Olgem sallivamad ja mõistke üksteist29. aprill 2017, 08:55
Teistega mittearvestavaid juhte on nii autojuhtide kui ka mootorratturite hulgas, liiklusvahend ei ole siin süüdi, ikka seda juhtiv isik. Auto ja mootorratta vaheliste avariide põhjustajad on olnud rõhuvas enamuses autojuhid. Paljudes riikides lubavad autojuhid takistamatult mootorratastel sõiduridade vahel sõita, neid see erinevalt meist ei häiri. On selgeks tehtud, et mootorratas distsiplineerib juhti (võrreldes autojuhtimisega), mitte ei ahvatle kihutama või muul moel liiklusseadust rikkuma (tühine kontakt võib valus olla). Tänapäeva head mootorrattad on härrasmeeste sõiduriistad ja mida vähem nendele istub süüdimatuid, seda parem. Mootorrattur tajub sõidukiirust oluliselt paremini kui autojuht.
põlgan pooletoobiseid tsiklimehi, kes suvisel perioodil kujutavad ette, et maailm on nende päralt. sõidad rahulikult oma autoga, tahad teha manöövrit, vaatad siia-sinna, kõik on korras ja siis kihutab kusagil kuulina seljatagant mööda mingi "herilane" või "sääseõgrad". neil on kas väljarenemata aju või on vanemad nad titestpest maha pillanud. kas tsiklimehel on siis keeruline aru saada, et autosalongi ei pruugi olla kuulda ega peeglitest näha, kui nad 160 km/h kihutavad? neid pooletoobiseid PEAB meditsiinilisele ülevaatusele saatma!
Meie analoogse looga võrreldes oli asi karmim ehk kiirus suurem. Samas oli mootorratta teele ette pargitud ka auto. Sõnaga, "võeti karpi". Siiski oli näha, et mootorrattur ei mõtlegi pidurdada, et enne autot pidama saada või vähendada kokkupõrke hoogu. Vastupidi, ta üritab "läbi pugeda" ühelt poolt auto ja teiselt poolt posti vahelt. Ei mahtunud... Igal juhul oma valik.
Kas teie arust võib pangaröövli pihta tule avada alles siis kui on kindlaks tehtud, et vähemalt üks politseinik on tulevahetuses surma saanud? Eks te laulate siin niikaua kui keegi teilt näiteks auto varastab ja politsei neile vaid lehvitab. Või teie tuttav ülekäigul surnuks sõidetakse ja süüdlane ei vaevugi seisma jääma.
Olevik ehk kommentaaride sümbolkeele lühikokkuvõte: - LE-ga eksimise hind peab alati olema inimese elu ja veri. Alles siis jopskid saavad aru, et nii ei tohi teha. - Politseile tuleb lubada 100% jõu kasutamise õigus igas olukorras! Olgu see pime ülekäigu rada kasutav jalakäija või kihutav mootorratas, kõik mõtlemata politseiauto rataste alla muljuda, rammida või kuul kerre väiksemagi kahtluse korral. - Õigus jalule, surmamine ja jõu kasutamine legaalseks muuta, Väikse tsiviliseeritud Eesti turvaline tulevik tagada, et edaspidi seda keegi ei teeks. Näitejuhtum luua. Tulevik: kasvavat verejänu veelgi suurendada, minna Venemaa stiilis natsionalistliku protektsionismi ja näidisjuhtumite suunas, et rahvale seda rasket "päriselu" näidata ja näidata, et riik efektiivselt kaitseb neid "kurjamite" eest, kes süütuid iga päev piiramatult tapavad. ISISe organisatsiooniga tulevikus liituda, et oma jõu ja verise "õigluse" oma ksenofoobsed ideed ellu viia. Kultuur, inimlikkus, vabadus ja vaba mõtlemine tähendab ju ainult anarhismi, ehk ainult ühepoolselt päti kaitsmist. Maailmas on kas must või valge, pooltoone autoritaarses keskkonnas ei eksisteerigi.
