Eesti uudised

KATRIN LUST TEMA VASTU ALGATATUD UURIMISEST: „Uskumatu! Tundub, et minust tehaksegi süüdlane.“ (209)

LISA KOMMENTAAR

pensionil jurist24. november 2017, 21:09
Teatavasti on meil omavoliline, omaniku tahte vastane võõrale territooriumile või ruumidesse sissetungimine kriminaalkorras karistatav.
pole põhjust muretsemiseks24. november 2017, 09:44
Lust jõuab korraliku advokaadi palgata.
kahjuks24. november 2017, 16:19
on ta kooner nagu juudid ikka
Penskar 66+23. november 2017, 22:22
Katrin tubli oled, julgelt edasi loodame, et tuleb aeg, kui politsei lööb korra majja, ega sõida pättidega ühes paadis. Pealtnägijal sõeluvad püksid püüli, teeb nagu lastesaateid.
kusti23. november 2017, 21:13
23. november 2017, 22:08
24. november 2017, 22:18
Nii ja naa.23. november 2017, 20:59
See kasside lugu oli küll täiesti asjakohane.Nüüd inimesed vähemalt teavad ja ei lähe enam haigeid kassikesi ostma. Arvan,et minu lapsed tõid ka sealt.Armas nunnu oli,aga suri ära.Loomaarst oli mitu korda käinud,aga midagi vist ei aidanud.Lastel oli kole kahju.Kõige õigem on ikkagi võtta tavaline eesti kodukass ja pole häda midagi.Meie peres on kõik kassikesed elanud kõrge vanuseni.Püüavad hiiri veel pensioni-eas ja ei pea isegi tulumaksu maksma,kui tööd teevad.Mulle kassid väga meeldivad.
toruloru23. november 2017, 20:25
ei tehta süüdlast vaid sa oled süüdlane loata sissetungis ja loata filmimises
Nojah23. november 2017, 18:53
Eks sind veetakse arestimajja ja eeluurimisvanglasse. Mädaned seal kuude kaupa. Enne välja ei saa kui ennast lühi-kiirmenetluse tarvis süüdi tunnistad. Kas tahad kihla vedada?
Urmas23. november 2017, 19:29
Tahan kihla vedada!
Ma vean kihla, et Lust mõistetakse esimese astme kohtus õigeks!
Aresti tema puhul kohe kindlasti ei rakendata.
Loogiliselt mõeldes, siis puuduvad kuriteo tunnused!
Sisenes eluruumi ja omanik palus lahkuda, võttegrupp ju lahkuski! Sündmused ja kaklus mida tõkestas politsei, toimus ju tänaval, mitte eluruumis!
Nad sisenesid eluruumi omaniku nõusolekul ja kui eluruumi valdaja palus lahkuda, siis ka lahkuti ja edasine action läks lahti tänaval, mitte korteris.
Keegi ei tunginud ju vägivaldselt eluruumi!
Kuidas hageja kavatseb seda nn. eluruumi tungimist näiteks esimese astme kohtus kohtule piisavalt põhjendada? Keegi ei tunginud ju vägivaldselt sisse ja omaniku palve peale lahkuda, ka lahkuti! Palju hagejad menetluse alustamiseks riigilõivu maksid? Nad on sellest rahast ilma! Tahad kihla vedada?
Nojahil (ja veel mõningail kommentaatoritel) ...23. november 2017, 21:16
... paistab midagi isiklikku Katriniga olevat.
Võib-olla on mingid tibi-kliendid viimasest "Iluslongi" saatest siia rünnakule läinud?
mingit24. november 2017, 00:59
riigilõivu ega tõendamise kohustust kannatanul pole. see on kriminaalasi
Urmas23. november 2017, 17:45
Ega see, et keegi tegi avalduse nn. ebaseaduslikus sissetungimises ei tähenda ju seda, et see ka kohtus läbi läheb! Ja esimese ja teise astme otsust saab edasi kaevata. Mida hageja nõuab? Valuraha või mida? Ma olen kindel, et TV3 suudab palgata palju targemad advokaadid, kui eraisik. Ma olen kindel, et TV3 palgal on juba head advokaadid, kes nende vastu algatatud kohtuasjadega tegelevad.
Kriminaalasi24. november 2017, 09:48
Kriminaalasjas pole hagejat. Riik süüdistab ja süüdistust esindavad prokurörid. Prokurör peab otsustama, kas asjas on süüteo tunnused või pole. Seda aga prokurörid hästi ei oska või ei taha osata. Liiga tihti süüdiststakse ja kahtlustatakse Eestis inimesi alusetult. Korralik advokaat teeb selle süüdistuse pihuks ja põrmuks.
Urmas23. november 2017, 17:32
Ma ei hakkaks elu sees kassi eest 300 maksma, mul on kass, aga see on eht-eesti hallitriibuline kassipreili ja tugeva tervisega ning väga seltsiv ja sõbralik. Tõukassid on ju palju nõrgema tervisega. Kassid mulle meeldivad.
üldlevinud omadussõna23. november 2017, 16:28
millega tähistatakse vastandit sõnale "tark" ei luba mode siin kasutada.
keegi arvas siin, et tegelikult Lust teeskleb, ta ei ole nii naiivne. vastukommentaaris öeldi, et sel korral ta ei teeskle, et ta ongi tegelikult see mittetark
kas23. november 2017, 14:42
probleem on selles, et paljastati Lusti isa rahvus
moderaatorile23. november 2017, 14:41
kommentaarium kubiseb igasugustest rõvedatest solvangutest, kõik need on peetud sobivaiks. niipea kui ilmub suht süütu sõna "loll", on tegemist modereerimist ja kustutamist vääriva väljendiga
nii on23. november 2017, 14:20
Tühised inimesed on need paragrahvidega eputajad. juba ühes väga vanas raamatus oli nende nn. seadusetundjate kohta väga paha hinnang, sest ise on nad oma elus väga silmakirjalikud.
