Maailm

VIDEO | USA-s rammis politsei mootorratturit, kiiruseületaja hukkus (164)

LISA KOMMENTAAR

Olgem sallivamad ja mõistke üksteist29. aprill 2017, 08:55
Teistega mittearvestavaid juhte on nii autojuhtide kui ka mootorratturite hulgas, liiklusvahend ei ole siin süüdi, ikka seda juhtiv isik. Auto ja mootorratta vaheliste avariide põhjustajad on olnud rõhuvas enamuses autojuhid. Paljudes riikides lubavad autojuhid takistamatult mootorratastel sõiduridade vahel sõita, neid see erinevalt meist ei häiri. On selgeks tehtud, et mootorratas distsiplineerib juhti (võrreldes autojuhtimisega), mitte ei ahvatle kihutama või muul moel liiklusseadust rikkuma (tühine kontakt võib valus olla). Tänapäeva head mootorrattad on härrasmeeste sõiduriistad ja mida vähem nendele istub süüdimatuid, seda parem. Mootorrattur tajub sõidukiirust oluliselt paremini kui autojuht.
tsiklimeestele28. aprill 2017, 21:31
põlgan pooletoobiseid tsiklimehi, kes suvisel perioodil kujutavad ette, et maailm on nende päralt. sõidad rahulikult oma autoga, tahad teha manöövrit, vaatad siia-sinna, kõik on korras ja siis kihutab kusagil kuulina seljatagant mööda mingi "herilane" või "sääseõgrad". neil on kas väljarenemata aju või on vanemad nad titestpest maha pillanud. kas tsiklimehel on siis keeruline aru saada, et autosalongi ei pruugi olla kuulda ega peeglitest näha, kui nad 160 km/h kihutavad? neid pooletoobiseid PEAB meditsiinilisele ülevaatusele saatma!
Room28. aprill 2017, 16:09
Meie analoogse looga võrreldes oli asi karmim ehk kiirus suurem. Samas oli mootorratta teele ette pargitud ka auto. Sõnaga, "võeti karpi". Siiski oli näha, et mootorrattur ei mõtlegi pidurdada, et enne autot pidama saada või vähendada kokkupõrke hoogu. Vastupidi, ta üritab "läbi pugeda" ühelt poolt auto ja teiselt poolt posti vahelt. Ei mahtunud... Igal juhul oma valik.
Politseil igati õigus.28. aprill 2017, 14:11
Kas teie arust võib pangaröövli pihta tule avada alles siis kui on kindlaks tehtud, et vähemalt üks politseinik on tulevahetuses surma saanud?
Eks te laulate siin niikaua kui keegi teilt näiteks auto varastab ja politsei neile vaid lehvitab.
Või teie tuttav ülekäigul surnuks sõidetakse ja süüdlane ei vaevugi seisma jääma.
triki28. aprill 2017, 12:13
ja nüüd hullan taevastel teedel . . .
Muna28. aprill 2017, 10:55
Olevik ehk kommentaaride sümbolkeele lühikokkuvõte:
- LE-ga eksimise hind peab alati olema inimese elu ja veri. Alles siis jopskid saavad aru, et nii ei tohi teha.
- Politseile tuleb lubada 100% jõu kasutamise õigus igas olukorras! Olgu see pime ülekäigu rada kasutav jalakäija või kihutav mootorratas, kõik mõtlemata politseiauto rataste alla muljuda, rammida või kuul kerre väiksemagi kahtluse korral.
- Õigus jalule, surmamine ja jõu kasutamine legaalseks muuta, Väikse tsiviliseeritud Eesti turvaline tulevik tagada, et edaspidi seda keegi ei teeks. Näitejuhtum luua.
Tulevik: kasvavat verejänu veelgi suurendada, minna Venemaa stiilis natsionalistliku protektsionismi ja näidisjuhtumite suunas, et rahvale seda rasket "päriselu" näidata ja näidata, et riik efektiivselt kaitseb neid "kurjamite" eest, kes süütuid iga päev piiramatult tapavad. ISISe organisatsiooniga tulevikus liituda, et oma jõu ja verise "õigluse" oma ksenofoobsed ideed ellu viia.
Kultuur, inimlikkus, vabadus ja vaba mõtlemine tähendab ju ainult anarhismi, ehk ainult ühepoolselt päti kaitsmist. Maailmas on kas must või valge, pooltoone autoritaarses keskkonnas ei eksisteerigi.
28. aprill 2017, 11:57
Selline ongi elu. Peaks rohkem olema sellist materjali . Purulollile siiski ei piisaks igapäevaselt sajakordsest vaatamisest. Koikk enda nahapeal järgi tegema.Politseile kiitus, et viitsis nii kaua teda taga ajada.
Selline ongi elu28. aprill 2017, 12:45
ISISe leerides ja Venemaa sügavates getodes. Verejanune õiglustunne, vaimne ike pööblile, inimelu austamatus ja värvipimedus.
matu28. aprill 2017, 08:40
Mootorattur tegi ise valiku, lihtsam on seisma jääda.
I28. aprill 2017, 00:43
Kas maanteel kihutavad autojuhid pole mitte ka potensiaalsed mõrvarid ,Ilma taga-ajamiseta kihutavad 120-150ga.Ja üle üldse kes rikuvad liiklust või kiirust pole mitte potensiaalsed mõrvarid?Kui jäävad liikluskaamerasse..või jäävad vahele..miks saata trahv?Tuleks kutsuda politseisse kohale...ja oleneb siis kiiruse suurusest, kas murtakse konte või lastakse kohe pätt maha!Jäävagki alles ülikorralikud liiklejad...aga neid on vähe...kui Eesti liiklust jälgida. Aga kui vaadata kommentaare siis kõik eeskujulikud sõitjad.
