Krimi

Täiendatud 10.40!

JULM KOOLIVÄGIVALD! Paides ründasid suured poisid kaikaga esimese klassi last (180)

LISA KOMMENTAAR

Artur4. veebruar 2019, 21:05
Paide on ikka üks hirmus urgas.
selline ongi õpetamata venelase eesti keel28. aprill 2017, 02:27
ründas puutoikaga :) irw. Kaikaga ründas , kaigast andma jne.
huvitav27. aprill 2017, 20:53
Õde puhas eestlane ja vend ei räägi eesti keelt.
ok27. aprill 2017, 21:19
Mis siis? Mis sul selle vastu on? Kõik ei õpi kohe eesti keelt ära ning kes teab, kas käis ta üldse lasteaias või ei.
tegelikult27. aprill 2017, 20:38
peaks reporter ikka tõe piires püsima, tegemist oli aldklasside poiste omavahelise kaklusega, kas teise klassi poiss on esimese klassi omaga võrreldes suurem?
meie koolis tehti vanasti nii,et lasti peksjal terve kooli ees pekstavalt andeks paluda ja mingit peksmist polnud, nüüd aga räägitakse õrna hingekese traumast jms siis hiljem imestatakse kuidas nii kalgid kasvavad, üldiselt õige asi oli politseisse pöördumine
Hoolivus27. aprill 2017, 20:10
Lugu on veel sügavam. Kuidas saavad lapsed viisakaks või hoolivaks kasvada, kui kogu ühiskond on hoolimatu ja ebaviisakas? Kurikakangelaste jüngrid...
Ulla28. aprill 2017, 09:40
Oh, ära süüdista ühiskonda! Kui kodus ollakse lapsele eeskujuks, vanemad on viisakad ja hoolivad ning lapselegi viisakust õpetanud, ei muuda see ühiskond midagi! Raudvara ja põhieeskuju tuleb ikka kodunt. Kui pere on ühtehoidev ja hooliv , ei ole laps ühiskonna poolt midagi muudetav! Hästi lihtne on oma saamatuses süüdistada õpetajaid, kasvatajaid ja ühiskonda...Jah, enamik telekanaleid näitab seksi ja vägivalda ning julmust, paljud arvutimängud on vägivaldsed jne. AGA kui vanemad ise niisuguseid asju ei vaata, ega lähe igasugu jamaga kaasa , õpib sellest ka laps! Just nii ongi. Olen 2 lapse ema., ega nõustu absoluutselt, et ühiskonnal oleks minu poistele negatiivne mõju olnud!
Hoolivus27. aprill 2017, 20:10
Lugu on veel sügavam. Kuidas saavad lapsed viisakaks või hoolivaks kasvada, kui kogu ühiskond on hoolimatu ja ebaviisakas? Kurikakangelaste jüngrid...
Ewa27. aprill 2017, 19:52
Minu meelest oleks elementaarne, kui Järva Teataja vabandaks avalikult vale info levitamise eest.
Täielik vale venelasest lapse peksmisest Paides, 27. aprill 2017, 19:56
Samas imestada sellise vale üle nagu ei oskagi enam...
ületähtsustatud asi.27. aprill 2017, 20:11
hullem lugu oli mehest, kes NUTTIS LEHMAKOMME TAGA. NÕUDIS 40.- € / KG EEST.
LASTEKODU PEAKS NEED KOMMID SELLELE NUTJALE TAGASTAMA.
Teeline27. aprill 2017, 22:27
See on juba vargus. Sa annad mulle oma Rolex-i hoiule, ma kingin ära. Kas on OK?
HOIULE 2 NÄDALAT.28. aprill 2017, 07:50
lulxd27. aprill 2017, 19:27
võiks seda juutide ja pagulaste peal teha mitte valgete. hoidkem oma rass puhas
27. aprill 2017, 19:08
ilus tegu see kindlasti polnud, aga lapsena oli juhus, kui põgenesin noaga vehkiva väikese venelase eest, kui küsinin, kas ta on fašist? Jooks lõppes jalalumurruga, kui teised noored venelased mind jalahoopidega peatasid, kui tatikas mind väitsaga taga ajas! Lapsepõlvemälestus Tallinna Mustamäe elurajooni algaastatest! Aga see polnud veel kogu vaatemäng- venelastest tatikad käisid ja kangutasid iga auto küljest kojamehi maha- jalgadega kapoti peal ja muudkui TÖÖTASID rahva hüvanguks! oli aasta 72.
hm27. aprill 2017, 18:40
Selliseid intsidente toimub iga päev igal pool, kus lapsi hulgem koos, olgu mänguväljak või koolitagune. Et see juhtum nüüd suureks paisutati ja inimesed kommenteerivad nii et maa must, on muidugi huvitav. Kas asi selles, et väidetav laps ei osanud eesti keelt? Meil siin täna hommikul sai vene kooli lapsed kuidagi tunnist välja (või oli neil kehalise tund, kuigi õpetajat polnud näha) ja kümmekond last märgates suurt veeloiku, mis eilse suure vihmaga tekkinud, võtsid maast kaikad ja malakad ka hakkasid neid vette loopima, mõni obadus läks vastu sõbra pead kah. Olin koeraga läheduses ja mõtlesin kas peaks neid kuidagi ohjeldama, aga vägivalda vist polnud, olid varajased vasikad, kes hullasid niisama. Hea tahtmise korral oleks saanud mitu fotot kaika ja malakaga lapsest, kes rünnakule asunud.
hm-ile27. aprill 2017, 19:23
Mis neandertallaste külas sa elad, et iga päev näed, kuidas lapsi kaikaga vastu pead pekstakse? Vägivalla õigustamine on sama räige kui vägivald ise.
Juhtum ei ole suureks paisutatud, peaks veel rohkem rääkima ja peksjad liistule tõmbama, mitte takka kiitma, nagu sina. Eriti kui näed iga päev kooli taga või mänguväljakul julma peksmist. Loodetavasti ei ole sa ise järgmine, kes kaikaga vastu pead saab nolkide käest.
hm28. aprill 2017, 08:35
Mitte iga päev, üks kord nägin. Ei kiida midagi takka. Lapsed ei olnud ründavad, julma peksmist polnud. Nii need vääritimõistmised tekivadki, nagu sina praegu mu jutu peale lahmid ja liialdad.
mrk27. aprill 2017, 18:37
nagu selgus ei rünnanud midagi - hoopis väike sell ründas. suuremad võtsid väiksemalt kaika käest ning andsid talle endale vastu säärt.
27. aprill 2017, 18:36
Need ongi need netivôitlejad netis rusikaid vibutamas.Reaalelus lähevad vaid 1.klassi lapsele kallale
KAS27. aprill 2017, 20:12
Vahet pole!27. aprill 2017, 20:12
Sellest saavad viiekesi kaigastega jagu, ega lõunamaalased o tugevad,võivad vastu hakata.
eremiit27. aprill 2017, 17:03
kiusajad on k...sikud ja memmekad, see on alati nii olnud
Kohalik27. aprill 2017, 16:54
Aastaid on koolivägivald ,samuti ka Paide Ühisgümnaasiumis sees. Aga õpetajad kes esmalt teada saavad vaigistavad asjad maha.Kui lapsevanem informeerib sellest kooli diret siis alles saab direktor teada mis ja kus juhtub. SEE POLE ESMAJUHTUM, kust koolist väljas poisid konflikti satuvad.Ka tüdrukud on koolikiusamise läbi pidanud elama ka sealses koolimajas sees.Teatud õpetajatel jääb õigust ülegi.
mees27. aprill 2017, 16:13
selliste nagladega tuleks teha vastavalt. Lähed peksad selle poisi isa tema enda ees vaese omaks ja siis enne minema minekut lausuda sellised sõnad. Kui järgmine kord veel noorematele haiget teed siis se juhtub juba sinu endaga.
