Juhtkiri

Juhtkiri | Tööloomana koheldud töötaja hammustab vastu (108)

LISA KOMMENTAAR

Tapamajale25. oktoober 2017, 07:06
Hea,keegi seal töötab.Arenenud riigis saab hea töötaja rohkem palka ,kui seff.Head lihavaba päeva!!!!
23. oktoober 2017, 21:07
Pealkiri on väga tabavalt pandud. Täpselt nii ongi. Hea peremees kohtleb isegi töölooma hästi et ta jaksaks atra vedada. Meie tööandjad aga ei pea inimest enam inimeseks.
Mart, 21:0723. oktoober 2017, 22:42
Sinusugust ei olegi vaja pidada inimeseks, lõugaja!
to 22:4223. oktoober 2017, 23:13
Arva ära, mida sinusugune kubjas jõuludeks kingituseks saab? Sae. Sellesama sae, millega ta saab oma sente pooleks saagida. Oled nüüd rahul, et oma kupjamentaliteediga kollektiivi lõhki ajasid?
to 22:4223. oktoober 2017, 23:16
Saad lisaks veel ka paki searasva, millega on sul parem ülemusel kintsu kraapida.
jaaniuss23. oktoober 2017, 20:00
sa elad kuskohas. eesti riigis on olemas miinimumpalk. alla selle ei maksa tööandja. kui ta on õige tegija. aga miinimumi ei saa maksta töö eest mis on rohkemat väärt.ja kui ma väärtustan töö raskusastet, keerukust ,omapära jne.siis maksad sa mulle õiglast palka ei maksa tee ise või pane pood kinni.
20:0023. oktoober 2017, 22:44
Seda kõike räägi LEPINGU tegemisel tööandjaga! Ja kui palk ei rahulda, siis keegi EI SUNNI sind sinna tööle minema! Kui aga allkirjastasid lepingu, siis olid pakutud palgaga NÕUS!
to 22:4423. oktoober 2017, 23:06
MIs sa ise lõugad siin? Kipud kangesti kubjast mängima? Arvad, et töötajale võid sülge pritsida palju tahad? Küll karma sind kähku kätte saab, nii et niutsud selle käes.
ärge23. oktoober 2017, 17:53
ostke rakvere lihatooteid
Nojah23. oktoober 2017, 16:47
Selle Rakvere lihakombinaadi juhtide palgad ja hüvitised tõusid regulaarselt. Miks töötajatele selliseid tingimusi ei pakutud? Omanikud ju teenisid kasumit ja olid töötajatega rahul.
heh uudis23. oktoober 2017, 09:36
enamus eesti ettevõtteid panustab töötaja abitule seisule, eriti tootmises.
Siia pole vaja tuua vastu näiteid skype või mõneteise hea ettevõtte sisekliimast ja palkadest. Enamasti saab töötaja kogu jama omale kaela. Eriti oli see majanduslanguse aastail.
23. oktoober 2017, 11:23
Mõni juht arvab et inimressursside haldamine peabki toimuma kupjamentaliteedil ning muudab oma tööjõust 2/3 hoopis voolavaks kaadriks, samas püsitöötajatele plaksutatakse piitsa et need sellevõrra suurema pingega tööd teeks. Sellised juhid ei mõista, et nende aeg on läbi, vaadaku peeglisse.
23. oktoober 2017, 08:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Elagu juuli 1941.23. oktoober 2017, 11:36
Elagu23. oktoober 2017, 17:01
to 01.4923. oktoober 2017, 07:59
kui su tehas nädal aega seisab,sest enamik töötajatest sterigib,leiad sa kiiresti palgaraha.Kes sulle muidu kasumit teenib.Soomes olid 60tel suured streigilained,moodustti tugevad ametiühingud.Polnud ka sealne tööandja valmis inimväärikalt töö eest maksma.Kuid soomlaste ühsus viis sihile ja nad said võidu.Nii et kõik on võimalik.
