Eesti uudised

Saar EKRE-le: “Kas tahate taastada nõukogudeaegse tsensuuri?”

Kultuuriminister Mikk Pärnitsa apartheidiartiklist: igaüks võib meile pühasid asju kritiseerida (86)

LISA KOMMENTAAR

Tiit22. juuli 2017, 14:23
Nähes kui usinasti kommentaare kustutatakse on arusaadav, et tsensuur töötab täie voimsusega.
kõõga22. juuli 2017, 09:51
Laimamine ei ole sõnavabadus ja punasel kultuuraministril tuleks lõpetada kremlimeelset halleluuja laulmine putinile.
Paka Laurus21. juuli 2017, 22:22
Kui vaadata selle suureltmõtleja FB profiili, fotosid,jne. siis midagi haiglast kumab selt läbi... Aga noh kui sellisel tasandil juba katet tehakse siis järgmiseks loeme kuidas tegelane juba kuskil ametis, nõunik...vahest isegi aseminister....
Mart21. juuli 2017, 18:00
Muide Mikk Pärnits on tantsuõpetaja poeg :-))
Üks tema raamatutest - Hundikutsikaeetika
oh heldene aeg21. juuli 2017, 20:51
siis pole ime, et p3d3rast
Kustutatud kommentaar21. juuli 2017, 17:19
Praegusaegne propaganda ja tsensuur ületab Nõukaaegset mäekõrguselt.
Aiku21. juuli 2017, 17:17
Kõik kommentaarid on 100% ühte väravasse. Ei tea, kus kõik sotsid ja muud eesti rahva vaenlased on. Selline suur vaikus tundub väga ohtlik olema.
Aiku21. juuli 2017, 17:15
Kommentaarid on 100% kõik ühte väravasse. Ei tea kas sotsid, moderaatorid ja teised eesti rahva vaenlased on rannas või lihtsalt mõtlevad uusi reegleid välja, kuidas eesti rahva "heaolu"
Pille21. juuli 2017, 15:27
Huvitab, mis rahvusest on kultuuriminister.
Ükski eestlane ei saa olla ma rahvuse suhtes nii vaenulik.
Eestipärane nimi ei tähenda mitte midagi.
Pealegi kes keelab kultuuriministril olla isamaaline.
Enam ei ole nõukogude aeg, kui eestimeelsed Venemaale vangilaagrisse saadeti.
Tänapäeval saab iga eestlane olla vabalt eestimeelne.
Muidugi ei tea eestimeelsust ja isamaalisust mürgiseks nimetaja rahvust.
Pille21. juuli 2017, 15:45
Pean ennast parandama.
Mikk Pärnits ikka on see eestlaste vaenulik tegelane ja tema ei ole kultuuriminister ju.
Appi, miks artiklid ja pealkirjad nii segased peavad olema ??
VABANDAN VÄGA KULTUURIMINISTRI EES, ET VALESTI ARU SAIN, AGA PEALKIRJAST TULEB VÄLJA, ET MIKK PÄRNITS ONGI KULTUURIMINISTER.
see on, kui loetakse ainult pealkirja ja kohe kommima21. juuli 2017, 15:57
ja arvatakse, et Mikk Pärnits on kultuuriminister.... no anna mõistust.
Pille 3. - s kord21. juuli 2017, 16:15
Pean veel korrigeerima.
Mikk Pärnits küll näitas oma tugevat vaenulikkust eestlaste vastu.
KAHJUKS KULTUURIMISTER TOETAB PÄRNITSAT. KURB, VÄGA KURB.
Kultuuriministriks peab saama isamaaline inimene, tuleb välja vahetada.
Kultuuri ei saa kaitsta poliitkorrektselt21. juuli 2017, 15:26
Kultuurinormid on inimõigustest tugevamad. Kui see nii poleks, ei erineks me loomariigist. Küllap seetõttu ongi kultuuriküsimused inimõiguslaste jaoks eriti ebamugavad. Kuid siiski …
Küsimus Indrek Saarele: kas demokraatlik sõnavabadus välistab Teie jaoks kultuurilised tabud?
