kui istud masinasse tunned kohe kas on keegialkoholi tarbinud vöi siis suitsetanud,,pole mingi vabandus et alles ,,,,hääletasin,, ikka karistada ka kaasreisijatmingil määral,, kui mörvari körval olnu on kaassüüdlane-siis ka kaasreisija on ju süüdi!?
oled, et suudad tõestada sohvri kainet või vindis olekut? Kui sa politseinik ei ole siis sellise juttu poeale roolikeraja kuuseb sulle kõrge kaarega p e r s s e, ja õieti teeb.
miks peab rahatrahvi määrama-lihtne on ju load esimesel korral,kui on alkoholi tarbinud juht,ära 6-eks kuuks.edasi juba 2 aastaka ja 3,-mas kord eluks ajaks.. siis vast hakatakse ka mötlema,,aga praegu-mis see trahv ära pole-sellega saab hakkama ja pörutatakse jommis peaga edasi.
No ja kas juhtus midagi, kas liiklusõnnetuste arv kargas lakke? Ei midagi sellist. Mis tõestab veelkord, et puhumiskampaaniad on mõttetu tühikargamine. Jah, teedel on väiksema või suurema promilliga juhte, kuid põhiosa avariidest sooritatakse siiski muudel põhjustel.
Imelik arv 500 000 puhumist. Meil pole nii palju autojuhtegi Eestis. Ma pole enam 8 aastat kuhugi puhunud. Arvan et kirja pannakse lihtsalt rohkem kontrollimisi kui tegelikult aset leiab.
"Lihtsamalt öeldes tabab politsei keskmiselt ühe joobes juhi iga saja kontrollitud juhi kohta või siis tuhat joobes juhti 100 000 juhi kohta." Või natuke veel lihtsamalt öeldes 10 000 joobes juhti 1 000 000 juhi kohta ja kui teha asi päris lihtsaks ehk puust ja punaseks, siis mingi aja pärast saab statistika näidata 100 000 joobes juhti 10 00 000 juhi kohta jnejne. Kas need teised 990 000 juhti olid kained või mitte, sellest statistika vaikib ja on salastatud 75 aastaks.
See toob ju rohkem sisse, sest tööd pead ju edasi tegema ja kasvõi nuttes maksad trahvi ära. Joodik laiutab käsi ja ütleb, et dengi netu ja midagi ei saa sealt kätte.
KOMMENTAARID (18)