Selline ongi elu. Peaks rohkem olema sellist materjali . Purulollile siiski ei piisaks igapäevaselt sajakordsest vaatamisest. Koikk enda nahapeal järgi tegema.Politseile kiitus, et viitsis nii kaua teda taga ajada.
Kas maanteel kihutavad autojuhid pole mitte ka potensiaalsed mõrvarid ,Ilma taga-ajamiseta kihutavad 120-150ga.Ja üle üldse kes rikuvad liiklust või kiirust pole mitte potensiaalsed mõrvarid?Kui jäävad liikluskaamerasse..või jäävad vahele..miks saata trahv?Tuleks kutsuda politseisse kohale...ja oleneb siis kiiruse suurusest, kas murtakse konte või lastakse kohe pätt maha!Jäävagki alles ülikorralikud liiklejad...aga neid on vähe...kui Eesti liiklust jälgida. Aga kui vaadata kommentaare siis kõik eeskujulikud sõitjad.
Neid n.n tsikkli kangelasi tulebki välja puksida. Kui teepeal neid jälgida, siis nahaale ikka leidub päris palju kes ei pea liiklus reegleid millekski ja süstivad nii kuis juhtub autode vahelt mööda nagu seisvast postist. Näeb, et liiklus maanteel tihe mõlemas suunas ja ikka vaja kangelast mängida. Sama seis linnades. Võite siin miinuseid jagada aga olen mõlema käega ja jalaga teepealt välja puksimise poolt,
Mida kõike "kolmandates" ja "mendiriikides" tehakse! nüüd saame jälle näha suurelt pildilt tõsise näoga Evelini sõna võtmas. Oot oot. USA-s ju pole mente! Või on? Noh eks Evelin selgitab. ta teab "kolmandatest" riikidest rohkem rääkida.
Kui keegi arulage tahab ennast surnuks sõita, siis ta seda varem või hiljem ka teeb. Stiilinäide 2011.aasta mai /Metropolitan Police kohtuekspertiisi aruanne: Liigne kiirus ja suhteliselt vähene turvavarustus. Surma põhjus: hulgivigastused/ https://www.omicsonline.org/articles-images/2157-7145-2-125-g002.gif
Teisele inimesele kehavigastuse tekitamist ei õigusta mitte miski...ole sa politseinik või peaminister. Kui tsikli( muu liiklusvahendi) number on fikseeritud siis omaniku leidmine pole mingi probleem ja kes parasjagu sõidukit juhtis on väga lihtne tuvastada,milleks siis sellised idiootlikud inimesetapjalikud võtted????
politseiniku auto kiirus ületas jälitamise käigus 140 km/h ja tagaajamine kestis 5 minutit. Saatusliku kokkupõrke hetkel sõitis politseiauto kiirusel 103 km/h.samas kui tagaaetava kiirus ei ületanud kordagi 40 mph.
Vähem kui kuu aja eest, sarnane juhtum, baigiga uhasid 23 aastased, peatumisele ei allunud. Tekkinud tagaajamise käigus tegi rattur avarii, raskete peavigastuste tagajärjel hukkus sündmuskohal. Kaasreisija raskelt vigastatuna kuid elulootusega. Seega, meil läks kaabakatel väga kergelt: http://www.10news.com/news/police-chase-ends-with-fatal-motorcycle-crash-in-national-city
Jõhkrad tagaajamised tuleb küll ära lõpetada.Ka nõukaajal keelati lõpuks metsikud miilitsate poolt tagaajamised ära,kuna neid peeti liiga ohtlikuks.Mulle väga meeldis hr.Vane kirjutis,et tuleks kasutada teiste patrullide kaasamist,et jälitustegevus toimuks nii kihutaja eeskui taga.Nii oleks ka õige,mitte mingit isetegevust korraldada.