Vot, vot!23. oktoober 2017, 09:59
Olen seda püüdnud eestlastele pidevalt selgitada, et tööandja kaotab tunduvalt rohkem kui tööline streikides. Aga kohe tulevad vastused, et "kuidas saab vaeseke tööandja mulle palka maksta kui ma tööle ei lähe, vaid streigin"? Eestlane ei taipa nii lihtsat asja, et ühtsuses peitub jõud. Kui aga räägitakse hinnatõusudest, siis loed kommentaariumist, "tuleks teha", "võiks olla", "tehke ometi". Kes teeb, kes toob teile kandikul kätte? Ega korruptant ometi iseendale karistust küsima ei lähe? Ah, mis ma seletan. Pole veerandsada aastat saadud, ei saada ka teine veerandsada enda eest seistud. Adjöö! Lähen Soome streikima!
Kes sa selline,23. oktoober 2017, 10:00
moderaator, oled, et kardad tõde?
kommija23. oktoober 2017, 22:46
Moderaator on vaimselt haige inimene!
23. oktoober 2017, 10:54
PL-s selliste teemade alt kustutatakse juba kommentaare. Usinad kintsukraapijad hoiavad oma töökohta, või teenivad omale boonust. Käsk tuli ilmset kõrgemalt.
Moderaator!23. oktoober 2017, 07:02
Ma juba mainisin sulle, kui hale sa oled!
07:0223. oktoober 2017, 22:47
Kas selline hale moderaator nõuab ka kahekordset palka....?
Vanal orjaajal23. oktoober 2017, 07:01
hoidsid orjad omavahel kokku. Nüüd on teistmoodi, vähemalt Eestis. Ori on valmis teise orja kõrvaldama ja teise orja varanatukest endale saamas. Kui ühed orjad asuvad enda eest seisma, on kohe teised samasugused alamad nõus teist orja mutta tampima ja tema asemel veelgi rohkem kummardama ja pugema. Nii vähemalt kommentaaridest välja loeb. Vanasõna: "Kes on loodud orjama, see orjaku heameelega"!
ära uduta23. oktoober 2017, 10:07
ori on alati teise orja suurim vaenlane.Ta müüb teise omataolise alandatu kasvõi härra heakskiitva pilgu eest maha. Neitsi Maarja maal ei tohtinud Härra isegi oma orjakest ise piitsutada . Ka seda ülesannet olid teised orjad meeleldi nõus ise tegema ja nad tegid seda kogu oma "südameheadusega".
Ori on valmis teise orja kõrvaldama23. oktoober 2017, 11:19
Ori ütleb: „Pekske, aga jätke ellu!“
Vaba inimene ütleb: „Te võite mind tappa, kuid te ei tohi mind alandada!“
.
Orjamentaliteediga inimesel peab olema kohake, kus ta saab ilusti ära tiksuda. Hinges vaba inimene kergitab kaabut ja astub uksest välja...
kaarel kohi23. oktoober 2017, 05:43
välisettevõtted viivad igal aastal eestist välja 300 milj. EU -d kasumit e. tulumaksu vaba raha.
mõelge rahvas, kelle teenistuses on nn.eesti eliit.
Kas rahva või kapitalistliku hüdra ttnistuses?
Tere piim23. oktoober 2017, 06:03
Sa mine siis Kruuda tehastesse tööle, neid on kogu riik täis-piima, leiva ja mis iganes tööstused.
Kruudal23. oktoober 2017, 10:02
pole endalegi piimatilka majas! Mis veel tehased. Pankrotti viis selle mehe ahnus.
ludvig 23. oktoober 2017, 03:13
aga sellised seadused mis annavad tööandjale võimaluse töölist kohelda kui orja on vastuvõtnud EV kõrgeim võim e.seadusandlik võim Riigikogu näol.
igal aastal viivad välismaised ettevõtted eestist välja 300 miljn. EU-t kasumit e. maksuvaba tulu.
eestimaa inimesed mõelge sellele,keda see nn.rahvuslik eliit teenib.kas oma riiki ja rahvast või imperialistlikke vereimejaid.
Kõigi maade proletaarlased ühinege.
Tillivilli23. oktoober 2017, 02:30
Kuidagi imelik on, et pr meri teenib u20 000 kuus pluss paari tonni eest kuluhüvitist ja töötajad...3eur tund? Ehk siis mingi nn sotsiaaltoetus elus püsimiseks? See, kui juhtkonnal on Soome tasemel tippjuhi sissetulek, siis peaks ka töötaja Eesti keskmist vähemalt saama. Sellist lõhet ei tohiks olla. Või maksab Soome omanik sellele ebapädevale maadamile liiast...
