politseile, et nad ellu jäid ning, et nende surmariist lõhuti! kindlasti tuleb neid lisaks seaduses ettenähtud punktide alusel karistada! eesti politsei oli seekord igati tubli!
Aga te ise ei käitunud 24. aprill 2017, 11:27
nagu loomad või?Kurjategijatest jagu saamiseks ongi vaja neil käsi väänata
24. aprill 2017, 11:24
SL Õhtulehes vale pealkiri. Peaks olema. "Oleksime peaaegu tapnud teised kaasliiklejad, politsei peatas meid"
Lammas24. aprill 2017, 11:16
sa oleksid enda ja kaaslase äärepealt tapnud.
Heh24. aprill 2017, 11:13
No mida effi sa sôidad eest ära siis dsiisus
küsija24. aprill 2017, 11:12
Miks ei peeta seda enam üldse probleemiks, et inimesel pole juhilube? Mis alusel üldse juhilubadeta inimene võib sõita? Mõni aeg tagasi sõitis keegi juhilubadeta noor vana naise surnuks ja pea kõik - meedia, politsei, kommentaatorid ütlesid, et vana naine pidanuks ettevaatlikum olema. Aga see, et inimesel pole juhilube, polegi nagu probleem? Miks juhilubadeta sõitu aktsepteeritakse, ka siin kommentaarides ei pea seda keegi probleemiks.
ega24. aprill 2017, 12:17
sa, ega, 24. aprill 2017, 14:04
oled mõttelaadilt jäIkus. loead antakse mingite oskuste eest ja vaata, need oskused sõidavad küll. mine tee omale load, kuid ajupotentsiaal lubab.
on24. aprill 2017, 19:37
siin ka juba nagu soomes, et kui on kõrgema kati luba olemas siis võid kõigi alamatega sõita- kui rekka luba on siis põruta auto, tsikli, traktori jne. paadi jaoks pole üldse vaja, ainult reegleid pead täitma- elagu eu...mingid load on kindlasti, muidu poleks tal aimugi sõidust-14.aastaselt saab jalgrattaload...mina sõitsin rattaga 5.aastaselt posti järgi iga päev.
tsiisös24. aprill 2017, 11:09
Sellist juttu ajavad pole isegi loomadega võrreldavad, pigem köögiviljade ja seentega samal tasemel vaimselt alaarenenud rullnokad. Politsei oleks pidanud kumminuiaga ka kostitama sellise sigaduse eest.
Politsei käitus ainuõigelt. Kaassõitja peaks hoopis tsikli juhti tapmiskatses ja tervisekahjustuse põhjustamises süüdistama ja vastava nõude esitama. Selliste vaimselt alaarenenud tegelaste kuritegelik kihutamine kõnniteel, muru peal postide vahel sajaga slaalomi sõitmine ja politsei eest põgenemine on väga tõsine kuritegu, mille sooritajale soovin küll täie rauaga karistust. Kaassõitja seisukohalt oli tegu tapmiskatsega tsiklijuhi poolt ja sellega põhjustatud kerge vigastus, mille tingis hoolimatu rullnokk oma kõiki reegleid eirava tegevusega.
Loodetavasti esitab kindlustus politseiauto taastamiseks esinduses korraliku nõude ja oma kaherattalise peldiku võib prügimäele vedada - loodetavasti ei müü mõnele ullikesele seda kõvera raamiga käkerdist edasi.
vot just24. aprill 2017, 14:06
tagaistmel istuja peaks nõudma kahjutasu vaimsete ja füüsiliste vigastuste eest sellelt ossilt. aga muidugi ta seda ei tee, tema ajuke ei küündi mõistma, kes teda tappa tahtis ja kes ära päästis.
Denaro24. aprill 2017, 11:06
Oleks poleks oleks poleks. Fakt on see et ei allutud korraldusele peatuda. Simple. Sellised tulebki maha tõmmata ennem kui kellegi surnuks või vigaseks sõidavad. Õnnelikud peaksid olema et ellu jäid mitte ei ole vigased või surnud.
pärismaalane24. aprill 2017, 11:05
sa kanaajuga räuskav olend - mis õigus on sul ja sellel lubadeta juhil kaasliiklejate elu ohtu seada - kahju, et nii kergelt pääsesid ?
K24. aprill 2017, 11:04
Teha julgetakse aga politseionu on paha, kui takistama tuleb. Igal teos on tagajärg ja sellepärast võiks enne millegi tegemist võtta ühe minutigi ja mõelda, et kuidas see, mida mina teen, teisi mõjutab. Kui selline mõttekäik ei sobi, siis saab alati metsa kolida, kus asustus väiksem ja ei pea nii palju teistega arvestama. Aga halama ollakse ikka esimesed, ei mina pole midagi teinud ja miks nii karmilt, jne, jne. Saage suureks ometi.
irw24. aprill 2017, 11:10
õige väljend: need pätid andre ja see peIetisnaine käitusid nagu loomad.
ja-jah24. aprill 2017, 11:00
see oleks muidugi targem olnud, kui ise oleksite kellegi surnuks sõitnud. Pätile päti palk, ei mingit halastust.
sten24. aprill 2017, 10:59
eriti madalalaubaline ja ajukääbikule omane tegevus on peale seaduserikkumist kireda kõva häälega ja hoopis ennast ohvriks teha. kui need kaks jobu oleks end surnuks sõitnud, siis oleks politsei süüdi olnud, et piisavalt kiiresti kahte jobu ei peatanud. antud hetkel on politsei süüdi, et kaks allumatut jobu peatati ja minimaalsete vigastustega, mis ei oleks nagunii eluohtlikku mõõtu võtnud. kui politsei oleks lasknud neil niisama ära sõita nagu enamus samasuguseid jobusid tahavad peatumismärguande eiramise peale teha, siis oleks jälle politsei süüdi olnud. kui need kaks jobu oleks kellegi kuskil surnuks või vigaseks sõitnud, sest politsei ei oleks neid peatanud, siis oleks jälle politsei süüdi. kõige parem lahendus on looduslik valik, et sellised kaks jobu end surnuks sõidaksid.
Surmaingel24. aprill 2017, 10:58
Politseile tuleks anda veel rohkem õigusi ja tuleks politseid austada ja korraldusi täita.Meil juba politsei kardab pätte.See oli ju liiklus pätt,kes seadis teiste inimeste elu ohtu.Antud liiklus pätile vangla karistus.
isegi mitte24. aprill 2017, 11:10
liikluspätt, vaid liiklusrets. ehk krooniline karistamatuse tunne on ossil.
Jüts24. aprill 2017, 10:56
See peaks olema teistele pättidele ja pätinnadele õpetuseks, et ikka ei tasu kihutada ja veel karta selle meest vastutada. Argpüks selline juht. Ja need panevad veel oma lõustad lehte ja loodavad kaastunnet. On ikka haruldased nahaalid.
Õige tegu politsei poolt24. aprill 2017, 10:56
Selliste kurjategijatega tulebki käituda karmilt, pigem hukkugu kurjategija, kui süütu inimene!
Ja see on pretsedent, et sama moodi käitutakse ka edaspidi paadunud kurjategijatega.
ikka loomi aetakse taga24. aprill 2017, 10:50
kas tõesti ei jõua kohale
Nemad oleks, aga sina teed seda ise kui suhtumist ei muuda!24. aprill 2017, 10:46
Millegipärast minu kommentaar läbi ei läinud!
24. aprill 2017, 11:16
kommentaar ei ilmu, kui sinu komm satub blokkseisu, nåiteks saadad kirja tåpselt yhel ja samal ajal kellegi teisega. See on umbes sama, et kui kaks inimest proovivad helistada korraga yhele numbrile ja vaata mis juhtub.
ei ole nii24. aprill 2017, 14:07
siis ka ei ilmu, kui modele ei sobi.
Ajudeta24. aprill 2017, 10:45
Olete elus ja paistab ka et terved. Kes Siis antud loos loom on? Videosid ja fotosis sündmusest vaadates tundub, et loomad olete Teie ise. Inimene sõidab transpordivahendiga selleks ettenähtud sõiduteel. Loom hüppab siia-sinna, vahest ka teepervele. Kutsuge mõistus koju. Loodan , et Teie jaoks seda kuskil ikka on.
Jäta meelde, Andre!24. aprill 2017, 10:45
See kuuevarbaline Gabriele´, võib räusata, ta teisest riigist. Mida sina temaga kaasa jooksed? Tead, kui paljud hakkavad sind ära tundma? Kaotad sõpru, tuttavaid, saad lisaks võõraste vihkavad pilgud ja näpuga näitamise. Umbropsu ei maksa kuulsust otsida. Hea, et maha niideti. Mõni kobedam riist oleks su laiaks litsunud. Kes seda plödi tahab tänavalt koristada?
looda sa, 24. aprill 2017, 11:13
et ta tutvusringkond teda hukka mõistab, need veel kiiidavad takka koos selle inetu tüseda tädiga, kelle miki eesti rahvast häbenes, eas-ist raha pätsu pani, kullakaevajaga sohilapse sai ja nüüd ämmeerikasse tõmbas.
europolis andmikus 1. mai 2017, 02:49
kajastub teda Euroliidus saatev ESISPORTLASE , irw:) maine ja see jääbki - karistus registris väljastamiseks kustub , aga andmikus on märge
Kati24. aprill 2017, 10:44
Sellele hoolimatule juhile tuleks kohustuslikus korras näidata seda videot, kui ohtlikud on kaherattalised kihutajad liikluses:
http://videox.top/hot-or-not/bikers-crashes-top-accidents-2016-devil-riders
Ega24. aprill 2017, 13:37
see loll ka sellest midagi õpi
Heldur7224. aprill 2017, 10:39
Õigem oleks kirjutada, et politseinikud päästsid kaks inimest surmasõidust...
teadja.24. aprill 2017, 10:38
Siin tuleb arvestada ka seda, et eesti politsei ei låhe mingite oletuste peale vålja. Juht v6inuks olla purjus, narkojoobes, tagaotsitav, varastanud motika. Motika juhi raev seisneb selles, et tal oli plaanis politseid tillist t6mmata, jårsu kiirendusega, kuid ei osanud arvata politsei tegevust. JOBU.
