Eesti uudised

GALERII | „Mu esimene mõte põlengust kuuldes oli, et ehk ometi mõni kass pääses välja!“ (102)

LISA KOMMENTAAR

Põlema panek on uskumatu õelus (paneme põlemapaneja põlema!), aga26. september 2017, 13:26
maamiiz25. september 2017, 21:58
tõesti see suituteema pigem annab vihje et keegi kes sealsetest suitsetas seal vahel ja see põlend vana kaubik võib ka olla potentsaalne kurjategija.
kurb25. september 2017, 16:08
Väga masendav, et keegi lihtsalt elusolendid põlema paneb. Ükskõik, kas kassid või muud loomad, kõikide elusolendite hukkumine on kurb. Jah, mäletan lapsepõlvest, kuidas keegi uputas kutsikaid või kassipoegi ja nägin, kuidas tapeti kana. Aga mida aeg edasi, seda vastumeelsemaks minu jaoks sellised asjad muutuvad. Isegi liha söömine on vastumeelt viimasel ajal. Arvan, et inimesed ja arusaamad peavad arenema ja inimene on siiski kõige füüsilise kõrval ka vaimne ja hingeline olend. Arenenud hingeeluga inimene teeb teistele elusolenditele võimalikult vähe liiga.
kui nüüd tõsiselt rääkida, siis kelle oleks huvi25. september 2017, 10:42
mingi kuur süüdata? Olen seda teemat jälginud ning mind isiklikult huvitab, kuidas oli tagatud nende kasside heaolu? Kas nad olid seal siis aasta otsa vangi? Õues ei saanudki käia? Kui nii, siis ka see on julm või on see normaalne? Eriti torgib mind lause, et kassimajas ei suitsetatud. Imelik kohe. Ise ei tuleks sellepealegi kuna ei suitseta päriselt ja pole vaja tähelepanu sellel juhtida. Kassikestest kahju, aga sellised süütamised ja mürgiga hävitamised ning isegi lemmikute vargused oma koduaiast on toimunud ju aastakümneid ja rohkemgi. Minule räägiti kellegi loomade massitapmisest juba kuskil Eesti krooni algusajal ja see omanik olla sattunud siis hullumajja. Kelle huvides oli süüdata? Kes üldse teadis et seal kassid on?
!25. september 2017, 11:45
see ehk juhib lõpuks ühiskonna ning võimud tähelepanu ka püromaanidele. Kui põletatakse heinaküüne, autosid, ladusid ja isegi elumaju, ei huvita see suurt kedagi. Aga vaat kassikeste puhul käivad protestilained kõrgelt ning jõuliselt. Ilmselt tuleb ka reageering.
Ja25. september 2017, 13:34
Normaalsele inimesele lähebki kõigepealt korda elus hingeke ja siis alles asjad.
to ja26. september 2017, 03:26
Mõne aasta eest oli juhus, kus süüdatud majja põkes sisse inimene. Siis meedias küll nii ägedat poleemikat ja emotsionaalseid vastukajasid polnud. Lihtsalt fakt, mida loeti ning õlgu kehitati. J karisuski oli vaat et minimaalne.
Eriti torgib mind lause, et kassimajas ei suitsetatud. Imelik kohe. ???25. september 2017, 13:26
Sa ei oska isegi lugeda. Artiklis kirjas mõte, et kassid ei suitseta, seega pole võimalik, et oleks süttinud "maha kukkunud sigaretist vms", nagu tavaliselt kodude puhul juhtub (suitsejata jääb suitsuga magama).
kassid ei suitseta25. september 2017, 13:37
kahtlemata on see niivõrd suur erandlik olukord kasside puhul, et vajab märkimist (kassid ei suitseta!)? Koomiline! Küll olen ma näinud pilte kuidas loomakaitsjatel suitsud suus. No mida iganes. Ootame tulemused ära. Eks targem inimene näeb kaugemale kui vaid seda mida presenteeritakse.