Jep.28. aprill 2017, 00:32
Neid n.n tsikkli kangelasi tulebki välja puksida. Kui teepeal neid jälgida, siis nahaale ikka leidub päris palju kes ei pea liiklus reegleid millekski ja süstivad nii kuis juhtub autode vahelt mööda nagu seisvast postist. Näeb, et liiklus maanteel tihe mõlemas suunas ja ikka vaja kangelast mängida. Sama seis linnades. Võite siin miinuseid jagada aga olen mõlema käega ja jalaga teepealt välja puksimise poolt,
Õige tegevus27. aprill 2017, 23:15
serifi pool, sellise koht polegi inimeste hulgas.
Sa vaata vaid!!!27. aprill 2017, 23:08
Mida kõike "kolmandates" ja "mendiriikides" tehakse! nüüd saame jälle näha suurelt pildilt tõsise näoga Evelini sõna võtmas. Oot oot. USA-s ju pole mente! Või on? Noh eks Evelin selgitab. ta teab "kolmandatest" riikidest rohkem rääkida.
Tegelikult on28. aprill 2017, 05:57
võmm ja ment kaks erinevat ametit.
Lumememm27. aprill 2017, 22:30
Kui keegi arulage tahab ennast surnuks sõita, siis ta seda varem või hiljem ka teeb.
Stiilinäide 2011.aasta mai
/Metropolitan Police kohtuekspertiisi aruanne:
Liigne kiirus ja suhteliselt vähene turvavarustus.
Surma põhjus: hulgivigastused/
https://www.omicsonline.org/articles-images/2157-7145-2-125-g002.gif
sid27. aprill 2017, 22:23
Kes on vabatahtlik, kes sõidab järgmisena politsei eest ära?
mina27. aprill 2017, 22:16
Teisele inimesele kehavigastuse tekitamist ei õigusta mitte miski...ole sa politseinik või peaminister.
Kui tsikli( muu liiklusvahendi) number on fikseeritud siis omaniku leidmine pole mingi probleem ja kes parasjagu sõidukit juhtis on väga lihtne tuvastada,milleks siis sellised idiootlikud inimesetapjalikud võtted????
Milleks27. aprill 2017, 23:19
siis tsiklimees käitus idio.odina? Kas tema võib teisi tappa ja seaduseid rikkuda?
Vana Koer28. aprill 2017, 11:58
Kelle tsiklomees tappis?
Politsei ei tapnud ju ka kedagi. 28. aprill 2017, 14:06
Rattur sõitis ise teisele autole tagant sisse ja kukkus.
lihtsalt küsin30. aprill 2017, 22:49
aga kelle politsei tappis?
Jajah27. aprill 2017, 23:23
Oled kunagi uurijana töötanud et tead kui "lihtne" see tagantjärgi tõendamine on? Vaevalt. Muidu sa nii lamba juttu ei räägiks.
Mis tast veel28. aprill 2017, 05:58
otsida? Ta oli juba leitud.
kõikonvõrdsed.27. aprill 2017, 21:16
politseiniku auto kiirus ületas jälitamise käigus 140 km/h ja tagaajamine kestis 5 minutit. Saatusliku kokkupõrke hetkel sõitis politseiauto kiirusel 103 km/h.samas kui tagaaetava kiirus ei ületanud kordagi 40 mph.
...28. aprill 2017, 11:07
väga kaval, näidata arve niivõrd erinevatena
Ratas27. aprill 2017, 20:54
Tahaksin tänada USA politseid meil on neilt palju õppida.
27. aprill 2017, 20:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sulle pannaksevarsti ilmselt PEERUVAHEMIKKU :) 27. aprill 2017, 21:34
Just selle rumala jutu eest :)
San Diegos27. aprill 2017, 17:39
Vähem kui kuu aja eest, sarnane juhtum, baigiga uhasid 23 aastased, peatumisele ei allunud.
Tekkinud tagaajamise käigus tegi rattur avarii, raskete peavigastuste tagajärjel hukkus sündmuskohal. Kaasreisija raskelt vigastatuna kuid elulootusega.
Seega, meil läks kaabakatel väga kergelt:
http://www.10news.com/news/police-chase-ends-with-fatal-motorcycle-crash-in-national-city
rs27. aprill 2017, 21:16
vähemalt pole mingit kiunu juhi poolt!
Arvanma27. aprill 2017, 17:19
Jõhkrad tagaajamised tuleb küll ära lõpetada.Ka nõukaajal keelati lõpuks metsikud miilitsate poolt tagaajamised ära,kuna neid peeti liiga ohtlikuks.Mulle väga meeldis hr.Vane kirjutis,et tuleks kasutada teiste patrullide kaasamist,et jälitustegevus toimuks nii kihutaja eeskui taga.Nii oleks ka õige,mitte mingit isetegevust korraldada.
Vaiks27. aprill 2017, 17:15
Igal juhul politsei poolt õige teguviis. Kui hull ikka ei peatu, mida siis teha?!?! Vastasel juhul poleks meil ju üldse politseid vaja. Kokkuhoid missugune.
Kits27. aprill 2017, 20:25
Kui paljaks varsatatakse ja peksa antakse vaata et siis kaebama ei lähe.
mida27. aprill 2017, 21:41
hullu see üksik mootorrattal kulgeja teistele kujutas - politseinikul oli muidugi rikkalikum ettekujutus ja vastavalt sellele ratturi surma ka saatis. Motopolitsei oleks võrdsemas olukorras ja nii julma käitumist endale lubada ei saaks!
Moderaator jälle kustutab.27. aprill 2017, 16:44
moderaator ju selle artikli vist mõtleski välja.27. aprill 2017, 16:43
Nüüd on õigustust kui palju. Kui juba Ameerikas tapeti, siis siin ju sellega roheline tuli.
