Eesti uudised

PILTUUDIS | Lugeja on raevus: kas Rimi kontrollib ka, mis kaupa nad müüvad? (182)

LISA KOMMENTAAR

dsds3. august 2017, 22:25
Tõde miks sellised asjad juhtuvad on see, et töötajaid pole piisavalt, kes jõukasid asju kontrollida, imestan üldse, kuidas pigem suudetakse üldse kaubanduses mingit taset hoida
Ei usu2. august 2017, 15:37
Et ise ei näe mida seal käpid või kärusse korjad. Mõnekümnesendise viilaka pärast selline seakisa. Mine küsi oma sendid kassast tagasi ja ära hädalda siin nädalate viisi.
veidrikud2. august 2017, 10:25
Selle pildi järgi ei saa küll aru, et sel arbuusil midagi viga oleks, aga kile all läheb kiiresti hukka. Samas pressiesindaja on ikka tõeline keenjus, kui ta ei oska sildilt välja lugeda, missuguse Rimiga tegemist on.
õunake2. august 2017, 10:18
see rahulolematu ostja mingu turule ja ostku sealt...ehk on isegi silt.."eestimaine" juures....ihiii
Mina1. august 2017, 18:22
Enne oleks ikka pidanud Rimisse pöörduma ja raha nõudma tagasi, kui kohe ajakirjandusse pöörduma. Ikka juhtub selliseid asju. Ega need inimesed arbuusi sisse ei näe. Proua ei näinud arbuusi sisse, kus siis Rimi peaks nägema.
pum pum...2. august 2017, 16:04
Selle jutu peale võib end herneks hirnuda.
ENNE raevust minestamist ja kisendamist30. juuli 2017, 20:55
pole paha vaadata,mida just ostukorvi topid. Silmanägemise peale ulguda ja teisi süüdistada on peen, ega siis ise ole naisterahvas hoolimatu
30. juuli 2017, 17:12
Viina sees igaks juhuks leotada riknenud arbuusi tükikesi, seda praktiseerivad tädid Paide sàastumarketis, kui joobes viinaostjaid teenindavad, annavad banaani või arbuusitüki kaasa. Ja mitte tasuta.
mina29. juuli 2017, 19:12
Järve Selveris on minu kunagised lemmikud - kodused kaneelisaiad viimasel ajal (ca aasta küll) täiesti toored, nii et sees on lausa veniv tainas. Hapuks läinud salatit olen sealt ka saanud mitte vaid ühe korra, puuviljad hallitavad-mädanevad. Ja mis imeasi - minia avastas, et selveri köögi kohupiimakreemis on toiduvärv - kirjutanud siis kohe, et valgendaja.
Liisa29. juuli 2017, 13:53
Küll on ikka hea koguaeg viriseda. Lõikad arbuusi on paha ei lõika arbuusi jälle paha. Minge ise ükskord poodi ja peske neid arbuuse terve päeva ja lõigake ka. Arbuusid on teinekord 7- 10 kg. See ei ole kerge. Loomulikult pesevad teenindajad neid arbuuse ja püüavad anda oma parima. Ühe pooliku arbuusi pärast selline virin ja kohe lehte.
Piisad29. juuli 2017, 21:29
Lehte jõuabki vaid kümnendik. Tavaliselt ei vaevu keegi oma jamadest teada andma.
Teataja oli väga tubli - ehk paneb mingigi meediakajastus omanikke oma ahnuse arvelt ka tegelike töö tegijate vastu lahkem olema.
Sakunne29. juuli 2017, 13:24
See arbuus küll mädanenud ei ole - ülevalminud ehk ja seega väga magus - mäda arbuus ei seisa kooski
no30. juuli 2017, 15:30
ostsin ka ükskord pooliku seemneteta arbuusi ja sama lugu - kile all oli käärinud ja vastikult lödine ollus! Ei jõudnud poodi tagasi minna, prügikast oli lähemal. Avades selle kaane, vaatas mulle vastu samasugune seemneteta arbuusitükk...
Sakunne31. juuli 2017, 01:20
Ei tea, pole kunagi poolikut arbuusi ostnud
Skandinaavia29. juuli 2017, 12:56
poed märgivad sagedasti oma reklaamides ka nii, et need-need tooted on sel-sel kuupäeval soodushinnaga. Eestis võib klindiga teha mistahes. Selverisse olen mõned korrad läinud reklaami peale - riiul täiesti tühi. Eriti õlidega juhtub seda. Poel on tähtis klient millegagi i poodi meelitada - küllap midagi ikka ostab, kui juba tuli!
l i b l e30. juuli 2017, 15:57
täpselt sama kogemus Selveris,meelitatakse poodi ostjaid,muu pole oluline.
mustamäelane29. juuli 2017, 10:52
Magistrali Rimist võib tihti ebakvaliteetset kaupa saada kui hoolega ei uuri mida ostad,see on viimasel ajal nagu mingi kolka pood.
Võtavad29. juuli 2017, 12:12
tagasi küll, kui kohe viia. Nähtud.
Tiiu29. juuli 2017, 10:45
Ostan tihti Rimist tükeldatud arbuusi. Olen alati saanud väga hea ja kvaliteetse tüki. Aitäh Rimi!
Nüüd oled 29. juuli 2017, 11:30
oma lolli plära ja pugemisega kukust siia kolinud?! :(
ehh30. juuli 2017, 12:05
miks pannakse miinuseid, kui keegi on millegagi rahul?
Priit29. juuli 2017, 09:44
NonaguÄrapanija ekraanidelt kadus, on jälle omast arust "targad" inimesed tegutsemas. Ega siis neid kritiseerida saa, kohe oled kompleksidega jne. Kasvatage ajud endale ja tehke tööd nagu peab. Ilusad inimesed ongi võtnud pähe, et nemad on targad, nad võivad teha mida tahavad jne. Tuleriidale sellised !
Haha29. juuli 2017, 02:57
Peab ikka igav olema, et ühe halva arbuusi pärast pilte tegema hakatakse ja lehte saatma hakatakse. Proua peaks endale hobisid leidma ja seda kiirelt. Kui tegu oleks olnud juba mitmenda korraga, siis võibolla, aga see on küll natuke ülereageerimine.
Pole29. juuli 2017, 05:06
aiin mingit ülereageerimist. Rimi müüb päevast, päeva oma saastakaupa karistamatult õle Eesti. Arbuusid, värsked kartulad rohelised, halvaks läinud salatid, kõrbenud valmistooted. toored tainased saiad. Sellel pole lõppu näha.
To Pole29. juuli 2017, 15:30
Pean sind kurvastamal aga sellist ideaalpoodi kus saaba alati ainukt värsket kaupa, kus ükski asi ei või olla toores, mäda jne ei ole. Riknenud kaupa olen saanud kõigist suurematest toidukauplustest Eestis. Mis siis tegema nüüd peaks? Iga toore banaani ja hallitanud maasika pärast lehte jooksma?
........30. juuli 2017, 02:31
Ära käi siis Rimis rohkem!
to Pole30. juuli 2017, 13:35
Nälg, nälg on selle nimi! Kähku valge lina ümber ja lõppu ootama!
'rge kiunuge ,ega RIMI ole eestlaste oma30. juuli 2017, 20:57
omanike vastu olgu ikka austusja lugupidamine .
Kersti30. juuli 2017, 09:00
Inimene sai tõelise šoki ja on nüüd raevus (nagu lugeda võime) selle ühe näkase arbuusitüki pärast ja sina väidad, et on ülereageerimine!? Eeeeiiii.... :D :D :D Hea, et suisa infarkti ei saanud! Proua võiks veel pöörduda ka välismaise meedia poole ja vahest ehk ka Euroopa Inimõiguste kohtusse vm. Kaua võib ja C-komando peaksid samuti sekkuma ja nõudma prouale Rimilt moraalse sandistuse korvamist!
no30. juuli 2017, 15:35
pole ilus mõnitada selle pärast, et inimene tahab saada KVALITEETSET kaupa! See on meie KÕIGI ÕIGUS! Kaubandus püüab saada kasumit ka rämpsu arvelt - selle vastu tulebki võidelda!
naisuke28. juuli 2017, 19:14
Naine ostis arbuusitüki Laagri Rimist.
Ilmselt oli arbuus eelnevalt tükeldatud...
Millisest poest arbuus osteti?
Et siis nii raisatakse kallist leheruumi. Võimalik vaid Eestis.
ainult RIMIST28. juuli 2017, 17:48
olen ma halvaks läinud lõhe saanud ja mõnikord ka halvaks läinud kalatooteid. Ükskord jubedad pehmed kurgid purgis jne.jne. Miks müüja siis ei tea, mida ta müüb või tehakse nimme. Arbuusi ma Rimist ei osta kunagi, sest ma ei usalda enam neid.
kurk purgist28. juuli 2017, 18:48
purgis olev kaup nüüd küll rimi süü pole, piiri võiks ikka pidada. ja tagasi saab ka viia, muide.
aga selle jutu peale läksin omakoduselverisse arbuusi ostma ja oli ainult poolikuid ja veerandeid täitsa mädasid, ei saanudki osta, sest terveid arbuuse ei olnudki :D tervitusi kakumäe selverile :D
kui kurk purgi väljas,30. juuli 2017, 16:05
siis võib ju ka selle tagasi viia.Ja kuidas pole Rimi süüdi,ikka on kui saasta müüb.
Hullar28. juuli 2017, 17:01
Kui iga sellise asja pärast raevu minna, no siis tuleb küll hullumaja koht juba varakult ära bronnida.
Oss28. juuli 2017, 16:58
Paide saastumarketis yx jämeda kerega uus kassiir ytles minu ees seisvale mehele, et võtad need banaanid, sis annan viina. Ja ilmsete joobetunnustega mees oli nii õnnelik. Aga teie virisete!
29. juuli 2017, 10:47
On See vast uudis28. juuli 2017, 16:48
Kas peab kohe meediasse riknenud arbuusist kaebama minema ? Rimile siis ei kaevanud kohe aru ma ei saa!!
To: On See vast uudis / 16:48, 28. juuli 201730. juuli 2017, 11:16
Jah - miks ei kaevanud otse Rimisse???
Väga lihtsal põhjusel. Sellest on kasutegur ümmargune 0. Sellest ei muutu mitte midagi paremuse poole. No saab see müüja peapesu, et näed tuli kaebus - ma pean ju nii tegema, kuid teist otsapidi mahitatakse kaupu letis hoidma viimase võimaluseni ja korjatakse letist heal juhul siis, kui hakkab juba haisema.
See on ju raha, mis müümata kauba eest saamata jääb ja see on raha, mida selle kauba utiliseerimine võtab.
Odavam on mõned üksikud pretensioonid lahendada kauba ümbervahetamisega sest enamus ei viitsi ju tagasi tulla.
Hämmastas muidugi see, et Katri Bats süüdimatult küsib "tänulikud, kui ta annab teada, millisest kauplusest ta arbuusi ostis", kui kohe pildi all on allkirjaks "fotod naisterahvalt, kes ostis Laagri Rimist arbuusi".