26. september 2017, 14:02
Lause, et kassid ei suitseta oli musthuumor. Ma ei saa aru mida, siin ùldse arutada ja targutada on?
am25. september 2017, 10:01
Äkki keegi mäudest unustas küünla põlema.Ilmne lohakus.
Loomade Jumal25. september 2017, 09:52
Kassikesed võtan kasside taevasse, aga SÜÜTAJALE saadan needuse. Ja see karma jääb teda ja tema järeltulijaid saatma seitse sugupõlve. Nii on.
???25. september 2017, 11:49
Millises religioonis selline persoon esineb? Olen küll teoloogiat veidi uurinud, kuid taolist pole veel kohanud. Mõtlesid ise uue välja? Muuses, ristiusu jägi loomadel hinge ei olegi. Sega ei saa nad ka pattu teha ning neid ei saa selle aluseljaotada etkes kuhu läheb. Loomade hingste rägi ka ei islam ega judaism.
to ???25. september 2017, 14:15
Muuseas, tundub et sul ka pole.
to :???26. september 2017, 08:41
See lause näitabki sul , et inimene on sündinud haige geeniga . kurb kuid tõsi .
tädi Mai25. september 2017, 09:34
Jeerun kui nõme artikli pealkiri
Kassikaitse25. september 2017, 08:13
loomavihkajate komme on nii paha lugeda, loomavihkajad arvavad et nad on paremad inimesed kui teised, tunnen südamest kaasa nendele inimestele, kelle hoolitsetud kiisud hukusid nii jubedal viisil, tunnen seda valu ja kurbust, mida tähendab kaotada lemmikut, olen koos teiega selles valus ja kurbuses
murueit25. september 2017, 08:55
Jah, see on uskumatu kontingent inimesi. Koos süüria naisepõletajaga peaksid nadühes roodus luuda liigutama. Alatud, südametud ,mõttetud inimproduktid.
to: kassikaitse25. september 2017, 17:52
mine aja oma haiget iba mujal. tunned valu ja kurbust. seda kirjutades vist petsid ennast ka ära. haletsesid ennast ja poetasid pisara.
ilkujale teadmiseks25. september 2017, 21:11
sinusugune arenematu ignorant ei suudagi aru saada, et mõned inimesed suudavad ka enda egost kaugemale mõelda.
25. september 2017, 07:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
?25. september 2017, 08:39
Kas grammofoni vana vinüülplaat läks katki või?
Äärmuslikkus25. september 2017, 06:43
ei ole voorus!Vanasti uputati üleliigsed kassipojad ära ja asi oli korras.Nüüd poputatakse ja ei-tea-mida tehakse.Ma tean üht juhust,kus kassiomanik lasi kassil midagi ravida 500-600 euri eest.Ma oleks selle kassi maha löönud ja uue võtnud kui tõepoolest kassi vaja on.Selline kaasaegne mõtlemine ei sobi mulle ja samas armastan ma loodust ja kõiki elusolendeid(rotid ehk välja arvatud),kuid olen pragmaatik.
Äärmuslikkus25. september 2017, 14:16
Jube suhtumine sul loomadesse. Laps jääb sul haigeks siis viid lastekodusse ja teed uue parema, või toimid samamoodi nagu kassi puhul? Sinusugusest on isegi sääsk parem! Kaasaegne mõtlemine on siis loomadest hoolimine. NII TORE!
Tädi26. september 2017, 01:50
Milleks on sulle kassi VAJA, kui sa temast ei hooli. Kellelgi pole kohustust lemmiklooma pidada... Aga kui su elukaaslane jääb rängalt haigeks, jätad maha (maha loodetavasti ikka ei löö) ja võtad uue, tervema? Ptüi, stt tegelane oled!
äärmuslikule ***-le26. september 2017, 15:48
Mis see sinu asi on, palju teine inimene oma pereliikme ravile kulutab?!?
ps. Sinu ravile ei kulutaks sentigi!!!
aare25. september 2017, 06:08
ei olnud voolu aga miks külmkapp ära põles kui seda vaja
kindlasti25. september 2017, 02:14
ei ole see inimesel esimene mõte. esimene oleks, et mis, kus, kas..
sass25. september 2017, 01:05
Loomade varjupaigas ei saa enam ühtegi kassi "magama" panna, kassihullud kohe platsis.
