Mina ootasin pikisilmi seda peatust ja kasutan pidevalt. Kui lähiaja arendus uurida, siis mõne aasta pärast jagub seal sama palju sõitjaid, kui teistes peatustes.
Krulli peatuse kavandamisel on arvestatud perspektiivse Krulli- ja Volta tehase alade arendusprojektidega. Nende realiseerumisel ei pea hakkama nüüd enam uut peatust tegema. Sama kehtib Salme peatusega, mis arvestab samuti kasutatavust juba lähitulevikus.
eile õhtul kirjutatud kommentaarile tuleb lisada, et nüüdseks on need kõnniteeosad, mis olid uute peatuste juures üles kaevatud, ometigi asfalteeritud. Läks aega, mis läks, aga - näh, tehtud! Linti lõikamas ei käidud, ju hakkavad vihmavarjuhoidjad otsa saama...
Eriti on oodatud nende isikute kommentaarid,kes on korra lapsepõlves käinud Tallinnas laulupeol laulmas.:) Muidu on Tallinnat vaid uudists näinud ja Kopli trammist on kusagil lugenud. :) Mis aga peatusesse puutub, siis iga peatus on kellelegi sealkandis elanikele vajalik
Meil on bussides olemas nupp kuhu vajutades saab teada anda oma väljumise soovist, kas trammis pole? Siis ei peaks ju tramm seisma jääma kui keegi ei välju ja peatuses keegi ei oota. Mina võiks ju ka öelda, et kõik peatused peale minu sisenemis ja välumispeatuse on mõttetud.
Kinnitan su juttu ja kiidan heaks. Miks peab tramm,buss,troll,tegema tühje peatusi.Mõttetu ressursi raiskamine.Samas häda,et transavahendid ei püsi graafikus. Tuleb teha korraldus-kui keegi STOP-nuppu ei vajuta ja ka pealetulijaid ei ole-peatumata mööda sõita ja kogu lugu.Eks mõnigi uksel tolgendaja paneb pröökama.Aga-aega võtab,aga küll harjuvad.Kui mõne korra paar peatusevahet tagasi tatsab.
tasub ära. Need, kes seal piirkonnas elavad saavad sellest aru. See on paljudele mugavam, kui Angerja peatus. Trammidele ei ole see mingi probleem seal korraks peatuda.
eh, kena segadus nende liinidega - elik jutt on siin trammiliinist, mitte varemeis asumist. Krulli peatusesse pole olnud asja. Metsapeatus Kasepargi kõrval, millele nimeks Stalini ajal tänavanimeks sätitud Prantsuse revolutsionääri nimi (sel tänaval pole olnud ka pesuvabrikut, mil sama nimi antud), on täiesti arusaamatu (samuti see, miks Marati tänav ei ole saanud Bekkeri tänavaks). Veelgi arusaamatum on aga Sepa peatuse viimine uuele kohale, kus kitsas sõidutee, mil vanast kohast suurem liikluskoormus. Vana koht on aga paigal olnud trammiliikluse algusest peale ja seal on loogiline tänavavõrk, seal on ka vaba ruumi, et oleks saanud teha peatusetasku. Nüüd on metsapeatuse eel trammiteele tehtud imelik jõnks - seda absoluutselt sirgel lõigul, samasugune on ka Sitsi mäest allatulekul - jääb mulje, et hakati eri otstest ehitama ja ei juhtutud samasse kohta kokku. Ja seda, et inimesed suunatakse kitsale kõnniteele, mis on just selles kohas ülekäiguks üles kaevatud ega ole kuhugi kiiret ka nende kohtade asfalteerimisega - sellest ei saa rääkida ropendamata. Kogu see umbes 5 km ehitamine on maksma läinud üle 20 miljoni euro (võrdluseks teine samamoodi uudistest kuuldud number - Lelle-Pärnu raudteelõigu renoveerimiseks on vaja 17 miljonit, mis aga liiga kallis ja seda ei leita).
Peab ikka loll olema, et välja lugeda "Kopli liinidest" need Kopli liinid. Kas näiteks Ülemiste liinil sõitvad trammidest saate aru? Või Lasnamäe liinidel sõitvatest bussidest?
Ülemistel on sois ülemiste liinid - pole kuulnudki, ehk täpsustad? Kopli liinid on reaalselt olemas ja kuna ajaleht pole ainult tallinnlastele, siis peaks ka faktipôhisem olema, et lugeja môistaks. Isegi iga Tallinna elanik ei tea, kus kopli asub ja kopli liinid asuvad. Pealiskaudne oled ja see ei anna sulle ôigust teisi lollideks pidada!
palun moderaatoril vastata13. september 2017, 21:04
Miks ei avaldata minu viisakas vastus, kus eelnevale kommentaarile sai vastatud? Kes on see moderaator, samasugune jahupea nagu see teisi lolliks nimetav heh?
Sõitjana võin lisada, et kõik need kolm uut trammipeatust on mõttetud. Krulli - mittekedagi pole näinud ei peale tulemas ega maha minemas Salme - asub väga lähedal Telliskivi peatusele (üks peatus on Rimi poe esiukse lähedal ja teine sama poe tagaotsas) :))), sõitjaid jagub, kuid kas tasub iga tänava otsa peatust teha? Marati - suvaline metsapeatus ehkki Sepa peatus on lähedal. Lisaks olen pettunud, et vaatamata uutele rööbastele sõidavad trammid sama aeglaselt kui vanasti. Nr 52 bussiga sai kesklinna ca 5 min kiiremini ehkki see tiirutas mööda Kalamaja ja Balti jaama.
Sõitjana võin lisada, et kõik need kolm uut trammipeatust on mõttetud. Krulli - mittekedagi pole näinud ei peale tulemas ega maha minemas Salme - asub väga lähedal Telliskivi peatusele (üks peatus on Rimi poe esiukse lähedal ja teine sama poe tagaotsas) :))), sõitjaid jagub, kuid kas tasub iga tänava otsa peatust teha? Marati - suvaline metsapeatus ehkki Sepa peatus on lähedal. Lisaks olen pettunud, et vaatamata uutele rööbastele sõiduavad trammid sama aelaselt kui vanasti. Nr 52 bussiga sai kesklinna ca 5 min kiiremini ehkki see tiirutas mööda Kalamaja ja Balti jaama.
et sama poliitika neil kirjutajatel ng mõnedel b.firmadel mis oktoobrist veel vähendavad peatuste arvu näiteks mmaalt Tartusse, siis sõida pea 20 Tallinna suunas et siis Tartu saada,ei peagi ju Kõik bussid kõikjal peatuma saaks jagada aga ei...
Ei asu koplis ja kopli liinidega pole ka midagi pistmist! Varsti on teil balti jaam ka koplis, kuna sealt saab alguse ju kopli tänav! Krulli peatus on ju kohe volta järel ja kalamaja vahetus läheduses. Aga ikka kirjutate kopli ja kopli liinid. Mingi haigus teil selle kopliga? Saage aru, kopli algab kopli pargist, see on rahu peatus. Seal lôppeb ka pelgurand, stroomi ranna poolne osa!!!
selle uudise peale sõidan spetsiaalselt trammiga sinna peatusesse, tulen maha ja lähen peale ka... btw- miks ühtegi uut trammi peale ei jäänud? need ju nüüd ka kopli parmude trööbata....
KOMMENTAARID (30)