Usun, et artikli autor saatis Katrin Batsile kogu artikli algversiooni koos fotode ja nende avaldatavate allkirjadega.
See näitab tegeliku Rimi juhtkonna suhtumist probleemide lahendamisse.
Kala hakkab mädanema peast.
et30. juuli 2017, 19:18
siis nagu mädanenud peaga Rimi.... Ei käi kunagi selles saastapoes.
Pole28. juuli 2017, 16:24
lihtsalt sönu kuhu eesti valitsus ja poliitikud meid viinud on. Rootsi orjapölve.
28. juuli 2017, 17:46
seda me ju valisime ja laulsime veel kõvasti
:)28. juuli 2017, 22:36
Hea! Alati on valitsus süüdi!
Ja 29. juuli 2017, 05:07
ongi, et sellistel saasatapoodidel tegutseda laseb.
Ületootmine!!!29. juuli 2017, 10:51
Liiga palju poode ühe väikse maa kohta! Teenindus annab soovida...!? Üks arbuusi sõda äkki päästab...!
kuule28. juuli 2017, 16:17
sa kommunikatsijoonijuht kui sulle öeldi et arbuus haiseb siis ta haiseb, aga ära aja mingit fackitt möla seal kallis vanamoor
Hm28. juuli 2017, 16:11
Rimil eteeninduses pakkumine: 4.5-5 liitrised jäätised kupongiga -30% kuni selle kuu lõpuni. Ainus, mida pole, on jäätised. Vaid üks kokteilijäätis ilutseb külmikus
Juhmile28. juuli 2017, 15:54
Kuidas läbi paari mikroni õhukese kile läbi ei näinud mis arbuusilõik on?! Enne käperdasid veel mitu kildu läbi ja valisid?! Kui on kinnine pakk või müüja ulatab kauba võib vinguda. Praegu on tegu konkurendi viginaga.
28. juuli 2017, 15:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
juhan28. juuli 2017, 16:04
aga ei taha veini, tahan arbuusi.
28. juuli 2017, 17:52
sellist asja tehti kunagi arbuusist Viljandimaal Vambola kolhoosi suurfarmis - farmi mehhaanik Ahto Nurk oli toll ajal , andekaid Talente mida nüüd ilves otsis .Avastas vist peazootehnik Riivo
Kui kaupa ei jagu28. juuli 2017, 15:48
Põhjus, miks kampaaniakaupa (millega meelitatakse ostjaid poodi) ei jagu, on selles, et kaupa tuuakse liiga vähe. Ei ole normaalne, et nädalase kampaania kaup saab otsa juba esimesel ja teisel päeval! Tarbijakaitse on ju öelnud, et kaupa peab jaguma vähemalt 4-5 päevaks.
hehe28. juuli 2017, 18:49
tarbijakaitse on täiesti kasutu asutus, abi sealt küll ei saa. ja kui on terve kuu soodus, siis peab olema 4-5 päevaks? hahaha.
Lihtsalt28. juuli 2017, 15:40
pole siin lihtsat midagi,30. juuli 2017, 16:20
enamus kaupa tuuakse sisse ju veel "rohelisena",sest täiskvaliteetset,valminud kaupa on väga raske transportida.Valminud arbuusid lõhkeksid kohe kui vähekegi raputada saaksid.
Ja mitte ainult arbuusid, sama seis ka lõunamaiste puuviljadega.Kui Hispaanias võtad apelsini puu otsast,jääb südamik oksale ja maitse on hooopis teine.
Aga pole parata,äri.
hrtd28. juuli 2017, 15:15
Me vabandame, me vabandame...Tegu kahetsusväärse juhtumiga, tegu kahetsusväärse juhtumiga...Kaks mantrat mida nad peale iga jama paljastamist kordavad. Nad arvavad, et sellega on asi lahendatud ja kõigile jamad kompenseeritud...
Hrtd29. juuli 2017, 15:30
Kas tädikene soovib oma eurokest tagasi?
Mina29. juuli 2017, 19:03
Kas sina siis käid mööda linna ja pillud oma eurokesi lihtsalt vasakule-paremale??
Rudolf28. juuli 2017, 14:53
Kujutage ette mahlase lõunamaise aedvilja teekonda meie tarbijani! Me saame heal juhul mingi nädal aega ladudes ja külmikutes seisnud pooltoore vilja. Mul läks sel suvel maasikaisu ära, kui peltnäha normaalsed marjad olid järgmisel päeval külgipidi kokku hallitanud. Hing 6 eur kg. Muidugi tahaks värsket vilja võtta otse peenralt või puu otsast, aga pole endal arbuusipõldu ega maasikakasvandust...
rudolfile28. juuli 2017, 16:05
aga kui endal pole, siis võtad seda, mida ärimees pakub või oled ilma. valikud on sellised, eks?
ruts29. juuli 2017, 17:18
sellised kehvad valikud jah. Ise maale elama minna ja istandusi rajama hakata või palmisaarele kolida on minu eas ja rahaliste võimaluste juures utoopia
14.53 -le! Hing jah!29. juuli 2017, 21:43
Ausalt, maasikal läheb ka Hing haigeks, kui neid niimoodi koheldakse.
Tõsiselt, mul on kahju tõesti, miks niimoodi toidusse suhtutakse > maasikad või arbuusid või ükskõik mis muu toit. Varematel aegadel ikka austati toitu.
Näiteks: keegi ei julgenud sellist kaupa müüa, mis juba järgmisel päeval mädanes.
