Sebastien Ogier karjäär M-Sportis võib piirduda ühe hooajaga.Foto: AFP / Scanpix
WRC
15. juuni 2017, 17:51

Kui Ford oma õlga M-Sportile alla ei pane, siis läheb Sebastien Ogier parematele jahimaadele

Praegu Lõuna-Eestis M-Sporti testidel viibiv neljakordne autoralli maailmameister Sebastien Ogier lausus, et jääb meeskonda ka järgmiseks hooajaks, kui Fordi tehas paneb taas oma õla alla. Vastasel juhul algavad läbirääkimised konkurentidega.

"Mõtlen juba praegu järgmisele hooajale ja pole mingi saladus, et tahan jätkata heades tingimustes," lausus prantslane väljaandele Autosport.

"Ma ei väida, et praegu pole tingimused head, aga tean, et pikas perspektiivis pole M-Sportil tehase toeta ressurssi, et tehasetiimidega sammu pidada. Samas mulle meeldib stabiilsus ja oleks äärmiselt vahva, kui Ford viimaks nõustuks meid toetama. Kui Ford oma õla alla paneb, siis jään arvatavasti M-Sporti.

See oleks minu esimene valik, aga mõistagi olen alustanud tööd ka teistel suundadel. Ma ei saa oktoobri või novembrini oodata nagu mullu."

Tiim boss Malcolm Wilson tunnistas samale väljaandele, et Ogier' meeskonnas hoidmine pole ilma lisarahata ilmselt võimalik. "Eesmärk on hoida samad mehed (ehk siis lisaks Ogier'le Ott Tänak - M.T.) autos ka järgmisel aastal," sõnas Wilson.

"Saan aru, kust Sebastien tuleb (Volkswagenist - M.T.) ja seega töötame väga tõsiselt selle nimel, et suudaksime teda endal hoida. Selleks on kaks võimalust: me kas leiame endale suursponsori või selleks saab Ford. Kummagi variandita pole meil lihtsalt võimalik teda enda tiimis hoida. 

Fordi esindaja Dave Pericak lausus Autospordile järgmist: "Inimesed ei mõista, kui palju Ford juba M-Sporti toetab. Nad on olnud meie partneriks pikka aega, aitasime neil uut autot arendada ja aitame neid ka tehniliselt. Finantsolukorda me ei aruta.

Nautigem seda, mida praegu teeme. Arvame, et meil on selleks hooajaks plaan olemas: võita meistritiitel!"

Kui sõidetud on seitse rallit 13st, juhib M-Sport Ogier' näol individuaalset arvestust ning esimesed ollakse ka meeskondade võrdluses (40 punktiga Hyundai ees).