Kingutopsus27. aprill 2017, 16:40
sõitis terve grupp politsei eest ära ja neist 9 lasti koheselt maha.
jo27. aprill 2017, 16:38
täiesti loogiline lõpp sellele huligaanile!!! Ja teistele õpetuseks!
tiit27. aprill 2017, 16:25
meie politsai tuleb VÄLJA väga vilets ei OSKA ISEGI MOTIKAL sõitjaid ´´surnuks sõita KAS EI TULEKS
NEID ´´koondada oma RIDADEST???
mees27. aprill 2017, 16:18
jah selge ei teinud meelega. ise ka usuvad mida nad seal ajavad. Se on siilile ka selge,et se oli meelega tehtud.
rein27. aprill 2017, 15:56
tuleme algusaega tagasi. kes varbale astub, sellel ribidesse või kuul kerre
realist27. aprill 2017, 15:12
Kui nüüd natuke seda teemat analüüsida, siis kas kiiruse ületamine on kriminaalne kuritegu? Aga mittepeatumine? Kas me saame tõmmata üheselt võrdusmärgi nende kahe asja ja tapmise vahele? Vist nagu päris ei saa. Täna aga tundub, et kipume aksepteerima olukorda, kus politseile võiks justkui vabad käed anda tapmiseks kiiruse ületamise ja mittepeatumise eest. Tegelikult võiks siis juba teemaga edasi minna ja taastada surmanuhtlus, elu on ju nii kuradima ohtlik kiirust ületavate mootorratturite pärast. Võtame näited Eesti praktikast- palju on kiirust ületanud mootorratturid reaalselt põhjustanud õnnutusi ja kahju kolmanadatele isikutele. Aga purjus autojuhid? Mootorratturid on õnnetustes alati 100% ise kahjukannatajad ja enamjaolt just hajameelsete autojuhtide poolt ettekeeramiste näol, nüüd siis kipume me veel heaks kiitma kaubikutega allaajamist. Midagi on natuke valesti ja haugume vist vale puu all. Või on korraarmastus ja võimu totaalne kontroll nii hinge pugenud, et võiks kasvõi homne päev kiibi nahavahele lasta.
to realist27. aprill 2017, 22:19
Kui põgenemise käigus oleks see mootorattur mõne jalakäija alla ajanud, oleks suured pealkirjad igal pool kui saamatu on meie politsei, et lasi süütu inimese alla ajada. Eesti videos on näha kuidas tüüp ignoreerib peatumiskeelde, teeblokke ja laseb ka mööda kõnniteed vahepeal....nagu reaalselt mis ta mõtles, et saavutab sellega?
100 prossa nõus28. aprill 2017, 07:32
las teised eksimatud klähvivad
kusti27. aprill 2017, 14:57
Polnud rammimist ollagi, paar kerget müksu vaid. Selline "tanel", kes sõita ei oska, aga šeffi mängida küll.
sa27. aprill 2017, 21:43
kusti mine ja müksi motikaga auto vastu!
krabi27. aprill 2017, 14:56
ega see tagaajamine ka nüüd teistele liiklejatele sugugi ohutu ei ole ,kui ikka kaks hullu tee peal 150 uhavad ,no andke andeks peale nende endi saavad ka teised surma
see on27. aprill 2017, 15:28
märksa "ohutum" - positiivne on see, et vähemalt nii mõnedki õpivad, et sireenide ja vilkuri peale tuleb peatuda, mitte juhmilt edasi kärutada
27. aprill 2017, 14:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kes27. aprill 2017, 14:55
Kes küll oli see tubli ment, kes teab?
27. aprill 2017, 14:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rumal mõttekäik.27. aprill 2017, 14:31
Eestis aetakse sind alla eeskirju rikkuvate SÕIDUKIJUHTIDE poolt ka siis kui ülekäigurajal rohelise tulega teed ületad.
ploom27. aprill 2017, 14:33
sa oled pätt kui sa ülekäigu rada ületad samal ajal kui politsei ajab kedagi 150-ga linna peal taga. 2 tonni kaaluv politseibuss on 100% turvaline, samas mootorratas on tohutult ohtlik kaasliiklejetele, vaadake vaid kui palju üliohtlikke mootorrataste poolt allaajamisi meil on olnud ajaloos! kihutavad autod ja bussid on samas 100% turvalised süütutele kaasliiklejatele, fakt! kui vaidled vastu, siis õigustad vaid pätti.
Pureva27. aprill 2017, 15:52
Sul pole küll kõik korras.
ment27. aprill 2017, 14:50
tuimalt tuleb alla ajade liiklushuligaanid.
RRR27. aprill 2017, 15:19
LE rikkuja peabki teadma, et eest ärasõit võib lõppeda tema jaoks fataalselt, see peaks olema reegel. Kui seadusesilm sind peatab siis tuleb peatuda, kui eest ära sõidad, siis võib lõppda su tee peoga, mis pühendatud sulle, aga ise ei võta osa sellest istumisest.
ploom27. aprill 2017, 15:34
101% nõus! keegi meist ei tohi ega saa LE-ga eksida, põhimõtteliselt! olgu see elu hind, ei tähenda, pätt ja potsensiaalne mõrvar oled ikkagi.
ja ikka leidub veel neid l olle kes õigustavad pätte ja teel tolgendajaid. k rt laske politseil oma tööd teha, on kõik tänavatel turvaline!
www.ohtuleht.ee/764165/video-pealtnagija-kui-sinine-vilkur-poleb-voib-inimese-karistamatult-alla-ajada
ploom27. aprill 2017, 15:37
mitte "võib", vaid peaks lõppema fataalselt! kõik, kes LE-d rikuvad, peavad aru saama, et mängivad oma elu hinnaga.
28. aprill 2017, 00:55
Mitte ainult enda, vaid ka teiste eludega.
