Lapsed

Ühekuust poissi tabas raske ja harvaesinev tõbi

Ahastuses ema: "Kui mu poeg Inglismaal ravi ei saa, sureb ta enne aastaseks saamist." (125)

LISA KOMMENTAAR

HEA UUDIS: pisikese Arseni raviks vajalik summa sai kokku vähem kui ööpäevaga!26. juuni 2017, 00:46
VÕTKE SEE ARTIKKEL MAHA OMETI!
22.06.2017
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/hea-uudis-pisikese-arseni-raviks-vajalik-summa-sai-kokku...
"Arseni lennutamiseks Inglismaale tasus ettemaksu Tartu ülikooli kliinikumi lastefond, kuid eilse summaga oli tarvilikust summast puudu veel üle 20 000 euro. Täna teatas lastefondi kommunikatsioonijuht Merili Kärner, et Arseni transpordi ja tema ema kuue kuu elamiskulude jaoks vajalik summa on koos."
'
'
RLK25. juuni 2017, 11:53
Minu meelest peaks riik/Haigekassa looma süsteemi harvaesinevate haiguste ravimiseks. Seda läbi koostöö arendamise üle Euroopa ja selle rahastamiseks ning raviotsuse teeks arstlik konsiilium. Ravida või ei osused võiks tulla rahvusvahelise konsiiliumi soovitustele tuginedes, mitte vaid pidevalt rahapuudusele viidates.
ei aita23. juuni 2017, 15:40
kahju muidugi, aga23. juuni 2017, 09:33
väga rasked haiged vanemad ei peaks lapsi tegema.
Lea23. juuni 2017, 07:12
Huvitav võrdlus raha ja lapsehoolduspuhkuse vahel. Täiesti mõttetu põhjusena, sest seetõttu ei ole ühegi naise sissetuleks väiksem. Makstakse ju töötasuga võrdselt,
22. juuni 2017, 23:03
mina küll raha mõttetuste peale ei raiska.
Raptor Alfa22. juuni 2017, 20:44
22. juuni 2017, 16:50
Aga miks siis Arsen nimeks,nagu venelase vöi tsetseeni nimi,ja emal oli ka vene nimi...ainult isa eestlusest ei aita. Aga jah,last peab aitama muidugi,söltumata rahvusest.
Tarts22. juuni 2017, 12:44
Mina aitasin ja nii on. Vahet ei ole mis rahvus.
Tegemist22. juuni 2017, 14:44
on läbi ja lõhki eestikeelse ja -meelse perega. Pereisa Marek jäi varakult emata...
Leenu22. juuni 2017, 08:00
Igale ühele on antud oma saatus ja kōiki pole kahjuks vōimalik sellest päästa. Imesid on, kuid vähe. Kui inimene on määratud surema, siis selle vastu astuda on peaaegu vōimatu. Ei tundu optimistina aga vahel on parim variant lasta minna.
23. juuni 2017, 00:59
No hakka ka parem minema, helgemaid hetki ju ilmselt ei tule
Leenu22. juuni 2017, 08:00
Igale ühele on antud oma saatus ja kōiki pole kahjuks vōimalik sellest päästa. Imesid on, kuid vähe. Kui inimene on määratud surema, siis selle vastu astuda on peaaegu vōimatu. Ei tundu optimistina aga vahel on parim variant lasta minna.
Death22. juuni 2017, 16:32
Leenu mine sure ära parem.
Urmas22. juuni 2017, 22:13
Kas Leenu on surematu nagu Lenin? Leenu, ära muretse, sured ka sina ükskord!
H22. juuni 2017, 01:12
Hiljuti oli ühes briti lehes pealkiri: "Cancer treatment better in former Sovjet Union country Estonia than in UK". Et kui juba Eesti on parem tuleb liigutama hakata:)
###21. juuni 2017, 19:28
Inglismaale? Meil siin provintsis tuleb pool aastat oodata, et kohalikku polikliinikusse eriarsti juurde pääseda. Ja Tartu või Tallinnasse targemate tohtrite juurde jõudmine on veelgi raskem, Väljamaast ei julge üldse unistadagi.
