Lp. Züleyxa Izmailova, lootsin Teist rohkemat. Roheline mõtteviis vajab oma erakonda, oma poliitilist väljundit. Nüüd Te siin positsioneerite end kui primitiivseid anarhiste. See veel puudus. Liiga lapsik olete, paistab, selleks et poliitikat teha. Ega see IRL-ile pannilakkumise üleskutse ka just erilist küpsust näita.
ehe näide sellest, millisteks Iojusteks on Partei ustavad jüngrid muudetud!!! - ei suuda isegi SUURLINNAS auto ja tsikli häälel vahet teha ???? iga krdi päev sõidab seal igal pool tsikleid edasi-tagasi ringi, aga ikka veel ei saa hakkama ???
Kui õigusriik, siis õigusriik.26. aprill 2017, 15:38
Mina soovitaksin sel noorel naisel Eesti riik ja Politsei kohtusse kaevata. Ilmselgelt pani politseinik toime vähemalt väga ettevaatamatu ja ohtliku teo, millega asetas ohtu mõlema ratturi elud ja tervise. Kusjuures reisijal polnud ju võimalust asjade käiku sekkuda ning tal polnud ka mingit süüd. Eesti riik tunnustas sellist julma ja mõtlematut tegu peaministri avalduse kaudu ja see Eesti riik peaks maksma korraliku valuraha ja ka süüdi jääma teo vahetu toimepanija (kaubiku juhi) kaudu. Selliselt ei tohi toimida ja ma loodan, et see naine palkab omale mõne korraliku advokaadi, kes asja käile võtab.
Nii palju kui tema teadis, sõitis ta koos mootorratturiga, kes võib arendada Pirita teel kiirust kuni 101 km/h. Edasi eskaleeris olukorra juba politsei üliagressiivse tagaajamisega. Ka mina näiteks tean mõne tuttava või sugulase autosse istudes ette, et juht hakkab liiklusseadust rikkuma (kiirus, pikivahe). Vähemalt 70% autojuhte rikuvad süstemaatiliselt liiklusseadust (ükskõik kus mõõdetakse kiirust, jälgitakse fooride järgimist, telefoni kasutamist, pikivahet pole vist kunagi vaadeldudki). Mis sellest siis järeldub? Mina ei suuda neid ümber kasvatada, kuigi vahel olen jutuks võtnud.
Mootoratturist saab ju aru, trahvi, häbitunne ja õõ veeta kaineris. Äkki läheb õnneks pääseda ja alalhoiu instikt teeb imet ja ego annab lisakütust, vöttes ära hirmu. Aga sihilikult rammida, aga kui keegi oleks jäänud eluaegseks invaliidiks? See oleks hullem, surm ununeb kiiresti ja keegi ei tule südametunnistusele oma viha ja kurja mõtet iga päev teile saatma. Selle palga eest ,kohe ei tea ,mis medali peaks andma. Kas need on meie joomahulluse tägajärjed, mis panevad mõlemat osapoolt kannatama.
Vaata seda videot, peale seda kui politsei auto keerab talle ette ja ta läheb kõnniteele on eesolevas bussipeatuses näha inimesi ja ühte neist jooksmas lausa.
Politsei tegi õigesti. Vastasel korral oleks igale rullnokale, joodikule ja narkarile üks ja ühene sõnum: tuleb hankida kiirem ratas või auto ja tõmmata politsei eest leelet.... Huvitav kas nende politseid tümitavate kommenteerijate arvamus oleks sama kui üks selline poole toobise aruga ``äss```oleks lennanud kurvist välja rahva hulka, kus oleks olnud näiteks tümitaja naine, lapsed või keegi lähedane...
Nojah, üks hull sõitiski sellepärast sinna et teine hull teda taga ajas. Või kui politsei poleks teda jälitanud siis oleks ta täpselt samamoodi liiklema hakanud ?
Sellised uljad mootorratturid tuleb lasta lasteaia territooriumile kihutama - sellele, kes suudab mõne lapse surnuks sõita tuleb anda Eesti Vabariigi kangelase aunimetus ja miljon eurot.
Köögiviljade ja seentega samal tasemel vaimselt alaarenenud rullnokad. Politsei oleks pidanud kumminuiaga ka kostitama sellise sigaduse eest. Politsei käitus ainuõigelt. Kaassõitja peaks hoopis tsikli juhti tapmiskatses ja tervisekahjustuse põhjustamises süüdistama ja vastava nõude esitama. Selliste vaimselt alaarenenud tegelaste kuritegelik kihutamine kõnniteel, muru peal postide vahel sajaga slaalomi sõitmine ja politsei eest põgenemine on väga tõsine kuritegu, mille sooritajale soovin küll täie rauaga karistust. Kaassõitja seisukohalt oli tegu tapmiskatsega tsiklijuhi poolt ja sellega põhjustatud kerge vigastus, mille tingis hoolimatu rullnokk oma kõiki reegleid eirava tegevusega. Loodetavasti esitab kindlustus politseiauto taastamiseks esinduses korraliku nõude ja oma kaherattalise peldiku võib prügimäele vedada - loodetavasti ei müü mõnele ullikesele seda kõvera raamiga käkerdist edasi.
võiks maha võtta kõik linnas 50 alas 75-ga kihutava ühistranspordi. Igapäevaselt kihutavad need trollid ja bussid rohkem kui 20 km/h üle lubatud piirkiiruse ja midagi ei juhtu nendega.
Kui linnas on lubatud 50km/h, aga tsiklimees kimab 100 km/h ehk 2x lubatust kiiremini, mida siis sellistega teha?! Ta pole mitte ainult endale ohuks, vaid ohustab ka teisi liiklejaid, kes ei oska arvestada sellise kupatajaga. Ja see tüüp oli muidugi ise üks jobu - kui sul pole juhulube, siis seda enam peaksid normkiirusega liiklema, et mitte politsei tähelepanu äratada! Kuid nüüd juhtus patrull väljas olema ja haakis end sappa. Politsei sireenid hoiatasid aga teisi liiklejaid, et midagi on toimumas ja nad oskasid ettevaatlikumad olla.
