Kommentaar

Inga Raitar | Rail Balticu tegelikud kasusaajad (112)

LISA KOMMENTAAR

Vaatleja28. aprill 2017, 23:40
Praegusel tundubki nii, et inimesed jagunevad juba peaaegu kõigis küsimustes nii vastupidistele arvamustele, et peavad teineteist hulludeks. Ilmselt hakkab inimrass kaheks eraldi liigiks hargnema, kellel on täiesti erinevad mõtteloogikad. Sellisel juhul ei tööta enam ka ükski argument, kuna neist lihtsalt ei saada enam vastastikku aru. Kõik faktid mis ühe meelest on positiivsed on teise meelest absoluutselt negatiivse tähendusega.
Emotsioonaalne29. aprill 2017, 06:47
See ongi, kui inimesed elavad emotsioonide nimel. Ja on nendesamade emotsioonide läbi ka manipuleeritavad. Nii valimistel kui tarbimisotsuseid tehes.
Tsuhh-tsuhh28. aprill 2017, 23:04
SEAL KUS LÕPPEB RAUDTEE,LÕPPEB KA MÕISTUS. Eestis see lõppebki. EKP spetsialistid rajavad
venelastele redelit mida mööda saab püsti tõstes lähedasele planeedile ronida.
,,28. aprill 2017, 19:09
see artikkel ei veena mind.
Aga sama sel viisil?29. aprill 2017, 06:45
Laiendatud kokkuvõttest /EY tasuvusuuring/ selgub, et projekt ise on praeguses vääringus 3,96 miljardi euroga miinuses. See on umbes 40 protsenti Eesti riigieelarvest. Umbes 20 protsenti Eesti aastasest sisemajanduse kogutoodangust.See tähendab, et eraettevõtja rajaks Rail Balticu vaid juhul, kui keegi annaks talle vähemalt neli miljardit eurot tasuta raha. See oli info, mida kolm Balti riiki otsustasid mingil põhjusel mitte levitada. Selle asemel räägiti 16 miljardi euro suurusest tulust, justkui see oleks kasum." (H.Aaspõllu BNS majandustoimetuse juht)
konsa28. aprill 2017, 12:54
Inga Raitar | Rail Balticu tegelikud kasusaajad
.-.-.-
kena lugemine,
huvitav, mida hakkatakse EUROOPAST RB'ga meile tooma, ilmselt TÜHJA TAARAT
anne28. aprill 2017, 07:35
On kahjusaajaid ja kasusaajaid. Viimaste hulgas on need,kes ostsid maid kokku tulevase trassi alt, liiva-kruusakarjääride kokkuostjad, kes võidavad ehituskonkursse ja kasutavad alltöövõtjaid jne jne.
Huvitav,27. aprill 2017, 16:41
kas rongid ka midagi maksavad või ? Kes ütleb?
Lauri27. aprill 2017, 10:05
Mida te plärate , mulle mina olen ka tegelik kasusaaja ma tahan sellega reisida , praegu ei tõmba kuidagi sinnapoole bussidega minema kuid rongiga läheks küll !!!
Kui27. aprill 2017, 10:27
ma mõtlen ainult oma väikese mätta otsast, siis tõenäoliselt tekiks ka minul soodsam võimalus reisida, kuna Ülemistele kõnniksin vaid 20 minutiga. Suurem osa Eesti rahvast kaotab. Rongi peatus tuleb vaid Pärnus. Need inimesed, kes peavad ohverdama suure osa oma kodulähedasest maast, saavad paremal juhul vastutasuks vaid võimaluse vaadata oma koduõuest uhkeid möödakihutavaid ronge. Suure tõenäosusega piiratakse neid tõketega, et nad isegi seda ei näeks. Mida see teeb 2/3 -ga meie rahvast? Kui pole rahvast, pole ka riiki.
Enn27. aprill 2017, 13:47
kulla Lauri, aga hindu ikka tead? RB peakontor on välja öelnud: Tallinn-Riia ja Riia-Vilnius 38 euri, Tallinn-Kaunas 76 euri. Nii et saad kilomeetripõhiselt teisedki hinnad välja arvutada. Kuhu õigupoolest Sa reisiks? Mina leian jälle, et maksta 20 euri Tallinnast Pärnusse sõidu eest on palju. Oma autoga tuleb igatahes odavam ja ajakadugi on pea olematu - jaama minekute-tulekute asemel sõidad uksest ukseni.
Kindlasti27. aprill 2017, 15:30
ei tule rongisõit kuigi taskukohane.Umbes 1-tunnine bussisõit Tallinnast Rakverre maksab 4-5€.
vastane27. aprill 2017, 14:29
kas kohe igapäev söidaks mitu korda kaunasesse,sest kaugemale ju ei saa
jah27. aprill 2017, 14:58
täpselt minu mõte. ja minu tutvusringkonnas arvatakse sama. muide, tuttavad rekkamehed ootavad ka. see on jama elada autodes ja muudkui treida euroopa vahet.
Argo.30. aprill 2017, 02:33
Vaevalt et "rekkamees" rõõmustab kui tal leib käest võetakse!
Laurile27. aprill 2017, 16:38
Reformierakondlik mõtlemine.
Maxs27. aprill 2017, 09:56
See töökohtade loomine on töökohtadekantimine ,veokijuhid kaotavad töö ja saab minna raudtetööliseks RB-sse.
27. aprill 2017, 20:15
ei hakka selle lollusega keegi ... rekkad saavad odavat kütet mujalt ja sõidavad...
Kalle Riepulk27. aprill 2017, 09:31
Kui juba Vabaduse puiestee ehitamisel Tallinnas kanditi väidetavalt 6 milj. krooni, siis mida sellise rahaaugu puhul toimuma hakkab?
hea küll27. aprill 2017, 09:24
aga pange siis ühemehe rekkafirmad makse maksma (mitte komandeeringutasud ja kassa), Eestis tankima ja maanteehoolduse eest maksma. 1500 rekkat läbi Ikla ööpäevas on maht ja see on ettevõtlus, mitte erisoodus. mul oleks kahju kui kiiret reisirongi Riiga ei tule, ma ikka 2-3x aastas käin seal, kiire rongiga lendaks ka Riia kaudu. Pärnu rahvas nagunii lendab pigem Riiast kui Tallinnast.
majandaja27. aprill 2017, 09:52
2-3 korda AASTAS käia on tõesti vaja uut miljardiprojekti rajada, kus peaks iga päev mingi asi mööda rööpaid liikuma. Ja rekkaid rongi peale panna ei õnnestu, sellest on kirjutatud väga pikalt, miks. Need kaks on paraku PR meestele jäänud ainsad "argumendi sarnased tooted" kuid kahjuks need ei pea ka läbiarvutamisel vett.
Pärnu27. aprill 2017, 10:12
rahvas käib rohkem Riias kui Tallinnas seda võib kinnitada igal tasandil. Olgu siis transpoprdi või olmemurede lahendamise pärast. Miks osta Eestist kallist kaupa kui Lätist saab odavamalt ja Leedust, Poolast veel odavamalt. Pea iga teine Saksamaa kodanik käib Poolas oma rahakotile säästu tegemas kus väga odavat kaupa saab Aasia kaubandusladudest. See viimase 10 aasta Eesti "majadusmudel" viib Eesti lõplikult tupikusse. Küsida ühe ja sama kauba eest 5-10 korda rohkem eurosi kui tööstuslikult arenenud Poolas peab olema ikka ülimalt rumal või lihtsalt ahne. Põhi on sellistel ärikatel peagi käes.