Eeskujuks olgu põhjamaad!27. aprill 2017, 14:16
Ju ka meie politseinikud võtavad malli ameerikast. Kahjuks on ameerika riik, kust ei ole küll midagi inimlikku õppida ega siia ühiskonda üle võtta!
lugeja27. aprill 2017, 16:41
Moslemid on juba küllalt tõestanud, et ka auto on relv. Et pärismaalaste allutamise traditsioonidega ameerika kauboid ja venelased on harjunud jõuõigusega iga käepärast relva kasutama, on siililegi selge. See tõesti ei õigusta, et meie neist eeskuju võiks võtta.
no vot27. aprill 2017, 14:13
väga paljud valivad oma lõpu ise. nii ka see rattur. ise otsis surma.
selge ju,27. aprill 2017, 16:19
ilma kiivrita ja muudkui kimab!
mis peas liigub?27. aprill 2017, 13:42
ma ei mõista inimest, kes pätile kaasa tunneb ja politseid halvustab. Lihtsalt ei mõista.
oot oot27. aprill 2017, 13:56
Kui sina eksid, näiteks ületad punase tulega jalakäiana sõiduteed ja paned jooksu kui võmm seda märkab, kas sinu allaajamine oleks ka õigustatud???? Sa oled ju ka sellisel juhul pätt!!
ploom27. aprill 2017, 14:21
Kuidas sa siis aru ei saa, et eest ära jooksev jälakäia on tohutu oht süütutele kaasliiklejatele! Vaata kui palju õnnetusi juhtub kui mootrrattad teistele otsa sõidavad (iga päev kuuleb sellistest juhtumitest!), samas auto on täiesti 100% turvaline kaasliikljetaele (ei kuule midagi kunagi sellest).
Pole kunagi midagi juhtunud, kui politsei 2 tonnise bussiga 150-ga läbi linna laseb, täiesti turvaline ja verejanutu tagaajamine. see on õigluse jalule seadmine. kes vastu vaidleb, on tibla ja õigustab pätti!
ei ole27. aprill 2017, 14:28
mina oma jooksuga ei ohusta teisi!!!!
sina oma jooksuga ei..27. aprill 2017, 14:41
aga sõidukijuht, kes sinuga kokkupõrke vältimiseks vastu valgustusposti sõitis ja verest tühjaks jookseb, kas sa tema peale ei mõtle jooksu pannes???
oot oodile! 27. aprill 2017, 15:05
ma ei lähe punasega üle. Mul ei ole nii kiire. Võtan aega veidi ringi vaadata.. Teistega võib mu poolest teha teerulli nalja.. Üldse ei tunne kaasa ja põlvi puhtaks pühkima pätile ei lähe!
:)27. aprill 2017, 15:33
Ma saan aru sina vana p6geneja miks teised jooksma peavad kui rikkusin siis ka vastutan ja maksan kui pean.
Vau27. aprill 2017, 14:31
USA politsei ei varja oma auto kiirust ja ka heli oli olemas... !
Aadu27. aprill 2017, 13:40
Looduslapsi meil jätkub. Mõtlen neid keda juhivad peamiselt loodusinstinktid. Põgenemine on üks nendest,. Ja imestan kui palju selliseid looduslapsi on võimelised juhiloa eksameid ära tegema mõne paari erandiga. Politsei abiga oleme me võimelised ühiskonna parimaid loomingulisi inimesi üsna korralikult loometööst elimineerima. Enamus loomingulisi inimesi armastab riskeerida. Vaielge vastu. Kurb on vaadata kuidas jõustruktuuride liikmeskond tunneb rõõmu sellistele ärategemisega. Ma ei ole seaduserikkujate poolt, kuid lähenemine võiks olla säästvam. Kuid sellise omadustega inimesed muidugi küsivad rohkem leivaraha.
Juhan27. aprill 2017, 13:25
Ülbe kimamise ja LE eiramise vastu aitab ainult toores jõud tulgu see siis postilt tee ääres või politsei poolt.
27. aprill 2017, 13:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eh27. aprill 2017, 19:28
Nolk vaata et sul endal midagi ära ei murta :) Toksi oma arvutimängu edasi!
Ja teile, nokatsid,27. aprill 2017, 13:23
kes te politseile vastu hakkate, teid ootab edaspidi sama saatus! Üldse ei tunne kaasa.
Politseinokatsid, jõudu27. aprill 2017, 14:45
Tõstame tagaajamisega kiirused linnas vähemalt kahekordseks ja lisame protsessi veel kõik lähedal asuvad patrullautod. Ikkagi lahedam kui üksik kihutaja õhtusel tävnaval.
Edaspidi, kui27. aprill 2017, 13:21
minutiga märguandele ei alluta, kohe rajalt maha. Saagu, mis saab. Uskuge, kiiresti kahanevad selliste motomõrtsukate read. Kes saab surma, kes jääb vigaseks. Suurem osa loobub vastuhakkamisest.
Krat pärnust 27. aprill 2017, 13:30
Olen sinuga 100% nõus.
ploom27. aprill 2017, 13:45
101% nõus! kohe rataste alla muljuda, soovitan seda kõigi motomõrtsukatega kõigil teha,sest nad on kaasliiklejatele ülimalt ohtlikud,vaadake kui palju süütuid kaasliklejaid sureb või kannatab mototiblade pärast! ainult auto on 100% turvaline kõigile kaasliiklejatele tõestatult.
tavaliselt27. aprill 2017, 16:49
kannatavad ikka mootorratturid ise.
NB27. aprill 2017, 14:50
ISIS rakendab seda meetodit,toimib.Edu kandidaadid.
27. aprill 2017, 13:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Krat pärnust 27. aprill 2017, 13:28
Sinust pätt elavad nad kindlasti kauem.
27. aprill 2017, 13:39
Tõesti elagu!!! Oled tõesti loll (kes kirjutada ei oska, kirjutab LOL)
27. aprill 2017, 14:20
Ja need kihutajad pole tapjad?
muna27. aprill 2017, 12:54
101% nõus! rõõm näha tõelisi inimesi minuarust ainuõiget selege mõistusega antud arvamust avaldamas,loomulikult tuleks kõik sellised kaherattalised ratastealla muljuda ilma igasuguse kahtluse või kõhkluseta! viga ongi neis endis,nende valikutes ja nad ise sellest mitte kuidagi aru ei saa! minuarust üleüldse põhiseadusega tuleks keelustada sellised haigetele inimestele mõeldud korduvalt faktidega tõestatult kõigile liiklejatele ja eriti jalakäiatele ülimalt eluohtlikud sõiduvahendid! ainukene turvaline sõiduvahend nii endale kui kõigile teistele on auto, fakt millest nii mõnigi siiani aru ei taha saada!