Investor pole mitte Jõuluvana!23. oktoober 2017, 05:53
Vot nii on nende kõigi firmadega, mis investoritena Eestis ja pakuvad "töökohti". Kõigepealt viib omanik vähemalt 51% kasumist koju. Siis tahab Eesti poolne boss ka omanikuga võrdset palka. Raamatupidaja, osakondade juhid. Ja mis järele jääb, saab pudemetena orjade ette puistatud. Meie valitsejate jutt, et "investorid aitavad tööd leida ja elatustaset tõsta", on puhas umbluu.
kaos23. oktoober 2017, 00:06
Välisfirmade juhid ütlevad, et tulid siis rikastuma, mitte töölistele palka maksma!?
Kui palk ei rahulda, tuleb LAHKUDA!23. oktoober 2017, 01:49
Keda palk ei rahulda, tuleb töölt lahkuda või vallandatakse.... Keegi ei hoia vägisi sellel töökohal kinni! Tääandja maksab SELLIST palka, nagu ta on NÕUS maksma - mitte keegi ei saa sundida tööandjat maksma sellist palka, mida ta EI OLE NÕUS maksma!
Nii lihtsad need asjad ongi! Tehke oma ettevõte või firma ja makske siis kasvõi ulmelisi palku!
Moderaator ei luba23. oktoober 2017, 05:55
sinu kohta tõtt välja öelda. Aga kõige leebem oleks, PARASIIT!
Moderaator!23. oktoober 2017, 05:56
oinkoinkoink23. oktoober 2017, 06:34
jah,teeme omaette virma,teeme koos,onja? ja siis hakkame koos neid lolle töölisi lüpsma.
Kui palk ei rahulda jne...23. oktoober 2017, 15:47
Kui sinu loogika järgi kõik firmad teevad, kes siis tööd teeb, sa ikka mõtle, enne kui ütled!
Tääandja maksab SELLIST palka, nagu ta on NÕUS maksma23. oktoober 2017, 12:36
Ma toon hea näite kuidas tööandja maksab töötajatele sellist palka, mida ta on nõus maksma ilusate silmade eest ning just sellise arvestusega, et töökeskkonnas oleks action tema jaoks koguaeg õhus. Action, millest ta imeb omale energiat juba puht ülemuseks olemise naudingust.
Võetakse tööle järjekordne voolava kaadri esindaja, kelle näol on lai naeratus ning esimesel palgapäeval lehvitab selline tegelane oma palgalehte ning küsib staazikalt töötajalt: "Kas minu boonuse summa on väike või suur?" Staazikas töötaja vaata seda summat ning jahmub: juba esimesel palgapäeval on sellisele seiklejale suurendatud ta palka üle 200 euro, samas kui püsitöötajad võisid sellisest summast vaid unistada.
Läheb mõni kuu või kõige rohkem pool aastakest ning seikleja kaob sama suure ja laia naeruga firmast minema...Asemele tuleb uus seikleja...Ja ülemus juhib...sest tema tahab juhtida...
22. oktoober 2017, 22:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eestlased 22:52-le23. oktoober 2017, 01:44
Sina ära osta aga meie ostame ikka.
Ei Rakvere toodetele!23. oktoober 2017, 07:39
See mis preagu Rakvere lihakombinaadis esile tuli, önneks tänu sellele paljud paljud ei osta enam selle firma toodet! Ja öige!! Ei Rakvere toodetele!!
eesti inimesed23. oktoober 2017, 22:49
Meie ostame küll iga päev Rakvere tooteid! Mingid streikijad meid ei huvita!
see22. oktoober 2017, 22:34
kuidas, viimastel aastatel haibitud "tippjuht" anne mere seda olukorda kaamerate ees lahendas, näitab et tippjuhist pole siin haisugi, kogu tema karjäär on tõenäoliselt kulgenud kilomeetrite kaupa vastava organi imemises...
Ei ta hammusta22. oktoober 2017, 22:33
Pole millegagi hammustada.
tööloom22. oktoober 2017, 22:46
hammustab ka ilma hammasteta!