Igal juhul politsei poolt õige teguviis. Kui hull ikka ei peatu, mida siis teha?!?! Vastasel juhul poleks meil ju üldse politseid vaja. Kokkuhoid missugune.
hullu see üksik mootorrattal kulgeja teistele kujutas - politseinikul oli muidugi rikkalikum ettekujutus ja vastavalt sellele ratturi surma ka saatis. Motopolitsei oleks võrdsemas olukorras ja nii julma käitumist endale lubada ei saaks!
Kui nüüd natuke seda teemat analüüsida, siis kas kiiruse ületamine on kriminaalne kuritegu? Aga mittepeatumine? Kas me saame tõmmata üheselt võrdusmärgi nende kahe asja ja tapmise vahele? Vist nagu päris ei saa. Täna aga tundub, et kipume aksepteerima olukorda, kus politseile võiks justkui vabad käed anda tapmiseks kiiruse ületamise ja mittepeatumise eest. Tegelikult võiks siis juba teemaga edasi minna ja taastada surmanuhtlus, elu on ju nii kuradima ohtlik kiirust ületavate mootorratturite pärast. Võtame näited Eesti praktikast- palju on kiirust ületanud mootorratturid reaalselt põhjustanud õnnutusi ja kahju kolmanadatele isikutele. Aga purjus autojuhid? Mootorratturid on õnnetustes alati 100% ise kahjukannatajad ja enamjaolt just hajameelsete autojuhtide poolt ettekeeramiste näol, nüüd siis kipume me veel heaks kiitma kaubikutega allaajamist. Midagi on natuke valesti ja haugume vist vale puu all. Või on korraarmastus ja võimu totaalne kontroll nii hinge pugenud, et võiks kasvõi homne päev kiibi nahavahele lasta.
Kui põgenemise käigus oleks see mootorattur mõne jalakäija alla ajanud, oleks suured pealkirjad igal pool kui saamatu on meie politsei, et lasi süütu inimese alla ajada. Eesti videos on näha kuidas tüüp ignoreerib peatumiskeelde, teeblokke ja laseb ka mööda kõnniteed vahepeal....nagu reaalselt mis ta mõtles, et saavutab sellega?
ega see tagaajamine ka nüüd teistele liiklejatele sugugi ohutu ei ole ,kui ikka kaks hullu tee peal 150 uhavad ,no andke andeks peale nende endi saavad ka teised surma
sa oled pätt kui sa ülekäigu rada ületad samal ajal kui politsei ajab kedagi 150-ga linna peal taga. 2 tonni kaaluv politseibuss on 100% turvaline, samas mootorratas on tohutult ohtlik kaasliiklejetele, vaadake vaid kui palju üliohtlikke mootorrataste poolt allaajamisi meil on olnud ajaloos! kihutavad autod ja bussid on samas 100% turvalised süütutele kaasliiklejatele, fakt! kui vaidled vastu, siis õigustad vaid pätti.
LE rikkuja peabki teadma, et eest ärasõit võib lõppeda tema jaoks fataalselt, see peaks olema reegel. Kui seadusesilm sind peatab siis tuleb peatuda, kui eest ära sõidad, siis võib lõppda su tee peoga, mis pühendatud sulle, aga ise ei võta osa sellest istumisest.
101% nõus! keegi meist ei tohi ega saa LE-ga eksida, põhimõtteliselt! olgu see elu hind, ei tähenda, pätt ja potsensiaalne mõrvar oled ikkagi. ja ikka leidub veel neid l olle kes õigustavad pätte ja teel tolgendajaid. k rt laske politseil oma tööd teha, on kõik tänavatel turvaline! www.ohtuleht.ee/764165/video-pealtnagija-kui-sinine-vilkur-poleb-voib-inimese-karistamatult-alla-ajada
Moslemid on juba küllalt tõestanud, et ka auto on relv. Et pärismaalaste allutamise traditsioonidega ameerika kauboid ja venelased on harjunud jõuõigusega iga käepärast relva kasutama, on siililegi selge. See tõesti ei õigusta, et meie neist eeskuju võiks võtta.