27. aprill 2017, 17:59
mis siis27. aprill 2017, 18:39
kui isad on veel netikommarid?
Teeline27. aprill 2017, 22:29
Ja võib juhtuda, et lähed ise selle isa juurest nuttes ja verise ninaga ära.
Mnjah27. aprill 2017, 15:56
ajakirjandus valetab täiega.
Mingeid suuri poisse ei olnud, olid samasugused algklasside pätakad.
Üks vehkis toikaga ja sai toikaga vastu pead.
Pigem võis nii olla, et kui vehkimine ohtlikuks läks, võeti toigas käest ja anti vehkijale korra tunda.
Tjah27. aprill 2017, 16:15
Noh, ärme hakka tähti närima. Suured poisid, väikesed poisid jne. Vägivallale siiski nulltolerants! Ja kui ikka algklassilapsed on vägivaldsed, on see suur probleem kogu ühiskonnale! Haridusministeerium peaks kiiremas korras kehtestama uued reeglid, kui koolis halvasti käituv laps (olgu 8 või 15 aastane) on õpetajal õigus koju saata- vanemate vastutusele! Kus korduvalt halvasti käituvad lapsed on õigus saata koolist minema, las vanemad muretsevad, kuhu edasi jne. Et teisi õpilasi kahjustava käitumise eest oleks koolidel vanematelt õigus trahvid sisse nõuda jne. Kuidas see on nii kaua jätkunud, et pahad lapsed lollitavad ja märatsevad karistamatult, vanemad ei vastuta jne.
Eks ta ole27. aprill 2017, 18:10
Konkreetne juhtum: närvihaige poiss peksis väiksemaid.
Kuna vanemad keeldusid probleemi tunnistamast, ei saanud kool midagi ette võtta. Tihendati õpetajate valvekordi, aga ikka leidis poiss hetke, mil keegi trepist alla lükata või kellelegi virutada.
Mõned korrad käis seetõttu kiirabi kohal.
Nähes, et täiskasvanud ei tee midagi, võtsid lapsed ise oma oskuste piires väikeste kaitsmise enda kätte ja poiss hakkas kere peale saama.
Abi oli sellest natukene, keretäis mõjus umbes ühe ööpäeva.
Küll aga tormas poisi ema politseisse koolivägivalla üle kurtma ja teistele lastele karmi karistust nõudma.
Kes on siin vägivallatseja, süüdlane ja keda peaks karistama?
mari28. aprill 2017, 09:45
Täpselt nii ongi! Kasvatamatute ja vägivaldsete laste vanemad ei tunnista probleemi ja kaebavad kõigi teiste peale, vana praktika! Selle vastu aitab koolis korralik kaameratega valvesüsteem ja need kaadrid tulebki sellistele vanematele nina alla pista: Vaadake, KUI tubli teie lapseke on! Vaat siis on suud vett täis!!! Koolid võtke ette see asi. Ilma asjata ju raiskate muidu aega vanemate kooli kutsumisele, vestlustele jne...niisugused inimesed ei tunnista mitet IIAL, et nende laps on paha!
mmmm27. aprill 2017, 14:39
Eks need poisid käitusid täpselt nii,kuidas nende vanemad kodus räägivad pagulastest.Laps on ju oma kodu peegel.
Vastuseks27. aprill 2017, 14:56
Ikka kodu peegel! Nende vanemad kuulavad ju igal pühapäeval Tre Raadios Helmete kiunu ja Põllu väljaütlemisi, mis külvab sallimatust.
Teeline27. aprill 2017, 17:39
Aga sa ütle mulle, miks ma pean sallima muidusööjat, kes mu turjale elama tuleb. Ütle üksainuski hea põhjus.
Selle "õnnetud sõjapõgenikud" jätame mängust välja.
27. aprill 2017, 18:02
ma õpetasin oma lapsukesi , et need moslemid ongi tulnud siia ja igal pool uskumatuid, ehk meid, TAPMA.
27. aprill 2017, 18:02
modereerige ennast ära seal, moslemid on tulnud siia meile kommunismi tooma jah.
Ei28. aprill 2017, 02:41
Nende vanemad vanemad käivad igal pühapäeva hommikul kirikus kantsli ees otsaesist vastu põrandat tagumas ning pärast kuulavad vikerraadiost seda usuila veel desserdiks peale!
...27. aprill 2017, 14:30
Äkki oli selline habemaga lapspagulane???
Töö kannab vilja27. aprill 2017, 14:22
Ei imesta üldse, et Järvamaal selline asi toimub. Järvakad on üldse pisut õelamad kui mujal maakondades. Kui Tre Raadio aina ekre hääletoru rollis on ja neile regulaarselt vaba mirkrofoni ulatab, siis hakkavadki sellised asjad riigis toimuma!
Ära27. aprill 2017, 17:50
tolerast tõmble siin oma lolli jutuga.
27. aprill 2017, 18:08
miks siis etv pigipropaganda ei mõju ...
12327. aprill 2017, 13:32
Ok, praegu näevad õpsid koolis kasvatamatute ja ülbitsevate lastega kurja vaeva, et korrale kutsuda- kasutu ju ja kõik see teiste laste s.t kogu ülejäänud klassi arvelt? See pole õiglane! Öelge mulle 1 põhjus, miks peab kannatama 30 last, kui üks on halvasti käituv ja kasvatamatu? Miks peab õpetaja tema peale energiat ja kallist aega raiskama, kui ülejäänud klass vajab õpetamist? Kes ei taha õppida, las olla või kodusel õppel. Või las vanemad palkavad oma kuludega spetsiaalse eripedagoogi, kes ainult sellele ühele hälbega lapsele keskendub? Kui noomimine ja õpilase korralekutsumine tulemusi ei anna- ja ta ei anna ju tänasel päeval, siis õpetaja võiks sellise sõnakuulmatu klassist välja saata! Täiesti ükskõik, mis ta teeb seal ukse taga...või läheb linna hulkuma.Tunnis käituda ei oska, klassist välja! Ja las jääb õppimisest maha, las õpib kodus kõik järele, las tema vanemad õpetavadki. Lõpuks jääb istuma ning satub ise narrimisobjektiks, mis on sellisele vägagi paras õppetund! Klassist välja, seda ju saab rakendada, see pole vägivald! Jah, õpetaja kohustus on oma ainet õpetada ja kord luua klassis, kui on 1-2 õpilast, kes kohe mõnuga sellest kinni ei pea, on õigus klassist välja saata, sest õpilase kohustus on tunni ajal olla vaikselt ja tähelepanelikult. Koolis käimine ongi lapse töö ja kohus, ärge seda unustage.
Väga 27. aprill 2017, 16:19
sinisilmne jutt. Õpilane on kogu koolipäeva õpetaja vastutusel ja kui temaga midagi juhtub, nõutakse aru õpetajalt. Õpilast tunnist välja saata ei ole lubatud.
samuti peab ka laps27. aprill 2017, 16:26
...täitma oma kohust õpilasena: kaasa töötama, tunnis vait olema jne. Kui on korrale kutsutud ja ikka sõna ei kuula, mida siis teha? Tegelt ka kogu ülejäänud klass peab kannatama? Kui ei kuuletu, ongi normaalne klassist välja saata. Las läheb koju ja vanemad õpetagu, kuidas tunnis käituda. Õpetaja vastutusel on normaalsed, hästi käituvad lapsed.