23. juuni 2017, 01:29
Millest vältimatut abi sis vajad? Kusagilt sügeleb?
tulevikus21. juuni 2017, 19:17
Ennustatakse et 2028 aastal on inimeste populatsioon kasvanud 14 miljardi kanti!
noh22. juuni 2017, 20:40
Suurem osa sellest 14 miljardist on pärdikud ja islamistid
noh22. juuni 2017, 20:42
Suurem osa sellest tulevasest 14 miljardist on pärdikud ja moslemid
Väga kahju, aga21. juuni 2017, 18:54
mida rohkem inimkond eemaldub loodusest, igasuguse kraamiga endalt baktereid maha küürib, toitub segasest keemiast, seda rohkem immuunpuudulikkuses vaevlema hakkab. Kurb aga inimene on oma mugavuse ori.
kai21. juuni 2017, 18:42
Abikaasa oli keemiaravil ja otsustati saada laps???
ja22. juuni 2017, 14:09
see veel neljas laps...
Ema21. juuni 2017, 17:55
Minu lapsele ka elulootust Eestis ei antud. Tehti plaane maailma saatmiseks... uuringuteks/opiks. Lollid arstid ütleks vaid.
Kolisime Eestist ära ja laps sai kohe opile "kohalikus lastehaiglas" ja tänaseks juba kuuene. Tõsi uuringud käivad ja oppe veel ees. Kuid Eesti diagnoosid olid metsa...
jama21. juuni 2017, 17:13
raudselt vaktsineerimistüsistus
mis21. juuni 2017, 17:09
on meil selle koigega pistmist! poordugu vene riigi poole.
Tegemist 22. juuni 2017, 14:39
on Eesti perega, pereisa Marek ja ta abikaasa on eestikeelsed ja eesti kodakondsed.
EV Kodanik21. juuni 2017, 17:06
PPA kallal närimine on siin kohatu. Mõtleks ametilennuk peab Natalja familija eralende tegema.
see on 21. juuni 2017, 16:21
ohtulehe teema kuna ohtuleht on sputniku filiaal.
amira21. juuni 2017, 16:21
miksei võks ehitada haigla koos uurimis kompleksiga kuskile eestise.selliste summade eest ,mis maksame välismaale ,ehk oleks saanud ehitada 1 kui mitte 3või 4 kompleksi.ma mõtlen väga eriliste haiguste oma.erilisi on juba ka täis kasvanute seas ja sündinute seas.
21. juuni 2017, 17:10
m22. juuni 2017, 13:30
Arstid ravivad, mitte kompleks.
Ohteid21. juuni 2017, 16:20
Uskumatu õelus tuleb ikka eestlastest välja. Niikaua kui endal pole sellist olukorda, on teil lihtne öelda halb välja. Muidu eksisteerib karmavõlg, isegi siis kui te seda ei usu...
Maie21. juuni 2017, 16:00
Kallis õhtuleht! Sooviks ka edaspidi Arseni kohta teateid kuidas tal läheb ja kuidas ema hakkama saab Hing jääb valutama..
Hale21. juuni 2017, 15:54
Hale hakkab teist õelusekottidest.
Aidake peret või ärge kommige mõtetusi.
kuup21. juuni 2017, 15:40
Miks peaks eesti riik ja rahvas venelaste reise kinni maksma? Ja MIKS paljunevad sellised, kellel perel pole laste elementaarseteks kulutustekski võimalusi. Ahjah, riiklik paljunemiskampaania kingib sellistele ju mitu sotti puhtalt kätte. Ja nii iga kuu. Vanemahüvitis minimaalselt 380€ kätte, lisaks lastetoetus nelja lapselisel perel 600€. Kokku 980€ isa saab veel omad rahad juurde
Merili21. juuni 2017, 15:56
Aga miks mitte aidata. Vahet seal rahvusel on. Laps on laps. Ja elada tedmisega et laps võib surra. Jube. Ja toetused ja rahad, neil ju veel lapsi kes tahavad ka süüa ja "elementaarseid" asju. Seda enam et üks vanematest haige ja teine äsja sünnitanud ja hinge muserdatud. Otseloomulikult kulud ja kulutused on suured.