Küsimus Sven Mikserile: kasutatud tsitaadi (“ma ei ole sinu poolt öelduga nõus aga ma olen surmani valmis kaitsma sinu õigust seda öelda“) kontekstis – kas see kehtib Teie meelest ka siis, kui jutt käib tapmisest?
pro21. juuli 2017, 14:49
Kas tahame, et nõukaaegne tsensuur jätkuks? Miks ei avaldata Varro Vooglaiu mõtteavaldusi? Miks ei loe me sõnagi paguste vastaste mõtteavaldusi? Miks Fail Balticu kohta on vaid projekti pooldajate tendentslike artikleid? Nii võib küsida vel mitme teema kohta. Mida sa Saar demagoogitsed!!!?
baphomet21. juuli 2017, 14:49
Tüüpiline tähelepanu kõrvalejuhtimise taktika. Praegu polnud küsimus mitte tsensuuris või mitte-tsensuuris, vaid selles, et kirjutis vastas täpselt nõuka-aja malllile.
Mõnes mõttes ehmatav, et sellised asjad nüüd ilmuma hakkavad. Vanem põlvkond lootis, et nõuka silmakirjalikkus ja nõuka-aja lõpu internatslus on jäädavalt ajaloo psügikasti kadunud.
Mingil ohutul lihtsameelsel lasti poliitikute poolt midagi valmis vorpida, et rahva reaktsiooni kompida. Hiljem võivad hullemad jamad järgneda.
See on ka nõukalik, et ükskõik kui palju rahvas millegi vastu on, võimulolijad suruvad selle ikka läbi.
hullem kui nõukaajal21. juuli 2017, 14:42
Isegi nõukogude ajal ei öelnud ükski eestlane isamaalisuse kohta mürgine.
Olen ise nõukaaegne ja küll ei mäleta, et mõni eestlane oma isamaa suhtes nii vaenulik oleks.
Ma ei suuda seda uskuda.
appi, appi21. juuli 2017, 14:40
Kultuuriminister ütleb, et isamaalisus on mürgine. Ennekuulmatu.
Selline eestlaste ja eestluse vaenulik kultuuriminister KOHESELT AMETIST TAGANDADA.
Kuidas selline eestlaste vastane inimene kultuuriministriks sai ????
huvitav-huvitav21. juuli 2017, 13:37
kui mina tahaksin näiteks kirjutada teemal, et ne...rid on para.sii.did - oletagem, et nt rootsi näidetel, või siis et omasooiharad on häl.v.ikud - kuhu see sõnavabadus siis peidetakse? kus on sõnavabadus siis, kui nt. Astrid Lindgreni lasteraamatuid hakatakse ümber sõnastama, sest Pipi isa ei ole määratletud poliitkorrektselt? sm pärnits on ehedaim näide roosast ajupestusest. keda diskrimineerib meie laulupidu? kas on mõnel muulasel keelatud sellest osa võtta/kuulama minna? ja muukeelsed laulud ja neende mõju - ma pole juba ammu midagi nii eluvõõrast kuulnud. sm pärnits, istu, kaks.
Siil21. juuli 2017, 13:20
Mis riigi kultuuriminister see mees on?
eks ikka21. juuli 2017, 13:29
eks ikka sotside-riigi! Lenin selle rajaja.
Sa vaata vaid21. juuli 2017, 13:20
Kirjutada ja mõelda tohib ainult nii nagu Peavool käsib. Kui see teisiti oleks, ei oleks seda Kaur Kenderi kohtus kottimist ka kirja pandud mõtete eest. Herr minister sööb oma sõnu.
Öö laulupidu on vaja 21. juuli 2017, 13:18
et jälle ennast vabaks laulda
Jaak21. juuli 2017, 13:12
kurb ja kahju, et meil selline minister, ei tunne isegi nõukaaega
kõõga21. juuli 2017, 12:56
Laimamine ei ole seotud sõnavabadusega ja seda peaks mõistma roosa kultuuriminister.
kuulaja21. juuli 2017, 12:52
Sotsialistlik Kuku raadio presenteeris uhkelt Saare hülgemöla andmata teisele osapoolele üldse sõna.Raadio"mõtlevale" inimesele...