27. aprill 2017, 18:27
lapse vanemad võivad olla veel lollakamad ja iga päev joobes, õpetaja on see, kes oma elukutsest tingituna valis laste õpetamise ja koolis ta peab õpetama, mitte viilima, lapsi pikalt saates valikuliselt. ärgu siis kogu palka ka välja võtku, kui õpetada ei taipa. väikseid lapsi ei tea, kuhu saatma, on ikka perv.
murr27. aprill 2017, 13:23
Sama on trennides .Väiksemad poisid ei tahagi näiteks käsipalli trenni minna, kuna suuremad terroriseerivad,kui saalis miski ei meeldi, siis riietusruumis saavad alles(lüüakse,tõugatakse,tiritakse riietest, pillutakse kotte,riideid,mõnitatakse jne).Proovi kaevata, siis saad peksa hiljem kõvasti ja igal pool.Vastu hakkad, siis tulevad hulgakesi kallale,nii,et lastel väga raske, kuna vanemad tahavad ja nõuavad trenniskäimist aga nad ei tea tegelikult, mis seal treeneri pilgu alt väljas toimub
küsimus27. aprill 2017, 13:53
27. aprill 2017, 18:29
loll küss, sinuga tegti v ?
heh27. aprill 2017, 21:13
Miks ta loll on? Tekkis huvi kust ta võtab sellise info.Need miinuse ladujad on vist madala IQ ga.
lastekodulaps27. aprill 2017, 13:19
olen nüüd 65 ne,,kasvatajad,Jänis,DEISI LUHE,alandasid meid sellega ,et lasid suurematel meid peksta,ja mitte ainult,ema,isa toitjakaotus pensioni pani minu eest määratud pensioni oma tasku,mulle isegi ei räägitud ,et võin tagasi saada ema elamispinna,kui palju ma nutsin ,magades parkides,ma ei valeta,jumal on tunnistajaks,loodan ,et neile tuleb see vihkamine bumerangiga tagasi.
kodulaps27. aprill 2017, 16:29
Kuidas haakub sinu õnnetu lapsepõlv siinse teemaga?
27. aprill 2017, 18:31
Äkki teeks asja selgeks27. aprill 2017, 13:11
Äkki oleks tark ära oodata täpsemad asjaolud selle sündmuse kohta enne, kui panna selline pealkiri ja postitada mõningaid kommentaare. Kuidagi ülereageerituna tundub selle juhtumi kirjeldus... Keegi teab, mitu muhku sel päeval meie väikeses riigis veel saadi või isegi verevalumeid, haavu ja luumuurde...
Ly27. aprill 2017, 13:35
Jaa,muidugi ülereageeritud! sa oled mõne kiusupunni ise v ema? Vägivallale nulltolerants!
Äkki teeks asja selgeks vol 227. aprill 2017, 13:41
Ei ole, aga ma kutsun inimesi tasakaalukusele ja rahulikkusele. Osad kommentaatorid ei julge enam last kooli saata, osad soovivad peksjatest retsidivistide ja ka nende vanemate karmi karistamist. Samas, mida me sellest loost siis tegelikult teame. Allikaks on poisi õe postitus ja politsei info, et asjaga on seotud viis 8-12 aastast. Ärme muutu omaaegseteks nõukogudemaalasteks, kes avaldasid nördimust, nõudsid mahalaskmist jne teadmata üldse, millest jutt käib. Minu mõte oli, et mingid kindlad faktid võiks olla, enne, kui ajada inimesed endast välja. See, nagu näha on õnnestunud...
ints27. aprill 2017, 13:10
kunagi nõuka ajal õhtukas käies pandi sinna üks 17 aastane mustlane ka esimesse klassi.mine tea kui suure habemega see esimese klassi poiss on...
Alar127. aprill 2017, 12:47
Tundub, et väike laps oli midagi Rambo taolist. Isegi suured poisid ei julgenud ilma kaigasteta läheneda. Ei kujuta ette põhjust, miks last rünnati. Igatahes oli ründajate hirm lapse ees tohutu.
Teeline27. aprill 2017, 17:52
Nii, et kui sinu nina ees keegi paar aastat sust noorem kaikaga vehkima hakkab, pöörad teise põse ette ja lased tutaka ära anda?
Kummaline27. aprill 2017, 12:41
Midagi tundub valesti olevat. Ehk on provotseeritud etttevõtmine, et tekitada... Tundub mingi kahtlane provotseeriv tagapõhi olevat. Ehk oleks mõistlik ära oodata politsei uurimise tulemused, mis täpselt toimus ja miks?
ja27. aprill 2017, 14:32
midagi on valesti kui paide EESTI KOOLI esimese klassi õpilane EI OSKA EESTI KEELT!!
...27. aprill 2017, 15:14
Parandan. Laps käivb vene keelses klassis Eesti koolis, kus nad õpivad ka eesti keelt.
to ...27. aprill 2017, 17:26
tänan selgituste eest.
artiklist ei selgu tavaliselt midagi.
hea, et veel kommida lastakse.
27. aprill 2017, 12:34
tuleb teha tapseld nagu soomes 1000euro saaks kantja endale kanatuss eest
õige!27. aprill 2017, 12:51
Kiusajate laste vanematele määrata lõpuks ometi trahvid! Ja sellised, mis mõtlema panevad. Kui vanemate sissetulek on 1000, siis trahv peaks olema 2000 EUR! Ikka nii, et oled oma kasvatamatu lapse vägitegude tõttu 2 kuud vee ja leiva peal, vaat siis hakatakse mõtlema! Niisugused vanemad ei karista isegi oma lapsi rohkem, kui öeldakse, et käitu edaspidi paremini vms. Kui sedagi. Ainult raha paneb rattad käima, sest niisuguste laste vanematele on lapse areng, valmisolek ühiskonda minemiseks ja heaolu täiesti tähtsusetud! vahetatakse elukaaslasi, reisitakse oma lõbuks, emad kleebivad ripsmeid j akunstküüsi...laps e käitumine- seda põhjendatakse nii, et aga ta ongi selline, aga ta ei kuulagi mind! Kui sa pead ikka koolile suure trahvisumma välja käima, siis ehk hakkad tööle oma tatikaga? Kes siis vastutab sellise karistamatuse ja teisi lapsi kahjustava käitumise eest? Vanemad vastutavad, kuni lapse 18 aastaseks saamiseni. Ja see nö trahviraha läheks kooli remondifondi, laste kaasaegsemate tingimuste peale või miks ka mitte- korraliku kaamera valvesüsteemi soetamisele, et kiusamised-tõukamised välja juurida!
Teeline27. aprill 2017, 14:57
Karistada sa tänapäeval oma last ei tohi. Võid temaga ainult rääkida ja sedagi õrnal toonil, Muidu kaebab politseile, et vanemad ahistavad lapsukest. Ja mis sa arvad, keda usutakse. Kas last või vanemat.