Tegemist22. juuni 2017, 14:36
on läbi ja lõhki eestikeelse perega, pereisa on Marek.
Urmas to: kuup22. juuni 2017, 22:08
Miks sa arvad, et erakorraline meditsiiniabi on elementaarne kuluartikkel ja raha selleks peab kogu aeg olema puhvetkapis, nonii igaks juhuks? Kas sinul on see elementaarne 25 000€ kohe võtta kui kohe vaja läheks?
23. juuni 2017, 01:03
Keerulised teemad ei ole Sinusuguse jacks!
mm21. juuni 2017, 15:29
kui ma kohe pudelikest iiri viskit ei saa,suren pohmelli
sampanjapidu21. juuni 2017, 15:12
oli seeeest kuskil vägev,kohe rekordarv pudeleid avati,nagu irvitamine
karma21. juuni 2017, 15:04
Igal asjal on põhjus, ei maksa olla nii traagiline, tänaste poliitikute järgmist elu tahaks küll näha, see saab karm olema.
kle, karma21. juuni 2017, 15:32
ullikest lohutab, aga arukad inimesed soovivad nende karistusi näha ikka selles elu (teadaolevalt siis ainsas elus, muud muinasjutud järgmistest eludest võib vabalt omasse huumori-kategooriasse liigitada)
naine21. juuni 2017, 15:03
Soomest v6tan ka toidu kaasa,kui Eesti lähen,on odavam,alko ei huvita,uuest aastast Soomes uus alkoseadus,loll,kes eesti alko järgi s6idab,ka need maksavad
ulme21. juuni 2017, 15:20
Mis puutub siia Su Soome toit ja mis toit on Soomes odavam? Hakkab jälle see uusrikaste idiootsus peale. Ei ole Soomes odavam, niipalju võiks ikka arvutada. Kahju kui koolis matemaatika nõrk oli.
21. juuni 2017, 15:30
Istu siis ka seal soome meedia otsas, mida sa siit otsid?
eu22. juuni 2017, 15:45
Olen sama meelt, et kui olite kõvad soome elama minejad, siis minge jäädavalt ja parem, kui eesti teaberuumis enam ei kelgi sellega.
Nendel, kes nimelt keksivad parema elujärjega võõral maal on isiklikult ülimalt madal enesehinnang. Kuidas seda tõsta? Võimalus on kekutada 1000.-euri kõrgema sissetulekuga võrreldes Eestiga.
Aga mis on 100.- euri võrreldes sellega, et oled võõras võõral maal ja selleks ka jääd?
to naine21. juuni 2017, 15:35
vahi, kui kõva tegija :D mis tööd sinusugusele orjale Soomes saada on, koristaja, eks? näha on, et kooliharidusele ei ole sa viitsinud aega raisata, raamatute lugemisele samuti, miks muidu kirjutad tühikuteta? ja kujuta nüüd ette, et mina elan Eestis, toitu ei pea kuskilt tooma, lähen poodi, hinda ei vaata ja ostan, mis süda ihaldab. aga sina kekka edasi oma "võtan soomest toidu kaasa"-lobaga.
15:35-le21. juuni 2017, 17:22
Aga miks sina valesti kirjutad- alustad lauseid väikese tähega? Kannad ennastunustavalt palki silmas?
hinna mittevaatajalle21. juuni 2017, 21:49
Mõtle nüüd ikka selle peaga, mis asub su nõmeda kere otsas , siis saad ehk aru (kui saad), kes tegelikult k e k k a b.
Marge21. juuni 2017, 14:53
"sellest aastast tasutakse siiski erakorraliste tellimuslendude eest juhul, kui tegemist on vältimatu abiga ja patsiendi terviseseisundist tulenevalt pole teiste transpordivahendite (nt kommertslennud) kasutamine võimalik." Ei saa aru sel juhul, mis keelas haigekassal maksta reisi eest??? Arseni juhtum ju minu arust vastab kõikidele nendele tingimustele!
to marge21. juuni 2017, 15:36
mõtlesin just sama, on ju vältimatu abi, sureb ju muidu :(
mees21. juuni 2017, 14:48
millise valemiga maksab mingi lend nii palju ? Isegi kui on tegemist eralennukiga siis ei maksa se nii palju. Tegu on lihtsalt ahnusega mitte millegi muuga. Ja kulutused ei saa olla 1 isikule 900 kuus. Se newcastle piirkond ei ole kallis ning seal endale toa rentida saab umbes 300 eest ja toit on odavam kui Eestis.
No sug u lased ju21. juuni 2017, 15:20
tahavad k aa aa a olla kõrval, seepärast 900 kuu. Saab muidugi odavamalt aga ju siis tegu jälle sellise inimesega, kes "ei ole harjunud" tagasihoidlikes tingimustes elama, vaene inimene oleks praegu oma murega üksi ja hoiaks oma last veel selle aja mis lapsel jäänud... 25000 lennu eest - see on ikka väga müstika.
Lõhnab sinna õhujõudude sõjalennukite tunnihinna skaalasse kus pidevalt järelpõletid töös ja tõukavad masinat üle kahe helikiiruse edasi.
eestis ju eralennukeid küll21. juuni 2017, 15:37
kas keegi siis ei saa vaheltkasuta seda laenata selliseks sõiduks? taavile saadi küll ju?
Aga see oli ju ............. kes,21. juuni 2017, 22:00
tema lapsed ju pakatavad tervisest. Ei ole meil küll siin mingit hoolivust ega kaastunnet. Siin annab nende värviliste eest ju hoolida, kuigi need vist pole ka õieti teadlikud, mis on haigus.
23. juuni 2017, 01:09
Masendav lammas oled, edaspidi palun mōtle enne kui midagi öelda tahad.
V21. juuni 2017, 14:38
Väga õnnetu olikord, oma last sedasi näha, Tugevad ja vaprad peavad olema inimesed, Kurb on loodan, et pisike saab korda!
21. juuni 2017, 14:33
Täiesti ajuvaba. Kas see pidev kerjamine juba otsa ei saa?
Ei21. juuni 2017, 16:54
saa otsa. Meil on nii "humaanne" riik, et ei aita abivajajaid. Kahju perest ja lapsest.
/ 14:3321. juuni 2017, 22:08
Küll teeksid ise sama, kui sinu laps oleks haige ja vajaks abi. Või ei teeks? Ju siis sa suudaksid ise selle kõik kinni taguda.
23. juuni 2017, 01:50
Milleks need arutlused21. juuni 2017, 14:21
et miks nii ja miks naa, kel on võimalik annetame lapse jaoks ilma arutluseta, kes annetada ei saa pole ka siis vaja pikka arutlust.
bläää-bläää-bläääää21. juuni 2017, 15:22
jah, mis te ikka teiste rahakotti vahite, onju, selle loogika järgi. Minumeelest on igati põhjendatud, et inimesed tunnevad huvi - niisama pärsast kotis osta on ka nigu nigelavõitu
to milleks21. juuni 2017, 15:38
mis ütleja sina oled? kes tahab, see arutleb ja nii ongi, hoia mokk maas. kui ei sobi, ära loe.
21. juuni 2017, 14:17
halloo , Sõõrumaa , Mõis jt. ärimehed !Teie uue loodava erakonna imagole tuleb kõvasti kasuks kui aitaksite väikest last !
eieii21. juuni 2017, 15:40
see pole see kasu. sõõrukas annab ikka keskutele suuremad summad, sealt saab teist teed pidi tagasi kanditud, siit aga pole midagi tulemas. sellist asja ei saa ärimehed endale ju lubada :D
Lugeja5321. juuni 2017, 14:05
Kas ei ole ikka imelik.Poliitikud sõidavad riigi kulul eralennukiga suvitama,Vabariigi aastapäeva pingviini ballid maksavad juba miljoneid.Aga tegelikku abivajajat riik aidata ei saa.Ei ole raha,...Vaene rahvas küll annetab.
mitte21. juuni 2017, 15:41
imelik, vaid alatu ja mu meelest isegi kuritegelik. kus nüüd on pakosta võrdsete õigustega? ei kuskil, istub vait. mismoodi mingi haigus on makstav ja teine ei ole? kuidas on ebavõrdsed siis haiged? aga pakosta ei kõssagi. vaja on hoopis vaadata, et keegi mõnda homo lahti ei laseks, kui see tööd ei viitsi teha.