Rahvus21. juuli 2017, 12:40
on ju teatud piirkonnas eluga kohanenud ja omavahel kindlat keelt rääkivate inimeste kogum. Riik muudab selle territooriumi konkreetseks. Tekib kohustus seda maalappi hoida ja kaitsta. Kui puudub selleks mingil põhjusel soov, tuleb teine rahvus või riik ja kuulutab maalapi koos inimestega enda omaks. Lipp on väljakutse, mis annab teistele teada : oleme siin, mida teie tahate, kas rahu või sõda? Tänapäeval tundub sõda ja üldse kodu kaitsmine utoopia, sest elu on ju väga huvitav. Rahvus, riik jms. tekitab kohustusi, mis osadele noortele ei meeldi. Vabaduse aeg pole ikkagi kohustustevaba eksisteerimine mille kõik teised inimesed pärnitsale kinni maksavad. Suure rahvuse liige võis lubada kalambuure(Voltaire) aga väike rahvas peab ellujäämise nimel pingutama. Suured rahvad ei kao kuhugi, sakslased pole ju prantslasi ära kaotanud olgugi, et on neid võitnud ja vallutanud. Eesti riik võib küll jälle ära kaduda kui pärnitsad, oudekid ja ka saared leigeks muutuvad.
Aga mida21. juuli 2017, 12:33
ühelt punaselt multikulti ihalejalt ja karjeristilt ikka muud oodata!
Oi HÄBI!21. juuli 2017, 12:32
Ise veel Eesti Vabariigi kultuuriminister! Millist kultuuri hera esindab? Kas vaenuõhutamiskultuuri? Või nar karlust? Või hoopis kõige inimlikkuse kultuuri laga stust? Ilmselt sobib talle ka läbu õll e summer. Igatahes heaolu talle EI sobi!
Ülle, Ülle!21. juuli 2017, 13:13
Kellele sa "jah"-sõna ütlesid?
eva21. juuli 2017, 12:32
Ei taha tsensuuri keegi, aga põhjendada igasugu totrusi-muudatusi mingi "moeväljendiga" - et maailm on muutunud, pole õige. On jah muutunud, aga mõnede asjade säilitamine-hoidmine on siiani eestlaste kätes ja pole vaja Brüsselist luba küsida. Las Laulupidu jääb, nagu meile meeldib, las Oravakese kommid jäävad sama maitsega, nagu olid nad juba nõukaajal, las lapsed söövad kaneelisaiu ja joovad limonaadi ning ministrid kõnelgu ikka eesti keeles. Kes mõista tahab, see pingutab.
Kultuuri ei saa kaitsta poliitkorrektselt21. juuli 2017, 12:17
Ma poleks ka halvimas unenäos uskunud, et tuleb vastu tahtmist taas kolhoosi astuda. Nali naljaks, kuid meetmed on 1:1 samad kui siis: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1530221823715063&set=gm.713023485548567&type=3&theater
Noojaah21. juuli 2017, 11:35
Meie laste natsideks nimetamine on siis sõnavabadus, mida sotsid toetavad?
Kuhu veel jõuame?
Ah et eestlased on süüdi, et NSVL sõjatehased ehitasid oma elurajoonid, kuhu eestlasi ei lastud? Ah et eestlased on süüdi, kui Kohtla-Järve venelasest ettevõtja maksab oma venelastest töötajatele minimaalpalka?
Eestlased on süüdi, et on olemas, räägivad omas keeles ja harrastavad oma kombeid?
"Juut ei olnud rahvus, see oli kuritegu", kirjeldas Sruoga natside suhtumist Stutthofi koondluslaagris.
"Eestlane ei ole rahvus, see on kuritegu", ütlevad Ossinovski, Mikser, Saar ja Pärnits Eesti Vabariigis.
Eesti Vabariik on muutunud eesti rahvuse, keele ja kultuuri vaenlaseks.
Kui TRÜs taheti järk-järgult üle minema vene õppekeelele, siis deklareerisid mitmed venelastest õppejõud: "Suure vene kultuuri esindajatena ei saa meie moraalsetel põhjustel osaleda ühe väikerahva kultuurilises genotsiidis".
Leidus eestlasi, kes olid valmis.
Nii ka Ossinovski, Mikser, Saar ja Pärnits.
100 kommentaari21. juuli 2017, 11:23
juba hommikust kustutatud...
kurb,et eestist on saanud põhja-korea.
ving21. juuli 2017, 11:18
näitlejad peavad ka kriitikaga leppima
lembit21. juuli 2017, 11:07
Pärnitsa kirjatükk tuletab meelde nõukaaegseid loosungeid ,, Družba narodov ´´ Üldine suund on rõhuda rahvusluse likvideerimisele , mis on täpselt maha kirjutatud kompartei häälekandja ,, Pravda ´´ artiklitest.