USA junn 27. aprill 2017, 12:39
Poest väljub poepidaja kõrvaklapid peas ja kuulab muusikat ja suundub oma auto poole,politseile tundus poepidaja kahtlane ja karjus talle selja tagant,et seis käed ülesse jne poepidaja ei kuulnud midagi peale muusika ja liikus edasi Politsei karjus uuesti ja tulutult ning siis avas tule ja tulistas poepidajat pähe hiljem kui mees vaikselt lahkus maisest kehast siis politsei karjus kõrva,et jää minuga jää minuga jne jne Loo moraal kas keelame kõrvaklapid ära tänaval? Suht palju jääks inimesi ellu ;) Asi toimus usas!
Teeline27. aprill 2017, 19:00
Tulekski ära keelata, koos nutitelefonidega. Muidui on pool linna zombisid täis, kes ei näe ega kuule midagi.
ülbikutele27. aprill 2017, 12:32
Ehk paneb selle vidoe vaatamaine ka meie motohulle mõtlema.
27. aprill 2017, 12:45
ehk paneb politseid otsa mitte sõitma.
no27. aprill 2017, 13:02
kui neid hulle muidu ei taltsuta, olen kahe käega rammimise poolt!
Pole meile vaja selliseid mõrtsukaid, kes meeletu kihutamisega võivad avariisid põhjustada ja süütuid inimesi hukutada!
ploom27. aprill 2017, 13:26
101% nõus! iga päev sureb kirjeldamatult tohutu hulk süütuid inimesi justnimelt mootorratta poolt otsa sõidetuna. ainult kihutav auto on tõestatult 100% kaasliiklejatele turvaline. poltsei käitus ainuõigesti selles videos sest erinevalt autost on kihutav mootorratas ülimalt ohtlik kaasliiklejatele, tõestatud fakt!
too näide27. aprill 2017, 17:28
sa no oled ilmselgelt purjuspeag atehtud vist :D
too näide27. aprill 2017, 17:28
sa no oled vist ilmselgelt purjus peaga tehtu :D
Teeline27. aprill 2017, 19:03
Olgu siis nii, laseme siis kiirused vabaks. Miks mootorrattur tohib linna vahel 100-ga kimada, aga autojuht mitte.
võmmidel27. aprill 2017, 12:31
pole õigust teist inimest ei vigaseks sõita ega tappa....ma ei kujuta ette, mis tuuled liiguvad sellisel inimesel peas? Ja ärge hakake rääkima siin ohutusest...kõik niisugused tagaajamised ja rammimised toovad kaasa vaid õnnetusi! Kui ei osata peatada liiklushuligaani, siis valige muu amet!
bns27. aprill 2017, 12:54
Sellel hullunud tsiklimehel pole ka õigust teisi liiklejaid surnuks ajada nii,et täiesti õige on selline lojus liiklusest eemaldada.Tsiklimees ise põhjustas selle tagaajamise.Seadused kehtivad ka sellistele.
too üks27. aprill 2017, 20:21
näide, kus kiirust ületav tsiklijuht ajab tänaval jalakäija surnuks või vigaseks!? Meil ja mujalgi ei saa mõrtsukadki surmanuhtlust, aga üks kihutatav motomees karistuseks surnuks litsuda on täitsa normaalne! Tore!
12:31-le27. aprill 2017, 12:58
Aga motohullu "tuuli" jagad hästi?
jagan jah27. aprill 2017, 13:50
kunagi nõukaajal omasin tsiklit, aga lube polnud...sõitsin lihtsal põllule nn rahvamalevlaste eest pota pota ja need turakad, kel kodus midagi mõistliku teha polnud ning olid tulnud teedele korda looma, jäid alati pika ninaga! Loomulikult olid teised ajad, kiirused teised ja liiklustihedus teedel teine! Ei õigusta oma tegu, aga ega miilitsad poleks sel ajal võtnud pähe rikkuja vigaseks või surnuks sõita!!!
kahju jah27. aprill 2017, 17:02
ma oleks tina andnud, siis sind siin prääksumas ei oleks :)
to kahju jah27. aprill 2017, 17:30
ma oleks su isa asemel selle paugu mujale lasknud mis sind siia maailma tõi
27. aprill 2017, 19:10
Ega korviga Ural-i või Dnepr-iga sa kedagi taga ei aja ka. Ja tol ajal piisas trahvi saamiseks sellest, kui miilits su ära tundis. Mine üt
no27. aprill 2017, 13:03
jaga oma kogemusi liiklushuligaani peatamiseks!
aga palun!27. aprill 2017, 13:46
Prantsuse politsei sõidab oma võimsa tsikliga huligaanile lihtsalt lõdva randmega järele....ja kuhu iganes see lõpp-peatus ka poleks! Saksamaal blokeeritakse teed autodega ja tsiklitega, ka kaamerad aitavad tuvastada huligaani...pole Saksamaal näinud veel mingit tagaajamist, kui siis mõnisada meetrit ja rattur või sõidukijuht ise mõistab, et tegi midagi valesti!
Kas selleks27. aprill 2017, 13:59
et tagaaetav jahuaju aru saaks, et on midagi valesti teinud peab pool riiki jalgele ajama ja näpuga näitama või niikaua taga ajama kuni kaineks saanud tagaaetav? Sinu mõttekäiku nimetatakse tänapäeval ressursi raiskamiseks, kuna jahuaju nagunii ühiskonda väärtust ei tooda siis peab sellise likvideerima vähema ressursiga mis võmalik.
Teeline27. aprill 2017, 14:12
"...siis mõnisada meetrit ja rattur või sõidukijuht ise mõistab, et tegi midagi valesti!"
