Lugejakiri

Kiri | Milleks ehitame Rail Balticut? (64)

LISA KOMMENTAAR

no22. mai 2017, 18:20
Eurobammi on vaja sõjaliseks otstarbeks-kõik muu mulin on suitsukate.
Rail Baltick19. mai 2017, 23:47
on lihtne skeem. Eesk'tt anda see raha suures osas tagasi Saksamaale. Boonusena suured kogused radioktiivseid j''tmeid meile mahamatmiseks ja siit tagasi fosforiit , muldmetallid ja rauamaak. Nii lihtne se ongi.
Tallinna hävituspataljon10. mai 2017, 00:53
Milleks ehitame Rail Balticut?
Selleks, et hävitada suur osa Eestist, eriti Kagu-Eesti!
eks9. mai 2017, 22:44
ta kilplaste lugude jätkuks saab tehtud!
tööandja9. mai 2017, 19:23
Riigikogu ei tohiks sellele projektile rohelist tuld anda enne kui on kõik seotud lepingud avalikustatud.Milleks meile üldse riigikogu - seaduseandjat vaja on kui nad oma kõrgelttasustatud tööga hakkama ei saa? Nad peaks ikka tööandja st. elanikkonna huve kaitsma.
Milleks kustutati?9. mai 2017, 18:18
Siit kustutati kaks viidet linkidele!
!. Eesrti hävitatud raudteevõrk.
2. Euroopa raudteevõrgustik kaasajal.
Esimene näitas, kui tihe oli kunagi Eesti raudteevõrk ja teine näitas, et plaanitavale RB-le on juba kaks toimivat kaks paralleeltrassi ida pool, Tallinn- Tartu- Riia ja Helsinki- Peterburg- Warssavi. Läänes aga Stocholm- Malmösse või Oslo- Göteborg- Malmö- Hannover üle Taani väinade. Sama trassi kaudu saab ka Malmöst Sundsvalli, mis on Stockholmist 380 km põhja poole...
Milleks kustutatakse tõene informatsioon?
Maakera on ja lapik9. mai 2017, 18:04
RB-d on vaja sõitmaks taldrikus ringi.
kõõga9. mai 2017, 17:34
Peale lennuliikluse on meil väga vaja raudteeliiklust euroopasse. Varsti maksustatakse lennuliiklus kõrge saasta maksuga ja raudteeliiklus oleks väga mõistlik alternatiiv. Pealegi tooks Rail Baltiku
projekt tööd ja palka eesti inimestele. Ainult psüühiliselt haiged inimesed ja poolearulised ullikesed on selle projekti vastu,
kõõga9. mai 2017, 17:35
Ainult poolearuga ullike peab Rail Balticut laristamiseks.
Tahate otse teada?9. mai 2017, 13:15
RB ei ole mitte äriprojekt. RB on rahapesu objekt.
oh ei9. mai 2017, 11:50
miljardeid on vaja selleks, et kümned miljonid saaks kõrvalt vaikselt ära varastada. Kõik saaksid aru RB vajadusest, kui praegune raudtee ei suudaks veomahte ära teenendada. Seda ju pole. Sellest siis ka pseudo ehitamise põhjendused.
lugeja9. mai 2017, 11:45
Need hädaldajad,kes sellest RB-st midagi ei jaga,võiksid enne arstlikust komisjonist läbi käia!
P3t59. mai 2017, 11:21
RAha on vaja lihtsalt vasakule panna.PUNKT.Finito.Theend.
Kõik muu on lihtsalt mull.Saage aru,et kedagi ei huvita mingid reisijad või kaubaveod.SAVI!POOGEN!
