Selle vastu aitab ainult kõnekaartide kasutamine. Uskuge kulud ei suurene ! Ma panin korraga kõik firma numbrid kinni. Pole enam ülekulusid firmas. Kõik on kontrolli all.
Krediidilimiit on rahaline piirsumma, mille ületamisel võib operaator teenust piirata, kuid pole kohustatud. Selge, limiit hakkab täis saama, laseme minna üle, raha tiksub. Eks selline mõtlemine on igal operaatoril oma firma rahakoti täitmiseks varuks.
Kui ma olin ühe Eesti mobiilifirma klient, panin ma naiivses usus samuti krediidilimiidi peale. Suur oli minu üllatus, kui kuu lõpus sain sellest kolm-neli korda suurema arve (viibisin palju välismaal) ja minu küsimuse peale, et mul oli ju krediidilimiit peal, vastati, et see pole neile siduv! Mis selle krediidilimiidi mõte siis nagu oli, ma ei saanudki teada. Läksin üle EMT-sse ja oh üllatust - plaksti oli internet kinni ja välismaa kõnesid ning M-parkimist teha ei saanud, kui minu seatud krediidilimiit oli täis saanud. Väga meeldivalt üllatunud olin, süsteem töötas.. See oli küll mõned aastad tagasi, kuidas nüüd lood, ei oska öelda. Telias see süsteem igatahes töötab siiani laitmatult.
KOMMENTAARID (5)