on lihtne skeem. Eesk'tt anda see raha suures osas tagasi Saksamaale. Boonusena suured kogused radioktiivseid j''tmeid meile mahamatmiseks ja siit tagasi fosforiit , muldmetallid ja rauamaak. Nii lihtne se ongi.
Riigikogu ei tohiks sellele projektile rohelist tuld anda enne kui on kõik seotud lepingud avalikustatud.Milleks meile üldse riigikogu - seaduseandjat vaja on kui nad oma kõrgelttasustatud tööga hakkama ei saa? Nad peaks ikka tööandja st. elanikkonna huve kaitsma.
Siit kustutati kaks viidet linkidele! !. Eesrti hävitatud raudteevõrk. 2. Euroopa raudteevõrgustik kaasajal. Esimene näitas, kui tihe oli kunagi Eesti raudteevõrk ja teine näitas, et plaanitavale RB-le on juba kaks toimivat kaks paralleeltrassi ida pool, Tallinn- Tartu- Riia ja Helsinki- Peterburg- Warssavi. Läänes aga Stocholm- Malmösse või Oslo- Göteborg- Malmö- Hannover üle Taani väinade. Sama trassi kaudu saab ka Malmöst Sundsvalli, mis on Stockholmist 380 km põhja poole... Milleks kustutatakse tõene informatsioon?
Peale lennuliikluse on meil väga vaja raudteeliiklust euroopasse. Varsti maksustatakse lennuliiklus kõrge saasta maksuga ja raudteeliiklus oleks väga mõistlik alternatiiv. Pealegi tooks Rail Baltiku projekt tööd ja palka eesti inimestele. Ainult psüühiliselt haiged inimesed ja poolearulised ullikesed on selle projekti vastu,
miljardeid on vaja selleks, et kümned miljonid saaks kõrvalt vaikselt ära varastada. Kõik saaksid aru RB vajadusest, kui praegune raudtee ei suudaks veomahte ära teenendada. Seda ju pole. Sellest siis ka pseudo ehitamise põhjendused.
RAha on vaja lihtsalt vasakule panna.PUNKT.Finito.Theend. Kõik muu on lihtsalt mull.Saage aru,et kedagi ei huvita mingid reisijad või kaubaveod.SAVI!POOGEN! Meil siin vuntsidega härrad juba planeerivad mida selle rahaga kõike tegema hakkavad.Kallas kõige ees.
autor võiks googeldada, et näha, kuidas logistika käib. ka rekkas on 32 EUR alust ja mitteigaüks ei telli 32 alust korraga, siis sõidab kas osaliselt tühi rekka või ikkagi vahejaamast väiksem auto. Ka rongidel on väiksemad ühikud kui vagun, ntx 20 jalane konteiner, mis on 0,5 rekkat. rong ei hakka kunagi vedama poodi piima, kuid see veab kauged otsad, kus rekkajuht peab peatusi tegema ühe korraga logistikakeskusesse, mis sealt erineva kauba laiali jagab. Võimalik et juba Kaunas-Tallinn on rongi effekt olemas, kindlasti on see Saksast tuues-viies rongi kasuks- 1500 rekkat ööpäevas on täna.
Tühja see Jüri sulle vastab Keerutab oma rattajuttu sest teab et RB valmides ta nagunii enam riigi tüüri ei hoia Seni võib vabalt umbluud meile krae vahele kallata
Kui siis ainult läbi Tartu. Tartust on peagi saamas miljonilinnja meil sõidab juba 2 rekkat Lätti sealt. Kaubavooge nagu raba. Pelaegi ei lähe Tartu kaudu ehitades ehitusmaterjale üldse vaja ja jäävad loodusvarad puutumata. Kuna meil üks raudtee juba on, siis saaks korraldada ka võistlusi nende rongide vahel. Maailmas suht ainulaadne ja vaatajaid tuleks üle maaailma. Tartu Vaim elab!!!
Jüri, aja selg sirgeks ja lõhu see paganama railbaltiku absurdimull, kui see vähegi sinu võimuses on. Sul on suur vastutus Eesti rahva ees. Millegipärast tundub mulle, et süda on sul õiges kohas ja saad aru, et mängus on liiga palju Eesti jaoks.
Eesti keskmine rongisõidu pikkus oli 2016. aastal Statistikaameti andmetel u 45,6 km. Enne Tallinna poolt tallinlastele linna piires tasuta sõiduõiguse võimaldamist oli see lausa 51...53 km ringis. See tähendab pealinna ja suuremate maakonnakeskuste (Tartu, Viljandi, Rakvere, Pärnu) vaheliste sõitude suhteliselt suurt osakaalu., sest arvestatav hulk reisijaid tuleb elektrirongide arvelt ja selle liinid jäävad enamasti lühemaks kui 53 km (Aegviidu ots vast erandina välja arvatud). Aga Rail Balticu osas ei aita rahva vaikne nurisemine. Juutide rahapööritusprojekt lihtsalt surutakse läbi ilma rahva pahameelele tähelepanu pööramata.