Kui sina eksid, näiteks ületad punase tulega jalakäiana sõiduteed ja paned jooksu kui võmm seda märkab, kas sinu allaajamine oleks ka õigustatud???? Sa oled ju ka sellisel juhul pätt!!
Kuidas sa siis aru ei saa, et eest ära jooksev jälakäia on tohutu oht süütutele kaasliiklejatele! Vaata kui palju õnnetusi juhtub kui mootrrattad teistele otsa sõidavad (iga päev kuuleb sellistest juhtumitest!), samas auto on täiesti 100% turvaline kaasliikljetaele (ei kuule midagi kunagi sellest). Pole kunagi midagi juhtunud, kui politsei 2 tonnise bussiga 150-ga läbi linna laseb, täiesti turvaline ja verejanutu tagaajamine. see on õigluse jalule seadmine. kes vastu vaidleb, on tibla ja õigustab pätti!
ma ei lähe punasega üle. Mul ei ole nii kiire. Võtan aega veidi ringi vaadata.. Teistega võib mu poolest teha teerulli nalja.. Üldse ei tunne kaasa ja põlvi puhtaks pühkima pätile ei lähe!
Looduslapsi meil jätkub. Mõtlen neid keda juhivad peamiselt loodusinstinktid. Põgenemine on üks nendest,. Ja imestan kui palju selliseid looduslapsi on võimelised juhiloa eksameid ära tegema mõne paari erandiga. Politsei abiga oleme me võimelised ühiskonna parimaid loomingulisi inimesi üsna korralikult loometööst elimineerima. Enamus loomingulisi inimesi armastab riskeerida. Vaielge vastu. Kurb on vaadata kuidas jõustruktuuride liikmeskond tunneb rõõmu sellistele ärategemisega. Ma ei ole seaduserikkujate poolt, kuid lähenemine võiks olla säästvam. Kuid sellise omadustega inimesed muidugi küsivad rohkem leivaraha.
Tõstame tagaajamisega kiirused linnas vähemalt kahekordseks ja lisame protsessi veel kõik lähedal asuvad patrullautod. Ikkagi lahedam kui üksik kihutaja õhtusel tävnaval.
minutiga märguandele ei alluta, kohe rajalt maha. Saagu, mis saab. Uskuge, kiiresti kahanevad selliste motomõrtsukate read. Kes saab surma, kes jääb vigaseks. Suurem osa loobub vastuhakkamisest.
101% nõus! kohe rataste alla muljuda, soovitan seda kõigi motomõrtsukatega kõigil teha,sest nad on kaasliiklejatele ülimalt ohtlikud,vaadake kui palju süütuid kaasliklejaid sureb või kannatab mototiblade pärast! ainult auto on 100% turvaline kõigile kaasliiklejatele tõestatult.
101% nõus! rõõm näha tõelisi inimesi minuarust ainuõiget selege mõistusega antud arvamust avaldamas,loomulikult tuleks kõik sellised kaherattalised ratastealla muljuda ilma igasuguse kahtluse või kõhkluseta! viga ongi neis endis,nende valikutes ja nad ise sellest mitte kuidagi aru ei saa! minuarust üleüldse põhiseadusega tuleks keelustada sellised haigetele inimestele mõeldud korduvalt faktidega tõestatult kõigile liiklejatele ja eriti jalakäiatele ülimalt eluohtlikud sõiduvahendid! ainukene turvaline sõiduvahend nii endale kui kõigile teistele on auto, fakt millest nii mõnigi siiani aru ei taha saada!