Inimesed teadsid, mis asi on vastutus > kehtib ka muudes asjades
Pahane ostja28. juuli 2017, 14:48
Magistrali Rimis on vist köögivlijaosakond ilma töötajateta - üle nädala rohkem tagasi ei olnud ei värsdket kapsast, ei lillkapsast, ei eesti tomatit ja veel midagi, ei mäleta. Kes jättis tellimata? Avaldasin nördimust, lubati vastata, aga siiamaani pole midagi öeldud. Tohutu suured arbuusid, pole kedagi, kes poolitab, samuti on suurte kapsastega. Täiesti alla käinud.
no randpere pidi rimisse minema,28. juuli 2017, 15:42
tema jaoks seal piisav palk(loe:töötasu)!?
Ju siis lõi põnnama ja tekitas sellise olukorra.
Ei saa poliitikuid uskuda,ei saa.
28. juuli 2017, 17:53
ahh see kgb-lane juba sinna ka
see on küll viimane tüüp30. juuli 2017, 16:23
keda uskuda.
Ei tea,kas ta ise ka usub seda,mida suust välja ajab.
mina29. juuli 2017, 10:45
Nõustun täielikult Magistrali Rimi on nagu mingi kolka pood nii alla käinud
nädal tagasi otsisin ka lillkapsast..29. juuli 2017, 21:55
ei olnud kadaka selveris, Mustamäe keskuse rimis ega kohalikus maximas, arvan, et siin oli probleem muus kui köögiviljaosakonna töötajas.
luule28. juuli 2017, 14:45
peedi- ja igasugust muud mahla teen kodus värskest materjalist ,ära osta poest.
kle luule28. juuli 2017, 16:08
see, et sina viitsid jännata, on tore, aga ära suru oma peale, mina eluski ei viitsi peedist mahla ajada. loomulikult ostan siis poest. sama ma võin sulle öelda, et ära osta ühtki riideeset, tee ise, keegi kuskil ju teeb. või ära osta autot, tee ise, mõni mees on ise teinud ju? ära mine teatrisse, tee ise etendus? ära vaata telekat, filmi ise saateid? jne.
ewe28. juuli 2017, 14:42
huvitav, kas arbuusikoor pestakse enne arbuusi tükeldamist ära ? kui mina 15 aastat tagasi poes töötasin, siis küll pesime ja hea tunne oli, kui klient tänas ja uuesti ostis.
Ewa 28. juuli 2017, 14:48
Loomulikult pestakse, Mis küsimus????
vesi28. juuli 2017, 16:46
No ei pesta ikka küll, vähemalt mitte igas poes. Eile ostetud poolikul arbuusil muld küljes, nägin siis kui arbuusi pesema hakkasin. Ostetud oli see Selverist
kl28. juuli 2017, 15:05
kindlasti mitte, muidu see muld tuleks ju maha
tere talv28. juuli 2017, 15:17
Põlva selveris öeldi,et kui leian teisele arbuusipoolele ka ostja siis lõigatakse arbuus pooleks
säästumarket 28. juuli 2017, 15:42
kolin28. juuli 2017, 17:35
Nad ei tohi poolitada.Puudub õige arv kraanikausse.
Von Hazzinafsky afeerad28. juuli 2017, 14:34
Õlu on nyyd kallis, leppige käärinud arbuusaga, saab korraliku laksu. Ja odavalt !
228. juuli 2017, 14:43
kaks laksu saab- esiteks katuse sõitma ja samal ajal korraliku klistiiri ka veel
see olukord28. juuli 2017, 14:33
mida siin Rimi kohta pasundate on teie oma tegemata töö
hoidke silmad lahti töesti kui midagi ostate
ei ole vaja kätt sirutada esimese ettejuhtuva asja järgi
ja kui te arvate,et Rimis arbuuse ei pesta siis teadke,et pestakse kindlasti
et teie arbuus oli lõikepinnalt pehme pidite seda juba nägema poes st.olete ise süüdi või hoidsite arbuusi tõesti soojas nagu keegi mainis
ja kui väga tahate kaasa rääkida
MINGE RIMISSE TÖÖLE ABIKÄSI ON KINDLASTI VAJA
Rimis28. juuli 2017, 15:39
ei pühita arbuusi isegi lapiga üle, sina luulutad siin veega pesust.
to see olukord / 14:33, 28. juuli 201730. juuli 2017, 16:29
sinu kribatust võib välja lugeda,et esimene asi võibki mäda olla aga sa võta teine.
No naera puruks.
ostsin 28. juuli 2017, 14:33
COOPist tykeldatud arbuusi,kile sees,Viljandi Kauba tänavalt ja oli väörske.
Tahaks teada,28. juuli 2017, 15:03
.. kus on Viljandi Kauba tänava COOP?
28. juuli 2017, 17:56
seal suguhaiguste dispanser
arbuusisõber28. juuli 2017, 14:15
Käärima läinud arbuusi olen saanud grossist, selverist ja ka rimist. Hommikul ei saa osta, sest võid saada eelmisel päeval lahtilõigatud tüki. Ja ka ohtul ei saa osta, sest arbuus on päev läbi seal vedelenud. Ühe korra ostsin ka turult lahtilõigatud tüki. Samamoodi oli käärinud, ilmselgelt sooja päikese käes seisnud. Ei ole võimalik läbi kile halba maitset tunda. Teisalt terve arbuus on suur mis suur, isegi kuni 5-10 kilo.
vol3228. juuli 2017, 14:49
Ka Maximast saadud selline. mis ostuhetkel tundub normaalne, aga järgmisel hommikul tumepunane liisunud kleepuv ollus,inimesed, ostke ainult terve arbuus, siis on hea hädaldada, et arbuus on toores
3229. juuli 2017, 08:17
Ole nutikam siis!Lasen poes arbuusi kohe pooleks lõigata.Saan Elva Maximast alati värske arbuusi.NB nime ei tea aga kulinaarialetis alati abivalmis müüja ennem peseb arbuusi siis lõikab pooleks.
28. juuli 2017, 15:05
Grossis on käärinud/hallitanud puu- ja juurviljad igati tavaline nähtus. Töötasin ise grossis saalitöötajana ja nädalavahetuseti asendasin puuviljatüdrukut ja iga kord, kui ma laupäeval tööle läksin ja hakkasin puuviljaletti üle kontrollima, et vaadata, kas on kaubaga kõik korras, sain mahakandmisele saata 10-15 kg puu-ja juurvilju, mis tundus minu jaoks väga utoopiline, sest reedeti enne äraminekut puuviljatüdruk kontrollis terve leti üle. Muidugi iseasi on see, kui korralikult ta seda tegi, ma ise kontrollisin alati kõik ühekaupa läbi.
ha hah a28. juuli 2017, 15:23
Grossi poodides on alati 3x3 m nurgake kus lihtne valik värsket taimset kaupa. Võib olla on mõnes eriti suures ka suurem nurk....
an28. juuli 2017, 13:52
Tuttav tunne.Ostsin ka rimist meloni.See oli veel hullemas seisus.Ei viitsind tagasi minna ja nendega jageleda.Arvan,et kõigil nendel poekettidel suht suva mida müüvad.Maxsimas nägin sellist kurki,millel oli auk läbi mädanenud.Head isu!
Aga29. juuli 2017, 06:24
uuringufirma süüdistas alles hiljuti, et inimesed viskavad aastas 20 kg toitu ära.
rahul rimiga28. juuli 2017, 13:49
aga poode ju valida kull,, mis kaite siis sellses poes mis ei meeldi...
mine p.e.r.s.e.28. juuli 2017, 14:29
poode kyll. ja miks peab konkreetne pood s.i.t.t.a. müüma ?
28. juuli 2017, 13:41
Maxima poekett hiilgab ju selle poolest, et kliendilehel väljatoodud kaupu ei saa, sest kas see on väikese kaubakoguse tõttu juba kohe otsa saanud või on kaup üldse tulemata jäänud. Juba teisipäeval ehk kampaania alguspäeval on kaup otsa saanud ja uut kogust ka enam juurde ei tooda, mis sellest, et kampaania kestab nädala aega.
Ära jutusta, 28. juuli 2017, 13:44
Absoluutselt igal hommikul on kliendilehe kaup saadaval, tuleb varem üles tõusta.
To ära jutusta28. juuli 2017, 15:43
Ega ei ole küll. Võib-olla sinu kodukoha Maximas ehk on, aga Türil on pidevalt nii, et ei ole! Näiteks jäätised on üks kaubaartikkel.
to ära jutusta28. juuli 2017, 16:11
kliendilahe kaup ei pea olema neile, kes vara tõusevad. pealegi kui sina vara praegu saad, siis kui kõik tuleksid vara, jääks ju ikka suuurem osa ilma? loogilist mõtlemist ei ole sul, jumakas.
Pärnu28. juuli 2017, 22:07
Maxima XXX on sama suur kui Türi alev, jumakas.
No29. juuli 2017, 05:16
miks sa arvad et sellises pommiaugus nagu Türi peaks peale ühe jäätise veel midagi müüma !!?? Nosi muru ja lillelehti.
maximas ei käi28. juuli 2017, 14:06
aga no selveris on see täiesti reegel, et kui miski on sooduses, mis on muidu ka ostetav toode, siis on see absoluutselt alati otsas. ALATI! see on lausa meelega tehtud, no ei saa olla, et nad on nii rumalad ostujuhid palganud, kes ei suuda tellida nii, et soodusega kaupajätkuks. aga täpselt nii on. ja nii viha teeb, kui on selline toode, mida ise kasutad, hind hinnaks, aga no seda lihtsalt ei ole, pead mingi muu valima, mida ei tahaks. seepärast väldingi selverit, kuigi on lähim pood kodule.
võtke, selver, see endale teadmiseks.
28. juuli 2017, 17:50
Maximas on ka selline olukord, kus hommikuti kella 10 paiku ei ole ei piima ega leiba, on vaid mädanema läinud kurgid, viinamarjad ja allahinnatud kaup, mis haiseb. Ka hindadega on pidevalt probleeme. Hinnad ei vasta kauba koodile ja on ka valed hinnalipikud välja pandud. Selliseid vigu on igas kaupluses. On suur töötajate puudus ja tööle ei taha keegi sinna minna, sest palk on miinimum aga tööpäev pikk ja peab mitme inimese töö ühe palga eest ära tegema.
HeH28. juuli 2017, 13:38
antud juhul on kasvõi sellest, kuidas silt on läbi vettinud näha vaid seda, et tibi ostis arbuusiviilu, mis jäi liialt kauaks kuuma autosse seisma.
