Videod

VIDEO | Kuula: kas saad aru, mida minister Palo kõneleb? (319)

LISA KOMMENTAAR

21. juuli 2017, 19:53
seksikas tädi,kuigi sots.sellist hööveldaks küll.
Küsin21. juuli 2017, 08:58
Te kõik kaebate siin, kas oskate ise siis paremini kõneleda võõrkeelt?
rashomon21. juuli 2017, 13:19
Oskan. Ja koguni rohkem kui ühte võõrkeelt.
MEIE?22. juuli 2017, 15:31
Meie ei peagi seda oskama, tema on MINISTER!!! SEE ON PLÄKK!
njah...21. juuli 2017, 06:25
Ei saa aru, miks peab rääkima mingit inglisekeele sarnast mula, millest ilmselt Palo ise ka aru ei saa, mida öelda tahab. Võtku omale tõlk, või pressiesindaja, või siis kui tarvis ainult pressiteadet edastada, õppigu spetsialisti poolt ettevalmistatud tekst korralikult pähe
Sweix20. juuli 2017, 19:11
vanem mees ladaga 20. juuli 2017, 18:31
sain väga hästi aru,et auk on nii suur,et sinna mahub ka venemaa ja usa ära aga putinil ja trumbil on teine maitse. no on siga see putin ja trump.
ai laik tises minister20. juuli 2017, 10:36
brüsseli tänaval liikuvad üksikud valgenahalised tuleb kanda punasesse raamatusse
kadunud euroriik belgia20. juuli 2017, 09:34
euroopa pealinn on ju varsti 90 prossa araabia keelne. ülejäänud 10 prossa on euroametnikud kes toimetavad ühes majas. viisteist aastat tagasi oli meeri piiri peldiku seinale kirjutatud et aasta 2020 on belgia islami maa. no 3 aastat veel
,,20. juuli 2017, 17:49
olõõõi rummal20. juuli 2017, 20:51
mine ja kae esi ringi sääl prüsselin. piisas kui läät edimesse mõtsaparklahe. sääl joba viskase vaiba pääle pikali tagument taiva poole
Kuna tagasi astud umbkeelne punane ? 20. juuli 2017, 02:30
Kui selle pealt nagu ka tagasi astuma ei pea, et on kokku valetatud teadmiseid ja oskuseid mida reaalselt olemas ei ole siis polegi nagu midagi enam arutada. Selgelt sai inimesele ju öeldud mida tegema peab ja see on nii ülbe, et ta ei ole mitte midagi teinud ning jätkab tuimalt samas taktis nagu nende suguste lapsed ainult käituvad.
20. juuli 2017, 02:47
Terve Lõuna-Euroopa on umbkeelne, proovi kuskul Hispaanias või Prantsusmaal inglise keeles kõneleda, laiutavad kätedega
kusti20. juuli 2017, 08:19
Samas kohalikku keelt kõnelevad arusaadavalt ja ei aja igasugu iba suust välja.
Rein19. juuli 2017, 20:15
Kui inklise geelt ei osga siis räägi kurat viene geeles kui nii nii lol vjalja ei njaeb
Hm19. juuli 2017, 16:59
Norm naine, et otsustas ise rääkida, las kraaksuvad need targad. Sellisel juhul ei julge pooled eestlased suud lahti teha. Ja ru oli ka ilusti saada.
Möhh20. juuli 2017, 00:43
Ja hea ongi et suud lahti ei tee!! Mina ei saaks sellise keeleoskusega mingit tööd , rääkimata ministri kohast. Aga, Palol pole isegi piinlik...
20. juuli 2017, 02:49
Vot nüüd ma saan aru, miks Eestis nii palju töötuid
aksel20. juuli 2017, 19:48
Kus sa oma keeleoskust arendad? Ma olen oodanud et pagulased meile tööle tulevad ja saab inglis keeles rääkida aga ei seni ainult okupandid tulevad vene keelt õpetama.Kus saab Eesti pealinnas tavainimene inglise keelt rääkida või eesti keelt kellega ????
Ei ole eestlaslik kadedus19. juuli 2017, 16:44
Uskumatu et keelt ei oska, nii alg tasemel ei räägi põhikooli lapsedki. Kindlasti vaja palju palju koolitust. Häbi.
Mineraalipood19. juuli 2017, 16:17
Ainuke asi, mis sellega meenub, on Kreisiraadio stseen nimega Läbirääkimised.
Ugg19. juuli 2017, 16:09
ttt19. juuli 2017, 15:40
küll läheb paremaks, aega on vaja ja vähem eestlaslikkust õelust..
Jobu19. juuli 2017, 15:33
Peksab segast nagu enamus ministreid
vastus antud19. juuli 2017, 15:38
sega sina küll said aru, mida tema räägib :DDD
19. juuli 2017, 15:31
Ai kõu host19. juuli 2017, 15:14
Rumal sots on teeninud sadu kommentaare.
19. juuli 2017, 15:38
Inglise filoloog19. juuli 2017, 15:14
Sain enam-vähem aru, ei nuta ja proua Palole puudulikku ei pane :-) Igapäevatöös tuleb tõlkida palju-palju hullemaid tekste. Võõrkeeleoskuse puhul on kõige olulisem see, et sinust õigesti aru saadaks. See, kui sa vahel häälduse või grammatikaga puusse paned, võib olla häiriv sinu keeleõpetajale või ka vestluspartnerile (ja kindlasti enamikule kõiketeadjatest netikommentaatoritele), aga keel on ennekõike siiski suhtlusvahend. Iseasi on kuvand - kas ühe riigi minister peaks oskama end võõrkeeles kaunilt ja korralikult väljendada või ei, aga hetkel ei küsitud seda.
Urvekesele19. juuli 2017, 15:06
Mine nüüd Verska vee tsehhi ilusasti pudeleid pesema tagasi, seal on su koht!
kkk19. juuli 2017, 21:07
olõõi tsura. su inda koht om sääl ja sinna sa lõpet.. proua rebisi innast sääl välla ja om nüüd toiduahela tipun
kahjuks20. juuli 2017, 19:03
küll... muu eesti rahva koormaks...
Raivo19. juuli 2017, 14:53
Noh, alati võib ju norida, aga minu meelest on palju hullem see, kui nad ei saa täpselt aru, mida välispartnerid ja suured europomod räägivad või käsevad. Kujuta ette, et keegi saadab sind "sooja kohta" ja sa noogutad ning tänad alandlikult.
mine 19. juuli 2017, 14:43
isu veel koolis ja õpi mille tunnis ei käinud
19. juuli 2017, 15:40
Mis keeles see on kirjutatud?
Ew 19. juuli 2017, 14:25
Nagu ma aru saan, tahavad kõik ministrid tegelikult olla konferansjeed ja ilmtingimata inglise keelt kõnelevale auditooriumile. Üllatav..
Ministri ametis isikult ootaks pisut midagi muud.
näitlev-ministri20. juuli 2017, 19:05
saare nakkav eeskuju, mis muud...
Uhuu19. juuli 2017, 14:06
Täiesti süüdimatu inimene ! Ta on siiski ka rahvuse esindaja ja peegeldab kogu meie rahvust. Süüdimatu sellepärast,et ta ei saa aru, kui lolliks ja naeruväärseks ta eelkõige iseennast teeb ! Sellised tumbajumbad peaks kõik tagasi astuma. Vabatahtlikult,sest nad ei saa oma tööga hakkama !
hästi ei saanud aru19. juuli 2017, 15:42
milles seisneb tema süüdimatus
Pensionàr19. juuli 2017, 17:52
Et esindab meie "riiki". Et hàbi on. Minul ei ole hàbi. Me olemegi sellised. Et valitsus vàlja vahetada. Suurusjàrgu jagu meil ju targemaid ei ole. Realistina olen mina eestlasena teadlik oma kohast globaalses maailmas ja keeleoskus ei nihuta seda asendit maailma suhtes. Lepime sellega.