!25. september 2017, 01:28
Kassihulludele lihtne retsept: ärge kisage vaid näidake praktilist eeskuju - võtke sealt asutustest mõni kass iseendale koju!
sass25. september 2017, 01:33
Kui need võtavad, siis kohe 10, kelle lasevad naabrite ukse matile k@sele.
to 01:2825. september 2017, 14:17
Kassihullud ongi enamik kassiomanikud või on asenduskoduks kassidele. Tean mitut kellel lausa mitu nurrikut kodus!
To sass25. september 2017, 14:18
Kibestunud inimene, loodan, et esimesena lasevad sinu uksemati täis :)!
25. september 2017, 05:31
ja milleks kasse magama panna, ka neil on õigus elule, kas me varjupaigas olevad inimesed paneksime magama,ega inimeste süü läbi ei pea loomad kannatama, nagu siinses loos kellegi kurikäsi süütas kuuri, mis oli nurrikutele peavarjuks
to/25. september 2017, 08:45
Õigus muidugi õiguseks. Küsimus on pigem selles, et kes maksab. (muuseas, sama kehtib inimestegi puhul).
Mina kui maksumaksja ei taha sugugi, et see minu makstud niisama raha kaotsi läheks. Maksma peaksid pigem ikka need, kes suvel endale armsaid kassipoegi võtavad ja need sügisel tänavale heidavad.
Van Ames25. september 2017, 00:39
Eesti Politsei kui olemas oled ja peale põõsas passimise veel midagi teha oskad, võiksid tunda huvi kommentaatori Sentinel vastu ja tuvastada IP, väga tundub et tema on süütamisega seotud.
Praegu on politsei maine minu jaoks 0, üleüldse, milleks teid tarvis? Pätid teevad mis tahavad, teil jätkub ainult julgust pensionäri kottimiseks külapoe juures et tolle 25 aastat vana Audi roostene.
Tabage need kassimõrtsukad ja isegi hakkan teist midagi pidama...
Van Ames@kassiinimene
Sentinel25. september 2017, 11:32
Hmm? Selleks, et oma roostes Audiga edasi rallida, juhin tähelepanu rahvavaenlasele,kes tuleks Siberisse saata. Ehtsalt eestlaslik. Osta parem roostemuundajat ja tilk värvi, kui kiisutoidust midagi üle jääb. BTW, IP on 84.50.38.9
Sentinel25. september 2017, 16:07
Said IP, no ja edasi? Grupp kassiseltsimehi on segaduses.
Sentinel25. september 2017, 16:48
Ei tea mida teha? Küsi siis oma kassilt, kellel tundub kõrgem IQ olema, kui "omanikul".
...25. september 2017, 00:22
Lihtsalt pisarad silmis. Ei kujuta ette kuidas tunnevad ennast need inimesed kes nendega igapäevaselt tegelesid. Juba uudist lugedes on nii kurb ja pisarad jooksevad. Milline vastik elukas küll nii vaestele loomadele teeb?
kanalemb25. september 2017, 01:06
Kas kanasuppi sõid? Oi, mul on pisarad silmis, õnnetud kanad.
to kanalemb25. september 2017, 14:20
Endal on lausa kanad kodus olemas, mitu tükki. Ei söö neid, vaid ainult mune. Panid oma kommentaariga praegu mööda. Minu jaoks on kõik elusolendid tähtsad, mitte ainult kassid ja koerad.
Sentinel25. september 2017, 16:02
Munaroog on kindlasti ilma singita? Lihtsalt küsin. Krd. silmakirjalik ja verejanuline matsikari.
sass25. september 2017, 20:13
Muna on tulevane tibu.
sassile26. september 2017, 15:50
Käi veel mõned klassid koolis, siis saad teada, et ega ikka ei ole küll iga muna tulevane tibu!!! Selle jaoks on kukke ka vaja!