Poest väljub poepidaja kõrvaklapid peas ja kuulab muusikat ja suundub oma auto poole,politseile tundus poepidaja kahtlane ja karjus talle selja tagant,et seis käed ülesse jne poepidaja ei kuulnud midagi peale muusika ja liikus edasi Politsei karjus uuesti ja tulutult ning siis avas tule ja tulistas poepidajat pähe hiljem kui mees vaikselt lahkus maisest kehast siis politsei karjus kõrva,et jää minuga jää minuga jne jne Loo moraal kas keelame kõrvaklapid ära tänaval? Suht palju jääks inimesi ellu ;) Asi toimus usas!
kui neid hulle muidu ei taltsuta, olen kahe käega rammimise poolt! Pole meile vaja selliseid mõrtsukaid, kes meeletu kihutamisega võivad avariisid põhjustada ja süütuid inimesi hukutada!
101% nõus! iga päev sureb kirjeldamatult tohutu hulk süütuid inimesi justnimelt mootorratta poolt otsa sõidetuna. ainult kihutav auto on tõestatult 100% kaasliiklejatele turvaline. poltsei käitus ainuõigesti selles videos sest erinevalt autost on kihutav mootorratas ülimalt ohtlik kaasliiklejatele, tõestatud fakt!
pole õigust teist inimest ei vigaseks sõita ega tappa....ma ei kujuta ette, mis tuuled liiguvad sellisel inimesel peas? Ja ärge hakake rääkima siin ohutusest...kõik niisugused tagaajamised ja rammimised toovad kaasa vaid õnnetusi! Kui ei osata peatada liiklushuligaani, siis valige muu amet!
Sellel hullunud tsiklimehel pole ka õigust teisi liiklejaid surnuks ajada nii,et täiesti õige on selline lojus liiklusest eemaldada.Tsiklimees ise põhjustas selle tagaajamise.Seadused kehtivad ka sellistele.
näide, kus kiirust ületav tsiklijuht ajab tänaval jalakäija surnuks või vigaseks!? Meil ja mujalgi ei saa mõrtsukadki surmanuhtlust, aga üks kihutatav motomees karistuseks surnuks litsuda on täitsa normaalne! Tore!
kunagi nõukaajal omasin tsiklit, aga lube polnud...sõitsin lihtsal põllule nn rahvamalevlaste eest pota pota ja need turakad, kel kodus midagi mõistliku teha polnud ning olid tulnud teedele korda looma, jäid alati pika ninaga! Loomulikult olid teised ajad, kiirused teised ja liiklustihedus teedel teine! Ei õigusta oma tegu, aga ega miilitsad poleks sel ajal võtnud pähe rikkuja vigaseks või surnuks sõita!!!
Prantsuse politsei sõidab oma võimsa tsikliga huligaanile lihtsalt lõdva randmega järele....ja kuhu iganes see lõpp-peatus ka poleks! Saksamaal blokeeritakse teed autodega ja tsiklitega, ka kaamerad aitavad tuvastada huligaani...pole Saksamaal näinud veel mingit tagaajamist, kui siis mõnisada meetrit ja rattur või sõidukijuht ise mõistab, et tegi midagi valesti!
et tagaaetav jahuaju aru saaks, et on midagi valesti teinud peab pool riiki jalgele ajama ja näpuga näitama või niikaua taga ajama kuni kaineks saanud tagaaetav? Sinu mõttekäiku nimetatakse tänapäeval ressursi raiskamiseks, kuna jahuaju nagunii ühiskonda väärtust ei tooda siis peab sellise likvideerima vähema ressursiga mis võmalik.
"...siis mõnisada meetrit ja rattur või sõidukijuht ise mõistab, et tegi midagi valesti!" Saksamaal jah mõistavad. Meil keeratakse gaas põhja ja minema. Kui meie ülbikud ka aru saaks, et midagi on valesti ja peatuksid, poleks tõesti tagaajamisi vaja.
sinu mõttekäigu ehk siis ressursside kokkuhoiu mõttes on targem inimene kohapeal tappa ehk juba tänaval inimene isoleerida ühiskonnast ja seda igaveseks!