22. oktoober 2017, 23:09
ah et endal pole hambaid ollagi aga tige nagu krokodill? :DD
rublane ring22. oktoober 2017, 22:31
Vene ajal oli inimene inimene. Nüüd enam mitte.
Peep22. oktoober 2017, 22:37
Loe läbi Totu kuul-või kuula nõmmeraadio meediapangast Harri Raudvere sisseloetuna- ja see on tõesti HEA
Nossov oli prohvet23. oktoober 2017, 23:40
1960-nendate alguses kirjeldas Eesti olukorda 2017 oma raamatus Totu Kuul 100% täpsusega.
Kas rumal olla pole rumal?22. oktoober 2017, 22:05
Loen siit seda loodrite ja lollikeste ruigamist ja ei saa aru, millega nad mõtlevad? Meil on niigi poole suuremad palgad, kui naabritel. Ega raha ei kasva puuotsas, kuidas mõne aju selleni ei küüni?
salliv tolerast22. oktoober 2017, 23:09
Aju küündib väga hästi selleni, orjapalk tuleb koheselt lõpetada ja maksta samasugust palka nagu Soomes samasuguse töö eest, sest selle toodangu hind on poes nii siin kui seal pool lahte sama hinnaga müügis. Nägid nüüd kuidas aju küündis selleni?
Suuremad palgad naabritest?23. oktoober 2017, 11:40
Minu kodust lähim naaber on Soome.
Arnold23. oktoober 2017, 22:51
Need ajuvabad kommijad on harimatud ja vaimselt haiged inimesed. Nad peavad ennast arsti juures ravima!
kusti22. oktoober 2017, 21:29
Tegelikult on seis elline üle Eesti. See on rumal jutt, et ei saa korralikult tasustada. Töötasin 15 aastat välismaal ja tagasitulles pakutakse sarnast palka, kui lahkudeski. Tahad rohkem teenida tee mustalt.
Äripäev •01. november 2013, 10:5922. oktoober 2017, 22:05
http://www.aripaev.ee/uudised/2013-11-01/anne_mere_teenis_mullu_250_000_eurot
Soome toiduainekontserni HKScan turundusjuhi Anne Mere mullune teenistus oli Soome maksumaksjate edetabeli järgi 249 489 eurot.
Mere on HKScani turundusjuht alates tänavu augustist. Enne seda, alates eelmise aasta veebruarist, juhtis ta HKScani äritegevust Soomes ja Baltimaades, veel varem samasse kontserni kuuluvat Rakvere Lihakombinaati. Eesti ettevõtetest kuulub HKScani kontserni veel AS Tallegg.
Soome riik sai Mere teenistuse pealt maksudena 115 830 eurot.
Majandusväljaande taloussanomat.fi koostatud tabeli järgi oli Mere Soome maksumaksjate seas mullu oma teenistusega 4806. kohal.
maamees22. oktoober 2017, 22:32
Fakt on see et tava inimene tahab ka normaalselt palka saada et ennast ja peret üleval pidada ,paljast töö rõõmust töö inimene ära ei ela !
Tuleb rohkem tööd teha22. oktoober 2017, 23:09
Peremees võtab töölise tööle mitte selleks, et teda üle kullata, vaid selleks , et tööline pühendumusega töötades peremehele kasumit teeniks. Nii lihtne see ju ongi !
22. oktoober 2017, 23:29
peremees võib ise omale kasumit teenida, ajagu aga käpad välja. keegi ei pea omaenda ainukest elu ja aega raiskama selleks, et mõni teine rikkaks saaks. see mõttetu vaev igal juhul, sest orjapidajate täitmatu tagument ei saa iial täis.
Haa22. oktoober 2017, 21:13
Aga miks
See oleks suurepärane uudis Soome börsimaakleritele !
maamees22. oktoober 2017, 21:00
OH selliseid firmasid on palju kus tööliselt seitse nahka võetakse GROSSI TOIDUKAUBAD Kiviõlis kus on olematu töö tasu ja metsik kaadri voolavus, KIVIÕLI KEEMIATÖÖSTUS kus pole aastaid palku tõstetud.Standard vastus juhtkonnalt ja omanike ringilt on, meie ei hoia kedagi kinni ! Samas kõik hinnad pidevalt poes kasvavad ja sama palga eest saab aina vähem süüa osta ja teenuseid osta !
ei pea22. oktoober 2017, 21:38
ju siis selles poes ostma ?