Aino27. aprill 2017, 15:16
Vaata, teeline, siin see koer ongi maetud! Laps, kes politseisse kaebab, et karistati, ongi see, kellel vanemad on lasknud maast madalast pähe istuda! Ahistavad? Ega karistamine pole vaid füüsiline. On tõeliselt mõjusaid karistusmeetodeid lastele, kuid selle peale nõrgamõistuslikud vanemad ei tule. Last on võimalik motiveerida hästi käituma, erinevate vahenditega, ise esmalt eeskujuks olema. Kui last juba 1 klassis esimese märkuse eest karistada , annab see ka tulemusi. Ma mõtlen halva, teisi kahjustava, solvava käitumise eest. Karistad last sellega, mis tema jaoks põnev on, nt arvuti/telefonimänguvaba nädal, et ta sellel ajal mõtleks järele, mida ta tegi ja miks karistati. Või siis ei saa õue mängima paar päeva, sõbrale külla, mida iganes. See pole mingi ahistamine. Ma olen oma poisse just nii karistanud ja paarist korrast piisas täiesti, see lollitamine oli pigem teistega kaasa minemine, ise mõtlemata...Edaspidi juba mõtlesid, enne, kui lollustega kaasa läksid! Siis nutitelefone polnud, aga meil kodukandis kounesid poisid iga õhtupoolik ratastega sõitma. See oli paras järelemõtlemise aeg, kui aknast näed, kuidas teised lõbutsevad, aga sina ei saa.
mõmmi27. aprill 2017, 16:28
Vot nõnda ongi, et oleksid need vanemad 3,4 aastase lapse peal kasutanud seda õrna tooni ja rahus asju selgitanud, poleks ka koolis käitumisprobleeme! Kasvatamatule 8-9 aastasele õrna tooniga rääkimine...on mõttetuse tipp!
Teeline27. aprill 2017, 18:02
See oli kaua aega tagasi. Nüüd on olukorrad muutunud. Laps lihtsalt ei kuula sind. arvutimänguvaba nädal? Taläheb lihtsalt mõne sõbra (ja neid leidub) juurde ja tuleb heal juhul poole öö ajal koju.
ei ole midagi...28. aprill 2017, 09:50
...AJAD muutunud! vanem kas on lapsele autoriteet või ei ole ! Kui ikka lapsest peale on lubatud kõike teha, ei karistata, ei keelata, ei õpetata, siis ei ole autoriteet ja sellist vanemat lihtsalt ei kuulata! Kui aga vanem on lapsele autoriteet, siis ei lähe see laps kuhugi sõbra juurde, sest teab ka ise, et iga kokkulepe ja antud lubadus vanematele maksab! ning selline käitumine tagab lapsele edu ja hea läbisaamise ümbritsevate inimestega kogu eluks!
kolla27. aprill 2017, 12:58
seda need a h v i d ootavadki.Hommikul annab vanamees käsu kätte,et rahad on otsas ja nüüd lähed norid omale koolist keretäie.
sa loe ka27. aprill 2017, 13:19
Raha läheks koolile! Ja kannatanule tagatakse sel moel turvalisus, et vägivallatsenud ja halvasti käituv laps heidetakse koolist välja, mis on hoiatuseks ta teistele pättidele!
kolla27. aprill 2017, 13:40
Aga kui see tegelik kiusatu(nagu paides juhtus) korraldab kiusajale kambaka,kes siis välja visatakse?Ja ära hakka siin jahuma,et oleks pidanud minema õpetajale kaebama.Õpetajad on isegi nende muukeelsetega hädas.
keeletund?27. aprill 2017, 12:19
Mis ta seal Paide koolis teeb kui ta eesti keelt ei räägi? Mis keelseid koole seal Paides muidu on?
kodanik27. aprill 2017, 12:29
Häbi sul olgu,peksta ja nii väikest last on rõve kuritegu ja oleks vaid politseil julgust peksjaid karistada ja ka nende vanemaid.
Cj27. aprill 2017, 12:17
Tundub, et siin võib olla tegu ka kättemaksuga kuna pundis oli ka 8 aastane, kes praktiliselt sama vana.
Tasuja27. aprill 2017, 13:12
Äkki ei kireks enneaegu, võis olla ka nii, et see kaikaga muhu saanud sell laias endast nõrgemaga, mispeale viimane kutsus appi oma vanema venna koos sõpradega ja laiajale tehti uut ja vana.
enneaegsest27. aprill 2017, 13:43
...kiremisest on asi ikka väga kaugel. Tee silmad lahti ja vaata, loe, kui paljud koolid on vägivaldsete lastega kimpus juba algklassides, nagu seesama 8 aastane...Ja need on juhtumid, mis on meedias välja toodud! Kui paljud õpetajad maadlevad, keelavad, noomivad neid lapsi igapäevaselt?? Oled ilmselt mõne pätikese lapsevanem.
üleaegsest27. aprill 2017, 16:41
Kui jutt käib Paide koolist ja ühest kindlast juhtumist, siis miks hakata jahuma statistikast. Polnud tegu kiusamisega, loe Postimeest
vanaisa27. aprill 2017, 12:16
Minu tütrepoeg läheb aasta pärast kooli. Ihukarvad tõusevad püsti viimase aja uudistest, kus tegelikult nii palju kirjutatakse koolide ja haridussüsteemide võimetusest ja reguleerimatusest niisuguste väikeste kiusajate j aülbitsejatega midagi ette võtta. Koostöö nende laste vanematega on võimatu, kuna vanemad on ükskõiksed, ega oma lapse üle võimu jne. Tõepoolest, oleks senikauaks lahendus, kuniks seadusi muudetakse ja õpetajatele rohkem õigusi antakse- kaamerad koolidesse. Usu, et enamik lapsevanemaid ning vanavanemaid soovib olla kindel, et kool on tema lapsele turvaline koht ja vägivallale pole seal kohta. Tehke koolides korjandused kaamerasüsteemi loomiseks! Ma ise oleksin küll nõus panema teatud summa nö kaamerafondi, et lapselapse koolielu oleks kontrolli all, et teda seal ei kiusata. Vägivallatseja ütleb alati, et tema ei teinud, kuid kaamera näitab teisiti. Seda ongi tarvis. Õpetajad ja direktorid säästaksid väga, väga palju aega, mis enamasti kulub pahade laste vanematega läbiröökimiste peale, mis jäävad ju tulemusteta!
to vanaisa27. aprill 2017, 12:58
küll leiavad kohad, kuhu kaamerasilm ei ulatu. ja see "läbiröökimise" oli naljakas.
junn27. aprill 2017, 13:22
vaata 12:58, eks ikka ja alati leitakse igalpool kitsaskohad, kuid enamik kohti saaks olla ikkagi kaetud ja valve all. Olulisem sõnum koolide valvestamise all on siiski see, et nii pätilastele, kui ka nende vanematele näidatakse selgelt, et karistamatus ei saa jätkuda ning, et on võetud ette ka vastavad meetmed! Praegune paigaltammumine tuleb lõpetada., see ainult toodab kaake juurde!
Teeline27. aprill 2017, 15:03
Ja kuidas sa seda pätti karistad? Jutu peale ta ainult naerab. Trahvid vanemaid? Ka selle peale naerdakse.
Reaalselt toimivat karistussüsteemi nende pätipoiste jaoks ei olegi. On ainult "lastekaitsjate" hala, et lapsega tuleb sinult rääkida. Aga kaua sa suudad, kui sind ei kuulata ja pikalt saadetakse.
oi,27. aprill 2017, 17:06
vaevalt vanemad naeravad, kui reaalselt kopsakas trahv sisse nõutakse :D
Teeline27. aprill 2017, 18:05
Ei naera vanemad, vaid see pätt. Teda ju rahatrahv ei puuduta.
ei naera ka laps...28. aprill 2017, 09:51
...kui vanemad kodus korralikult kolakat annavad! Mis sa arvad, et sellised vanemad ei tunne kahju, et nende enda tatika tõttu 2 kuu palk tuulde läks :D ?