ei näe probleemi27. aprill 2017, 15:59
tülitsemisel. Asjal on lihtne lahendus kui RB reisija piletihinda ei doteeritaks ja kõik, kes reisida ja Riias ooperis ning loomaaias käia soovivad, maksaksid pileti täishinna. On ebaõiglane, et suur jagu maksumaksjaid, kes ise sellest RB-st mingit kasu saamata maksavad kinni lõbureisijate piletihinnast pool või rohkemgi. Seda pole vaja, kui turumajandus siis turumajandus ja ei mingit pealemaksmist nende poolt, kes ise hüvest osa ei saa. Ja RB puhul on neid inimesi ikka üks jagu, suisa terve Lõuna- Eesti, Kesk-Eesti ja Ida- Eesti.
Õige,27. aprill 2017, 18:21
kel vaja sõita, see maksab. Ega lõbureisid ei peagi odavad olema.Projekt peab ise tasuma.
27. aprill 2017, 20:21
eesti õhuga läks teadagi kuidas - nüüd nordica, ja on eesti raudtee - kõik suurtes kahjumites. vähe veel, vaja veel hullemat nööri kaela, kreekat taome niigi esm- ga kinni ja aafrikat nuumata, nn. isise pagulasi siin... ja eestlasi on väga palju, ülirikkad =?
Vilu27. aprill 2017, 09:18
RB vatased on massipsühhoosi ohvrid. Tädi Raitari sõnavaht kinnitab seda.
Metanoolija27. aprill 2017, 09:35
Palun selgita, mis on antud kontekstis massipsühhoos, mille ohvriks on enamus tavapärast tervet talupojamatemaatikat valdavast rahvast? Kas sa kandideerid tekstis oleva RB mittepalgalise pooldaja konkursil? Palun siis tekstis küsitud argumente, mida sa pooldad ja kuidas see sulle kasu toob?
to Vilu27. aprill 2017, 16:17
Hõiskavad need, kes juba naha jagasid.
vähk27. aprill 2017, 16:38
massipsühoosi ohvrina küsiksin, kui palju maksab 1 tonni kauba vedu ja mis on rongipileti hind Tallinnast Varssavisse RB-l.kui on tehtud tasuvusuuring, peavad olema ka lähtehinnad millest on lähtutud tasuvuse uurimisel.avaldage siis ka need.muidu on sel jutul tõesti jokk maitse juures
MIs massipsühhoos?27. aprill 2017, 19:56
Ehitagu, kui on raha ja kui sellega ei osata midagi vajalikumat teha. Lätlased ja leedulased teevad esimeses järjekorras endi tarbeks raudtee ja ühendused korda,meil tahetakse alustada valest otsast,s.t. ehitama trassi, mille on kaardile joonlauaga märkinud keegi, kes tõenäoliselt pole Eestis käinudki.
Vihane sibul.27. aprill 2017, 09:18
Selle nädala parim ertikkel.
Heh,27. aprill 2017, 09:13
tehku mis tahavad, selleks ajaks kui need kuldrublad kasvama hakkavad olen mina juba mullatoidul ja pööran hauas teise külje.
krat pärnust 27. aprill 2017, 08:16
Kust te need valed kõik võtate. Häbi peaks teil olema.
USA fänn27. aprill 2017, 02:38
Raudtee maksud on nii kõrged, et ei hakka Soome oma kaupa austriast rongiga vedama. Rekkaga palju odavam. Üldse ei imesta kui Inga nagu Hardo Aasmäe trepist kukub või auto alla jääb
Inimene27. aprill 2017, 08:07
märka, et sa räägid oma "üldse ei imesta..." lauses teisest inimolendist. Kas sa soovid seda, mida Inga kohta kirjutad?
Hind27. aprill 2017, 00:19
Kas arvate et rahvas on nii rumal et tuhkagi aru ei saa, mida need kõrgelt tasustatavad kokku keerutavad. Nad saavad selle jutu eest juba kordi rohkem palka kui eesti tavainimesed saavadki. Kõik on müüdav ja ostetav, küsimus on ainult hinnas!
Rail Baltic peab saama!27. aprill 2017, 00:39
Oleme kahe käega Rail Balticu poolt! Ärgu enne valimisi siin mõne erakonna lambad määgigu!
muu midagi kui26. aprill 2017, 22:45
Kriminaalide maffia paneb käe sinu taskusse
MIKS?27. aprill 2017, 00:42
MIKS Läti ja Leedu ei kiunu? Meil kiunub osa inimesi nagu kohitsetaks siga....
Ehh27. aprill 2017, 06:57
Sõbrake, kiunuvad küll ja kuidas veel, ainult, et seal on meediakanalid selles küsimuses kinni keeratud. Eriti vihased on leedukad, neid mõjutab palju ka Poola naabrus ja Kaliningrad nagu meie Saatse saabas.
Miks ja kiks27. aprill 2017, 07:29
Oled mingi sea-kohi ekspert? Kuidas sinu hobi RB diskusiooni peaks sobituma?
teadja27. aprill 2017, 08:10
Läti ja Leedu valitsused on teinud otsused, mis on nende riigile ja majandusele kasulikud - Leedu saab raudteeühenduse Kaunase ja Vilniuse vahel mida nad vajavad ja Riia ehitab (nagu ka artiklis kirjas) ainult riia linna ümebr olevaid teid ja raudteid, millet on kasu ka siis kui ülejäänud RB tühjalt seisab. Eesti on ainus, kus nõutakse looduse hävitamist ja mõtetu rakise püstitamist et euroraha kätte saada
Miks ei kiunu27. aprill 2017, 16:02
sellest on artiklis juttu. Harjutage lugemist, tuleb kasuks.
USA fänn26. aprill 2017, 22:43
Maade kokkuostjatele ja ehitusfirmadele on sidrunid
26. aprill 2017, 22:27
Praegu saab ju ka Tallinn-Tartu-Valga raudtee kaudu kaupa Euroopasse vedada. Kus see kaup on?
Sdt26. aprill 2017, 22:52
Tallinn - Tapa - Tartu -Valga!
Tallinn-Tartu-... pole olemas.
Raitari jutt...26. aprill 2017, 21:21
...kõlab nagu minu ja mu tutvuskonna mõtted! Aga peale hammaste krigistamise pole peale hakata meil miskit :( !
On ikka midagi peale hakata küll!27. aprill 2017, 05:59
Kui näpuotsatäie asemel kõik see mees Toompeale läheks, oleks jutt teine. Kokkuhoidu ja visadust on vaja.
27. aprill 2017, 08:10
Koostage deklaratsioon ja lives lööge rahvas kokku koos lugema ja mediteerima, rahva siiras tahe loeb ka siis kui füüsiliselt kokku ei saada.
just27. aprill 2017, 09:32
Nädalavahetusel oli meeleavaldus, käisite oma tutvuskonnaga või krigistasite kodus hambaid? Võtke vähemalt siis jalad kõhu alt välja, kommentaariumis nutmine ei aita.
Mitte ainult sel nädalavahetusel.27. aprill 2017, 09:43
Olen juba aastaid mäel käinud. Isegi paks nahk seljas, teiste mittekäijate vingumisest. Aga ikkagi käin. Muide, mida sa ise tegid?
26. aprill 2017, 21:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
imekaunistroll27. aprill 2017, 08:15
aga pillub puhast tõde siia vahele ja tunneb end kohe targema ja ilusamana :-)
26. aprill 2017, 20:33
tuleb, riigikogu saadikuilt nõuda kiirkorras igale ametnikule vastutus reaalselt panna, kogu vara ja vabadusega.
mh26. aprill 2017, 21:02
Sama tuleks teha ju ka vastaste suhtes.
ahvas26. aprill 2017, 21:43
Vastaseid on kordades rohkem, ja rahva hääl on seadus.