Filmist "Siin me oleme"25. september 2017, 01:31
Muhumaal suvitav psühhiaater Aadu: Nuta! Nutt on kõikse parem asi!
Kete24. september 2017, 23:11
Kurb :-( Kohutav mõelda, et keegi võimeline nii tegema...
Sentinel24. september 2017, 23:18
...25. september 2017, 00:34
Seda kommentaari vaadates on näha, et selliseid ilkujaid on siin veel väga palju.
sass25. september 2017, 01:13
Naabri kõuts pani varblase nahka, kumba nüüd haletseda ja kas ajakirjandus teeb kaaneloo ka?
sass25. september 2017, 01:18
Lugu jäi poolikuks. Teise naabri koer murdis selle kõutsi maha. Keda nüüd haletseda, kas varblast, kõutsi või hurjutada koera?
Sassile25. september 2017, 01:33
See on olelusvõitlus!
sass25. september 2017, 01:35
Järgmine küsimus. Millisest loomast tehakse kassile konserve?
sass25. september 2017, 14:21
Võrdled loomade loomuliku instinkti inimese tahtliku süütamisega. Need on tõesti võrreldavad asjad. On sul veel sellised võrdlusi??
sassile25. september 2017, 14:23
Kas inimese poolt tahtlik loomade põlema panek on võrreldav loomade käitumise ja instinktidega. Kui sa lõviaeda lähed, paneb lõvi su nahka. Loomad pole inimesed, miks sa võrdled midagi mida ei saa võrrelda? Pead oma intelligentsustaset võrreldavaks looma omaga? tundub küll nii, sass!
Sass25. september 2017, 14:23
Konservi sees olevatest loomadest on mingi kasu, mis kasu sai süütaja nurrikutele tule otsa panemisest, ah? Mitte midagi!
Tamar24. september 2017, 23:01
Selgeltnägijate abi kasutage...
Maanaine Maali24. september 2017, 23:00
Kuulge teie JAURAMID jateised südametud,teie olete küll vaimupuudega.Kui keegi teie lemmikule tule otsa tõmbab,mis laulu te siis laulate.Politsei uurib,neil aega küll-need ju kõigest kassid.
Sentinel24. september 2017, 23:11
Tere, Maali. Olen oma elus püüdnud hulkuvaid kasse ja samas ka aidanud puu otsast alla sinna roninud lemmikuid, praegune tants ümber grillkasside aga on kindlalt kellegi huvides (st. kellegi tasku täitmiseks). Ole kena ja ära mine sellega kaasa, palun. Lugupidamisega, Sentinel
Sentinelile25. september 2017, 00:32
Tutvu karma kontseptsiooniga. Julge inimene oled, sedaviisi kõnelda loomadest ja inimestest kes neid kaitsesid ja armastad. Igaüks omale sellist halba karmat ei tahaks.
tp 00:3225. september 2017, 01:52
Igasugusid kontseptsioone on paganama palju. Mina tean näiteks seda, et igasuguse surmakülvajad elavad õnnelikult ning eriti vanaks. Et Surm teeb kolleegidele hinnaalandust. Mõne näited:
Mihhail Kalašnikov - enim surma külvanud relva looja - 94 aastat.
Vana terrorist Nelson Mandela - 94 aastat.
Revolutsionäär Fidel astro - 90 aastat.
Zimbabve laostanud diktaator Rober Mugabe on praegu 93 aastane ning ei mõtlegi veel surmapeale. Kavatseb järgmistel "presidendivalimistel" veelgi kandideerida.
Maailmalõpu relva, vesinikupommi looja ning "vesinikupommi isals" kutsutud Eward Teller 95 aastat.