Saksamaal jah mõistavad. Meil keeratakse gaas põhja ja minema. Kui meie ülbikud ka aru saaks, et midagi on valesti ja peatuksid, poleks tõesti tagaajamisi vaja.
just27. aprill 2017, 14:23
sinu mõttekäigu ehk siis ressursside kokkuhoiu mõttes on targem inimene kohapeal tappa ehk juba tänaval inimene isoleerida ühiskonnast ja seda igaveseks!
12327. aprill 2017, 14:31
Seal ei ole neid sellepärast, et sellised hullud on ära kadunud. 90ndatel ja 00 alguses lükati ka seal neid teelt välja kui blokid jms ei aidanud. Nüüd lihtsalt seal teada värk ja ei minda lendama kuskil linnavahel.
kas sina27. aprill 2017, 14:32
pole elus eksinud?? Ja kui sinu mõttelaadiga hakata eksinud inimesi nn "likvideerima", siis kuhu me ükskord jõuame! Sinusuguseid jahuajusid näen vahel nii liikluses kui bensukates ülbitsemas...jätad oma auto bensuka ukse ette ja blokeerid kaasliiklejatel autode tankimist-lähed ise burgerit ostma ja hoiad kokku 20 meetrit jalakäimist ehk siis nn ressursse!
aga palunile27. aprill 2017, 15:06
mitu mootoratast Eesti politseil on? Siis räägi edasi
Iks27. aprill 2017, 15:14
Mina olen küll Saksamaal elades näinud korralikku tagaajamist ja seda linna siseselt. Kust te neid muinasjutte võtate?
mina pole oma 13 aastase siinviibimise27. aprill 2017, 15:50
ajal seda kohanud, aga eks sa elad ida-saksas, seal miilitsatel veel vene vaim sees! Ja pealegi ei usu ma su juttu, et tegemist oli liiklushuligaani tagaajamisega, pigem noakangelased või narko teema!!
ja veel sulle27. aprill 2017, 15:59
Kes väitis, et Saksamaal pole tagaajamist, jutt on otsasõidust hetkel, seda viimast saksa politsei küll ei praktiseeri!!
Jah27. aprill 2017, 17:04
Aga mida sa hulluga teed? Marutõbine lastakse ikka maha - talle omale ka humaansem ju.
mis sa jõurad27. aprill 2017, 17:07
Mul ei ole juhilubagi, samas on auto kuna see oli vajalik kaugel tööl käimiseks, paarimees oli mul rooliks kuna temal pere ja raha vähe jäi järgi, et ta saanuks ise autot soetada. Mul auto pm. aasta seisnud, võiks vabalt anda suurele baieri raudratsule võtit ja liiklusse tormata? Lubadeta?
Vot, siin ongi konks - mina seda ei tee kuigi auto 200+kW oleks suutelised ka sellisteks kiirusteks aga mul aju veel peas ja ei ole parkinud ka paarimees autoga kuhugile bensuka ette, burksid söö ise, ma rämpsu ei söö!
27. aprill 2017, 13:40
õudne häda, paar luud katki... Viu viu viu.. Oleks oskamatult rammind, oleks kastis olnud
Miki27. aprill 2017, 12:13
Erinevalt eesti politseist ,proovis usa oma olla distantsil, mitte väga survestada ... vaadake eesti videod,seal kaubik lihtsalt lendab arutult vastassuunas jne
kohe27. aprill 2017, 12:05
eeskuju võtta,aga meie oma jäi ju ellu,nii,et julgelt edasi.
PP27. aprill 2017, 11:58
Esiteks ei ole Lõuna-Karoliinas kiiver kohustuslik, küll aga on kohustuslik autodel peatumine tee ääres, kui politsei vilkuritega suurel kiirusel kedagi taga ajab või üldse operatiivsõidul on. Üsna video alguse osas on näha, kuidas vasakpöördel on mootorratturi kiirus vaid 50 km tunnis. Surma sai aga juht hoopis selle tõttu, et lendas vastu posti kukkumisel. Bad luck.
27. aprill 2017, 14:16
50 miili/tunnis (50 mph) = c
27. aprill 2017, 14:17
50 miili/tunnis!
50 mph =
Miil27. aprill 2017, 17:10
1,609km ehk siis korruta 1,609 ja saad teada kilomeetrites
või noh, kirvemeetod - 50mph= 75km tunnis (korruta 1,5 siis on varu veel ülespoole) - 100mph - 150- (tegelik siis u. 161km/h)
Teeline27. aprill 2017, 14:20
50 miili/tunnis!
50 mph = ca 80 km/h.
Sheriffi auto kiirus ulatus 112 mph = ca 180 km/h.
Khm27. aprill 2017, 11:54
Ega seal mingi banaania ei ole, USAs niisama mootorratraid ei rammita, seellest ka politsei ajutine ametist vabastamine ja uurimine.
Jürka27. aprill 2017, 11:59
See on seal ju alati nii - ajutine eemaldamine sisejuurdluse ajaks.
Meil 27. aprill 2017, 12:42
ei eemalda ametnike sisejuurdluse ajaks töölt mitte keegi. Seda muinasjuttu räägi mujal.
Krat pärnust 27. aprill 2017, 13:27
To meil. Sinu võiks ju küll kõrvaldada politsei uurimise ajaks
27. aprill 2017, 11:51
Päris jube on lugeda kommentaare, kus õigustatakse inimese mõrva politsei poolt! Loomulikult, politseil ongi õigus inimesi tappa, neist üle sõita, kasutada vägivalda, kõik on lubatud. Üks "tubli" politseinik sõitis Tartus Riiamäel noore inimese surnuks ja õieti tegi, mida kuradit ta kaperdab ülekäigurajal öösel. Politseinik nagu õige mees kunagi, sõitis juba mõne päeva pärast kenasti tööülesandeid täitma ja ikka roolis. Ja pange tähele, selline käitumine saab politseile normiks. Juhtub teil näiteks midagi piduritega ja te lihtsalt ei saa pidama, siis ärge imestage, kui te leiate ennast kraavist või surnukuurist. Kusjuures ei õigusta ma neid kihutajaid, aga ei saa õigustada ka politseid.
ert27. aprill 2017, 19:35
Keegi ei mõrva sind! Jää seisma võta oma karistus rikkumise eest vastu ja ela edasi. Pole mõtet siin ulguda. Kui see id1kas oma tsikliga sõitnuks sinu lapse kõnniteel surnuks siis kiunuksid siin et politsei ei teinud midagi.