27. aprill 2017, 08:12
miks te seda seadust siis ei kasuta oma tahte deklareerimiseks?
kui27. aprill 2017, 09:15
nad on siiani rahva peale sülitanud, siis miks nad peaks oma kombeid muutma?
Oi, kui tore26. aprill 2017, 20:03
No näete, milliseid asjatundlikke majanduseksperte meil leidub! Miks nii suured asjatundjad ometi majandusministeeriumis või valitsuses ei tööta! Oleks Inga seal, asuksime juba ammu viie rikkama Euroopa riigi seas! Või mis Euroopa, pigem maailma kolme rikkama riigi hulgas! Nii särav täht lööks kogu riigi särama paremini kui mr Proper!
Kadeduseussike26. aprill 2017, 20:42
Äkki ta ei tööta seal, sest kõik oma rahva huvide vastaste juudaseeklite eest tasustatavad mõnusad ministeeriumitoolid on sinusugustega ummistatud?
õlisprott Sindist26. aprill 2017, 19:42
Projekt on põhikooli õpilaste tehtud, tunnivälisel ajal. Samasugused hakkvad seda ellu viima.
reku26. aprill 2017, 19:37
Kui see uuring poleks toimunud suure oodi lauluga, nagu Põhja Koreas, siis vaat, et jää või uskuma. RailBaltika praegusel projektil on ainult üks fakt. See on lühem, kui rahva pakutav. Ülejäänud faktid on kõik ümberlükatavad, ja vastupidised kasumlikusele. Juba Kaunissaare-Orava väide, et see hakkab ühendama suuri ülikoole jätab kummalise maigu. Jääb mulje, et need mehed on harimatud, või vähe opakad.
Kus on rahapuu?26. aprill 2017, 19:35
Jah, kust küll need miljardid võetakse?Mingil ajal tuleb Eesti riigil hakata ka Kreekale garanteeritud laene tasuma,ka need summad on suured ning seda kõike teades, tahaks teada, kus küll see rahapuu meil on.Tahaks ka minna ja noppida mõni euro, sest tundub, et neid rahalehti olema rohkesti.
olge mureta26. aprill 2017, 19:38
Jürgen ja see närviline Sõerd teavad lahendusi.
Rudi 26. aprill 2017, 19:41
Teadmiseks : Eesti maksumaksja ON juba tänaseks maksnud 20 000 000 (kakskümmend miljonit) eurot Kreeka laenu intresse! Kuna kreeklane ise ei maksa, siis maksab laenu käendaja. Mingi kõrge rahanduse mees (Sõerd?) kirjutas paar kuud tagasi.
uhke26. aprill 2017, 19:47
Maailma majandus on asunud tõusuteele ja ilmselt ka see on üks põhjustest, et ripats Venemaa visati maailma ühtsest dollarisüsteemist kui mõttetu välja.
Nüüd ei pea Euroopa enam tegema hiigelkulutusi, et Venemaad veepeal hoida.
Las hulbib oma MIR pangasüsteemiga allamäge.
värske uudis27. aprill 2017, 08:16
Mull on juba suurem kui 2007 aasatal, uus pauk tulekul!
reinbaltic26. aprill 2017, 19:13
Kribas mis ta kribas selge on see et sellel pole mõtet Rekkad on ja jäävad.Mine suuremasse riiki ja vaata kui palju on neid seal vuramas.Kaup tuleb jaamast samuti kohale viia aga kui lõpppeatus on Tallinn ja Tartu vöi Pärnu.Autosid see vähemaks ei tee tegemist on laus LOLLUSEga.
paar päeva tagasi üks Uugu teadis,26. aprill 2017, 19:40
et Railiga hakatavat turvast euroopasse vedama ja seda olla nõnna palju, et võiks isegi Raili II ehitada.
eesti vanatoi27. aprill 2017, 08:07
Kas siis veetakse Lääne-Eesti minema?