Hirosˇimale aatomipommi heitnud lennuki komandör Pal Tibbets - 92 aastaseks.
to 01.5225. september 2017, 14:24
Ja sa tead, mis nendega pärast saab? Vanadus oli tõenäoliselt nende pikendus siin enne kui nende üle kohut mõistetakse.
tp 00:32le25. september 2017, 14:28
Inglismaa kuninganna, väga armastatud isik - 91 aastat vana
ja tema ema Queen Mother - 101 aastat
Dalai Laama - hetkel 82 aastat
Paavst Franciscus - hetkel 80 aastat
ma võin veel jätkata, aga mul ei ole nii palju aega, kui sul et erinevate heatahtlike inimeste vanustega sulle midagi tõestada :)
Maalile25. september 2017, 01:39
Minu lemmik on koos minuga toas, kivimajas. Nii et kui põlemegi, siis vaid koos. Mitte aha ei asu ei tea kus saras luku taga.
Need seal ei olnud kahjuks mitte lemmikud vaid õnnetud ning hüljatud, suviste "kassisõprade" poolt sügisel suvekodust, väljavisatud kassid.
Maalile 01:3925. september 2017, 14:28
Kindlasti õnnetud, nii õnnetud et nurrusid oma hooldajate süles ja tulid neid jooskuga ukse juurde tervitama. Kahe vastu tunti huvi ja nad oleks omale uue kodu saanud
Tigedik24. september 2017, 22:40
Ootaks ikka uurimistulemused ära enne kui kedagi risti lööma asutakse
Sentinel24. september 2017, 22:48
See ettepanek eeldab mõistuse olemasolu, ergo tõenäosus on ca 0,01%.
Mis24. september 2017, 23:39
tulemusi sa ootad kui uurijaid pole kohapeal käinud.
kassitsirkus24. september 2017, 22:30
10 kassi kooles ära ja kisa taevani.
Sentinel24. september 2017, 22:33
10--st kassist annab ju räigelt pappi välja pigistada, ega's need inimesed pole.
xy25. september 2017, 00:29
Sentinel25. september 2017, 00:30
Päris julged sõnaavaldused sul. Võibolla mõtle enne kommentaari kirjutamist, mis selle mõju on :)
Hah25. september 2017, 00:37
Jah see pigistatud papp oli puuride, toidu ja muude kasside jaoks vajalike tarvete näol seal kuuris olemas. Kõik pole sellised, nagu sina, rahahimulised luuserid. Arvesta sellega
xy25. september 2017, 00:44
Milline mõju? Paneme sinu ka co-d hingama suletud ruumis ilma väljapääsuta? Ronid lihtsalt a
Parandus25. september 2017, 14:29
00:30 kommentaar oli mõeldud Sentinelile!
Too kommentaar25. september 2017, 14:30
Too kommentaar sünade mõju kohta oli mõeldud Sentinelile, unustasin nimele juurde lisada.
xy25. september 2017, 00:35
Vastab küll ja Ei muuda, sest kass on ka elusolend. SINA MODE pole küll mingi ütleja mulle.
25. september 2017, 05:57
häbematu loomavihkaja
sass24. september 2017, 22:27
Kumb enne põlema läks, kas kuur või Fordi ront?
Sentinel24. september 2017, 22:30
Ja miks seal polnud suitsuandurit?
Sentinelile25. september 2017, 00:28
Jah, loomulikult kassid kuulsid suitsuandurit ja teevad ise uksekese lahti. Sa pole karvavõrdki parem kui see süütaja, sest kirjutad selliseid sapiseid kommentaare ja tekitad nende kasside hoolitsejatele veel rohkem kurbust. Põhjus, miks ma alati annetan loomadele, sest nemad vajavad enim kaitset Sentinelide ja taoliste eest.
!25. september 2017, 01:55
Muidugi oli süütaja üks suur l##jus. Aga olgem ausad ja nentigem, et tuleohutus oli selles "kassikodus " 5-palli süsteemis küll ümmargune null!
rainz25. september 2017, 13:32
sellistel asutustel peab olema tuletõrje häiresüsteem otseühendusega päästeametiga! kui seda polnud siis polnud see mingi tõsiseltvõetav asutus ja oleks pidanud uksed sulgema mitte vegeteerima kohaliku omavalitsuse nisa otsas,väristades kätt...