Q23. november 2017, 14:20
Lust oligi süüdi.teiste elamises ei olda,kui omas kodus ja filmimiseks peab omaniku luba olema.ja ongi kõik.
23. november 2017, 14:37
Kuule Q, sa vist pole õieti molli saanud !
23. november 2017, 14:39
Sa Q ei ole vist õieti peksa saanud !?
23. november 2017, 14:41
kuule Q sul ikka sügeleb midagi !?
Q23. november 2017, 14:50
Veel üks lusti jünger
23. november 2017, 15:51
Käed eemale Katrin Lustist,sest nii ausat noort annab meil Eestis otsida
kohe näha23. november 2017, 16:24
et kommentaator pole kursis Lusti elukäiguga
§23. november 2017, 13:57
Mitte ei tehta süüdlaseks , vaid on seda.
23. november 2017, 14:15
veel üks pedofiil kommib !
23. november 2017, 14:45
sinusugusel kommija-jobul olen nõus su sügeluse vaigistama !
++++23. november 2017, 13:32
Väga meeldiv ja aus ajakirjanik. Pealtnägija on ju nii äravajunud ja kallutatud.
23. november 2017, 14:18
KATRIN on isegi parim Võsa petsist , au ja kiitus pr. Lustile !
Gulnar23. november 2017, 13:14
Uskumatu!Siin Eesti Vabariigis ei ole minu jaoks enam midagi uskumatut,Pe,,,sse kukkunud riik.Palju õnne Sulle Pe..sse kukkunud 100vabariik.Katrin on patune.Kes teist siin kommiast on täiuslik võtku kivi ja saatke Katrinile.Katrin on tubli ja tuleb puhtalt välja sellest sibulate petturite ja topskite jopskite jamast.Jõudu ja vastupidavust sulle Katrin.Sa ei ole üksi.
kersti 23. november 2017, 13:11
Aga ta ju ei tunginud jõuga korterisse. Uks tehti lahti ja paluti sisse, näidati kasse . Kas sellega kaasneb kohustus kassipoeg osta ? Alles siis kui hakati küsimusi esitama kukkus see marfa karjuma ja helistama.
Kõrgeim pilotaaž23. november 2017, 12:50
Ajakirjanduse ülesanne on kajastada objektiivselt ja erapooletult toimuvaid sündmusi. Ajakirjanik ei tohi enda populaarsuse tõstmiseks ise sündmusi tekitada. "Uuriv" ajakirjandus on ajakirjanduse kõrgeim pilotaaž. Kõrgeima pilotaažiga saavad tegeleda vaid parimad lendurid. Viletsamad lendurid kukuvad viraažide sooritamise ajal lihtsalt alla. Täpselt see Katrin Lustiga ka juhtus.
Just, kasvaks selliseid juurde kui seeni metsa all kaoks pättidel mõtegi peast kuritegevusega alustada. Jah vaid tänu Lusti taolistele hakkabki maapeale õiglus tulema.23. november 2017, 12:35
Ma väga loodan, et nendelt teadlikult kuritegevusega tegelevatelt isikutelt on äravõetud loomapidamise õigused.
no23. november 2017, 12:12
valega korterisse minna ja seal lihtsalt filmima hakata ilma loata on ikka vale, kujutage ette kui teie korterisse tuleb meeskond ja hakkab filmima....neid kassimammasid tuleb muidugi karistada kuid Lust on ületanud normaalse käitumise piirid ja mitte ainult selles loos.
23. november 2017, 14:23
Küll sa oled ikka ,,no,, lo....ll !
Lust on õnnest suremas.23. november 2017, 11:52
Saab jälle tähelepanu keskmes olla. Lust oleks hea meelega iga päev kõikide ajalehtede esikaantel ja siis jääks talle ka veel väheks.
mina23. november 2017, 12:07
samal arvamusel, alguses saated isegi meeldisid. Mida aeg edasi seda rohkem lugusid ilma kindlate faktideta jne. Viimases saates nt ei olnud isegi uuritud soome koolitajatelt kas need inimesed siis on või ei ole koolitusel käinud. Pigem selline lahmimine. Pimeda Avo saates ei lastud vallavanemal lugu ettevalmistada, hiljem ju selgusid faktid et raha transpordiks oli Avo elukaaslasele / hooldajale kantud jne jne. Pigem uus Võsapets kahjuks. Ja on ju seadus, et ilma minu nõusolekuta mind siiski filmida ei või. Politsei ja veterinaaramet lahendagu selliseid olukordi. Või ma ei tea kah :)
23. november 2017, 14:25
kui ei tea, mi sa jahud siis !?
Okas23. november 2017, 11:34
Prillitoosi ja nurgakivi saadet on ikka tunduvalt ohutum ja rahulikum teha. Hea, kui keegi viitsib ja jaksab ka vastuvoolu ujuda!
3 suunda23. november 2017, 11:32
1) süütud - neile karistus. 2) ullikesed - neile kuul kerre otse rahva ees. 3) pätid - neile preemiat ja hüvitisi. eesti riik . 21 . saj-l .
Tähendab seda,23. november 2017, 11:28
et kui igasugused kurjamid teevad, mida tahavad, prokurör mängib lasteaia mänge, on see ringkaitse pättide ja seadusejärgijate vahel. Vanasti oli selline must huumor: "Kui tahad ämma tappa, pead tapma ka prokuröri ämma". Oled puhas poiss.
Tramvai23. november 2017, 11:19
Kedagi tuleb ju uurida või õigemini,et kuskilt tuleb alata ning missuguse otsa uurija üles leiab.
