.......................................30. september 2017, 08:05
Pärnus ei saada isegi Sindi ja Pärnu vahel korralikult bussi liikuma. Sindist tulijaid läbib ainult üks suund.Vaja oleks hoopis rohkem.Uus linnapea mõtle sellele kuidas saaks sindilane Tammsaare ja Mai tänavale
Tallinn kasvab , aga teed on samad mis aastal 1970. Normaalses peres on 1 - 3 autot ja ärge jahuge ühistranspordist või jalgrattast , aktiivne inimene liigub autoga , sest linn kasvab ja vahemaad on suured , samas aega napib .
olen autost loobunud.Magalates saaks vist ka autota.Linna lähiümbruses ja endistes suvilapiirkondades jääks autota hätta.Viisakas,puhas ja inimeste vajadustega arvestav ühistransport aitaks autostumist kindlasti vähendada aga peen proua ja kilekottidega haisuli,ühel pingil ei istu ja see on samuti mõistetav.Uute trammide Koplisse suunamine ei pruukinud olla hea mõte,või on teil plaanis palgata juurde puhastusteenindajaid.Kahtlen.
Ma liigun ka jalgsi ja ühistranspordiga, kuid mina olen kahe käega Reidi tee ja uue Haabersti ristmiku poolt. Ei maksa kindlalt väita, et ainult autojuhid tahavad neid objekte.
26 eesti iseseisvuse ajal on ehitatud rallinna ajnult üks ristmik (ülemiste). Kuidas peaks saama liiklus toimida kui pole raiatud mitte ainsatki teed 26 aasta jooksul tallinnas.
Tüüpiline soigumine, kuidas muru on hea ja auto on paha. Unustatakse, et autodega sõidavad inimesed ,eeskät ettevõtlusega tegelevad inimesed kes riiki ülalpeavad. Liikluse halvamine, sõiduridade vähendamine on sisuliselt riigivastane tegeves. Ükski ettevõte ei vii oma teenust ,seadmeid või materjle tellijani trammiga.
Äkki lõpetaks selle hullumeelse autode vaenamise?!? Mitte kuidagi, MITTE KUIDAGI ei ole võimalik arendada sellist ühistranspordi võrku, mis inimste vajadusi täielikult kataks. Ja selle asemel, et sõgedalt autode vastu võidelda, ise teadmatagi miks, tuleks keskenduda sellistele lahendustele, mis laseks liigelda võimalikult mugavalt nii jala, rattaga, ühis- kui isikliku transpordiga!
KOMMENTAARID (10)