Selline arulage kihutamine mootorrattaga linnas ja politseimärguande eiramine, ei oma mingit selgitust. 24. aprill 2017, 10:37
Kõik kommentaarid on liigsed, hull ja arulage kihutmaine paneb hoopis kõik teised kaasliiklejad ohtu sest ratas ja kaks kiiret keha, võivad tekitada sellisel kiirusel hoopis kaasliiklejatele ettearvamatuid tagajärgi. Tubli töö Politsei!
nonoh24. aprill 2017, 10:36
Ma ütleks, et artiklil on väga politseivaenulik pealkiri. Aga mootorratturil ja kaassõitjal soovitaks mõnda aega USA-s elada ja vaadata, kuidas seal politsei käitub. Meie politsei on USA omaga võrreldes siidikinnastes ja kikilipsuga džentelmenid. Mis te arvate, miks USA politsei ei tseremoonitse korrarikkujatega? Elu on õpetanud, et teisti ei saa. Meie kohtud on niigi erakordselt kurjategijate lembesed, tahate, et politsei ka selline oleks? Lehtedes oli hiljuti kirjas, et Tallinnas öösiti võimutsevad kurikate ja nugadega varustatud pätikarjad. Õnneks päeval on ohutu. Kui politsei õigusi piirata, siis varsti ei saa linnas liikuda ka päeval. Ühesõnaga, mootorrattur ja kaassõitja, sõitke mõneks ajaks USA-sse, Eesti on ju teie jaoks politseiriik ja üldse on siin paha.
kesklinna elanik 24. aprill 2017, 10:35
LÕPUKS ometi midagi reaalset tehakse nende tattnokkadega, kel pole kogemusi, ega ohutunnet! Elan Narva mntl kesklinnas. Nii pea, kui lumi on sulanud, alustavad just sellised kollanokad siklitega kihutamist Narva mntlt Pirtale...kiirused on ikka sellised, et 150-200 km/h! Just õhtuti, nii kella 22 paiku, siis hea rahulik, autosid vähe...ja kihutavad nad öö otsa! Nii palju, kui ma olen näinud neid sikli"mehi", on nad sellised, et kusagilt on odavalt saadud sikkel, kuid ise ollakse lühikeste pükste või dresside ja plätade väel sadulas :D Kui oled ikka nii nõrgamõistuslik, et ei ole soetanud isegi kaitserõivaid, oleks täiega paras, kus kuhugi seina kihutvad end laiaks! Haiged inimesed. Kesklinnas peaks siklitega sõitmine peale 22 õhtul olema üldse keelatud, kihutamisest rääkimata.
seda et24. aprill 2017, 14:28
kihutamine ongi keelatud, mis sest abi on? seega võib keelustada ka peale 22 sõitmise, mis sest kasu saab olema?
kadriorus on hea püüda 1. mai 2017, 02:57
ristmikul tuli vilkuvaks ja kui sikkel tuleb , siis rööbastel eesõigusega sõidab Narva mnt. ette , lahe pauk - trammil üks uksekoht juures :)
Rain Poogen24. aprill 2017, 10:34
Minu tänud politseinikele potentsiaalsete mõrvarite peatamise eest. Vahest nüüd saavad kaagid aru, et seaduse rikkumine ei tasu ennast ära. Aitäh.
Rein Viiul24. aprill 2017, 11:15
ei nad saa, saad näha
Kaava Saaki24. aprill 2017, 10:34
Käitusid nagu loomad? Pigem muutus loomaks linnas kimanud mootorrattur. Ja pärast sellist ämbrit ronida veel koos tsikiga meediasse oma nägu näitama, et eluks ajaks silt külge saada... ma oleks küll vait ja madalam, kui muru praegu.
aga24. aprill 2017, 11:16
nendel loomadel jääb õigust ülegi veel. loodetavasti läheb see oss vangi.
Ära hala, mees!24. aprill 2017, 10:34
Sa olid potentsiaalne mõrvar! Selliste jorssidega peabki nii käituma!
Kui politsei poleks jõuliselt sekkunud,24. aprill 2017, 10:30
Siis ehk haliseksid seljanärvi vigastusega haiglavoodis ja sul poleks võimalik enam kunagi peegli juurde minna ja süüdlast vaadata.
Oli kunagi üks avariiohver,kes vaevles valudega voodis 26 aastat.Palus kõigilt sugulastelt ja tuttavatelt tablette,et vaevast vabaneda.Keegi ei julenud tablette hankida.Valuvaigistid ei aidanud enam ja kui tema ema(86)siitilmast lahkus,oli ta üksi ja paigutati hoolde asutusse,kus tal siiski õnnestus iseenda abiga vaevadest vabaneda.
Nüüd siis küsimus-kas sina,liiklushuligaan tahtsid sellist lõppu?
Ilma politsei sekkumiseta ehk seisaksid Gabriele kirstu juures?
Jultunud tobu oled.
Tsik24. aprill 2017, 10:29
Andre on hädapätakas ja selleks ka ta jääb. Häbi häbi!
ei24. aprill 2017, 12:19
See häebmatu liikluspätt pole mitte hädapätakas vaid sileajuline nahaal. Sügisel end kalmistu lähedal surnuks kihutanud noori teati ka kui pidevalt LE eirajaid, keegi ei takistanud neid sigastemast. Nened ülbus lõppes enda süül tagasipöördumatu teona. Ja muidugi rumala ema kaasabil. Vanemate kallis võimsa mootoriga auto oli rumalala ülebele poisule edvistamiseks kätte antud
Anti24. aprill 2017, 10:28
Keegi tahab teha kurjategijast märtrit?
mootorrattur sa suur tegia ja nutad kui eit!24. aprill 2017, 10:27
Ma ei saa aru mida sa nüüd töinad ja süüdistad politseid.Sa olid ise süüdi ja oleks saanud minna veel hullemini kui oleks ise kellelegi sisse sõitnud või ette sõtnud.Vähemalt õpi nüüdki oma vigadest ja ära ala siin ajalehe-veergudel kui hale eit.Tundub,et sinutaoline loll pärdik ei saa aru veel praegugi,mida sa tegid ja kes süüdi.HALE TÜÜP OLED!
Gunnar Stahl24. aprill 2017, 10:24
Siin on selgelt näha, et politseinikud kirjutavad enda kolleegi kaitseks kommentaare, mis on neile sobilik, sest ükski tervemõistuslik inimene sellist mõrvakatset ei tolereeriks.
Kui te politseinikud olete julged mehed, siis teatage nende mõrtsukpolitseinike nimed, kes selle teo taga olid, kuid teil vist püksid nüüd püüli täis.
OH24. aprill 2017, 10:27
Loll sõidab, tola veel kaitseb... Sõitku surnuks?!
24. aprill 2017, 12:27
Sinu sulest, Gunnar, olekski midagi muud raske loota olnud.
to gunnar stahl24. aprill 2017, 20:31
Mina ei ole politseinik, kuid olen antud juhul raudselt politsei poolel ja haletsuse järele vinguvate päti-pussude vastane. Küllap vahetad ise esimesena plaati kui keegi su lähedastest on sarnaste vati-ajude tegude tõttu viga saanud.
Gunnarike situpüksi jutupaunik ikka täiega 25. aprill 2017, 01:06
Peatatigi motomõrvarit kes jalakäiate teed mööda kesklinna poole suundus. Mul tütar perega elavad kesklinna serval, liiguvad õhtuti jala ja jalgratastega linnavahel. Kes siin MÕRTSUKAS on?
Sass24. aprill 2017, 10:20
Nemad oleks sind PEAAEGU tapnud, aga sina tapad ennast ise kui oma suhtumist ellu ei muuda! Annaks jumal et siis oled tsikli seljas üksinda!
ahsoo24. aprill 2017, 10:19
Kartoteeki kirja ja mingi tohter ei saa talle anda tõendit, et saaks juhilube taotleda.
.24. aprill 2017, 10:17
mina / 08:36, 24. apr 2017
miks pidi taga ajama,olemas igasugused kaamerad, saanuks ka hiljem tuvastada,kes kihutasid. Tean mitut juhtumist,kus taga ajades on inimesed surma saanud ,aga noh
+15 -98 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist .
S
selgitan / 08:50, 24. apr 2017
Pidi potentsiaalsed mõrtsukad peatama enne kui kellegi süütu inimese tapavad. Nii lihtne see ongi - austa teiste inimeste elu, enda omaga tee mis tahad. Oleks võinud kohe vastu puud panna, nüüd ei teagi, milla uuesti katsetab ja süütute inimeste elu ära võtab või rikub.
+48 -5 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist .
N
Need / 09:01, 24. apr 2017
" potensiaalsed mõrtsukad " sõitsid 101 km tunnis kui politsei neid peatas. Kui politsei neile selga sõitis oli sõidukirruseks 70-75 km tunnis. Sellised kogemusteta nn "politseioperatiivjuhid" on kül ohuks kõigile liiklejatele.
+6 -52 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist .
U
Urrr / 09:28, 24. apr 2017
Ringteele sõites e isaanud nende kiirus olla 70-75km/h vaid tunduvalt väiksem.
+3 -0 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist .
N
Nad / 09:52, 24. apr 2017
ei jõudnudki ringteele, otsa aeti kümmekodmeetrit enne ringteed. Nad ise lendasid peale otsa sõitu ringteeni välja. Siin pole millegist rohkem rääkida. Noortel oli õnne et mõne kriimuga pääsesid ja üldse ellu jäid.
jalakäija24. aprill 2017, 10:17
Mis te sest poole aruga mehikesest üldse kirjutate, kui ta pole liikluseksameid teinud, vastasel juhul ei kiunuks , vaid võtaks süü omaks , et politsei esimese märguande peale tuleb peatuda. Mida ta aga ei teinud, vaid jätkas kurja tegemist, kihutas lubamatu kiirusega, pani ohtu enda selja taga istuva isiku elu ja tekitas liikluses ohtlikke olukordi,pannes ohtu võõrad liiklejad. Politsei võttis liiklusrikkuja õigusega maha, enne kui ta oleks enda kaasreisija või teised surnuks sõitnud. Kui ikka jahu ajude asemel, siis oleks parem kui sel isikul üldse võetaks õigus ära liikluses juht olla, tal polnud niikuinii juhiluba ja mingi arst ei saa nii vastutustundetule isikule anna tõendi, et tal on peaga kõik korras, juhtimaks sõiduriista.
Kle24. aprill 2017, 10:16
poisike,kas sul tõesti pole häbi?
10 24. aprill 2017, 10:15
...punkti Eesti Politseile.
Sellised tolgused tulebki teelt välja rammida. Vaat, kus leidis koha,kus trikitada! Mõttetu poiskene!
tüdruk 24. aprill 2017, 10:14
kui ma õigustan politsei tegevust, saaadetakse kommentaar modereerimisele... see on sõnavabadus.. aga politseiriigiks võib küll üks sõimata meie politseinikke.
taksojuht Vaasja24. aprill 2017, 10:12
Delfi uusdis -
"Nädalavahetusel jõudis meediasse video tsikliga kihutavast noormehest, kelle politseibuss teelt välja rammis. Nüüd ilmneb, et suurel kiirusel mööda linna tuisanud Andre Varik on juba aastaid tegelenud mootoriga kaherattalisel trikitamisega." MÖH ?
lube pole ja juba aastaid (!!!) tegelenud trikitamisega , ehk siis paadunud huligaan või pätt ?
Nu24. aprill 2017, 10:12
jah. Politsei tahtis nagu alati kõige paremat aga ikka läheb midagi nihu nagu tavalises vene muinasjutus. Kord jäävad jalakäijad operatiivsõitu tehes sebral ette, kord mõni juhuslik sõiduk aga seekord ei olnud politseibussil häid pidureid või oli taas roolis üliosav " operatiivjuht ".
Oli osav25. aprill 2017, 12:55
Sai ju pidama.
Läheks vaja uut seadust. Kui sõidad eest, oled vastutav kõige eest mis juhtuda võib.
Kui politsei sind taga ajades kellegi surnuks sõidab, saab eest sõitja kaela tahtliku tapmise..
Ehk hakkavad siis mõtlema kas on mõtet ära sõita. Et selliseid olukordi ei tekiks.
Politseile 12 punkti tubli töö eest24. aprill 2017, 10:12
Vähe sai....t,,,a...t..t...nokk
ilus tüdruk24. aprill 2017, 10:12
seda "kannatanut" , naisolevust, peab politsei karistama ka politsei solvamise eest, st röökimise nende peale kust ei puudu ka politseid solvavad sõnad...anda tuleb neile süütukestele nagu mujal maailmas sihukestega tehakse! Gabriele oleks omal kodumaal saanud ikka niiet tolmab..
Leedus ikka palju kenamaid nähtud25. aprill 2017, 01:15
ZZzSSs--zxfa-c💩😷😵
24. aprill 2017, 10:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. aprill 2017, 10:24
Viimase 30 aasta jooksul on kummidesse tulistades ainult paaril korral kummi tabanud, tabavad kõike muud aga mitte rehve. Las parem õpivad enne autoga kiiresti sõitma ehk siis kunagi õpivad " kuulipritsi " kasutama.
ha ha 24. aprill 2017, 10:35
Lisaks on neile antud õigused seaduserikkujaid kinnipidada ja üldse vabadust võtta. Ka on politseil õigus kasutada tulirelvi. Kohtusüsteem on veelgi hullem! Kohtul on õigus inimeselt vabadus võtta aastateks või isegi eluajaks! Kes küll on andnud neile sellised õigused! Täitsa jama kohe!
on sul mingi juhtum näiteks tuua,24. aprill 2017, 10:49
kus politsei rammis seisvat,peatumismärguandel peatunud sõidukit?
On mõnda liikluskuulekat kummidesse tulistatud?
jt24. aprill 2017, 10:10
Opinions are like assholes. Everybody has one. Dirty Harry.
24. aprill 2017, 10:09
Kõigile oleks parem, kui see amööbiaruga isend end ise kodus ära tapaks.
Vanaema24. aprill 2017, 10:07
Tagaistmele istunud tüdruku süü pole sugugi väiksem. Just tema oleks pidanud poissi korrale kutsuma enne kui mootorratta selga istus . Häbi. Suur tänu aga politseinikele meelekindla tegutsemise eest.
iff24. aprill 2017, 10:05
Mida vingute ! Kui süüdi,siis vastuta !Kui palusid oleksid võinud sina ise tappa või sandistada.
mammi24. aprill 2017, 10:01
Tõepoolest liigne liberaalitsemine on viinud süüdimatusele neid, kel puudub endil igasugune vastutustunne. Pätikari võib peksta, tappa, varastada muret tundmata, et midagi ka juhtuma hakkab.
Kui pätt leiab end trellide tagan, hakkab kohe õigust nõudma, et ettenähtud ruutmeetreid on vähetoit ei maitse või ei käituta piisava lugupidamisega. Kohati tundub , et politsei peab kaitsma pättide ja varaste heaolu. Ehk läkski sellel juhtumil midagi üle võlli, kuid selle oli see paarike kuhjaga ära teeninud.
lugeja24. aprill 2017, 10:00
Nad on täielikult süüdi. Kihutasid meeletult,ei reageerinud politsei märguandele ja polnud sõitmiseks isegi lube. Igatpidi süüdi.See leedulanna oskab ikka lõugata ja ennast ebameeldivalt üleval pidada. Häbi sellisele! Milleks selliseid veel näidata? See oli õudne ülbus ja kihutamine. Meie politsei oli väga tasemel!
Eh, mees!24. aprill 2017, 09:59
Misasja sa siin kurdad ja kaebad? Vaata peeglisse ja mõtle järele, mida valesti tegid, mis viis sellise looni.
hmmm24. aprill 2017, 09:59
Tundub, et suured arvamusliidrid tahavad kaost juurde külvata. Öeldes, et politsei ei tohiks taga ajada ja selliseid meetmeid kasutada, saadab see sõnumi igale rullnokale, et kui trahvi ei taha sõida vajuta gaasi, sest sind ei tohi jälitada.
Ehh24. aprill 2017, 09:55
Kas kõik motomehed on sellised eided, mäletate Äksi äksitäis esinemisi, et küll neiele tehti liiga, kui nad poisikesi kasvatama läksid. Kas olete üle paari minuti enda ees mõnda baiki sõitmas näinud, st, kiirusepiirangust kinnipidavat. ei tule vist ette, kuulutaks õige need eided lindpriideks, suurekiirusega tagant lähenev baik on ilmselgelt politsei eest põgenev, seega aidake politseid ja suruge ta teelt välja. Kui need motomehed natukegi mehed on, minge võtke see võrrieit ette, paar paar kriimu ei teeks paha, ehk hakkab kunagi mehemoodi mõtlema.
hmm24. aprill 2017, 09:55
Need kes räägivad, et oleks pidanud jälitama, sest saab hiljem kinni võtta. Enamus motohuligaane kasutab võlts numbrit kui nad sigatsemas on seega ei oleks kedagi saanud hiljem vastutusele võtta. Lisaks tõesta kes roolis oli. Tuleb härra inspektor omaniku juurde ning see ütleb, et rattas seisis hoovis ning tema luges toas lastele luuletusi. Sellega oleks asi jokk ning keegi poleks saanud karistada.
praktik24. aprill 2017, 10:13
Hea, kui üldse uks lahti tehakse.
24. aprill 2017, 09:53
Elagu meie uued kangelased...nüüd ootame alastipilte!!!
24. aprill 2017, 10:12
ja jah rääkige nüüd endast lähemalt ,tahame ju Teile kaasa elada
24. aprill 2017, 10:29
küsiks kas kodus lemmikloomi ka on ja mis arvate peaministrist?
24. aprill 2017, 11:08
millal on elulooraamatut oodata?!
veel24. aprill 2017, 09:52
oleks pidanud kummunuia kasutama, siis oleks ehkl pähe ka midagi jõudnud kiiremini
süüdimatule24. aprill 2017, 09:51
Küll on hea süüdistada teisi oma lolluses. Eelkõige oleks võinud ise ennast tappa koos kaasreisijaga või mis veelgi hullem, kellegi täiesti süütu inimese. Keda siis oleks süüdistanud.
24. aprill 2017, 09:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kääri teoreetik24. aprill 2017, 10:00
kui sul laps jookseb käärid käes, kas siis a) võtad käärid käest või b)ootad kuni ta maha rahuneb, sest võib rüselema hakata ja ennast ja sind vigastada, sellel ajal kui tal kääre käest ära võtad.
Peaga mõtlevale inimesele pole vist rohkem seda näidet täpsustada vaja.
jajah24. aprill 2017, 10:00
Kurjategija kinnipidamine tekitab ohtralt ohtlikke olukordi, mis vahel lõpevd süütute kõrvalseisjate maha laskmisega. KAS SEDA SOOVITAKSEGI? Ootame parem ära, kuni kõik mõrvarid, röövlid, vägistajad ja vargad ise politseisse tulevad ja end üles annavad. Või siis kuni mõrvavad, röövivad, vägistavad ja varastavad ennast ise surnuks.
kusja24. aprill 2017, 10:38
Soovime seda, et politsei korraldusele peatada oma sõiduk mitte reageerijad saaks selle eest aastatepikkuse vanglakaristuse.
A 24. aprill 2017, 09:47
Tagaistme tibi ! -Kui sul natukenegi ajusid on ,siis ära suhtle enam selle süüdimatu mehega -just tema pani sinu elu ohtu ja teeb seda kõhklematult ka edaspidi - Jäta ta maha ,enne kui hilja !!!
