WRC

RALLY ESTONIA TÕUS MM-SARJA: võitlus tuuleveskitega, mille tuuleveskid kaotasid 

Viljar Voog, 3. juuli 2020, 10:00
Hyundai Lõuna-Eesti kuppelmaastikul. Toona oli selle roolis Craig Breen, tänavu näeme neil teedel kihutamas Ott Tänakut.Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
Et Eestis sõidetakse 2020. aastal MM-rallit, see pole ühestki otsast loogiline. Selle uskumatu tähiseni jõudmine tähendas mitte ainult ämbrite kaupa valatud higi, verd ja pisaraid, aga ka oskust haarata kinni ootamatult kätte kukkunud võimalusest. Kuidas WRC-etapp Eestisse toodi?

Aasta oli 2017 ja sündmuspaik Mikołajki Põhja-Poolas. Hordidena kohale tulnud Eesti fännidele lõppes toonane Poola WRC-ralli kurvalt, sest veel M-Sporti ridadesse kuulunud Ott Tänak tegi pühapäeval esikohal kihutades avarii, mis näiliselt kustutas ta lootused jahtida MM-tiitlit. Tagantjärele targana poleks nüüdse tiimikaaslase Thierry Neuville’i poolt survestatud Tänak pidanud nõnda palju pingutama – isegi teise koha teenimine andnuks piisavalt punkte, et aasta lõpus olnuks duell meistritiitlile Sebastien Ogier’ga sootuks pinevam –, ent sel hetkel oli prantslase edu MM-tabelis nõnda suur, et kõik peale võidu näis kaotusena. Tänak käitus õigesti, aga see ei pehmendanud masendust.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

2. juuli 2020, 22:00
WRC promootor Oliver Ciesla: autosport on tootjate jaoks peamiselt turundusliku tähtsusega. See oligi varem Rally Estonia pudelikaelaks
2. juuli 2020, 21:25
Markko Märtin esimese Rally Estonia finišis: ma ei välista midagi, võib-olla tuleb tuhin taas peale
2. juuli 2020, 18:01
Tommi Mäkinen: Ott on Eestis kindlasti kiire, aga sealsed teed sobivad ka meie autole
2. juuli 2020, 17:01
Seisukoht | Eesti kui rallimaa

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee