Krimi

Reedel politsei eest põgenenud mootorratturi teele jäid ka jalakäijad!

"Kuskil 20 meetrit enne meid keeras ta tagasi autoteele..." (231)

LISA KOMMENTAAR

Vanaroheline26. aprill 2017, 19:31
Lp. Züleyxa Izmailova, lootsin Teist rohkemat. Roheline mõtteviis vajab oma erakonda, oma poliitilist väljundit. Nüüd Te siin positsioneerite end kui primitiivseid anarhiste. See veel puudus. Liiga lapsik olete, paistab, selleks et poliitikat teha. Ega see IRL-ile pannilakkumise üleskutse ka just erilist küpsust näita.
lol26. aprill 2017, 18:21
ehe näide sellest, millisteks Iojusteks on Partei ustavad jüngrid muudetud!!! - ei suuda isegi SUURLINNAS auto ja tsikli häälel vahet teha ???? iga krdi päev sõidab seal igal pool tsikleid edasi-tagasi ringi, aga ikka veel ei saa hakkama ???
Vanasõna26. aprill 2017, 18:14
Vanasti kasutati ikka väljendit, et "ise noris muhku". Tänapäeva hellikud ei ole vist selle fraasi olemusega kursis...
Kui õigusriik, siis õigusriik.26. aprill 2017, 15:38
Mina soovitaksin sel noorel naisel Eesti riik ja Politsei kohtusse kaevata. Ilmselgelt pani politseinik toime vähemalt väga ettevaatamatu ja ohtliku teo, millega asetas ohtu mõlema ratturi elud ja tervise. Kusjuures reisijal polnud ju võimalust asjade käiku sekkuda ning tal polnud ka mingit süüd. Eesti riik tunnustas sellist julma ja mõtlematut tegu peaministri avalduse kaudu ja see Eesti riik peaks maksma korraliku valuraha ja ka süüdi jääma teo vahetu toimepanija (kaubiku juhi) kaudu. Selliselt ei tohi toimida ja ma loodan, et see naine palkab omale mõne korraliku advokaadi, kes asja käile võtab.
Andres26. aprill 2017, 18:20
Kas sa sooda arvad,et neiu ei teadnud,kellega ta riskis.
ise oled sooda26. aprill 2017, 21:53
mida nimelt pidi see neiu teadma?
k26. aprill 2017, 20:25
Nii palju kui tema teadis, sõitis ta koos mootorratturiga, kes võib arendada Pirita teel kiirust kuni 101 km/h. Edasi eskaleeris olukorra juba politsei üliagressiivse tagaajamisega.
Ka mina näiteks tean mõne tuttava või sugulase autosse istudes ette, et juht hakkab liiklusseadust rikkuma (kiirus, pikivahe). Vähemalt 70% autojuhte rikuvad süstemaatiliselt liiklusseadust (ükskõik kus mõõdetakse kiirust, jälgitakse fooride järgimist, telefoni kasutamist, pikivahet pole vist kunagi vaadeldudki). Mis sellest siis järeldub? Mina ei suuda neid ümber kasvatada, kuigi vahel olen jutuks võtnud.
100 protsenti rikuvad27. aprill 2017, 06:56
98 protsenti süstemaatiliselt.
Teeline26. aprill 2017, 20:35
Ilmselt oleks vaja lahutusadvokaati, kui armukel nolgi naisega ütlemist tuleb.
Martin26. aprill 2017, 11:40
Pole veel kuulnud, et tänavavalgustus postid iga 20m tagant paigaldatakse. Videos selgelt näha kus ratas sõiduteele keerab!
v25. aprill 2017, 22:05
Mootoratturist saab ju aru, trahvi, häbitunne ja õõ veeta kaineris. Äkki läheb õnneks pääseda ja alalhoiu instikt teeb imet ja ego annab lisakütust, vöttes ära hirmu. Aga sihilikult rammida, aga kui keegi oleks jäänud eluaegseks invaliidiks? See oleks hullem, surm ununeb kiiresti ja keegi ei tule südametunnistusele oma viha ja kurja mõtet iga päev teile saatma. Selle palga eest ,kohe ei tea ,mis medali peaks andma. Kas need on meie joomahulluse tägajärjed, mis panevad mõlemat osapoolt kannatama.
Riks25. aprill 2017, 19:33
Kas narkotest ikka tehti? Mõlemad narkojoobe tunnustega :-(
26. aprill 2017, 21:54
mentidele peaks jah pidevalt neod teste tegema, pidevalt ajavad inimesi alla.
100%25. aprill 2017, 16:28
100% mitte25. aprill 2017, 16:43
Vaata seda videot, peale seda kui politsei auto keerab talle ette ja ta läheb kõnniteele on eesolevas bussipeatuses näha inimesi ja ühte neist jooksmas lausa.
Meanwhile in Berkeley County SC USA25. aprill 2017, 16:19
Maanteel sõiab auto sinust meetri kaugusel mööda25. aprill 2017, 16:15
20 meetrit ja hirm? Kas kartsid mootorratast või kihutavat kaubikut?
Lii25. aprill 2017, 18:58
Jutt on kõnniteest, kloun!
kah rattur25. aprill 2017, 15:12
Politsei tegi õigesti. Vastasel korral oleks igale rullnokale, joodikule ja narkarile üks ja ühene sõnum: tuleb hankida kiirem ratas või auto ja tõmmata politsei eest leelet.... Huvitav kas nende politseid tümitavate kommenteerijate arvamus oleks sama kui üks selline poole toobise aruga ``äss```oleks lennanud kurvist välja rahva hulka, kus oleks olnud näiteks tümitaja naine, lapsed või keegi lähedane...
Scaramanga25. aprill 2017, 14:45
Nojah, üks hull sõitiski sellepärast sinna et teine hull teda taga ajas. Või kui politsei poleks teda jälitanud siis oleks ta täpselt samamoodi liiklema hakanud ?
MadMax25. aprill 2017, 20:04
Mis su nikastus on? Aju jäi üsasse maha, kui august välja ronisid. Lendas juba enne madalalt. Ei peatunud, väänas gaasi juurde.
Ohoo25. aprill 2017, 14:32
Sellised uljad mootorratturid tuleb lasta lasteaia territooriumile kihutama - sellele, kes suudab mõne lapse surnuks sõita tuleb anda Eesti Vabariigi kangelase aunimetus ja miljon eurot.
26. aprill 2017, 21:57
inimesi ajavad alla MENDID !
lujeja25. aprill 2017, 14:29
Siin pole millegi üle arutada.Politsei tegi õieti,et liiklushuligaan maha võtta.
26. aprill 2017, 21:58
õigus kedagi autoga alla ajad ? appi, kui palju on ajupuudega siin !!
Keegi,25. aprill 2017, 14:03
Jõhker aga õiglane. Täiest õigustatud tegu teelt rammimise näol.
n.7725. aprill 2017, 13:59
See tuletab veneaegset anekdooti meelde: sina ikka pätt,mina ammujuba miilits.
tsiisös25. aprill 2017, 13:03
Köögiviljade ja seentega samal tasemel vaimselt alaarenenud rullnokad. Politsei oleks pidanud kumminuiaga ka kostitama sellise sigaduse eest.
Politsei käitus ainuõigelt. Kaassõitja peaks hoopis tsikli juhti tapmiskatses ja tervisekahjustuse põhjustamises süüdistama ja vastava nõude esitama. Selliste vaimselt alaarenenud tegelaste kuritegelik kihutamine kõnniteel, muru peal postide vahel sajaga slaalomi sõitmine ja politsei eest põgenemine on väga tõsine kuritegu, mille sooritajale soovin küll täie rauaga karistust. Kaassõitja seisukohalt oli tegu tapmiskatsega tsiklijuhi poolt ja sellega põhjustatud kerge vigastus, mille tingis hoolimatu rullnokk oma kõiki reegleid eirava tegevusega.
Loodetavasti esitab kindlustus politseiauto taastamiseks esinduses korraliku nõude ja oma kaherattalise peldiku võib prügimäele vedada - loodetavasti ei müü mõnele ullikesele seda kõvera raamiga käkerdist edasi.
Juku25. aprill 2017, 12:29
Mootorratta asemel oleks tulnud sõita eesliga, siis ei oleks politsei teid taga ajanud
26. aprill 2017, 22:02
oi, kuidas oleks ! kui aga tankiga, siis mitte.
politsei ahoi25. aprill 2017, 12:25
võiks maha võtta kõik linnas 50 alas 75-ga kihutava ühistranspordi. Igapäevaselt kihutavad need trollid ja bussid rohkem kui 20 km/h üle lubatud piirkiiruse ja midagi ei juhtu nendega.
Mari25. aprill 2017, 14:45
Kui linnas on lubatud 50km/h, aga tsiklimees kimab 100 km/h ehk 2x lubatust kiiremini, mida siis sellistega teha?! Ta pole mitte ainult endale ohuks, vaid ohustab ka teisi liiklejaid, kes ei oska arvestada sellise kupatajaga.
Ja see tüüp oli muidugi ise üks jobu - kui sul pole juhulube, siis seda enam peaksid normkiirusega liiklema, et mitte politsei tähelepanu äratada! Kuid nüüd juhtus patrull väljas olema ja haakis end sappa. Politsei sireenid hoiatasid aga teisi liiklejaid, et midagi on toimumas ja nad oskasid ettevaatlikumad olla.
50 km/h26. aprill 2017, 00:12
Vabandust, aga see on Pirita tee ja seal (nagu muidugi igal pool mujal, nagu analoogsed mõõtmised näitavad) ei sõida keegi 50ga. Päevasel, tihedama liiklusega ajal tehtud mõõtmised: http://www.postimees.ee/3344479/maanteeamet-testis-mobiilset-kiiruskaamerat-poole-tunni-jooksul-ulet...
Öisel ajal on seal ilmsesti kiirused veel suuremad. Mootorratturi kiirus algse rikkumise ajal ei pruukinud olla oluliselt suurem autojuhtide keskmisest kiirusest samas kohas. Arusaadavatel põhjustel on mootorratturil eriti raske sõita aeglasemalt kui kõik teised. 50 km/h piires püsivad seal ainult eriti paksu nahaga autojuhid ja ka neil tehakse see võimalikult ebameeldivaks.
Ei pääse ka autojuht26. aprill 2017, 13:49
kui seal kiirust ületab ega siis selle pärast keegi eest ei sõida. Tundub, et ta oli juba enne "kukkunu".
eero25. aprill 2017, 14:47
kuidas ühistransport haakub selle tsikli kihutamise teemaga ? :Dtra küll,joo vähem
26. aprill 2017, 22:04
lollidele ei aita isegi kui teised joomisest loobuks...
Uhuuu25. aprill 2017, 12:18
Äkki aitab juba....täiesti ära on tüütanud see teema juba !!
26. aprill 2017, 22:04
Kuulame raadiot ka25. aprill 2017, 12:17
Teeline25. aprill 2017, 18:54
Ka siis oli õigustajaid: noor mees, veri vemmeldab, foorituled ei tööta korralikult, mersu sõitis ette jne.
käitusmisetika ja normid25. aprill 2017, 11:58
Au Politseile, tegi oma töö suurepäraselt!
Sellised hullud kihutajad seavad ohtu eelkõge teiste kaasliiklejate ja inimeste elu.
Kui Politsei ei oleks nii nagu nad seda siin tegud käitunud, oleks järgmised hilisemad 5minutit toonud 2inimelu kaotust või veelgi rohkem, see on fakt.
Seega ainuõige käitumine politsei poolt, kes selleks meil olemas ongi, et kaabakaid karistada!
sõltub25. aprill 2017, 12:10
jajaa aga kui mõni tuttav semu vaja päästa, siis on kihutaja lausa au sees
26. aprill 2017, 22:05
kaabakad ajavad inimesi autodega alla.
maxs25. aprill 2017, 11:53
Tundub et see ongi selle algava motohooaja trend ,kui ei peatu vöi teeb vigu, söida tagant motikale sisse olgu selleks sissesöitjaks ment vöi vöi vihane tavaliikleja.
ühine tegija25. aprill 2017, 11:44
mõlema - Kuuli tee ja Tartu Riia mäe - õnnetuse juures on üheks osaliseks "ohutus"-saar. politsei sattus suunavasse koridori ja manööverdamisvõimalused olid siis juba kesised
ei mängi rolli26. aprill 2017, 00:25
Sellised ohutussaared ja ringid on vältimatult vajalikud, kui soovida, et jalakäija suudaks seadusekuulekate tavaautojuhtide käest pääseda.
Tartus on Riia mäel mõlemas suunas kaks sõidurada. Politseil oli ruumi küll. Samuti, üks jalakäija suutis riivamisi eest ära hüpata ja teisel jäi täpselt üks samm puudu. Juhi poolt poleks otsasõidu vältimiseks arvatavasti olnud vaja isegi pidurdada, vaid lihtsalt jalga gaasilt korraks kergitada ja ka teine oleks eest lipsanud. Aga politseinik ei näinud midagi selle aja jooksul, kui jalakäijatel õnnestus ületada 3,5 sõidurada neljast ja ohutussaar.
Antud põgenemise puhul ühtin ühe ÕL eksperdi arvamusega, et neid kahte politseiautot, millega eelnevalt ühekaupa mootorratturile ette sõideti, oleks võinud kasutada ringi kitsust ja kõverust arvestades korraliku teesulu tegemiseks.
k26. aprill 2017, 00:43
Ohutussaare mõte ei ole see, et see on koht, kus jalakäijal on hea ohutu seista. Neid on seal ka surnuks sõidetud. Ohutussaare mõte jalakäija jaoks on, et ta peab ületama vähem sõiduradu korraga, idee poolest jälgides ainult ühelt poolt tulevat liiklust. Praktikas loomulikult ei kõhkle seadusekuulekad autojuhid neist mööduda valelt poolt, kui keegi ees põhjendamatult aeglaselt uimerdab, nii et vaadata tuleb ikkagi mõlemale poole.
Autojuhtide jaoks on ohutussaarte efekt idee poolest ka see, et seal on tee kitsam, mis teoreetiliselt peaks tekitama autojuhtides ebamugavust ja panema neid ülekäigurajale lähenedes kiirust vähendama. (Praktikas pole märganud.)
vihane25. aprill 2017, 11:42
loomulikult ei jäänud tsiklimehel muud üle kui 200 sõita ja seal kus juhtus, kui sind aetakse nagu looma taga. igaüks meist on sõitnud sajaga, ka need tulised politseivägivalla pooldajad
kui nii vihane oled,25. aprill 2017, 11:54
oled samasugune.Reageeri peatumismärguandele ja PEATU -siis ei aja sind keegi taga!
25. aprill 2017, 12:25
Loom ei saa aru peatumise märguandest, selle pärast talle tunduski, et peab põgenema. Elementaarne refleks
Teeline25. aprill 2017, 12:25
Olen küll, aga mitte kunagi miilitsa-politsei eest ära. Ja seda sel ajal, kui mootorrattaga võis sõita 70 km/h.
Peeter25. aprill 2017, 11:07
Antsu vend25. aprill 2017, 11:03
See oinas unustab, et enne, kui tal tekib õigus nõuda, et politsei teda ilma vigastusteta kohtleks, on tal terve ports kohustusi, mis tuleb täita. Näituseks juhiloa taotlemine, märguande peale peatumine, kiirusepiirangutest ja liikluseeskirjadest pidamine jnejnejne. Kohustused tekivad alati enne õigusi. Paar viimast aastakümmet toodab aga inimõiguste ja inimlikkuse lipuga vehkijate eestkõnelemisel neid, kellele ainult õigusi jagatakse. Kohustused on teistele. Näiteks neile, kes mind, mind, mind, MIND, õigustega isikut, teenindama peavad. Ühesõnaga, õigel ajal on üks tutakas saamata jäänud. Ja nüüd on juba hilja.
kui25. aprill 2017, 10:52
antud juhtum oleks lõppenud väga traagiliselt (kas siis sõitjaile endile või kaaskodanikele), siis oleks terve kommentaarium kaagutanud, et politsei ei suuda korda tagada, politsei ei võtnud midagi ette jne. Nüüd, kus politsei tegutes resoluutselt ja igati põhjendatult (olgem ausad, ei juht ega kaassõitja ei käitunud adekvaatselt; eriti see kisav sõim peale tabamist), hullumeelne kihutaja sai liiklusest eemaldatud, on jälle häda. Ja veel - "peakangelasel" on ainult piinlik ja kahetseb, aga kõik teised st.politseinikud on SÜÜDI! Ütleks ikka otse, et saa meheks! Võta vastutus oma tegude eest. (Kuigi mina olen kindel, et sellist nahaali parandab ainult haud s.t. lõpuks toimub looduslik valik.)
mari25. aprill 2017, 21:43
Just .Politsei tegi teene neile ....oleks mõrva eest istuma läinud muidu ....kindel.
nüüd loeme meediakajastust vist jaanipäevani,25. aprill 2017, 10:52
muidugi kasu on kajastusest ka-,järgmised liiklusrikkujad saavad kindla info,et politsei eest põgenemisel on kaks valikut:
kas peatud ja jääd terveks või kihutad arutult edasi ja saad kipsi.
Teadagi25. aprill 2017, 10:48
Mootorrattur sõitis 200 km/h ees ja politseikaubik sõitis 300 km/h talle tagant otsa. Kes ei usuks.
Hoidke alt!25. aprill 2017, 10:45
Uskumatult palju on politseinikke veel järel vaatamata kõigile koondamistele. Kõik nad on aetud käsukorras koos pereliikmetega siia kommenteerima. Nad on äratuntavad oma puuduliku kirjaoskuse poolest, vaatamata Paikuse diplomile. Selles loos sõitsid nad inimestele otsa, sest mootorrattur ületas lubatud sõidukiirust aga mis seal Tartus põhjuseks oli kui nad teed ületanud jalakäija surnuks sõitsid? No igatahes on neil alati õigus. Nüüd vast hakkavadki kõigist üle sõitma, kes Liiklusseadust rikuvad.