Fosforiiti27. aprill 2017, 14:51
Mitte turvast vaid fosforiiti. Kaevame Viruu täiesti üles, harjumaa kah. Selleks et seda raudteed ära majandada.
27. aprill 2017, 20:28
kulud on liiiiga suured igal juhul, lollide majandus...
Vaata homsesse26. aprill 2017, 19:49
Juba täna vuravad meie teedel transpordirobotid ja viivad kauba soovijale lausa voodisse.
27. aprill 2017, 08:18
Kosmeseelamud ja transarobotid ongi see tipptase???
tsaar191826. aprill 2017, 19:03
27. aprill 2017, 08:19
See on rahva verest tühjaks imemine läbi maksutõusude.
Kana, kes muneb kuldmune!26. aprill 2017, 18:56
Kui see Rail Baltic E&Y uue tasuvusanalüüsi alusel kohe nii rentaabel on (ärme unusta, et kes maksab, see tellib ka muusika), et iga (loe: üks) investeeritud euro annab lausa 6 (loe: kuus!) eurot kasumit, siis ehitame neid raudteid kohe hulgem - lisaks Pärnule ka üle Tartu, ja venelaste vastastikuse abistamise korras ka üle Pihkva ja miks mitte ka üle Vladivostoki. Sest raha paneb (rongi)rattad käima. Ning rataste vahelt pudeneb raha nii kui raba! Ja me kõik lausa supleme õnnes (IRL - õnn ei ole rahas), isegi kõige vaesemad ja väetimad, rikkuritest ja meepoti manu olijatest rääkimata. Olen varemgi öelnud, et meie ametnikud oskavad suurepäraselt liita, lahutada ja korrutada, ainult jagamisel on neil küüned kangesti oma poole. Kuid vanad eestlased oleks kõige selle peale öelnud, et ega mõistus pole oma teha. Raha ju ei haise!
Minu arvamus sellest Rail Balticu laristust: http://paulsarel.blogspot.com.ee/2017/01/rail-balticust-altkulmu_26.html
Kana, kes muneb kuldmune!26. aprill 2017, 18:42
Kui see Rail Baltic E&Y uue tasuvusanalüüsi alusel kohe nii rentaabel on (ärme unusta, et kes maksab, see tellib ka muusika), et iga (loe: üks) investeeritud euro annab lausa 6 (loe: kuus!) eurot kasumit, siis ehitame neid raudteid kohe hulgem - lisaks Pärnule ka üle Tartu, ja venelaste vastastikuse abistamise korras ka üle Pihkva ja miks mitte ka üle Vladivostoki. Sest raha paneb (rongi)rattad käima. Ning rataste vahelt pudeneb raha nii kui raba! Ja me kõik lausa supleme õnnes (IRL - õnn ei ole rahas), isegi kõige vaesemad ja väetimad, rikkuritest ja meepoti manu olijatest rääkimata. Olen varemgi öelnud, et meie ametnikud oskavad suurepäraselt liita, lahutada ja korrutada, ainult jagamisel on neil küüned kangesti oma poole. Kuid vanad eestlased oleks kõige selle peale öelnud, et ega mõistus pole oma teha. Raha ju ei haise!
Minu arvamus sellest Rail Balticu laristust: http://paulsarel.blogspot.com.ee/2017/01/rail-balticust-altkulmu_26.html
Jullar Kerde26. aprill 2017, 18:38
Kas olete näinud mõnda RB pooldajate kirjatükki, mis RB vastaseid samaväärselt mõnitab kui Inga Raitari šedööver?
Ilmselt harituse vahe?