Vabandust, aga see on Pirita tee ja seal (nagu muidugi igal pool mujal, nagu analoogsed mõõtmised näitavad) ei sõida keegi 50ga. Päevasel, tihedama liiklusega ajal tehtud mõõtmised: http://www.postimees.ee/3344479/maanteeamet-testis-mobiilset-kiiruskaamerat-poole-tunni-jooksul-ulet... Öisel ajal on seal ilmsesti kiirused veel suuremad. Mootorratturi kiirus algse rikkumise ajal ei pruukinud olla oluliselt suurem autojuhtide keskmisest kiirusest samas kohas. Arusaadavatel põhjustel on mootorratturil eriti raske sõita aeglasemalt kui kõik teised. 50 km/h piires püsivad seal ainult eriti paksu nahaga autojuhid ja ka neil tehakse see võimalikult ebameeldivaks.
Au Politseile, tegi oma töö suurepäraselt! Sellised hullud kihutajad seavad ohtu eelkõge teiste kaasliiklejate ja inimeste elu. Kui Politsei ei oleks nii nagu nad seda siin tegud käitunud, oleks järgmised hilisemad 5minutit toonud 2inimelu kaotust või veelgi rohkem, see on fakt. Seega ainuõige käitumine politsei poolt, kes selleks meil olemas ongi, et kaabakaid karistada!
Tundub et see ongi selle algava motohooaja trend ,kui ei peatu vöi teeb vigu, söida tagant motikale sisse olgu selleks sissesöitjaks ment vöi vöi vihane tavaliikleja.
mõlema - Kuuli tee ja Tartu Riia mäe - õnnetuse juures on üheks osaliseks "ohutus"-saar. politsei sattus suunavasse koridori ja manööverdamisvõimalused olid siis juba kesised
Sellised ohutussaared ja ringid on vältimatult vajalikud, kui soovida, et jalakäija suudaks seadusekuulekate tavaautojuhtide käest pääseda. Tartus on Riia mäel mõlemas suunas kaks sõidurada. Politseil oli ruumi küll. Samuti, üks jalakäija suutis riivamisi eest ära hüpata ja teisel jäi täpselt üks samm puudu. Juhi poolt poleks otsasõidu vältimiseks arvatavasti olnud vaja isegi pidurdada, vaid lihtsalt jalga gaasilt korraks kergitada ja ka teine oleks eest lipsanud. Aga politseinik ei näinud midagi selle aja jooksul, kui jalakäijatel õnnestus ületada 3,5 sõidurada neljast ja ohutussaar. Antud põgenemise puhul ühtin ühe ÕL eksperdi arvamusega, et neid kahte politseiautot, millega eelnevalt ühekaupa mootorratturile ette sõideti, oleks võinud kasutada ringi kitsust ja kõverust arvestades korraliku teesulu tegemiseks.
Ohutussaare mõte ei ole see, et see on koht, kus jalakäijal on hea ohutu seista. Neid on seal ka surnuks sõidetud. Ohutussaare mõte jalakäija jaoks on, et ta peab ületama vähem sõiduradu korraga, idee poolest jälgides ainult ühelt poolt tulevat liiklust. Praktikas loomulikult ei kõhkle seadusekuulekad autojuhid neist mööduda valelt poolt, kui keegi ees põhjendamatult aeglaselt uimerdab, nii et vaadata tuleb ikkagi mõlemale poole. Autojuhtide jaoks on ohutussaarte efekt idee poolest ka see, et seal on tee kitsam, mis teoreetiliselt peaks tekitama autojuhtides ebamugavust ja panema neid ülekäigurajale lähenedes kiirust vähendama. (Praktikas pole märganud.)
loomulikult ei jäänud tsiklimehel muud üle kui 200 sõita ja seal kus juhtus, kui sind aetakse nagu looma taga. igaüks meist on sõitnud sajaga, ka need tulised politseivägivalla pooldajad
See oinas unustab, et enne, kui tal tekib õigus nõuda, et politsei teda ilma vigastusteta kohtleks, on tal terve ports kohustusi, mis tuleb täita. Näituseks juhiloa taotlemine, märguande peale peatumine, kiirusepiirangutest ja liikluseeskirjadest pidamine jnejnejne. Kohustused tekivad alati enne õigusi. Paar viimast aastakümmet toodab aga inimõiguste ja inimlikkuse lipuga vehkijate eestkõnelemisel neid, kellele ainult õigusi jagatakse. Kohustused on teistele. Näiteks neile, kes mind, mind, mind, MIND, õigustega isikut, teenindama peavad. Ühesõnaga, õigel ajal on üks tutakas saamata jäänud. Ja nüüd on juba hilja.
antud juhtum oleks lõppenud väga traagiliselt (kas siis sõitjaile endile või kaaskodanikele), siis oleks terve kommentaarium kaagutanud, et politsei ei suuda korda tagada, politsei ei võtnud midagi ette jne. Nüüd, kus politsei tegutes resoluutselt ja igati põhjendatult (olgem ausad, ei juht ega kaassõitja ei käitunud adekvaatselt; eriti see kisav sõim peale tabamist), hullumeelne kihutaja sai liiklusest eemaldatud, on jälle häda. Ja veel - "peakangelasel" on ainult piinlik ja kahetseb, aga kõik teised st.politseinikud on SÜÜDI! Ütleks ikka otse, et saa meheks! Võta vastutus oma tegude eest. (Kuigi mina olen kindel, et sellist nahaali parandab ainult haud s.t. lõpuks toimub looduslik valik.)
nüüd loeme meediakajastust vist jaanipäevani,25. aprill 2017, 10:52
muidugi kasu on kajastusest ka-,järgmised liiklusrikkujad saavad kindla info,et politsei eest põgenemisel on kaks valikut: kas peatud ja jääd terveks või kihutad arutult edasi ja saad kipsi.
Uskumatult palju on politseinikke veel järel vaatamata kõigile koondamistele. Kõik nad on aetud käsukorras koos pereliikmetega siia kommenteerima. Nad on äratuntavad oma puuduliku kirjaoskuse poolest, vaatamata Paikuse diplomile. Selles loos sõitsid nad inimestele otsa, sest mootorrattur ületas lubatud sõidukiirust aga mis seal Tartus põhjuseks oli kui nad teed ületanud jalakäija surnuks sõitsid? No igatahes on neil alati õigus. Nüüd vast hakkavadki kõigist üle sõitma, kes Liiklusseadust rikuvad.
Mis see politseile annab, et neid kuskil kometaariumis õigustatakse? Iga normaalne inimene saab aru, et see oli vajalik. Peatumismärguanne ei aidanud. Teesulg ei aindanud. Ratas polnud Eestis registreeritud ja ei tea kas ka USAs või oli number varastatud. Ohtlikud manöövrid. Suund linna. Mis oleks siis pidanud veel tegema? Kas 200km/h siili/võrku sõita ja üle kaela käia oleks olnud mõistlikum? Sellist peab saama reegel, ei peatu sõidetakse maha. Ehk on siis neid lolle vähem. Sellest saab mittepeatuja otsus ja vastutus.
Küsite, miks selle hiireajuga tüübi probleemi nii pikalt lahatakse. Vaadake erekondae reitinguid! Selge on see, et õukonnameedia ja selle satelliidid kasutavad ära kõik võimalused tähelepanu hajutamiseks. ON kaks teemat, millest EI TAHETA rääkida-kirjutada: Rail Balticu läbisurumine ja oravate keskile kõvasti allajääv reiting.
Tegemist on juhtumiga, kus on äärmiselt küsitav, kas politsei reageeris proportsionaalselt. Kaasreisija ei olnud seaduse silmis mitte midagi valesti teinud. Kui nad ei ole varem politsei eest põgenenud, siis ta ei saanud ka kuidagi teada, et juht kavatseb nii teha. Ainuüksi selle eest, et noorpaar Pirita teel natuke 100ga lustis, ei ole keegi surma ära teenunud. Ometi otsustas politsei riskida ka tema, täiesti kõrvalise isiku eluga. Arenenud riikides ei saa olla, et politsei seisab väljaspool seadust ja võib kasutada oma suva järgi ebaproportsionaalset jõudu. Arenenud riikides ei ole normaalne, et politsei tahtlikult vigastab ja riskib (pisi)päti kättesaamiseks kõrvalise isiku eluga. Tõsiseks läks asi alles tagaajamise käigus. See kõik tulekski selgeks teha, aga ilmsesti mingit lootust ei ole, kui isegi peaminister on viskunud väga tõsiselt seaduse piire kompava politsei kaitsele. Tuletan ka meelde, et Õhtulehe teatel terve Eesti leinas Viimsi koolipoisse, kes palju suuremal kiirusel palju piiratuma nähtavuse tingimustes puud rammisid. Oleks kena, kui me ei valiks, keda leinata ja keda parastada ainult sõiduriista järgi. Tolle juhi puhul oli samuti kõigile teada, et noormees armastab kiirust.
Olin päris mures, et peale palgaliste kommenteerijate ei ilmu väljaühtegi ohtu sattunud tunnistajat. Olin valmis ise kokku soperdama loo imelisest pääsemisest hullunud mootoratturi ratta alt. Sellest, kuidas hirmunult ronisin üles mööda 2m kõrgust traataeda ja et samal ajal möödus minust, vägalähedalt,ma ei valeta kui ütlen, kiirusel 250km/h politsei eest põgenav hull.Tänan , et neile suudeti otsa sõita ja selle teoga päästa sadade kaaskodanike elud.
See "motokangelane" tänagu õnne, et asi nii lõppes ja hing sisse jäi. Kui oleks edasi kihutanud, oleks asi väga kurvalt võinud lõppeda. Neil läks hästi ja politseinikud tublid, et mehe rajalt maha võtsid. Pätte pole mõtet õigustada!
Kas ei saaks sedasi lahendada sellist olukorda, et jätta jälitamine ja saata hiljem trahvikviitung. Number teada, omanik teada ja las maksab. Miks teha selline liiklusrikkumine politsei poolt, õnn oli, et 2 inimest kasti ei läinud.
Mis sellest kõigest tuleks kui me hakkame ainult tagant järele kviitungeid saatma, aga reaalse ohuga ei tegele. Kui mingi muslim tuleb granaat käes, kas siis teeme ka pildi ja saadame hiljem kviitungi? Mõtle ka ikka natuke oinapea
No kui see rattur oleks Russalka juures kellegi elu võtnud, räägiksid kõik teist juttu. Oleks ta üksi olnud, aga kaasreisijaga sellisel kiirusel on ratas raskemini juhitav. Minu arust tegi küll politsei õigesti, et sellise rikkuja maha võttis.