23. november 2017, 11:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
23. november 2017, 14:28
Ma kannaksid seda neidu kätel oma julge tegutsemise eest !
miisu23. november 2017, 11:05
See kaastunde nurumine sotsmeedia vahendusel on pr. Lust-i poolt küllaltki häbematu. Mitte keegi ei ürita temast teha süütukest ullikest , kes ei tea , mida teeb .# Absurd.
23. november 2017, 11:17
mida sina miisu tead üldse kaastundest---hoia oma pudrumokk parem kinni enne kui ....!?
to Ah soo23. november 2017, 12:50
Sul kõik segamini, nagu körtlimörtli värk.
Ah soo23. november 2017, 10:56
Peavoolumeedia ajakirjanikud laimavad, vassivad, isegi pildistavad akna taga, jälitaad, asi see siis pole kui tungivad ka korterisse.
kolla23. november 2017, 10:19
Ikkagi on need sulidest venelasekossakad lihtsalt tankistid.Tegelikud tellijad on need mardisoodest kupeldajad ja nende riigiisadest kliendid.Arvatagi,et nende hulgas on ka mõni vana pe.r meie üdini sõltumatust kohtusüsteemist.Huvitav miks politsei seda asja kuidagi uurida ei taha?Kas tõesti mingisse punkrisse sisse astuine on suurem kuritegu?
OH...23. november 2017, 10:10
...ääretult haige on meie ühiskond ja meie "venkud" teevad,mis tahavad ja õigust jääb veel ülegi.Sigitab haige kass uusi haigeid kasse ja müüb ka ja keegi ei võta miskit ette ja kui see toodi päevavalgele,siis Katrin veel süüdi kah!!!!Vanasti,kes jäi ette kohe Siberisse ja mis nüüd toimub???Ei midagi.
Kes sulle ütles23. november 2017, 10:20
et Lust milleski süüdi on? Tema ise! Tähelepanuvajadusest, ilmselgelt.
23. november 2017, 15:55
Need venkud on viimastel aastatel eriliselt pead tõstmas oma valedega. Tööle võetakse ka ennem neid, kui põliselanikku. Need oskavad oma nimesid moonutada ja valest see rahvus ju elabki.
rein23. november 2017, 10:09
on ikka naiivitar või teeskleb seda. kui ikka õigusvastaselt teise korterisse pressid, siis oledki süüdi. ja vahet pole mis üllameelsed kavatsused sul olid
to rein23. november 2017, 12:54
Sa ei ole Rein, oled Reina. Naise kommentaar.
23. november 2017, 14:31
sel korral23. november 2017, 14:26
ei teeskle. just nii loll ta ongi
Ega...23. november 2017, 09:54
...need kohtunikud ja prokud ka puhtad pole,mida segasemad seadused seda rohkem altkäemaksu neile tasku pudeneb.Kõigile ju teada kui väga nad raha armastavad.
23. november 2017, 10:22
on ju osa kohtunikke kinnimajas ka olnud aga nii kaua kui altkäemaks liigub ei muutu siin riigis midagi !?
23. november 2017, 11:14
kui mõni kohtunik või politseinik on kinnimajja sattunud, siis see ei tähenda, et nüüd on kõik selle ameti esindajad samuti süüdi. Ei ole. Pigem see näitab, et pahad jäävad ikka mingil hetkel vahele ja kinnimajast pole siis pääsu, olgu nad siis ükskõik kui kõrges ametis.
Mõte23. november 2017, 09:12
Kas need siin praalivad ja parastavad kommijad on need samused PEDOFIILID, kes Katrini saadetes on avalikkuse ette tiritud?
23. november 2017, 09:34
?23. november 2017, 09:38
Egas need pedofiilid ei jõudnud otsaga õiguskaitseorganitesse... noh niidid viisid sinna? Mingid kõrgel kohal töötavad ametnikud olid ka ju pedofiilideks. Egas ometi nüüd proksist...
23. november 2017, 09:56
ei imesta üldse et proks nendest vaba on !
hetero23. november 2017, 09:52
Ehk tuleb meelde ka Afgan okupant Omar, keda Lust mahitab Eestisse?? Pole see mimmi nii puhas midagi!
Mitte midagi23. november 2017, 09:53
seal ei tiritud. Temal tulebki see piir hirmus kähku kätte, kust edasi enam ei astuta. Nagu Lensin oma võlavabastussaatega kunagi.
to Mõte23. november 2017, 12:55
Tõenäoselt ikka palgalised kommijad, kes peavoolu kaitsevad.
KKKK23. november 2017, 09:07
Kui minna võõrasse korterisse valet kasutades, tulen ostan omale kassi, teades juba eelnevalt, et see on ainult ettekääne, siis ongi tegemist loata sisenemisega, sest sa valetasid oma tegevuste plaanide kohta.
ega ole küll23. november 2017, 09:24
Loata sisenemine on siis, kui ukse avamisel trügitakse jõuga sisse. Omanik kutsus ise neid sisse ehk andis sellega loa sisenemiseks.
to 09.2423. november 2017, 12:22
sisenemiseks andis loa, kuid ilma loata ei tohi kellegi korteris hakata filmima ja loa sisenemiseks sai valega.
223223. november 2017, 13:26
mis pole keelatud on lubatud.
?23. november 2017, 15:57
Kas sa õigustad siis selle omaniku tegu?
Tom23. november 2017, 09:59
Ostukavatsus võib mul olla küll, kuid ma võin neist kassidest iga kell ju ka loobuda, kui miski ei sobi. Kuid enne tuleb kasse näha...
to KKKK23. november 2017, 10:18
Arvad, et haigeid kasse müüa on aus ja üldse pole valetamisega tegu?