Tegemist19. juuli 2017, 19:39
on ikkagi ministriga.Ministriks tuleb panna erilised ja väga tugevad inimesed.Kellel pea haarab lennult kõike,ning inglise ja venekeele oskus on elementaarne.Meil isegi majahoidja paneb vabalt keeli ,rääkimatta meie noortest.Ei pea ju panema ministriks parteiinimesi,las valimistel hääli kogunud istuvad riigikogus.Seda on tegelikult natuke naljakas vaadata,aga ,et Palo ei mõista keeli ,see tuli üllatusena.
brexit19. juuli 2017, 21:16
inglise keel enam ei ole esmatähtis, hoopis saksa keel, nii et ära määri seda inglise keelt teistele pähe
Miinusteke20. juuli 2017, 02:53
Ilma britideta ülejäänu Euroopa on saksa, huspaania ja prantsusekeelne.
juba ammu rääkisid poliitikud20. juuli 2017, 15:04
minister olevat poliitiline ametikoht ja ta ei peagi kõike oskama, kui mingi jama korraldab, astub tagasi ja kõik. Pole neid ilmatuma tarku ministreid varemgi olnud, Palo on vähemasti tegelenud ettevõtlusega. Milleks meil Brüsselis paarsada tõlki, tuleb neid kasutada.
Palo keelest19. juuli 2017, 13:18
Palol on ükskõik, kas tema kEELEST KEEGI ARU SAAB VÕI MITTE, TEMA JAOKS ON OLULINE OLLA MINISTER!
19. juuli 2017, 14:18
...19. juuli 2017, 15:43
jess ju rait i am minister ... bla, bla, bla, sank jou veri mutss. Peaaegu sain aru, et ta on minister ja muud midagi, kurb.
20. juuli 2017, 02:54
Inglise keele filoloog sai aru, sina ei saanud -järeldusi tee ise ... kui suudad
19. juuli 2017, 15:43
pole võimalik aru saada keelest, mida sa ise ei valda
krabi8719. juuli 2017, 12:28
" annan oma koti kui tohib" rääkis video alguses minister
5719. juuli 2017, 12:19
ma ei saa siis ka aru, kui ta eesti keeles räägib
Keskmine eestlane19. juuli 2017, 14:19
Tema ei ole ainuke, siin selliseid on palku
19. juuli 2017, 14:19
appi19. juuli 2017, 11:57
kus siin on spetsialiste! palun öelge siis lollile ka, kuidas tegelikult konkurentsi minister änglise keeles on
x19. juuli 2017, 11:21
Siiski on esindamiseks vaja ka arendada atrikulatsiooni puhtlabase sõnavara õppimisele. Mingit pudru ajada ja üritada mingeid peeneid sõnu ritta seda, on vähe.
nördinud19. juuli 2017, 11:27
Jaa, millised riigi jaoks olulised spetsialistid on kadunud, istuvad siin Õhtulehes selle asemel ei oma oskusi maailmale näidata.
19. juuli 2017, 14:20
Ärge nüüd häbenege, miinused
milleks19. juuli 2017, 11:57
Midagi mõistlikku sellest suust nii kui nii ju ei tule.
Yesss!19. juuli 2017, 11:11
Kandideerid klienditeenindaja ametikohale, pead valdama tasemel inglise keelt .Oh mind totukest, nüüd siis selge , lõpetada CV-ga liputamised ja poliitikasse!!!!
19. juuli 2017, 11:28
Njah, eks nii ta on, inglise keelt pead oskama, oma ema keelt aga mitte.
Eestlane häbis19. juuli 2017, 11:10
Natuke palju häbi on juba vaadata kuidas ükski meie minister ei valda üht kõige tähtsamat âri keelt maailmas kasvoi kõige algsemal tasemel..ei tohiks ju võimalustel piire olla,et natuke panustada keele arengusse ja mitte ennast ja riiki häbisse jätta
19. juuli 2017, 11:28
Euroopa Liidus kõik keeled on tähtsad, kui sa veel ei teadnud.
19. juuli 2017, 13:02
miks teised riigid, kes meiega suhelda tahavad ja äri ajada, ei suuda eesti keeles ennast väljendada. Mis tähtis keel see inglis keel on, et kõik peavad seda oskama. Selleks on olemas tõlgid, kes vahendavad suhtlusi.
rändaja19. juuli 2017, 11:02
Palo ministrina, eks teod räägivad iseenese eest.
Mis aga inglise keele oskusesse puutub, siis on see täiest tavaline teaduse v. korporatiivringkondades harrastatav inglise keel (taseme poolest). Ei maksa arvata, et ilusa hääldusega, sisutühi ingliskeelne vada mingeid eeliseid annab. Muidugi, enamuse siinkommenteerijate arvates on inglise keele perfektne oskamine igasuguse edu alus - vaadake asju laiemalt.
Arvo Sagur19. juuli 2017, 10:55
Koolis selle jutuga hindeks kolme välja ei meelitaks, aga keda tema jutt ikka niiväga huvitab, jahvatagu mida iganes tahab, ega sellest miskit ei sõltu ega muutu.
et siis19. juuli 2017, 10:55
Mul on ka kehva inglise keel. Samas olin sunnitud lepingu punkte lahti seletama. Võtsin filoloogist tõlgi abiks. Vastas osapoolega saime meie aru millest jutt ja mida soovime, kuidas tekstis muuta. Filoloog ei saanud mõhkugi aru. Samas oli tal seltskonnas parim keeleoskus ja hääldus. Samasuguses situatsioonis olen elus olnud juba palju kordi.
'äölkj19. juuli 2017, 11:19
Tule siis sealt kaugelt Inglismaalt ära Maarjamaale.Meil riigikeel eestikeel.
tõlkija19. juuli 2017, 11:31
Need kõrtsus keelt õppinud targutajad arvavad et nad on kohe inglise keele spetsialistid,
troll20. juuli 2017, 18:57
Kahjuks nii on, Segadust on kui palju. Igapäevane asi. Selleks neid filolooge ongi vaja, et rohkem tööd ja segadust oleks. Veel parem variant on kui kumbagi ei tea - ei sisu ega keelt.
Hans Kammler19. juuli 2017, 10:38
Issand, see ka loll. Kas seal normaalseid ka on? Juba Rooma keiser Claudius ütles, et senaatorid peavad kõnelema peast. Et lollus paremini välja paistaks.
Finland män 19. juuli 2017, 10:31
Finland Män is like tis.
When trive out ov karaash, Finland Män look at neipörs kar. If neipörs kar smaller, Finland Män smile. If neipörs kar pikkör, Finland Män not shou emousshiöns.
Finland Män is like tis.
When ket tu wörk, Finland Män nevö stop. When Finland Män wos littel tshild, not ket milk from Mothör. Ket protestant etik. When Finland Män häv own fiuneral, then daunshift. Finland Män is like tis.
When 12 o klok, Finland Män häv luntsh. Eat one moose. Eat älone. Not spiik tu änipadi. If waitter smile, Finland Män tink: why I luk funny? Not shou emousshiöns. Tsek eemails.
Finland Män is like tis.
When Fraiday, Finland Män kou tu trink piör with othör Finland Män. Not spiik. When trink tuu matsh piör änd pottel ov votka, say tu othör Finland Män: ”You my pest frend.” Then kou tu karaoke. Sing säd song. This häpi moument.
Finland Män is like tis.
When young, kou tu one parti. Late evenink kou tu spiik Womän. If laki, Womän spiik too. Then puild home. Eat moose tukethör.
Finland Män is like tis.
When Satördei, Finland Män kou tu sauna. Trow sevön pakets ov watör on roks. Äfter sauna häv äpointment in pedroom with Womän. Not shou emousshiöns.
Finland Män is like tis.
When Womän ät home äsk öpaut love, Finland Män not änswör. Finland Män say: tis we olredi talk on thö altar. Not shou emousshiöns.