Ettevaatust, irooniline jutt!!!!27. aprill 2017, 23:15
Minu laps magab öösel pool kaksteist! Vaevalt keegi sel ajal pargis jalutab. Ei usu, et tsiklivennal oli eesmärgiks kedagi alla ajada, see oleks ju põgenemist takistanud! Jah väga verejanuline rahvas on ikka meil. Kui seadused oleksid 100% rahva teha, küll oleks kord majas. Kui kiiruseületajad on kõik likvideeritud, keda siis järgmisena ette võtame? Lõpuks jõuame selleni, et politsei laseb maha "päti", kes bussis vanaprouale istet ei paku?
Positiivne?27. aprill 2017, 11:48
Aga loomulikult. Lisaks on kiirused mitte kohati 140km/h vaid siiski 110mph ehk siis 177km/h. Mõelge ise, kui see oleks sõitnud sellised kiirusel lihtsalt äärekivisse või müksanud teist autot ja tsikkel oleks lennanud vastutuleva auto esiklaasi (üks avarii oli Tln-Trt maanteel, kus põder lendas teise auto aknasse eelmise rikosetist, tagajärjeks hukkunu).
Näiteks selline rammimine peatab rammitava. Lisaks me tegelikkuses ei tea enam praeguses maailmapoliitilises seisundis, et kas tegemist on lihtsalt adrenaliini sõltlasega või on tegemist ISISe terroristiga, kes tahab sõita rahvasekka/mõne tähtsama hoone/paiga lähedusse ja seal õhkida end. Tahetakse peatada ja tänu sellele ei saa ta rahulikult teha plaani vaid peab põgenema, et vahele ei jääks ja eesmärk saaks täidetud.
Seega viimane aeg oleks võtta vastu seadusemuudatus, mis põgenemise võrdsustab terrorismiga (ehk siis aeg, mil aetakse taga) ja peatamiseks on lubatud kõik meetmed, alates teetõketest, lõpetades relvade ja muude vahenditega.
Kui isik otsustab põgeneda, siis pole tal kõik korras ja tal võib olla eesmärk hävitada või on tagaotsitav. Kõik põgenejad tuleb ellimineerida vahendeid valimata.
Mootorratturhiir27. aprill 2017, 12:04
Olem täielikult nõus Positiivse kommenteerija arvamusega. Need kaks Eestis sõitnud mootorratturit, keda politsei auto oli sunnitud müksama julgevad üldse enda kihutamist õigustada? Nagu lasteaed, mitte täiskasvanute maailm! Et osal kodanikest on siis nagu õigusi rohkem, kui teistel? Tahan rahvarohkel tänaval 200 km tunnis kihutada ja kõik teised peavad selle ohtliku tegevusega leppima? Tegelikult tuleks sellised politsei peatumis märguandele mitte alluvad juhid koha peal maha laskma. Siis ei ole sellistel ajukääbikutel võimalik hiljem oma lolli möla ajada.
seda olen ka mina silmas pidanud27. aprill 2017, 17:12
kui neid lugusid ja komme loen - ok, võtan siis auto ja kuigi mul ei ole juhilube siis ma ikka tahan ja kelle asi see on? Nii mõteldes jõuame ju anarhiani ja KÕIK on võrdsed, ei ole mingi habetund motolõust parem kui ükskõik kes, kanni-kalle või peeru-peeter kuskilt metsakülast, kõigile siis vabad käed?
poolt!27. aprill 2017, 11:28
kui ühiselu reeglid ei sobi, siis pole õigust elada, lihtne. oleks peatunud, oleks elus. veel lihtsam. pätist kahju ei ole. vastupidi, ehk jäi tema sigaduste tõttu mõni normaalne inimene nüüd ellu.
Tõesti lihtne!27. aprill 2017, 15:55
Minu teada oli luba tappa ainult agent 007-mel!
Brunn27. aprill 2017, 11:25
Vene ajal sõitsin jawaga kümneid kordi kitsaste väravate vahelt läbi kus auto ei mahtunud isega Emajõe kaarsillast sai üle kaksatud.
Jürka27. aprill 2017, 11:29
Kas vähemalt nüüd endal piinlik ei ole? Või oled veel ikka poisike, et taoliste titetempudega kiitled?
Kaalutletud27. aprill 2017, 12:45
ja oskuslik sõit üle kaarsilla pole titetemp. " Titetemp on nn. kaalutletud otsasõit " ratturile.
Krat pärnust 27. aprill 2017, 13:25
Sinu tite jutt ajab oksele
Mine27. aprill 2017, 14:57
Kristjan27. aprill 2017, 11:24
Lisaks polnud tsiklimehel mingit turvavarustust. Tagurpidi nokamütsi just kiivriks ei nimeta.
Analüütik27. aprill 2017, 11:24
Negatiivne tulem: inimene surnud, politseinikust sai mõrvar, auto ja tsikkel nässus, lähedased šokis, lapsed ilma isata, abikaasa kaotus, 1 maksumaksja vähem.
Positiive tulem: politseid korraldust aktsepteeritakse teiste tsiklimeest poolt rohkem, võimalik, et sellega hoiti ära avarii.
Kui on mõtteid, lisage need siia. Mis see juhtum politseipoolne rammimine ühiskonnale pos/neg juurde andis?