Meil siin vuntsidega härrad juba planeerivad mida selle rahaga kõike tegema hakkavad.Kallas kõige ees.
arvan9. mai 2017, 10:06
las ehitavad kui on raha ja saab tööd,saja aasta pärast pidi inimkond niikuinii surema.
laialivedu9. mai 2017, 10:00
autor võiks googeldada, et näha, kuidas logistika käib. ka rekkas on 32 EUR alust ja mitteigaüks ei telli 32 alust korraga, siis sõidab kas osaliselt tühi rekka või ikkagi vahejaamast väiksem auto. Ka rongidel on väiksemad ühikud kui vagun, ntx 20 jalane konteiner, mis on 0,5 rekkat. rong ei hakka kunagi vedama poodi piima, kuid see veab kauged otsad, kus rekkajuht peab peatusi tegema ühe korraga logistikakeskusesse, mis sealt erineva kauba laiali jagab. Võimalik et juba Kaunas-Tallinn on rongi effekt olemas, kindlasti on see Saksast tuues-viies rongi kasuks- 1500 rekkat ööpäevas on täna.
PN9. mai 2017, 15:08
Kui suur kaubanduspartner Saksamaa on, et selline investeering logistikasse ära tasub?
erik9. mai 2017, 09:41
Vastus: on inimesed; kes mõtlevad minevikus; kes elavad ja mõtlevad oleviku; kes mõtlevad ja kujutlevad tulevikku.
Kui meil raudteed poleks?9. mai 2017, 06:22
No, kuidas me siis raudtee ülekäikudest üle hakkame käima? Miks RB promojad seda põhjust veel leiutanud pole? Muidu kõik arutud põhjused ju olemas.
Kommunist olla on uhke ja hää9. mai 2017, 00:42
Sidrunid on põhjus ja neid on palju. Viletsal maanteel hukkujad ei ole oluline kommunistlikule riigile. Läänes on riigid kiirteede võrguga kaetud.
Lumememm8. mai 2017, 23:33
Vastus on Euroopa tuumajäätmed. Nii lihtne ongi.
/Euroopa seisab silmitsi 253 miljardilise arvega tuumajäätmete käitluse eest/
https://www.theguardian.com/environment/2016/apr/04/europe-faces-253bn-nuclear-waste-bill
Mis see 5 miljardit Rail Balticu eest siis on?
Ja keegi saab sealjuures veel oma taskukesed raske rahaga täita.
8. mai 2017, 23:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
PÄRNUST8. mai 2017, 23:45
PÄRNAKAD soovivad ja toetavad kahe käega Rail Balticut! Vaat NII on lood, kadetsevad tartlased!
RIX9. mai 2017, 05:50
Mina küll ei poolda.Ei ole vaja kõigi PÄRNAKATE nimel sõna võtta.
Lumememm9. mai 2017, 23:18
Naljanina, kuhu Sa sellega sõitma hakkad?
Poola on öelnud, et Masuuria järvede kaitsealast läheb edaspidi läbi vaid vana aeglane raudtee
(See on see punane ala)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4e/Pojezierze_Mazurskie.png/250px-Pojezierze_...
Masuuria on Poola "Imedemaa" (Wonderland)
Kui Sa soovid mingil põhjusel sõita Leedu- Poola piiriäärsesse võssa ja sinna ka jääda
siis selleks on kiirem ja odavam lahendus minna sinna autoga :)
Annan ka hästi laheda kämping "Viktorija" koordinaadid.
http://www.campingnavigator.com/image-data/277783/viktorija-uitzicht-op-meer-vanaf-de-camping.jpg
ära valeta10. mai 2017, 20:03
Olen ka Pärnust ja võin öelda, et neid kahe käega toetajaid on ikka väga vähe
krat pärnust12. mai 2017, 13:57
Mõtetu8. mai 2017, 22:05
ja sisutühi kiri, meenutab kirja pandud lapselalinat.
reede8. mai 2017, 20:55
Tühja see Jüri sulle vastab Keerutab oma rattajuttu sest teab et RB valmides ta nagunii enam riigi tüüri ei hoia Seni võib vabalt umbluud meile krae vahele kallata
lugeja8. mai 2017, 21:50
Nendele, kes ei saa aru MILLEKS raudtee on ütlen, et ta on jalgrattaga sõitmiseks! Arusaadav?