Seal ei ole neid sellepärast, et sellised hullud on ära kadunud. 90ndatel ja 00 alguses lükati ka seal neid teelt välja kui blokid jms ei aidanud. Nüüd lihtsalt seal teada värk ja ei minda lendama kuskil linnavahel.
pole elus eksinud?? Ja kui sinu mõttelaadiga hakata eksinud inimesi nn "likvideerima", siis kuhu me ükskord jõuame! Sinusuguseid jahuajusid näen vahel nii liikluses kui bensukates ülbitsemas...jätad oma auto bensuka ukse ette ja blokeerid kaasliiklejatel autode tankimist-lähed ise burgerit ostma ja hoiad kokku 20 meetrit jalakäimist ehk siis nn ressursse!
mina pole oma 13 aastase siinviibimise27. aprill 2017, 15:50
ajal seda kohanud, aga eks sa elad ida-saksas, seal miilitsatel veel vene vaim sees! Ja pealegi ei usu ma su juttu, et tegemist oli liiklushuligaani tagaajamisega, pigem noakangelased või narko teema!!
Mul ei ole juhilubagi, samas on auto kuna see oli vajalik kaugel tööl käimiseks, paarimees oli mul rooliks kuna temal pere ja raha vähe jäi järgi, et ta saanuks ise autot soetada. Mul auto pm. aasta seisnud, võiks vabalt anda suurele baieri raudratsule võtit ja liiklusse tormata? Lubadeta? Vot, siin ongi konks - mina seda ei tee kuigi auto 200+kW oleks suutelised ka sellisteks kiirusteks aga mul aju veel peas ja ei ole parkinud ka paarimees autoga kuhugile bensuka ette, burksid söö ise, ma rämpsu ei söö!
Erinevalt eesti politseist ,proovis usa oma olla distantsil, mitte väga survestada ... vaadake eesti videod,seal kaubik lihtsalt lendab arutult vastassuunas jne
Esiteks ei ole Lõuna-Karoliinas kiiver kohustuslik, küll aga on kohustuslik autodel peatumine tee ääres, kui politsei vilkuritega suurel kiirusel kedagi taga ajab või üldse operatiivsõidul on. Üsna video alguse osas on näha, kuidas vasakpöördel on mootorratturi kiirus vaid 50 km tunnis. Surma sai aga juht hoopis selle tõttu, et lendas vastu posti kukkumisel. Bad luck.
1,609km ehk siis korruta 1,609 ja saad teada kilomeetrites või noh, kirvemeetod - 50mph= 75km tunnis (korruta 1,5 siis on varu veel ülespoole) - 100mph - 150- (tegelik siis u. 161km/h)
Päris jube on lugeda kommentaare, kus õigustatakse inimese mõrva politsei poolt! Loomulikult, politseil ongi õigus inimesi tappa, neist üle sõita, kasutada vägivalda, kõik on lubatud. Üks "tubli" politseinik sõitis Tartus Riiamäel noore inimese surnuks ja õieti tegi, mida kuradit ta kaperdab ülekäigurajal öösel. Politseinik nagu õige mees kunagi, sõitis juba mõne päeva pärast kenasti tööülesandeid täitma ja ikka roolis. Ja pange tähele, selline käitumine saab politseile normiks. Juhtub teil näiteks midagi piduritega ja te lihtsalt ei saa pidama, siis ärge imestage, kui te leiate ennast kraavist või surnukuurist. Kusjuures ei õigusta ma neid kihutajaid, aga ei saa õigustada ka politseid.
Keegi ei mõrva sind! Jää seisma võta oma karistus rikkumise eest vastu ja ela edasi. Pole mõtet siin ulguda. Kui see id1kas oma tsikliga sõitnuks sinu lapse kõnniteel surnuks siis kiunuksid siin et politsei ei teinud midagi.