Ei pretendeeri absoluutsele tõele aga huvitav oleks lugeda.
alc27. aprill 2017, 12:20
positiivne on see, et norm ühiskond sai rämpsust lahti. selliseid parandab ainult haud . piima jaan( 3 laipa), võrtsu äärne tohman(4 laipa),Haapsalu segane (4laipa) rohkem ei viitsi lugeda. kõik need tegelased korduvalt karistatud ja veel rohkem kordi oma sigadustega puhtalt pääsenud aga õppust ei võtnud midagi. seega väga positiivne, nii mõnigi süütu kannataja jääb olemata
Analüütik27. aprill 2017, 19:02
Nüüd oleks vaja veel defineerida, mis on normaalne ühiskond ning kes on rämps ning kellel ja mis kriteeriumite alusel on õigus otsustada, kes on rämps ja millal rammida? Või jätame selle madalapalgalise stressirohket tööd tegeva politseiametniku otsustada?
Näiteks, Indoneesias lastakse politsei poolt narkootikumide omaja kohapeal ilma kohtuta maha. Põhendus on sama mis meie poltsei poolt antud põhendus - seadusevastane tegu ja süüalune võib ohtu seada kellegi elu. On see norm ühiskond? Kas me peaksime sellist ühiskonda tahtma?
Absurd27. aprill 2017, 23:23
Aga nüüd kujutame ette olukorda: politsei ei saa ratturit kätte aga tehakse numbri, video, foto, tunnistajate kaasabil kindlaks, et vot see tüüp ületas kiirust ja ei peatunud. Kohus tuleb kokku ja otsustab: vend tuleb panna ratta selga ja politsei sõidab lisamõjutusvahendina tagant otsa?!
Johhaidii27. aprill 2017, 11:24
Lugedes kommentaare ei suuda mõista mis inimesed meil elavad ja millega mõtlevad. Üks kiirabitöötaja pani amfetamiini ja paljud on pahased, et politsei kutsuti talle ja oleks tulnud asi vaikselt ära klattida. Paljude arvates ei saagi kiirabis töötada ilma selliste stimulantideta ning amfi tarvitsmine on ok. Krt... valige teine töö, kui kaine peaga ei suuda seda teha! Sama on kihutajate õigustamisega.
keegi ei õigusta27. aprill 2017, 12:34
aga politseinikul pole õigust inimest(pätti) tappa või vigaseks sõita! Kohtunik on see, kes karistab!!!!
Mina 27. aprill 2017, 12:49
samuti ei saa aru millega inimesed mõtlevad. Oleks pidanud selle politsei poolse otsasõidu vaikselt ära klattima ja mitte kutsuma inimesi politsei asemel seaduse eirajat toetama. Krt... valige teine töö, kui kaine peaga ei suuda seda teha! Sama on politsei õigustamisega.
kle27. aprill 2017, 11:11
Jah, selle asemel, et peatuda, valis mootorrattur enda võimaliku surma ja seda ta ka siis sai. "Normaalne" mõtlemine ikka küll.
alc 27. aprill 2017, 11:09
hästi tehtud. tüüp sai selle mida tellis.
kolla27. aprill 2017, 10:58
Midagi on ikkagi selle Tallinnas toimunud tsikli rammimisega nihu,et nii kõrged ninad sõna võtavad ja siis veel vaja aastaid vana video välja otsida.
Premiere27. aprill 2017, 11:31
Video oluline osa on alles lõpus. Milleks seda eelnevat 6 minuti pikkust lõbusõitu ära ei lõigatud ...või ei osatud?
Vegas27. aprill 2017, 12:04
sa kerida ei oska või, tavaliselt selliseid videod ongi viimase minuti materjal.
Eelnev pikk sõit on tõenduseks et vähemalt nii kaua püuti rahumeelselt peatada
Teeline27. aprill 2017, 14:32
Mitu aastat vana on 04/19/17 tehtud video? Minu arusaamise järgi 7 päeva.
Käib PPA mainepuhastuskampaania27. aprill 2017, 14:32
ja selleks on rakendatud kõik jõud, kus siis kirjaoskajad kribavad kiitvaid "arvamusi", kes aga üksnes lugeda oskavad, nood siis "äramodereerivad".
Muidu aga üsna hea ajupesu õpikunäide, psühholoogias nimetati seda vist "allapoole võrdluseks".
Ja siis?27. aprill 2017, 10:54
Kihutaja tegi oma valiku ise! Oma viga et vastu hakkas politseile.
video27. aprill 2017, 11:25
ddf27. aprill 2017, 10:38
Sedasi kisuvad asjad kui võim ja seaduseandjad tolereerivad selliseid potentsiaalseid liiklusmõrvareid. Niisugune enesekeskne ja kõigile kirjutatud ja kirjutamata ühiselureeglitele sülitamine peaks tagama 15 a. vanglakaristuse ja seda ka siis kui midagi hullu ei juhtunud. Egomaniakid peaksid ühiskonnas olema OUT!
ants27. aprill 2017, 10:34
so?kas tahetakse meie tsiklilast õigustada selmet tüüp tuimalt``juhuslikult``ka maha lasta oleks täiesti ok olnud
Politsaeinik27. aprill 2017, 10:24
ei teinud kokkupõrget tahtlikult vaid " kaalutletult ".
murueit27. aprill 2017, 10:37
Just. Tegi väikse kõksu,rattur hakkas kuidagi lõngerdama hoo mahavõtmise asemel, käed justkui ei töötanud enam korralikult. Hoopis teine asi,kui kukkuda selge peaga kohe sadulast...Nüüd võiks kõigile selge olla---pole mõtet põgeneda,mootorratturid, viga on TEIS, mittealluvates!
Teeline27. aprill 2017, 14:34
Kui paremat kätt vaadata, siis tahtis gaasi juurde kruvida.
jah27. aprill 2017, 15:17
Lendas peaga posti. Oleks vabatahtlikult ise seisma jäänud oleks tsikkel korras ja mees terve.