...22. oktoober 2017, 20:25
hullem kui nõukaaeg, siis said ka tootjad raskel tööl topelt palka võrreldes direktoriga, nüüd ehtne orjaaeg.
mõtle, mida räägid22. oktoober 2017, 20:47
nõuka ajal oli inimene ori. Tšinovnikud elasid kui kuningad, Võtsid kust tahtsid ja elasid lausa unelmates võrreldes tavalise tööloomaga võrreldes. Poodides valitses tühjus ja palka anti vaid kopikaid. Nüüd on elu väga hea. Omanik hoolitseb iga inimese eest ja palgad tõusevad iga aasta mitmeidkümneid protsente. Poed on kaupa täis , ei jõua ära valida ja puhkusel käib eestlane Indias ja Mauritsiusel.
Nõukaaeg oli parem22. oktoober 2017, 21:55
Mis kasu on sellest, et poodides on kaupa kui raha pole?
21:5523. oktoober 2017, 01:59
Piirid on lahti - võid Venemaale ka elama asuda, saad tunda jälle nõuka aega....!
@21:5523. oktoober 2017, 11:43
Ei ole seal ammu enam mingit nõukaaega.Rängem kauboikapitalism kui Eestis.
22. oktoober 2017, 20:59
Orjus hoiab väheseid kinni aga orjad hoiavad ise orjusest kinni.
20:2523. oktoober 2017, 02:02
Aga Euroopas, USA-s ega ka mujal maailmas ei saa küll tööline direktorist ROHKEM palka!
See oli ainult nõuka ajal kui direktor sai sandikopikaid.... Võib-olla on veel kusagil Venemaal praegu ka nii, aga vaevalt, sest juhid saavad Venemaal MILJARDEID palka!
64-2722. oktoober 2017, 20:12
Need numbrid räägivad iseenda eest. 27śt , kolm on vallandatud ja pered sissetulekuta kuid 37-e inimese pered on söönud ja rõõmsad et on tööl edasi. Minuarust peaks need 37 edasi rügama sama palga eest mis siiani , sest nemad ei ole oma arguses mittemidagi teinud et elu paremaks läheks. See ongi lihtrahva rumalus et üritatakse naabrist parem olema ja ei astuta ühte jalga. Isegi ammusest ajast on selgeks tehtud, et üks tikk murtakse prõksuga katki kuid 50 tiku murdmisega ei tuleks kohe kuidagi toime.
See ongi22. oktoober 2017, 20:17
eestlaste viga, et lasevad ennast ükshaaval pooleks murda. Oma naha hoidjad! Pane ainult kommentaariumis riiki "valitsema".
naer22. oktoober 2017, 20:50
no mine ja hakka siis pankureid ja kapitaliste murdma! Pole mõtet mõla suust välja ajada.Või on äkki Mahtra sõda, Pühajärve ülestõus, Madisepäev ja Jüriöö juba meelest läinud.
Juhiks tähelepanu22. oktoober 2017, 21:15
Madisepäeval tapeti vastakuti omi, vastavalt sellele, kes oli Taani, kes Saksa vasall.
20:1723. oktoober 2017, 01:57
Mis erakonnast sa ässitaja ja hüsteeria õhutaja oled? Mis see sinu asi on? Kas sina töötad seal?
Sina, totu,23. oktoober 2017, 06:04
orja edasi! Mina ei pea sinuga koos uppuvas laevas solidaarsusest uppuma. Kas hakkad vastu või upud! Paistab, et valid uppumise, ei pea vähemalt pingutama. Sinusuguste pärast teised ära lähevadki.
22. oktoober 2017, 20:28
Sellised inimesed oma argused hoiavad vaid oma nahka ja vaat et hammustavad hoopis nende julgemate kätt, kes julgevad enda eest seista.
22. oktoober 2017, 23:32
alati on kollektiivis s.eanahku, kes kasutavad streike ja rahulolematust enda tarbeks ära, näevad head võimalust ülemuste pekki lakkuda, kannuseid loodavad teenida, sellepärast ongi eestis võimatu seda orjust murda.
