Vaatan et, paljud ei lugenud ilusti kirjas oli autol oli taha vaate kaamera kui juht isegi kaamerat ei oska kasutada teiseks peaks sellisel masinal olema ka tagurdamis alarm kui see ei töötanud ka siis viga on firmas ja juhis ostku prillid kui kaamerat ei näe.
Kannatanu mittevaralise kahju nõude 37 000 eurot paluvad kaitsjad jätta rahuldamata. Sama meelt on ka EKOVIR OÜ ning teise tsiviilkostjana kohtus esinev kindlustusfirma Ergo Insurance’i esindaja. Täitsa üks kõiksus ja empaatia võimetud.
Just mõtlesin sama asja. Ja prügifirma pole isegi kaastunnet avaldanud. Kindlasti ei mõelnud naisterahvas, et tema elu lõpeb prügiauto rataste all. Kurb, aga veelkord ütlen, et karma saab ka ükskord need inimesed kätte ja lööb hambad sisse.
Kui aus olla siis näit. meil Tartus ühe kooli juures (kus mul lapsed käivad) Ragn-Sellsi prügiautod tagurdavad küll nii kiiresti, et ei jõuaks eest ära hüpata.
Mind paneb imestama,et läheduses olnud naine nägi prügiauto taga oleva inimese kukkumist, auto jõudis aeglaselt veel mitu meetrit tagurdada, aga see naine ei reageerinud kuidagi? Auto oli vaid 5 meetri kaugusel,oleks saanud juhipoolsesse külge hüpata,kätega vehkida,kõvasti hõigata. Ei saa sellisest tuimast käitumisest aru.
sõitis rattaga inimesest üle ja ei teinud väljagi, jätkas ettepoole sõitmisega? pealtnägijas ju tehti katse seoses poisi surmaga vabaduse puiesteel, et tunneb igal juhul, kui inimene alla jääb. tundis ka see juht, aga ei teinud väljagi.
Siit tuleb taas näidispoomine.Autojuht ja tema abiline lihtsalt jäävad süüdi ja asi jokk.Anname aga lõputult jalakäijatele õigusi juurde.Kõndida tagurdavate autode tagant läbi, sest autojuht, peab teda nägema.Autojuht peab arvestama jalakäijaga, sest nemad on pühad lehmad, kes liikluseeskirju tundma ei pea.Nendel on ainult õigused, mida aetakse taga.Aga mingeid kohustusi nendel küll ei ole.
kulla inimene,jalakäijad oleme me kõik,küll aga pole kõik inimesed autojuhid.Pealegi on jalakäijal eesõigus hoovialadel. Tegu on lihtsalt hooletsega,ei märganud,et keegi masina taga ja kogu lugu.
Mõtle nüüd, kui lai on suur prügiauto ja kui väikene on inimene temaga võrreldes.Juht vaatab ühest peeglist, tühi on kõik.Ta vastab kohe teisest peeglist, ei näe kedagi ja nii ta liigub tasapisi.Aga jalakäija peab ka arvestama suure autoga hoovialal ja tagama enda ohutuse.
meie seas on igasuguseid inimesi.On lapsi,noori,vanu,napsiseid,igasugu haigustega inimesi jne.Pealegi on kaamerad sellel masinal olemas,peaks tegema tagurdamisel küllalt kõva heli,kui pole kinni pandud muidugi.See ongi lihtsalt õnnetus,keegi ei taha oma tööpäeva sedasi lõpetada.Nüüd lihtsalt kohus vaatab kas oli tegemist hooletusega .Kogu lugu.
jeerum, mis inimloom sa küll oled :( autol oli tagasivaateKAAMERA, aga juht ei vaevunud kaamerasse vaatama. lisaks oli abitööline, kes peaks juhendama juhti, et sellist võimalustki ei oleks, aga ta ei teinud seda. ja sul on jultumust süüdistada jalakäijat? mis sul viga on? kohe päriselt? loodetavasti juhtub su lähedasega samasugune õnnetus, siis oled kohe 100 % teist meelt. häbitu oled, vot mis.
Kaubanduskeskuste parklates jälgi inimeste käitumist tagurdavate autode suhtes. Kui mõni vanainimene ei saa kuidagi käidud siis tagurdavat autot nähes hakkab lausa jooksma et jõuaks ikka auto taha. Olen tihti parklates autos istudes jälginud inimeste käitumist ja mina sellest fenomenist aru ei saa, nagu mingi magnet tõmbaks sinna auto taha
Eestis ei tohi olla tagurdav veoauto nähtav. Näide: ülevaatuspunktis käskis tehnoülevaataja eemaldada veokilt tagatuled mis hoiatasid vilkumisega.Pidin tehase poolt paigaldatud hoiatustuled eemaldama.Jokk.
Tegelikult peavad nad iga korraldust põhjendama mingi õigusaktiga. Mitte ükski "silma järgi" väide pole pädev jms. Iga asja peale, millega ülevaatusel pole rahul- kohe kaebus Maanteeametile- ainult nii võib mõnede inimvihkajalike ja ülbete ülevaatuse meeste vastu võidelda. Mõned on nii ülbeks läinud, et mõtlevad ise asju välja, lihtsalt kiusu pärast ja kordusülevaatusele määratud, mitme "ohtliku" veaga sõiduk tunnistatakse teises ülevaatuspunktis 100% korras olevaks ja avaldatakse akti osas tõsist hämmingut, sest neid vigu ei leita.
siis eu seadused ei kehtigi. Soomes on praktiliselt igal veoautol ees ja taga vilkuvad hoiatustuled, lisaks ka katusel kas vilkuv plafoon või siis majakad, samuti tagurpidi sõites sisselülituv piiksuv helisignaal. Kuidas sellised tolad ülevaatus punkti tööle satuvad ,oleks huvitav teada.
Tegelikult moodsates tingimustes opereerivad prügiveomasinad peaksid omama juhitavatena nii esimest kui tagumist silda. Juba itaallastel olid sellised masinad Teises Maailmasõjas, nii et ehitamises midagi erilist keerulist ei ole. Eriti selliste suurte masinate jaoks, mis peavad manööverdama meie hoovikestes, on see vajalik. Teisalt, hooletus töö tegemisel ei on niikuinii andestatav.
KOMMENTAARID (35)