Urmas22. juuni 2017, 21:33
Täitsa nõus kommentaariga, et majoneesid makstakse kinni, aga laste jaoks raha ei ole. Võtke ära need summad, mis kuluvad ekspresidentide ülalpidamisele ja paigutage kusagile hoiule, kust oleks erakorralilisteks kulutusteks kohe võtta. Ekspresidendid saavad niigi head pensioni ja peaks omadega välja tulema, võrreldes tavapensionäridega.
ema21. juuni 2017, 14:04
Pidevalt kogutakse mingisugustesse fondidesse raha, samuti lastehaiglatele, kas siis tõesti meil ei ole võimalik teha luuüdi ülekannet. Olen kuulnud, et seda on juba ammu meil tehtud (Tartus). Kas ei oleks odavam olnud, kui arst, kes teab ja oskab seda teha, oleks siia tulnud. Kuidagi imelik tundub mulle (kui meedikule). Soomes tehakse ka selliseid operatsioone. Miks Soome arstide poole ei pöördutud. Meie arstiabi ju pidi väga tasemel olema, kerj...ati raha igasuguste aparaatide jaoks, aga ikka ei ole.
21. juuni 2017, 14:19
Kersnale ju tehti mingi siirdamine ja leiti ka doonor.
no aga21. juuni 2017, 15:42
see poiss pole kersna, tema naine ei ole riigikogus.
Sotsid 21. juuni 2017, 16:55
ninad kähku ette ja tõtake appi!
Sul õigus21. juuni 2017, 15:33
Tuttav inimene sai kümnekonna aasta eest ka tüvirakkude siirdamise Tartus. Kas Everaus vist on seal üks tubli tegija, raviarste kes nende protseduuride juures asjatundjaiks, M.Hein ja vist ka A.Kaare, tuttava raviarst oli Hein, tore ja asjalik proua, tuttav kiitis oma arsti ja see inimene olevat ka olekult tore, ikka mõttega asjajuures, mitte kuidagi poolikult. Tuttav oli tooaeg nooruk, sai päris ulatuslikku ravi ja käis veel hiljemgi aegajalt vereproove andmas. Siirdamisest rääkis ka ja oli siis mitu nädalat haiglas üksikpalatis.
tiia21. juuni 2017, 19:47
See on jälle teine haigus. Õppige enne meditsiini, siis võtke sõna.
mmm21. juuni 2017, 13:49
Nende fondidega seoses meenub juhtum, kus tehti mingi heategevus kontsert ja koguti sellega mitu miljonit, aga pärast kulude ja palkade maksmist sai lõpuks abivajaja vaid 5000.
http://gawker.com/lady-gagas-charity-donated-just-5-000-of-its-2-1-mil-1542463284
Aga nii on see alati21. juuni 2017, 14:23
Enamus jääb orgunnijate näppude kylge, sest omast taskust nad ju maksta ei taha, vaid kasutavad kogutud raha. Ylejääk läheb siis abivajajatele.
21. juuni 2017, 15:34
Laske oma rahast lahti!
Triin 21. juuni 2017, 13:31
Mul on kahju sellest poisist ma loodan et ta saab ravi
Siis tee kanne, kasvõi 1.-21. juuni 2017, 14:17
minu meelest on21. juuni 2017, 15:43
see riigi asi. mina kerjamises ei osale.
14:2121. juuni 2017, 20:54
Naljakas et siia on lausa 5 miinust taotud. :)
23. juuni 2017, 01:20
Sa oled ju loll aga sellepärast üksi veel ei sure.
21. juuni 2017, 14:21
Ma ei ole kunagi avalikult välja hüüdnud, kui olen annetuse teinud.
)22. juuni 2017, 16:07
aga Sa hüüad seda, et ei ole kunagi hüüdnud!