23. oktoober 2017, 19:09
sellised pekilakkujad on tavalised nuustikud, kes koguvad oma mesimagusa olekuga infot a la kuidas sul läheb? ah et sa ei vastagi kuidas läheb, no siis ...(jookseb ruttu veissbukki ning laterdab omasugustele ette)
Lilli22. oktoober 2017, 20:02
Isegi hoopis kõrgema palgaga töötajad Läänes korraldavad streike, sest firmaomanikud ju ei tule tavaliselt selle peale, et vaja aeg-ajalt palkasid tõsta. Ammugi siis veel, et nad kandikul kõrgema palga välja pakuksid. Kuid Läänes on tugevad ametiühingud, eestlastel on sinnani pikk tee käia. Eestlane töötab või surnuks ennast mitme töökoha peal rabades, selle asemel et ühes töökohas normaalset palka nõuda. Ja ärge tulge seletama,et hakake ise ettevõtjaks. Kust siis need töötajad võetakse kui kõik ettevõtjaks hakkaksid? Aafrikast või?
jah22. oktoober 2017, 21:45
Just aafrikast tuuaksegi. Lisaks veel ukrainast, moldovast, p-koreast. Ega niisama ei käi tugev propaganda umbekeelse tööjõu jaoks kvootide kaotamiseks.
T.Mets22. oktoober 2017, 19:57
Rakvere juhtum on rohkem kui skandaalne.Lahendi leidmine loodava ametiühingu ja riikliku lepitaja abil on illusoorne Antud juhul saab lahendajaks olla vaid prokuratuur oma karmimate otsustega
LAHKUGE, kui ei meeldi!22. oktoober 2017, 20:01
Keegi EI SUNNI töötama selles ettevõttes kui ei taha või ei meeldi...! Aga PALKA maksb ikka ainult TÖÖANDJA ja niipalju nagu ta heaks arvab ja suudab...! Väljapressijad vallandatakse loomulikult!
Vaataja 22. oktoober 2017, 20:06
N õ i d A n n e M e r e i s i k l i k u l t v õ i
20:27-le22. oktoober 2017, 21:50
MATSID nõuavadki hirmus suurt palka aga haridust napib! Ainult räuskamisega VALLANDATAKSE töölt! IMEGE siis KÄPPA!
www22. oktoober 2017, 22:37
Kas,Sulle L...s makstakse ekstra kommentaari eest.Rakveres,ma tean on tööd sitaks,aga palka vähe
sina- lahkuge, kui ei meeldi22. oktoober 2017, 22:45
Saab ehk kokku? Oled nii " julge"? sina lahkud..
salliv tolerast22. oktoober 2017, 23:14
Mida sa poolearuline räuskad siin?
On vaja ülitugevaid streike sinna Rakverre ja palgad tuleb tõsta Soome palkade tasemele, sest seda toodangut müüakse Eestis ja Soomes sama hinnaga.
22. oktoober 2017, 23:34
teinekord olge targemad. vormistage kõik ametlikult ja uurige sedaused ja võimalused enne hästi järgi. hakkate impulsiivselt lahmima, siis tehakse teid lo lliks nagu alati.
22:3723. oktoober 2017, 01:54
Kas keegi peab sibd vägisi Rakveres kinni? Lahku kohe sealt kombinaadist! Lõugamine ei aita mitte midagi...
Ise olid ju nõus!23. oktoober 2017, 01:55
Tööle asumisel sülmisid LEPINGU, kus oli kirjas ka palk. Polnud vaja tööle tulla kui palgaks pakuti sulle liiga vähe!
Haridust vähe?23. oktoober 2017, 13:00
Kus kõrgkoolis seda tapamajandust õpetetakse? Aga tööd teha tuleb, kasvõi selleks, et oma lapsi koolitada...
tubli eesti mees23. oktoober 2017, 22:53
Matsid - hoidke oma lõuad kinni! Tehke tööd ja harige ennast - siis saate ka rohkem palka!
Lihttöölisel on alati VÄIKE palk!23. oktoober 2017, 22:55
PALK oleneb ametikohast! Mingi tapamaja töötaja ei hakka mitte ,kunagi saama SUURT ja KÕRGET palka! Ärge võrdsustage ennast juhtidega või IT spetsialistidega!
nurkaaetud22. oktoober 2017, 19:43
inimene ründabki. ja see pole ainuke ettevõte eestis.tööliselt võetakse seitse nahka teades, et tööd on vähe ümbruses.