Eevald26. aprill 2017, 19:24
mismoodi Raitar kedagi mõnitab? Kui tegelastel on nii madal valulävi, siis ei peaks ehk riigiametis olema? Minu meelest hullemat mõnitamist kui neil päevil levitatud Orava-Kaunissaare intervjuu annab välja mõelda. Ons rahvas nende arust puudega või? Tegelased laovad vaid loosungeid nagu vanad kommunistid. Fakt on see, et Venemaal pole kunagi vajadust Eestit läbivat RB kasutada kaubaveoks, Läti, Leedu või Valgevene kaudu on tee lühem.
Samamoodi segane on härraste reisijateveo arvestus. Ühel juhul loevad kokku nii Tallinn-Riia kui Tallinn-Pärnu vahet sõitjad, teisel räägivad aga Tartu-Riia vahet sõitjatest. Loogish on Tartu-Riiat võrrelda Pärnu-Riiaga või kuidas?
Segane on ka autoteid puudutav osa. Kahe mehe arvates on maanteed vaat et saatanast ja EL ei toeta kiirete trasside ehitamist. See on siiski vaid Orav Kaunissaare isiklik veendumus, sest EL toetusel jätkavad poolakad kiirtee a2 välja ehitamist Varssavist Valgevene piirini.
26. aprill 2017, 20:08
eurotoetusi enam rb aladele taotleda ei saavat, vt. e- priast.
Abwehr26. aprill 2017, 18:31
loen seda p*ska ja süda läheb pahaks! Inga Raitar - imagoloog - on kogu oma ajakirjandusliku karjääri jooksul suutnud kokku kirjutada ainult ś*tahaisu, ei midagi enamat. Ei taha isegi mitte kommentaarima hakata seda.
aga26. aprill 2017, 18:38
...mida sinu kirjutis siis tähendas? Lihtsalt sinu kõhulahtisust?
kusti26. aprill 2017, 19:02
Aga hakkasid! Ju siis näpistati kannikast valusasti! Ai-ai-ai!!!
kusti26. aprill 2017, 19:08
Aga hakkasid! Ju siis näpistati valusasti.
Krat pärnust 26. aprill 2017, 18:19
Ekrenaudid vinguvad siin. Teie saate ju Moskva rongi peale minna
26. aprill 2017, 19:22
Sind ennast pannakse su sünnimaa rongile vatnik.
reede26. aprill 2017, 18:16
See RB projekti heakskiitmine näitab kui müüdavad on keskerakonna poliitikud Ratas ja Simson Nüüd jääb vaid oodata millal see Ratta pesakond võimult lükatakse
to reede26. aprill 2017, 18:41
Ja mida see muudab, joonlauda vedas ju IRL-i Parts ja kindlasti Refi heakskiidul.
26. aprill 2017, 20:10
kui blondu võimunäljas alles kires, siis luges igalt poolt mille kokku, nüüd... raha paneb rattad käima !
ei saa ehitajad tööd26. aprill 2017, 18:07
See raha, mille me pidavat EUst saama, läheb nendele samadele maksjatele tagasi. Selleks, et saksa firmad tööd saaksid, mõeldakse välja ulmelisi raudteeprojekte ja kui kuulutatakse välja rahvusvaheline hange, siis osutuvad võitjaiks sakslased. Nii et Merkel otsib oma rahvuskaaslastele tööd, et saada EUsse makstud raha enda riiki tagasi. Eestisse ei jää isegi makse.
Järjekordne tuhamägede katmine 26. aprill 2017, 17:47
Kasulik on see ehitajale. Massiivsed juurdekirjutused ja praktiliselt kontrollimatud töömahud pluss varifirmad tegeliku töö tegijatena! Kordub tuhamägede katmise komöödia aga veelgi suuremas mastaabis.
26. aprill 2017, 20:13
seepärast tulebki arukamail teha kõik, et tartu vana trass saaks abi, kulgeks edasi ja uus las ka saab...
Ivan Krõmov26. aprill 2017, 17:39
Kas keegi mäletab,kes selle Baltika Raudtee välja mõtles?Tema peale ei hakka ükski hammas ja nii läheb ka seekord.
