KUI PALJU? Mis summa käivad välja Chevrolet ja Yokohama Inglismaa kõrgliigaklubide särkidel figureerimise eest? (1)
Müstilisena tunduvad numbrid on selle kümnendi algusega, kui võistkondade pangakontod täienesid kokku ligi 100 miljoni naelaga, pea kolmekordistunud, vahendab Mirror.
Vaatamata oma viimaste aastate ebaõnnele troonib vähemalt sponsorrahade edetabeli tipus endiselt Manchester United. Punaste Kuradite särgil figureerimise eest käib Chevrolet aastas välja 47 miljonit naela. Säärane leping Ameerika autotootjaga kestab Jose Mourinho juhendataval meeskonnal veel kaks hooaega.
Londoni suurklubide võrdluses võtab esikoha valitsev Inglismaa meister Chelsea, kellele järgnevad Tottenham ja Arsenal. Inglismaa pealinna valge klubi pole sealjuures särgisponsorite edetabelis Arsenali edestanud alates 1995. aastast.
Ainsana reklaamivad oma särkidel briti firmasid Liverpool, Southampton, Stoke ja Watford.
Klubide ja nende särgisponsorite nimekiri ning toetussummad:
- Arsenal - Emirates | 30 miljonit naela
- Bournemouth - M88 | 3,5 miljonit naela
- Brighton - American Express | 1,5 miljonit naela
- Burnley - Dafabet | 2,5 miljonit naela
- Chelsea - Yokohama | 40 miljonit naela
- Crystal Palace - ManBetX | 6,5 miljonit naela
- Everton - SportPesa | 9,6 miljonit naela
- Huddersfield - Ope Sports | 1,5 miljonit naela
- Leicester - King Power | 4 miljonit naela
- Liverpool - Standard Chartered | 30 miljonit naela
- Manchester City - Etihad | 35 miljonit naela
- Manchester United - Chevrolet | 47 miljonit naela
- Newcastle - Fun88 | 6 miljonit naela
- Southampton - Virgin Media | 6 miljonit naela
- Stoke - Bet365 | 3,2 miljonit naela
- Swansea - LeTou | 4,5 miljonit naela
- Tottenham - AIA | 35 miljonit naela
- Watford - FXPro | 3 miljonit naela
- West Brom - Palm | 3 miljonit naela
- West Ham - Betway | 10 miljonit naela
Kommentaarid