Just...24. aprill 2017, 10:43
... selliste ajudeta kaassõitjate pärast mehed nii "mehiseks" lähevadki. Minu arust on võrdselt süüdi mõlemad.
viimasel ajal24. aprill 2017, 09:45
üsna tüüpiline - vaadake mis nemad teevad aga meile on kõik lubatud
ja veel - selline s u r m a motiividega pilt rinnal meelitab õnnetusi ligi, selliste asjadega on targem mitte mängida
mind24. aprill 2017, 09:38
kui kodanikku huvitab, kust sellised hullud tulevad? Täielik karistamatuse tunne? Lubadeta, seadust eirates, politseimärguannetele mitte alludes, kihutades? Ja naise räuskamist arvestades, kas olid need potensiaalsed mõrvarid ikka ilma igasuguste jooveteta? Mina kiidan politseid, sellistega tulebki jõudu näidata!
Jätke politseinikud rahule24. aprill 2017, 09:34
mõnele pole kunagi hea.Kihutajad ise oleksid ennast tapnud ja kui nad nii lollid on,et seda ei mõista,siis olgu edasi.Aga kuna nad panid ohtu ka teiste elud,siis tuli nad ju peatada. Vaat kui selle kihutaja kaitsja enda õde,vend,ema või isa oleksid surma saanud,siis kisaksid,miks politsei ei peatanud neid enne.
ahaa24. aprill 2017, 09:34
Tundub,et see mees ei saa aru ise,mis ta tegi ta on ju potensiaalne mõrvar.lube pole ja paistab,et pole ka võimeline neid tegema.See on sama kui relvalota mees paugutab rahva sees relvaga ja siis imestab kui keegi pihta saab,et lasi kogemata.politsei käitus liiga leebelt aga profilt ja hoidis ära kindlasti kaks laipa kui mitte rohkem.
Pole mingit kahtlust.24. aprill 2017, 09:31
Asja eest said, mootorrattur. Keegi ei sundinud Sind relva ähvardusel linnas 200kmh ringi kimama.
Bussijuht24. aprill 2017, 09:55
Tahaks ka bussi, millega 200 km/h tsiklile järgi jõuaks ja siis sellest üle sõidaks.
Bussijuhile24. aprill 2017, 10:03
Võta, kes sind keelab. Kuskil pole öeldud, et tagaajamise käigus 200 km/h sõideti, jutt ikka 100 km/h. Et linnas tuvastati kuni 200 km/h, selleks piisab radarist.
Bussijuht24. aprill 2017, 10:29
Kas tuvasti on seekord ikka kalibreeritud ja kontrollitud?
on24. aprill 2017, 20:16
just tuvastatud 101 ja tagaajamisel läks 200, sa ära sega numbreid, ole korrektne.
Urrr24. aprill 2017, 09:30
Peale õnnetust see tibin kätega vehkida ja karjuda sai küll - nüüd siis kohe rangluumurd...
jann24. aprill 2017, 09:27
täna õnne,et meil maha ei lasta,oleks ameerikas oleks ammu tina saanud,politsei eiramise eest
@jann24. aprill 2017, 11:16
Kas Ühendriikides just tina oleks saanud.Aga Tshiilis A.Pinocheti ajal oleks küll.
Minu tuttavad taadid Rootsist,kunagised meremehed,olid Valparaiso sadamas,kui Pinochet oli kuu aega tagasi maal anarhia likvideerinud.Kord oli majas.Ja igal pool olid plakatid mitmes keeles,et kontrollitakse dokumente linnas ja põgenemiskatse korral tulistatakse viivitamatult.
Need,kes siin kraaksuvad Eestist kui politseiriigist,ei teagi,mis tõeline politseiriik tähendab.
ha24. aprill 2017, 09:26
Politsei päästis need ajuvabad olendid, varem või hiljem oleksid nad olnud mõrvarid. Muidugi meedias on ajuvabadus hinnatud , nii et staare juba voolitakse.
mx3524. aprill 2017, 09:26
Kas OLI vaja siis eest ära sõita ja peatumise märguannet eirata.. Te olite ise enda tapmise äärel.. Politsei päästis teid....
elame, kus?24. aprill 2017, 09:25
Antud lugu näitab kellegi äärmist saamatust ja mitte adekvaatset käitumist , soolotsemist, olukorras, kus pidanuks tegutsema kaine mõistusega, mitte kui sadistid.
Mina24. aprill 2017, 09:42
No kõigepealt on saamatu siklimees kes lube ei ole teinud...ja siis veel et ei peatunud ega allunud korraldusele..rohkem nagu saamatust polegi :D
Ja kui sead kaasreisja ohtu..siis pole kainest mõistusest midagi rääkida
et siis24. aprill 2017, 10:04
Pätid võivad meid kõiki süüdimatult ohustada, aga politsei meid kaitsta ei tohi? Õnneks me siiski veel sellises riigis ei ela.
lugeja24. aprill 2017, 09:22
Hakkab kino! Komm läks ,,uurimisele,,! No mida siis valesti? On ju nagu lasteaed,nende jaoks oleks ehk pidanud linnas liikluse sulgema et nede ,,upsakad,, sõita saaksid?
naine24. aprill 2017, 09:22
SIGA! Vastik vastutustundetu inimene! Sulle tehti märguanne- jää seisma! Sa oleks võinud mõnele inimesele otsa sõita v ohtliku avarii põhjustada! Usas oleksid sa ,siga tina saanud!
lugeja24. aprill 2017, 09:20
Lihtsalt laste hala!! Äkki oleks pidanud liikluse kõigis tänavais sulgema et need ,,upsakad,, sõita saaksid?
kas nüüd tehakse24. aprill 2017, 09:13
liiklushuligaanist meediakangelane?Pärast ongi nii,et politsei ei julgegi juristide kartuses enam tukkigi kasutada nagu näitab euroopa sündmuste jada.Miks ta üldse vabaduses on kui nii räigelt pani ülekiirust,kujutame ette et oleks sõitnud veel kellegi surnuks,sest sellise kiirusega lendaks ta läbi vastutuleva auto viies kaasa kõigi ülakehad...šokivangistuses kuu ei teeks paha õpetuseks ja lõpetaks nagu meediakangelase loomise,maailmas juhtub palju muud põhjapanevat.
liikluspätist24. aprill 2017, 09:12
meediakangelaseks. Kindlasti saavad osa mingis järgmises sopaseriaalis.
Lp. mootorrattakangelane !24. aprill 2017, 09:22
Kas see lubadeta tüüp ükskord ometi aru ei saa, et ta oleks võinud arutult kihutades tappa nii enda ( no see on tema isiklik vabadus) kui oma kaasreisija ( tibi ka teadis, mida teeb ) kui ka süütuid kaasliiklejaid - ja see viimane on kriminaalkuritegu! Aitäh politseile! Kas me tõesti peame selle psudokangelase arutuid sõnavõtte mitu päeva jätjest meediaveergudel taluma?!
veksel24. aprill 2017, 09:08
Kohe, kohe ilmuvad meie tuntud "tippadvokaadid" ja näitavad õigusmõistjatele koha kätte.
Demokraatses riigis on pätid ikka õigemad mehed! Mis märk on ENSV EV vahel?
võlakiri24. aprill 2017, 10:06
Kui sa pole ENSV-s elanud, siis võid panna mistahes märgi. Kui oled, ja ikka tahad panna võrdusmärki, siis ilmselt olid oled mõlemas seakarjus.
No24. aprill 2017, 09:07
lõpetaks äkki nende totakate promomise. Ise on süüdi ja nüüd ohivad.
no, väga õige.24. aprill 2017, 10:32
Oleks, oleks. Kõigepealt oleks nad ise end tapnud, teisena teisi liiklejaid, lapsi ja täiskasvanuid. Vabalt oleks võinud nii olla. Andku aru ikka endale ja küsigu, miks nii läks nagu läks? Kas politsei tuli korralikku rattasõitu segama?
Martin24. aprill 2017, 09:07
No nii, huvitavaks läheb, vaatame, kas politsei jääb peale või liiklushuligaan. Politseimees peab tööl niikuinii aruandma. Huligaan ei saanud käsi plaksutada, eest ära sõites ülima kiirusega, oma kihutamisega pani ta ohtu tütarlapse, iseenda ja politsei. Pr. Evelin Ilves näitas ka näpuga politsei peale, suurkuju mõtleb nagu huligaansõitjad. Hullem oleks olnud, kui hull oleks kuskile rahva sekka motikaga põrutanud ja siis oleks jälle politsei süüdi, et midagi ei teinud.
24. aprill 2017, 09:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tõesti kahju,24. aprill 2017, 09:24
et see tsikkel selle vär.djuhiga sulle hoopis otsa ei kihutanud. või su lapsele. aga siis oleks nalja saanud, onju?
Urrr24. aprill 2017, 09:26
Kes käskis neil politsei eest ära sõita. Sõita kõnniteel, vastassuunas jne jne - kui ikka ise loll oled siis pole mõtet kedagi teist süüdistada...
mu autole sõitis24. aprill 2017, 09:04
mõni aasta tagasi üks tüüp sisse, teise autoga ja lasi kohe jalga. läks üle poole aasta enne kui omaks võttis et tema oli selle auto roolis, jah tal polnud lube. ja kogu see aeg ei saanud ma autot remontida s.t kasko eest, sest keiss oli lahti, oma raha eest palun aga ei avarii põhjustanud auto kindlustuse v oma kasko eest. meil on piisavalt lubadega saamatuid liiklejaid väljas, need kes ristmike kinni sõidavad v märke ei jälgi, pole neid lubadeta spetsialiste lisaks vaja. Lugesin selle kangelase marsuudivalikut - miks ta tohlakas Lillepi parki vms ei sõitnud ? ei tunne piirkonda v oli päris loll, et arvas et politsei ei jätka oma peatumise nõuet ?
julius24. aprill 2017, 09:01
Kuule ajugeenius! Tundub, et selliseid kellele seadused ei loe, on eestis hulgim. Tehke oma partei ja esimeheks valige evelin. Võitke valimised, kaotage seadused ja saatke politsei ja piirivalve, sõjavägi laiali, kasvatage kanepit ja üldse tehke, mis endale meeldib. Vingumise asemel tee endale selgeks, kuidas ühiskonnas käituda või siis muuda seda vastavalt kehtivale seadusele aga mitte ära vingu nagu imik.