Ettevaatust, irooniline jutt!!!!27. aprill 2017, 23:15
Minu laps magab öösel pool kaksteist! Vaevalt keegi sel ajal pargis jalutab. Ei usu, et tsiklivennal oli eesmärgiks kedagi alla ajada, see oleks ju põgenemist takistanud! Jah väga verejanuline rahvas on ikka meil. Kui seadused oleksid 100% rahva teha, küll oleks kord majas. Kui kiiruseületajad on kõik likvideeritud, keda siis järgmisena ette võtame? Lõpuks jõuame selleni, et politsei laseb maha "päti", kes bussis vanaprouale istet ei paku?
Aga loomulikult. Lisaks on kiirused mitte kohati 140km/h vaid siiski 110mph ehk siis 177km/h. Mõelge ise, kui see oleks sõitnud sellised kiirusel lihtsalt äärekivisse või müksanud teist autot ja tsikkel oleks lennanud vastutuleva auto esiklaasi (üks avarii oli Tln-Trt maanteel, kus põder lendas teise auto aknasse eelmise rikosetist, tagajärjeks hukkunu). Näiteks selline rammimine peatab rammitava. Lisaks me tegelikkuses ei tea enam praeguses maailmapoliitilises seisundis, et kas tegemist on lihtsalt adrenaliini sõltlasega või on tegemist ISISe terroristiga, kes tahab sõita rahvasekka/mõne tähtsama hoone/paiga lähedusse ja seal õhkida end. Tahetakse peatada ja tänu sellele ei saa ta rahulikult teha plaani vaid peab põgenema, et vahele ei jääks ja eesmärk saaks täidetud. Seega viimane aeg oleks võtta vastu seadusemuudatus, mis põgenemise võrdsustab terrorismiga (ehk siis aeg, mil aetakse taga) ja peatamiseks on lubatud kõik meetmed, alates teetõketest, lõpetades relvade ja muude vahenditega. Kui isik otsustab põgeneda, siis pole tal kõik korras ja tal võib olla eesmärk hävitada või on tagaotsitav. Kõik põgenejad tuleb ellimineerida vahendeid valimata.
Olem täielikult nõus Positiivse kommenteerija arvamusega. Need kaks Eestis sõitnud mootorratturit, keda politsei auto oli sunnitud müksama julgevad üldse enda kihutamist õigustada? Nagu lasteaed, mitte täiskasvanute maailm! Et osal kodanikest on siis nagu õigusi rohkem, kui teistel? Tahan rahvarohkel tänaval 200 km tunnis kihutada ja kõik teised peavad selle ohtliku tegevusega leppima? Tegelikult tuleks sellised politsei peatumis märguandele mitte alluvad juhid koha peal maha laskma. Siis ei ole sellistel ajukääbikutel võimalik hiljem oma lolli möla ajada.
seda olen ka mina silmas pidanud27. aprill 2017, 17:12
kui neid lugusid ja komme loen - ok, võtan siis auto ja kuigi mul ei ole juhilube siis ma ikka tahan ja kelle asi see on? Nii mõteldes jõuame ju anarhiani ja KÕIK on võrdsed, ei ole mingi habetund motolõust parem kui ükskõik kes, kanni-kalle või peeru-peeter kuskilt metsakülast, kõigile siis vabad käed?
kui ühiselu reeglid ei sobi, siis pole õigust elada, lihtne. oleks peatunud, oleks elus. veel lihtsam. pätist kahju ei ole. vastupidi, ehk jäi tema sigaduste tõttu mõni normaalne inimene nüüd ellu.