Räägime õigete nimedega23. november 2017, 09:02
Ah istud aasta ära,hea käitumisega saad varem välja,kannad mõne kuu jalavõru nagu koer või kass kaelarihma.Võib olla on sul seal siis aega omale seadused selgeks teha.
nemesis23. november 2017, 09:00
uuriv ajakirjandus ei seisa väljaspool seadust
manfred23. november 2017, 09:12
Kohtusüsteem ei tohiks ka väljaspool mõistust seista aga pahatihti näib, et seisab.
sass23. november 2017, 10:23
...23. november 2017, 08:58
Sa oledki süüdlane, kui selliselt käitud, see ei ole iroonia, vaid nii ongi, nüüd saad ise ka tunda seda, mida teistele tihtipeale teed.
nõus23. november 2017, 09:00
kellegi sopaga üleloopimine on hästi müüv tegevus
23. november 2017, 11:07
ja mis peaasi üdini eestlaslik! :DD
Ikka 23. november 2017, 08:56
meie õigussüsteem... Üks lendab ringi pumppüssiga, tulistab inimeste suunas ja kaebab enesekaitsjad kohtusse. Tulistaja õige mees, enesekaitsja "läks üle piiri". Teine teeb saate ebaausast ärist, saab süüdistuse. Liiga palju on Katrin kellegi varvastele sattunud astuma, mis muud.
MartU23. november 2017, 08:48
See pole sugugi esimene kord, kui prokuratuur, selle asemel et tegelda kuritegevuse (loomapiinamine, ebaseaduslik äri, vägivald ajakirjanike kallal) tõkestamisega, tegeleb kuritegevuse soosimise ja kaitsmisega, sülitades rahva õiglustundele näkku.
23. november 2017, 09:51
rõhutan veelkord---meil ei ole õiglast prokuratuuri-- rohkem hoitakse kurjategijate ja pättide poolele--- õigusriik ---tule taevas appi !?
see Leinsalu või mis ta nimi nüüd oligi,23. november 2017, 19:19
vaadake mehele näkku,seal ju kõik kirjas.Vaevalt need litzikud järgmistel valimistel valitsusse pääsevad.Mina küll loodan,et see juhtub.
Gh23. november 2017, 08:33
Isiklikult oleks gaasirevolvrist kohe vastu molu lajatanud
Juba kuus aastat müüb Nataliks, Oksanaks ja Kseniaks nimetav naisterahvas odavalt peamiselt Briti lühikarvalisi kassipoegi.23. november 2017, 08:26
Nüüd kõik Lusi peale kaebama23. november 2017, 08:18
Selle viimase ilusalongide saate juuksur Sandra Napsep on ka eile julgust saanud ja pressinõukogule kaebuse esitanud: "Kaebaja leiab, et saates on avaldatud valeväiteid ja faktivigu ning arvamused ja faktid ei ole eristatavad. Kaebaja ei ole rahul, et saates näidatakse eravestlust temalt luba küsimata." http://www.eall.ee/pressinoukogu/kaebused.php
Mis Katrini pereelu siia puutub?23. november 2017, 08:36
Ei sobinud selle perekonnaga ja nüüd on lahutatud.
24.01.2012 on tema lugu ilmunud, mis selles nii imelikku oli, et siia lingi panid?
Päris lahe oli omal ajal neid jutukesi lugeda.
lahutada ei saa24. november 2017, 16:44
abielu, mida kunagi pole sõlmitud
no23. november 2017, 11:28
Teretere, sel ilujuukusril kaebajal on ju omast käest võtta "uuriv ajakairjanik" . Kõik käib tutvuste ja sugulaste kaudu klaudu.
Saatest nägi23. november 2017, 21:40
Küll ikka on intelligentsed daamid need salongiomanikud ja töötajad!
Naera puruks lihtsalt.
Nagu kassid kaitsevad oma piirkonda - hea, et teineteise nägu segi ei kratsitud, oleks alles lihvimist olnud.
23. november 2017, 08:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teata ebasobivast kommentaarist23. november 2017, 08:55
Mingi totakas mängu link.
Soovitus23. november 2017, 09:14
kui lingis on lühend: ru, siis pole mõtet neid linke avada
pole üldse kindel23. november 2017, 19:20
iconoclast23. november 2017, 08:12
Ma sain nagu kirjeldusest aru et teda kutsuti sisse, seega pole see tungimine ju.
Kui aga asi nii polnud, siis on jah sisse tungimine ja olenemata kui ebaseaduslikku asja see kassi tädi ajas ei tohi ajakirjanik ise ka seadust rikkuda, või arvab Katrin et kuna ta on ajakirjanik siis on ta väljapool seadust?
23. november 2017, 08:19
keegi ei kutsunud seda vahanägu sisse
Eetika?23. november 2017, 08:09
See ajakirjanik Lust on selline tegelane, kes läheb või üle peade ja sahtli vahele sõrmi surudes, et ikka pandavat lugu kätte saada ja paguneid teenida...
Maali23. november 2017, 08:03
Lugedes,et prokuratuur kutsub ebaseadusliku kassimüügi paljastanud inimese ülekuulamisele,selle asemel peaks kutsuma Ansipi kes on lubanud eesti riigi viie rikkama riigi saatusesse viia .Aga mis tegelikult on toimunud oleme seal pulgal kus Kreeka,Itaalia jne.Nüüd süüdistatakse Ratast ,et riigikassasse on tekkinud 360 milj .auk. Seda pole mitte võimalik aastaga saada. Miks nüüd prokuratuur suud lahti ei tee. Peaks ikka oma rahvast see ametiasutus hoolima.
23. november 2017, 08:07
meil ei ole prokuratuuri---see mis seal toimub on häbi kogu eestile !?
Itaalia?23. november 2017, 09:25
"oleme seal pulgal kus Kreeka,Itaalia jne"
Itaalias on selgesti eristatavad Põhja- ja Lõuna-Itaalia. Kui Lõuna-Itaalia on ehk tõesti kuidagiviisi Kreekaga võrreldav, siis põhjaosa on enamusest Euroopa maadest rikkam. Mis ei ole hea ja tekitab seal suuri probleeme, aga kukkuma ei hakka nii vihane majanus ometi veel kuhugi.
JURIST23. november 2017, 07:49
Katrin on ja jääb parimaks ajakirjanikuks---edu talle !!!
23. november 2017, 08:19
Ajakirjanik? Millal ta ülikooli lõpetas ja ajakirjanikuks sai?
23. november 2017, 10:58
Peab siis enne mõne ülikooli lõpetama, et pätile varba pealle astuda ???
Kindlasti mitte!23. november 2017, 08:47
Kuulsuse narr, kes sai õigel ajal õiges kohas soetatud tutvuste kaudu telesaate teha. Väike laps kah käsitleks neid teemasid paremini - aga eks see ole õige, mida üks USA meediapomo ütles: tarbija alahindamise pärast üldjoontes ei põruta.
ajakirjas Mari24. november 2017, 16:42
räägib Lust, et ei omanud mingit teletöö kogemust. lihtsalt helistas Londonist Leitole ja saigi koha. meenutan, et õhtulehe päevil enne Londonit käis Lust ülemus Leitoga malet mängimas. sellest kogemusest piisas teletööks.
Karl23. november 2017, 09:29
Lust on häbiks ajakirjandusele...!!
nii23. november 2017, 14:38
lolli juristi pole olemas
elli,23. november 2017, 07:43
Eesti ongi kriminaalide maa,ja Katrin avalikustab köik,mis on ebaseaduslik,ja teeb öiget asja.
ee23. november 2017, 08:22
Nüüd näitab kuidas Eestis süütud inimesed süüdi mõistetakse.
Vau!23. november 2017, 09:38
aga23. november 2017, 07:38
Kus nüüd Loomakaitse on`? Kas kassidel on vastavad tingimused, vetkontroll tehtud ja äriregistrisse kantus. Tulumaks tuleb müügilt samuti tasuda.
Julgusest jääb puudu23. november 2017, 08:21
Keegi ei julge selliste elamisse sisenedagi.
Katrin ju ka ei teadnud saate ajal, et mees mõrva eest kinni istunud on.
.
Karl23. november 2017, 09:30
Küll ta teadis-oli kindlasti ennem uurinud ...
Jo jo23. november 2017, 07:19
Katrin ütle kohtus, et olid joobes ja ei andnud endale aru ning ei mäleta toimunust midagi, näed endine ment tappis inimese, oli joobes mõisteti õigeks sai valuraha jne
ain23. november 2017, 07:19
köik pättused tulebki avalikustada-neiu Lust on ju tubli et seda teeb...
astus kellelegi,,,,jalale,,,ja see oli väga valus?
Viplala23. november 2017, 06:34
Tulebki teha ,kelleks se plika ennast peab ..
23. november 2017, 07:19
miks plika ta enam, meikida ei viitsi ja siis nagu vana luud
23. november 2017, 07:42
sinusugusel õelusel keeran kaela kahekorra !
hiiuvana23. november 2017, 08:10
07:42-le23. november 2017, 08:46
See on nüüd küll juba otsene vägivallaga ähvardamine!
Millised fännid küll sellel naisel on! Näitab vist temagi taset?
Oh issand23. november 2017, 13:10
Keda see meik ilusaks teeb, loomulik ilu ilusam.
23. november 2017, 07:40
sa Viplala keri õige per...se !
Mida?23. november 2017, 09:27
"meikida ei viitsi ja siis nagu vana luud"
Üldiselt pean ta jura ebaadekvaatseks, aga välimuse koha pealt küll vinguda ei saa! Mida see meik annaks? Ja üldse, mu silmale näeb Lust küll noorem välja, kui on, sellist agarat gümnaasiumitüdrukut meenutab.
ee23. november 2017, 06:29
huvitav oleks teada küll kuidas tegelikult oli ja palju lustiti, mitu korda paluti mitte filmida enne kui löömaks läks. kriminaalid vist filmisid ka.
23. november 2017, 06:21
Maksuamet lonkab meil pidevalt ühte-kahte jalga ja allaes peale korduvaid märkusi hakkavad liigutama,maffia organisatsiooon
teet23. november 2017, 06:19
aga kas need venelased ka süüdi mõistetakse ebaseaduslikus kasside äris ja haiguste levitamises,maksude mitte maksmises -selle eest saab ju vangi need mõlemad venelased saata,las äritsevad seal või sõitku Venemaale
23. november 2017, 06:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jäl.k plika23. november 2017, 06:49
Lustil ju okup.antide käsilane Omar, keda üritab Eestisse smug.eldada. Küll see tag.uotsa kallal käib.
Vana kommunist23. november 2017, 06:11
Katrin öelgu miilitsas või kohtus, et ta ei astunud sinna korterisse koos kaameratega, vaid ta vormistati sinna sisse!
23. november 2017, 06:05
jah ega sellele damkale on suured õigused antud,pole vaja tuhrata teiste eraelusse
peab ennast tõesti staariks,võta veits tagasi,ela ise lase teistel elada
Rain23. november 2017, 04:54
Katrin on hea ajakirjanik, tubli tüdruk.
ei ole23. november 2017, 06:50
kriminaalidest muulaste pooldaja on
@ei ole23. november 2017, 08:09
Minu meelest sootuks vastupidi.
Jep23. november 2017, 03:57
Ega need kassipojad pole tavainimese palgaga võrreldes ka odavad midagi, ikka täitsa viha teeb, kui selline kätte ära sureb. Saates selgus, et kaebusi oli ikka palju ja too Serafima oli äritsenud oma praakkaubaga juba rohkem kui aasta ja mitte keegi midagi ette ei võtnud?
Karl23. november 2017, 09:33
Loomi saab osta ka ametlikest asutusest. Selline ost on ostja enda vastutusel. Me ei lähe ju ostma midagi sellist,mis pole kindel...
Kiidan23. november 2017, 01:16
Katrin Lust on väga julge ja vahva ajakirjanik. Ma vahel olengi tema pärast kartnud. Loodan, et siin pääseb ikka õiglus võidule. Jõudu ja julgust Katrinile!
Loodan minagi23. november 2017, 02:03
Et võõras korteris ebaseduslike asjade toimetamine jõuab ka karistuseni.
01:1623. november 2017, 02:46
See "julge" ja "vahva" kaotas oma KARISTAMATUSE tunde, et tema võib kõike teha...
Aga EI VÕI!
Vaat23. november 2017, 09:28
ma olen ka korduvalt küsinud, kus see julgus ja vahvus on? Ei ole praegu ka midagi lahti, usun, et ise otsib tähelepanu.
jajah23. november 2017, 20:30
ega pätte ei tohi tülitada ega korrale kutsuda Eesti vabariigis, eriti vene pätte.
Kristiina23. november 2017, 01:14
Oleks need veel korralikud olnud. Oksanal ja Aleksei pole midagi kobiseda. Eriti sel meespätil kes võibki tapmisähvardused täide viia. Korra on ta juba teinud. Teist prouat ähvardas ta juba enne saadet tappa. Katrin tegutses mitte just viisakalt aga prokuratuur on veidi liiast. Täpselt nagu Kenderi looski. Samas pedofiilid jalutavad ringi ja pättpolitseinikud mõistetakse õigeks järjepanu.
23. november 2017, 01:45
Prokuratuur provotseerib omale leiva lauale.
23. november 2017, 07:40
Katrin Lust on väga tubli ja julge, kuid on jätnud23. november 2017, 01:01
tähelepanuta seiga et EL õigussüsteem on alati esmajärjekorras kurjategija, ning mitte ohvri või kurjategijate paljastaja kaitsel. Meie eestlased aga lähtume siiani inimlikust loogikast et õiglus ning õigus kattuvad vähemalt osaliselt.
küsimus23. november 2017, 00:00
kui korteris on registreeritud äri ,siis pole see puutumatu elupind.Lihtne.Teiseks tekib küsimus mis firmaga tegemist,kas on load üldse sellel pinnal kasvtada loomi ja neid müüa,kas loomad on loomarsti poolt kontrollitud jne,jne,Aga kõige tähtsam on siinkohal meie lugupeetud MAKSUAMETI kontrolli puudus.Tahaks teada sellise müügikoha seaduslikkust ja maksude maksmist.JA ÜLDSE KUI SEE POLE ÄRIPINNANA REGISTREERITUD TEGEVUSKOHT LOOMADEGA ÄRI TEGEMISEKS ,SIIS KORTERMAJAS PEAB SELLEKS OLEMA ÜHISTU LUBA MIS TÖHENDAB ,ET ÜHISTU LIIKMED ON
NÕUS SELLISE TEGEVUSEGA.
pole see mingi23. november 2017, 00:59
äripind, must äri pole veel äripinna mõttes näitaja. sellist musta äri kõik koha täis, terve osta.ee müüb ärilistel eesmärkidel kaupa, aga seda ju maksuamet ei tea ega taha teada. näiteks seiberg m elatub seal sellest ärist, eriti upsakas ja ülbe ka veel, kui kliendiks talle satud. tal on lausa töötajad, kes pakke komplekteerivad ja väljastavad, aga kõik ilmselt mustalt, sest mingit arvet saada võimalik ei ole. selliseid on seal maa ja ilm, samuti muudes ostuportaalides, buduaarid jne, kus uut kaupa tellitakse ja müüakse, mitte omi asju, mis on seaduslik tegevus. mingeid makse nad seega ei maksa.
Jähh23. november 2017, 03:41
Talin on ilus linn, ainult et seal elab veel liiga palju jeestlasi.
Rnx23. november 2017, 01:18
Huvitavad argumendd, aga kui mul on registreeritud firma nt. tänav 1 ja korter 2 ning paberite järgi olen üürinud 1 toa firmale, siis missuguse seaduse alusel võib tulla suvaline mind sinna filmima ja kontrollima? Isegi MTA töötaja võib liikuda ainult selles toas ja tutvuda mu paberimajandusega seal ning mitte magamistoas naise pesusahtlis. Teisalt kas nn. ettevõtte omanikuna pean ma üldse suvalisi ja ka kliente sinna laskma? Ei pea. Keegi ei kohusta tegema äri isikutega, kellega ma ei taha. Juriidiline aadress ei pea ka olema tegutsemise aadress ja ettevõtte territooriumil ei või sa filmida, kui sul luba pole. Antud loos olen küll Katrini poolt, kuid paragrahvid räägivad tugevalt tema tegevuse vastu. Kassidest on kahju...Samas tehku operaator avaldus ka vägivallatseja suhtes. Ajasid küll õiget asja, aga seaduse mitte tundmine ei vabasta sind selle järgimise eest.
23. november 2017, 07:43
aga Katrin ju leppiski eelnevalt perenaisega kokku, et tulevad kiisusid vaatama ja valima. Kuidas ta siis ebaseaduslikult korterisse tungis???
.. 22. november 2017, 23:59
Katrin Lust ajab õiget asja ja kui õigussüsteem on õiglane, siis lõpeb asi loomapiinajate karistamisega.
tõesti uskumatu22. november 2017, 23:57
Ajakirjanikud lasku end veidi koolitada. Seaduste mittetundmine teatavasti ei vabasta vastutusest.
lugeja23. november 2017, 02:49
Ajakirjanikud on liiga pealetükkivaks juba läinud! Nad peavad teadma, et mitte igale poole ei tohi oma nina pista - võite saada VASTU nina!
huvitav23. november 2017, 20:32
et "lugejad" eelistavad vene mõrtsukaid ja pätte.
Nojah22. november 2017, 23:53
Pole ka ime, meie riigis töötab sama juriidiline meeskond alates justiitsministrist. Ainult tagatoas ollakse kaitse all ja sepitsetakse ausatele inimestele süüdistusi.
Ära põe Katrin22. november 2017, 23:49
Mõnikord peab tsirkust ka saama. Mis nad sulle ikka teevad... maksad natukese trahvi, pühid mõne nädala tänavaid ja elu on jälle lill.
Eestlane23. november 2017, 00:58
Naistevanglas tehakse lesbiks
Ei tehta23. november 2017, 10:24
Sind tehti meestevanglas plaksust kukeks. Mäletad ikka?
pole vaja26. november 2017, 21:52
teha. blogis kuulutas Lust, et on biseksuaalne
ehh22. november 2017, 23:45
Kedagi ei tehta süüdlaseks. Kui seadusest üle astusid oled süüdi, kui ei siis ei. Llihtne. Kaamera ei anna õigust igale poole loata sisse ronida, olgu siis kasvõi "põrsaste" juurde.
Katrin saab ehk targemaks...?22. november 2017, 23:57
Kas Katrin Lust siis arvas, et võib igal pool SÜÜDIMATULT tegutseda...? Ei tohi!
ja23. november 2017, 07:23
Tundub, et sinulgi on midagi varjata, et nii leili lähed.
ehhehh23. november 2017, 01:02
tehakse ikka süüdlaseks, galojan kasutas väikese osa sellest, mille eest kinni istus, tegelik rahaahne mulk aga kosis omale lätis kullakaevaja, pätsas eas-i kaudu veel kopsaka summa rahva raha ja kadus. irvitab pihku ka veel.
70 aastane prokurüöör23. november 2017, 09:08
temale ei näe seadus ette muretut pensionipõlve nagu tapjatest pollaritele või eluaegsetele kohtunikele. Seega peab stagneerunud ametnik rikkama (kuritegelikuma) rahva sõna kuulama ,sest ainult nii saab säilitada oma sooja kohakest.
Ratas peaks ükskord suu lahti tegema ja 17 aastat end soojendanud respubliKaanidest korruptiivse õigustuse külvajate seltskonna kiiretsi laiali lööma.
Vmaamiis22. november 2017, 23:37
Vaadake,see lugu oli nüüd jäämäe veepealne osa viitsütikuga pommist K.L. tegutsemise pühitsemiseks!
Katrin Lustile22. november 2017, 23:45
Katrin! Aga sina ju AHISTASID inimest...! Kas arvasid, et oled ülbe ja karistamatu ajakirjanik...? VANGLA ootab nagu ootas Galojani!
inimene23. november 2017, 04:06
Kus need Inimesed olid?Mina nägin ainult kaht riigikeelt mitterääkivat suli ! Ja Katrin läks ju sinna KUTSE PEALE kassipoega ostma - ei midagi ebaseaduslikku!? Noh, kaamera unus lahti, juhtub ju ikka vahel - inimlik eksimus ! Ole tugev Kati, hoian pöialt!
jajah23. november 2017, 20:34
ahistas vene pätti kuna läks tema pettust paljastama
Jaa,trepikoda22. november 2017, 23:19
on avalik ruum,kus võid filmida ja liikuda aga korter on eravaldus ja seal filmimiseks on vaja omaniku nõusolekut.Nii kurb,kui see ka pole tuleb Katrinil võtta vastutus koos operaatoriga.samas tuleb teil mõlemal esitada politseile avaldus kallaletungi ja kehavigastuste eest,siis võibolla päädib kõik kokkuleppemenetlusega.
küsimus22. november 2017, 23:49
Millal Taavi prostituudist AHISTAJA sõbrannast ajakirjanikku hakkab politsei uurima...?
Ajakirjanikel ei ole enam mitte mingit eetikat, autunnet ega kultuurset käitumist....!
Sellele peab lõpp saabuma!
ausalt öeldes23. november 2017, 01:05
annaks mina nüüd selle äridaami asemel, kes oli kutsutud osa võtma lõpupeost, sind kohtusse laimamise ja prostituudiks nimetamise eest. kohe päris tõsiselt räägin, reimo mets on juba teinud seda korra, sinu ip on ju teada ja nimetada prostituudiks joobes elumehe ohvrit on ikka erakordselt alatu tegu. loodan, et mõni jurist soovitab tal sinu vastu kahjunõue esitada ja suured summad laimu ja au riivamise eest välja mõista.