Nojah21. juuni 2017, 13:31
Eks peame kuidagi aitama, kes vähegi saavad. Jaaniõhtu grill ja viinad maitsevad ka paremini, kui oled kedagi aidata saanud.
keda?21. juuni 2017, 15:44
nende fondide loojaid, kes sealt raha endale kandivad? kindlasti tegid ka argo aderile annetuse :D
tiia21. juuni 2017, 13:30
Soovin ka poisile paranemist ja annetan raha. Samas on näha, et posi isa on raskelt haige. Sellest võib olla ka pojakese haigus.Loodame kõige paremat. Nagu ma aru saan on perekonnas 3 tervet last. Õnne ja edu perele!
pisipoisile parimat21. juuni 2017, 14:18
Aga tekkis ka küsimus, kas laps eostati ajal, kui isa sai kanget keemiaravi? :/
21. juuni 2017, 14:57
loogiline, on, et senne, kuna lapsel on suht hullud haigustunnused. ja kas kallis ravi tulemuslik ongi...
10 kuud tagasi seega21. juuni 2017, 15:44
Kas sa tead kuikaua lümfoom organismis areneb?
Kui märgitud, et raskekujuline siis tuttaval oli midagi sarnast - kaelale tekkis paistetus, see enam ei alanenud ja inimene läks mingi arsti juurde kes võttis moodustisest lõikusega proovi, midagi hullu ei leitud! Inimene oli jalgel, midagi ei kurtnud, lõpuks kui perearst asjast kuulis käsutas kohe inimese arstile, võeti vereproov ja saadeti Tartusse, vähem kui nädal hiljem helistas juba HOHÜ arst kes teatas aja mil saab inimese vastu võtta, see käis kähku, kohapeal tehti täiendavad proovid, ka luuüdi selgroost, arst ütles inimesele koha selle esimese helistamise käigus, et lümfoom - kusjuures see jäme kael oli inimesel küll minumäletamist mööda juppmaad üle poole aasta, vist isegi aasta, suvest järgmise suveni kuni sai ravile. Kusjuures seda ei oskaks eales kahtlustada ja need lümfisõlmed asuvad sisekudedes, ta võib sul seal olla pikka aega enne kui väliseid märke näitab. Muidugi hiljem inimene rääkis, et väsimus tal oli, higistamine ka, samas enesetunne kuidagi halb ei olevat olnud. Igaljuhul nagu ma aru sain oli see küllaltki raske tal, et sai omajagu tablette neelata, 6 ravikuuri vist oli ja sellekäigus ligi 3000 tabletti pidi sööma kui õigesti mäletan. Vat, täitsa võimalik, et inimene oli juba raskelt haige kui lapse sai või ka ravi ajal, need ravimid ise juba on üsna ohtlikud järglastele. Keemiaravi muidugi võib järglaste saamise üldse katkestada pöördumatult.
mis?21. juuni 2017, 13:02
mis plaaniline ravi, kui laps võib muidu iga hetk surra? ega see pole mõni breketite panek, mida võib plaani järgi teha! jube alatu ikka, igale mudanäole raha jätkub, aga oma riigi lastele mitte. kust peab selline pere, kus isagi on raskelt haige, sellise raha võtma? kas nemad on süüdi, et meie arstid ei oska?
omaette teema muidugi on, et kui isagi väga haige, kas peab nii palju lapsi peres olema. aga looddan, et pisipoiss saab ravi ja terveks.
no aga21. juuni 2017, 13:25
ravi ju kaetakse haigekassast.
to no aga21. juuni 2017, 15:46
no ei kaeta ju, kui pere ise megasummadega kohale ei lenda? said ikka aru, millest jutt käib?