24. aprill 2017, 08:59
No on ikka ülbust veel õiendada! Kus tuli nüüd katsetaja välja! Jälle näide ühest poputatud perepojast, kellele vanemad kõike võimaldavad!
just24. aprill 2017, 09:26
sellised pojad kasvavadki nendel emadel, keda see carmen seal komandosaates kaitses. ilma igasuguse kasvatuseta pätid juba väikesest peast, löövad teisi lasteaias, ise ei suuda süüa ega potilgi käia. aga ema annab õiguse ja nüüd veel see saade ka kasvatajaid laimamas. sellistest kasvavadki samasugused tsiklipätid.
mai24. aprill 2017, 09:45
aga kus on isa eeskuju?
Andreahanus24. aprill 2017, 08:59
Neandertaallased on tõenäoliselt pärit Tartust, Madruse tänavast.
24. aprill 2017, 08:56
Võta aga süütum inimene kilbiks ja keegi ei või Sind seaduse rikkumises ja teiste ohuseadmises karistada. Tooks võrdluse, et kui pangaröövel jääb politseile vahele, siis võtab ka pantvangi endale kuulide eest kilbiks ette. Kas siis ka ei tohiks politsei teda enam püüda? Mees, ise tegid vea, tunnista viga ja õpi sellest ning kanna oma karistus, mitte ära halise kui eit ning süüdista kõiki teisi oma lolluses.
no24. aprill 2017, 09:28
loodan, et karistus saab karm olema ja mõlemale, sellele inetule mõrraIe samuti politsei sõimamise eest. loodetavasti ei kasva nende luud ka hästi kokku.
Liiklusinspektor24. aprill 2017, 10:03
Loodan et tagant otsasõitja saab karistatud nagu liiklusseadus ette näeb ja korvab tekitatud materiaalse ja kehavigastuste kahjud. Pikivahet tuleb jälgida ka linnas.
ehh 24. aprill 2017, 10:26
sa ikka liiklusseadust valdad või "pritsid" niisama?
pikivahe ja tavaliiklus on tiba miskit muud , kui põgenemine kontrolli eest ja kihutamine asustatud punktis
ja kahjud kannab muidugi süüdlane aga arva kes ?
reebus24. aprill 2017, 08:52
tyypilised lasnamae proled
....24. aprill 2017, 08:52
Tagaistmel olnud tütarlapse asemel ma edaspidi sellise mehega, kes minu elu nii hoolimatult ohtu peneb, enam edasi ei suhtleks.
to ...24. aprill 2017, 09:29
ole nüüd, pott on kaane leidnud, mõlemad on ju seda meelt, et nemad õiged, politsei, näe, tuli neid lambist tapma :D on ikka ajupeetusega t.rop.pe olemas.
M6424. aprill 2017, 08:50
Tarka ei ole vaja õpetada ja lolli ei ole mõtet õpetada.
Lisaks Vana-India vanasõna:24. aprill 2017, 11:20
Lollile on tarkus sama mis pimedale päevavalgus.
mugul24. aprill 2017, 08:50
tulevane soome tööjõud
Aitäh!24. aprill 2017, 11:21
Hoidku Jumal,et ma sellistega koos töötama ei peaks.
Lambad24. aprill 2017, 08:41
Oleks politsei sellises olukorras käitunud nagu USA-s siis oleksid nad Pärnamäele jäänudki.
Ivan24. aprill 2017, 09:27
kuule, aga millas Sa seal Usas politsei käitumist õppimas käisid? Lolli juttu oskab igaüks ajada, aga nimeta palun mõni konkreetne sarnane juhtum USa politsei praktikast.
irw24. aprill 2017, 08:38
Lugege seliste mentaliteedist saidilt nihilist.fm
kas 24. aprill 2017, 09:30
see on kenderi ja tema jüngrite üllitis? no mida narkomaanideIt tahtagi?
pff24. aprill 2017, 08:37
facebook on ka ta halisemist täis, inimene kirjutab et tal on häbi ja kahetseb et oma naise elu ohtu seadis ja siis asub süüdistama teisi, tundub et ei ole ikka küll häbi ega kahetse mida tegi, selline tuleks pikemaks ajaks kinni panna.
Mees ongi kaval psühho24. aprill 2017, 09:41
Või vähemasti skisofreeniat põdev. Nende tegemistest meedia pasundab päevast päeva.
ämmaemand24. aprill 2017, 08:37
sellise oleks võinud kohe peale sündimist pista solgiämbrisse
Oraakel24. aprill 2017, 08:42
Viha ja raev teiste inimeste vastu saab su enda ükskord kätte.
to oraakel24. aprill 2017, 09:31
inimeste? kas need on inimesed? inimeselaadne toode.
Issanda Jumala raev24. aprill 2017, 09:49
Kaitseb hullumeelseid ja kõikki ebaadekvaatselt käituvaid normaalsete inimeste õiglase viha eest, Hullud nüüd kõik tänavatele näitama mida oskavad
ütleks leebemalt,24. aprill 2017, 14:30
klassiku sõnadega (kahjuks ei mäleta, millise nimelt): oleks kuulnud, kui sind tehti, oleks öelnud: ärge tehke!
Mari24. aprill 2017, 08:37
Kulla noored!
Politsei rammis teid vaid seepärast, et te kihutasite linnas suurel kiirusel, ei peatunud politsei märguande peale, sõitsite vastassuunavööndis ja olite ohuks nii endale kui ka teistele liiklejatele!
Kui politsei poleks teile tol hetkel tagakummi sisse sõitnud, siis oleks võinud järgmisel ristmikul mõni pahaaimamatu autojuht teile täiel kiirusel selga sõita ja siis oleksid vigastused olnud juba sellised, et oleksite võinud eluks ajaks sandiks jääda või surma saada...
Võtke seda kui õpetust! Loodetavasti noored ennem mõtlevad, kui gaasipedaalile vajutavad. Ja kui pole juhilube või ollakse alkot/narkot tarbinud, miks siis üldse liiklusesse ronitakse?
to: Mari, mitte kulla24. aprill 2017, 09:01
kui taga ei oleks aetud, kui kiiresti siis oleks sõitnud?
kets24. aprill 2017, 09:12
Enne tagaajamist sõitsid linna vahel 101-ga!
päriselt oledki nii loII?24. aprill 2017, 09:33
kui ilma lubadeta ei sõidaks, pole vaja märguande peale eest ära sõita? siis poleks vaja ka taga ajada? või arvadki, et edaspidi politsei ei tohiks peatada? las igaüks, kes soovib, sõidabki lubadeta?
loodan, et mõni lubadeta sõidab otsa just sulle.
to: Mari, mitte kulla24. aprill 2017, 11:40
Politsei poleks seda tüüpi taga ajanud, kui ta oleks normaalsel kiirusel liigelnud! Miks õigustada ühe ratturi kihutamist, kes ei reageeri politsei märguandele, põhjustab rohkesti ohtlikke olukordi ja kõige tipuks on veel ilma juhilubadeta. Ei taha politsei nahas olla, kui nad peavad mõnda juhti taga ajama, kuid tihtipeale on see möödapääsmatu.
See rattur maksku ise oma meditsiinikulud kinni, ehk siis järgmine kord mõtleb, mis lollustega tegeleda ei maksaks.
to M mitte kulla24. aprill 2017, 20:46
sul on ikka põhjus ja tagajärg sama sassis nagu neil kahel lunaatikulgi!
Ants24. aprill 2017, 08:37
Sellise peaga mees, pole rohkem möistus kui kotlandi käial. Nüüd vingud ja virised et mis õige ja mis vale mida on vaja näppida kui lube ka ei ole. Mine ja kuula mida räägitakse seadustest ja et kas ilma juhiloata tohib nii võimsa rattaga sõita. Täna jumalat et nii see asi lõppes ja saad veel loadki ära teha ja taas ühiskonnas elada.
Vaataks videot24. aprill 2017, 08:36
http://www.ohtuleht.ee/800773/video-pogenemisest-roheliste-juht-ja-evelyn-sepp-on-mootorratturit-ram...
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/krimi/politsei-eest-pogenenud-ja-teelt-valja-rammitud-mootorra...
Siin pole millegist rohkem rääkida. Politsei sõitis enne ringteed põgenejatele lihtsalt selga. Selle asemel et anda kohest esmaabi võeti välja hoopis käerauad ja vigastatud seaduse eirajad lukustati käeraudadesse. Kiirabi saabudes siis vabastati.
Mind kui kodaniku huvitab, millal hakkavad politseiametis tööle politseiautodes profesionaalsed juhid ? Tänasel päeval võetakse iga bimbo kes 14 kätekõverdust ära teeb politseiametnikuks õppima. Politseinike liikluskultuur ja sõiduoskused on väga kesised ja seda on näha igapäevaselt üle Eesti ringi liikudes.
ta ise24. aprill 2017, 08:54
rammis politseid ja provotseeris.
.......24. aprill 2017, 08:55
Videost on tõesti näha et politsei isegi mitte ei pidurdanud vaid küttis külmalt sisse. Või oli politseinik laksu all et ei reageerinud koheselt mootoratta pidurituledele.
ei jää muljet24. aprill 2017, 10:11
Tom24. aprill 2017, 10:23
Liiklusseaduse järgi on alati süüdi tagant otsasõitja (sõnastatud siin rammija?), kes hiljem hüvitab materiaalse ja tervisekahju tekitamise. Teada on, et tsikkel suudab pidurdada palju efektiivsemalt, kui mingi kohmakas buss. Tulnuks pikivahet hoida ja mitte selga lennata ja siis serveerida seda kaalutletud otsusena.
jajah,24. aprill 2017, 14:34
hoia aga pikivahet ja küta päti jä'rel kuni ühel teist paak tühjaks saab? osta omale aju.
mina24. aprill 2017, 08:36
miks pidi taga ajama,olemas igasugused kaamerad, saanuks ka hiljem tuvastada,kes kihutasid. Tean mitut juhtumist,kus taga ajades on inimesed surma saanud ,aga noh
selgitan24. aprill 2017, 08:50
Pidi potentsiaalsed mõrtsukad peatama enne kui kellegi süütu inimese tapavad. Nii lihtne see ongi - austa teiste inimeste elu, enda omaga tee mis tahad. Oleks võinud kohe vastu puud panna, nüüd ei teagi, milla uuesti katsetab ja süütute inimeste elu ära võtab või rikub.
Need 24. aprill 2017, 09:01
" potensiaalsed mõrtsukad " sõitsid 101 km tunnis kui politsei neid peatas. Kui politsei neile selga sõitis oli sõidukirruseks 70-75 km tunnis. Sellised kogemusteta nn "politseioperatiivjuhid" on kül ohuks kõigile liiklejatele.
Urrr24. aprill 2017, 09:28
Ringteele sõites e isaanud nende kiirus olla 70-75km/h vaid tunduvalt väiksem.
Nad24. aprill 2017, 09:52
ei jõudnudki ringteele, otsa aeti kümmekodmeetrit enne ringteed. Nad ise lendasid peale otsa sõitu ringteeni välja. Siin pole millegist rohkem rääkida. Noortel oli õnne et mõne kriimuga pääsesid ja üldse ellu jäid.
tuvastaja?24. aprill 2017, 09:22
et mille järgi siis tuvastad?
kiiver peas - nägu ju näha ei ole!
sikli number?
a) sikkel varastatud ja 35 sõpra tunnistavad, et sel ajal osaleti koos grupikebensis
b) sikkel vanaema nimel ja ju tema sõitis, või keegi kolmas
siukesi ajuhiiglasi tulebki täpselt niimoodi rajalt maha võtta!
tore oleks24. aprill 2017, 09:34
kui nad oleks ratastooli end sõitnud, praegu pääsesidki liiga kergelt.
Hmm...24. aprill 2017, 20:49
nii väga tore polekski - maksumaksjad maksaks selle jobu invaliidsust ja tastusravisid kinni
Vabandust24. aprill 2017, 08:35
Aga kas siis selliseid ullikesi oleks pidanud lassoga püüdma või ??? Kiidan ainult politseid. Siuksed kaabakad tuleb üks-kõik kuidas rajalt maha võtta.
ei vabanda24. aprill 2017, 09:36
kuklaIask oleks sobinud mu meelest. mõlemale. oleks maailm parem koht
mina24. aprill 2017, 08:35
Eks muidugi, pättidel veel õigust ülearugi. Liiga tehti vaesekestele.
Liisu24. aprill 2017, 08:34
Huvitav, lubadetta kihutav noormees.. huvitav mitu inimest see noormees oma kihutamisega peaaegu tapnud oleks? Kuritegu kannatas sooritada, tuleb ka karistust kannatada. Politseil ma küll süüd ei näe.
Mootorrattur 1955 aastast24. aprill 2017, 08:44
Ennekuulmatu meetod mootorratturi peatamiseks. Mina arvan, et politseinikud oleks pidanud toimetatama alkoholijoobe kindlakstegemiseks kontrolli.
ahah24. aprill 2017, 09:36
aga tee ka nii on motikal, saad ka tunda seda meetodit. ja küll ma naeran.
....24. aprill 2017, 09:51
Papi, ära siin kobise!
Andreahanus24. aprill 2017, 08:33
Karistuseks tuleks need neandertallased panna elama Tartusse, Madruse tänavale.
24. aprill 2017, 09:20
David24. aprill 2017, 08:33
Võrreldes USA-ga on siin meie politsei tegevus siidkinnastes.Järgmine kord võtku Evelin peale, siis on nädal Õhtulehe ja Delfi ning Postimehe esilehte kindlustatud.Saab leiva- ja saiküpsetaja ka pildile.
Kaitsetaktika24. aprill 2017, 08:31
Kõurikul ilmselt krimasi soolas,
palkab Sirk-i ja Pealtnägija ning vaba mees
Maksumaksajalt veel uus tsikkel ja bensuraha
Krimasja 24. aprill 2017, 08:38
saab siin see politseinike " brigaad " kes nii " oskuslikult " ohtlike kurjategijaid ratta seljast maha võtab :
..ja24. aprill 2017, 08:54
..ja siis hakkab raha kerjamine meedia vahendusel. nagu ikka.
Cc24. aprill 2017, 08:30
Oh nüüd hala. Kui 100 km / h linnavahel kellegi teise , ära tapad . On kõik korras. Aga kui sind , siis on teised süüdi. See lammas ei peaks kunagi juhtimisõigust saama. Hale kuju.
Cätu24. aprill 2017, 08:30
Kas nüüd peab iga päev neid kloune vaatama erineva pildishuutingu ja Sama halaga? Toitke muidugi nende 15sekundi feimi...
urmas24. aprill 2017, 08:29
101 km ja 200 km tunnis pole linnas küll mingi vaikne sõit. Maanteel 101 on lihtsalt 11 km üle normi, aga linnas üliohtlik. Muidugi kahju, et politsei oli sunnitud äärmustegevusse, aga Andre ei jätnud muud võimalust. Tubli, politsei!
ehh24. aprill 2017, 08:55
lõpuks ometi hakkas ka politsei tööle!!
T.24. aprill 2017, 08:29
Huvitav, huvitav nad oleks.... aga ise ? Tundub , et kõik ajavad oma õigusi taga , kohustusi ei tule kellelgi meelde. Sellepärast ongi meil politseid vaja. Väga vaja.Toetan politsei tööd kahel käel.
ants24. aprill 2017, 08:25
pättide vastu tulekski pigem relva kasutada,kui lihtsalt rammida...maailmal ka kergem
08:2524. aprill 2017, 09:22
Eks sa proovi sõidu pealt motika rehvile pihta saada ja kui saadki pihta siis on tagajärjed palju hullemad.Aga ehk oli üldse selle sissesõiduga hoopis nii,et mootorratas pidurdas järsku ja kuna politsei oli liiga lähedal siis autot ei saadud lihtsalt pidama ja sõitis lihtsalt sisse.Ma ei usu hästi seda "rammimise"juttu.
evelin pilves24. aprill 2017, 08:25
Mujal arenenud riikides esindab politseid riiki ja iga akt politsei vastu on akt riigi vastu. Ehk siis politsei peatumismärguande eiramine on eiramine kõigi riigi seaduste ja korralduste vastu ning piltlikult võrdub selle riigi rahvale näkku sülitamisega. Eestis aga käivad asjad teistmoodi, politseid võib solvata ja lüüa ilma et sellele midagi karmimat järgneks. Korralduste eiramisest ärme üldse räägigi, sest igasugune karistamatuse tunne on valdav. Aga mis seal imestada kui isegi riigi "teravamad" pliiatsid võtavad sõna, et politseiriik ja peaks õiguse andma pättidel rahulikult 200km/h mööda jalakäijate teed kihutada ilma et keegi neid keelaks.
kus mujal muidu?24. aprill 2017, 09:39
pead silmas rootsit, kus politsei neegruste käest tappa saab? või inglismaad, kus politsei jooksu pistab? neid maid mõtlesid?
to kus mujal...24. aprill 2017, 21:16
Meil veel omamaised pätid, aga peaaegu sama targad kui teisalt tulnud... Või oligi tšikk kogemuste vahetamise korras meie tupsu-nunnu-ratturit välja koolitamas. Irw!
millistes maades?24. aprill 2017, 09:40
pead silmas rootsit, kus politsei niegerite käest kere peale saab või inglismaad, kus politsei nende eest ära jookseb?
kle24. aprill 2017, 08:24
See kutt peaks praegu hoidma ennast suurest häbist madalamal kui muru aga näed, ei vaja ikka nutt siin. Kuradi pätt siuke.
ants24. aprill 2017, 08:24
aga kääbiku nahal olekski tulnud relva kasutada nagu seaduses lubatud ja see poisslapse aju kolakaga paika lüüa
Toomas24. aprill 2017, 08:24
Selline kihutaja tuleks saata sunnitööle 10 aastaks ja lubasid talle ei tuleks elu lõpuni anda. Nüüd targutab ka veel, et talle tehti liiga. Sellised vaja häbiposti panna!!!
mann24. aprill 2017, 08:19
Sa oleks peaaegu suitsiidi sooritanud ja paar inimest veel kaasa võtnud ja vingud, et politsei segas???? Tõsiselt kust selliseid tuleb???
Maali Saaremaalt24. aprill 2017, 08:18
Vidios on ju kõik selgelt näha ,miks noored politei eest põgenesid kuigi oleks pidanud peatuma mitte eest ära kihutama,politsei tegi kõik õigesti väga tublid .
ajakirjandus24. aprill 2017, 08:17
Ma ei saa lihtsalt aru, miks peab liiklushuligaanidele, kes rikuvad ühe hetkega mitmeid liikluseeskirja punkte, üldse andma ajakirjanduses sõna. Mis te arvate, et politsei on meil eilne või ning ei oska tegutseda sellises olukorras!? Kes räägib politseiriigist ja ei tea mida veel. Ausalt öeldes, rattur selgitagu oma vastutusvõimetut teguviisi kohtus ja ärgu mängigu kannatanut. Julged lubadeta sõita, politsei eest kimada, ohtlikke manöövreid teha, siis nüüd on vastutuse võtmise aeg.
nõus24. aprill 2017, 09:42
ainult politsei oleks võinud sõna saada, pätile sõna anda on ikka siggadus.
sest24. aprill 2017, 14:56
Ma arvan, et seekord tehti "kangelastele" "oksmaad": anti neile võimalus ennast ise lolliks teha ja nad võtsid selle võimaluse rõõmsalt vastu.
hmm24. aprill 2017, 08:17
MÕRTSUKAD olete ikka TEIE ISE!!!
Küsimus Liis Vaksmannile24. aprill 2017, 08:17
Kas millegi mõistlikumaga ei olnud leheruumi täita?
Jüri Raudsik24. aprill 2017, 08:17
kuidas on mõrvaril veel lastud sõna võtta
pro24. aprill 2017, 08:41
Äkki sellepärast, et väljaande toimetus jagab sellise seisukohti? Ma ei imestaks!
loe ja imesta24. aprill 2017, 08:17
raha tsikli jaoks jätkus aga jutimisõiguse jaoks mitte, stuntrider my ass
24. aprill 2017, 09:49
Et lube saada, on ju vaja läbida arstlik komisjon!
Kloun on ikka kloun24. aprill 2017, 08:17
eest ärasõita ei suutnud vaid jäi pakibussile jalgu ja nüüd siis ulub!
ikka ei saa aru24. aprill 2017, 08:15
sa ise oleksid võinud kedagi tappa kui oleksid edasi kimanud
Luule Tull24. aprill 2017, 08:14
krt ringrada on selleks kus kihutada!
kas tsiklistidel joovet ka kontrolliti?
Jah24. aprill 2017, 08:40
täiesti kained. Aga politseinike sõiduoskus on küll väga küsitav.
to jah24. aprill 2017, 09:43
oota nüüd, narkotest on tulemata veel
Ants24. aprill 2017, 08:50
Kas pakibussi juhil ka joovet kontrolliti ?
Ehh24. aprill 2017, 10:04
Pakibussijuht oli tasemel, tubli töö lindpriide ellimineerimisel
Priit24. aprill 2017, 08:12
Ennem tee load ja siis targuta. Politsei tegi õieti. Ise vajutas gaasi jäenud kohe seisma poleks midagi juhtunud.
Mx24. aprill 2017, 08:10
Oma arvamuses kiitsin Politsei tegevust ja avaldamise asemel ilmus märge, et ei vasta tingimustele....
Kas peab siis kiitma liiklushuligaane, et vastaks tingimustele?
jmk24. aprill 2017, 08:22
Politseid peaks kiitma nii, et väga roppe sõnu sees ei ole.
to jmk24. aprill 2017, 09:44
ei ole siin roppe sõnu vajagi, et modereerimisele läheb.
Üks nõuanne24. aprill 2017, 08:08
Selle asemel, et siin halada, võiksid sa mõelda avalikkuse ees vabandamisele ja sellele, kuidas tõenäoliselt ees seisev shokivangistus üle elada.
jmk24. aprill 2017, 08:24
Šokivangistust aitab üle elada teadmine, et pärast saab taas lehte halisema, kuidas mendid oleksid peaaegu ära tapnud ning röövisid ka väärtuslikust noorest elust mitu kuud. Pidi olema ilma naise ja ilma tsiklita ja alluma vanglas mingite kamandajate käsklustele.
Molluskas24. aprill 2017, 08:06
Sellistel ahvilaadsetel olenditel tuleks juhtimisõigus ja likklusvahendid vähemalt 10-ks aastaks üra võtta.
Jaan24. aprill 2017, 08:12
sellel isendil ei olnudki juhtimisõigust! Paadunud pätt!
vastik ja kole naine24. aprill 2017, 08:15
karjus politseinike peale aga seda, et jorsile öelda, et peatu, vot mõistus niipalju ei võtnud.
kole24. aprill 2017, 08:19
õnneks24. aprill 2017, 09:45
tsikkel ka katki, ilmselt kindlustus ei korva :D
Õpetaja Helsingist24. aprill 2017, 08:05
Oh teid "nunnukesi". Kes teid jobusd üles on kasvatanud? Ahh?
metsakoll24. aprill 2017, 08:05
Praegu jääb mulje et ajakirjanikud on selle liikluspäti sugulased või head tuttavad järjest tuleb artikleid kus neid kaake õigustatakse.
Tegelikult oleks need kaagid pidanud 2 nädalat aresti saama mitte 2 nädalat leheruumi oma idiootse käitumise õigustamiseks.
mx24. aprill 2017, 08:03
Pättidel ja kurjadegijatelt tulek inimõigused ära võtta.nad ei tohi veel autojuilube ka saada.
24. aprill 2017, 07:58
I d i o o d i d! Nad peaks tänulikud olema, et elus on. Et politsei natuke haiget tegi, on selle lolli mootorratturi süü!
Vänto24. aprill 2017, 07:55
Üle tulnuks sõita ja siis veel tagurdada uuesti üle kindluse mõttes. Oleks mula vähem. Kuula nüüd mingi idioo.di õigustusi siin
Jussi24. aprill 2017, 07:53
Mida kiunute??? Ütle veel et politsei keelas sul ka peatuda kuigi sina seda nii väga soovisd. Tunnista oma lollust...
24. aprill 2017, 07:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuule,24. aprill 2017, 08:16
vaata selle poisikese fb lehekülge: tapa enne, kui sind tapetakse jne.
Luule Tull24. aprill 2017, 08:35
kevad on käes ja politsei peab oma tööd tgema, mõrtsukad olid tsikli peal
jmk24. aprill 2017, 07:50
Loodame et need mööörtsukad antakse kohtu alla ja saavad karmi karistuse24. aprill 2017, 07:50
Ja visataks politseist välja
Peep24. aprill 2017, 07:48
Blää-blää, jutuks hea küll! Kas politsei sõitis ka sinu järgi kõnniteel, et sa seal siis peatuda ei saanud? Julgesid eest ära sõita, julge ka mehena väärikalt karistus vastu võtta, mitte eidena ulguda!
Palun lõpetada õigustamine24. aprill 2017, 07:48
Politsei märguanne on täitmiseks! Tegemist oli põgenemiskatsega, tsiklijuhil pole midagi õigustada ja tüdruksõbra karjumine peale kinnipidamist oli ka ikka liiast...
Eve24. aprill 2017, 07:48
Kui poleks kimanud nagu hull oleks kuulanud politseid siis poleks seda juhtunud.Tunnustan politseid kiirelt tegutsemise eest.Sellistele tulebki koht kätte näidata.Ärge halage siin nüüd politsei tegi õigesti te ise oleks äärepealt ennast tapnud või kedagi teist süütut inimest.Kui ei oska liikluses reegleid jälgida siis milles politsei süüdi on?.Te ise olete süüdi ja peate vastutama selle eest.Karistus võiks olla elu aeg liikluses keeld käi bussiga või jala mitte ära kima nagu hull ja siis veel julged politseid süüdistada.Häbi pole v.
Ühinen enamusega.24. aprill 2017, 07:47
Üllatav, et enamus mõistab sellise teoviisi täielikult hukka, mina nende hulgas. sellele õudusele ei ole mingit õigustust. Nüüd tulid avalikkuse ees halama ja kaastunnet nuruma. Ei tunne teile liiklusvärdjad kaasa. Au ja kiitus politseile. AUTASU VÄÄRT TEGU.
Minni24. aprill 2017, 10:02
Aeg on edasi läinud, oled märganud või?
RT24. aprill 2017, 07:46
Tore ,et Eesti politseil on otsustavust ja julgust pättidega karmilt käituda.Tuleb aru saada ,et sellised rullnokad ja põmmpead paraku teistsugusest keelest aru ei saa.Ainus ,mis neis vähegi austust tekitab ongi vägivald ja hirm ise haiget saada.
Nii,et respect Eesti politseile !!!
bns24. aprill 2017, 07:45
meedia taob trummi,et pättidest kangelasi vormida.
Ma ei saa ajakirjanikest aru?!24. aprill 2017, 07:43
Milleks niisuguste tegelaste seisukohti siin üldse promoda. Politsei võttis nad maha just niisuguses kohas, et nad libisesid lihtsalt mööda asfalti, mitte kuhugi vastu posti puud või muid takistusi, mis oleks võinud neile suuremat viga teha kui kriimustusi. Mootorratas oli ise oli ainus oht, mis oleks võinud jalaluu murda, aga keegi ei oota kõrvaltänavast välja pöörates saja või rohkemaga sõitvat tsiklit mida on varakevadel üldse raske märgata, pole ju veel nendega harjunud. Politsei hoopis pigem päästis nende hullude elu.
24. aprill 2017, 07:53
Kas kõigile seadusrikkujatele antakse tulevikus mitmeks päevaks leheruumi kuriteost oma "nägemuse" kirjeldamiseks ja korrakaitsjate materdamiseks?
Jõudu politseile24. aprill 2017, 07:42
Kõik tehti väga õigesti, selliseid pätte peabki nii kohtlema.
nüüd24. aprill 2017, 07:37
on meie SUPER meedia sellest tüübist veel kangelase ja märtri teha suutnud!TASE!!!! 100-200-ga linnavahel kihutav (veel kahekesi) on endale ja teistele kindlasti jumala ohutu. Politsei oleks pidanud VAPRAID KANGELASI lihtsalt filmima ja YouTubes üles riputama, millised üllad tegelased meil siin on! Rajalt maha võtmine oli ikka LIIGNE kindlasti, nüüd pole vigastatuid ega laipu lugeda, milline ÜLEKOHUS!
ikka sama24. aprill 2017, 07:37
joru. Ei saa te plusspunkte oma käitumise eest. Politseile aga kiitus kihutajate rajalt maha võtmise eest.
Maimu24. aprill 2017, 07:34
Tõesti,kõigepealt saa juhtimisõigus ja siis hakka süüdistama.Kas tahtsid neiule midagi tõestada või.
24. aprill 2017, 07:55
See niinimetet neiu jõudis vaatamata valule veel politseinikel näod ka täis sõimata.
Solei24. aprill 2017, 07:33
Sellepärast oli vaja teid vastu maad suruda, et te ei teeks endale viga, kuna te ei olnud täie mõistuse juures antud olukorras, kui kihutasid ringi ja panid ohtu teadlikult oma kaassõitja ja enda ja paljude teiste inimeste elud, kes oleksid sinu teele sattunud.Kui võimalik, saadaksi sind psühhiaatri vastuvõtule, et lasta kontrollida sinu adekvaatsust.