19:4322. oktoober 2017, 20:03
Hakka siis ISE ettevõtjaks ja MAKSA kasvõi 5000 euri kuus! Aga ära lõuga tööandjate kallal, kelledel tuleb see raha OMA taskust maksta, mitte aga SINU taskust!
kes talle teenib selle raha?22. oktoober 2017, 20:14
las ettevõtja hakaku siis ISE loomi tapma, siis saad öelda, et omast taskust.
"Oma taskust".22. oktoober 2017, 20:14
lühidalt öeldes22. oktoober 2017, 20:15
kui ettevõte on vilets ega suuda palka maksta siis pangu putka kinni, aga ärgu piinaku inimesi.
Mees Abjast22. oktoober 2017, 20:19
Mis moodi omast taskust, kas sa ostad ise või tellid kogu oma ettevõtte toote teenuse? Klient maksab ju kõik kinni. Mis omast taskust sa siin räägid? Ja teada on ,et eesti ettevõtja hinnad ei ole mitte odavad kui ta just mustalt ei tee. Seega pole PÕHJUST lärmata.
to 19:43--> avatud uste päevad 22. oktoober 2017, 20:38
Omast taskust? Hihihhii. Paljud võtavadki omale iga paari kuu tagant tööjõudu Töötukassa kaudu, kes maksab firmale 50% töötaja brutopalgast kinni . Need ettevõtted, kes värbavad pidevalt omale tööjõudu Töötukassa kaudu, pole oma juhtimisoskustega just parimate hulgas. Tegelikult sellise meeletu kaadri voolavuse ja värbamise pärast kannatavad hoopis püsitöötajad.
22. oktoober 2017, 20:40
19.43 on tõeline dummkopf.
jah22. oktoober 2017, 21:43
Pigem elab ülemakstud juhatud lihtsa tööinimese kulul ja arvelt. Hinnad on nagu soomes, palgad nagu aafrika suguharus.
20:1422. oktoober 2017, 21:52
Vallandatute asemele võetakse UUED töötajad! Mingid tapamaja töötajad EI OLE küll nii tähtsad ja asendamatud nagu nad ennast peavad....!
20:1522. oktoober 2017, 21:54
Kui paneb putka kinni, siis olete seal KÕIK TÖÖTUD...! Aga sinu sõrmeotsa suurusele ajule on see arusaamatu!
jah22. oktoober 2017, 22:01
Kui töötajad lähevad minema pole ka üle makstud juhatusel midagi muud peale hakata kui töötukassa järjekorda minna.
Kas rumal olla pole rumal?22. oktoober 2017, 22:03
Miks? Rahvas töötab, põllumees müüb loomi, kauplusest saab korvi täis. Või tahad vene aega, et seapedel ka järjekord?
sina 19.4322. oktoober 2017, 22:40
Ei lõuga siin! Said aru!? sinusugused hakkavad ise tööd tegema!
salliv tolerast22. oktoober 2017, 23:12
Kui paneb putka kinni, siis omanik saab miljoneid kahju nautida, mida nad loomulikult ei taha, kas sinu tühja pealuu sisse jõuab see info?
Jaanus23. oktoober 2017, 01:52
Arulagedad kommijad märatsevad nagu oleksid nemad otsustajad ja palga maksjad.... Mõtetu räuskamine! Ainult tööandja otsustab, kuipalju palka maksta või tuleb töölt lahkuda!
Kas saate lihtsast näitest ARU....?23. oktoober 2017, 22:59
Kui sul endal on vaja töölisi, et näiteks korter REMONTIDA või mõnda muud tööd teha, kas sa siis valid tööle need, kellele saab maksta KÕIGE VÄHEM või need, kes nõuavad KAHEKORDSET palka...? Kas jõuab see lihtne näide teie väikeste ajukesteni....?
salliv tolerast25. oktoober 2017, 00:54
Sinu näide on olli inimese näide. Kas see jõuab sinu ajuni, miks on see olli inimese näide? Just seepärast, et see ei tule õnnestuma, nagu praegu Rakverega näha. Kas saad aru või ei saa kunagi aru?