Kodumaa ja au8. mai 2017, 20:22
7000 kohalikku töl li ootavad suud ammuli oma raha - kuidas mitte keegi kasu ei saa.
Raha nimel ollakse oma del valmis kõrid läbi när ima.
AITAB juba!8. mai 2017, 21:52
AITAB juba Rail Balticu vastasest mölast! See on sama kui vastu tuult pissimine....
bhhh8. mai 2017, 23:19
No näed, ühel 7000-st hakkasid käed värisema ainult mõtte peale, et äkki jäävadki tal seeklid saamata.
Kodumaa ja au9. mai 2017, 00:30
Aga ülejäänud 6999 on vait nagu kuldid rukkis - ei tea kas pampers lir tsub?
olku8. mai 2017, 19:10
tooge esmalt relsid kohale ja siis kui neid vaja on ammu vanarauaks viidud
railbaltic8. mai 2017, 19:08
Mees nühib naist ja pauk ei lähe lahti...
naine küsib..
Miks sa seda teed?.
....
ei ehita rail balticat!8. mai 2017, 19:06
Kui siis ainult läbi Tartu. Tartust on peagi saamas miljonilinnja meil sõidab juba 2 rekkat Lätti sealt. Kaubavooge nagu raba. Pelaegi ei lähe Tartu kaudu ehitades ehitusmaterjale üldse vaja ja jäävad loodusvarad puutumata. Kuna meil üks raudtee juba on, siis saaks korraldada ka võistlusi nende rongide vahel. Maailmas suht ainulaadne ja vaatajaid tuleks üle maaailma. Tartu Vaim elab!!!
pärnakad, 19:06-le8. mai 2017, 21:55
Ei lähe ta kunagi läbi Tartu! Rail Baltic läheb läbi PÄRNU - kiunugu ja ruiaku tarlased palju tahavad! Pärnakad TOETAVAD Rail Balticut!
loodan9. mai 2017, 14:56
et otsustajatele tuleb mõistus ikka õigel ajal pähe. Aga kui suured rahad laekuvad kellegi kontole, siis on muidugi vähe lootust.
8. mai 2017, 18:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
valijad8. mai 2017, 21:57
Tahame tagasi UUT, Reformierakonna, valitsust!
Tobe Putšek8. mai 2017, 18:48
Jüri, aja selg sirgeks ja lõhu see paganama railbaltiku absurdimull, kui see vähegi sinu võimuses on. Sul on suur vastutus Eesti rahva ees. Millegipärast tundub mulle, et süda on sul õiges kohas ja saad aru, et mängus on liiga palju Eesti jaoks.
Jüri9. mai 2017, 06:18
Mis asi see süda veel on?
Kuuuurija8. mai 2017, 18:34
Eesti keskmine rongisõidu pikkus oli 2016. aastal Statistikaameti andmetel u 45,6 km. Enne Tallinna poolt tallinlastele linna piires tasuta sõiduõiguse võimaldamist oli see lausa 51...53 km ringis. See tähendab pealinna ja suuremate maakonnakeskuste (Tartu, Viljandi, Rakvere, Pärnu) vaheliste sõitude suhteliselt suurt osakaalu., sest arvestatav hulk reisijaid tuleb elektrirongide arvelt ja selle liinid jäävad enamasti lühemaks kui 53 km (Aegviidu ots vast erandina välja arvatud).
Aga Rail Balticu osas ei aita rahva vaikne nurisemine. Juutide rahapööritusprojekt lihtsalt surutakse läbi ilma rahva pahameelele tähelepanu pööramata.
