Foto: Limestone Games / Focus Home Interactive
Sten Kohlmann, Kristjan Väli 15. august 2020 12:04
Aprill, 2018. Eesti mängufännidel on võimalus esmakordselt oma kätega proovida kodumaise tööstuse järgmise potentsiaalse eduloo esimesi vilju. Videomänguürituse MängudeÖÖ koridorid on inimestest pungil, nende vahel on ruumi ka teleritele. Mitmel neist hakkavad välkuma seninägemata mängud, tähtsaimaks neist vaieldamatult Limestone Gamesi ülistiilne ulmemärul „Aeon Must Die!“ 

Aprill, 2018. Eesti mängufännidel on võimalus esmakordselt oma kätega proovida kodumaise tööstuse järgmise potentsiaalse eduloo esimesi vilju. Videomänguürituse MängudeÖÖ koridorid on inimestest pungil, nende vahel on ruumi ka teleritele. Mitmel neist hakkavad välkuma seninägemata mängud, tähtsaimaks neist vaieldamatult Limestone Gamesi ülistiilne ulmemärul „Aeon Must Die!“ 

Tol hetkel on teose arendajate nägudel laiad naeratused. Keegi neist ei oska aimatagi, et pea kaks ja pool aastat on mäng sattunud hiiglasliku skandaali keskmesse.

Stuudio (planeeritava) debüütteose tulevik tundub toona ääretult helge. Esimeste mängu proovinud inimeste tagasiside on positiivne. Vaid aasta hiljem, 2019. aasta aprillis lüüakse käed aga Prantsusmaa levitaja Focus Home Interactive’iga, mis ühe kodumaise tegija jaoks on juba eos suur sõna. 

Edasi lugemiseks: