Ma ei saa hästi aru, mis rolli täpselt omab Riigikogu RB suhtes. Kas tavapärane templiroll, või langeb igale rahvateenrile vastavalt tema valikule ka sellest tulenev suur vastutus. Mulle tundub RK siiski olevat lepingu sõlmimisel valitsuse käendajana, seega nad võtavad automaatselt kohustuse finantsilisest kaasvastutusest oma valiku järgi. Nagu meie riigis tavaks. See võiks olla marginaalne, 2% per kärss kogumaksumusest. Isiklik rahaline vastutus ei lase nii lobedalt ja vastutustundetult hääletada, motiveerides asjamehi rohkem süvitsi ja igakülgselt analüüsima raudteega seonduvaid ehituslikke ja ekspluatatsiooni probleeme. Kõne all on väga suured rahad. Loogiline, et keegi peab ju vastutama, kuna rahvast ei kaasata, langeb see nendele valitsuse ja RK liikmetele, kes on otsustamise juhtfiguurid. Persoone ei tohi 75 aastaks argpükslikult salastada, väidetavalt on meil siiski õigusriik. Poliitiline vastutus ei ole mingi argument, vaid fiktsioon.
Ei päästa siin ükski päästeplaan. Kui teatud kildkond RB fanaatikuid on raha maitse suhu saanud, siis suruvad nad selle ilmselgelt mõttetu ja Eestile kahjuliku projekti läbi niikuinii!
Rail Baltic ise ongi meie helge homse päästeplaan. Reformierakond on meie 5 sekka jõudmiseks nii palju teinud. Nüüd võttis ohjad üle Keskerakond ja nende eestvedamisel jõuamegi 5 viimast, 5 viimast !
Kes on selle, puhtalt kuluprojekti (kasumit loodab vaidpreguses ajas vaid l...) taustaks. Need napakad 5-sekka saamised on muidugi Andruse teema, tema kontol on mitmeid utoopilisi heietusi, eks see oligi tema "tagasihoidlik" panus kaasajas. RB trassi A-variant on kindlast mitmetele tulutoov, aga edasi - hurraa ja siis vaadaku rahvas ise edasi!? Hea maletaja arvestab mitu tegevust ette, ka selle, et millised on halvimad tulemused. Kirutakse Savisaart, aga temagi on ehk(?) kurb, sest juunior on...
KOMMENTAARID (9)