Kaua võib ajakirjandus sel teemal veel jahuda? Seda enam, et kõik faktid näitavad: mootorrattur tegelikult oskas sõita ega ei ajanud kedagi alla (üllatus, üllatus - ka lubadeta liiklushuligaan võib sõita osata, niisamuti nagu lennuloa ja ID-kaardita vares Tartus ja Tallinnas lennata, põhjustamata lennukatastroofi). Isegi praegune uudisnupp tõestab, et huligaanil oli piisavalt vastutustunnet mitte minna motikaga jalakäijate vahele. Kõik OLEKSID (mis juhtuda võinuks) jäävad oleksiteks. Ainuke, kes tegi päriselt avarii ja hävitas päriselt inimeste tervist oli politseiauto. Fakt! Kiirus või väljaspool sõiduteed sõitmine ei tapa automaatselt kedagi. Kui tapaks, tuleks ka kihutav politseiauto teelt välja rammida. Saan aru, et mu kommentaar liigitatakse lintšimishimuliste tavakodanike poolt liiklushuligaane õigustavaks. Ent keskmine vihane kodanik ei märka, et pannes ühele kaalukausile faktilist kahju mittepõhjustanud juriidilise seaduserikkumise ja teisele ehtsa 'pead veerevad'-tüüpi vägivalla, osutuvad nad ise sisulise toorutsemise kasuks. Ka ei tea me, milline üleastumine võib juba homme korravalvurite brutaalse sekkumise kaasa tuua. Mis täna lubatud, on ju homme keelatud (veider tõdeda, ehkki ametlik ideoloogia propageerib ultraliberaalsust). Eriti ilmekalt näitavad seda liiklusega seotud keelud-käsud. Samas on ka enamiku siinkommenteerijate isad-emad sisuliselt kriminaalkurjategijad, oleme ju neilt kõik lapsena laksu saanud. Tsikliteemalisi näiteid ei tahaks küll tuua, aga kahtlustan, et härrased Harley ja Davidson ei kasutanud kunagi kiivrit ning sõitsid kiirust ületades isegi põllul. Ka on kõik droonilennutajad Tallinnas ja Tartus on alates tänasest lindpriid (vt. hiljuti kehtestatud loata droonilennutamise keeldu). Mind aga häirivad rohkem tõelised vargad, tõelised liiklusõnnestuste põhjustajad ja sisulised probleemid, milliste hulka kipub kuuluma ka ühiskonna ülereguleerimine JOKK-konstruktsioonidega. Tõenäoliselt lõppeb see üksnes google-põhiste iselõitvate autode lubamisega tänavaile ja täieliku isemõtlemise-tegutsemise keeluga eesthoolde ettekäändel. Ei mingeid 'priiuse rüütleid' enam. Mis ei tähenda, et soovitaksin avalikult liiklusreegleid rikkuda. Keegi ei käskinud ju motomehel kiiruseületamisega politseile silma jääda, seda enam, et tal polnud väidetavalt juhilubagi. Teisalt on 100% valitsuse süü, et kirjaoskusest elulisematki sõidukijuhtimise oskust & reegleid ei õpetata meil juba põhikoolis. Aeg on ärgata, sisulise juhtimisoskuseta rahvajuhid!
mul on auto (ostsin kui oli vaja kaugel tööl käija paarimehega), juhilube aga ei ole kunagi olnudki. Maal oma koduteel sõitnud küll ja küll, eks ma siis nüüd selles valguses ajan oma ratsu teele ja ma tahan näha kui keegi julgeb mulle midagi ütelda või juhiluba nõuda - aktiliselt mul ei ole mingit probleemi auto juhtimisega, ka märkidega. Seega - tuld siis?
õige jutt. Kui sinu ajud ei suuda seda nn. " mäda " lahti mõtestada jääb lihtsalt kooliharidusest väheks. Aga eks ajupestud inimestega on edaspidi lihtsam riigil manipuleerida nagu on näha enamikest kommentaaridest.
Muide, mina pole juhiloata sõitnud isegi mitte külavaheteel, esimest korda istusin rooli keskkooli autoklassis. Aga ma ei suutnud end vist piisavalt arusaadavalt väljendada. Riiki ei huvitagi kodanike sisuline juhtimisvõimekus vaid bürokraatia piinlikult täpne järgimine. Kas ei elanud mitte Lasnamäel Eesti kõige rohkem liiklusõnnetusi põhjustanud mutike? Ent tal on juhipaberid korras. Järelikult las rallib ja rammib kus tahab ilma politseipoolset jõhkrat näopeksu kartmata! Tema puhul oodatakse enne ära reaalne liiklusõnnetus ja alles siis järgneb karistus. Tsiklihuligaanide puhul toimiti täpselt vastupidi. Kas Sinu arust ongi see pädev loogika? Ja puht inimlikul tasandil näen kontrasti selles, et 'paha liiklushuligaan' tõesti ei tahtnud kellelegi meelega otsa sõita ega peksa anda (mis on ka seadusandluse ülim eesmärk), politsei aga tegi NIMME avarii ja TOORUTSES JÕHKRALT juba vigastatud inimeste kallal. Kui taoline politsei tuleks otse kosmosest Jumala juurest, ei ütleks ma midagi. Halleluujah! Aga et politseinikud on tavalised inimesed meie seast, tekitab see teatud võõristust. Samas, vägistajate, mõrvarite, röövlite ja isegi varaste kallal toore jõu rakendamist ma niiväga võõristama ei kipuks. Kes suudab, püüdku mõista nüansierinevust!
Ma ei olnud kuni tänase õhtuni vaadanud videoklippi mootorratturite allaajamisest. Nüüd jäin juhuslikult Reporteri alguses teleka ette ja nägin. Kahjuks pean tunnistama, et mul oli vägivalla brutaalsuse suhtes täielik õigus. Selja tagant otsasõit taolisel kombel on äärmiselt alatu ja vääritu! Isegi kurjategijate maailmas kehtivad mingid kirjutamata moraalireeglid aga Eesti politseis ei kehti needki moraalijäänused. Sest olles ka ise mootorrattaga sõitnud, tean täpselt, kui ohtlik on tsikliga kukkumine isegi tasasel poolpöördel (oli juhus, sügisesed puulehed jäid esiratta alla). Elavatele inimestele tänaval bussiga selga kiirendamine nõuaks mu'lt ilmselt mõne ajusagara äraopereerimist. Aga teeme nüüd nii, et sellele kommentaarile laovad miinuseid vaid need, kel ka endal isiklik tsiklisõidukogemus (andku Jumal teile mõista, et praegu käib jutt konkreetselt tsiklisõidust, mitte juriidilistest finessidest, mis garanteerivad tänavail mitmekordse kiiruseületamise ja inimeste allaajamise loa ainult politseinikele). Plussid võite panemata jätta, sest ma ei õigustagi liiklushuligaane kui seesuguseid.
kuidas jääb bussipeatuses seisvate noorukite hingeliste armidega? Ka nemad said hirmu tunda ja põgeneda hullu eest.. FAKT! Keegi poleks asja kella külge pannud kui rahata ja toeta jäänud filmi tegija poleks ise seda FB-sse pannud kavalusega, et saab lollidelt toetajatelt raha on filmi tegemiseks. Uuri tagamaid, ära lahmi!
