artiklist võib välja lugeda, et kaine oli ka lääne prefektuuri pressiesindaja. miks keegi ei kontrolli mida kirjutatakse. sõna kaine topelt kasutus lauses annab lausele hoopis uue tähenduse. bussijuht oli/ kaine lääne prefektuuri pressiesindaja sõnul/ kaine
Alles oli artikkel et vanadel on tervislik bussis püsti seista .Kohe näide elust.Kui nooredki ei suutnud äkkpidurduse peale püsti jääda mis need vanad oleks teinud -tegid. Bussijuht pidigi pidurdama kui ülbe jalakäia ette astus--keegi ei taha inimest alla ajada.
Huvitav, et enamik kommijaist süüdistab siin bussijuhti. Intsidendi aga põhjustas tegeliklt süüdimatu jalakäia, kes lihtsalt astub kiiresti läheneva liiklusvahendi ette.
kuidas Soomes,Rootsis saavad rahulikult sõita aga meil ei saa ,tehke see kuradi kellaaeg korda siis ,miks reisijad peavad kannatama ,igas peatuses kuhu sõidan pean 2-euri maksma sest olen Harjumaalt mittte tasuta linnast Tallinnast,miks me peame selle ÜT tasuta pileti topelt kinni plekkima ja veel selliste sõidumaneeridega kus ise viga saad,sõitku Savisaar seal tasuta
TALLINNAS SAMA SEIS NENDE BUSSIJUHTUDEGA MA EI TEA MIS NEIL ON ,AGA TÕMBLEVAD HIRMSALT tea kas närvid läbi või ajab mingi nõme kellaaeg taga samas Tallinnas liiklus alla igasugust arvestust eriti tipptunnil
pärnu linn on üks pommiauk. bussid peavad sõitma mööda mingeid x tänavaid, mis on kitsad ja tiheda liiklusega. ma üldse imestan, et keegi veel selles hullumajas sõita soovib. masendav. kesklinn on ju täiesti songermaa.
vôib sujuvalt sôita. Kui oskused vôimaldavad muidugi. Enne tasub näiteks piima laialiveo autoga harjutada, korra-paar NORMAALNE tööandja annab katkised piimapakid andeks, edaspidise "hariduse" ja sôiduoskused pead ise kinni plekkima. Ja alles pärast paari aastat vôid ka inimesi vedada.
autokoolis ei räägitud, et ülekäiguraja ees pead olema valmis hoo maha võtma ja vajadusel seisma jääma? Mine piima autoga sõitma ja küll varsti selgeks õpid, kuidas ka suurelt kiiruselt saab sujuvalt seisma jääda. Muideks, vanasti Tallinna Autobussikoondises seisis õppebussis taga ämbritäis veega ja kui vesi välja loksus, või pang lausa ümber lendas, siis õpilane pärast õppesõitu pesi põranda puhtaks. Seega mis ei jõudnud kohale pea kaudu, jõudis sinna käte-jalgade kaudu, ja väga hästi motiveeris sõiduoskusi lihvima.
Kas samas delfis ei olnud mitte uudis, et vanuritel oleks bussis kasulikum seista, aga mitte istuda? Lääne-Euroopas tean, et ükski ohmu ei seisa kui buss liigub, sest mine tea, mis võib liikuva bussiga juhtuda.
bussid môeldud INIMESTELE, ja seal on seetôttu bussi peale rohkem kui 15-20 istekohta. Meie inimesed on aga valitsejate meelest lojused ja neid kôlbab vedada ka püstijalabussides.
bussid môeldud INIMESTE veoks, seepärast leidub seal bussi kohta kôvasti rohkem istekohti kui 15-20, meite omades. Viimased ju môeldud valitsejate arust l.o.j.u.s.t.e vedamiseks.
Sellisel juhul mida teevad 21. oktoober 2017, 20:05
seal praegused koolitajad? Neid ludreid tuleb ju siis töölt lahti lasta, kui nad oma tööd korralikult ei tee. Samuti ka sõidueksami vastuvõtjaid, kui nende töös liig palju praaki esineb.
Seda ma vahetevahel teen. Tõsi mitte linnaliini, vaid turismi bussiga. Ja seal on kiirused mitte 40-50, vaid 80-100 km/h ja seisma peab jääma nii, et turisti kohvitassist ei loksuks tilkagi välja, rääkimata, et see kuuma kohvi tass maandub eesistuva turisti kaela.
KOMMENTAARID (23)