oleks normaalne kui selline asi toimuks öösel ja päeval teostatakse normaal reise. Tuleb välja, et oleme ikka jube rikkad, et võime rahal tuulde lennata nagu seda teedeehituses tehakse. Masinad seisavad poole või suurema ajast jõude. Raha aga tiksub samal ajal. See pole kapitalism vaid kõige ehedam sotsalism, et mõisa köis, las lohiseb.
Helsingi ja Tallinna vaheline liiklus põhineb ainult era finantseeringust, aga saarte nii väike kui ka suursaarte vahelist liiklust kordineerib ja doteerib riik.Miks ei sõida Virtsu-Kuivastu vahel kolm laeva, kuigi on selleks võimalus? Aga sellepärast et ministeerium ei luba. TS Laevadel ei ole mingisugust sõnaõigust laevaliikluse korraldamises, ministeerium tellib teatud hulga reise ja kõik. Ei tohi teha rohkem ega vähem reise kui ministeerium on ettekirjutanud. Lisareise võib ainult siis teha kui on teatud hulk liinimeetreid maha jäänud.
Aga ka Leedo ajal tellis reise saarte vahel ministeerium, ainult et Leedo ei olnud pealinnas riigifirma eesotsas istuv eluvõõras tegelane, vaid sündinud saarlane. Tema suhtles ministeeriumiga nagu nõudja, mitte nagu alandlik ametnik. Nõudis lisareise, nõudis lisaraha, sest elas siin saarel saarlaste keskel ja teadis, mida saarele ja saarlastele vaja. Suur vahe tõepoolest!
meelest elab Soomes ja isegi Helsingis kordi rohkem rahvast, kui meie saartel. Mõnes mõttes muidugi kahju, et kogu aeg edasi-tagasi sõita ei saa, aga nagu isegi teate, jätkub meil raha ainult riigikogulaste jaoks ja selleks, et Brüsselis olijatele koduigatsustasu maksta. Õppige ujuma ja ostke kalipsod omale.
soome lahe yletused on palju rohkem sissetoovad rahaliselt..vahet pole mis kell laev helsinki väljub.rahvast leidub sinna alati.mitte puupysti täis aga neid jagub seal..saaremaa vaheline liin ei too sisse nii palju ja rahaliselt pole see kasulik nagu tallin helsinki liinil..
Eeee: "Ei ole vahet, kas pardal on 500 või viis inimest – klient on klient ja rahuldav teenus peaks olema tagatud igal juhul." Autor peaks majanduse algtõdedega mingitki tutvust tegema, TLS võiks muidugi teha lisareise aga sellise piletihinnaga, millesse ei ole arvestatud riiklikku dotatsiooni ja probleem lahendatud.
Kas lepingut oled lugenud, mille Urve Palo sõlmis TS Laevadega? Keegi ei saa teha lisareise sellise piletihinnaga, millesse ei ole arvestatud riikliku dotatsiooni, ka TS Laevad ise mitte.
Sellepärst , et riik ei hooli oma inimestest ja eelkõige kaugematest maanurkadest. Siit pole kasumit teenida. Aga ootame paar aastat, siis näeme kuidas praamindus erastatakse ja kuidas hakkab olema liiklus väinades. See, et Leedost lahti taheti saada, ei olnud ju riigi huvides, vaid kellegi huvides. On keegi kes näevad selles suuri summasid aga nagu ministrieit ütles, siis mänikümmend tuhat tuli odavam, kui totatsiooni makstes ja praamid pidavat suurema mahtuvusega olema, Tuleks meie ministrid ikka algkooli tagasi saata et nad lugema ja kirjutama õpiksid ja lisaks tuleks neile suhtlemist õpetada.
kuidas see siis erastatakse kui operaatoril TS Laevad on 10-ne aastane veoleping ja dotatsioonisumma 60 miljonit väiksem kui Leedo küsis ? 4 uut parvlaeva maksid vist kokku 120 miljonit :)
aga ise käisin vormsil, mitu päeva enne jaani olid juba kõik väljasõidud välja müüdud, ometigi läks praam hommikul ja siis alles kell 16.15, aga vot vahepeale ei raatsitud panna, no ei raatsitud. inimesed siis seisid järjekorras tunde.
KOMMENTAARID (20)