On24. aprill 2017, 07:32
ikka jõhkrad meie politseinikud küll, ei luba pättidel enam seadustki rikkuda. Kuid eks selle hüvita Harju maakohus, mis kaitseb alati just pätte ning mõistab neile pättidele ja kurjategijatele kopsaka hüvitise rahva arvelt. Ja ehk lastakse ka mõni politseinik seadusejärgimise tõttu ametist lahti.
Jansa24. aprill 2017, 07:30
Häbi vöiks sul olla, potensiaalne mörvar. Hangi omale load köigepealt, siis oled kursis ka liikluseeskirjadega. Kiitus Eesti politseile otsustava tegutsemise eest! Ykskord tuleb need vati sees kasvanud rullnokad paika panna.
load24. aprill 2017, 07:35
Jansa24. aprill 2017, 07:40
Toomas24. aprill 2017, 08:32
Ja mitu luba ta siis hankima peaks? Äkki piisaks juhi LOAST? Kas eesti keel tõesti nii raske on?
to toomas24. aprill 2017, 21:23
nüüd nutame selle peale
mats maalt24. aprill 2017, 07:29
Huvitav,mis ajakirjanik see selline on kes süüdimatult seaduserikkujate valed artiklisse paneb ja neid õigustava jutu kirjutab?
Pets24. aprill 2017, 07:28
Järgmine kord proovi uuesti, aga siis võta Evelin ka peale. Las tunneb mõnu seadusi rikkuda.
24. aprill 2017, 07:27
see "tühipaljas" seik, et linnas luba omamata kihutas, politseiniku peatumismärguannet eiras ja põgenemise käigus mööda kõnniteid vingerdas, see tundub praeguse mitmendat päeva kestva politsei mustamise juures nagu mingi tühine, teisejärguline seigake olema. See "ohver" ise võiks avalikult selgitada, milliseid teistsuguseid võimalusi ta näinuks ja välja pakuks enda taltsutamiseks. Või ei tohtinukski teda segada "pärast rasket päevatööd lõõgastumast"? Muud jura on mitu päeva aetud, selgitagu nüüd kuidas pidanuks tema peatamine toimuma.
lubadetta lindprii stuntrattur24. aprill 2017, 08:11
nad oleks pidanud kinni peatama ja andma politseile oma sihtpunkti adressi et neid oleks saanud seal vastu võtta lillede ja tordiga
IRW24. aprill 2017, 07:26
Muidu kõva mees , nüüd tönnib nagu titt - oleks aga kurvis täis kiiruse peal külje maha pannud ( ega palju puudu polnud - kutt ei talitsenud kuidagi ratast ) ja neiu oleks vastu posti lennanud , oleks tüüp praegu m õ r t u k a tiitlit kandnud
Selles mõttes oli hea näidis poomine - vahest mõni vennike enam ei kipu eest ära kihutama
Madis24. aprill 2017, 07:26
Huvitav, et huligaan veel teiste kallal muliseb. Endal jäi seekord ju eluvaim sisse. Palju õnne!
uuno24. aprill 2017, 07:24
aga sa ise oleksid oma naise peaaegu tapnud?
see jutt kõlab nagu24. aprill 2017, 07:21
Nagu oleks mõrvar vihane politsei peale, et nad tema uue mõrva ära riikusid. Et kas on siin ebaõiglasemat asja. Mõtle nad ei lasknudki mul tappa, millised barbarid ja kui õudne politseiriik.
jah24. aprill 2017, 07:19
hea, et sina kedagi ära ei tapnud. selline sõge kimaja. pea kinni kui märguanne antakse ja korras. ei ole vaja kangelane olla.
aga24. aprill 2017, 07:40
näe, kui palju meediakajastust! Iga päev pilt ja video ajalehes. Kogu Eesti teab. Isegi proua ekspresident.
kle24. aprill 2017, 07:19
Jumal küll, kas see nende hala juba lõppema ka hakkab või jäävadki nutma siin?? Käitunud normaalselt, poleks midagi taolist juhtunud.
24. aprill 2017, 08:01
Küll jõuavad veel mitu päeva halada.
...24. aprill 2017, 07:14
Saoleks ise ennast ja oma pruudi peaaegu ära tapnud. Politsei püüdis sind takistada.
Peep24. aprill 2017, 07:14
Blä-blä, bläku-bläku, kõnniteel sõites ei saanud ka peatuda, sest politsei oli liiga ligidal? Jutuks hea küll! Mees, kas sul munad üldse on? Julgesid eest ära sõita, julge ka karistus vastu võtta, mitte eidena nüüd ulguda!
Oleksin24. aprill 2017, 07:14
ennast ja kaaslase peaaegu tapnud!
Jätkub jultumust ennast veel õigustada!
RS 224. aprill 2017, 07:13
Ikka vähe väänati käed raudu. Oleks pidanud ka kumminuiaga korralikult läbipargima.
meenutus24. aprill 2017, 07:05
Üheksakümnendatel lasid politseinikud Jõgeval Uku ristis põgeneva mootorratturi maha, nii et elage ja pidage sünnipäeva.
tsiklimees24. aprill 2017, 07:01
Poleks olnud just eriline kaotus.Hala kõvemini
Andrele24. aprill 2017, 07:00
Mine kaeba emmele ära.Emme annab järsku tissi ka pojukesele
AB24. aprill 2017, 06:59
Te ikka ise oleksite ennast peaaegu tapnud!!!
Igale...24. aprill 2017, 06:58
... arulagedale oma 15 sekundit kuulsust. Politsei käitus absoluutselt õigesti. Oleks võinud veel 24 tunniks jahtuma viia!!
alc24. aprill 2017, 08:47
tüüp on ikka uskumatult loll. 15 seki kuulsust ja märk küljes kogu eluks. läheb tööle kandideerima lastakse googlist läbi ja paka sellist soodat pole meile vaja
x24. aprill 2017, 06:55
Vedas, et see ei juhtunud USA-s, siis olekski surnud!
kuule, motohullust manipulaator24. aprill 2017, 06:55
mina ei taha, et sina oleksid tapnud minu või kellegi minule olulise inimese, ära rohkem kaastunnet kerja, ma mõistan su tundeid, aga seekord tegi politsei kõik õigesti, tapnud oleks sa ennast ise, oled ülbe ja praegu lihtsalt tige, et ära ei osanud põgeneda, ära rohkem hala, sul läks paremini, kui sa arvatagi oskad
mõned asjad on küll keelatud 24. aprill 2017, 06:52
aga siin sobinuks sekspoes müüdav elektriline mõnuriist kasutada
noh24. aprill 2017, 07:57
Andrel on väga väike, lausa tilluke
Pea lõuad, töll!24. aprill 2017, 06:50
Mõnes demokraatlikumas riigis oleksid politseiniku korraldusele mitteallumise eest ammu kuuli saanud.
Mati24. aprill 2017, 06:50
Vaatan, et kutil püksid alt tumedamad. Kas tuli midagi politsei eest põgenedes püksi?
oooo24. aprill 2017, 06:44
krat pärnust 24. aprill 2017, 07:16
Täpselt. Riik võiks politseil rohkem palka tõstma . Vahest ei näe mitu päeva pärnus ühtegi politsei patrullautot.
To:krat.....24. aprill 2017, 08:35
Vaata krat need on su enese sõbrad ,kes likviteeris suurema osa politseinikuid,ära rohkem enam sel teemal kiunu
Xd24. aprill 2017, 06:38
Poleks suur kaotus olnud.
mich24. aprill 2017, 06:30
Puhas õnn,et keegi teine nende asemel surma ei saanud!
kui neid kuulata24. aprill 2017, 06:12
siis poleks see ka suur kaotus olnud
Teisitimotleja24. aprill 2017, 06:04
Pattidest tehakse kannatanud. Kas selline ongi Eesti meedia. See et need kaks potensiaalset morvarit oleks voinud tappa igauhe meist probleemi ei nahta See on siis EV oigusruum ja moraal http://elron.ee/wp-content/uploads/2016/08/Idasuuna-PP-al-11.dets_.pdf
24. aprill 2017, 05:54
Juba 50 km/h tekitab tavainimesel, kes mootoratta tagaistmel istub, surmahirmu, 200 km/h paneks minestama ja teeks pildituks.
Otse loomulikult,24. aprill 2017, 04:24
nurjatud sellised! Lasknud aga tsikliga suurel kiirusel naisuke tagaistmel ringi kihutada. Mis nad sekkuvad! Aga asjal on ju ka hea külg. Üleöö staarid. Artikkel õnnetukestest siin ja seal meedaväljaandes. Kusjuures ühel päeval ikka erinevate vaatenurkade alt. Fotod juures ja puha. Staarid on sündinud. Miks politsei sekkus, ei oma mingit tähtsust. Tsiklikangelasele on liiga tehtud! Aamen! Loodetavasti on politseinikud järgmisel korral aupaklikud, löövad kulpi ja kannadki kokku, kui motohiir koos kaasaga ringi tuiskab. Kusjuures lubade olemasolu või siiski nende puudumine ei oma tähtsust.
toredad moded24. aprill 2017, 06:46
śõnakuulmatuid loomi aetakse veokile,siis julgestab seda elektripiits
Sina läksid tsikiga ratast katsetama , lakkuge nüüd haavu mõistuse saabumiseni, tänage et elus ja ärge süüdistage politseid. see laste kombel jagamine lõpetage samuti, loodetavasti seda selgitavad teile teie terve mõistusega tuttavad, lähedased
keda arvate pildil?24. aprill 2017, 06:49
õige vastus - nagu ajalehe kommide modereerimine käib olendmasinaga, on siinses loos tegemist masinolenditega , spurtsprintsport
jah24. aprill 2017, 09:47
Unustage helenid ja kalvi-kalled - uued ajuvabad staarid on sündinud!