Mõtle veidi26. aprill 2017, 14:01
Mis see politseile annab, et neid kuskil kometaariumis õigustatakse?
Iga normaalne inimene saab aru, et see oli vajalik. Peatumismärguanne ei aidanud. Teesulg ei aindanud. Ratas polnud Eestis registreeritud ja ei tea kas ka USAs või oli number varastatud. Ohtlikud manöövrid. Suund linna. Mis oleks siis pidanud veel tegema?
Kas 200km/h siili/võrku sõita ja üle kaela käia oleks olnud mõistlikum?
Sellist peab saama reegel, ei peatu sõidetakse maha. Ehk on siis neid lolle vähem. Sellest saab mittepeatuja otsus ja vastutus.
jalakäija25. aprill 2017, 10:43
Küsite, miks selle hiireajuga tüübi probleemi nii pikalt lahatakse. Vaadake erekondae reitinguid! Selge on see, et õukonnameedia ja selle satelliidid kasutavad ära kõik võimalused tähelepanu hajutamiseks. ON kaks teemat, millest EI TAHETA rääkida-kirjutada: Rail Balticu läbisurumine ja oravate keskile kõvasti allajääv reiting.
jalgrattur25. aprill 2017, 20:10
Tegemist on juhtumiga, kus on äärmiselt küsitav, kas politsei reageeris proportsionaalselt. Kaasreisija ei olnud seaduse silmis mitte midagi valesti teinud. Kui nad ei ole varem politsei eest põgenenud, siis ta ei saanud ka kuidagi teada, et juht kavatseb nii teha. Ainuüksi selle eest, et noorpaar Pirita teel natuke 100ga lustis, ei ole keegi surma ära teenunud. Ometi otsustas politsei riskida ka tema, täiesti kõrvalise isiku eluga.
Arenenud riikides ei saa olla, et politsei seisab väljaspool seadust ja võib kasutada oma suva järgi ebaproportsionaalset jõudu. Arenenud riikides ei ole normaalne, et politsei tahtlikult vigastab ja riskib (pisi)päti kättesaamiseks kõrvalise isiku eluga. Tõsiseks läks asi alles tagaajamise käigus.
See kõik tulekski selgeks teha, aga ilmsesti mingit lootust ei ole, kui isegi peaminister on viskunud väga tõsiselt seaduse piire kompava politsei kaitsele.
Tuletan ka meelde, et Õhtulehe teatel terve Eesti leinas Viimsi koolipoisse, kes palju suuremal kiirusel palju piiratuma nähtavuse tingimustes puud rammisid. Oleks kena, kui me ei valiks, keda leinata ja keda parastada ainult sõiduriista järgi. Tolle juhi puhul oli samuti kõigile teada, et noormees armastab kiirust.
PALUN PALUN PALUN25. aprill 2017, 10:37
PANGE NEEDTAJAPOLITSEINIKUD JUBATRELLIDETAHA
Jura, alkaššš.25. aprill 2017, 10:26
Olin päris mures, et peale palgaliste kommenteerijate ei ilmu väljaühtegi ohtu sattunud tunnistajat. Olin valmis ise kokku soperdama loo imelisest pääsemisest hullunud mootoratturi ratta alt. Sellest, kuidas hirmunult ronisin üles mööda 2m kõrgust traataeda ja et samal ajal möödus minust, vägalähedalt,ma ei valeta kui ütlen, kiirusel 250km/h politsei eest põgenav hull.Tänan , et neile suudeti otsa sõita ja selle teoga päästa sadade kaaskodanike elud.
ja tüüp25. aprill 2017, 10:30
karjub veel võõramaa keeles meie politsei peale, välja selline!
pasternak25. aprill 2017, 10:50
sa oled valmis oma ema ka maha müüma, et mitte Tambovi oblastisse tagasi kolida
kõik25. aprill 2017, 10:24
politseid pooldavad kommid millegipärast kaotatakse
25. aprill 2017, 10:44
Sest need ei sobi kokku ÕL hea tavaga. Siin kommentaariumis tohib vaid sõimata.
26. aprill 2017, 22:11
vastupidi, muudkui teata sobimatutst mõrvu propageerivaidt maniakkidest siin.
A 25. aprill 2017, 10:17
Kuulda oli ,et ka peaminister Ratas kiitis politseinikke -hea oleks kui järgneks ka preemia !
26. aprill 2017, 22:13
preemiaks tankiga alla ajamine neile, kes seda autoga teiste puhul heaks peavad.
debiilist...25. aprill 2017, 10:16
...mode on üles ärkant.Tere siis tobuke.
.. 25. aprill 2017, 09:55
See "motokangelane" tänagu õnne, et asi nii lõppes ja hing sisse jäi. Kui oleks edasi kihutanud, oleks asi väga kurvalt võinud lõppeda. Neil läks hästi ja politseinikud tublid, et mehe rajalt maha võtsid. Pätte pole mõtet õigustada!
26. aprill 2017, 22:14
mis sa siis õigustad ?
asd25. aprill 2017, 09:52
heh tal polnudki lube ju.
arvaja25. aprill 2017, 09:49
Kas ei saaks sedasi lahendada sellist olukorda, et jätta jälitamine ja saata hiljem trahvikviitung. Number teada, omanik teada ja las maksab. Miks teha selline liiklusrikkumine politsei poolt, õnn oli, et 2 inimest kasti ei läinud.
Kellele trahvikviitung?25. aprill 2017, 10:02
Ei olnud lenksus, ei tea, kes kasutas, ma magasin sel ajal jne
25. aprill 2017, 10:03
Mis sellest kõigest tuleks kui me hakkame ainult tagant järele kviitungeid saatma, aga reaalse ohuga ei tegele. Kui mingi muslim tuleb granaat käes, kas siis teeme ka pildi ja saadame hiljem kviitungi? Mõtle ka ikka natuke oinapea
Oinapea25. aprill 2017, 10:24
oled sa tõesti et võrdled liikluseeskirjade rikkujat muslimist terroristiga kellel granaat käes.
25. aprill 2017, 10:40
kurjategija on kurjategija! FAKT!
Mihkel25. aprill 2017, 17:04
Nagu antud loost näha, ei pea kaaskodanike ohustamiseks olema sisserännanu ega võõrusuline. Lolle jagub kohapealgi.
Tõsi26. aprill 2017, 12:08
Muslimid suuremate masinate roolis,aga kas alati?Kindel ei saa ju olla
egas25. aprill 2017, 10:09
siis omanik vastuta!
Juht on vaja leida, lammas... või see arvaja!
Liina25. aprill 2017, 10:28
No kui see rattur oleks Russalka juures kellegi elu võtnud, räägiksid kõik teist juttu. Oleks ta üksi olnud, aga kaasreisijaga sellisel kiirusel on ratas raskemini juhitav. Minu arust tegi küll politsei õigesti, et sellise rikkuja maha võttis.
Russalka25. aprill 2017, 12:13
ongi mälestusmärk hukkunuile!
Ei olnud ju Eestis registreeritud26. aprill 2017, 14:06
26. aprill 2017, 22:17
ain25. aprill 2017, 09:43
eluks ajaks igasuguse mootorsöiduki juhtimis öigus ära
26. aprill 2017, 22:18
kes teisi alla ajavad !
räuskas25. aprill 2017, 09:41
mida see moor seal ingliskeeles räuskas?Tänu jumalale,et süütud inimesed viga ei saanud!
Politsei käitus 5+
Seisukoht25. aprill 2017, 10:50
Mootorrattur oli süüdi, räuskav kaasreisija ebasümpaatne aga politsei ei tohi ikkagi inimestele autoga otsa sõita.
plaaplaaplaa25. aprill 2017, 09:37
Oleks see tsiklimees tumedanahaline, saanuks politsei nagu see kass kes tuppa s......us
Sellest teemast on25. aprill 2017, 09:35
26. aprill 2017, 22:20
helista 112 ja lase end rahulikumasse ravipalatisse viia.