Ostja28. juuli 2017, 13:37
Minul on etteheited hoopis Säästumarketi poeketile. Olen mitu korda sinna kirjutanud, et olukorda parandataks, aga siiani läheb kõik vana moodi edasi! Etteheide on see, et seal müüakse piimatooteid, mille "kõlblik kuni" lõppeb samal või siis järgmisel päeval. Mingit hoiatussilti ja hinnaalandust kauba juures ka ei näe. Eriti hull on olukord kohvikoore ostmisel, kus olen avanud juba hapuks läinud kohvikoore ja paki pealt "parim enne" lugedes lõppeb see täna ehk ostmise kuupäeval. Nädala lõpul ei tasu piimatooteid enam ostagi, sest kohe on ümber saamas kasutamisaeg. Ja siis imestatakse uuringutes, kuidas eestlane viskab prügikasti liiga palju toitu ära. Kaupluste süü, sest värsket kaupa juurde ei tooda ja nädala lõpul saate ikka veel selle kauba, mis nädala algul poeletile pandi. Kas keegi ei kontrolli kauplusi?
Säästumarketi 28. juuli 2017, 13:45
kett kuulub samuti Rimile :)
no aga28. juuli 2017, 14:08
mis paneb sind ronima saastamarketisse? eales ei ostaks sealt räpasest laomoodi kauplusest kastide vahelt midagi. äkki kasutad aju ja teenid need mõned sendid rohkem, mis seal odavam ehk on ja käid inimestele mõeldud poodides?
28. juuli 2017, 14:26
säästukast ostes ei võida ka hinnas mitte midagi. haisev sassis pel-dik, hinnad kõrgemad kui prismas. säästukas ei ole ammu enam odav.
nurrmees28. juuli 2017, 14:55
ja mismoodi see toidu äraviskamist vähendab, kui pood sinu eest selle kohvikoore prügikasti saadab?
ps28. juuli 2017, 13:32
Moskva linnas on KEELATUD müüa tükeldatud arbuuse.
SUUR NAKKUSE OHT!!!
siis28. juuli 2017, 14:09
müüks ka poole vähem, isiklikult ei osta kunagi tervet arbuusi, et siis kodus üllatuda, et hups, mädanenud seest.
Rimi28. juuli 2017, 13:30
supermarketid on ikka kõvasti alla käinud sellest ajast peale kui nad iseteenindusautomaadid avasid. Pidevalt suured sabad allesjäänud kassadesse, millest tavaliselt töötab vaid üks. Müüjate teeninduskultuur on kõvast langenud, seda peab ütlema ka kauplustes müüdavate toodete sortimendi kohta.
28. juuli 2017, 13:43
"Müüjate teeninduskultuur on kõvast langenud". Milliste müüjate, kui saalis on iseteenindus!?
Sortiment28. juuli 2017, 13:46
on pea olematu võrreldes teiste suurpoodidega.
piimalett28. juuli 2017, 14:14
on allpool arvestust, piimatooted ja munad enamus leedu omad, ei taha seda leedu rämpsu. lisaks läheb raha kõik ju leetu, keelatud peaks olema välismaalaste poed.
no aga28. juuli 2017, 14:11
see ongi taotlus, et rumaI rahvas ise kassapidajat mängiks, milline kokkuhoid ju. ja rahvas ongi rumal, teebki ise töö ära, paljud veel uhked ka. kassasid aga hoitakse vähe, et suruda inimesed iseteenidussee, rumaIamad meie seast ei saa aga arugi, kui lambakarja suunatakse, kuhu vaja. ikka ise teed töö ja kaardiga maksad, et pangad saaks miljardeid.
nagu mäepealsed ees,nii teised takka, 14:1128. juuli 2017, 15:55
rahval lastakse ju annetustega kõik kitsaskohad lahendada.
Kaubandus neid ei huvita,sööge või muru.
no aga (modereerimisele jälle)28. juuli 2017, 14:12
see ongi taotlus, et rumaI rahvas ise kassapidajat mängiks, milline kokkuhoid ju. ja rahvas ongi rumaI, teebki ise töö ära, paljud veel uhked ka. kassasid aga hoitakse vähe, et suruda inimesed iseteenindussee, rumaIamad meie seast ei saa aga arugi, kui lam.bakarja suunatakse, kuhu vaja. ikka ise teed töö ja kaardiga maksad, et pangad saaks miljardeid.
lugeja28. juuli 2017, 13:25
Tulin just Pärnu Port-Arturi toidupoest ja ostsin ka arbuusi ja naine juba ,,pugib,, ja on rahul!
seda et28. juuli 2017, 13:19
selveris samuti arbuusid mädad, aga ikka letis. samuti sidrunid hallitavad, ikka müüakse.
samuti on kartulid rohelised ehk siis mürgised. olen prismas õiendanud, ei mingit kasu. samuti stockmannis, seal tuli noormees kartulite juurde ja noppis mõned välja, ma siis ütlesin, et need on kõik ju rohelised. tema vastas, et ega ta ei saa kõiki müügist ära võtta :D et siis mürgiseid tohib vabalt müüa ja ega meie tervisekaitse ei tee väljagi. tasub minna kuhu iganes poodi, kus kartuleid müüa ja alati on rohelisi saada.
raha paneb rattad käima,28. juuli 2017, 13:23
ka igat masti kaitsjatel.
kaalikas28. juuli 2017, 13:32
Ise pead vaatama, müüjad küll kartuleid ühe kaupa ei kontrolli
to kaalikas28. juuli 2017, 14:15
oled tõesti rumaI kui kaalikas. kes ühekaupa kontrollimisest rääkis? kartul läheb valgusega roheliseks ja see on mürgine, keelatud müüa. ja valguse käes lähevad ikka kambaga roheliseks, mitte ühekaupa.
vaata, mari28. juuli 2017, 14:17
kahjuks see ei aita, kui ära lõikad, kartulis on tekkinud juba protsessid, mis väga mürgised. seega ära söö sellist, ole hoolikam, kui oma tervisest hoolid. eriti laste omast.
kahjuks aga inimesed ei kaeba, muidu kui kõik kaebaks, küll hoitaks valguse eest paremini. mitmes kohas pole mingit katet ees, stosckmannis näiteks. aga peab ennast nii peeneks poeks.
midri28. juuli 2017, 13:16
Ostsin ka Rimist mädaks läinud arbuusi, viisin tagasi ja küsisin raha tagasi, ka tšekk oli ka alles. Arbuus kaaluti ära ja raha anti kaalu järgi, mitte tšeki järgi, see mäda osa, mis sealt kodus välja voolas, selle eest ei saanud midagi.
