Kui neid kommentaare lugeda, siis tundub, et arvatakse nagu võiks ühest eratiimist tulla kaks aastat järjest maailmameister. Maailmameistritiitel on tore küll ja küllap annaks see palgalisagi aga patta see panna ei kõlba ja Wilsoni juures ilma rahata ja ilma tiitlita pole ka mõtet pensionini orjata. Järgmise aasta autodest pole suuremat teada ning selle peale, et järgmisel aastal M-Spordist maailmameistrit ei tule, võib kihla vedada. Ei jää sinna Wilsoni juurde ka Ogier. M-Spordi tähed on järgmisel aastal Wilson juunior ja Camilli.
Aga ei usu et tt kirjutas alla lepingule kus ta ei saa tiitlile võidelda. Teiseltpoolt võib olla et summa on nii suur et esimesel aastal võib ta abistadagi teisi.Ega me telgitaguseid tea : võib ju olla et ka Hyundai oli tegelikult valmis ühe oma mehe Otti vastu välja vahetama olgugi et lepingud olid tehtud: aga me lepingute sisusid ju ei tea.
Just, ja kui nüüd mõelda Ogier olevat käinud ka Toyota uksele koputamas, aga saadeti minema, ehk siis suure tõenäosusega tänavune maaimameister saadeti pikalt ! Aga kui Mäkkineni mätta otsast vaadata, siis. Ogier ilmselt oleks nõudnud Toyota esisõitja positsiooni ja teda juba niisama lihtsalt sommide seljataha suruda ei oleks õnnestunud. Seega tuligi Ott Toyotasse meelitada - teda saab hoida sommide seljataga number 3 positsioonil ja ka üks 2018 aasta potentsiaalsetest maailmameistri tiitli võitjatest on sommidel nüüd teepealt eest koristatud.
Tänaku jaoks sama vale otsus, nagu Märtinile oli kunagi M-Spordist Peougeot´sse minek. Jääb heal juhul teiseks viiuliks tiimis ja ei saagi autot liikuma nii, nagu ise tahab.
Tänak võinuks olla M-Spordis edasi. Neil on hea auto, head sõitjad. Lisaks on nad tipus. Toyota on lagunenud siiski ja kui jätame kõrvale Soome ralli, siis M-sport pigem eespool kui Toyota. Lisaks kui Tänak saab abilise rolli, siis järgmisel hooajal ta tagasi kuskil otsas ilmselt. Lisaks on eestlastel fordiga ju parem suhe-Märtin ka fordi roolis oli...
Olen spordi vallas palju sommidega suhelnud ja nende eluoluga päris hästi kursis. Seetõttu julgen väita, et - somme ei tasu üldse usaldada. Aga eks aeg näitab, kuidas Otil sommide pesas minema hakkab.
krdi õhtuleht kukkus modereerima ... nagu midagi arvan siis nad kahtlevad, pole midagi kahelda, mul ongi õigus - pea alati. oti enda riskid on maandatud palgaga ....
peabki minema, soomlastega ongi raske , aga kui kube kärab ja mõistus sellest toyota karbist üle käib võib tänak lükata sisse hoopis teise käigu. ok, hooaeg pole läbi ja praegu ei ole õige aeg öelda ... aga tänak on ogierist üle kuid ei saanud või osanud üleolekut realiseerida ... latvalaga hakkab jaanuarist mõõduvõtt ... ka tema ei saanud ogieri vastu wolkaris. no las siis mõõdavad toyotas, kes karmim on ... aga tundub, et toyota on karm riist ja võib-olla autona lähiaastate valitseja.
KOMMENTAARID (18)