Paha lugu27. aprill 2017, 12:10
8'ne pole muidugi suur poiss.Ja Paides ei räägi eesti keelt??? Pagulane Paide koolis?Kui nii,siis mitte eriti nutikas,saata umbkeelne ja tuhandeid pikkusühikuid kodust kaugel laps,üksi võõrasse kooli.Tegelikult nende lähteandmete põhjal pole veel mõtet südame rütmisagedust muuta.
27. aprill 2017, 15:17
Pagulane?
Ta elab sünnist saati Eestis, ma vabandan väga. aga mis sul pagulaste vastu on?
27. aprill 2017, 16:53
Ma ei vabanda aga mis sul nende poolt kosta on?Elab sünnist saadik eestis ja keelt ei oska,debiilik või?
malakas27. aprill 2017, 12:03
vaja on luua neutraalne õpilas politsei ,kes sellised üliaktiivsed lihtsalt maha rahustab!
sõps27. aprill 2017, 21:25
Alustuseks võiks õpetajatele taserid välja jagada!
sellised ongi siis 8-12 aastased27. aprill 2017, 11:54
jube. jube jube
kui sa millegi poolest erined, siis võib sind kaikaga või sõnakaikaga rünnata. see on meil nii tavaline. masendav.
muna27. aprill 2017, 15:04
Täpsustan, sellised on 8-12 aastased, kes on vanemate poolt vaid ilmale toodud, edasi on ise kasvanud...Ei ole neid armastatud, hoolitud, rääkimata elementaarse viisakuse õpetamisest! Juba lasteaialaps peaks teadma sõnade: Tere, Nägemist, palun, aitäh jne tähendust , austusega suhtuma õpetajatesse jne. Et täiskasvanute jutu vahele ei segata jne. Kõige lihtsam on nad istutada arvuti või telefoni taha mänge mängima, päev läbi multikaid vahtima. Mõelge natuke, kui suur on tõenäosus, et selline laps saab koolis hakkama? Õige vastus on null, nullilähedane võimalus! Vägivallatsevad ja ülbed lapsed käituvad nii, sest nad teisiti ei oska. Selliste laste vanemad peavad ju vastutama! See on nende vastutustundetus, tegemata töö ja suur kahju kogu ühiskonnale :-(
Kristiina 27. aprill 2017, 17:04
Austuse peab ära teenima. See ei käi enam elementaarse viisakuse alla. Vastu peabki ütlema kui on vaja. Teise mitte löömine ja mitte p saatmine on elementaarne viisakus.
Teeline27. aprill 2017, 15:07
"Eile Paide ühisgümnaasiumi vene õppeosakonna esimese klassi poisiga koduteel juhtunud kakluse uurimine selgitas, et tüli ei saanud algust rahvustevahelisest vaenust, vaid poistevahelisest naginast, mis kasvas kähmluseks."
"Laastaule teadaolevatel andmetel oli löögiks kasutatud toigas esialgu hoopis esimese klassi poisi käes ning konflikt saigi alguse toikaga vehkimisest"
Teeline27. aprill 2017, 18:12
See on vene vanasõna: Kes mõõgaga meie maale tuleb, see mõõga läbi ka hukka saab.
Ehk: Kes kaikaga vehib, see kaikaga ka vastu nuppu saab.
Retsidivistide nimed avalikuks! 27. aprill 2017, 11:50
Retsidivistide nimed ja fotod avalikuks!
27. aprill 2017, 12:07
viis retsidivisti ja üks muhuke.
12:07:le27. aprill 2017, 12:29
Sinusugune on paras anda 5 nagamani kätte ja tule kaeba muhukese üle. Laps võib saada ründamisest eluaegse hingelise trauma. Ära unusta, et löömisele eelneb ka kindlasti suuline mõnitamine/narrimine jne. Ma teeks sulle sellise ühe muhukese, et elu aeg meeles!!!
k27. aprill 2017, 12:48
Kuidas seda suulist mõnitamist-narrimist korraldada kui ohvrike eesti keelest aru ei saa?
Teeline27. aprill 2017, 15:09
"Laastaule teadaolevatel andmetel oli löögiks kasutatud toigas esialgu hoopis esimese klassi poisi käes ning konflikt saigi alguse toikaga vehkimisest. Mis täpselt toimus, jätab Laastau siiski politsei uurida."
12.07-le veel28. aprill 2017, 01:22
Lapsel psüühika eluks ajaks rikutud. Mis muhust sa räägid?
27. aprill 2017, 17:08
Natuke väikesed. Avaldamine on õige kui vastutus eas ehk 14
Lapsevanemale27. aprill 2017, 11:45
Kui natuke mõelda siis ma arvan et asi on just neis vanemates kes oma last nunnutab ja ostab igasugu asjadega ära. Nende moto on et minu laps peab olema kõige ilusam , kõige rikkam ja nii edasi. Kui oleks ikka vastav kontroll et maksab kooli kord , see tähendab et 50% võiks olla koolivorm, ei mingeid nutikaid kooli kaasa, ei mingeid ehteid(sõrmused, ketid, kõrvarõngad ja nii edasi) Kui lapsed oleksid võrdsel tasemel ei tekkiks mingeid koolikiusamisi , mingit vägivalda õpetajate suhtes ega omavahel. Praegune süsteem et minu oma on parim, lõpeb kunagi väga halvasti.
Piia27. aprill 2017, 12:00
Ära ole nii sinisilmne, 11:45- need sõnakuulmatud lapsed. Nende vanematel on täitsa ükspuha ja ei kuluta nad sentigi lastele. Kõige rikkam :D ? Kusagil Inglise Kolledzhis või Viimsi koolis äkki tõesti, aga mitte tavakoolides...Vaesel vanemal on kõige lihtsam soetada lapsele kõige odavam nutitelefon- las mängib! ja sealt saab alguse- vägivaldsed mängud, agressiivsus, püsimatus jne. Olles teinud koostööd lastepsühholoogidega on tõendid, et enamik neid halvasti käituvaid lapsi ei käi isegi üheski trennis, ega ringis! Kuigi vanematel oleks võimalik küll üks huviala lubada, reisitakse ise oma elukaaslastega, lapse vajadused on tähtsusetud!
jh27. aprill 2017, 12:31
jumala õüige jutt olin ise paha laps ja täitsa nõus . vanemad ei lubanud kuhugi ringi minna ainuke koht kus käisin oli kooli korvpall srry aga suht jama oleks saand kuhugi tantsima vms minna vb oleks huvi tekind muude asjade vastu kui tobi teha nurga taga .
kommenteerisin27. aprill 2017, 11:45
Moderaator hävitas mu kommentaari, sest avaldasin arvamust, et lastekampadel on tavaliselt ninamees, kes nooremaid ja lollimaid "töötlevad", neile ajupesu teevad ja hirmutavad neile endale peksa anda, kui ei löö kaasa sigadustes. Kas üks normaalne 1. klassi 8-aastane võtab kaika ja läheb teist sama vana õpilast peksma?
Teeline27. aprill 2017, 15:11
Igal toikal on kaks otsa.
"Laastaule teadaolevatel andmetel oli löögiks kasutatud toigas esialgu hoopis esimese klassi poisi käes ning konflikt saigi alguse toikaga vehkimisest. Mis täpselt toimus, jätab Laastau siiski politsei uurida."
kai27. aprill 2017, 11:31
Nii väike ja juba venelane?