28. juuli 2017, 13:26
kas siis nii sageli müüakse mädaks läinud kaupa,mina käin Lätis ja kaup OK ja täna isegi arbuusi kilo Salatsgrivas 39 senti
28. juuli 2017, 13:44
28. juuli 2017, 17:59
ostsin neljandiku arbuusi see oli Läti Maxima
päriselt?28. juuli 2017, 13:27
väga väiklane rimist.
ei ole nii28. juuli 2017, 14:19
kui ikka mindagi on pahasti kaubaga, saab alati raha tagasi, igas poes. säästumarketis, konsomis ja maximas ei tea, neid väldin.
kiidan selverit,28. juuli 2017, 16:00
sain sealt ka riknenud kauba,andsin infoletti teada ja paluti tagasi tuua.
Mul oli selleks ajaks karp juba jäätmekasti viidud.
Väga mõistev suhtumine-öeldi,et tulge siis tsekiga.
Maksti raha tagasi.
Pärnu 28. juuli 2017, 13:15
suure Rimi liha ja kalatoodete valik on ikka Maxima kõrval väga kahvatu. Pealegi saab Maximast tooted tunduvalt odavamalt ja värskemalt kätte.
Eksid,28. juuli 2017, 13:34
orjapidamine on Pärnu Rimides. Kassapidajad saavad ainult kaks korda päeva jooksul 10 minutit puhkust. Töötasu on nirum kui Maximas.
Juku28. juuli 2017, 13:52
Rimi on Rootsi kaubanduskett ja nad viivad raha Eestist välja
juhan28. juuli 2017, 14:20
õpi, juku, ei ole rootsi oma, leedu oma on. leedu rikkaim inimene on omanik.
Juhanile28. juuli 2017, 15:46
hindeks 1 ja Jukule 5
juhan28. juuli 2017, 16:16
ära sa ütle, google aitas mind ja võtan sõnad tagasi :D seekord õigus sinul, juku!
Paavo28. juuli 2017, 13:39
Ära aja naerma. Ega ma Maximat ka maha ei tee, paljud asjad saab odavamalt kätte , aga kvaliteedi poolest ei saa ikka Rimiga võrrelda. Maxima salatid, pooltooted ja omaküpsetatud pagaritooted on alla igasugust arvestust
Eks 28. juuli 2017, 13:49
vaata Rimi köögipoolele ja sa ei osta enam ühtegi salatit sealt. Tööta seal veidi ja peagi küsib boss miks sa perele töökohast sööki ei osta.
jäta nüüd,Paavo30. juuli 2017, 17:55
Smuuli Maxima köögi kohta küll ei saa ühtegi paha sõna õelda,minumeelest väga hea.
Aga ega need Maximad vennad kindlasti pole,nagu ka teised poed.
28. juuli 2017, 13:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ilmselt hambad valutasid28. juuli 2017, 13:22
Ega muidu normaalne inimene ühe euro pärast RAEVU satu.
Viskab prügikasti ja on järgmine kord tähelepanelikum.
kile sees müüakse seal ikka kala28. juuli 2017, 13:30
ja mitte ainult seal.
Tore, 28. juuli 2017, 13:36
jet ei vingu, jäta aadress, saadan edaspidi riknenud ostetud kauba sulle söömiseks ja ilma saatekuluta tasuta.
Maimu28. juuli 2017, 13:14
Kuidas terviekaitse sellesse suhtub.Kas kaubanduses ikka on soovitatav köögivilju ja puuvilju poolitada.Kuhu jääb hügieeninõuded.Vaevalt,et neid arbuuse kuuma vee ja harjaga küüritakse enne poolitamist.
28. juuli 2017, 13:22
Porised arbuusid lõigatakse tükkideks ja mähitakse kilesse, kes neid pesta ja kuivatada viitsib.
imestanud28. juuli 2017, 13:46
Ja kohe ostsid ära, et saaks piriseda!?
kl28. juuli 2017, 15:09
no eks ma totu vaatasin poes sisu mitte koort ja sisu oli norm seekord. Ma ullike eeldasin, et lahtilõigatud asi on pestud.
Ei 28. juuli 2017, 13:38
seda ei tehta, ostukorvegi pestakse Rimis piiritusega ainult kord kuus. Rootsi omanikud hoiavsad kokku ja tõstavad ainult hindasi.
laisk lohe28. juuli 2017, 14:12
mulle need poolikud arbuusid just meeldivad. Elan üksi ja 10-st ei jõua ära süüa. Ostan pooliku, pesen koore puhtaks ja poes lõigatud kihist lõikan paar cm kihi maha ja viskan minema. 10-kilosest läheks 3/4 raisku.
to Maimu28. juuli 2017, 19:29
kuuma veega pesta enne müüki panekut - ei te küll, kes seda "hautist" osta tahab või kui lühikest aega see kuumtöödeldud köögivili säiliks?
kolde rimi28. juuli 2017, 13:13
müüb saasta. mitmel korral liha haiseb, kala samuti. pagaritooted seest toored. Ei astu enam sinna sammugi.