Politsei poolt operatiivsõidul alla aetud inimesed on suurem fakt, sest nood ei jõua mõnikord isegi eest ära hüpata (nagu juhtus mõni aeg tagasi kahe poisiga ja aastaid tagasi ühe mammiga). Ahjaa! Ehk oled Sinagi tähele pannud, et kui keegi ausat kodanikku kirvega taga ajab ning kodanik vaid tänu oma kiiretele jalgadele pääseb, teevad kohtunikud pot. mõrvarile vaid häbi-häbi? Vat nii leebed ollakse tõeliselt ohtlike inimeste suhtes! Milleks siis mootorratta eest ärahüppamine suurem asi on? Seda enam, et erinevalt kirvemõrvarist ei valinud motohuligaan kõnniteed lusti pärast vaid (nagu tagantjärgi targana selgus) maniakaalsete politseinike rünnakust pääsemiseks.
fb.s nägin korraks, oli juhtunu kirjeldus korraks, kus mendid oma sandistatuid veel edasi piinasid, kui laik sai pandud, kohe kadus ja isegi teleka kõik kanalid, täna öösel.
No mis mees ma siis olen? Oled sa minu kõrval autos või mootorrattal sõitnud? Ilmselgelt tajub enamik sel teemal komminuid mootorrattureid sündinud kurjategijatena. Tunnistan, et mul on sarnane eelarvamus BMW-ga uhkeldavate kevinite suhtes. Ja ma ei saa tõesti aru, miks mõni korralik inimene endale selle neetud margi muretseb (kui tegu pole just mudeliga 321). Aga ajal, mil ise mootoratta ostsin (muide, tarbesõidukiks), polnud see riistapuu Eestis enam moes. Alles kümmekond aastat hiljem hakati Läänest muskelmotikaid eksportima. See, et ma tänapäevaseid rattaid ei kasuta, pole aga kustutanud selget teadmist mootorrattale otsasõidu ohtlikkusest. Politseinikud võinuks vähemalt leida tarkust vait olla, mitte inetu 'töövõiduga' praalida (ehkki näib, et rohkem praalivad veelgi elukaugemad poliitikud).
Sõitke ilma kiivrita põllupeal kuidas ja mis kiirusega soovite. Palun ärge sõitke sajaga ja rohkema kiirusega seal kus mina ja teised 50 kmh liiklevad.
" (üllatus, üllatus - ka lubadeta liiklushuligaan võib sõita osata, niisamuti nagu lennuloa ja ID-kaardita vares Tartus ja Tallinnas lennata, põhjustamata lennukatastroofi)." Hmhmh... Oskaja stiilinäide nelikveo sisselülitamisega https://youtu.be/vEqQF0NK4R0?t=114 Miks ta tänaval paremini peaks hakkama saama?
Mida sa kiunud veel. Sa ometi aru,et need vigastused on sul endal tekitatud. Kui teie ei austa politseid,ei austa politsei teidki-aga siiski peavad nad jääma vaoshoituteks,tasakaalukateks ja kaine mõistusega tegutsejateks,mida eest ära kihutajad teadagi pole. Hea muidugi,et te rohkem viga ei saanud. Politsei pidi kiiresti tegutsema ja see oli ainuõige otsus,kus pidi arvestama,et kahju võimalikult minimaalne oleks. Ta pidi ju teid hulle kihutajaid peatama. Kui sul omal jõudu ,,õigel teel´´ püsimiseks pole,ole tänulik,et teistel,kes sind ,,õigele teele´´ katsuvad juhtida, on.
Au ja kiitus Eesti politseile, et suutis edukalt motomõrvar- terroristi liiklusest kõrvaldada!!! Sellise prohvesionaalse tegutsemisega tagatakse ausate liiklejate turvalisus ja elu! Ei saa aru mis juttu ajaksid need hukkamõistjad siis kui see motomõrvar oleks tapnud teie enda lapse või lähedase...
loe ülal olevat teksti. Triibuauto mehed oli koguni nii targad, et tekitasid bussipeatuse juures, vaatamata ootajatele, teesulu. On see ettenägelikkus ja tarkus?
See siklimees oli täielik idi00t, aga kiita .... selles olukorras on küll (ma püüan viisakalt väljenduda) idi00tsus ruudus. Sisuliselt oli tegu õnneliku õnnetusega, täiesti tüüpilise avariiga. Ma ei saa aru,kuidas selles olukorras saab .... kiita.
Videot uuesti vaadates oli suur tõenäosus, et politsei buss sõidab inimestest üle,lisaks veel äärekivid. Nii ikka ei tohiks sõita ka politsei, et laibad järgi. Päris napilt läks seekord. Väga väga ohtlik käik.
Täiesti nõus enamiku inimeste arvamusega, et parem mingu haiglaravile või kirstu üks või kaks ajuvaba kihutajat, kui keegi süütutest kõrvalseisjatest. Ehk asi oleks ikkagi TÄIESTI proportsioonis olnud, kui nad oleks ka kõvasti viga või surma saanud. See oli nende endi teadlik risk, mille nad võtsid ja kui see oli mitteteadlik (nagu nad ise püüavad asja näidata ehk politseipoolt peale surutud), siis on ju täiesti loogiline, et sellistel pole juhilubasid. Kõik sõltub rikkuja käitumisest - teatud ohtlikkusega tegevusi polegi võimalik muud moodi tõkestada ja lõpetada, kui samuti läbi ohtliku tegevuse, mis on küll suunatud otseselt nende tegude sooritajale. Taolised arutlused on täiesti kohatud. Õigustajad unustavad ära ühe tõsiasja- nimelt selle, et politseinik võib ka täiesti seaduslikult tappa, juhul kui pole muud moodi võimalik kõrvaldada kõrgendatud ohu allikat teiste inimeste eludele ja tervisele. Kedagi pole sunnitud politsei poolt tegema teiste jaoks üliohtlikke tegusid ega eest ärasõitma ega muud taolist tegema. See on ju täielik absurd, kui mõni selles situyatsioonis üritab väita, et politsei sundis neid poolearulisi eest ärasõitma ja linnas ligi 200 km/h kihutama jne.
põhjendamatu põgenemine oli aluseks karta kuritegelikku tegevust ja ükskõik millised takistused suurtel kiiruste puhul oleks lõpetanud selle palju raskemete tagajärgedega. Kõik pättidele kaasatundjad on ise kah väärastunud mõtlemisega.