Negatiivne tulem: inimene surnud, politseinikust sai mõrvar, auto ja tsikkel nässus, lähedased šokis, lapsed ilma isata, abikaasa kaotus, 1 maksumaksja vähem. Positiive tulem: politseid korraldust aktsepteeritakse teiste tsiklimeest poolt rohkem, võimalik, et sellega hoiti ära avarii. Kui on mõtteid, lisage need siia. Mis see juhtum politseipoolne rammimine ühiskonnale pos/neg juurde andis? Ei pretendeeri absoluutsele tõele aga huvitav oleks lugeda.
positiivne on see, et norm ühiskond sai rämpsust lahti. selliseid parandab ainult haud . piima jaan( 3 laipa), võrtsu äärne tohman(4 laipa),Haapsalu segane (4laipa) rohkem ei viitsi lugeda. kõik need tegelased korduvalt karistatud ja veel rohkem kordi oma sigadustega puhtalt pääsenud aga õppust ei võtnud midagi. seega väga positiivne, nii mõnigi süütu kannataja jääb olemata
Nüüd oleks vaja veel defineerida, mis on normaalne ühiskond ning kes on rämps ning kellel ja mis kriteeriumite alusel on õigus otsustada, kes on rämps ja millal rammida? Või jätame selle madalapalgalise stressirohket tööd tegeva politseiametniku otsustada? Näiteks, Indoneesias lastakse politsei poolt narkootikumide omaja kohapeal ilma kohtuta maha. Põhendus on sama mis meie poltsei poolt antud põhendus - seadusevastane tegu ja süüalune võib ohtu seada kellegi elu. On see norm ühiskond? Kas me peaksime sellist ühiskonda tahtma?
Aga nüüd kujutame ette olukorda: politsei ei saa ratturit kätte aga tehakse numbri, video, foto, tunnistajate kaasabil kindlaks, et vot see tüüp ületas kiirust ja ei peatunud. Kohus tuleb kokku ja otsustab: vend tuleb panna ratta selga ja politsei sõidab lisamõjutusvahendina tagant otsa?!
Lugedes kommentaare ei suuda mõista mis inimesed meil elavad ja millega mõtlevad. Üks kiirabitöötaja pani amfetamiini ja paljud on pahased, et politsei kutsuti talle ja oleks tulnud asi vaikselt ära klattida. Paljude arvates ei saagi kiirabis töötada ilma selliste stimulantideta ning amfi tarvitsmine on ok. Krt... valige teine töö, kui kaine peaga ei suuda seda teha! Sama on kihutajate õigustamisega.
samuti ei saa aru millega inimesed mõtlevad. Oleks pidanud selle politsei poolse otsasõidu vaikselt ära klattima ja mitte kutsuma inimesi politsei asemel seaduse eirajat toetama. Krt... valige teine töö, kui kaine peaga ei suuda seda teha! Sama on politsei õigustamisega.
sa kerida ei oska või, tavaliselt selliseid videod ongi viimase minuti materjal. Eelnev pikk sõit on tõenduseks et vähemalt nii kaua püuti rahumeelselt peatada
Käib PPA mainepuhastuskampaania27. aprill 2017, 14:32
ja selleks on rakendatud kõik jõud, kus siis kirjaoskajad kribavad kiitvaid "arvamusi", kes aga üksnes lugeda oskavad, nood siis "äramodereerivad". Muidu aga üsna hea ajupesu õpikunäide, psühholoogias nimetati seda vist "allapoole võrdluseks".
Sedasi kisuvad asjad kui võim ja seaduseandjad tolereerivad selliseid potentsiaalseid liiklusmõrvareid. Niisugune enesekeskne ja kõigile kirjutatud ja kirjutamata ühiselureeglitele sülitamine peaks tagama 15 a. vanglakaristuse ja seda ka siis kui midagi hullu ei juhtunud. Egomaniakid peaksid ühiskonnas olema OUT!
Just. Tegi väikse kõksu,rattur hakkas kuidagi lõngerdama hoo mahavõtmise asemel, käed justkui ei töötanud enam korralikult. Hoopis teine asi,kui kukkuda selge peaga kohe sadulast...Nüüd võiks kõigile selge olla---pole mõtet põgeneda,mootorratturid, viga on TEIS, mittealluvates!
KOMMENTAARID (164)