8. mai 2017, 18:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18:348. mai 2017, 21:58
Tartlastest Arulagedad kommijad!
aitab juba8. mai 2017, 18:33
Kuulge, aeg liigub edasi, maailm areneb ning moodne rongiliiklus peaks olema juba elemntaarne. Tahate ehitada veel suuremat maanteed? Kas neid tuhandeid rekkaid pole juba teedel piisavalt? Räägite, et Rail Baltic sõidab läbi inimeste maade ja on keskkonna kahjulik. Kas neljarealine maantee, mis sõidab suure mürina ja lärmiga inimeste kodudest mööda, nende tuhandete rekkate heitgaasid ei tee siis keskkonnale midagi?
Siis on veel julgeolek. Saate aru inimesed, et korralik raudtee ühendaks meid teiste riikidega. Raudteega saab palju kiiremini ja tõhusamalt tuua tehnikat ja vägesid, mis toetaksid Eestit. Ilma selleta, me jäämegi ääre riigiks.
Ma ei saa aru inimesed, mida te virisete. Aitab ükskord. Kunagi vingusid ka inimesed, kui maanteed ehitati, kuid nüüd ei kobise enam keegi. Mõelge tulevikule ja oma lastele. Ärge istuge ühes kohas kinni. Maailma areneb meie ümber tohtutu kiirusega ja meil on kas valik sellega kaasa minna või jäädagi siia istuma.
Sõja puhul esimene sihtmärk 8. mai 2017, 19:22
Rail baltika pihta paar monstrumraketti ja ei sõida seal keegi
lugeja, 19:228. mai 2017, 21:59
Need paar monstrumraketti lastakse Tallinn - Tartu raudtee pihta! TEHTUD!
Siis ei sõida seal keegi!
no tõesti aitab juba9. mai 2017, 09:15
Sõja puhkemise korral on tähtis reageerimise kiirus. Kas sa tõesti arvad, et vaenlane ootab päevi siia RBt mööda saabuvat vastase sõjatehnikat ja vägesid? Sa pole vist mitte kunagi kuulnud lennukitest sh sõjaväe transpordi lennukitest. Pealegi on raudteed, lennujaamad, sadamad ja sillad sõjas üks pealmisi pommitamise sihtmärke. Kui aga peetakse kübersõda, siis pole midagi mööda raudteed vaja vedada.
Lumememm9. mai 2017, 23:55
Jah,
sõja puhul tuleb
Kaliningradist
Leningradist
Pihkvast
põraki-põraki.
Siis Gotlandilt ja Läänemerelt.
(Juhul kui Venemaa peaks ründama Balti riike, siis tõenäoliselt algab see Rootsist)
http://maailm.postimees.ee/3831197/raport-venemaa-runnak-baltikumile-algaks-ilmselt-gotlandi-votmise...
Ja ongi kõik...
NATOD ja kes siin kõik on, nuuskavad sel ajal alles nina...
piilupart8. mai 2017, 19:32
Moodne rongiliiklus? Selline raudtee on tegelikult juba peaegu iganenud, aga kui ta ükskord valmis saab, on tegu juba tõelise uunikumiga. Ja kas sa ikka tead, et see fail baltica lõpeb Leedus ära?
Ei aita!8. mai 2017, 19:36
Maanteed mööda ei sõida ainult rekkad. Käib buss ja sõiduauto, inimesed saavad sõiduteid pidi koduni. RB-l on Eestis ainult kaks peatust, Tallinn ja Pärnu. RB võib huvi pakkuda ainult nendele, kes Riiani tahab sõita. Kaugemale minnakse niikuinii lennukiga.
Vai Raiska8. mai 2017, 20:46
Räägid siin keskkonna kahjulikusest. Rail Balticu trassi alla jääb 850ha metsa. 1 ha metsa seob suvel ööpäevas umbes 300 kg süsinikdioksiidi ja eraldab 200 kg hapnikku. Ühe liitri diisli või bensiini põletamisel eraldub 2,7 kg dioksiide. Rekka kulutab tunnis 25 l diislit. 1ha metsa = 6 rekkat. 850ha metsa = 5100 rekka tekitatud saaste jääb RB pärast puhastamatta.
eestlased8. mai 2017, 22:02
Võtke ohtralt TABLETTE Rail Balticu kallal vingujad ja kadetsejad. Tartlased pühkige suud puhtaks - Rail Baltic ei tule sinna MITTE KUNAGI!
