Küsige kindlasti kompensatsiooni ära jäänud päeva eest. Meil augustis sama firmaga ootamist 10 tundi, saime ühe 15 eurose kupongi näkku ja selle eest midagi ostes oli teenindajal nina vingus. Reisifirma maksis pärast ärajäänud "kõik hinnas" päeva eest 22euri tagasi aga uut reisi sellise hinnaga enam müüa ei tahtnud.
Tallinna lennuväli on saavutanud uue, täiesti hämmastava, lennukite hooldamise taseme! Enam pole tehnikuid, kellel oleks Airbus 320 hooldamise pädevust! Tehnik tuli tuua Vilniusest! Kosmos!!!
Huvitav, millal see tehniline rike siis avastati? Vahetult enne lendu alles hakatakse lennukit kontrollima? Aga parem oodata parandamist kui et tee peal rike välja lööb....
Jah, vahetult enne lendu kontrollitakse alati teatud asjad veelkord üle. Samamoodi võis vabalt olla, et enne oli korras, aga enne lennu alustamist süsteeme käivitades oli mõne näidiku näit lubatud vahemikust väljas - see tähendab jube kohe stardi katkestamist.
KOMMENTAARID (12)