Hyundai Lõuna-Eesti kuppelmaastikul. Toona oli selle roolis Craig Breen, tänavu näeme neil teedel kihutamas Ott Tänakut.Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
Viljar Voog 3. juuli 2020 10:00
Et Eestis sõidetakse 2020. aastal MM-rallit, see pole ühestki otsast loogiline. Selle uskumatu tähiseni jõudmine tähendas mitte ainult ämbrite kaupa valatud higi, verd ja pisaraid, aga ka oskust haarata kinni ootamatult kätte kukkunud võimalusest. Kuidas WRC-etapp Eestisse toodi?

Aasta oli 2017 ja sündmuspaik Mikołajki Põhja-Poolas. Hordidena kohale tulnud Eesti fännidele lõppes toonane Poola WRC-ralli kurvalt, sest veel M-Sporti ridadesse kuulunud Ott Tänak tegi pühapäeval esikohal kihutades avarii, mis näiliselt kustutas ta lootused jahtida MM-tiitlit. Tagantjärele targana poleks nüüdse tiimikaaslase Thierry Neuville’i poolt survestatud Tänak pidanud nõnda palju pingutama – isegi teise koha teenimine andnuks piisavalt punkte, et aasta lõpus olnuks duell meistritiitlile Sebastien Ogier’ga sootuks pinevam –, ent sel hetkel oli prantslase edu MM-tabelis nõnda suur, et kõik peale võidu näis kaotusena. Tänak käitus õigesti, aga see ei pehmendanud masendust.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad