Eesti uudised

President Kaljulaid: argumenteerimist tasub harjutada (113)

LISA KOMMENTAAR

20. november 2017, 10:18
Miks inimene kannab meeste salli? Saagim ju ei tee seda, mis kilkad siis, kui isegi midagi temalt pole üle võtnud? Ja no pea...tule taevas appi!
19. november 2017, 23:06
te ärge pange iimeks, sest põdur olen maa ja teisiti ei saa ...
küsimus19. november 2017, 15:00
kas tema elukaaslane või abikaasa, kui ta juhtub abielus olema, saab maksumaksja poolt nüüd palka?
20. november 2017, 12:19
leo19. november 2017, 14:45
Aga, tõepoolest, oma uue soenguga meenutab ta kuidagi Ivo Schenkenbergi " Viimse reliikvia " filmist
Kas19. november 2017, 14:08
see vanatädi ongi MEIE KERSTI.Lugesin huviga,et president väitles.Tema istus hoopis züriis.Pole temast väitlejat.Ainult eestlasele tundmatud mõtted.On Eestis veel üks tädi kellel üheksa ametit.
Eestlane kes põlvneb eestlaste soost.19. november 2017, 13:04
Selle inimese puhul on mul igati õigus öelda et ta pole minu president,( just tema ametisse määramine annab mulle selle õiguse), minu meelest meie Eesti riigile ja Eestisoost eestlastele võõras nii mõttelt kui teolt. Kuna ma ei tea mis asju ta siin ajab ja milline on tema hingeelu ei soovi ma tema tegemisi ka arvustada. Arvustada võiks ja hukka mõista poliitikud kes sellise afääri kokku mäkerdasid.
no nii19. november 2017, 12:16
Kas 1 aastat ametis on nii karm,et president on vanaks jäänud?
Imestan,kuidas Leedu president on alati hea väljanägemisega
(korralik soeng,riietus sobilik,käitumine korrektne jne.)
hmm19. november 2017, 15:53
see Daarja neil ka just mõttehiiglane pole. Alles see oli, kui Rootsi ajakirjanik küsis, et miks leedukaid Rootsis diskrimineeritakse ja vähem palka makstakse kui kohalikele. Daarja vastus oli ülikummaline: ma ei tea, et nii oleks, aga uurin järgi milles asi. Kah väitleja või mis, võinuks vastu torgata, et küsige rootslastelt või muud moodi küsimuse ära pareerida.
lausearvutus19. november 2017, 12:14
Kui president Rüütli käest küsiti kaamera ees mis asi on "performance"
Siis väitluskunsti tähtsust rõhutava isiku käest võiks küsida mis on süllogism, lasta lahendada mõni formaalloogika ülesanne ja siis jahmatuda sellest, et riigis võivad saada juhtivatele kohtadele isikud kellel puudub matemaatiline aju ja järeldamisvõime kuid kes võtavad otsuseid vastu sellegipoolest
19. november 2017, 11:55
sall kaelas vöiks ka olle naiselikum
jah muidugi...19. november 2017, 11:40
hea oskus, et veenvamalt inimestele valetada ja võõrtõdesid pähe määrida.
Ametisse määratud19. november 2017, 11:26
Ametitesse määramisel võib õnne olla, aga kui üldse sobivust ei ole, siis nagu näha meie presidendi peal, tulemust ei ole. Ta ise on ka tundub õnnetu, et kätte mängitud ametid käivad tal selgelt üle jõu. Vaata edasi või tagasi, mida ei ole seda ei tule.
Rahvaraibe19. november 2017, 10:41
KKl on vist mingi haigus kallal.
Näeb tõesti halb välja.
Jaa. Aga kahjuks ravirahasid meil ei ole.
Muidugi võiks proovida seda uut vaktsiini, mis noored naised viljatuks muudab.
paraku19. november 2017, 12:24
peab tõesti ütlema, et siiani arvasin, et soomes oli kõige vähemilus naispresident, aga meie roolijoodik on järele jõudmas. natuke võiks ju midagi selle nimel teha, et vähekegi parem välja näha?
ja seda nii seest kui väljast.
Ilu ei panda padaje19. november 2017, 12:46
Tarja Halonen on soe muumimammi, mitte külm ja kalk.
Mina ka...19. november 2017, 14:04
...arvan,et see naisterahvas on pehmelt öeldes ebaterve,Esimesel pilgul tekkis küsimus, et kes see teise päeva peavaluga mehike pildil on, aga siis kirjutati, et see olevat keegi president.Tõepoolest, kui pole antud, siis ei suuda ka parimad juuksurid-ilukunstnikud midagi teha.President Meri välimust võrreldi kaameliga, aga tema oli väljapaistev kaamel.
eesti naine19. november 2017, 10:31
Aga miks siis president ise ei suuda kedagi teist ära kuulata ja teis seisukohti aktsepteerida, miks ta sildistab inimesi???
19. november 2017, 13:38
sotside president ju, sotsid on kõige suurema sildistajad
ratas19. november 2017, 10:21
Toompeal on peagi lätest SEIM.
ei saa läbi lätita.19. november 2017, 10:19
Repsi mees lätlane. Toomase naine lätlanna ja selge miks eesti majandus lätis on
ossinovski papa19. november 2017, 11:39
Teisitmotleja19. november 2017, 09:21
Argumenteerimisest palju olulisem on sildistamis oskus. Naiteks aarmus parempoolne, ahistaja, nats, sovinist, Venemaa moju agent jne. Teesklemis ja naitlemise oskus tuleb kasuks selleparast ongi paljud naitlejad poliitikasse joudnud.
geniaalne tummaks ja nõutuks tegev ootamatu vahelehüüatus19. november 2017, 11:56
sina heteroseksuaal ole üldse vait!
need19. november 2017, 12:25
oskused on roolijoodikust presidendil juba käpas, neid pole tal vaja harjutada.
anu19. november 2017, 12:54
Tavaliselt on nii, et kes joob rooli, see muna ei joo.
kohi kaarel19. november 2017, 09:17
mida siin argumenteerida,kui Nõukogude Eestis oli elu helgem.
polnud töötüid,supikööke,arstiabi oli kättesaadavam
19. november 2017, 10:21
kohi-ekrelastele on nõukaaja propagandisti poolt antud alatiseks kõva käsk, igal pool ja a igal ajal
kiita verist vene okupatsiooniaega taevani, olenemata sellest, kas see kuulub teemasse või mitte.
Ja siis imestavad -
miks meid küll ei armastata, vaid
hoopis põlatakse ja isegi vihatakse??!
Hm19. november 2017, 11:47
Sind ja sinu mõttekaaslasi ei suuda ükski mõistusega olend tõesti armastada.
kohitud kaarelile19. november 2017, 13:47
Jajaa,
kiida aga kiida CCCPi Moskva ja ENSV politrukkidest mõrvarite eesti rahva küüditamisi ja eesti rahva tapmisi!
Nõukogude Eesis oli nii helge elu, et isegi sellest kõige lihtlabasemast asjast nagu WC paber ei olnud lõhnagi,
toidu- ja muude kaupluste riiulitel vilistas tuul,
st kõkidest eluks vajalikest kaupadest oli lihtinimestel puudus.
Ainult Toompea kommunistid elasid suures helguses ja külluses, nagu r o t i d viljasalves.
k o h i t u d kaarelile19. november 2017, 13:50
Jajaa,
kiida aga kiida CCCPi Moskva ja ENSV politrukkide-kommunistide poolt korraldatud eesti rahva küüditamisi ja t a p m i s i!
Ja nõukogude Eestis oli ju nii helge elu, et isegi sellest kõige lihtlabasemast asjast nagu WC paber ei olnud lõhnagi,
toidu- ja muude kaupluste riiulitel vilistas tuul,
st kõkidest eluks vajalikest kaupadest oli lihtinimestel puudus.
Ainult Toompea kommunistid elasid suures helguses ja külluses, nagu r o - t i d viljasalves.
TT Rakverest19. november 2017, 08:50
elektrilevi juhtkond osakonnajuhatajaad sektorijuhatajaaad kubiseb lobahulludest
19. november 2017, 10:23
Hoopis ekre trollivabrik kubiseb alaarenguga ja Eesti riigi- ja rahvavastastest lobahulludest.
19. november 2017, 13:13
10:237 jälle ekre süüdi sinu joomises19. november 2017, 15:11
Jälle kukkusid jooma, Ratas ütles ju, et viin pole esmatarbekaup, miks ei kuula siis?Hommikul esimene, õhtul viimane-häbi,häbi!
On19. november 2017, 08:30
selline saade, Minu imeline muutumine, tasuks argumenteerida.
Andres19. november 2017, 08:04
Tere kõigile. Tõde ei selgu kunagi mölavõistluse tulemusel! Mõlavõistluse tulemusel selgub parem möliseja! Maakera on kandiline.
Ekre võidab kõiki!19. november 2017, 10:26
Mölavõistluse ehk anonüümsete kommentaariumite parim mölavõitja ja üldvõit
kuulub ainult EKRELE.!
19. november 2017, 13:35
alf19. november 2017, 07:40
Kahjuks ei meenu ühtegi asjalikku ega tõsiseltvõetavat artiklit presidendi ametis eksisteeriva brüsseli ametniku osas. Nestori "projekt" on täiega ebaõnnestunud, mida oligi oodata. Eesti ei vaja selliseid presidente a,la Kaljulaid. On ainult kaks võimalust: kas üldse ära kaotada presidendi institutsioon või otsevalimised rahva poolt.
Arne19. november 2017, 07:08
Kui ikka taset ei ole, ei ole ka millegi pealt harjutada. Ei õpi sa ealeski presidendiks.
esimest19. november 2017, 00:28
korda Kerstiga nõus,tasub tõesti harjutada ja just temal endal
ätt.19. november 2017, 06:33
Muidugi tuleb harjutada sest siiani ebameeldivatele probleemidele vastuse asemel sind lihtsalt mõnitatakse või sõimatakse kellegi agendiks.
sooneutraalne19. november 2017, 00:25
sinna näkku võiks tõesti ehitada rohkem naist või ei olegi see täna enam eesmärk?
aga19. november 2017, 08:01
mida norida välimuse kallal, see pole enda teha.
to aga19. november 2017, 12:30
eksid, keegi ei nori selle kallal, mis loodus andnud, aga ise võiks küll end veidi kenama näidata. stiil on võõras mõiste talle ilmselt. esinduslikkus samuti. no ei ole ilus vaadata ja esinduslik ja väärikas ammugi mitte. teisest küljes eks väärikust olegi palju oodata sotsilt, sest see tuleb ju seestpoolt.
eesti naine19. november 2017, 10:36
Edu on tõesti saavutatud, pole enam seda päris kena naisinimest kuigi palju temasse jäänud, tundub juba olema päris sooneutraalne olevus, kas nüüd võetakse ka meil kasutusele mõni lühem väljend sellise ilmingu kohta. Venelastel on see olemas, "srednevo roda"... aga mis tuleb meile?
rashomon19. november 2017, 11:44
Rootslastel on Hen ja Sõbrake.
olemas jah19. november 2017, 12:31
Srednii rod=kesksugu19. november 2017, 12:40
Eest keeles on kesksugu, kesksoost inimene.
Jaanus18. november 2017, 23:26
Jah, eks ta ole, ka presidendil on kõvasti arenguruumi.
Suvel toimus üks huvitav avalik üritus ja ilmselgelt oli nii kehakeele kui ka sõnavaliku põhjal koloriitselt märgata et ka temal endal tuleb selle teemaga ennast kõvasti harida.
Mnjahh!
Räägib?
Kes?
nii on alati olnud19. november 2017, 12:32
kes ise ei oska, need õpetavad.
OI JEERUM18. november 2017, 23:14
See tädi on täiega "remote control" all.
See nagu Tšapai ja Petka,18. november 2017, 23:00
juua nagu tahaks, sama raha nagu ei ole. Eks siis Vasilij Ivanõch saadabki Petka Furmonovi juurde, et "laena" tema käest. Petka tuleb mõne aja pärast tagasi, nina norus kõrvad londis nagu spanielil. Tšapai siis kohe sai aru, et noh Petka, kas kiilakas ei andnud raha? Petka vastab ei. Tsapaev küsib siis, et aga kas ta seda kuidagi motiveeris (st argumenteeris). Petka, et veel kuidas mattiveeris, mind mattiveeris nii et vähe pole ja sind veel kolm korda rohkem mattiveeris.
mõte18. november 2017, 22:50
Argumenteerimist tasub harjutada mõtteselguse esitamise mõttes, kui argumendid on tõesed ja pole parteiliselt kallutatud ehk siis on tegemist faktipõhise materjali esitamisega
Kokkuvõtte 18. november 2017, 22:49
Nagu siin näha, on meil igaüks, kes tähti tunneb, vähemalt võimekas stilist, kui mitte kõige võimekam ja eriti laia silmaringiga, et Presidendiks olla + veel väga ilus jne. Imelik, miks teist keegi kusagil kanditaatide nimekirjas pole seni olnud? Kardate, et valituks osutudes ei oska harjumatult suure palgaga midagi teha? Muid probleeme ei näi teil olevat! Kõik ,,mihklid'' kõike tegema, ainus mure käib aeg-ajalt siin läbi mõne isendi suure palga pärast. Häbi ei ole lasta riik enda silme all kraavi joosta, kui teate kuidas paradiisiks muut?
Kokkuvõttele19. november 2017, 09:17
mis juhtus, et nii sapine oled? Selge ju, et 2016 toimus hääletamine samamoodi kui 1987. Kuidas see Karl Vaino ütleski kandidaatide valmise kohta tagatos, vist et me siin seltsimeestega otsustasime. Kuidas sinna seltsimeeste otsustamisse tavainimene saanukski sekkuda. Teine asi on see, et Sa ise langed samamoodi lihtsustamise ohvriks, kui nimetad kõiki kritiseerijaid vaenulikeks. Oled näiteks mõelnud, miks seal pahas Kreekas ei läheks läbi sarnane kommunistlik püksirihma pingutamine nagu seda Eestis tehakse, miks sakslased oma panku päästma tõttasid? Miks ei ole Eesti juhtidel julgust tunnnistada, et majanduspagulastele EL poolt ette nähtud elustandard ületab tööl käiva tavakodaniku oma? Tead ikka mis on kaitsekulude üüratu üles ajamise hind - lugesid, alles oli uudis, et näiteks teadust Eesti riik enam peaaegu ei rahasta. Väikerahva jaoks on sarnane tegevus tõsiselt lühinägelik ja võib viia sellesse samasse kardetud mõjuruumi ilma sõjatagi. Sama tobe, vabandust väljenduse pärast, on, meie riigi potjomkinlikku poliitikat arvesse võttes, diskuteerida teemal, kas Tallinna linn peaks/ei peaks saama EL abiraha. Kes siis lõppude lõpuks Tallinnas elavad? Tulnukad või riigi kodanikud. Abikõlbulik on Jüri vald, aga mitte Tallinna linn?
to kokkuvõte19. november 2017, 12:37
kes need kandiTaadid on? kandieitede mehed? sellise kirjaoskusega inimene tuleb midagi teistele ette heitma? no anna ikka kannatust, häbi võiks olla :D
ja arusaamine sul ka nigel, inimesed on pahased, et selline suur palk tuleb mittemillegitegemise eest, selles on küsimus. mitte selles, et me ise ei oska rahva rahakotist sellist summat iga kuu seaduslikult pihta panna. mina näiteks eelistan raha teenida sellega, mis on mu hobi, sellist summat nagu brüsseli käpiknukk ma tõesti ei teeni, aga rahulolematuseks pole põhjust, jätkub hästi ja jääb ülegi. seega raha küll kadedaks ei tee, tundub hoopis, et sul endal on see valupunktiks, millest rääkida?
22:49/ Senikaua...19. november 2017, 15:19
..kui riiki juhivad sinusugused KANDITAATID, kes ühtegi KANDIDAATI ligi ei lase, anna rõõmuga kõik Kreekale ja oledki paradiisis.
alaharidusega 19. november 2017, 18:03
ekre "KANDITAAT"
MARSS KOOLI!
18:03/ no tõesti19. november 2017, 20:22
Vaata oma kirjutist 22:49-oled siis ekrest või?? Appi, kui joomane saab ikka olla?
Tim18. november 2017, 22:31
Ma ei tea kas tõesti brüsseli bürokraadist Eesti presidendiks määratud Kaljulaid siis aru ei saa,et EL-i liberaal diktatuuri viljakates tingimustes pole ruumi ega kohta argumenteerimisel.Kui keegi proovib seda teha on ta kohe rassist,fašist,mingi foobik jne.jne.
Jaanus18. november 2017, 23:28
Mitte Brüssel ei määranud teda, vaid Soros isiklikult.
jaanuasele19. november 2017, 12:39
ei määra üks soros midagi isiklikult, kui tal truusid alamaid ei oleks. ja neid juba leidub, meie sotsid eesotsas kaljulaiduga.
Jaanus19. november 2017, 19:17
Kohe näha!
Oled tark ja asjaga eriti hästi kursis.
Loomulikult läbi alamate aga egas alamad ei julge mitte midagi ilma isanda nõusolekuta teha.
Loevad lausa igat mõtet peremehe pilgust - ja vastavalt sellele siis truilt nad täidavadki.
Muide, ka sorosel on omad bossid. kyll soros juba teab mida ja kuidas omilt alamailt nõuda.
Nii õnnetu18. november 2017, 22:30
Mitte ühelgi pildil viimasel ajal ei vaata kaljulaid otse kaadrisse.
matsalka18. november 2017, 22:43
Raivo18. november 2017, 23:23
See inimene ei tea, mis on au ja häbi, kui teaks, poleks hakanud tagatoa presidendiks.
Jaanus18. november 2017, 23:32
Tal polnud lihtsalt valikut!
Jah, Jaanus19. november 2017, 08:42
Tal polnud valikut: Nagu sm. Rüütelgi tunnistas, et ei tahtnud, aga lihtsalt pandi komparteisse.
nuustikule19. november 2017, 12:39
vaevalt küll tal häbi on, seda ei tasu sotsist loota.
Jaanus19. november 2017, 19:22
See -tal polnud lihtsalt valikut!- on sarkasm mitte kaastunde avaldus.
Ärge saage valesti aru.
Nii palju siis sellest.
Aga ka orjal pole valikut kui on hirm oma näruse elunatukese pärast ja nõnda ta teise omasuguse tanki panebki.
18. november 2017, 22:06
tehke mida tahate või öelge mida tahate, aga pr. president näeb ikka jube vilets välja, selline tunne, et ta oleks nagu kuskilt rentslist välja roninud!!! väga kurb ja kole vaadata.
mul savi ta välimus18. november 2017, 22:15
Vat mina joon kah nädalas 5-6, kuidas töö võimaldab - 2 liitrist. Aga on ikka suur vahe kas nagu enne kui 2 liitrine maksis ca 1.70 nüüd 3-4 euri. Ja palk on ca 600 neto. Sai lõuna eestis haudu korrastamas käidud ja seal kah Valkas õlle järgi.
2 liitrine oli 1.24. Ladusin oma Audi 80 Avanti laeni täis, tagaistmedki alla. Jätkub hulgemaks ja osa tõin tuttavatele.
Juku18. november 2017, 22:47
Järgmisel aastal jääb sul igal kuul 64 eurot rohkem kätte
18. november 2017, 22:17
Kes oli see staarjuuksur kes talle sellise koleda juukselõikuse tegi?
18. november 2017, 22:27
ilmselt sama kes ingrid rüütile must värvi pähe keerutas
birgit õigemeel oli ka algul ingridi soenguga aga muutis juuksurit
isegi kiilakaid mehi tuunitakse ja nüüd ei saa staarjuuksurid siis presidendiprouale midagi ...häbi kutsekoolile kust sellised juuksurid tulevad
no19. november 2017, 12:42
võrrelda seda sootut proua Rüütliga on ikka alatu. Rüütlil on väga kena soeng ja ta ise on imeliselt kena, katsu ise selles eas üldse põrandapesulapist parem välja näha.
sossu 18. november 2017, 22:06
ei ole tähtis välimus on mõtted ja teod
18. november 2017, 22:12
seda võid sa tagumises toas rääkida, aga esindus nägu on ikka väga tähtis
sossu 18. november 2017, 22:24
nii et siis miki oli good
19. november 2017, 11:53
aga kui ei ole välimust, mötteid ja teguseid.... ei ole midagi ????
19. november 2017, 11:54
oleks mina önnelik kui kas vöi yks asi oleks kohal
19. november 2017, 11:59
oleks mina rahul kui kas vöi yks neist asjast olek ok
to sossu19. november 2017, 12:42
oleks siis teod midagi väärt, aga need kahjuks veel inetumad ju kui välimus.
Väitlusoskus !?18. november 2017, 20:35
et kuidas olla Kubjas ja Aidamees ja kuidas teha rahvale selgeks, et nad pole mitte keegi !?
Quantitative Easing18. november 2017, 20:31
ma ei tea, ma kirjutasin kommentaari, ei olnud mitte ühtegi roppu sõna ei mainitud mitte kellegi isiku nime ja see läks modereerimisele?
Ehk äkki arutate seda, miks see nii on ja miks meil on selline ühiskond käes juba?
excuse moi18. november 2017, 21:57
Riigikaitse peana võiks president aru saada sellest, et see vaimne mürk ja suukorvistamine on niivõrd salakavalalt hiiliv demoraliseeriv relv, et inimesed, allohvitseri väljaõppe saanud, ei olegi mingil hetkel nõus vabariigi kaitseks püssi alla minema kui veel nii kaua-kaua edasi läheb.
Parketikindralid on staabis hiireklõpsutajad ja nutiseadmel svaipijad ja oma positsiooni säilitajad käitudes meeldivalt, kuid (pikk mõttekriips) nad ei saa kunagi olema püsivalt eesliinil.
Ma ei oska tänapäevases diskursuses argumenteerida. Mu väited on rumalad. Vabandan.
18. november 2017, 22:10
haha, sotsid ruulivad
Buratino18. november 2017, 20:26
Kuis seal afrikas edenes?
Buratino18. november 2017, 21:19
No jätkem nüüd eraelu rahule. huvitas see, miiliseid ja kui palju ärikokkuleppeid, kultuurivahetuse programme, majanduskoostöö, rahanduse, panganduse, põgenike tagasivõtmise jne lepinguid seal sõlmiti!!! Kas Eesti põllumajandustoodangule avanesid uued turud???
18. november 2017, 22:09
sisse vedu hakkab kohe-kohe toimuma
to 20.2619. november 2017, 01:05
tänan küsimastt,ilus oli,soe oli,vahepeal lükkasin silmad punni pähe,sai siis pisut segast pekstud,siis läks hoog üle ja jälle oli hea olla.
Kui olid Eesti presidendikandidaatide valimisväitlused,kus siis Kaljulaid oli?18. november 2017, 20:24
Siis ei sobinud isegi kandidaadiks...
mina esitan praegu meisterarutluse:18. november 2017, 20:57
ärge kuulake selle eel kirjutanud inimese iroonilist vahelehõiget!
Ta ei oska arutleda, ta on populist! Tema info pärineb fake newsist!
oh jah18. november 2017, 22:03
kas see ei ole just mitte see stiil, mida viljelevad need, kes väidavad ennast argumenteerimist oskavat? Kui irooniline!
18. november 2017, 22:08
tagatoas peidus, tegeles seal argumenteerimisega, irw
lugesin19. november 2017, 14:58
talle olla väitlemisel osalemiseks isegi tookord ettepanek tehtud, aga proua keeldus põhjendusega, et rahvas teda ei tunne!
Tagatoa mängud19. november 2017, 15:25
Veel oli öelnud:"Minu nime ei lörtsita!"
Teised siis väitlesid tõemeeli ja tehti pärast narriks.
hmmm18. november 2017, 20:23
Esimese pilguga vaatasin-Hr Kross pildil. Lähemalt uurides selgus, et hoopiski president.
õudus,18. november 2017, 20:23
nagu karjatalitaja. Kas tõesti pole võimalik temast daami teha?
18. november 2017, 20:34
Kes oli see staarjuuksur kes talle sellise koleda juukselõikuse tegi?
asi pole lõikuses,18. november 2017, 20:39
natuke lokitangidega koolutada, tõsta juuksed juurest kõrgemale, kergelt lakki peale ja hoopis teine inimene.
to õudus18. november 2017, 20:51
võimalik vaid Venemaal.
sossu18. november 2017, 22:04
kas teile meeldiks galojan rohkem või miki minule kaljulaid kjas tõesti peaks rahvaraha kulutama välimusele
ära solva karjatalitajat19. november 2017, 06:13
kes toob päris tööga leiva lauale
eesti naine19. november 2017, 10:41
presidendi vastuvõtul ju oli naiselik ja kena, aga näe, stilistid tegid oma töö korralikult ja nüüd... vaata ja imesta.
,,A,,18. november 2017, 20:21
Argument on vääramatu asitõend, seda ei saa kuidagi tõeks väänata, kui ta seda ei ole.
buratino18. november 2017, 20:19
rashomon19. november 2017, 11:48
et lõbus olen ma, sest teisiti ei saa! :))))
Küsimus18. november 2017, 20:18
Kas poleks paha normaalne stiilikujundaja palgata?
Hm18. november 2017, 19:59
Et siis nii kui ajupesu kool?
arvamus18. november 2017, 19:53
Seda peaks alustama enne presidendi ametisse astumist