Sentinel24. september 2017, 22:18
Eriti sexy on pildil 2 kl 3.00 peal elektrikilp: „See majake ei saanud lihtsalt niisama süttida, elektrit seal sees ei olnud ega ka midagi muud, millest tuli oleks võinud alguse saada. Ja kassid ju ei suitseta,“
See24. september 2017, 22:27
... ju hoopis kirjakast.
Elektriga kirjakast?24. september 2017, 22:28
Sentinel24. september 2017, 22:36
Iga õige inimene peab kirjavahetust ainult kassidega, muud peavad leppima mailiga.
Jauram24. september 2017, 22:18
Siin pole õudsat midagi ...!
24. september 2017, 22:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jauram25. september 2017, 00:26
oled kasutu kommentaator, kuidas sina oled parem kassist kes inimestele rõõmu ja heameelt valmistab, sa ei suuda isegi seda teha va kibestunud hale kommentaator
Van Ames25. september 2017, 00:41
Sinuga samuti, loodan ka et sina ja su pere (kui seda üldse on) sisse põleks.. saaks eestimaal kurjust vähemaks.
haiged kassiPD-ed25. september 2017, 01:31
Nii haige annab ikka olla, mine ravile.
25. september 2017, 05:52
ära võrdle kasse kaltspeadega, kassid on 100 korda armsamad, ning steriliseeritud ja kastreeritud kassid ei sigi
Sentinel24. september 2017, 22:04
„Nii päästjate kui politsei arvamusel on tegu tahtliku süütamisega, kuna hoones ei olnud elektrit (isegi mitte juhtmeid) ja mingeid küttekoldeid,“ esimeses artiklis vs „Politseiuurijad pole küll veel kohapeal käinud, aga minu veendumus on, et see süüdati. " praeguses. STFU!
Aino24. september 2017, 22:03
Haige inimene! Saab kindlasti oma karistuse (Karma Is A Bitch!) ja põlegu põrgus!!!
?24. september 2017, 21:58
kui on vaimupuue, siis ilmselt ei saa ju karistada:(
kurb 25. september 2017, 09:51
Ja see vaimupuue on eestis väga paljudel loomavihkajatel .
täna oleme kõik.... eee...24. september 2017, 21:45
Ei ole siin mõtet enne häbenema hakata kui uurimine vähe selgust toob. Muidu läheb nagu Vao riigipäevahoonega, et pärast on kõik vait nagu kuldid rukkis.
Seda vana kaubikurisu kohe maja seina vastas võiks tähelepanelikumalt torkida - Fordidel on vanadest juhtmetest tekkinud isesüttimine üsna igapäevane ja egas volkkar suurt parem pole.
Jajah25. september 2017, 00:25
Kindlasti läheb ilma akuta buss müstiliselt öösel põlema. Päris kindel, et see on kellegi tahtlik tegu ja selle eest peab karistuse saama. Kes iganes seda tegi on väga suure tõenäosusega ohtlik nii loomadele kui ka inimestele.
mäh?25. september 2017, 00:45
Kus see kirja on pandud, et ilma akuta? Sai ju räägitud, et kõigepealt tuleb seda bussironti uurida ja siis edasi mõelda.
õudne24. september 2017, 21:37
Hirmus lugeda. Süütaja peab ikka tugeva vaimupuude all kannatama. Loodame, et saab õiglase karistuse.
Kas tead kindlalt, et süüdati?24. september 2017, 22:24
o25. september 2017, 00:14
Vahet ei ole. Igatahes kui tegu oli süütamisega, siis loodan südamest, et süütajat tabab sama saatus, mis neid kasse!
sass25. september 2017, 01:22
Aga kui kassikasvataja oli hooletu ja parkis oma fordisurma kassikuudi kõrvale ja see siis kuudi süütas- kas lööte nüüd kassikasvataja hooletuse eest risti?