e.25. aprill 2017, 09:34
Kaua võib ajakirjandus sel teemal veel jahuda? Seda enam, et kõik faktid näitavad: mootorrattur tegelikult oskas sõita ega ei ajanud kedagi alla (üllatus, üllatus - ka lubadeta liiklushuligaan võib sõita osata, niisamuti nagu lennuloa ja ID-kaardita vares Tartus ja Tallinnas lennata, põhjustamata lennukatastroofi). Isegi praegune uudisnupp tõestab, et huligaanil oli piisavalt vastutustunnet mitte minna motikaga jalakäijate vahele. Kõik OLEKSID (mis juhtuda võinuks) jäävad oleksiteks. Ainuke, kes tegi päriselt avarii ja hävitas päriselt inimeste tervist oli politseiauto. Fakt! Kiirus või väljaspool sõiduteed sõitmine ei tapa automaatselt kedagi. Kui tapaks, tuleks ka kihutav politseiauto teelt välja rammida. Saan aru, et mu kommentaar liigitatakse lintšimishimuliste tavakodanike poolt liiklushuligaane õigustavaks. Ent keskmine vihane kodanik ei märka, et pannes ühele kaalukausile faktilist kahju mittepõhjustanud juriidilise seaduserikkumise ja teisele ehtsa 'pead veerevad'-tüüpi vägivalla, osutuvad nad ise sisulise toorutsemise kasuks. Ka ei tea me, milline üleastumine võib juba homme korravalvurite brutaalse sekkumise kaasa tuua. Mis täna lubatud, on ju homme keelatud (veider tõdeda, ehkki ametlik ideoloogia propageerib ultraliberaalsust). Eriti ilmekalt näitavad seda liiklusega seotud keelud-käsud. Samas on ka enamiku siinkommenteerijate isad-emad sisuliselt kriminaalkurjategijad, oleme ju neilt kõik lapsena laksu saanud. Tsikliteemalisi näiteid ei tahaks küll tuua, aga kahtlustan, et härrased Harley ja Davidson ei kasutanud kunagi kiivrit ning sõitsid kiirust ületades isegi põllul. Ka on kõik droonilennutajad Tallinnas ja Tartus on alates tänasest lindpriid (vt. hiljuti kehtestatud loata droonilennutamise keeldu). Mind aga häirivad rohkem tõelised vargad, tõelised liiklusõnnestuste põhjustajad ja sisulised probleemid, milliste hulka kipub kuuluma ka ühiskonna ülereguleerimine JOKK-konstruktsioonidega. Tõenäoliselt lõppeb see üksnes google-põhiste iselõitvate autode lubamisega tänavaile ja täieliku isemõtlemise-tegutsemise keeluga eesthoolde ettekäändel. Ei mingeid 'priiuse rüütleid' enam. Mis ei tähenda, et soovitaksin avalikult liiklusreegleid rikkuda. Keegi ei käskinud ju motomehel kiiruseületamisega politseile silma jääda, seda enam, et tal polnud väidetavalt juhilubagi. Teisalt on 100% valitsuse süü, et kirjaoskusest elulisematki sõidukijuhtimise oskust & reegleid ei õpetata meil juba põhikoolis. Aeg on ärgata, sisulise juhtimisoskuseta rahvajuhid!
ära aja mäda25. aprill 2017, 09:43
mul on auto (ostsin kui oli vaja kaugel tööl käija paarimehega), juhilube aga ei ole kunagi olnudki. Maal oma koduteel sõitnud küll ja küll, eks ma siis nüüd selles valguses ajan oma ratsu teele ja ma tahan näha kui keegi julgeb mulle midagi ütelda või juhiluba nõuda - aktiliselt mul ei ole mingit probleemi auto juhtimisega, ka märkidega. Seega - tuld siis?
Täiesti25. aprill 2017, 10:31
õige jutt. Kui sinu ajud ei suuda seda nn. " mäda " lahti mõtestada jääb lihtsalt kooliharidusest väheks. Aga eks ajupestud inimestega on edaspidi lihtsam riigil manipuleerida nagu on näha enamikest kommentaaridest.
e.25. aprill 2017, 10:46
Muide, mina pole juhiloata sõitnud isegi mitte külavaheteel, esimest korda istusin rooli keskkooli autoklassis. Aga ma ei suutnud end vist piisavalt arusaadavalt väljendada. Riiki ei huvitagi kodanike sisuline juhtimisvõimekus vaid bürokraatia piinlikult täpne järgimine. Kas ei elanud mitte Lasnamäel Eesti kõige rohkem liiklusõnnetusi põhjustanud mutike? Ent tal on juhipaberid korras. Järelikult las rallib ja rammib kus tahab ilma politseipoolset jõhkrat näopeksu kartmata! Tema puhul oodatakse enne ära reaalne liiklusõnnetus ja alles siis järgneb karistus. Tsiklihuligaanide puhul toimiti täpselt vastupidi. Kas Sinu arust ongi see pädev loogika? Ja puht inimlikul tasandil näen kontrasti selles, et 'paha liiklushuligaan' tõesti ei tahtnud kellelegi meelega otsa sõita ega peksa anda (mis on ka seadusandluse ülim eesmärk), politsei aga tegi NIMME avarii ja TOORUTSES JÕHKRALT juba vigastatud inimeste kallal. Kui taoline politsei tuleks otse kosmosest Jumala juurest, ei ütleks ma midagi. Halleluujah! Aga et politseinikud on tavalised inimesed meie seast, tekitab see teatud võõristust. Samas, vägistajate, mõrvarite, röövlite ja isegi varaste kallal toore jõu rakendamist ma niiväga võõristama ei kipuks. Kes suudab, püüdku mõista nüansierinevust!
Mihkel25. aprill 2017, 17:08
Kus see politsei sul jõhkralt toorutses? Seda ei maksa ka oodata, et teelt välja surutavale pätile roosidega patjadest kukkumiase ette valmistatakse.
e.25. aprill 2017, 19:22
Ma ei olnud kuni tänase õhtuni vaadanud videoklippi mootorratturite allaajamisest. Nüüd jäin juhuslikult Reporteri alguses teleka ette ja nägin. Kahjuks pean tunnistama, et mul oli vägivalla brutaalsuse suhtes täielik õigus. Selja tagant otsasõit taolisel kombel on äärmiselt alatu ja vääritu! Isegi kurjategijate maailmas kehtivad mingid kirjutamata moraalireeglid aga Eesti politseis ei kehti needki moraalijäänused. Sest olles ka ise mootorrattaga sõitnud, tean täpselt, kui ohtlik on tsikliga kukkumine isegi tasasel poolpöördel (oli juhus, sügisesed puulehed jäid esiratta alla). Elavatele inimestele tänaval bussiga selga kiirendamine nõuaks mu'lt ilmselt mõne ajusagara äraopereerimist. Aga teeme nüüd nii, et sellele kommentaarile laovad miinuseid vaid need, kel ka endal isiklik tsiklisõidukogemus (andku Jumal teile mõista, et praegu käib jutt konkreetselt tsiklisõidust, mitte juriidilistest finessidest, mis garanteerivad tänavail mitmekordse kiiruseületamise ja inimeste allaajamise loa ainult politseinikele). Plussid võite panemata jätta, sest ma ei õigustagi liiklushuligaane kui seesuguseid.
25. aprill 2017, 10:06
kuidas jääb bussipeatuses seisvate noorukite hingeliste armidega? Ka nemad said hirmu tunda ja põgeneda hullu eest.. FAKT! Keegi poleks asja kella külge pannud kui rahata ja toeta jäänud filmi tegija poleks ise seda FB-sse pannud kavalusega, et saab lollidelt toetajatelt raha on filmi tegemiseks. Uuri tagamaid, ära lahmi!
e.25. aprill 2017, 20:05
Politsei poolt operatiivsõidul alla aetud inimesed on suurem fakt, sest nood ei jõua mõnikord isegi eest ära hüpata (nagu juhtus mõni aeg tagasi kahe poisiga ja aastaid tagasi ühe mammiga). Ahjaa! Ehk oled Sinagi tähele pannud, et kui keegi ausat kodanikku kirvega taga ajab ning kodanik vaid tänu oma kiiretele jalgadele pääseb, teevad kohtunikud pot. mõrvarile vaid häbi-häbi? Vat nii leebed ollakse tõeliselt ohtlike inimeste suhtes! Milleks siis mootorratta eest ärahüppamine suurem asi on? Seda enam, et erinevalt kirvemõrvarist ei valinud motohuligaan kõnniteed lusti pärast vaid (nagu tagantjärgi targana selgus) maniakaalsete politseinike rünnakust pääsemiseks.
26. aprill 2017, 22:26
fb.s nägin korraks, oli juhtunu kirjeldus korraks, kus mendid oma sandistatuid veel edasi piinasid, kui laik sai pandud, kohe kadus ja isegi teleka kõik kanalid, täna öösel.
to e.25. aprill 2017, 10:49
Nii l o l l i jampsi poleks vaja olnud nii pikalt kirjutada. Esimeste lausetega oli juba aru saada, mis mees sa oled
e.25. aprill 2017, 19:46
No mis mees ma siis olen? Oled sa minu kõrval autos või mootorrattal sõitnud? Ilmselgelt tajub enamik sel teemal komminuid mootorrattureid sündinud kurjategijatena. Tunnistan, et mul on sarnane eelarvamus BMW-ga uhkeldavate kevinite suhtes. Ja ma ei saa tõesti aru, miks mõni korralik inimene endale selle neetud margi muretseb (kui tegu pole just mudeliga 321). Aga ajal, mil ise mootoratta ostsin (muide, tarbesõidukiks), polnud see riistapuu Eestis enam moes. Alles kümmekond aastat hiljem hakati Läänest muskelmotikaid eksportima. See, et ma tänapäevaseid rattaid ei kasuta, pole aga kustutanud selget teadmist mootorrattale otsasõidu ohtlikkusest. Politseinikud võinuks vähemalt leida tarkust vait olla, mitte inetu 'töövõiduga' praalida (ehkki näib, et rohkem praalivad veelgi elukaugemad poliitikud).
jt25. aprill 2017, 11:53
Sõitke ilma kiivrita põllupeal kuidas ja mis kiirusega soovite. Palun ärge sõitke sajaga ja rohkema kiirusega seal kus mina ja teised 50 kmh liiklevad.