Oled sa kurt või pime? Enne ristmikku paneb täie auruga mööda kõnniteed, siis vingerdab teele tagasi? Ja polnud vajagi pidurdada, see oli ainus võimalus eeslid sadulast maha saada. Keda sa kaitsed siin, või pätt ise ohkimas???
Kui politseiauto poleks teadlikult juba enne pidurdanud, siis oleks auto kaugemale sõitnud, kuid nüüd andis ta rattale müksu ja jäi ka kiiresti seisma. Ei taha selle mehe nahas olla, kes selle manöövri pidi tegema. Kuid tähtis on, et hull tsiklimees saadi pidama ja hullem hoiti ära. Paraku on näha, et tsiklimehel jääb ülbust ülegi. Ta pole oma tegevuse tõsidusest midagi aru saanud. Su naine oleks võinud sõidu pealt maha lennata või te oleksite võinud vastu posti/puud/seina/teist autot sõita, mis siis oleks olnud???
Kui poleks suutnud pidurdada ja täiega aeglustavale mootorrattale tagant sisse sõitnud, siis oleks avanenud hoopis teistsugune vaatepilt. Seda madalat kiirust kasutas politsei ära ja müksas vaid ratast.
See asi võib ju kunagi niikaugele tõesti minna kui on sellised peatamis võtted. Kui on nõudlus elundite jaoks siis leitakse ka oinas kellelt neid võtta.
mootorrattur sõitnuks ilma kaasreisijata, siis olnuks need politsei meetmed isegi ehk asjakohased, aga selle juhtumi puhul sellisteks ei klassifitseeru. Tagaajamiste teemal on ennegi juureldud ja põgenejad end surnuks sõitnud ka autodega, aga politseil on palju rohkem vahendeid jälitustegevuseks ning mõnepäevase hilinemisega arest või trahv loob parema pildi karistuse möödapääsmatusest.
jah. politsei on süüdi, sest sõitis pätile järgi. politsei tegi oma tööd. ja nii lihtne see ongi. sa võiks sellest aru saada. kui sinu rosinaga üldse on võimalik aru saada.
mootorrattur oleks peatunud vastavalt seadusele, siis poleks ju seda kõike olnudki. Üldiselt on nii olnud, et need, kes kihutavad või mingil muul moel riskivad, saavad oma tasu kunagi ikka. Alati ei pruugigi kõrvalolijad otsa saada kuid nemad küll. Mõelgu selle peale
Siin pole midagi vaielda. Kui politsei käseb peatuda, siis PEAB seisma jääma. Kui edasi sõidad või koguni kihutama pistad, siis oled kurjategija. Ja sinuga tuleb käituda kui kurjategijaga. Kuni selleni, et võid kuuli saada. Vastik on lugeda, kuidas kurjategijast tahetakse teha ingel ja hurjutatakse politseid, et see oma kohust täitis. Tuleb ükskord lõpetada see kurjategijate ninnu-nunnutamine: "Kujutad sa ette - paha politsei ei lasknud meie lubadeta põrutavat kulla-kallikest kihutada, lükkas veel pikali ka ja armsal poisikesel sai käsi haiget. Oleks peaaegu nutma hakanud. Politsei on kogu asjas süüdi. Meie kulla-kallike on puhas kui prillikivi." Mida öelda selliste kohta, kes nii mõtlevad?
Absoluutselt nõus. Juriidilises plaanis (Lääne-Euroopa kultuuriruumis!!!) vaadeldakse kumbagi asja eraldi - mootorratturi käitumine ja politsei käitumine. Politsei peab kõikidele halbadele asjaoludele vaatamata jääma politseiks, mitte aga muutuma ise kurjategijaks. Isegi see, et sulg tehti ebaasjakohaselt, on ju politseinike saamatus. Kui ratturid annavad asja kohtusse, siis mulle tundub, et ülema astme kohtus ka meil Eestis mõistetakse politsei süüdi, mis sest et tavainimese emotsionaalselt seisukohalt vaadates oleks asi nagu valesti. Kui aga Eestis kohus annab õiguse ratturitele, siis edasi kaevates Euroopa kohtusse antakse õigus igal juhul ratturitele. Nagu ütlesin, Euroopa kohus vaatleb kumbagi asja eraldi. St et rattureid tuleb karistada niikuinii ja seda vaadeldakse eraldi case`na, kuid ka nõrkade kutseoskustega politseinike, kes oleks võinud need inimesed oma manöövriga ära tappa, tuleb ka karistada. Ilmselt tuleb Eesti rahval mõne aasta pärast rattureile välja maksta kopsakas rahasumma... P.S. Oleks hädasti vaja, et ka meil Eestis tekiks mingil telekanalil kohtuasjade teleshow, kus lahendatakse erinevaid olmelisi probleeme rahvale näitlikult ja arusaadavalt. Siis oleks kasutuid emotsioone ühiskonnas palju vähem.
Mingi süüdimatu põmmpea kihutab, lube ei ole ja veel julged politseid süüdistada. Naeruäärne. Sellistel juhtudel kuluks liiklusdeiilikutele ka ihuline karistus ära.
jah. see mootorrattur ongi mõrvar ju, mõrvakatse seekord ebaõnnestus. aga seal oleks võinud laibad taga olla. haige inimene. politsei julge tegutsemine hoidis mõrvad ära.
et politseinike kirujad on ise yhel või teisel kombel patustanud ja vahele jäänud. "Rumal" politsei pyydis "targad" seaduserikkujad kinni. Kes sellisel juhul tegelikult tark on?
Paremat lahendust ma tõesti ei näe, minu meelest talitas politseinik väga õigesti ja see mats polnud sugugi nii vägev kui oleks olnud mõne teise autoga kokku sattudes. Ise oli loll ja see et kellegil jäi elu alles on seda väärt
võiks tõesti vahel ka ajurakke liigutada. Lausa mõlemaid. Siis ei peaks ka sellist meeleheitlikku mainepuhastuskampaaniat läbi viima ja saaks aega ka oma põhitööle pühenduda.