Lp. kultuuriminister!21. juuli 2017, 10:21
Tsensuur toimib meil ju kogu aeg, kuigi seda pole ametlikult kehtestatud! Tsenseeritakse nii kommentaare, kui ka artikli(te) avaldamist...
Ametlikult21. juuli 2017, 11:12
kehtestas tsensuuri Rein Lang, kes tegi ajakirjanduse vastutavaks kommentaaride eest, kaval lüke.
sama siin21. juuli 2017, 11:16
miskipärast kasutatakse aga kommentaariumis sõna "modereerimine", nii et tsensuur töötab.
Erla21. juuli 2017, 10:17
Ministrilt küsiks sama vastu.
leo21. juuli 2017, 09:59
Kõige inetum on veel seejuures see, et see " kultuuriminister " ei oska isegi demagoogitseda, vaid teeb seda täiesti ajuvabalt. Nõukogude ajal taoliste vaimsete võimetega ei saanud olla isegi külanõukogu komsomolisekretär. Üldiselt näitab aga kogu see lugu meie võimulolijate vaimset ja moraalset taset
tõsielust21. juuli 2017, 09:54
Näiteks kommentaaride tsensuur toimib juba ammu ja seda valikuliselt.Reformi meelsed kommentaarid lähevad läbi ja hoiatust ei tule, et sinu kommentaar ei vasta tingimustele.Proovi Reformi kritiseerida ja näiteks Keskerakonda esile tõsta-on tüli majas.Eriti iseloomulik Delfile
tannu21. juuli 2017, 09:40
Ikka tase,vat see on,ku mingi palaganitrupi realiikmed pannakse ministritoolile :))
mis asi see sõnavabadus on?21. juuli 2017, 09:32
Ma ei saa isegi Õhtulehes oma arvamust välja öelda, kohe on tsensor vahel aga riiki hävitavat punast propagandat võib igal pool välja pursata. Aga na kultuuriminister on meil ka ju ainult sellepäarst kultuuriminister, et sugulased sadamas kilekotte jagamas
No21. juuli 2017, 09:30
Valitsev kord on tsensuuri ammu taastanud või kuidas mõista EKRE täielikku blokeerimist väljaannetes ?
Kurb21. juuli 2017, 09:29
Kultuuritu ministeerium, kultuuritu minister.
kohanäitaja21. juuli 2017, 09:28
Seltsimehed, vabastage ruttu karupe**e, järgmisele mehele on juba sooja kohta vaja!
21. juuli 2017, 07:45
Paras tatikas ja s näitleja.
mari21. juuli 2017, 06:39
Noormees on osutunud egoistlikuks ignorandiks. Tema arvab, et võib rääkida mitte ainult Eesti vaid ilmselt ka kogu maailma inimeste eest. Rumal, eluvõõras poisike. Ja väga lugupidamatu takkapihta.
Kultuuri ei saa kaitsta poliitkorrektselt. 21. juuli 2017, 00:16
Vabadus eeldab ühist kultuuritaju, üldistatult lastetuba. Kultuuritu vabadus jõuab anarhismi. Mikk Pärnits trambib EV põhiväärtustel. Demokraatia ei võrdu vastutusetusega avalikus meedias. Demokraatlik Avalik Sõna ei tohi oma lugejatele teha haiget. Mikk Pärnitsa viimased kaks avalikku arvamuslugu solvasid mind ülisügavalt. Kultuuriminister reageeris rõhutatult poliitkorrektselt, laveerides kõrvale ründest kultuurile antud küsimuses. Kultuurita pole võimalik kaitsta kultuuri. Rahvuskultuurita pole Eesti Vabariiki.
Hilja21. juuli 2017, 09:00
Alates aastast 2004 pole enam Eesti vabariiki. Sa polegi seda tähele pannud?
mm20. juuli 2017, 22:57
Silmakirjateenrid. Isegi kinomaja koristaja, rääkimata kooliõpetajast, politseinikust või kaitseväelasest, lastakse "ideoloogiliselt sobimatute seisukohtade" väljendamise eest päevapealt ametist lahti, nüüd aga järsku seistakse täiega sõnavabaduse eest.
Pärnits, Karulin, Saar ja Mikser - need on kõik tegelikult üks ja sama punt.