Ahmed27. aprill 2017, 11:39
olid ajad ja juhtumused27. aprill 2017, 11:40
Minu Männikul elav tuttav jutustas,kuidas tal poeg aknast alla sülitas ja kogemata kellelegi pähe (tervitused Margusele).Tuldi ukse taha riidlema,aga tuttav podises: pergel,kõik kohad on venelasi täis,lapsel pole enam kohta,kuhu sülitada kah!
lol27. aprill 2017, 20:30
kolla27. aprill 2017, 11:30
Tegu oleks nagu mõnest Rootsi ajalehest tõlgitud nupukesega.Keegi ei julge otse välja öelda,et pagulane sai oma ülbuse eest kaikaga vastu kaalikat.
E27. aprill 2017, 11:58
ja ode raagib puhast Eesti keelt? Huvitav arvamus kyll
27. aprill 2017, 12:03
kas kuulsid teda rääkimas?
27. aprill 2017, 12:55
Aleppost kus isegi elektrit ei olnud saatis ka üks 5 aastane laps puhtas inglise keeles sõnumeid sotsmeediasse.
Teeline27. aprill 2017, 15:13
"Eile Paide ühisgümnaasiumi vene õppeosakonna esimese klassi poisiga koduteel juhtunud kakluse uurimine selgitas, et tüli ei saanud algust rahvustevahelisest vaenust, vaid poistevahelisest naginast, mis kasvas kähmluseks."
"Laastaule teadaolevatel andmetel oli löögiks kasutatud toigas esialgu hoopis esimese klassi poisi käes ning konflikt saigi alguse toikaga vehkimisest. Mis täpselt toimus, jätab Laastau siiski politsei uurida."
kasvatame ajugeeniusi?27. aprill 2017, 11:24
Tallinnas on lihtsalt pätid, väljaspool lausa "ajugeeniused"...Vanasti olid ikka maa pool normaalsema mõistusega ja südamlikumad inimesed,linnas kalgid ja ülejalalaskjad igas teemas.
27. aprill 2017, 11:22
Mis mõte on käia koolis kui eesti keelt ei kõnele?
kas siis27. aprill 2017, 11:29
tuleb kaigastega peksta, oled ekrelane?
Oled odinlane või ekrenaut?27. aprill 2017, 12:22
Koolis käiaksegi õppimas. Tundub, et sinust on õppimine mööda läinud.
27. aprill 2017, 12:52
Praegu on juba õppeaasta lõpp,aastaga peaks ikka nii palju selgeks saama et "köneled",kui tõesti tegu pole just venelase või mõne muu lõimuva pagulasega.
Anni27. aprill 2017, 11:21
8 aastane...väiksemat peksmas...!? No palun väga, ehe näide neist peale kasvavatest sõnakuulmatutest lastest, kellest vanematel täiesti ükskõik on...Korralikust perest pärit laps niisuguse asjaga kaasa ei lähe ja sellises seltskonnas ei liigu! Hoolivad vanemad õpetavad juba lasteaialapsele, et endast nõrgematele liiga ei tehta...Täitsa jube mõelda ikka, kui palju on tegelikult neid inimesi, kes lihtsalt sigivad ja paljunevad. Sünnitasid lapse, las kasvab ise, nagu umbrohi. Ei mingit suunamist, ei mingit kasvatust, ei viisakusreegleid. Ja sellised saadetakse kooli ka, normaalsete laste õppimist ja keskendumist segama, pidurdama ja halvaks eeskujuks. Miks küll?
lapsevanem 27. aprill 2017, 11:14
See politsei jutt lapsevanematele...KATSUGE lapsele selgitada, et...Kas sama taktikat kasutab ka politsei ise pätilaste puhul? Viibutab sõrme ja ütleb, et KATSU edaspidi paremini käituda??? Olete te kursis, et koolid ja õpetajad on hädas 2,3 klassi lastega, kes keelduvad kaasa töötamast, häirivad kogu klassi tundi ning ülbitsevad õpetajatega? Kas lõpuks saadakse aru, et niisugune laps ei KATSU midagi, sest tema vanemad on olnud nõnda ükskõiksed ja hoolimatud, et on lastud lapsel juba kooli algastmes enesele pähe istuda! Miks ta peaks siis kaasõpilastesse teisiti suhtuma, miks peaks selline laps õpetajaid austama? Tulemus ongi just selline...mida suuremaks laps kasvab, seda jõhkramaks muutub...teiste laste, loomade, täiskasvanute vastu :( Andke aga lastele esimeses klassis nutitelefonid pihku, las mängivad, unuustavad igasugusegi suhtlemise inimestega, muutuvad ärevaks, tunnis paigal ei püsi jne...ja need mängud ja videod muutuvad järjest vägivaldsemaks! Ärge siis imestage, kui midagi niisugust lapsed teevad...ise tegite otsa lahti ju. Kiiremas korras tuleks taastada erikoolid, sõnakuulmatutele, allumatutele pätilastele, kus oleks range kord ja õppimine ning eraldada nad tavakoolidest, tavaklassidest! Loota selliste laste vanemate peale, on sama hea, kui loota, et eestis hakkaksid palmid kasvama...
Ewa27. aprill 2017, 15:27
Mul on ainult üks küsimus-kas ajakirjanikud vastutavad oma kirjapandud tekstide eest. Kui direktor esitaks praegu kohtule kaebuse selles eest, et mõned ajakirjanikud ja ajalehed levitavad vale infot, siis jääks ta võitjaks. Aga arvatavasti ta seda ei tee, sest "suurte laeva -de kulgemist on alati saatnud kajakate kisa, aga laevad liiguvad edasi ja jõuavad sadamasse."
kui mina alles noor veel olin, lapsepõlves mängisin27. aprill 2017, 11:08
Ene27. aprill 2017, 14:00
Jaa, juba väga palju aastaid käis kisma poiste vahel,aga siis ikka oli võrdselt mõlemaid pooli enam-vähem. Selle juhtumi puhul aha hulgakesi ühe kallal-HÄBI!
vasikas27. aprill 2017, 10:55
Sellised vehkijad kindlustavad endale koha juba varakult. Olen saanud aru,mida rohkem ninnunännutamist seda rohkem ülbemaks nad lähevad. Vanasti said karistada enam polnud probleeme. Nüüd teavad,et puutuda ei tohi ka sellepärast selline ülbus,tapavad või maha aga last karistada ei tohi. Sellistele annaks ise kaikaga.
kes oli jõugu juht?27. aprill 2017, 10:52
Kui teada, kes olid ründajad, siis saavad nad politseile ju aru anda, kes oli algataja ja mis neid motiveeris. Kindlasti oli jõugul ninamees, kellele allusid nooremad ja rumalamad kas ajupesust või hirmust ise peksa saada.. Üks 8-aastane ei lähe iialgi oma algatusel sama vana koolikaaslast kaikaga ründama, kui ta juhuslikult peast päris soe pole või talle ajupesu pole tehtud.
Kui jagu ei saa!27. aprill 2017, 10:45
Ega poisid vast enesekaitseks käivad kaigastega koolis, kui ikka muidu ei saa?
Teeline27. aprill 2017, 15:16
"Laastaule teadaolevatel andmetel oli löögiks kasutatud toigas esialgu hoopis esimese klassi poisi käes ning konflikt saigi alguse toikaga vehkimisest. Mis täpselt toimus, jätab Laastau siiski politsei uurida."
Brunn27. aprill 2017, 10:42
Aga 27. aprill 2017, 10:38
kus nüüd need korrapidajad-õpetajad olid ja kuidas nad siis seda vahejuhtumit ei näinud, aga palka küsivad aina juurde ja streigivad.