Tartlane9. mai 2017, 09:24
Rahune maha. Ei igatsegi seda monstrumit siia. Kauba veod aina kahanevad ja Tallinn-Tartu-Valga reisijatele täiesti toimib. Iga nädal pole Riiga ka enamusel asja.
Heitgaasidest8. mai 2017, 21:51
Alates EURO 5-st, mis on varsti pea kõikidel raskeveokitel kohustuslik, väljub tihti summutist puhtam õhk, kui õhuvõtust siseneb.
see, et8. mai 2017, 23:28
Raudtee oli innovatiivsuse tipp kusagil 150 aastat tagasi.
to aitab juba9. mai 2017, 05:55
Püha müristus,kuidas sa millestki aru ei saa.Uskumatu rumalus.Jätka samas vaimus.
moodne rongiliiklus kaob9. mai 2017, 14:57
vaikselt kogu maailmast.
PN9. mai 2017, 15:16
Just nimelt - maailm areneb ja RB on juba praegu ajast maha jäänud.
maakas8. mai 2017, 18:31
Ega tegelikult ei vajagi kui olemasoleva renoveerime niiet see meie väikese riigi looduse jätaks lõhkumata, ei ehitaks tohutut muldkeha ega poolitaks maad. Aga nimetada võime seda kuidas tahame, kasvõi Rail Balticuks. Küsimus pole raudtees vaid selle teostuse viisis, mida kiputakse segamini ajama või vassitakse teadlikult ajakirjanike poolt (N.Niitra näiteks).
Kuuuurija8. mai 2017, 18:42
Alles see olemasolev renoveeriti. Nüüd peaks 20 aastat kestma küll ja püüdma tagasi teenida hiljutise renoveerimise kulusid. Edelasuuna ärastanud juudid las renoveerivad oma lõiku ise. Erastamisel ju oli ette nähtud nõuded investeeringuteks ja puha, lubati moodsaid rööbasbusse ja mida kõike veel. Reaalsuses aga näib, et riigi makstud dotatsioon läks puhtalt juutide ja teletolade reisidele ning muu toreda elustiili peale. Igatahes rahvast vedasid nad kuni lõpuni prügikonteinerite laadsetes vagunites ja raudtee hooldus seisnes peamiselt haruteede üles võtmises ja rööpaterase maha parseldamises. Tundub, et ainuüksi rööpaterase müügist teeniti rohkem, kui maksti raudtee erastamisel.
Brunn8. mai 2017, 18:28
Venemaa ehitas ka BAM-i raudteed kuid tänaseni pole sellest midagi järel. Kelts sulas ja raudtee vajus sohu.
...8. mai 2017, 22:04
Oma rumalused Brunn jäta omale. BAM töötab täna ja homme suurepäraselt. Viimati avati 30 okt 2003 uus maailma suurim raudtee tunnel Severomuiski mis asub samuti olemasoleval trassil.
vaata Brunn9. mai 2017, 10:14
Kui nüüd vaadata Siberi mastaape, teedevõrgustiku ja kliimat, siis raudtee on seal üks ohutumaid reisimise ja kauba transpordi viise. Pealegi ehitati BAM silmas pidades sealseid tohutuid maavarasid ehk seal on mida ja keda vedada. Ja täna on BAM täiesti toimiv ning pole ta kuhugi kadunud.
ants8. mai 2017, 18:28
lihtsalt raha ON VAJA ära kulutada...see ongi vastus...mölakad lihtsalt tahavad oma RBga rahva arvamusest üle sõita,lihtne...