Kuulge, aeg liigub edasi, maailm areneb ning moodne rongiliiklus peaks olema juba elemntaarne. Tahate ehitada veel suuremat maanteed? Kas neid tuhandeid rekkaid pole juba teedel piisavalt? Räägite, et Rail Baltic sõidab läbi inimeste maade ja on keskkonna kahjulik. Kas neljarealine maantee, mis sõidab suure mürina ja lärmiga inimeste kodudest mööda, nende tuhandete rekkate heitgaasid ei tee siis keskkonnale midagi? Siis on veel julgeolek. Saate aru inimesed, et korralik raudtee ühendaks meid teiste riikidega. Raudteega saab palju kiiremini ja tõhusamalt tuua tehnikat ja vägesid, mis toetaksid Eestit. Ilma selleta, me jäämegi ääre riigiks. Ma ei saa aru inimesed, mida te virisete. Aitab ükskord. Kunagi vingusid ka inimesed, kui maanteed ehitati, kuid nüüd ei kobise enam keegi. Mõelge tulevikule ja oma lastele. Ärge istuge ühes kohas kinni. Maailma areneb meie ümber tohtutu kiirusega ja meil on kas valik sellega kaasa minna või jäädagi siia istuma.
Sõja puhkemise korral on tähtis reageerimise kiirus. Kas sa tõesti arvad, et vaenlane ootab päevi siia RBt mööda saabuvat vastase sõjatehnikat ja vägesid? Sa pole vist mitte kunagi kuulnud lennukitest sh sõjaväe transpordi lennukitest. Pealegi on raudteed, lennujaamad, sadamad ja sillad sõjas üks pealmisi pommitamise sihtmärke. Kui aga peetakse kübersõda, siis pole midagi mööda raudteed vaja vedada.
Moodne rongiliiklus? Selline raudtee on tegelikult juba peaegu iganenud, aga kui ta ükskord valmis saab, on tegu juba tõelise uunikumiga. Ja kas sa ikka tead, et see fail baltica lõpeb Leedus ära?
Maanteed mööda ei sõida ainult rekkad. Käib buss ja sõiduauto, inimesed saavad sõiduteid pidi koduni. RB-l on Eestis ainult kaks peatust, Tallinn ja Pärnu. RB võib huvi pakkuda ainult nendele, kes Riiani tahab sõita. Kaugemale minnakse niikuinii lennukiga.
Räägid siin keskkonna kahjulikusest. Rail Balticu trassi alla jääb 850ha metsa. 1 ha metsa seob suvel ööpäevas umbes 300 kg süsinikdioksiidi ja eraldab 200 kg hapnikku. Ühe liitri diisli või bensiini põletamisel eraldub 2,7 kg dioksiide. Rekka kulutab tunnis 25 l diislit. 1ha metsa = 6 rekkat. 850ha metsa = 5100 rekka tekitatud saaste jääb RB pärast puhastamatta.
Rahune maha. Ei igatsegi seda monstrumit siia. Kauba veod aina kahanevad ja Tallinn-Tartu-Valga reisijatele täiesti toimib. Iga nädal pole Riiga ka enamusel asja.
Ega tegelikult ei vajagi kui olemasoleva renoveerime niiet see meie väikese riigi looduse jätaks lõhkumata, ei ehitaks tohutut muldkeha ega poolitaks maad. Aga nimetada võime seda kuidas tahame, kasvõi Rail Balticuks. Küsimus pole raudtees vaid selle teostuse viisis, mida kiputakse segamini ajama või vassitakse teadlikult ajakirjanike poolt (N.Niitra näiteks).
Alles see olemasolev renoveeriti. Nüüd peaks 20 aastat kestma küll ja püüdma tagasi teenida hiljutise renoveerimise kulusid. Edelasuuna ärastanud juudid las renoveerivad oma lõiku ise. Erastamisel ju oli ette nähtud nõuded investeeringuteks ja puha, lubati moodsaid rööbasbusse ja mida kõike veel. Reaalsuses aga näib, et riigi makstud dotatsioon läks puhtalt juutide ja teletolade reisidele ning muu toreda elustiili peale. Igatahes rahvast vedasid nad kuni lõpuni prügikonteinerite laadsetes vagunites ja raudtee hooldus seisnes peamiselt haruteede üles võtmises ja rööpaterase maha parseldamises. Tundub, et ainuüksi rööpaterase müügist teeniti rohkem, kui maksti raudtee erastamisel.
Oma rumalused Brunn jäta omale. BAM töötab täna ja homme suurepäraselt. Viimati avati 30 okt 2003 uus maailma suurim raudtee tunnel Severomuiski mis asub samuti olemasoleval trassil.
Kui nüüd vaadata Siberi mastaape, teedevõrgustiku ja kliimat, siis raudtee on seal üks ohutumaid reisimise ja kauba transpordi viise. Pealegi ehitati BAM silmas pidades sealseid tohutuid maavarasid ehk seal on mida ja keda vedada. Ja täna on BAM täiesti toimiv ning pole ta kuhugi kadunud.
KOMMENTAARID (64)