27. aprill 2017, 11:18
oh ega õpetajad ei näe kunagi midagi. kui juba seltsimees direktor ütleb, et meie koolis mingit vägivalda ei ole, siis nii ka on.
peale selle on ka pedagoogide seas ebaobjektiivseid. ega ma ilmaasjata arva, et võimalusel tuleb õpitulemuste hindamine anda mingile superkompuutrile.
tean seda kõike omast kogemusest.
jajah...27. aprill 2017, 11:41
...oligi oodata, millal ilmuvad sinusugused välja, kes koolivägivallas ÕPETAJAID süüdistama hakkavad! Saad sa aru, et lapsed veedavad koolis vaid osa ajast ja sellel ajal peaksid nad õppima, suhtlema teiste omavanustega jne. Laps kasvab kodus, oma kodus, oma vanemate pilgu ja hoole/hooletuse all. Kogu kasvatus ja ellusuhtumine tuleb lapsel kodust ja välja on see kujunenud juba lasteaia eelviimases-viimases rühmas. Peale kooli läheb laps samuti koju, kus on taas tema vanemad otseseks eeskujuks. Öelge, KUIDAS saavad õpetajad olla kuidagimoodigi süüdi selles, et osa lapsi (kahjuks järjest enam) on konkreetselt kasvatamatud ja pahad, allumatud lapsed? Kas õpetajad sünnitasid ja kasvatasid neid? Ei! Õpetaja annab vaid oma ainet ja õpetajal on ÕIGUS nõuda klassis vaikust, austust ja kaasatöötamist. Lihtne on läbikukkunud lapsevanemana süüdistada kooli, direktorit, süsteemi jne. Ja alati soovitan sellistele: Kui sulle tundub, et antud kool on nii paha ja halvad õpetajad jne, siis otsi oma lapsele enda arvates parem kool, miks sa siis lased oma lapsel halvas ja halbade õpetajatega koolis õppida, kui tema käekäigust nii väga hoolid? Vastust teate paraku ise: Mitte üks teine kool sellise halva iseloomustusega õpilast vastu ei võta, vaat nõnda!
27. aprill 2017, 12:32
kle jajah.. Õpetajal on ka kohus korda pidada!!! Ainult hädaldate, et õpetaja ei tohiks teha midagi.. Parajad hädapätakad ise ka need õpetajad
On sul lapsi 12.32?27. aprill 2017, 12:57
Ilmselt mitte. Iga lapsevanem teab, et väga tõusev trend on kahjuks see, et järjest enam on algklassides neid hüperaktiivseid + kasvatamatudi, hoolimatute vanemate pätakaid, kes tundi segavad ja õpetajatele vastu hauguvad, ei mingit austust! Tead sa, kui palju on õpetajatel tegemist neid tunni ajal korrale kutsuda??? Kogu klassi töö on häiritud! Kui isegi tunnis ei allu need lapsed korrale, miks sa arvad, et vahetunnis alluvad??? See korrale kutsumine on samuti peag avastu seina jooksmine, sest niisugused lapsed teavad, et midagi ju ei juhtu! Madalalaubaline on sinul rääkida õpetajate kohustusest korda pidada! Minul on hoopis küsimus, kuidas selliste laste vanemad kodus korda peavad? Ega ei ole ju pidanud, sest muidu ei käituks laps nõnda ka mujal! Oma tegemata tööd ja vastutust pole mõtet õpetajate peale veeretada, kuigi see on väga tavaline käitumine madalalaubalistele vanematele.
Teeline27. aprill 2017, 15:19
Ise midagi ei tea, aga rind kummis ees, õpetajaid süüdistamas
"Ta täpsustas, et sündmus ei toimunud kooli territooriumil, vaid koolist ligi poole kilomeetri kaugusel asuva bussijaama lähistel, kui lapsed olid koduteel."
korrapidaja õpetaja27. aprill 2017, 16:19
Õpetaja ei pea õpilasi kooliteel saatma ega kodu-ukseni viima, lapsevanem ise hoolitseb oma lapse turvalisuse eest väljaspool kooli. Kui lapsuke kaklema kipub, siis tuleb vanemal teda kooli- ja koduteel saata, kuni üksi käia suudab.
+(Õ)+27. aprill 2017, 11:28
Sellise väikese õpetajapalgaga ei olegi koolis võimalik korda pidada.
imestaja27. aprill 2017, 11:36
Mida hädaldad?27. aprill 2017, 11:52
Õpetajad on ühed enim ülemakstud ühiskonnakiht praegusel ajastul!!!
1200 kuus puhtalt kätte 1 koha eest ja ikka vähe....
Keegi ei tööta 1 kohaga, sest EESTI ÕPETAJA NÄDALAKOORMUS on ametlikult PAARKÜMMEND TUNDI (vist 22)! Kõik panevad riiki lüpstes 2-3 kohaga. Korrutagem seega see 1200 jewrikut ka näiteks 2-ga! Ja töötavad märksa vähem kui tavatööline näiteks nõusid pestes. Lisaks klassijuhataja tasu enamikel, ringijuhendamise tasud jne jne... Kogu jutt õpetajate alamaksmisest on puhas jama! Mitte keegi ei tassi vihikupakke tänapäeval käe otsas koju. See on VALE! Ja 2,5 tasustatud kuud riigi poolt puhkust suvel, 3 vaheaega lebotamist talvel, 1 euro eest koolis söömine iga lõunasöögina, 40 000 poole hinnaga teenust Euroopas "Teacher" kaardiga, Eestis poole hinnaga bussi- ja rongipiletid… Ikka vähe! Ikka vähe... Samal ajal nälgivad isegi ametlikel andmetel nende poolt õpetatavad 40 000 last... Ikka vähe!
Sul rohud võtmata?27. aprill 2017, 17:12
Mis sul õpetajate palkadest? Sinul on vastutus lapse täisealiseks, arukaks ja viisakaks ning asjalikuks kodanikuks kasvatada! Selle kohustuse oled omale võtnud, olgu sinu palg 400 või 1400! Minumeelest õpetajatele, kes kasvatamatute pätakatega peavad jantima ja kulutavad palju rohkem energiat, kui peaks tavakoolis ja tavaklassis, peaksid ka suuremat palka saama!
Õpetaja27. aprill 2017, 23:55
Saaks siis selle 1200 puhtalt kätte. Täiskoormusega tööl ja võid julgelt sellest summast pea 400 maha tõmmata. Reeglid ka tänapäeval sellised, et kui sind P....E saadetakse, pead taskulampi küsima. Kurja pilguga vaatad, siis juba ahistad.
appi28. aprill 2017, 20:08
Agale27. aprill 2017, 11:55
Armas inimene, mis korrapidajatest te räägite? Nõuka ajal võis see süsteem toimida, sest lastel oli õpetaja vastu austus ja aukartus! Kui ikka öeldi, et ära kiusa teist, siis see mõjus. Täna...ei oleks ka kümnest korrapidajast abi! Kui laps tuleb juba sellise suhtumisega kodust, et kõik on lubatud, vastupläägutamine on lubatud, õpetajad ja kool ongi halvad, siis selline õpilane lihtsalt sülitab korrapidajale näkku, sest karistamatuse tunne võtab võimust! Aga mis sa mulle ikka teha saad...Kutsutakse vanemad kooli, kes otsemaid asuvad õpetajaid süüdistama, et nende lapsukese elu on mõrudaks tehtud ja kool on paha. Ei, ei, tänasel päeval see korrapidamine sellisel kujul küll ei töötaks. Mis töötaks, oleks see, kui koolid investeeriksid kaameratesse, mis igas koridorinurgas on ja kaamerad oleksidki korrapidajad...Nii mõnegi pätilapse, kelle vanemad vaid õigustavad stiilis, et minu laps ei tee, minu laps on hea- las vaatavad, koos õpetajate ja direktoriga tõestusmaterjalid üle, kuidas see nunnuke tülisid alustab ja teistega vägivallatseb! Kui on tõestatud, kes see paha on, siis võiks olla reegel, et 3 juhtumit ja peab koolist lahkuma! Milleks neid pätte hoida edasi? Kui vanemad ei suuda oma last taltsutada peale 1, 2 juhtumit koolis, siis 3 olekski lõplik, mis tähendab, et see olukord nii jääkski! ja ilmselgelt jääbki...selle lapse jaoks, elu lõpuni välja. Aga teised ei pea kannatama selle tõttu.