Annu28. juuli 2017, 15:22
Kuuuurija28. juuli 2017, 13:12
Sooja ilmaga rikneb arbuusiviil tundidega, eriti, kui seda on nt pesemata käega puudutatud.
HeH28. juuli 2017, 13:40
või jätad peale ostmist paariks tunniks kuuma autosse seisma nagu siingi ilmselt juhtus
Pilvetups28. juuli 2017, 13:12
Ma ostan alati lõigatud arbuusi ja pole kunagi veel halvaks läinud tükki saanud. No eks ikka ise vaatan ka, mis ma võtan, kui mingi liigne vesi kile vahele juba jooksanud, siis sellist ei valigi.
Kirjutaja tundub olevat üleemotsioneerija, miks ta muidu jahub mingist hambaarstist, no mis see siia puutub!?
skoor28. juuli 2017, 13:34
rahavas nõuab- sa ei tohi vaadata
Sass28. juuli 2017, 13:11
Täpselt sama lugu eelmisel aastal Pärnus. Helistasin ja palusin kaup üle vaadata, et keegi teine ämbrisse ei astuks. Tänati ja vabandati, tagasi ei viitsinud minna, aga järgmisel päeval olid virsikud karbis mädad siis võtsin müjal käest kinni ja viisin leti juurde.
xs28. juuli 2017, 13:10
Sildil näha ju, et pärnu mnt. 453.. viimane kord ei asunud Rocca al Mare seal
to xs28. juuli 2017, 13:23
seal peaks asuma pääsküla mini rimi
xs28. juuli 2017, 13:41
Nojah, algul Rocca al Mare, nüüd Laagri.. paneks veel mõne asukoha, äkki lõpuks näkkab?
too naisterahvas..28. juuli 2017, 13:55
..vist ise ka ei tea, kus poes ta käis
no 28. juuli 2017, 23:22
õnneks ta mäletab, et käis hambaarsti juures
Rimi28. juuli 2017, 13:10
keti poed ongi vist saasta poed. Pärnu kaubamaja Rimist ostad pitsat, mida süües murrad hambad või siis päris " tahmaseks ja kuivaks " praetud nn. " valmistooteid ".
28. juuli 2017, 13:16
lõigatud arbuus on lõigatud arbuus, mõne tunniga juba hapuks läinud, olgu ta Riimis või oma kodus
Osta...28. juuli 2017, 18:52
... turult poolik ja proovi! Seemneteta sort mingi eriline, sest mädaneb juba tervelt!
Peab28. juuli 2017, 18:53
ikka kodu olema, et mõne tunniga...
Tibi28. juuli 2017, 21:44
Nõus. Hiljuti ostsin ka ise sealt 3 pitsat. Koik laksid pere yhisel otsusel prygikasti, sest midagi nii halba, t'iesti soodamatut, pole varem saanudki.
sama siin29. juuli 2017, 21:46
Mul oli sama lugu aga Elva mini rimis,
rahul rimiga28. juuli 2017, 13:07
ikka parem joosta ajalehte kui minna poodi ja asi ara klaarida.. konkurent ilmselt
Rimiga28. juuli 2017, 13:12
saab rahul olla ainult rumal raha mitte lugeda oskav inimene.
ja miks peaks Rimiga rahul olema28. juuli 2017, 13:34
hea ju kui kaaskodanikke hoiatatakse.Oletan,et töötadki Rimis,seepärast soovitadki asi vaikselt korda ajada.
Mutt28. juuli 2017, 13:04
Millegipärast peab poes kaupa valides ikka ja jälle nuhkima ja uurima kus kaupmees nahka üle kõrvade tahab tõmmata, ausad kauplemisvõtted on ainult muinasjuttudes....
Mees Jõhvist28. juuli 2017, 12:59
Põlva Rimis küll korralik kaup , kui vaid müüjad seltkonnas olles ei klatsiks mida ostjad ostavad.Kõik on neil järgi vaadatud.
Mees Narvast29. juuli 2017, 21:47
Jah, ka Räpina Rimis kaup asine, koristajmutt pika keelega
28. juuli 2017, 12:59
rimis ilmast ilma peedimahl paks ja kihiseb, enam ei viitsi tagasi ka viia, lihtsalt ei osta enam
rimi28. juuli 2017, 13:13
Rimi28. juuli 2017, 13:40
Imestan, 28. juuli 2017, 13:13
et üldse julged Rimist mingit mahla osta.
aga28. juuli 2017, 13:16
kohapeal ei oska vaadata?
Kohapeal28. juuli 2017, 13:43
poes peaks ikka juhtkond ja töötajad selle eest seisma et kaup kvaliteetne oleks. Aga saan aru, ega nende sandikopikate eest mis seal Rimis töötasuks makstakse ei vaevuks isegi kuupäevasi ja kvalteeti jälgima kui töötasu pea olematu.
need28. juuli 2017, 18:48
seemneteta arbuusid on pidevalt ka tervetena seest mädad... turult pidevalt poolikuid, no liiga suured teised, ostetud ja pole sellist saasta saanud...
maiasmokk28. juuli 2017, 12:57
Lõigatud arbuuside valikul ise peab väga ettevaatlik olema, väga kiiresti läheb hapuks ja risk on suur.
kuhu omad silmad jäid28. juuli 2017, 12:53
silmad nutikast lahti, kui kaupa valid. Kassaski saanuks parandusi teha. Kiirus, vaid kiirus, ei muud. Iga tehing ikka kahepoolne.
Ewa 28. juuli 2017, 14:51
Olen olnud mõlemal pool letti. Juhtub igal pool. Mis paanika?