Täpselt nii! Tagaistmel istus ju neiu, kes viga sai ja ma hästi ei usu, et kehavigastuse tekitamine meie seaduste järgi niisama jäetakse. Või siis ei jäta seda kannatanud neiu ise või ta vanemad. Antud juhul oli politseibuss mõrvarelv, täpselt samuti kui neil, kes viimasel ajal euroopas jm rahva sekka sõidavad tapmise sihiga. Asi juu väga lihtne. On tegu ja sellele järgneb selle uurimine, kus selgitatakse välja kõik asjaolud. Noh ja siis tuleb karistus või mõistetakse õigeks. Kui riigi esimesed mehed -- peamin ja Pevkur -- hakkavad miskipärast kehavigastust tekitanud poolt õigustama ja jõustruktuuri puhtaks pesema, tulebki küsida miks. Need, kes oma peaga mõelda ei oska, et nii saavad nad ju populaarsust koguda ja lisaks veel teha suure pika sammu politseiriigi suunas astuda, kaagutavad kaasa. Muutuvad sisuliselt ise politseinikeks. Praegusel juhul on kaks tegu: selle motokuti tegu kiirust ületades ja põgenedes (aga mis tal muud üle jäi kui põgeneda, sest aeti ju taga -- ellujäämisinstinkt!), ja politseinike tegu, mis REAALSELT tõi kaasa kellelegi kehavigastused. Las nad vastutavad siis mõlemad. Väga kahju, kui politseinikud ei mõistnud oma teo võimalikke tagajärgi, nüüd jama kaelas! Emotsioonide pealt lähenevad hukkamõistjad st kommentaatorid jm kuti suunas rusikavibutajad pidagu meeles; vastutatakse teo eest, mitte ei tapeta sõnadega maha teo toimepanijat. Sedasama soovitan meeles pidada ka riigi esimestel meestel.
to tegu ja tagajärg surmarelv ja kaaslase elu ohtuseadja on süüdlane on seaduse silmis päris kindlasti mootorratas ning selle lubadeta juht.samas teades,et mootorratturil puudub juhtimisõigus ja sa ronid selle
"Praegusel juhul on kaks tegu: selle motokuti tegu kiirust ületades ja põgenedes (aga mis tal muud üle jäi kui põgeneda, sest aeti ju taga -- ellujäämisinstinkt!)!!!" Kas sinu arvates on tegu jahipidamisega?Loomadel on selliseks puhuks(tagaajamiseks) ELLUJÄÄMISINSTINKT ! Motikamehele anti PEATUMISMÄRGUANNE kui te kumbki seda ei taipa,siis on midagi väga viltu.
Kuskil oli lõik, et mootorrattal puudus number. Mille alusel sa siis uurimist teed? Kutsud kõik tsikliomanikud "Estonia" teatrisse ja palud sel öisel kihutajal püsti tõusta?
Videos kujutatu meenutas küll inimjahti. Kahe vastutuleva autoga ükshaaval mootorratturi ründamise asemel oleks saanud sinnasamasse ringile korraliku teesulu teha. Kõnniteed 90kraadise pöördega ja piiretega barrikeeritud, ei oleks üldse nii lihtne mööda lipsata. Mis puutub inimesi ja loomi, siis meil on täpselt samad instinkid. Sarnane aju ehitus paneb nii inimesi kui ka loomi ellujäämise nimel võitlema või põgenema (raske öelda, kumba mootorrattur tegi). See ajuosa, mis inimesel võimaldab instinkte alla suruda, on evolutsiooniliselt väga uus asi ja mitte eriti töökindel. Inimesed kaotavad väga kergesti kaine mõistuse.
Politsei on meie riigis selliste tolguste suhtes lihtsalt väga leebe. Kui oleks jäänud sellise eest ära kihutaja ette sellist tolgust kaitsnud oma lähedane ja kannatada saanud, kas siis oleks ka nende otsused samad. Mõelge selle peale.
selline olekski sinu arusaamist mööda politseinike "normaalne" käitumine, siis kas tead veel kedagi, kes samuti seda normaalseks peab? Saaksite koos ravile minna.
Ei pea keegi teda rahvuskangelaseks ega kiida tema käitumist heaks aga see ei tee politsei käitumist paremaks. Politsei sõitis mootorrattale tagant sisse kui see oli otsustanud peatuda. Õnneks ei lõppenud asi kõige hullemini aga oleks võinud lõppeda ka selle lärmava naise surmaga või midagi sellist. Ma ei tea, kas see naine oli süüdi või polnud aga seda ei võinud teada ka politseinikud ja tema eluga riskida poleks tohtinud mingil juhul. Neil on tohutud vahendid lahendamaks erinevaid õiguserikkumisi mõistlikult ja vastavalt olukorrale- tegemist polnud raskeid kuritegusid toime pannud isikutega ega ka muidu eriti ohtlike inimestega keda oleks võinud niimoodi peatada.
Mitte ei otsustanud peatuda vaid ring tuli vastu, sinna ehk ei julgenud 200-ga sõita. Ja selline linna vahel kihutaja ongi eriti ohtlik inimene, eriti kui ta politseiniku peatumismärguannet eirab. Ja naise eluga riskimise süü pane ikka kihutaja südametunnistusele, mitte politseinike omale.
Otsustanud peatuda? Ära rohkem peale võta. Ta ei peatunud ei märguannetele, ei teeblokkidele. Ringtee tuli vastu lihtsalt ning sealt ei saa päris 100-200km/h üle lennata. Politseile 5+. Ja too piff tal taga 100% seotud sellega. Kuidas lõugama kukkus peale insidenti ning üritati kokku valetada, et nad pmst üksteist ei tea. Tegelikult lausa armusuhtes. Kui sa ei taha, et sind kuradima teelt välja rammitakse või kuul kerre paugutatakse, siis pole mõtet kihutada ning kõikvõimalikke peatumismärguandeid ja blokaade eirata. Sellised kuked tuleks kohe kuskile sunnitööle saata. Eriti hea on see, et nüüd üritavad "elusid" politsei kaela määrida, kuigi tegelikult olid nad ise need, kes teiste ja endi elud suurde ohtu panid.