Ene27. aprill 2017, 14:03
Väga hea artikkel!!!
qua?27. aprill 2017, 17:35
Noh filmid, kutsud vanemad välja ja mis siis edasi kui..
Vanem naerab vaatab sulle ülbelt näkku ja ütleb et ta ei hooli sellest filmist ja su jutust. Ütleb et riik on pannud lapsele koolikohustuse, ütleb et teie olete pedagoogid, teil on kõrgem haridus ja tehke enda tööd mitte ärge vinguge. Ütleb et kui ei meeldi võtke endale teine töö.
Kuidas käitud siis?
pedagoog28. aprill 2017, 09:56
Jah, kindlasti need vanemad nõnda ütlevad, kuid taolised videod ei oleks vaid näitamiseks! Kui ikka koolil on õigus koolikorda ja teisi õpilasi kahjustava tegevuse eest kopsakas trahv välja nõuda- vaevalt need vanemad siis ülbitsevad!!! Kui ei maksa, tuleb kohtutäitur jne, nagu trahvidega ikka. Selline karistamatus ei saa ometi lõputult jätkuda!
Ewa27. aprill 2017, 13:12
Juhtum leidis aset peale tunde bussijaama taga, koolist 1 km kaugusel.Kas õpetajad peavad tervet linna turvama?
Teeline27. aprill 2017, 15:16
"Ta täpsustas, et sündmus ei toimunud kooli territooriumil, vaid koolist ligi poole kilomeetri kaugusel asuva bussijaama lähistel, kui lapsed olid koduteel."
Teeline27. aprill 2017, 15:18
Kas sinu arvates peavad õpetajad lapsed ükshaaval koolist koju saatma?
Ewa -õpetaja27. aprill 2017, 17:12
See ei juhtunud koolis!
Lodjakas27. aprill 2017, 10:21
jah,27. aprill 2017, 11:31
nii käituvad ekrelased, mis siis veel saab, kui nad võimule pääsevad?
11:31-le27. aprill 2017, 11:36
Siis lähed siit oma isamaale inisema.
Mõnuga ootame27. aprill 2017, 11:54
Siis läheb 11:31 hüpates üle Narva silla kodumaale.
Värise nüüd, sovetipuhvaika
27. aprill 2017, 12:21
sina "jah" oled ikka veel madalama tasemega kui need pagulaste lapsed ja need, kes teda peksid.
Mis EKRE27. aprill 2017, 19:06
SIIA PUUTUB,LAIMAJA OLED
Dikembe27. aprill 2017, 19:55
Ja mis siis saab kui eegri närud võimule saavad. Ekre on ainuke kes muretseb.
Dikembe27. aprill 2017, 19:55
Ja mis siis saab kui eegri närud võimule saavad. Ekre on ainuke kes muretseb.
"kalevipoeg"27. aprill 2017, 10:13
No selline tunne, et Tallinnas on l i h t s a l t pätid, aga väljaspool täiesti ajuinvaliidid! Mitte keegi enam oma jobusid ei kasvata, sest iseenda jobuks olemisega on nii palju tegemist?
Lugeja27. aprill 2017, 10:07
Koolikiusaja ei pruugi olla vaid kaasõpilane. C komando saates olid selleks lasteaiaõpetajad.
Hei27. aprill 2017, 10:20
Ja mis see nüüd konkreetselt puutud asjasse?
C komando ei vaadanud27. aprill 2017, 10:23
Lasteaiaõpetajad käivad koolilapsi kiusamas? Mingi uus meelelahutus?
Lugeja27. aprill 2017, 11:19
Lasteaias on ka õpetajad, lapsed on seega õpilased.
Lugejale27. aprill 2017, 11:33
Sa ju ise räägid koolist, KOOLIÕPETAJAST, kes kiusavad kooli- mitte lasteaialapsi
Vastasid valesti27. aprill 2017, 12:30
Kangelased oli kaks kasvatamatut jõmpsikat, kelle vanemad arvad end maailmanabaks olevat.
EKRE töö kannab vilja?27. aprill 2017, 10:07
Ikka noored27. aprill 2017, 11:08
Sallijad ja tulevased antifad tegid trenni.
Lp moderaatorid ja tsensuur!27. aprill 2017, 11:47
Miks kustutate sõnumid, kus on sees sõnad juut, neeger, tibla jne jne? Aga ei kustuta mingi "Pärnu Kuradi" pseudonüümi all tegutseva psühhopaadi EKRE-t sõimavaid kommentaare või näiteks praegust kommentaari, mis on ilmselgelt EKRE-t halvustav ja pole teemaga seotud? Miks? Kas olete äraostetud Reformierakonna või mõne teise erakonna palgalised???
MinaJah27. aprill 2017, 21:22
Huvitav huvitav, miks pandi see lehte?See on hea,kuid leht ei avalda olulist infot.... eesnimi kaua elanud Eesti Sydames.Ehk Paides....olen Paides syndinud ja vanemad samuti elanud alates 1928.
Soovitus27. aprill 2017, 11:55
10:07....vaimuhaige peaks rohtusid võtma. Otsi abi ruttu
Poiss ei rääkinud eesti keelt.27. aprill 2017, 12:15
Võta ise ravimeid. EKRE vihaõhutamine on lasteni jõudnud. Eks lapsed õpivad ikka vanemate pealt. Need ju käivad kurikatega korda loomas.
Lihtsate asjade lihtsad lahendused27. aprill 2017, 12:21
Kindlasti ei ole koolikiusamine OK, aga see on olemas sellest ajast kui loodi koolid ja inimese evolutsiooniline areng ei ole seda välja juurinud. Seega ei maksaks üledramatiseerida, sest kõik need kiusamised lõppevad tavaliselt pärast seda kui kiusajatele kannikatele paar punast kitsast ent kipitavat triipu jätta. Vana läbi proovitud nipp ja muu siin eriti ei aita. Kui te rääkida tahate, siis rääkige kodus oma kassiga, kuid selleks, et väikestest nagamannidest hiljem pätte ei saaks, siis tuleb neile mõistus väikese šokiraviga "tagaajust" peaajju ajada.
Mnjah,27. aprill 2017, 12:53
noored sallivad unistavad Nairobi, . . ., vabandust, Londoni koolielust, eks ole?:
https://www.youtube.com/watch?v=s6PaCCzeowA
Tõeline vägivald on alles ees, totukesed.
Zxcvo Kongost27. aprill 2017, 18:00
Küll me su maharahustame Ekremli jünger:)
lAIMAMINE JA27. aprill 2017, 19:08
VIHAKÕNE ON KARISTATAV,JÄTA EKRE RAHULE.
EKRE trollile27. aprill 2017, 19:53
Vaata peeglisse. EKRE vihaõhutamine on nakatanud ka lapsed.