26. aprill 2017, 20:14
jah, rahvusvaheline ehk mingi itaalia mafia pani siin 10 milli ta eestvedamisel tuuri.
kreeka riigi võlad26. aprill 2017, 17:28
tekitati ahnete aferistide poolt,rahvas igaveseks pankade orjad.
26. aprill 2017, 20:15
miks me peame see loll orjarahvas olema, kes kogu maailma aferistid ära nuumab ???
arvamus26. aprill 2017, 17:27
Huvitav jah, kõiki raudtee vastaseid sõimatakse kremli agentideks ja nüüd loodavad lausa 30% kaubavoost Venemaalt saada, varsti tullakse välja ideega, et raudtee eesmärk on Vene sõjavägi kiirelt Poola piirile või Berliini saada.
xxxx26. aprill 2017, 18:19
Vene transpord pooldajad võiks ette võtta Euroopa raudteede kaardi ja natuke mõelda.
Muuseas praegugi on Soomel raudteeühendus Euroopaga Peterburi kaudu ja kui venemaa tahab käkki keerata siis laseb oma raudteevedude hinnad alla.
kke26. aprill 2017, 17:27
qwerty26. aprill 2017, 17:26
üks seltskonnadaam ei peaks sõna võtma asjade kohta, mida ta kohe üldse ei jaga.
naine1 to qwety26. aprill 2017, 17:50
Ja palun nimeta siis sina mõni mõistlik põhjus, MIKS seda RB peaks meil vaja olema? Raitar räägib vägagi mõistlikku juttu.
26. aprill 2017, 20:28
muide, need seltsidaamid on sageli erudeeritumad ja etemad paljudest tavatöllmokkadest ajaloos sageli.
tönn26. aprill 2017, 17:20
Ja Lelle ja Pärnu vahelise raudtee kasutajad hakkavad kõik jala käima. Kui sportiluks siis kõik maakad muutuvad
marks26. aprill 2017, 17:18
Uuring. Olgu milline äriplaan tahes , veetakse kaupu ? Kes , kuhu , millise lepingu alusel ? Sellise tasuvusarvestuse saaks tasuta hullarist. Ainuke tõsiseltvõetav jutt et rahvas saab ehitusel võipolla tööd. SRÜ riikidega väheneb igal aastal kaubavahetus ja transiit , kust nüüd pagan need numbrid võeti. Kas midagig konkreetset ka on ?
Selle megaprojekti tasuvusuuringutes26. aprill 2017, 19:46
on aksioomiks üha kasvav Vene transiit, kasum missugune ja elu kui lill. Alates 2018. aastast on aga see Venemaa transiit Eesti ja Läti jaoks üsna konstantne e. siis ümmargune 0 ja see ei naase enam siia isegi valmisehitatud RB rööbastele. reisijate vedu ei kannata samuti miskit kriitikat, sest Berliini vaksal pole kindlasti veel Euroopa, vajalikku sihtpunkti jõudmiseks tuleks siis palju kordi ümber istuda küll rongide, busside või takso peale, samas kui Tartust Brüsselisse jõuab sõiduauto või väikebussiga juba praegu kõigest 22 tunniga.
26. aprill 2017, 20:30
enne oleks mõni sensitiivi käest tasund küsida, kahju, et tln tv-s maagilist saadet enam pole, oleks helistand v edgarilegi.
aldo26. aprill 2017, 17:10
Eks seepärast eliit tõmblebki , et kui siin peaks kibedaks minema, on kiire põgenemise tee kindlustatud. Õiged eestlased pole oma kodu kunagi maha jätnud.
jama -26. aprill 2017, 17:41
- venelane tõmbab stepsli välja ja ei põgene nad kuhugi!
26. aprill 2017, 20:31
pagemine juba pea terve eesti tühjaks teind, tlnas veel on igasuguseid.
M.O.T.T.26. aprill 2017, 17:03
naine126. aprill 2017, 17:51