Kes meid juhivad20. juuli 2017, 22:31
Muidugi peab sel äbarikul olema õigus öelda seda, mida ta millestki arvab. Aga tal tuleb arvestada kahe asjaoluga 1) ta muutub paariaks oma rahva hulgas 2) ta saab varem või hiljem karistada
21. juuli 2017, 09:00
Kas seltsimehel kaitseväes on käidud? Või on samasugune ludri nagu meie praegune "eliit"?
imestan21. juuli 2017, 11:20
kui ludrid on eesti mehed ehk et see päraknits ikka veel karistama on
eriline totak20. juuli 2017, 22:29
Kas see Pärnitsa Mikk on nüüd kultuuriminister , loen ma pealkirjast?
heh21. juuli 2017, 11:21
ie kirjutad sellise nime suure algustähega :D
20. juuli 2017, 22:05
kes on see mmailmakodanik Pärnits,kelle soobv on rahvusriik hävitada? Mingu siis suurde Euroopasse ja valigu maa,mis tema põhimõtetega sobib Eesti rahvas isegi laulis end vabaks ja nüüd tuleb mingi isamaatu ja emakeeletu korda looma Häbi! Kadugu siit!
neotrotskist20. juuli 2017, 21:58
Pärast Solženitsõni «Gulagi arhipelaagi» ei leidnud isegi Prantsuse vasakintellektuaalid enam endas marksismi kaitseks jõudu. Nad jätsid lõplikult hüvasti lootusega, et töölisklass kord kodanluse kukutab, ja andsid 1970. aastatel Marxi õpetusele uue vormi.
Nüüd ei oldud aga rõhutud enam mitte töölisena, vaid soo, seksuaalse sättumuse, nahavärvi jne pärast.
Nad tahavad ajada meid rassilise, etnilise ja soolise identiteedi, sugueluliste eelistuste ja väljendusvabaduse pinnal omavahel tülli. Kõik need lõputult paljunevad grupiidentiteedid kutsuvad meid kaosesse.
http://arvamus.postimees.ee/4177037/hardo-pajula-tuleviku-ajaloolased-kirjutavad-et-lobjaka-laane-ta...
kuule saar20. juuli 2017, 21:27
kas holokausti-saagat kah saab kritiseerida?
Kas20. juuli 2017, 21:18
ikka sellist kultuuriministrit on meile vaja? Meie rahvuskultuurist ei tea ta midagi - häbi !
Kaja20. juuli 2017, 21:01
Sõnavabadus sõnavabaduseks. Küsimus on siiski selles, et Mikk Pärnits solvas oma artikliga eelkõige kõiki neid, kes on laulupeol osalenud kas laulja, tantsija või pealtvaatajana.
Laulupidu on meie oma pidu. Meie rahvariided on meie rahvariided.
Kui üks kirjatsura arvab teisiti, olgu see tema arvamus tema teada.
Meedias ei peaks sellistele seisukohtadele ruumi olema.
See artikkel ületas tuhandete eestlaste taluvuse piiri.
Ja minister ei peaks igatsorti üllitisi kaitsma.
igatunnised uudised21. juuli 2017, 10:09
Omas kodus määrab reeglid peremees ja mitte keegi Brüsselist ei saa Eestile ette kirjutada. Pidusid teeme endale oma jaoks , ning me ei riku seda mingi tolerastliku kulti-multiga. Aga igapäev üritatakse meile tõestada, et me pole sallivad ? Ja ajupesu on kahjuks osad noored inimesed ära rikkunud . Neil on kõik välismaine ja läänelik kui kullakarva.
Kurb20. juuli 2017, 20:39
Kultuuriministeerium on hetkel kahjuks üks ebakultuursemaid paiku Eesti.
sõnavabadusele tuginedes20. juuli 2017, 20:28
mulle hakkab üha enam meeldima mõte ahjust, mis on täidetud sotsidega
Ja-jah20. juuli 2017, 21:12
Kuhu puid saaks tuua?
nõus20. juuli 2017, 22:32
kõigile sõnavabadus ei kehti - Järvamaa õpetaja sai töölt lahti oma arvamuse ja sõnavabaduse pärast
lisaks ka21. juuli 2017, 11:24
rakvere kino koristaja, siis polnud saart kuskil kaitsekõnet pidamas. nii alatu inimene.