to no aga21. juuni 2017, 15:47
sinu jutt on sama hea, kui et keegi ütleb sulle, et ma kingin sulle kuu taevast, kui ise alla tood :D
no aga,21. juuni 2017, 21:40
keegi ei pakkugi ju kuud, vaid hiigelkallis ravi. See on uskumatult kallis, ja siinjuures vinguda oleks patt. Kõik muu sinna juurde käiv on juba köki-möki, ja tõesti sõltub vaid sellest, kas inimesed annetavad, sest see "köki-möki" on tavainimese jaoks ülemõistuse kallis. Kõik tähtsam on ju juba aetud ja kokku lepitud. No pole seda lennuki raha, mis teha? Nõuame arstilt või õelt või kellelt? Haigekassa peaks kiirabide raha ära andma või? Sa näiteks helistad kiirabisse, et kiiret abi saada, sulle öeldakse, et sorri, me siin jätame 1000 väljakutset vahele, kuna ÜKS patsient pandi just lennukile??? Sa ju saad aru, et ei saa kõike emotsioonidega võtta. Nagunii eraldati ülemõistuse suur summa raviks, nüüd tuleb saada vaid sest pisku, mis tavakodanikule liiga suur üksinda seljatamiseks. Selleks ongi annetajad.
Indrek221. juuni 2017, 14:02
Tõesti okse - kõiksugu sisse veetud muda söödetakse ja soojendatakse aga oma inimeste jaoks kerjatakse häbematult raha.
Haigekassa tegelinskile21. juuni 2017, 14:53
No see on ju erakorraline transport ( ei andnud oodata, kuna lapse seisund on kriitiline ) ja on täidetud ka tingimus, et teised alternatiivsed transpordivõimalused pole antud juhul patsiendi seisundi raskusest tulenevalt sobilikud... Miks siis poisi transpordi eest ei tasuta ???
NO aga pole,21. juuni 2017, 15:59
siis pole. Ise maksad nii võimsaid makse, et iga haige erilennukiga sõita saaks. Mina küll nii palju ei maksa, seega tuleb arvestada, et erakorraliste haiguste või õnnetiste puhul peab annetajatelt abi paluma. Päris nii ikka pole, et ühe sõidutame lennukiga, aga tuhanded kopsupõletikud ravita jäävad, mis siis mõistagi tuhandete surmadega lõpevad. Kui pole siis pole, panevad sul sünnitusmajad-haiglad-polikliinikud kinni või kiirabi? Või mida sa täpsemalt soovitad! Annad euro maksuks, aga tahad vastu saada igale lennuki?
Mine USA-sse, seal tore, suredki kopsupõletikku, kui pappi pole. Palud veel peale ka, et palun ärge ravige, võlavanglasse ei taha.
Pole ma mingi tegelinski, aga saan aru küll, et arstiabi pole piiritu ega raha lõpmatu.
Keegi21. juuni 2017, 12:40
Mina annetaks ka hea meelega aga otse emale. Kes teab, kuidas oleks voimalik saada ema panga andmed'
Kaldun kahtlema,21. juuni 2017, 13:24
et vanematel pole lepingus lubatud otse, oma pangaarvet, näidata. Muidu oleks häid inimesi sedavõrd palju, et "veelgi paremad" jäävad ilma.
Alar121. juuni 2017, 12:32
Tänapäeva meditsiin on suuteline haigust ravima, kuid raha pole??? Kas tõesti peab laps surema rahapuudusesse? Samas vahetab naaber oma Mersu Ferrari vastu. Mina ei suuda sellest aru saada!
mmm21. juuni 2017, 13:13
Naaber on kõvasti vaeva näinud ja nüüd lõikab selle raske töö vilju. Miks peaks tema nüüd toetama neid, kes omal ajal koolis looderdasid ja võimalik, et isegi narrisid õppurit ?
mmm- le21. juuni 2017, 15:02
On ka selliseid naabreid, kes on koolipingis looderdanud ja saavad kasu kaasinimeste koorimisest . Loomulikult ei pea nad toetama intelligentsi, kes on lõpetanud edukalt kõrgkooli või paar ja teeb pühendunult vastutusrikast tööd, mida meie riik paraku materiaalselt ei väärtusta. Ja arva ära, kumb kahest toetab väikest poissi? Ferrari- mees ilmselt mitte
Vot-vot enamus neid "kõvasti töödteinuid" 21. juuni 2017, 15:48
just niisugused ongi, Tiit ja Teet ja siin on ütlemata palju veel neid, kes siia nimekirja sobiksid, enne läheb pimedaks kui selle nimekirja valmis saaks, kooliga pole sellistel üldjuhul halligi kogemust, hää kui üheksa klassi maha saadud. Tean ise doktorikraadiga teadlast kes teenib alla keskmise oma erialal, nanotehnoloogias
21. juuni 2017, 12:11
Pisipoiss on õnnelikult kohale jõudnud ja ravi saab alata. Usun, et see on tulemusrikas ja Arseni saab endale ilusa tuleviku. Mina ja paljud mu sugulased/sõbrad/tuttavad sooviksid toetada Arsenit ja tema ema elamiskulusid aidata kanda. Paraku ei soovi me teatud põhjustel annetada fondidele, fondi ülalpidamiskulud ja haldajate palgad tulevad ju neistsamadest annetustest. Seepärast on mõistlik oma raha anda otse abivajajale. Küll me saame pere kontaktid ja aitame, kes kui palju saab. Kuid jah, kallid annetajad, mõelge, kui suur osa teie abist siiski läbi fondide abivajajani jõuab?