Ked solvati?23. november 2017, 01:21
Ei näe küll siin ühegi kodaniku nime, keda oleks solvatud? See umbes sama, et ilm kaebab ilmajaama kohtusse valeteadete esitamise eest? Millist Taavit, millist ajakirjanikku ja muid ametimehi on konkreetselt solvatud?
raamatu lugeja22. november 2017, 23:09
Lugedes selgus,et just kurjategijatel on palju raha ja sõpru advogaate,kes kohe kohale lendavad päästma.Keegi kardab koledasti seda noort ajakirjanikku Lusti.Lust teab rohkem kui arvatakse tänu saatele ka ametnikest kurikaeltest
Kassid22. november 2017, 22:56
Mis mõttes syydi, loomi ju piinati, ta ei tunginud sisse vaid läks kassi ostma, venelane lasi kõik rahatoojad ise sisse?
kodu on kindlus22. november 2017, 23:26
kellegi kodus, isegi kui ta su sisse laseb, ei tohi sa salaja filmida. ega ka ilma loata. siin ongi seaduserikkumine.
kalev23. november 2017, 01:30
tohib ikka kül!! ma võin endale kaamera külge panna ja ei tee seda salaja!!!!
Karl23. november 2017, 09:39
Seadus ütleb kindlalt: kellegi vilmimine või kellegi jutu salvestamine peab olema teisepoole nõusolekul,kui selline tegevus ei ole kohtu poolt sanktsioneeritud...
Heldur Litsmetsast22. november 2017, 22:54
No aga sellist Eestit me ju tahtsimegi!
sid22. november 2017, 22:52
mis selle prokuröri nimi oligi? Sveta või tanja või midagi sellist.
Noh,23. november 2017, 03:47
Sae pekki tont22. november 2017, 22:50
Kas mode sõber oli see sibulajunn?22. november 2017, 22:49
Nii hullult modereerid?
See jalgu vehkind sibul ikka varsti saab mullatoidule ;)
Kolmapäeva õhtu - kommentaarium täois kuritegelikku kontingenti õigustavat luM pen iT22. november 2017, 22:49
See sibul varsti mullatoidul
vaatan,et kanged kalevipojukesed siin koos,23. november 2017, 19:31
ainult,et nimesi neil pole.
Juku22. november 2017, 22:47
Ma lubasin külmetava sõbra koridori, aga ta tormas poriste kummikutega tahatuppa ja viskas voodisse siruli
22. november 2017, 22:42
Kuuuurija paneb nüüd neiu tanki?
inspektor kukeke22. november 2017, 22:41
eesti õigussüsteem on nagunii üks ajuvabamaid maailmas koos oma korrupeerunud kohtunikega, nii et sealt võib oodata kõike
22:41-le22. november 2017, 23:12
Ole nüüd, meil on nad veel suhteliselt normaalsed.
Kas22. november 2017, 22:39
Uksel lukku polnud? Minu koju kull TV 3 sisse ei saa?
on22. november 2017, 22:52
lukk ja kõik vahendid, kui perenaine kutsub su tuppa kasse vaatama ja pärast saab teada, et telekasse läheb, kas uuesti ukse taha ja siis ei kutsu enam tuppa...natuke kallutatud järeldused enamuses ja vaadake kes see mets hakkas kaitsma kallaletungijat, see mets on ärategijast pe...t
Karl23. november 2017, 09:40
Küll saavad-trügivad kaameraga sisse ja neil on õigust veel ülegi..
Hei..22. november 2017, 22:36
Tulen sulle turvameheks... anna teada
Mi22. november 2017, 22:35
Esiteks, vastutab '"Kuuuurija"
Paras sellele "Kuuuurijale"!22. november 2017, 23:52
See "Kuuuurija" ongi juba liiga julgeks, häbematuks ja kultuurituks läinud...!
Vaja on sellist jobu õpetada käituma tagasihoidlikumalt ja viisakalt! Ta ei ole maailma naba!
kodanik22. november 2017, 22:33
Väga hea.Kui minu isa tegi enesetapu katse,tungisid TV3 filmimehed minu vanemate korterisse seda filmima.
22:33-le22. november 2017, 23:14
Ei nad t u n g i n u d ,sa ei seisnud ju rinnaga vastas---nad tulid,astusid sisse...
noonoo22. november 2017, 23:28
ilma loata eraruumides filmimine on keelatud.
22:3322. november 2017, 23:28
Mul on korterisse kaks korda sisse astutud, kõik segi pööratud ja kallimad asjad minema viidud. Tõsi, eks siis olid õiged inimesed, sest ma tõesti ei seisnud rinnaga vastas, tööl olin.
Siis on kõik korras!22. november 2017, 22:21
Kui sa reegleid tead ja teiste koju sisse ei läinud ilma kutsumata, siis oled ju puhas, nagu prillikivi!
tõde ei sobi kokku22. november 2017, 22:20
vabaduse ega freedomiga ega svobodaga mitte kusagil - üldjuhul on tasuks 9, ... grammi
reku22. november 2017, 22:20
Õigus on sellel, kes rohkem maksab.
Arvad?22. november 2017, 22:25
Et kui mul raha on, siis tulen ja tungin sinu majja ja teen seal omale meelepäraseid tõimetusi? Isegi vene ajal oli see lubatud ainult nkvd ja mvd töötajatele, mitte suvalistele tegelastele.
No vene ajal22. november 2017, 22:48
Oleks isegi miilits sellel sibulal seal, kes ärplema kukkus, lambid sassi tampinud ja kui oleks hakanud veel räuskama siis oleks käeluud võinud ka viga saada :) Praegu sellised ülerasvunud sibulapunnid keltsavad kõvast aga mitte enam kaua, Männikul ruumi küll
ja andku täie rauaga22. november 2017, 22:04
ikka kole heal arvamisel endast
öörahu22. november 2017, 21:55
Noh, vaga hea ju kui tehakse. Siis inimene õpibki kodanikuna oma riiki tundma.
Selge see!22. november 2017, 22:35
Et EW Põhiseadus inimese kodu puutumatusest on isegi "staar-püstol reporterite" jaoks täitmiseks!
selge see22. november 2017, 23:15
Aga jõledaid sigadusi uste tagant tahaks ikka teada...Kasvõi kasside puhul.