Karu20. juuli 2017, 20:10
Mikser rääkigu oma Voltaire'ist mida tahes aga minu au ja hea nime ärgu tulgu teotama (PS § 45).
Apartheidi kui inimsusvastase kuriteo määratleb mitu rahvusvahelist dokumenti20. juuli 2017, 20:06
PS § 22. Kedagi ei tohi käsitada kuriteos süüdi olevana enne, kui tema kohta on jõustunud süüdimõistev kohtuotsus.
Eestit ei ole apartheidis süüdi mõistetud.
Karlutt20. juuli 2017, 20:00
Tänapäeval ongi häda see, et sõnavabadusele ja demokraatiale tuginedes ei ole miski enam PÜHA. Varsti pole enamikul aimugi, mida see sõna tähendab. Tundub, et nende hulka kuulub ka kultuuriminister.
Sotside valikuline demokraatia20. juuli 2017, 19:56
Sõnavabadus eksisteerib sotsialistidel senikaua, kui kriitika alla ei satu venelased, mugavusprussakad, omasooiharad lapsepilastajad jne..
Ajuvabariik20. juuli 2017, 19:55
Kuidas selline Kremli möga saab ikka Sirbis ilmuda... kas eesti rahvas peab enda "rassistlikku" sõimu veel ka ise kinnimaksma?
rohkem seletamine ei vii kuskile.20. juuli 2017, 19:46
Sotsidele tuleb nende oma relvaga vastata, kui püsti kargavad ja sõnelema hakkavad, tuleb püsti hüppata ja kohe üleilmset sotside hümmi laulma hakkata.
Ahsooo 20. juuli 2017, 19:45
Indrek Saar ei pea ennast eestlaseks. Nimelt öeldi, et et Eesti rahvuskultuur põhineb russofoobial ja natsismil. Indrek Saar kutsub seda "kriitikaks". Ehk, kus suitsu, seal tuld?
Apartheidi kui inimsusvastase kuriteo määratleb mitu rahvusvahelist dokumenti20. juuli 2017, 19:45
PS § 12. Kõik on seaduse ees võrdsed. Kedagi ei tohi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, päritolu, usutunnistuse, poliitiliste või muude veendumuste, samuti varalise ja sotsiaalse seisundi või muude asjaolude tõttu.
Rahvusliku, rassilise, usulise või poliitilise vihkamise, vägivalla ja diskrimineerimise õhutamine on seadusega keelatud ja karistatav. Samuti on seadusega keelatud ja karistatav õhutada vihkamist, vägivalda ja diskrimineerimist ühiskonnakihtide vahel.
Apartheidi kui inimsusvastase kuriteo määratleb mitu rahvusvahelist dokumenti20. juuli 2017, 20:45
PS § 12. viitasin, et näidata Miku vaenuõhutamist.
Kalle20. juuli 2017, 19:40
Minu pärast võib see Pärnits minna mujale,kui tal siin ei meeldi.
just20. juuli 2017, 19:36
igal juhul valime ekre poolt
muhulane20. juuli 2017, 19:22
kaua seda kremli lakeid ministri ametis hoitakse.
Ivan Ostrov20. juuli 2017, 19:22
Meie viljastava "demokraatia" tgingimustes võib meile pühasid asju kritiseerida ja otse loomulikult võib kritiseerida sm.sotsi, nn.kultuuriministrit, kelle kultuurialased teadmised piirduvad Marksi-Lenini ja muude punakaltsakatega.
appi20. juuli 2017, 19:19
kui juhm on saar ja veel minister, tule taevas appiii!!
abi tuleb21. juuli 2017, 14:44
Jah, aga tal on ümberlükkamatu vabandus - ta on sots!
kroku20. juuli 2017, 19:18
Kritiseerida ei tohi pedesi,, pagulasi , karuprse mikserit
Estofoobiale20. juuli 2017, 19:18
arvamus20. juuli 2017, 19:12
Tiiu Pärnits on oma tööd kehvasti teinud
Kultuuri ei saa kaitsta poliitkorrektselt21. juuli 2017, 10:23
Ilmselt on tegemist peresisese mässuga või oidipuse kompleksiga või siis ema on poja kasvuperioodil omanud topeltstandardeid: http://www.postimees.ee/1569033/tiiu-parnits-15-aastat-vabadust