täielikult nõus,olen ka alati nõus toetama21. juuni 2017, 12:48
kui raha läheb otse abivajajale,sest peale kõige muu meie mõned ametnikud kipuvad summasid vasakule laskma...
Kringel21. juuni 2017, 13:09
Suuga teeb suure linna kätega ei kärbse pesagi :) Vaata et sa siis toetad otse abivajajat ALATI !
kas sina juba toetasi ja Kringli viisid?21. juuni 2017, 13:20
Ehk avaldad lapsevanema/te panga ja a/a ?
Muidu pole sinu kärbsepesat ka tolku.
Palun tõlget, setu21. juuni 2017, 13:50
haahaaa,tolku võib tõlgendada 21. juuni 2017, 14:14
nii,et sellest pole kasu.
Lase nüüd kringlil kärbsepesa ehitada,siis on sellest ka tolku,mis siis,et kärbsele.
kui 21. juuni 2017, 14:26
hakkame ootama ema kontonumbrit võib lapsele hilja olla, minu tutvusringkond annetas palju keegi sai, head paranemist,pisipoisu.
Kringel21. juuni 2017, 15:38
kas tolku mehed on need kes puulehti söövad? Kõvad otse annetajad :)
Kringlile21. juuni 2017, 20:46
Jah, ma toetan abivajajat ALATI, sama teevad mu lähedased. Olen ise kord tervise tõttu abivajaja olnud ning kogu hingest ja elu lõpuni tänulik abi eest, mida sain. Tänutäheks aitan alati kui keegi seda vajab. Ära ole nii kahtlev, meie inimesed on suures osas valmis raskustes kaasmaalast aitama, iga pisku on abiks ja kõik koos saavutatakse kellelegi parem elu.
21. juuni 2017, 12:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xyz21. juuni 2017, 12:15
Ülekanne läks läbi, kui saajaks panin SA TARTU ÜLIKOOLI KLIINIKUMI LASTEFOND. Nüüd on see vist ka artiklis ära parandatud
Kai21. juuni 2017, 11:59
Loodan, et poiss saab ikka Inglismaale ravile. Kohutv, millises olukorras see pere on.
kaile21. juuni 2017, 13:04
loodad, et ikka saab? äkki loed hoopis artikli läbi? siis ei pea seda enam lootma? on ikka totakaid.
21. juuni 2017, 13:59
poiss on juba inglismaal ravil, raha on vaja emale elamiseks 900.- euri kuus. Huvitav. miks nii palju? Siin peab inimene koos perega läbi saama 500 euriga.
to: / ja takkakiitjad22. juuni 2017, 16:09
kontrollige enne, kui palju ja kellele kulub, mitte ärge targutage niisama.
Kuna 21. juuni 2017, 14:06
Inglismaal on elamine kallis,selleks ka nii suur summa.kuigi Newcastle kandis peaks üür odavam olema kui Londoni lähedal linnadel. Elaks ise neile lähemal võtaks ema enda juurde nii kauaks. Eesti riik ei hooli oma rahvast üldse 😕
Kringel21. juuni 2017, 15:47
Selge see, et Eesti riik on paha, paha aga Seamikult on ju Newcastlesse kiviga visata.
(22. juuni 2017, 16:10
aga kui siirdamine aitab, võib laps ka terveks saada