Finland Män is like tis.
When Womän ät home want divorss änd leave Finland Män, Finland Män sörprised. Not shou emousshiöns. Finland Män kou tu forest änd talk tu tree. Then eat moose älone. Tsek eemails.
Finland Män is like tis.
When holiday, Finland Män trive kar tu lake. Finland Män is petter triver thän evripadi. Finland Män trive kantri road fäst. If kams moose, tuu päd. Moose die. Finland Män eat.
Finland män is like tis.
When with othör piippul, Finland Män want tu be älone. When älone, Finland Män äsk himself, why nopodi like me? Eat one moose. Tsek eemails.
Finland Män is like tis.
When olmost retire, Finland Män häv hart ätäk. Not tel enipadi, pekoos is shame. Tsek eemails. Then die. Tis wos Finland Män.
'äölkj19. juuli 2017, 11:20
See on Eesti leht,ära lällata.
see ülemine20. juuli 2017, 18:42
on üks soome kuulsamaid nalju.
tibu19. juuli 2017, 10:23
huvitav, miks üldse lastakse ministriks selliseid inimesi, kes inglise keelt korralikult ei valda? inimesel peaks olema ju häbi nii viletsasti esineda...või ei ole neil seda?
võõras19. juuli 2017, 11:17
Huvitav, kuidas Eesti koolidest üldse välja lastakse neid, kes oma ema keelt korralikult ei valda, aga näe, lastakse küll vaatamata selle et emakeele riigieksami keskmine punktisumma on 63 /100, ja nad veel julgevad võõrkeeles kõnelevaid sõimata.
19. juuli 2017, 13:06
Ei peagi oskama. Kas teiste riikide ministrid oskavad inglis keelt? Igal riigi esindajal on õigus ennast väljendada oma emakeeles. Selleks, et nad saaksid suhelda, on palgalised tõlgid. Ärge tallake oma emakeelt päris maha. Nii nagu oma emakeele maha tallame, kaob ka oma rahvus.
ele19. juuli 2017, 15:45
Öeldakse ingliskeelt või inglise keelt.
19. juuli 2017, 21:17
Miks just inglise keelt!?
jaan trumm19. juuli 2017, 10:22
Mina see minister olema19. juuli 2017, 10:20
Milleks seltsimees seltsinaist sedasi tänitada ja mõnitada, selge ju see, et antud isend ei suuda isegi emakeeles end selgelt ja mõistusepäraselt väljendada, saati veel inglismannide keeles, blondiini värk noh.
tõepoolest19. juuli 2017, 11:19
Ja vaata, kui palju sarnaseid inimesi siin on kogunenud, kelle jaoks ema keel on teise sordi keel.
Brüssel naerab19. juuli 2017, 10:07
Brüsselis kõik naeravad tegelikult, milline valitsus nüüd Eestil, tean kuna minu tuttav sakslane töötab seal ja räägib. Kohutav inglise keel Urve Palol!
lohuta ennast sellega19. juuli 2017, 10:28
et vanade euroopa riikide jaoks oleme alati olnud muda-euroopa ja mudaeurooplased. vahet pole kas poliitik või tavakodanik. päris soojemates maades peetakse meid veel venelasteks..
kuidas võtta19. juuli 2017, 11:21
Raske öelda, erinevalt sinust Brüsselis ei ole olnud, aga niipalju tean, et suurriikide esindajad oma ema kellest suurt rohkem ei tea
.19. juuli 2017, 11:22
Keda huvitab su mingi kauge Brüssel
19. juuli 2017, 13:09
mis need brüsseli tolad sulle loevad. Las naeravad, kes viimasena naerab, naerab paremini. Eks kandideeri ise valitsusse, ehk oled parem. Aga sinusugust narri keegi sinna ei valiks.
.19. juuli 2017, 15:06
Las naeravad Brüsselilased niikaua,kui mustikud jälle midagi korraldavad ja kes viimasena naerab,naerab paremini.
veendusin19. juuli 2017, 10:01
kui partei annab ameti,siis mõistus peab omal olemas olema,kehtib ka roosade sotside kohta,lihtsalt sellest,et mehi naisteks muuta ja naised kesksoolisteks muuta ja murjanite armastusest ei piisa
Aivar19. juuli 2017, 09:41
Elan juba üle 10 aasta Inglismaal. Lasin seda kohalikule sõbrale ja ta sai kõigist sõnadest aru. Teie, kes väidate, et te aru ei saa minge ja õppige keelt!
jaan trumm19. juuli 2017, 10:32
saab aru yksikutest sönadest ja sellest, et need on suure töenäösusega inglisekeelsed.
sönum on see, et hommikul tuleb syya kaerahelbeputru ja sobival hetkel see hommikusöök vöimalikult suure auditooriumi nähes välja tatistada ...
19. juuli 2017, 11:35
Sinu probleem, kui sina ainult üksikutest sõnadest said aru. Muidu, sul on lausa suurepärane ema keele oskus, irw
jaan trumm19. juuli 2017, 12:05
emakeele oskus. minister palo ei räägi inglise keelt, sest elevant on körva peale astunud .... räägiks siis emakeeles.
Noh kuule, Jaanike19. juuli 2017, 14:24
Sind elevant on täitsa sandiks teinud.
Sönadest vöis aru saada aga jutu loogikast?20. juuli 2017, 00:50
Aivar19. juuli 2017, 09:41
Elan juba üle 10 aasta Inglismaal. Lasin seda kohalikule sõbrale ja ta sai kõigist sõnadest aru. Teie, kes väidate, et te aru ei saa minge ja õppige keelt!
Ralf19. juuli 2017, 10:38
Lasid oma kohalikul iraagi raperile seda ja ta noogutas?
19. juuli 2017, 11:36
Väga kõva argument, Ralf, irw.
197 kommentaar19. juuli 2017, 09:36
...pole midagi . Lihtne tekst. Rõiva Valitsus kukub. Asemele tulevat Ratas. Järgnevad aastad ja tuhast saab muld. Arusaadav !!!
Enne 19. juuli 2017, 09:31
suruti peale vene keelt, nüüd inglise keelt - mina räägin Eesti keelt ja olen eestlane. Pole vaja mängida kadakainglasi.
.19. juuli 2017, 11:25
Väga õige mõttetera,austagem oma emakeelt ja lõpetage inglaste ees lömitamine.
ele19. juuli 2017, 15:48
Mina räägin eesti keelt. Kas Eesti keel on vilets inglise keel?
Tüüpiline eesti poliitik.19. juuli 2017, 09:23
Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi. Ega seda tööd Eestis kriitikavõimeline ja sensitiivne inimene saagi teha. Pärast Brüsseli ``ämbrit`` võiks inglise keele koha pealt vait olla ja õppida. Aga ei. ikka kohe videopöördumine `´inglise keeles`´. Masendav!
Priit19. juuli 2017, 09:21
Jajah :) pangu juba siis Setu keeles, üts kats kolm, kõigil om ütstakõik, piaasi, et tules välla sio sõnum, ets kae võeh võeh, oh issa ristike.
Valter19. juuli 2017, 09:16
Kui tead ,et tuleb rahva ees teises keeles esineda tuleks keel selgeks teha aga mitte. rahva,ette klouni mängima hakata mina õppisingi keele selgeks pidevalt seda keelt rääkides töötasin selle rahva seas
A.SCHWARZENEGGER19. juuli 2017, 09:07
Uan ,tuu ,frii... ÄKSÖN
Inglise keele õpetaja häbenegu19. juuli 2017, 08:47
Urve oli,hea õpilasena,teksti pähe tuupinud aga miski jooksutas ajunatukese kokku ja Tõniste saigi omale uue "soodimehe".Keeleoskus on üks inimateriali kvaliteeditestidest ja siin on meil juba kaks põrujat.
kvaliteeditest19. juuli 2017, 10:46
inimateriali võib-olla inimmaterjal. Edasi sobiks jutuke pinnust ja palgist.
lubatud mõlemad19. juuli 2017, 10:51
pensjon ja pension on nüüd mõlemad lubatud
19. juuli 2017, 14:26
Aga mis ajast on lubatud inimaterial?
Urve,ära rohkem plõksi20. juuli 2017, 07:26
Selmet kasuta aega mõistlikult ja õpi mõni uus sõna.Ja häälda korralikult.
tegin ÕS-i20. juuli 2017, 18:47
lahti. Tulemus: kogumis|pension, rahva|pension, toitjakaotus|pension, töövõimetus|pension, vanaduspension; täispension. Miskit pensjoni ei ole.
Piiks19. juuli 2017, 08:45
Mainis korduvalt oma jutus sõna CHI. See siis inimese sisemine energia idamaades.
see oli 19. juuli 2017, 08:18
võru-setu murre, tundmatust.
kohe19. juuli 2017, 08:03
jutu alguses kasutas "and" asemel kodust "ja"-d, tubli.
A.Nõks19. juuli 2017, 07:44
Alles oli sama teema selle purjetajaga ja räägiti,et miks siis juba tõlki ei kasutanud ! Palol sama "ÄMBER"-õppinud siis teiste vigadest...(tark õpibki teiste omadest) Hindas oma võimeid üle ehk tegemist nüüd ehtsa tööõnnetusega !Mõni teine oleks näppudest ilma jäänud ...
Kõik19. juuli 2017, 07:39
need nn. " haritud " ministrid ja riigiametnikud tuleks mõneks ajaks piiritaha saata kalkuneid kitkuma, ehk saavad siis keeled suhu ja tulevad ellusuhtumises kahejalaga maa peale tagasi.
Juu19. juuli 2017, 10:23
Ja hakkavad rääkima nagu plebeid?
Priit19. juuli 2017, 07:38
Issand jumal, ma ei saa aru, esiteks, kas on nii raske hääldada seda keelt või ? Ma lihtsalt ei saa aru inimestest. Sügisel tagasi Ameerikasse, no tõesti ma ei tea, see on lihtsalt hale, kuidas ta räägib ! Taaskord ütleb video kõik : https://www.youtube.com/watch?v=1KPwj2v1sco
tolerast19. juuli 2017, 07:23
Miks nad EESTI KEELES ei räägi? Iga kord räägivad nad enda keeles ja igal riigil on selleks olemas tõlk, et kõik aru saaks. Selliseid inimesi ei ole ju võimalik valida!
eelu19. juuli 2017, 11:23
Eesti keeles peab ka midagi tarka ūtlema. Sellepärast ei räägigi ja millal veel saab keelt harjutada ja praktiseerida.Nūūd on just see õige aeg.
Jsjsj19. juuli 2017, 07:04
Urve ei ole minu lemmikute inimeste hulgas. Kuid võrreldes selle purjetajaga ta hääldab enam vähem välja. Tõsi, sõnade järjestus ja artiklid on segamini. Või puuduvad üldse. Kiirustab. Võtku rahulikult. Soovitan siiski tõlk võtta
Maamees19. juuli 2017, 07:03
Eestil ple vist nii kehva ministritevalikuga valitsust veel olnud.
Eks meenuta19. juuli 2017, 07:19
refide aega. Peale nätsu näriva kasslase ei osanud keegi normaalselt inglise keelt. Hästi osati meedias vene keelseid interviuusid anda.
Igor19. juuli 2017, 08:01
Pilvetups19. juuli 2017, 08:08
Ma pole selle väitega nõus, Taavi Rõivas räägib perfektse briti hääldusega inglise keelt.
Ise sa ei oska eesti keeltki19. juuli 2017, 08:11
need sõnad on kaslane ja intervjuu ja venekeelseid...
nojah19. juuli 2017, 08:57
aga Rõivas on ka ainus kes valdab korralikku inglise keelt, miks need teised ei õpi ega täienda end, selle asemel et segast mula ajada , palugu siis tõlk.
Keel pole veel kõige tähtsam19. juuli 2017, 09:35
Rõivas oskas kodanikud oma keelega väga hästi välispankadele maha müüa!
19. juuli 2017, 06:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ajastu märk19. juuli 2017, 07:03
Millegipärast teevad kõik valesid otsuseid?
ain19. juuli 2017, 06:24
tuleks neid muidusööjaid seal toompeal poole vörra vähendada...kes vötaks ette allkirjade kogumise riigikogu ja valitsuse vähendamise kohta 51,-leja 2,-le?
robi19. juuli 2017, 05:40
eelu19. juuli 2017, 04:50
Keel keeleks, aga sisu polnud ju.. Oleks võinud kondikava valmis mõelda. Kodutöö oli tegemata. Sama lihtsalt oleks võinud öelda, et i am spencel.
Keeletuna langen su käte vahele...19. juuli 2017, 02:25
Einoh. ..
Tubli!
Ütleme nii, et endine purjetaja puhus purje paremini kummi.
Keeletekooli reklaamklippi hirmutava näitena kõlbaks küll.
Sutsuke häbi, et sellise positsiooniga inimene künnab põldu kätega.
Issi19. juuli 2017, 02:19
Minu lasteaialaps tõlgib onude ja tädide vene- ja ingliskeelsed roppused eesti keelde - vot on tark tüdruk
Nojah19. juuli 2017, 02:07
Saan küll aru, aga mida kõnelesid eelmise valitsuse ministrid aru ei saanud, kuidas võisid nad viia meie elatustaseme viimaste hulka.
jajah kesik19. juuli 2017, 05:22
Kommunism on horisondil. Sellest saad sa unepealt aru.
Langeva elatustaseme peapõhjused19. juuli 2017, 07:07
Põllumajandustoetused on nii nigelad, et kohapeal ei tasu toota. Maksuvabad investeeritavad pangakasumid, mis miljarditena kaovad. Ministrite eeskuju - elada võlgu!
Püha jumal küll...19. juuli 2017, 01:16
...nii halba inglise keelt pole ma veel kuulnud kui Urve räägib hahahahahaha! Ma ei saanud küll aru mitte ühestki sõnast. Kas Urve üldse koolis on käinud. See naine pole vist päevagi inglise keelt õppinud, selline tunne nagu kuum kartul oleks suus ja pudrutaks midagi. Eih, mina ei saanud aru!
Meez19. juuli 2017, 07:19
Millal enne on kuulatud, mida mõni minister sisulist räägib? Mina nägin esinejas hoopis kena naist!
Eestlane19. juuli 2017, 00:58
Vanaisa ütles mulle et pojapoeg õppi vene keelt, see on ülemaailmne keel ning siis sa ei pea jageleme kas inglaste või jänkide inglise keel on tähtsam - tänu vanaisa juhendusele on mind vene keel kriisiolukordades päästnud
Raido19. juuli 2017, 00:50
Väga häbi..See on mu viiendas klassis õppiva tütre inglise keele tase. Ja ta ei ole jõudnud Estonian Business School-i. Loodetavasti ei jõuagi,kui see minu teha on. Kui seal selline "TASE"...
ips19. juuli 2017, 00:45
oi pekki,parem oleks tõesti,kas vait olla ve tõlk appi võtta,ja see kokutamine,,,,ai valus...
Olen ennegi täheldanud19. juuli 2017, 00:45
Palo süstemaatlist kottimist. Fakt, ta oli rahvusvalise firma tegevjuht Eestis ehk ta lihtsalt pidi toime tulema inglise keeles. Tema näitamine "keeleoskamatuna" on kellegi konkreetne eesmärk. Just epl/sõnumilehe/delfi teema ... Kas räägime omanike suunavast rollist ehk nimetatud väljaannete kallutatusest ...
aga kesik19. juuli 2017, 05:23
Alati on võimalus lugeda ainult Stolitsat või Kesknädalat.
L-geja19. juuli 2017, 07:32
Kesknädalas on ju väga head, inimestest hoolivad ja ahneid poliitikuid paljastavad artiklid.
Kunn19. juuli 2017, 00:44
Kusjuures ta tõesti ise arvab, et on ilge tegija ja nii nagu ta seal pusserdas, see on õudne.
Ise omab veel erinevaid magistrikraade ja ärikoolide diplomeid.
Kuidas ta need üldse sai, ostis niikuinii või pidi käima läbi mõned magamistoad.
Hääldus on jube nagu kuuleks inglise keelt teist korda elus ja see "to" "to" toppimine sõnade ette.
Kes meid juhivad19. juuli 2017, 00:32
On ka süüd kergendavaid asjaolusi , mis seletavad diletantluse ( maakeeli võhiklikkuse ) põhjuseid. Kõigepealt on antud naisterahvas peast sots. Juba sellest üksi oleks küll ja küll. Kuid eksisteerib veelgi määravam asjaolu - Palo nimelt on blond. Ja blond saavutab oma ebakompetentsuse tasandi paarkümmend aastat enne 45. t sünnipäeva. M.o.t.t.
Graa77719. juuli 2017, 00:16
Minu 7. klassis õppiv laps räägib palju paremad inglise keelt.
jah19. juuli 2017, 08:31
Sina oled aga lapsevanem, aga ei oska isegi eesti keeles kirjutada.
'19. juuli 2017, 11:29
Ilmselt Inglismaalt migrandid.
vanasti öeldi 18. juuli 2017, 23:57
räägib seda mida sülg suhu toob...
onuP18. juuli 2017, 23:55
Kui proua minister tahab et keegi temast aru ei saa -rääkigu pi-keeles....mäletate ehk veel ja keegi ei saanudki aru
Mis mõttes 18. juuli 2017, 23:50
Kui nüüd sellest jutust aru ei saanud siis see jääb küll juba enda silmaringi ja keeleoskuse taha. Jutt oli ju väga lihtsakoeline ja kergesti jälgitav
Rommi18. juuli 2017, 23:47
Rääkigu vene keeles, inglist valdan pornofilmide tasemel
Öifrosiine18. juuli 2017, 23:43
Lugupeetud minister rääkiski ju ilmselgelt seda, et ta räägib pärastlõunal täpsemalt sellest, millest ta rääkis.
Juku18. juuli 2017, 23:31
Miks Palo teksti vene keelde ei tõlgitud - meie liitlaste jänkide juures saab sellega hakkama ning nüüd proovib Palo meie kodumaal rääkida inglaste, kes astuvad varsti Euroopa liidust välja, inglise keelt (koolide õppeprogrammi tuleb kiiresti viia jänkide inglise keel ning rahvavaenlastest inglise keele õpetajad tuleb Kuubale asumisele saata)
dr. Mõngel18. juuli 2017, 23:28
Tema on nii lihtsakene, et temast ei saa isegi siis aru kui ta eesti keeles räägib.
Ühelt 18. juuli 2017, 23:26
poolt on Eesti EL eesistumine isegi hea, toob esile ja välja meie valitsusliikmete tegelikud võimed ja oskused, mida siin Eesti igapäevaelus enam ei märkagi. Täiesti värskendav, kuid samas ka kurvastav kogemus
Lumememm18. juuli 2017, 23:25
Minu arusaam ministri kõnest oli vist NII hull,
et moderaator otsustas selle poolteist tundi tagasi prügikasti panna :)
/Tere hommikust, mul on hea meel olla
kummitus sel aastal ministritele.
Esimese kingana me arutleme
lill-kartuli üle .
Mõned eksperdid hommikusel seansil, ja siis oli kaks eraldi kohtumist pärast lõunat, ütlesid,
et ma olen.... minister ja ... minister ja sõjaministri kohusetäitja.
Kui me tahame kuulda ühiselt laulvaid linde
siis me asetame juustu deklaratsioonile./
Lähen ära välja tomateid kastma.
Toslem18. juuli 2017, 23:24
Miks poolpeeretajatest kommentaatorite hordid pole suutnud läbi aastate omale valida poliitikut, keda üheskoos kiita?
sellepärast19. juuli 2017, 00:11
kestvad kiiduavaldused19. juuli 2017, 05:25
Elagu Burešin, meie pere hääled lähevad Burešinile, gurrrraaaa!
Piinlik18. juuli 2017, 23:09
Keeled suhu ja euroopasse :) aga tegelikult oli väga piinlik.Kurrja ni ei tohi rääkida, riiki esindav inimene, ei tohi!!!
Ä.Uduverest18. juuli 2017, 23:01
See Töniste poiss tegi ka hästi seda sommi järele,aga koos prowa Paloga oleks täitsa kinu pilt
reku18. juuli 2017, 22:58
Nimi "Urve Palo" ütleb kõik.
22:58-le19. juuli 2017, 01:30
Noh jopski19. juuli 2017, 05:26
Ise ei julge nime kasutada?
Miks18. juuli 2017, 22:47
Miks nad eest keeles ei räägi!!! Võtku tõlk kõrvale, mingi väikerahva kompleks.... Vaja purssida võõrast keelt ja näidata kui vähe me oma keelest hoolime.
lihtne põhjus19. juuli 2017, 13:53
sest siis selguks et jutul puudub lisaks vormile ka sisu
Kuldar Pärt18. juuli 2017, 22:42
Hea tahtmise, ja ka mitu korda kuulamise puhul on ehk võimalik saada enam-vähem pihta, mida niisuguse jõletu keeleväänamisega ütelda tahetud. Aga noh- millest mina mitte aru ei saa- kui kaua seda valitsuseks nimetatavat klounikarja peaks veel kannatama?
ma 18. juuli 2017, 23:19
kahtlustan, et kui ei teaks millest ta räägib, siis oleks küll väga raske pihta saada.
aga täitsa huvitab, kas nad ise ka mõnikordki neid videoklippe vaatavad ja kas nad siis saavad aru, et nende keeleoskus on ikka allapoole igasugust arvestust ja võiks parem tõlgi abi kasutada.
loodetavasti on tähtsatel aruteludel ja otsuste tegemise juures tõlgi kasutamine kohustuslik.
vaatavad19. juuli 2017, 10:03
ikka. Kas olin kena ja kuidas riided sobisid? Tühja sest sõnumist. Keda see ikka huvitab? Aru niikuinii ei saa keegi ja teemat ei valda.
siuke keel18. juuli 2017, 22:35
näitab ainult et inimene ei ole praktiliselt üldse välismaailmaga suhelnud, kohalik kuli lihtsalt.
Kui oleks kasvõi kuu aegagi välismaist kolleegi omanud v reaaleselt välismaal keelt kasutanud ei oleks nii tobu, et isegi digital ei oska välja hääldada - selline it minister ise
Maali18. juuli 2017, 22:31
Parem puine esitlus, kui ekspresidendi poolt keelt valdav ja nätsu näriv ettekanne!
jajah kesik19. juuli 2017, 05:27
Olla kommunist surmani!
ega ma 18. juuli 2017, 22:30
siis ka aru saa kui ta maakeeli puhub
part2418. juuli 2017, 22:25
äi ämm sõu sorri nihera ne panimõmm.
Ellit ohh-ohh.18. juuli 2017, 22:24
Rääkis Auto-Rollost, kus oli kaasosaline.Kuid mida ei mäletanud.Paljud ministrid ei mäleta oma saavutusi.
Lumememm18. juuli 2017, 22:24
Minu peaga kuulates on versioon tema kõnest järgmine:
"Tere hommikust, mul on hea meel olla
kummitus sel aastal ministritele!
Esimese kingana me arutleme
lill-kartuli üle.
Mõned eksperdid hommikusel seansil,
ja siis oli kaks eraldi kohtumist pärast lõunat, ütlesid,
et ma olen.... minister ja ... minister ja sõjaministri kohusetäitja.
Kui me tahame kuulda ühiselt laulvaid linde
siis me asetame juustu deklaratsioonile."
Tunnistan ausalt, et ega minu enda inglise keele oskus pole ka just hea.
(Aga ma pole ka minister)
5G ROLL OUT18. juuli 2017, 22:23
Inimene18. juuli 2017, 22:19
Huvitav kes homme esineb?
Tex18. juuli 2017, 22:17
Ma sain nii aru, et me kohtume tema ja tema sõbra Willyga hiljem uuesti.
Siis saame keik ilusasti ja uuesti üle küsida. Et nigu sessioonil seni on keik hästi.
lollidemaa18. juuli 2017, 22:14
No tõesti ei mingit enesekriitikat...Palo ei istu ju esimest päeva valitsuses ja kuidas on võimalik olematu keeleoskusega üldse sellisele positsioonile jõuda? Tegmist pole etno üritusega kus ugri- mugri ongi in. Naeruväärne ja piinlik
A.Nõks18. juuli 2017, 22:08
Ühtin kõikide nendega,kes eelpool on öelnud,et ei saanud Palo jutust midagi aru!
Sv18. juuli 2017, 22:00
Noh, setud on pooltiblad, need oskavad ikka vene keelt, mitte inglist ju.
matsu18. juuli 2017, 23:10
Ise oled see, kelleks teisi nimetad.
Võrokas19. juuli 2017, 05:10
Mis ta valesti ütles? Setud omavahel sõimavad eestlasi tsuhnaadeks, täpselt, nagu venelased. Setud kõik vene õigeusku, meeste rahvariideks vene särk jne. Tiblad, mis tiblad.
Võrokle19. juuli 2017, 11:16
Sa setu, ära kobise, minujaoks olete kõik pihkva venelased
€Pop18. juuli 2017, 21:48
Üks Asotsiaal rääkis sama juttu, tahtis Dj, ehk diskoriks raadios saada.
'äölkj18. juuli 2017, 21:47
Eestlane ei peagi mingi väga kauge ja võõra riigi keelt oskama.Iseasi,kui naabrite keeli rääkida.
21:4718. juuli 2017, 22:22
Eestlased ei pea VENE keelt oskama!
firefox 5418. juuli 2017, 22:26
Läti ja soome keelt võiks muidugi osata.
kommon sentz18. juuli 2017, 21:46
EBS-lt peaks koolituslitsentsi ära võtma.
21:4618. juuli 2017, 21:48
Ta oskab ainbult SETO KIILT....!
Heldur7218. juuli 2017, 22:58
UP18. juuli 2017, 21:43
You, gais18. juuli 2017, 21:40
Estõnia is ä veri small kountri niear ze Booltik sii. Vii aar esõunians, vii like beer änd sauna and vii sing ool ze taim...
hm19. juuli 2017, 10:05
mäletad veel anekdooti: do you speak english?
rs18. juuli 2017, 21:37
Vahur18. juuli 2017, 21:36
Tõsine nominent aasta põmmpea tiitlile! Tõniste on ka muidugi kõva konkurent!
firefox 5418. juuli 2017, 21:31
Aga kuskohast ma vaadata/kuulata saan? Mingit linki ega nuppu pole. Õhtuleht, palun palgake endale mõni korralik veebidisainer!
Arvaja18. juuli 2017, 21:25
Aktsendi üle ei peakski nurisema aga kui grammatika on olematu, siis on kurb.
aadu18. juuli 2017, 21:25
Täiesti uskumatu, et sellise inglise keele tasemega on ta õppinud Estonian Business Schooli rahvusvahelise ärijuhtimise magistrantuuris...
ott18. juuli 2017, 22:27
üks asi on õppida , hoopis hullem on see , et ta sai vist diplomi ka sealt ? sel juhul on see diplom sama palju väärt kui jaanipäeval ülelõkkehüppamise auhinnaõlu .
ott19. juuli 2017, 00:12
Urve , see üks miinus on arvatavasti sinult ( väikese tähega ) ?
Ewa19. juuli 2017, 12:57
Tegalikult ei saa ma Palost aru ka siis, kui ta räägib eesti keeles. Siin on sügavam probleem.
kõik19. juuli 2017, 13:01
Urve räägib nigu tavaliselt:asju millest ta midagi ei tea ja sõnades,mille tähendust ta ei möista!
aadam18. juuli 2017, 21:22
Saarlane18. juuli 2017, 21:21
Urve räägib nigu tavaliselt:asju millest ta midagi ei tea ja sõnades,mille tähendust ta ei möista!
aadu18. juuli 2017, 21:20
huvitav, millega ta rahvusvahelise ettevõtte Saint-Gobain Ehitustooted Eesti AS juhatajana tegelikult tegeles ja kuidas sellele kohale sai...
Ele18. juuli 2017, 21:32
Mõtlesin täpselt sama.
to aadu 18. juuli 2017, 22:24
vihjeks - Sotkas on väga odavad voodid
Oh hell18. juuli 2017, 21:16
Tuudur18. juuli 2017, 21:13
Keeled suhu ja euroopase!
keel18. juuli 2017, 21:48
pigem pangu keel suhu tagasi ja oma kännu taha tagasi
Raiko18. juuli 2017, 21:13
Mida te ILGUTE ?
Tekst mida ta ilma ingliskeelse häälduseta maha luges on täiesti aru saadav.
Kui inimene pole joppinud seda keelt mis me siis teeme?
Näiteks kullakallid idanaabrid ju üldse ei üritagi tõlk ees ja tõlk taga. ja kullakallid idanaabrite sugulased kes meie KALLIL maal on 60+ aastat elanud, ei suuda eesti keeles öelda TERE, vot selle üle me ei kurda eks?
Kaunis neiu üritab vähemalt. Proovige mõne inglase või austraallase inglisekeelt mõista, palju hullem on aru saada.
kui iga üks ei oska sausage kohta öelda šošitš so what ??? ütlebki sausage ja kardulase kota ütleb potato.
Mida tähendab18. juuli 2017, 21:26
Puhh18. juuli 2017, 21:48
Minister? Wabariigi Rahva esindaja? Pthyüii!
kusti18. juuli 2017, 21:11
Kuramuse piinlik on. Keegi veel ütles, et vabas vestluses on tibi tasemel. OMG!
Jälle suvalised sõnad, suvalises järjekorras18. juuli 2017, 21:11
Ilmselt oo tegemist alkoholi kuritarvitamisega...
2 fast 4 you18. juuli 2017, 21:10
evriting ai tuu ai tuu foor juu mai euroopa
man fromm süüd area18. juuli 2017, 21:07
ai hääv veri pikk problem, bikoss te vöörd its veri deinseres pleiss foor mii
Ekspresku18. juuli 2017, 21:05
mis häbi18. juuli 2017, 21:08
Sass18. juuli 2017, 21:05
X 6 MII18. juuli 2017, 21:02
mai inglish ist veri pääd
Pantalone18. juuli 2017, 23:31
Truffaldino, sina või?
.
Ma ikka veel puuvilja äris.
Nüüd olen spetsialiseerunud sidrunitele (3 LEMON 4 MII).
baphomet18. juuli 2017, 21:00
Aru on saada, et proua on piisavalt edev, et pole keelespetside nõuandeid ega õpetusi kuulda võtnud või vastupidi, liiga rumal, et need kas mõista või rakendada osata.
Nõukaaegsetele heidetakse ette viletsat võõrkeeleoskust, aga näen, et siin suht noor inimene ei valda üleüldse korrektset hääldust, intonatsioon on vale.
Viletsat inglist võivad teised ka panna, aga neil, keda kuulnud olen, on olnud muidu huvitav jutt, hea esinemine ja vist ... ajud.
Hea, kui ministritel on ilus riietus ja välimus, aga milleks neile mõistust vaja läheb, ei tea mitte.
nõus18. juuli 2017, 21:51
siit saaks hea sketsi vana aasta õhtuks-Täniste ja Pälo omavahel räägivad mida teavad inglise keeles
don18. juuli 2017, 21:00
Kindlalt sain aru, et tuleb lants, kuid enne peab ära kuulama kaks ettekannet ja see kõik on väga tähtis. Päris lahe.
no18. juuli 2017, 21:14
Lant on kell kümme, aga mis puuuts ja kuidas juunor mingisse kellaaega.
matsu18. juuli 2017, 21:00
5G ROLL OUT18. juuli 2017, 20:57
Unustas lisamast, et 5G on puhaste kätega tehtav "maa tühj aks" projekt.
Mesilased on juba läinud - nüüd lähevad kahejalgsed töömesilased neile varsti järgi.
Probleem18. juuli 2017, 20:55
on tihti selles,et ei mina ega ka kesikud ise, ei saa aru mida nad isegi emakeeles räägivad, sõnad tuttavad aga sisu jääb ikka jumala ähnaseks, isegi siis kui maha loevad. Aga kui äkki peab kommenteerima omavägitükke äkki, ilma selleks ette valmistumatta, on jutt ikka jumala jama, enne saab väike lapse lalinast aru.
Maarika18. juuli 2017, 20:55
Mis te vingute,
Ega kõigest ei olegi vaja aru saada! Las elus olla natuke salapära ka....
Mis sa18. juuli 2017, 21:09
Oli18. juuli 2017, 20:54
vist midagi G-punktist ja enamus teemal kuidas repinskil kits kaduma läks ?
Põrna Märt18. juuli 2017, 20:53
Eksite, jutt ei olnud tippekspertide (top experts) kuulamisest, U.Palo ütles ju sulaselgelt, et "we have to listen dope experts"...... See seletab ka ülejäänud jutu sisu....
Hoocha hooch18. juuli 2017, 20:52
Selle valitsuse tase on rumalus kuubis, aga ise valisime. Valimised lähenevad, valime kedagi muud.
Tee või tina18. juuli 2017, 21:07
valime EKRE,18. juuli 2017, 21:10
teistest on juba siiber,
irw18. juuli 2017, 22:17
ekre estöönglishit sa pole veel kuulnud
Sdt18. juuli 2017, 20:49
18. juuli 2017, 20:49
Väga hea ja selge. Kus on probleem?
Kas Õhtuleht aru ei saa?
Raiskamine18. juuli 2017, 20:48
Kuula:miseks polle VIDEO |t vaja. Pange AUDIO |!
Või pange töötav VIDEO |, mittetöötavastt VIDEO |st pole kasu!
võta19. juuli 2017, 10:10
mikri nupu pealt ristike maha, siis kuuled.
ilus naine18. juuli 2017, 20:46
rääkigu kas või esperanto keeles
Eesti18. juuli 2017, 22:49
riigi juhtmiseks ainult ilust ei piisa, ega see mingi missivõistlus pole.
no19. juuli 2017, 10:11
mu meeelest piisab ilusal naisel kehakeelest. Aga ... selleks ei pea olema minister.
raas18. juuli 2017, 20:45
enam eesti keeles ei räägita...siis osad ei saa aru...
spets18. juuli 2017, 20:44
aga võib-olla on ta milleski muus hea, armsad kurrud on küll ümber suu, kes meist ikka perfect on, enamus ministreist ja riigikogu liikmeid on umbkeelsed ju.
Eks18. juuli 2017, 20:44
...ta miskit praamindusest räägib, see ju tugevaid külgi tal.
18. juuli 2017, 20:44
Pole siin ilmas midagi muutunud, varem oli idapoolne keele oskus oluline, nüüd läänepoolne
Seegi hea (alustuseks)18. juuli 2017, 20:43
Oma nime oskas vähemalt ilusti ingliskeelse aktsendiga öelda.
Kinomees18. juuli 2017, 20:41
Hollivuudis öeldakse , et kõik rollid tulevad läbi režissööri magamistoa-poliitikas läbi erakonna tagatoa...
vanad tallalakkujad18. juuli 2017, 20:41
miks peab seda po angliskit viiele teadma?? minge pange mõned poolakad,hispaanlased,itaalased inglis keeles rääkima. suur rahvas laseb pika kaarega selle peale. meie omad lömitavad ja kummardavad ning mõnitavad oma inimesi. õppige parem araabia keelt. varsti nagunii väga vajalik. ei pea poodi minnes tõlki palkama
arvo18. juuli 2017, 20:40
ehh18. juuli 2017, 20:38
Ma suutsin kuni 43 sekundini, sorry, ma ei ole nii tugev kui ma arvasin.
lätlane.18. juuli 2017, 20:34
Jummal sa näed ja ei mürista. Setudel om väägade häbi.
118. juuli 2017, 20:33
tädi on nõuka ajal mõnes inka tunnis käinud...
hahaa18. juuli 2017, 20:53
täpselt nii kõlab küll
linnaalam18. juuli 2017, 20:29
Egotrip lämmatab poliitiku kolbas argimõistuse...
Wild G18. juuli 2017, 20:22
Ma annan oma koti, kui tohib. – Jah.
Tere hommikust! Ma olen rõõmus, et kaasvõõrustan täna siin ministreid. Mina olen ettevõtluse (enterprenoiership) ja infotehnoloogia minister Urve Palo. Meil on… meil saab täna olema siin 3 sessiooni. Esimesed kaks… nende kahe jooksul me arutame info vabast flowment ja info vabast liikumisest üle piiri. See on väga tähtis teema, sest muidu me ei suuda tagada, et päriselt saame digitaalse ühisturu. Ja me kuulame ka mõnda tippeksperti hommikusessioonil ja ka poliitikanõuannet. Siis, peale lõunat on 2 eraldi koosolekut. Soperdab. Üks on ICT ministrite miiting ja teine konkurentsiministritele. Ma jagan ICT ministrite miitingut, kus me arutame wide G rollout, sest kui me tahame näha, et päriselt digitaalne ühisturg töötab, siis me peame omama väga head ühendust. Ja ma loodan, et me ka allkirjastame wide G deklaratsiooni, et väljutada wide G ja see on näitamaks, et kõik EU ministrid on pühendunud tegema kõikvõimaliku, et me ühiskond on ühendatud ja me vabastame uute tehnoloogiate potentsiaali. Aga sellest räägin rohkem peale pärastlõunast sessiooni. Aitäh!
päris19. juuli 2017, 10:15
hea tõlge. Sellegipoolest tekst arusaamatu. Avalik esinemine peaks olema suunatud neile, kes teemat ei valda. seega selgitama lahti asja sisu.
Tölpa18. juuli 2017, 20:21
Rumal minister maatööle.
Marko18. juuli 2017, 20:20
räägi eesti keelt. Ära tee häbi. Ka eesti keeles selgelt rääkimine näitab et hoolid oa keelest , mitte nagu tola kes proovid sakste keeles määgida. AGA KÕRGHARIDUSEGA INIMENE PEAKS IKKA INGLISE KEELT OSKAMA .
eee... ee... eeee...18. juuli 2017, 20:12
ui... ee.... ui vill... ee...
kino mis kino.
Jep18. juuli 2017, 20:59
Sotsabi 18. juuli 2017, 20:12
Inglist ei valda,aga aru sain kõigest, inimene lihtsalt valutas südant.
soovitus18. juuli 2017, 20:11
meie ministrid presidendiga eesotsas peaksid ikka lihvima rahvusvahelist keelt.
Kuulasin18. juuli 2017, 20:54
presidendi nädal tagasi tehtud intervjuud NYT ajakirjanikuga. Oli täitsa ok.
Q tagant18. juuli 2017, 20:09
Ok, keel on nagu on. Aga ärgem nüüd selle veidi aja pärast, mil meil see õnnetu au olla "juhtriik" inimest maha tee. Palju olulisemaid asju on.
mjh18. juuli 2017, 20:58
kui sa oled minister ja saad kordi rohkem palka kui inglise keelt palju paremini rääkiv ''tavainimene'', siis on see ikka probleem küll. nagu ei saa arstiks vm spetsialistiks igaüks, ei tohiks ka ministriks iga suvaline ''saada''. siis oleks õiglane...et ongi parem, targem ja tublim kui teised kandidaadid ja väärib igati oma positsiooni.
to mjh18. juuli 2017, 21:16
meil on siin kõik võimalik,isegi presidendiks võib saada rahvale täiesti tundmatu tegelane aga ministriks...
Q tagant18. juuli 2017, 21:44
Ideaalne muidugi oleks. Lihtsalt on palju tähtsamaid asju kui ingliseoskus. Kas paneme vaid ing. filolooge ministreiks ja eesti õitseb?
18. juuli 2017, 23:13
(inglise) keele-oskus, kõnekeel.. ei pea olema filoloogi tasemel. üks asi on filoloogia, teine asi on omandada elementaarne sõnajärg ja igapäevane käibesõnavara. keeleoskus näitab inimese kohta palju. kui ei suuda selgeks saada mõnda võõrkeelt suhtlustasandil, tekib küsimus, kas inimene oskab oma eriala. ülikooliski ei saa õppida, kui ei valda mõnd teaduskeelt. seda enam, et palo olla õppinud ka EBSi magistrantuuris rahvusvahelise ärijuhtimise erialal! inglise keelt on võrreldes teiste keeltega palju lihtsam selgeks saada. tõlkide kohapeal olemasolu ei puutu asjasse. keelt võid vallata ka n-ö sahtlisse, enda jaoks või tuleviku tarbeks.
kas ta ise 18. juuli 2017, 20:09
Singi Revolušõn18. juuli 2017, 20:06
grääbhöör pai Debussy!
lissen mii näu Miisu!
vii vant tevelopment. ekonomitšeski grõuff! Ponemaaesh?
guud..
Vii inventet skaip. Juu tiid nott. vii hääv e kaverment. Vii hääv e helf.
Vii hääv matš strapоns eee...no.. startaps.
Tei aar guud. jees.
Vii hääv hjuts investments in Juutah and Tšordeinia.
Vii pild Reil Beltik.
Vii paat naiss elektrik kaars Mitsuрissi Miev.
Vii hääd singi revolušon.
Vii aar te pest.
Jees.
empaatia18. juuli 2017, 20:06
Mulle, kes ma õppisin inglise keelt nõukaajal, oli kõik arusaadav. Tervitus, päevakava tutvustus. Tõenäoliselt räägin ma ise umbes samamoodi, isegi mitte nii soravalt.
vähem empaatiat18. juuli 2017, 20:09
äkki seepärast on sul olnud sedavõrd oidu, et mitte trügida ministriks? urvel nimelt pole olnud. häbiväärne.
vot18. juuli 2017, 20:01
Kui aru ei saa, siis pole kuulaja keeleosus piisavalt hea. Hea inglise keele oskaja saab ka sellisest keelest aru.
vot ära aja naerma18. juuli 2017, 20:06
18. juuli 2017, 20:09
Tegelikult on point selles, et kui sa pole sama aktsenti purssiv, vaid antud keelt emakeelena rääkiv inimene, siis ei saa sa sellest estonglishist mitte midagi aru.
rahu18. juuli 2017, 20:23
Kellel vaja saab kõigest aru,ka sul on venekeelne aktsent eesti keelt rääkides.
dr. Mõngel18. juuli 2017, 20:01
Ahjaa. Ja unustasin siia lisada: igavene elu Mart Helmele. EKRE võimule!
isik18. juuli 2017, 20:01
Pr. Palo räägib inglise keeles, mitte vene keeles, kes inglise keelst aru ei saa, on su enda probleem, ta räägib erialast keelt.
sm palo räägib18. juuli 2017, 20:07
no mis18. juuli 2017, 20:24
dr. Mõngel18. juuli 2017, 20:00
Mida enam ma proua Palo silmi vaatan, seda rumalamaks ja verejanulisemaks need muutuvad. Kas viga on minus?
jahhh18. juuli 2017, 20:24
sinu labasuses on viga
mina18. juuli 2017, 20:56
nägin nendes silmades hirmu ja ebakindlust
Kàgu18. juuli 2017, 19:58
Tere hommikust Ma olen vàga ônnelik, et saan vôörustada ministreid. Ma olen ettevôtlus-ja tehnoloogiaminister Urve Palo. Meil on siin tàna otsuseid. Esimeseks, arutame.... See on on vàga oluline teema.. Me kuulame ka topeksperte, ka politseid... Rohkem ei viitsi ja aru ei saanud. Vàga piinlik oli kuulata. Ministrid peaksid làbima mingisuguse inglise keele baastaseme koolituse vmt. Kui ei làbi, siis nàgemist.
Kàgu18. juuli 2017, 19:59
Lisaks.. punktid tàhendavad seda, et ei saanud aru.. ôhtuleht pressis kommentaari kokku, reaalselt olid tyhikuhunnikud vahel
Kukupai18. juuli 2017, 22:59
Ohtuleht ei puutu asjasse! Ükski veebilehitseja ei näita üle ühe tühiku, kui on kasutatud html-i (kui on vaja, siis kasutatakse mitte-murtavat-tühikut: http://en.wikipedia.org/wiki/Non-breaking_space ).
Kui paned siia tekstidokumendi (doc, rtf), siis on lootust.
Ei pea! 19. juuli 2017, 06:47
Kui keelt ei oska, siis kes keelab esineda EESTI KEELES????? Tõniste võtnud tõlgi, Palo pöördumisele subtiitrid ja kõik oleks ok. Aga muidu tundub, et tüüpiline kadakasakslus (matsist ministriks) ja jutt on nii loll ning sisutühi, et inglise keeles tundus peenem esitada. Ma ei saa ühest asjast aru, nad on väidetavalt äriajajad, kuidas nad seal hakkama saavad ju on nende edukad ärid ka ainult bluff.
no näed19. juuli 2017, 10:18
police on politsei ja policy on poliitika. Hääldus selline et tõesti ei saanud hetkega aru, kas polis või polisi.
et18. juuli 2017, 19:57
palu18. juuli 2017, 19:55
Kõnelgu seto keeles,saab ise ka aru!
EI OLE VÕIMALIK18. juuli 2017, 19:52
Kas ministriks saamise eeldus on hariduse täielik puudumine? Kolmandas klassis räägitakse inglise keelt 8000X paremini!
mhh18. juuli 2017, 20:25
äärmiselt tobe väide.
EWA18. juuli 2017, 20:27
Ei saa mitte muhhvigi aru, pidasin ennast rumalaks.
xxx19. juuli 2017, 00:03
See näitab su keeleoskust. Soovitan kuulata prantslasi rääkimas inglise keelt - aru ei saa sa muhvigi, kuid enamus maailmast saab.
ära valeta kesik19. juuli 2017, 05:39
Maailm teeb viisakusest näo, et saavad aru.
18. juuli 2017, 22:41
see-eest nad ei oska eesti keelt.
18. juuli 2017, 23:51
No niiongii, vaene english mida sedasi vägistataksr
Haritud mees19. juuli 2017, 10:58
Mina pole koolis õppinud inglise keelt ja loomulikult seda ei suuda rääkida, kuigi tänu programmeerimis oskusele tean paar tuha
Ikka mina19. juuli 2017, 11:00
Mitte 18. juuli 2017, 19:52
Ari Matu18. juuli 2017, 21:55
Ega minagi aru saanud. Ei jaga inglise keelest peale numbrite suurt midagi, igatahes minust rääkis ta paremini.
Kahtlen,19. juuli 2017, 07:05
kas ta ikka numbreid inglise keeles paremini tunneb kui sina.