JR25. aprill 2017, 13:06
" (üllatus, üllatus - ka lubadeta liiklushuligaan võib sõita osata, niisamuti nagu lennuloa ja ID-kaardita vares Tartus ja Tallinnas lennata, põhjustamata lennukatastroofi)."
Hmhmh... Oskaja stiilinäide nelikveo sisselülitamisega
https://youtu.be/vEqQF0NK4R0?t=114
Miks ta tänaval paremini peaks hakkama saama?
Mootorratturile25. aprill 2017, 09:34
Mida sa kiunud veel. Sa ometi aru,et need vigastused on sul endal tekitatud. Kui teie ei austa politseid,ei austa politsei teidki-aga siiski peavad nad jääma vaoshoituteks,tasakaalukateks ja kaine mõistusega tegutsejateks,mida eest ära kihutajad teadagi pole. Hea muidugi,et te rohkem viga ei saanud. Politsei pidi kiiresti tegutsema ja see oli ainuõige otsus,kus pidi arvestama,et kahju võimalikult minimaalne oleks. Ta pidi ju teid hulle kihutajaid peatama. Kui sul omal jõudu ,,õigel teel´´ püsimiseks pole,ole tänulik,et teistel,kes sind ,,õigele teele´´ katsuvad juhtida, on.
LubaDE?ta25. aprill 2017, 09:33
25. aprill 2017, 10:50
Vaat, mida sina vaid suutsid välja lugeda
!!!25. aprill 2017, 09:19
Au ja kiitus Eesti politseile, et suutis edukalt motomõrvar- terroristi liiklusest kõrvaldada!!! Sellise prohvesionaalse tegutsemisega tagatakse ausate liiklejate turvalisus ja elu! Ei saa aru mis juttu ajaksid need hukkamõistjad siis kui see motomõrvar oleks tapnud teie enda lapse või lähedase...
???25. aprill 2017, 10:05
loe ülal olevat teksti. Triibuauto mehed oli koguni nii targad, et tekitasid bussipeatuse juures, vaatamata ootajatele, teesulu. On see ettenägelikkus ja tarkus?
€€€25. aprill 2017, 10:29
kahesajaga pakibussi eest ärasõita (kusjuures ebaõnnestunult) on ettenägelikus+ tarkus kuubis :)
Andrus ([email protected])25. aprill 2017, 09:17
See siklimees oli täielik idi00t, aga kiita .... selles olukorras on küll (ma püüan viisakalt väljenduda) idi00tsus ruudus. Sisuliselt oli tegu õnneliku õnnetusega, täiesti tüüpilise avariiga. Ma ei saa aru,kuidas selles olukorras saab .... kiita.
Meh25. aprill 2017, 09:12
Videot uuesti vaadates oli suur tõenäosus, et politsei buss sõidab inimestest üle,lisaks veel äärekivid. Nii ikka ei tohiks sõita ka politsei, et laibad järgi. Päris napilt läks seekord. Väga väga ohtlik käik.
25. aprill 2017, 09:26
neid motika rullnokkasid võiks hävitada igaüks sest need segavad ja rikuvad liiklust nii et isegi kõige rumalam ei oskaks seda ettekujutadagi
naisuke25. aprill 2017, 09:09
Kas seda teemat lõpetada ei ole võimalik?
25. aprill 2017, 09:27
kindlasti kui ühtki mootoratturit pole enam teedele jäänud
Cac25. aprill 2017, 09:06
Täiesti nõus enamiku inimeste arvamusega, et parem mingu haiglaravile või kirstu üks või kaks ajuvaba kihutajat, kui keegi süütutest kõrvalseisjatest. Ehk asi oleks ikkagi TÄIESTI proportsioonis olnud, kui nad oleks ka kõvasti viga või surma saanud. See oli nende endi teadlik risk, mille nad võtsid ja kui see oli mitteteadlik (nagu nad ise püüavad asja näidata ehk politseipoolt peale surutud), siis on ju täiesti loogiline, et sellistel pole juhilubasid.
Kõik sõltub rikkuja käitumisest - teatud ohtlikkusega tegevusi polegi võimalik muud moodi tõkestada ja lõpetada, kui samuti läbi ohtliku tegevuse, mis on küll suunatud otseselt nende tegude sooritajale.
Taolised arutlused on täiesti kohatud. Õigustajad unustavad ära ühe tõsiasja- nimelt selle, et politseinik võib ka täiesti seaduslikult tappa, juhul kui pole muud moodi võimalik kõrvaldada kõrgendatud ohu allikat teiste inimeste eludele ja tervisele.
Kedagi pole sunnitud politsei poolt tegema teiste jaoks üliohtlikke tegusid ega eest ärasõitma ega muud taolist tegema. See on ju täielik absurd, kui mõni selles situyatsioonis üritab väita, et politsei sundis neid poolearulisi eest ärasõitma ja linnas ligi 200 km/h kihutama jne.
25. aprill 2017, 08:59
üldiselt tegi polla õigesti
Karlson25. aprill 2017, 08:59
põhjendamatu põgenemine oli aluseks karta kuritegelikku tegevust ja ükskõik millised takistused suurtel kiiruste puhul oleks lõpetanud selle palju raskemete tagajärgedega. Kõik pättidele kaasatundjad on ise kah väärastunud mõtlemisega.
25. aprill 2017, 09:29
aga siia riiki ongi ainult pätid järgi jäänud
loogiline25. aprill 2017, 16:23
...sa ju kirjutad "siia", mitte sinna.
Saksakulm25. aprill 2017, 08:28
Krdi kino ikka, näha ju et politsei kaubik ei suutnud pidurdada lihtsalt ,nüüd mängivad ümber kui mõeldud mahaniitmisest .
25. aprill 2017, 08:49
Ootamatu motoka pidurdus tundub tõesti, aga sellegi poolest ei süüdista politseid. See, milliseid manöövreid motomees tegi, on igati taunimist väärt.
uba25. aprill 2017, 08:56
Ma nägin, et "rattur" ei suutnud eest ära sõita. Tore üritus :)
08:2825. aprill 2017, 08:56
Oled sa kurt või pime? Enne ristmikku paneb täie auruga mööda kõnniteed, siis vingerdab teele tagasi? Ja polnud vajagi pidurdada, see oli ainus võimalus eeslid sadulast maha saada. Keda sa kaitsed siin, või pätt ise ohkimas???
tartlane25. aprill 2017, 08:59
Kui politseiauto poleks teadlikult juba enne pidurdanud, siis oleks auto kaugemale sõitnud, kuid nüüd andis ta rattale müksu ja jäi ka kiiresti seisma. Ei taha selle mehe nahas olla, kes selle manöövri pidi tegema. Kuid tähtis on, et hull tsiklimees saadi pidama ja hullem hoiti ära.
Paraku on näha, et tsiklimehel jääb ülbust ülegi. Ta pole oma tegevuse tõsidusest midagi aru saanud. Su naine oleks võinud sõidu pealt maha lennata või te oleksite võinud vastu posti/puud/seina/teist autot sõita, mis siis oleks olnud???
kuule Joonas25. aprill 2017, 09:30
ajad on muutunud ja püstolit pole enam vaja paugutada
to saksakulm25. aprill 2017, 09:43
Kui poleks suutnud pidurdada ja täiega aeglustavale mootorrattale tagant sisse sõitnud, siis oleks avanenud hoopis teistsugune vaatepilt. Seda madalat kiirust kasutas politsei ära ja müksas vaid ratast.
25. aprill 2017, 07:50
meil jääb pättidel veel õigust ülegi.
25. aprill 2017, 09:31
aga nendest nüüd riik koosnebki
to 09:29, 25. apr 2017?25. aprill 2017, 16:24
Juba sqaime aru, kes sa oled. Rohkem poleks vaja korrutada.
politsei tegi ainukese õige liigutuse25. aprill 2017, 07:45
see juht seadis ohtu teiste inimeste elud. kinni panna.
25. aprill 2017, 09:32
nati hullem kui kamp sõstrasilmseid ilusate VÖÖDEGA
Madisele25. aprill 2017, 07:39
See asi võib ju kunagi niikaugele tõesti minna kui on sellised peatamis võtted. Kui on nõudlus elundite jaoks siis leitakse ka oinas kellelt neid võtta.
schöne eduard25. aprill 2017, 07:38
Kust see n.n. Gabriele üldse siia sai ??