...hoopis hirmutav et tagaistuja mootorrattal oleks võinud olla kes iganes,kellest ei olene peatumine ja osa tebiile siin soovitavad veel relva kasutada.Kas siis nii et algul tuleb taga istuja mahalasta ja siis juht?
Sellise käitumise õigustamine on noore kotka poolt tõeliselt hämmastav. Politsei käitumine oli ikkagi väga leebe, USA-s oleks ammu tuli avatud, vähemalt rehvid läbi lastud. Antud juhul suruti mootorratturhiir väikse hoo pealt maha ilma kedagi reaalselt ohustamata. Kui selliseid hullumeelsusi korda saadad, pole vaja loota, et politsei kiidulaulu mõmiseb. Oleks aeg veidi rahulikult Kadriorus ringi jalutada, äkki tuleb ootamatult mõistus ka pähe (selleks peab küll väga optimistlik olema).
et kuidagi õigustada politseinike eest põgenemist, sest seda loetakse niikuinii võrdseks kriminaalse joobega ja põgenemisega teenitakse tegelikult väiksema karistuse asemel võimalikest suurim. Kuidas identifitseerida juhti ja sõiduvahendit, seda vast pole mõtetki politseinikele õpetada, teavad pareminigi. Seega võinuks seekordse surmaralli siiski korraldamata jätta ja selle asemel "võidumehe" politseisse "auhindamisele" kutsuda.
See on ikka hämmastav, et motomehel jätkus nahaalsust veel politseid süüdistama hakata. Kui ikka ise oli lubadeta ja kihutas linnas politseipatrulli nina alt sajaga läbi ning alustas siis veel hullumeelset eest ära kihutamist, siis oli ta politsei äärmuslikud vastumeetmed ära teeninud. Ja need, kes seda "trikiratturit" õigustavad, kaitsevad sisuliselt mõrvarit, sest linnas 200 km/h kihutav isik seda paraku on. Lisaks: kui politsei kihutajaid ei jälita, siis süveneb karistamatus ja lõpuks oleme tagasi aastas 1994, mil liikluses hukkus 364 inimest.
see motomees on kui "sisuline mõrvar, sest linnas 200 km/h kihutav isik seda paraku on", siis kelleks pidada tema jälitajaid? Kas surmaralliks kujunenud tagaajamise ohvril on kahh mõni vahe, kumb osapool talle pihta sai? Karistamatuse tunnet aga ei saagi tekkida, sest tänapäeval on isegi Aafrika politseil tehnilisi vahendeid misiganes juhi ja liikuri identifitseerimiseks ja edasine on juba vormistamise küsimus.
vaata kui asi ei ole tehnilistes vahendites vaid selles,et tee sa selgeks tagantjärele kes sõitis.jätad mootorratta kuhugi kõrvalisse kohta seisma ja kõnnid koju.kui politsei tuleb siis näitad,näe kiivrid on siin,võtmed samuti,dokumendid mootorratta kohta ka ja juhtimisõigust mul polegi ja ma ei sõidagi tsikliga vaid näed selle tütarlapsega hoopis sõidan.vot nii ja tõesta vastupidist.ps.ja kus mu tsikkel on?oli akna all ja enam ei ole.kuhu ma saan teha avalduse varguse kohta?
Nagu ikka, peab sinusugustele kõik puust ja punaseks tegema. Kui politsei loobub selliste hullude jälitamisest, siis tekib karistamatuse tunne, sest need hullud teavad siis, et nad võivad sõita kahesajaga, eirata punast tuld ja politsei peatumismärguanne oleks samuti sisuliselt vabatahtlik. Nii hakkaksid kõik politsei eest ära sõitma ja Identifitseerimisest: politsei eelistab sellised kinni püüda, sest nii on kindlam. Juhi saab kohe tuvastada ja kindlaks teha, miks juht jooksu pistis. Kiivri alla sageli ei näe ja ratas (või muu sõiduk) võib olla varastatud, mis tähendab, et ka numbrimärk oleks kasutu. Sellisel juhul oleks abi juhi jaoskonda viimisest, aga no ei saa ju, sest "Kui" meelest peab sellistel laskma teha, mis tahavad.
Arvad, et politsei oleks seal nii sõitnud kui ta pole pidanud?26. aprill 2017, 14:25
Sellest tulenevalt peaks kõik tagajärjed koheselt ärasõitja kaela minema, sest tema võtab otsuse, politsei peab ta kätte saama (ei ole otsus). Et ei tuleks tahtmist ära sõita. Ja kui ikka numbrit ei ole või on see Usa oma (Usast ei saa sa kohe vastust kellele registreeritud) siis ei saa jätta seda lihtsalt hommikuks. Või siis seleta mis neil seal Aafrikas on? Liivakookide ja oksadega ennustavad ärasõitja isikuid?
Kui see motikas oleks sõitnud ikka tõesti 200km/h siis ei oleks sellele WW bussiga küll järele jõutud.Ja teiseks videot vaadates jäi küll mulje ,et buss põrutas motikale lihtsalt sisse kuna ei jõudnud pidurdada.Oli selgelt näha,et motika pidurituli põles.
Kas potentsiaalsed mõrtsukad25. aprill 2017, 01:39
on siis tagaaetavad või tagaajajad? Kas sellise surmaralli ohvril on mõni vahe kaa sellest, kas jäi ette tagaaetavale või tagaajajale? Selline tagaajamine võib karistusest pääseda lootvast liiklusrikkujast või Hollywoodi "aridusega" seadusesilmast ühtmoodi teha surmakutsarid. Politseil on palju rohkem võimalusi ja vahendeid misiganes liiklusvahendi ja persooni identifitseerimiseks kui arvatagi oskaks, ainult et selleks on vaja ka ajusid.
KOMMENTAARID (231)