Kindel25. aprill 2017, 08:56
25. aprill 2017, 09:33
neid tuuakse siia hulgi seemendus tehnikuteks
kui25. aprill 2017, 07:37
mootorrattur sõitnuks ilma kaasreisijata, siis olnuks need politsei meetmed isegi ehk asjakohased, aga selle juhtumi puhul sellisteks ei klassifitseeru. Tagaajamiste teemal on ennegi juureldud ja põgenejad end surnuks sõitnud ka autodega, aga politseil on palju rohkem vahendeid jälitustegevuseks ning mõnepäevase hilinemisega arest või trahv loob parema pildi karistuse möödapääsmatusest.
25. aprill 2017, 07:46
jah. politsei on süüdi, sest sõitis pätile järgi.
politsei tegi oma tööd. ja nii lihtne see ongi.
sa võiks sellest aru saada. kui sinu rosinaga üldse on võimalik aru saada.
kreeka pähkel25. aprill 2017, 09:29
mikrobuss ei ole sobilik vahend jälitustegevuseks ja haarab õnnetuse korral kaasa rohkem jalakäijaid kui mingi mootorratas.
25. aprill 2017, 09:45
Jah, politseinikud oleksid pidanud minema sobivamat tagaajamissõidukit otsima ja paluma põgenejatel niikaua oodata.
milleks25. aprill 2017, 12:22
antakse tänapäeval politseile sidevahendid?!
Kui 25. aprill 2017, 09:00
mootorrattur oleks peatunud vastavalt seadusele, siis poleks ju seda kõike olnudki. Üldiselt on nii olnud, et need, kes kihutavad või mingil muul moel riskivad, saavad oma tasu kunagi ikka. Alati ei pruugigi kõrvalolijad otsa saada kuid nemad küll. Mõelgu selle peale
Just nimelt.25. aprill 2017, 16:29
Siin pole midagi vaielda. Kui politsei käseb peatuda, siis PEAB seisma jääma. Kui edasi sõidad või koguni kihutama pistad, siis oled kurjategija. Ja sinuga tuleb käituda kui kurjategijaga. Kuni selleni, et võid kuuli saada. Vastik on lugeda, kuidas kurjategijast tahetakse teha ingel ja hurjutatakse politseid, et see oma kohust täitis. Tuleb ükskord lõpetada see kurjategijate ninnu-nunnutamine: "Kujutad sa ette - paha politsei ei lasknud meie lubadeta põrutavat kulla-kallikest kihutada, lükkas veel pikali ka ja armsal poisikesel sai käsi haiget. Oleks peaaegu nutma hakanud. Politsei on kogu asjas süüdi. Meie kulla-kallike on puhas kui prillikivi." Mida öelda selliste kohta, kes nii mõtlevad?
Aare25. aprill 2017, 09:23
Absoluutselt nõus. Juriidilises plaanis (Lääne-Euroopa kultuuriruumis!!!) vaadeldakse kumbagi asja eraldi - mootorratturi käitumine ja politsei käitumine. Politsei peab kõikidele halbadele asjaoludele vaatamata jääma politseiks, mitte aga muutuma ise kurjategijaks. Isegi see, et sulg tehti ebaasjakohaselt, on ju politseinike saamatus. Kui ratturid annavad asja kohtusse, siis mulle tundub, et ülema astme kohtus ka meil Eestis mõistetakse politsei süüdi, mis sest et tavainimese emotsionaalselt seisukohalt vaadates oleks asi nagu valesti. Kui aga Eestis kohus annab õiguse ratturitele, siis edasi kaevates Euroopa kohtusse antakse õigus igal juhul ratturitele. Nagu ütlesin, Euroopa kohus vaatleb kumbagi asja eraldi. St et rattureid tuleb karistada niikuinii ja seda vaadeldakse eraldi case`na, kuid ka nõrkade kutseoskustega politseinike, kes oleks võinud need inimesed oma manöövriga ära tappa, tuleb ka karistada. Ilmselt tuleb Eesti rahval mõne aasta pärast rattureile välja maksta kopsakas rahasumma...
P.S. Oleks hädasti vaja, et ka meil Eestis tekiks mingil telekanalil kohtuasjade teleshow, kus lahendatakse erinevaid olmelisi probleeme rahvale näitlikult ja arusaadavalt. Siis oleks kasutuid emotsioone ühiskonnas palju vähem.
25. aprill 2017, 10:10
tal pole raha, et kohtusse minna selle asjaga. Tal pole filmi jaokski raha
25. aprill 2017, 10:55
Sa,aare, töötad Euroopa kohtus või tundub sulle ainult?
opa25. aprill 2017, 11:14
aare töötab REN TV-s kohtuasjade teleshows :) Imelik ainult, et seal isegi ei tunnistata mitte mingisugust Euroopa kohut .
Teeline25. aprill 2017, 13:03
"...sulg tehti ebaasjakohaselt..."
Ehk räägid meile ka, kuidas ühe autoga asjakohast teesulgu teha.
Teeline25. aprill 2017, 13:06
Mootorrattal puudus number, identifitseerida ei oleks saanud kedagi, kelle sa aresti oleksid pannud.
Motoahvid puuri25. aprill 2017, 07:33
See motoorkangelane peaks terrorismi paragraafiga vähemalt 10 aastaks vee ja leiva peale minema.
25. aprill 2017, 09:35
kõik need moto-ahvid on terroristid mida peab alla ajama nende nägemisel koheselt
25. aprill 2017, 07:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
uskumatu25. aprill 2017, 07:25
Mingi süüdimatu põmmpea kihutab, lube ei ole ja veel julged politseid süüdistada. Naeruäärne. Sellistel juhtudel kuluks liiklusdeiilikutele ka ihuline karistus ära.
Loogiline, et vassitakse25. aprill 2017, 07:31
sest muidu annaks see "hästi lahendatud" intsident tahtliku ja ettekavatsetud tapmiskatse mõõdud välja.
25. aprill 2017, 07:47
jah. see mootorrattur ongi mõrvar ju, mõrvakatse seekord ebaõnnestus. aga seal oleks võinud laibad taga olla. haige inimene. politsei julge tegutsemine hoidis mõrvad ära.
to 07.1425. aprill 2017, 07:58
Jah, muidugi, kiidame ikka pätte, pole sugugi nii häbi. Kas sina nägid, et "rattas" ei alustanud linna poole sõitu? Kangelane ise?
Karta on25. aprill 2017, 09:06
et politseinike kirujad on ise yhel või teisel kombel patustanud ja vahele jäänud. "Rumal" politsei pyydis "targad" seaduserikkujad kinni. Kes sellisel juhul tegelikult tark on?
25. aprill 2017, 09:47
Ja veel "targemad" õigustavad neid seaduserikkujaid.
T.T25. aprill 2017, 09:03
Võta kaart lahti ja vaata, kuidas pärast seda ringi läheb pikk sirge kesklinna.
Normaalne25. aprill 2017, 07:10
Paremat lahendust ma tõesti ei näe, minu meelest talitas politseinik väga õigesti ja see mats polnud sugugi nii vägev kui oleks olnud mõne teise autoga kokku sattudes. Ise oli loll ja see et kellegil jäi elu alles on seda väärt
valetavad25. aprill 2017, 07:07
Videot vaadates ei paista seal kõnniteel kedagi. Politseinike kaitseversioon.
25. aprill 2017, 07:47
25. aprill 2017, 09:38
ei lähe,lähen motikaga rallima ...
Kas kõnnitee 25. aprill 2017, 09:01
pole mitte kõndijate jaoks?
Teeline25. aprill 2017, 12:59
Et kui kõnniteel kedagi ei ole, võid seal kihutada?
25. aprill 2017, 06:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
25. aprill 2017, 07:47
mõrtsukmootorratturid jah, tuleks vangi panna. aga vanlgaid ei jätku.
25. aprill 2017, 09:39
siis kohapeal kahjutuks teha
Tyuiop25. aprill 2017, 09:03
nii kaua kui mitte ühelegi ei tule isegi mõttesse politsei eest ära sõita.
25. aprill 2017, 06:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Epp-Kusinäpp25. aprill 2017, 06:51
Ennem kui otsa sõita võiks ajusi kasutada, side neil omavahel ju olemas.
Tagaajajad25. aprill 2017, 07:26
võiks tõesti vahel ka ajurakke liigutada. Lausa mõlemaid. Siis ei peaks ka sellist meeleheitlikku mainepuhastuskampaaniat läbi viima ja saaks aega ka oma põhitööle pühenduda.
25. aprill 2017, 08:47
Sinu omad liiguvad jälle liiga intensiivselt.
@kusinäpp25. aprill 2017, 09:07
enne kui otsa sõita oleks võinud taseriga lajatada. Pärast oleks olnud aega üle sõita.
25. aprill 2017, 09:40
parim vist jah rataste all,nii alati kindlam
Teeline25. aprill 2017, 12:58
Kui sul on ainult kaks ajurakku, kuidas sa siis küll kirjutada oskad?
Velak25. aprill 2017, 06:34
Meie riigis pidi olema sõnavabadus kuid siin küll nii ei paista. Kas on mõtet oma mõtteid avaldada?
Käib meeleheitlik PPA mainepuhastuskampaania25. aprill 2017, 06:57
ja selleks on mobiliseeritud kogu ressurss. Kes kirjutada oskavad kribavad kommentaare ja kes lugeda nood modereerivad.
tegu ja tagajärg25. aprill 2017, 10:37
Täpselt nii! Tagaistmel istus ju neiu, kes viga sai ja ma hästi ei usu, et kehavigastuse tekitamine meie seaduste järgi niisama jäetakse. Või siis ei jäta seda kannatanud neiu ise või ta vanemad. Antud juhul oli politseibuss mõrvarelv, täpselt samuti kui neil, kes viimasel ajal euroopas jm rahva sekka sõidavad tapmise sihiga. Asi juu väga lihtne. On tegu ja sellele järgneb selle uurimine, kus selgitatakse välja kõik asjaolud. Noh ja siis tuleb karistus või mõistetakse õigeks. Kui riigi esimesed mehed -- peamin ja Pevkur -- hakkavad miskipärast kehavigastust tekitanud poolt õigustama ja jõustruktuuri puhtaks pesema, tulebki küsida miks. Need, kes oma peaga mõelda ei oska, et nii saavad nad ju populaarsust koguda ja lisaks veel teha suure pika sammu politseiriigi suunas astuda, kaagutavad kaasa. Muutuvad sisuliselt ise politseinikeks. Praegusel juhul on kaks tegu: selle motokuti tegu kiirust ületades ja põgenedes (aga mis tal muud üle jäi kui põgeneda, sest aeti ju taga -- ellujäämisinstinkt!), ja politseinike tegu, mis REAALSELT tõi kaasa kellelegi kehavigastused. Las nad vastutavad siis mõlemad. Väga kahju, kui politseinikud ei mõistnud oma teo võimalikke tagajärgi, nüüd jama kaelas! Emotsioonide pealt lähenevad hukkamõistjad st kommentaatorid jm kuti suunas rusikavibutajad pidagu meeles; vastutatakse teo eest, mitte ei tapeta sõnadega maha teo toimepanijat. Sedasama soovitan meeles pidada ka riigi esimestel meestel.
vähk25. aprill 2017, 10:52
to tegu ja tagajärg surmarelv ja kaaslase elu ohtuseadja on süüdlane on seaduse silmis päris kindlasti mootorratas ning selle lubadeta juht.samas teades,et mootorratturil puudub juhtimisõigus ja sa ronid selle
25. aprill 2017, 11:01
Ära sa ütle! Tarkus voolab lausa üle ääre. Või "mis muud jäi motokutil üle, kui põgeneda"? Kust kandist sellised tarkurid tulevad?
sinu kommi lõik: 10:3725. aprill 2017, 11:06
"Praegusel juhul on kaks tegu: selle motokuti tegu kiirust ületades ja põgenedes (aga mis tal muud üle jäi kui põgeneda, sest aeti ju taga -- ellujäämisinstinkt!)!!!"
Kas sinu arvates on tegu jahipidamisega?Loomadel on selliseks puhuks(tagaajamiseks) ELLUJÄÄMISINSTINKT ! Motikamehele anti PEATUMISMÄRGUANNE kui te kumbki seda ei taipa,siis on midagi väga viltu.
Teeline25. aprill 2017, 12:56
Kuskil oli lõik, et mootorrattal puudus number. Mille alusel sa siis uurimist teed? Kutsud kõik tsikliomanikud "Estonia" teatrisse ja palud sel öisel kihutajal püsti tõusta?
k25. aprill 2017, 20:48
Videos kujutatu meenutas küll inimjahti. Kahe vastutuleva autoga ükshaaval mootorratturi ründamise asemel oleks saanud sinnasamasse ringile korraliku teesulu teha. Kõnniteed 90kraadise pöördega ja piiretega barrikeeritud, ei oleks üldse nii lihtne mööda lipsata.
Mis puutub inimesi ja loomi, siis meil on täpselt samad instinkid. Sarnane aju ehitus paneb nii inimesi kui ka loomi ellujäämise nimel võitlema või põgenema (raske öelda, kumba mootorrattur tegi). See ajuosa, mis inimesel võimaldab instinkte alla suruda, on evolutsiooniliselt väga uus asi ja mitte eriti töökindel. Inimesed kaotavad väga kergesti kaine mõistuse.
Velak25. aprill 2017, 06:29
Politsei on meie riigis selliste tolguste suhtes lihtsalt väga leebe. Kui oleks jäänud sellise eest ära kihutaja ette sellist tolgust kaitsnud oma lähedane ja kannatada saanud, kas siis oleks ka nende otsused samad. Mõelge selle peale.
ettepanek25. aprill 2017, 05:51
noorhärrat peaks eelnevalt hingetohtritele näitama, kord "kahetseb" ja siis jälle lajatab, õppinud ja oma teost aru saanud pole mitte mõhkugi
Mihkel25. aprill 2017, 17:21
Nagu ütleb Nõukogude filmiklassika: "Как говорит наш любимый шеф: «Если человек идиот, то это надолго»!"
er25. aprill 2017, 05:35
motomehel on õigus, politsei tõesti käitus valesti....vaja oli see tolgus läbiklobida ja sinised silmad lisada lihtsalt kukkumise hulka...irw
Kui 25. aprill 2017, 07:37
selline olekski sinu arusaamist mööda politseinike "normaalne" käitumine, siis kas tead veel kedagi, kes samuti seda normaalseks peab? Saaksite koos ravile minna.
Tyuiop25. aprill 2017, 09:14
"Sinised silmad" käitumine oleks täiesti adekvaatne võrreldes eest ärasõidu ürituse korraldaja käitumisega. Isegi sellel umbkeelse kisakõri suhtes.
Ott oli šokis25. aprill 2017, 05:32
päris emane mees siis...
25. aprill 2017, 06:22
Sina, isane mees, muidugi oleks seisnud, rind vaprusest kummis, keset kõnniteed ja oodanud, et mootorratas sulle otsa kihutab?
25. aprill 2017, 10:13
Superman.. Keep ka taga lehvimas
25. aprill 2017, 10:12
emased on üldiselt vähem ehmunud kui isased.. Kui perekonnas midagi toimub on naine, see kes reageerib. Mehed ei julge sünnituse juurdegi minna
Mihkel25. aprill 2017, 17:22
On hirmutav,25. aprill 2017, 05:18
et kolmandik inimesi või rohkemgi peavad huligaani rahvuskangelaseks. Seega on nad kaasosalised kaudselt ja teeksid ise sama: nii saab ju meediasse!
Ei pea!25. aprill 2017, 06:54
Ei pea keegi teda rahvuskangelaseks ega kiida tema käitumist heaks aga see ei tee politsei käitumist paremaks. Politsei sõitis mootorrattale tagant sisse kui see oli otsustanud peatuda. Õnneks ei lõppenud asi kõige hullemini aga oleks võinud lõppeda ka selle lärmava naise surmaga või midagi sellist. Ma ei tea, kas see naine oli süüdi või polnud aga seda ei võinud teada ka politseinikud ja tema eluga riskida poleks tohtinud mingil juhul. Neil on tohutud vahendid lahendamaks erinevaid õiguserikkumisi mõistlikult ja vastavalt olukorrale- tegemist polnud raskeid kuritegusid toime pannud isikutega ega ka muidu eriti ohtlike inimestega keda oleks võinud niimoodi peatada.
25. aprill 2017, 08:06
Mitte ei otsustanud peatuda vaid ring tuli vastu, sinna ehk ei julgenud 200-ga sõita. Ja selline linna vahel kihutaja ongi eriti ohtlik inimene, eriti kui ta politseiniku peatumismärguannet eirab. Ja naise eluga riskimise süü pane ikka kihutaja südametunnistusele, mitte politseinike omale.
Tyuiop25. aprill 2017, 09:19
Igaüht, kes politsei korduvatele peatumismärguannetele ei reageeri tuleks võimalusel niimoodi (suhteliselt ohutult) peatada.
12325. aprill 2017, 09:29
Otsustanud peatuda? Ära rohkem peale võta. Ta ei peatunud ei märguannetele, ei teeblokkidele. Ringtee tuli vastu lihtsalt ning sealt ei saa päris 100-200km/h üle lennata. Politseile 5+.
Ja too piff tal taga 100% seotud sellega. Kuidas lõugama kukkus peale insidenti ning üritati kokku valetada, et nad pmst üksteist ei tea. Tegelikult lausa armusuhtes.
Kui sa ei taha, et sind kuradima teelt välja rammitakse või kuul kerre paugutatakse, siis pole mõtet kihutada ning kõikvõimalikke peatumismärguandeid ja blokaade eirata. Sellised kuked tuleks kohe kuskile sunnitööle saata. Eriti hea on see, et nüüd üritavad "elusid" politsei kaela määrida, kuigi tegelikult olid nad ise need, kes teiste ja endi elud suurde ohtu panid.
25. aprill 2017, 12:39
Otsustanud peatuda :) Uus ja huvitav versioon koorub välja :) Lõpuks on tõesti nii, et mine tee pai!
On..25. aprill 2017, 09:15
...hoopis hirmutav et tagaistuja mootorrattal oleks võinud olla kes iganes,kellest ei olene peatumine ja osa tebiile siin soovitavad veel relva kasutada.Kas siis nii et algul tuleb taga istuja mahalasta ja siis juht?
sinu kirjaoskus25. aprill 2017, 10:05
juba jätab soovida.. "Tebiile"? sa ise oled ju impetsill lausa :D
ehh25. aprill 2017, 10:18
poleks see tagaistuja suurem kahju , vaata kui labase sõimuga moor see .
25. aprill 2017, 11:04
Juba selle sõimamise eest peaks karistatama räutsikut.
Kes...25. aprill 2017, 11:15
...jälitades teadis et räuskama hakkab?
Ega....25. aprill 2017, 11:18
..ma siin õigekirja eksamit ei tee ja autoga sõites on üsna vaevaline jobule vastata.Hakka nüüd vahutama tarkpea.
Kas on veel midagi sellist,25. aprill 2017, 13:27
millest sa aru said? Aga seegi hea tulemus ju.
Leedy25. aprill 2017, 04:22
Politsei oleks pidanud püstoli kasutama, sest kihutati kesklinnasuunas ja kes garanteeris, et tegemist polnud terroristidest enesetapjatega.
Madis25. aprill 2017, 06:57
Ma arvan, et tegu võis olla rohkem elundidoonoriga.
autojuht25. aprill 2017, 02:30
Maikuu-motomeeste paikapanemise kuu liikluses.Õnneks on mul suur ja turvaline auto.
LÕPETA>GE!25. aprill 2017, 03:07
LÕPETAGE juba ära selle idikast motomehe ja tema kaaslase promomine ajalehes!
Nad tuleb RAVILE saata!
Manivald Kesamaa25. aprill 2017, 01:47
Sellise käitumise õigustamine on noore kotka poolt tõeliselt hämmastav. Politsei käitumine oli ikkagi väga leebe, USA-s oleks ammu tuli avatud, vähemalt rehvid läbi lastud. Antud juhul suruti mootorratturhiir väikse hoo pealt maha ilma kedagi reaalselt ohustamata. Kui selliseid hullumeelsusi korda saadad, pole vaja loota, et politsei kiidulaulu mõmiseb. Oleks aeg veidi rahulikult Kadriorus ringi jalutada, äkki tuleb ootamatult mõistus ka pähe (selleks peab küll väga optimistlik olema).
Oleks siis ka motomees kes kummikärsatamise kõrvalt maailmatasemel suudaks võistelda25. aprill 2017, 02:24
Aga pole sellistest motosportlasi ollagi, lollitatakse tänavatel niisama
Kaugel sellest25. aprill 2017, 07:50
et kuidagi õigustada politseinike eest põgenemist, sest seda loetakse niikuinii võrdseks kriminaalse joobega ja põgenemisega teenitakse tegelikult väiksema karistuse asemel võimalikest suurim. Kuidas identifitseerida juhti ja sõiduvahendit, seda vast pole mõtetki politseinikele õpetada, teavad pareminigi. Seega võinuks seekordse surmaralli siiski korraldamata jätta ja selle asemel "võidumehe" politseisse "auhindamisele" kutsuda.
Teeline25. aprill 2017, 12:44
Praegu politsei peatumismärguande eiramine ei võrdu joobes juhtimisega. See oli nii aastakümneid tagasi.
Sekun jäigi puudu25. aprill 2017, 01:25
Ja oleks tomunudki liiklusmõrv + murtud kaelalülidega Gabriele. Politsei sekkumine hoidis ära halvima.
Kuusk25. aprill 2017, 01:08
See on ikka hämmastav, et motomehel jätkus nahaalsust veel politseid süüdistama hakata. Kui ikka ise oli lubadeta ja kihutas linnas politseipatrulli nina alt sajaga läbi ning alustas siis veel hullumeelset eest ära kihutamist, siis oli ta politsei äärmuslikud vastumeetmed ära teeninud. Ja need, kes seda "trikiratturit" õigustavad, kaitsevad sisuliselt mõrvarit, sest linnas 200 km/h kihutav isik seda paraku on.
Lisaks: kui politsei kihutajaid ei jälita, siis süveneb karistamatus ja lõpuks oleme tagasi aastas 1994, mil liikluses hukkus 364 inimest.
Kui25. aprill 2017, 07:20
see motomees on kui "sisuline mõrvar, sest linnas 200 km/h kihutav isik seda paraku on", siis kelleks pidada tema jälitajaid? Kas surmaralliks kujunenud tagaajamise ohvril on kahh mõni vahe, kumb osapool talle pihta sai?
Karistamatuse tunnet aga ei saagi tekkida, sest tänapäeval on isegi Aafrika politseil tehnilisi vahendeid misiganes juhi ja liikuri identifitseerimiseks ja edasine on juba vormistamise küsimus.
25. aprill 2017, 07:59
kuule, need keda sa jälitajaks nimetad siin on korrahoidjad.
25. aprill 2017, 08:00
oled Aafrikas elanud et tead mismoodi seal asjad käivad? ei ole seal midagi nii arenenud kõik nagu sa väidad
vähk25. aprill 2017, 10:41
vaata kui asi ei ole tehnilistes vahendites vaid selles,et tee sa selgeks tagantjärele kes sõitis.jätad mootorratta kuhugi kõrvalisse kohta seisma ja kõnnid koju.kui politsei tuleb siis näitad,näe kiivrid on siin,võtmed samuti,dokumendid mootorratta kohta ka ja juhtimisõigust mul polegi ja ma ei sõidagi tsikliga vaid näed selle tütarlapsega hoopis sõidan.vot nii ja tõesta vastupidist.ps.ja kus mu tsikkel on?oli akna all ja enam ei ole.kuhu ma saan teha avalduse varguse kohta?
Kuusk25. aprill 2017, 11:39
Nagu ikka, peab sinusugustele kõik puust ja punaseks tegema. Kui politsei loobub selliste hullude jälitamisest, siis tekib karistamatuse tunne, sest need hullud teavad siis, et nad võivad sõita kahesajaga, eirata punast tuld ja politsei peatumismärguanne oleks samuti sisuliselt vabatahtlik. Nii hakkaksid kõik politsei eest ära sõitma ja
Identifitseerimisest: politsei eelistab sellised kinni püüda, sest nii on kindlam. Juhi saab kohe tuvastada ja kindlaks teha, miks juht jooksu pistis. Kiivri alla sageli ei näe ja ratas (või muu sõiduk) võib olla varastatud, mis tähendab, et ka numbrimärk oleks kasutu. Sellisel juhul oleks abi juhi jaoskonda viimisest, aga no ei saa ju, sest "Kui" meelest peab sellistel laskma teha, mis tahavad.
Arvad, et politsei oleks seal nii sõitnud kui ta pole pidanud?26. aprill 2017, 14:25
Sellest tulenevalt peaks kõik tagajärjed koheselt ärasõitja kaela minema, sest tema võtab otsuse, politsei peab ta kätte saama (ei ole otsus). Et ei tuleks tahtmist ära sõita.
Ja kui ikka numbrit ei ole või on see Usa oma (Usast ei saa sa kohe vastust kellele registreeritud) siis ei saa jätta seda lihtsalt hommikuks. Või siis seleta mis neil seal Aafrikas on? Liivakookide ja oksadega ennustavad ärasõitja isikuid?
01:0825. aprill 2017, 08:54
Kui see motikas oleks sõitnud ikka tõesti 200km/h siis ei oleks sellele WW bussiga küll järele jõutud.Ja teiseks videot vaadates jäi küll mulje ,et buss põrutas motikale lihtsalt sisse kuna ei jõudnud pidurdada.Oli selgelt näha,et motika pidurituli põles.
Mis see siia puutub kuidas sõitis sisse26. aprill 2017, 14:16
Vajutas vähe õrnemalt pidurit et ei peaks kiirenadma otsasõidul.
Nii võetaks motikaid maha ka mujal. Otsi netist.
25. aprill 2017, 00:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas potentsiaalsed mõrtsukad25. aprill 2017, 01:39
on siis tagaaetavad või tagaajajad? Kas sellise surmaralli ohvril on mõni vahe kaa sellest, kas jäi ette tagaaetavale või tagaajajale? Selline tagaajamine võib karistusest pääseda lootvast liiklusrikkujast või Hollywoodi "aridusega" seadusesilmast ühtmoodi teha surmakutsarid. Politseil on palju rohkem võimalusi ja vahendeid misiganes liiklusvahendi ja persooni identifitseerimiseks kui arvatagi oskaks, ainult et selleks on vaja ka ajusid.
Kas PPA25. aprill 2017, 01:41
kommentaaride äramodereerimisel abi ka vajab?
Vau25. aprill 2017, 06:40
milline sõnavara. Kas Sisekaitseakadeemias viisakalt rääkima ja kirjutama ei õpetata !?
25. aprill 2017, 08:07